Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ RALLY RAID

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 25 Νοέμ 2004, 13:44

Gorgorofteros έγραψε:Εχω και μια απορία, αυτό που αναφέρεις στο β, πως θα γίνεται ακριβώς δηλαδή όταν θα φτάνω μετά απο 50-80 χλμ. θα σταματάω για 5λεπτο ?


Απλά θα σταματάς στο ΣΕΧ, θα παίρνεις χρόνο και θα συνεχίζεις μέχρι το επόμενο ΣΕΧ.

Όσον αφορά τη διάσχιση, να σου υπενθυμίσω ότι το πρωταρχικό ρόλο παίζει η ασφάλεια. Οι ταμπέλες - Rally Raid, Trail - ride, 24ωρα, διάσχιση - δεν πρέπει και δεν μπορεί να παίζουν μεγαλύτερο ρόλο απο την ασφάλεια.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 25 Νοέμ 2004, 14:03

(συνέχεια...)

2. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Μεγάλη υπόθεση. Οι κατηγορίες πρέπει να υπάρχουν για να ξεχωρίζουν αυτοκίνητα βάσει των δυνατοτήτων τους. Επίσης ο διαχωρισμός πρέπει να είναι σαφής, αντικειμενικός και να μην αμφισβητείται εύκολα. Αν μπλεχτούν πράγματα που αναφέρθηκαν χθες (βάρος, ιπποδύναμη κλπ.) τρέχα γύρευε...
Ο τωρινός κανονισμός πάσχει αρκετά αφού οι ουσιαστικές βελτιώσεις που αναφέρονται είναι σχεδόν ανύπαρκτες στα αυτοκίνητα που συμμετέχουν. Απομένει το 5% στα λάστιχα που ονομάζει “raid” τελείως Normal κατά τα άλλα αυτοκίνητα, επειδή φόρεσαν ένα νούμερο μεγαλύτερα ελαστικά. Επίσης η αδυναμία της οργάνωσης μέχρι τώρα να κατατάσσει τα αυτοκίνητα εξ’ αρχής, δημιούργησε το φαινόμενο να δηλώνουν κάποιο στα Ν και εκ’ των υστέρων αν τους ευνοούσε το αποτέλεσμα» να ζητούν να μπουν στη Raid. Αυτό δημιουργούσε παραξηγήσεις και κακές εντυπώσεις.
Μία ιδέα που συζητήθηκε αφορούσε το διαχωρισμό βάσει των κυβικών. Πλεονέκτημα η αντικειμενικότητα και απλότητα των κριτηρίων. Οι προτεινόμενες κατηγορίες είναι τέσσερις :
Α) Έως 1600 cc
Β) Έως 2000 cc
Γ) Έως 2500 cc και
Δ) Πάνω από 2500 cc

Ερωτηματικό το αν πραγματικά διαχωρίζουν αυτοκίνητα. Η καλύτερη απάντηση είναι να μιλήσουν τα στατιστικά :

ΡΟΥΜΕΛΗ
Α=10
Β=11
Γ=6
Δ=7

ΡΟΔΟΠΗ
Α=9
Β=9
Γ=9
Δ=9

Δεν είναι εκπληκτική η μοιρασιά στη Ροδόπη...; :shock: Ούτε να τα είχα υπολογίσει δεν θα έβγαιναν έτσι! Παρακαλώ να σημειωθεί πώς μπορεί να υπάρχουν κάποια λάθη, καθώς δε γνωρίζω επακριβώς τα αυτοκίνητα. Για παράδειγμα τα Niva θεωρήθηκαν όλα 1700 cc πηγαίνοντας στη B. Τα Land Rover όλα 3.500 cc πήγαν στη Γ, ενώ τα Vitara όλα 1600 πήγαν στην Α. Συμπέρασμα είναι πως ο διαχωρισμός, τουλάχιστον αριθμητικά, δείχνει να στέκει.

Να δούμε όμως και τα αποτελέσματα; Βαθμολόγησα τους 5 πρώτους γενικής αντίστροφα από το 1-5 και έχουμε

ΡΟΥΜΕΛΗ
Α=1
Β=3
Γ=5
Δ=6

ΡΟΔΟΠΗ
Α=4
Β=4
Γ=2
Δ=5

Στη Ρούμελη δείχνουν πιο ξεκάθαρα, αλλά και στη Ροδόπη πάλι η μεγαλύτερη κατηγορία πήρε τους περισσότερους βαθμούς. Θα μπορούσα να κάνω και βαθμολογία με τη δεκάδα αλλά θα πρέπει να δουλέψω κιόλας. :) Ας παραδώσω λοιπόν τη σκυτάλη στους υπόλοιπους...
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Νοέμ 2004, 14:08

jdelis έγραψε:Επίσης η αδυναμία της οργάνωσης μέχρι τώρα να κατατάσσει τα αυτοκίνητα εξ’ αρχής, δημιούργησε το φαινόμενο να δηλώνουν κάποιο στα Ν και εκ’ των υστέρων αν τους ευνοούσε το αποτέλεσμα» να ζητούν να μπουν στη Raid. Αυτό δημιουργούσε παραξηγήσεις και κακές εντυπώσεις.


Γιάννη το παραπάνω δεν έγινε απλά .... ποτέ.... Κάνενα όχημα δεν δήλωσε "Ν" και μετά αφού είδε τα αποτελέσματα έγινε Raid.
Απλώς (κακώς βέβαια) η λίστα με τα οχήματα που ήταν Raid δεν περάστηκε πιο νωρίς μέσα.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 25 Νοέμ 2004, 14:09

Tetrakinisi έγραψε:Απλά θα σταματάς στο ΣΕΧ, θα παίρνεις χρόνο και θα συνεχίζεις μέχρι το επόμενο ΣΕΧ.


Τότε απο που προκύπτει ο χρόνος για έλεγχο οχημάτων και ξεκούραση πληρωμάτων ?
Αν και νομίζω ουσιατικά δεν υπάρχουν διαφορές, αυτά μπορούν να λυθούν είτε με επιμέρους συζητήσεις είτε με το χρόνο, πραγματοποιώντας αγώνες μικτούς και βλέποντας .

Με το 12ωρο πως το βλέπεις ? έχει ενδιαφέρον οργανωτικό απο μεριάς σας ?

Οι ταμπέλες και τα κύπελλα είναι κάτι που προσπαθούμε να μην στοιχειώνουν τα όνειρά μας, αλλά όλοι θα πέσουμε στην παγίδα και πρώτος απο όλους εγώ, αλλά κάποια στιγμή πιστεύω οτι βγαίνουμε πάλι.

Ξέρεις οτι η ασφάλεια μας καίει όλους, αλλά οι κλειστές διαδρομές είναι λίγο ψυχοπλακωτικές, αν είναι να κάνω κάτι κλειστό θα πάω σε scramble που έχει μόνιμα ασθενοφόρο.

Εμείς (συν quad) και Εσείς , ίσως είμαστε πιο κοντά απο ποτέ.
Η αδιάφορη ιδέα που είχα για εσάς , μετατράπηκε σε θετική μετά την Ρούμελη και σε πολύ θετική μετά την Ροδόπη .
Εύχομαι οτι τα ίδια θετικά αισθήματα θα σας προκαλούμε και μείς.

Για αυτό ευχόμαστε εμείς οι συναγωνιζόμενοι-συνταξιδευτές να μας δίνετε πάντα καλούς αγώνες, που θα περιλαμβάνουν τα πάντα με μέτρο.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 25 Νοέμ 2004, 14:17

Γιάννη

η πρακτική δείχνει ότι δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα Raid και τα απλά 4Χ4, όπως αυτά έχουν οριστεί μέχρι τώρα στα Trail Ride. Oπότε ποιός ο λόγος να υπάρχουν οι δύο κατηγορίες;

Όσον αφορά τα κυβικά, σίγουρα μπορεί να παίξει και έτσι, για να έχουμε περισσότερους αμοιβόμενους - ευχαριστημένους.

Αν στο μέλλον προκύψουν διαφορές, οι οποίες θα φανούν μέσα απο τα αποτελέσματα, μπορούμε να αναπροσαρμόσουμε τις κατηγορίες στο τέλος της χρονιάς, με ισχύ απο την επόμενη.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 25 Νοέμ 2004, 14:47

Όντως ο τωρινός διαχωρισμός έχει προβλήματα. Από την άλλη το να βάλεις 30-40 αυτοκίνητα να τρέχουν σε μία μόνο κατηγορία δεν είναι καλό. Για λόγους καθαρά marketing-ψυχολογικούς πρέπει να υπάρχουν κατηγορίες, ώστε όλοι να ελπίζουν σε μια διάκριση. Όχι βέβαια να πάμε σε κατακερματισμό και σε κύπελλα σχεδόν ισάριθμα με τους διαγωνιζόμενους! :oops:

Συμπληρώνοντας τα παραπάνω, να θεσπιστούν ελάχιστα όρια για να μετράει μία κατηγορία (6 πχ.). Το ίδιο να ισχύει και στα Suv, αν συμπληρώνουν θα παίζουν μόνα τους, αλλιώς θα ενσωματώνονται στις άλλες κατηγορίες.

Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του διαχωρισμού, είναι όπως είπα η απλότητα και σαφήνεια σε σχέση με άλλες προτάσεις. Δεν είναι ίσως η τέλεια λύση, είναι όμως εύκολα και άμεσα εφαρμόσιμη.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 15:53

Gorgorofteros έγραψε:Εμείς (συν quad) και Εσείς , ίσως είμαστε πιο κοντά απο ποτέ.
Η αδιάφορη ιδέα που είχα για εσάς , μετατράπηκε σε θετική μετά την Ρούμελη και σε πολύ θετική μετά την Ροδόπη .
Εύχομαι οτι τα ίδια θετικά αισθήματα θα σας προκαλούμε και μείς.

Για αυτό ευχόμαστε εμείς οι συναγωνιζόμενοι-συνταξιδευτές να μας δίνετε πάντα καλούς αγώνες, που θα περιλαμβάνουν τα πάντα με μέτρο.


Πεστο παλι

Gorgorofteros έγραψε:Εμείς (συν quad) και Εσείς , ίσως είμαστε πιο κοντά απο ποτέ.
Η αδιάφορη ιδέα που είχα για εσάς , μετατράπηκε σε θετική μετά την Ρούμελη και σε πολύ θετική μετά την Ροδόπη .
Εύχομαι οτι τα ίδια θετικά αισθήματα θα σας προκαλούμε και μείς.

Για αυτό ευχόμαστε εμείς οι συναγωνιζόμενοι-συνταξιδευτές να μας δίνετε πάντα καλούς αγώνες, που θα περιλαμβάνουν τα πάντα με μέτρο
.


και παλι

Gorgorofteros έγραψε:Εμείς (συν quad) και Εσείς , ίσως είμαστε πιο κοντά απο ποτέ.
Η αδιάφορη ιδέα που είχα για εσάς , μετατράπηκε σε θετική μετά την Ρούμελη και σε πολύ θετική μετά την Ροδόπη .
Εύχομαι οτι τα ίδια θετικά αισθήματα θα σας προκαλούμε και μείς.

Για αυτό ευχόμαστε εμείς οι συναγωνιζόμενοι-συνταξιδευτές να μας δίνετε πάντα καλούς αγώνες, που θα περιλαμβάνουν τα πάντα με μέτρο
.



Σε ευχαριστω γιατι ......καποιοι απο εμας .....που ισως καποτε (μοτοκρος λεγονταν τοτε) περιμεναν 20 χρονια να το ακουσουν και να το δουν.
Τωρα δεν το χορταινω :D :D :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Νοέμ 2004, 16:14

Με βάση τους κανονισμούς 2004 και με τη διατήρηση των SUV, οι κατηγορίες των οχημάτων μαζί με τις τελευταίες διευκρινιστικές παραγράφους έχουν:

ΑΡΘΡΟ 5 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
5.1 Οι αγώνες αντοχής τύπου «Rally - Raid» δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων 4Χ4 εκτός δρόμου που διαθέτουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή και επίσημη άδεια κυκλοφορίας. Αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, και του παρόντος Κανονισμού.

5.2 Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτουν ζώνες ασφαλείας 3 ή περισσοτέρων σημείων για όλους τους επιβαίνοντες. Επίσης θα πρέπει να διαθέτουν πυροσβεστήρα σκόνης δύο (2) κιλών, ο οποίος θα πρέπει να διαθέτει σύστημα ταχείας ελευθέρωσης και να είναι τοποθετημένος σταθερά στο αυτοκίνητο σε τέτοιο σημείο που το πλήρωμα να μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτόν από τη θέση του.

5.3 Τα ανοικτά αυτοκίνητα που δεν έχουν τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής, υποχρεούνται να τοποθετήσουν Roll Bar εγκεκριμένου τύπου (Άρθρο 253, παράρτημα J ΔΑΚ) και ύστερα από την τοποθέτηση αυτού, αυτομάτως κατατάσσονται στην κατηγορία 4X4-Raid.

5.4 Τα αυτοκίνητα υποδιαιρούνται στις πιο κάτω ομάδες:

― Ομάδα 4X4 - Raid: Αυτοκίνητα παντός εδάφους (Cross-country), με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων, βελτιωμένα.

― Ομάδα 4X4: Αυτοκίνητα παντός εδάφους (Cross-country) σειράς παραγωγής, με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων

― Ομάδα SUV: Αυτοκίνητα παντός εδάφους (Cross-country) σειράς παραγωγής με δυνατότητα κίνησης στους τέσσερις τροχούς, χωρίς βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Σε αυτή την κατηγορία κατατάσσονται και όλες οι εκδόσεις του SUBARU FORESTER

5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό:

Επιτρεπόμενες αλλαγές, βελτιώσεις, προσθήκες.
Αμορτισέρ & ελατήρια - σούστες: Επιτρέπεται η αλλαγή των αμορτισέρ και των ελατηρίων, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός τους, τα σημεία στήριξης τους και η αρχή λειτουργίας τους, θα είναι αυτά του κατασκευαστή. Επιτρέπεται η προσθήκη ή αφαίρεση αριθμού σουστό-φύλλων όχι όμως και τα σημεία στήριξης των ή και η αρχή λειτουργίας τους.
Μπλοκέ ή διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης: Επιτρέπεται η αλλαγή των απλών διαφορικών με κάθε είδους μπλοκέ ή περιορισμένης ολίσθησης και των συστημάτων ελέγχου των.
Ελαστικά: Επιτρέπεται η αλλαγή των γνήσιων με ελαστικά τύπου ΑΤ ή ΜΤ, στις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής στο βιβλίο οδηγιών του (manual) ή με μέγιστη απόκλιση από αυτές ±5%. Δεν επιτρέπεται όμως η αλλαγή διάστασης ζάντας.
Τα οχήματα που χρησιμοποιούν εργοστασιακή διάσταση 205/70/15, μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάσταση 215/75/15 χωρίς να αλλάξουν κατηγορία.
Εργάτης ή βίντσι: Επιτρέπεται η προσθήκη εργάτη, εφόσον αυτός είναι τοποθετημένος σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Ποδιές προστασίας: Επιτρέπεται η προσθήκη ποδιάς προστασίας, εφόσον αυτή καλύπτει μηχανικά μέρη, μόνο κάτω από το όχημα.

Για οποιαδήποτε αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση που μπορεί να προκύψει αμφιβολία, ο συμμετέχων είναι υποχρεωμένος να φέρει επίσημα έγγραφα (όχι φωτοαντίγραφα), που να αποδεικνύουν ότι ο πρόσθετος εξοπλισμός, βελτίωση, αλλαγή παρέχεται από τον κατασκευαστή σε μορφή μαζικής παραγωγής, αλλιώς το τετρακίνητο, αυτόματα θα περνά στην κατηγορία 4X4-Raid.

5.6 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4 – Raid: Στην ομάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήματα έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμπεριληφθούν στην κατηγορία 4Χ4.
Τέτοιας μορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές μπορεί να είναι: Βελτιώσεις συστημάτων ασφαλείας (Roll Bar ή cage), αλλαγή καθισμάτων με τύπου «μπάκετ» κλπ., αλλαγή αριθμού αμορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθμού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αμαξώματος κ.α.
Επίσης σε αυτή την κατηγορία κατατάσσονται αυτομάτως όλα τα αυτοκίνητα που έχουν roll bar ή cage, ακόμα και αν αυτό υπάρχει από τον κατασκευαστή ή τα αυτοκίνητα πριν την τοποθέτηση του roll bar ή cage ανήκαν στην κατηγορία SUV.
Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να ορίσει διαφορετική ημερομηνία λήξης συμμετοχών, για αυτά τα αυτοκίνητα καθώς και να ζητήσει διαφορετικό παράβολο συμμετοχής.
Ο οργανωτής μπορεί να ορίσει ωράριο ελέγχου εξακρίβωσης που δεν θα συμπίπτει με τις άλλες κατηγορίες. Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να εξετασθούν από πτυχιούχο τεχνικό έφορο που θα ορισθεί από την ΕΘΕΑ.
Ο αλυτάρχης θα μπορεί να ορίσει διαφορετική σειρά εκκίνησης, για την ανωτέρω κατηγορία.
Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια του αγώνα το πλήρωμα προβεί σε αλλαγές η τροποιήσεις στο όχημα (πχ αλλαγή ελαστικών), που έχουν σαν αποτέλεσμα την αλλαγή κατηγορίας από 4Χ4 σε 4Χ4 Raid, τότε αυτόματα το όχημα μεταφέρεται στην κατηγορία 4Χ4 Raid.
Η αλλαγή αυτή μπορεί να ανακοινωθεί ακόμα και μετά τη λήξη του αγώνα, μετά τον τελικό τεχνικό έλεγχο, πάντως πριν από την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων. Σε καμιά όμως περίπτωση ένα όχημα που δηλώθηκε ή βρέθηκε στην κατηγορία raid δεν μπορεί να επιστρέψει στην κατηγορία 4X4, ύστερα από τροποποίηση μετά την εκκίνηση του αγώνα.
Οχήματα με λιγότερες τροποποιήσεις από αυτές που απαιτούνται ώστε να χαρακτηριστούν 4X4 Raid, μπορούν, ύστερα από δήλωση του πληρώματος στην δήλωση συμμετοχής, να χαρακτηριστούν σαν 4X4 Raid, χωρίς όμως να υπάρχει δυνατότητα να επιστρέψουν στην κατηγορία 4Χ4.



---------------------------------------

Συνεχίζεται...
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 25 Νοέμ 2004, 16:26

Gorgorofteros έγραψε:Τότε απο που προκύπτει ο χρόνος για έλεγχο οχημάτων και ξεκούραση πληρωμάτων ?


Στις απλές διαδρομές απο ΣΕΧ σε ΣΕΧ συνήθως υπάρχει μικρή προπορεία, οπότε εκεί προκύπτει ο χρόνος.

Με το 12ωρο πως το βλέπεις ? έχει ενδιαφέρον οργανωτικό απο μεριάς σας ?


Βεβαίως. Απλά πέστε μου αν θέλετε συνεχόμενο η 6 Σάββατο - 6 Κυριάκή

Οι ταμπέλες και τα κύπελλα είναι κάτι που προσπαθούμε να μην στοιχειώνουν τα όνειρά μας, αλλά όλοι θα πέσουμε στην παγίδα και πρώτος απο όλους εγώ, αλλά κάποια στιγμή πιστεύω οτι βγαίνουμε πάλι.


Καλώς ήρθες στην παρέα μας λοιπόν. Τετρακίνηση και όχι Four Wheel Drive, 24ωρος και όχι 24 Hours... με δικά μας ονόματα για να τα φέρνουμε στα μέτρα μας και όχι στα μέτρα των... κουτόφραγκων.

Ξέρεις οτι η ασφάλεια μας καίει όλους, αλλά οι κλειστές διαδρομές είναι λίγο ψυχοπλακωτικές, αν είναι να κάνω κάτι κλειστό θα πάω σε scramble που έχει μόνιμα ασθενοφόρο.


Μήπως έχεις κλειστοφοβία; Σε αγχώνουν οι κλειστές διαδρομές και όχι οι ανοιχτές; Είναι κακό να υπάρχει ασθενοφόρο; ΕΛΕΟΣ!!!
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 16:37

Tetrakinisi έγραψε:μήπως έχεις κλειστοφοβία; Σε αγχώνουν οι κλειστές διαδρομές και όχι οι ανοιχτές; Είναι κακό να υπάρχει ασθενοφόρο; ΕΛΕΟΣ!!!


Γιαννη κουβεντα κανουμε και φαινεται να καταληγει καπου....παρακληση να αποφευγουμε τα αιχμηρα σχολια οπου ειναι δυνατον :) :)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 25 Νοέμ 2004, 16:42

Humor είναι Θοδωρή μου... Απλό Humor, μια και δεν μπορώ να βρω πώς ένα ασθενοφόρο και μία κλειστή διαδρομή μπορεί να αγχώσει κάποιον...
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό Berg » 25 Νοέμ 2004, 16:48

Tetrakinisi έγραψε:Humor είναι Θοδωρή μου... Απλό Humor, μια και δεν μπορώ να βρω πώς ένα ασθενοφόρο και μία κλειστή διαδρομή μπορεί να αγχώσει κάποιον...


Δεν αγχωνώμαστε εμείς, για σας ανησυχούμε! Με τις πέτρες και τους γκρεμούς έχουμε αποκτήσει πια φιλικές σχέσεις λόγω μακροχρόνιων στενών επαφών τρίτου τύπου :bricks:
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 16:50

Απλα λεω παιδια αφου καλοπιστη κουβεντα γινεται, ολοι το ιδιο θελουμε το καλο των αγωνων για να κανουμε το παιχνιδι μας, ε να κραταμε και τους τονους ηρεμους και κατι καλο θα βγει :D :D Ειμαι πολυ πολυ αισιοδοξος :D :D :D

ΥΓ Αφου βλεπετε ποσο ηρεμος κρατιεμαι εγω ο "συνηθης υποπτος" :twisted: :twisted: :twisted: Σε αλλη περιπτωση θα το ειχα αμολησει το κοπριτουα στην ενοτητα και οποιον παρει ο χαρος :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό IKE » 25 Νοέμ 2004, 17:10

Νομίζω πως είναι αστείο να λέμε πως οι φίλοι εντουράδες ενδιαφέρονται λιγότερο για την ασφάλεια στους αγώνες.

Προφανώς και οι κίνδυνοι με τη μοτοσυκλέτα είναι μεγαλύτεροι, πόσοι έχουν τραυματιστεί με αυτοκίνητο και πόσοι με μοτοσυκλέτα στους αγώνες αυτους?

Ας μην αφήσουμε τις όποιες χαζές προσωπικές επιθέσεις να ρίχνουν ακούσια ή εκούσια το επίπεδο της συζήτησης.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Kounelis » 25 Νοέμ 2004, 17:10

Τα πράγματα φαίνονται να είναι πιο ξεκάθαρα για τις μηχανές και αρκετά "θολά" για τα αυτοκίνητα.

Η συνάντηση χτες ξεκίνησε σε κακό κλίμα και ουσιαστικά εξελίχθηκε σε μια αντιπαράθεση 3-4 οργανωτών για το ποιός κάνει τους καλύτερους (με ό,τι αυτό σημαίνει για τον καθένα) αγώνες. Πιστέυω πως οι αγωνιζόμενοι (μηχανές και αυτοκίνητα) έχουμε τη διάθεση και όρεξη να ακούσουμε και να πούμε τη γνώμη μας σε όποιον οργανωτή μας τη ζητήσει. Από εκεί και πέρα αν καταντήσει αυτή η ιστορία να πηγαίνουμε να παρακολουθούμε τρία-τέσσερα άτομα να αναπτύσουν προσωπικές κόντρες, θα βαρεθούμε, θα αηδιάσουμε και οι αγώνες αυτής της μορφής (όπως κι λέγονται) θα μαραζόσουν. Δεν είναι ο ρόλος μου να είμαι "δικαστής" για το ποιός οργανωτής έχει δίκιο. Όλοι έχουν κάποιο δίκιο και όλοι κάποιο άδικο. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος κάνει αγώνες είκοσι χρόνια (όπως αποδείχτηκε στο Baja(λο) την προηγούμενη Κυριακή δεν αποτελεί καμία εγγύηση!), πόσο χρονών είναι ή πως μετράει τις αποστάσεις(αρκεί να είναι σωστές). Με ενδιαφέρει να κάνει σωστά οργανωμένους αγώνες!

Στις λεπτομέρειες τώρα.

Ασφάλεια

Το Α και το Ω. Για τον εντοπισμό των αναβατών και των αυτοκινήτων είναι απλή λύση να αγοραστεί από τους 3-4 οργανωτές (αφού πρώτα τα βρουν μεταξύ τους) ένα σύστημα αντίστοιχο του WRC όπου θα εντοπίζει το κάθε αυτοκίνητο ή μηχανή και θα βλέπει αν κινείται. Αν δεν κινείται, τηλέφωνο στο κινητό για να δει ο οργανωτής αν είναι καλά το πλήρωμα.

Απο εκεί και πέρα το θέμα επαφίεται στην ευθιξία του καθενός. Στην εκκίνηση της Ροδόπης είχε απλή για κάποια χιλιόμετρα την πρώτη μέρα με όριο 30 χλμ/ώρα μέχρι να βγούμε από την πόλη. Το τήρησα. Με πέρασαν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα!!!! Τα συνάντησα ξανά πριν το στοπ. Όταν κάποιος δεν διαθέτει την απλή λογική να πάει με το όριο ταχύτητας στην απλή (το ξαναλέω, ήταν απλή!!!!!!) και πηγαίνει αέρα-πατέρα μέσα στην πόλη της Δράμας, πώς έχουμε την απαίτηση να κόψει μέσα στο χωριό;

Κατηγορίες

Ο διαχωρισμός με κυβικά είναι άδικος. Ένα Vitara 1600cc δεν είναι αναγκαστικά πιο αργό από ένα Land Rover. Αποψή μου πως διαχωρισμός πρέπει να γίνει βάση είδους αμαξώματος (όπως ισχύει για τα SUV). Αλλού τα Pick-up (αλήθεια με τα diesel τι γινεται;), αλλού τα "καθαρόαιμα" 4Χ4 (βλ. Land Rover, Pajero κλπ), αλλού τα πιο soft (Grand Cherokee, καινούργια Land Cruiser). Και αυτός ο διαχωρισμός μπορεί να καταντήσει άδικος βέβαια. Δεν ξέρω, είναι δύσκολο και σίγουρα αντικείμενο συζήτησης.

Μήκος ειδικών

Θα τις προτιμούσα δύο ανα ημέρα από 100 έως 150 χλμ.

Προσανατολισμός αγώνων

Θα ήθελα τέτοιους αγώνες να μην τους κερδίζει ούτε αυτός με το πιο γρήγορο αυτοκίνητο (δεν είναι rally) ούτε αυτός με τα περισσότερα GPS, terratrip και λοιπά τεχνολογικά καλούδια στο αυτοκίνητό του. Θα ήθελα να παραμείνουν παιχνίδια όπου πρέπει να προσανατολιστείς, να κινηθείς σβέλτα σε ασφαλείς ρυθμούς και να οδηγήσεις αρκετά και εκτός δρόμου. Περισσότερο σαν τη Ρούμελη και λιγότερο σαν τη Ροδόπη (την πρώτη μέρα ήθελε καλούς υπολογισμούς, τη δεύτερη ταχύτητα).

Κλείνοντας να σμφωνήσω με τον κ. Δουκέρη, πως είναι θέμα κόστους. Δεν μπορούμε να έχουμε "παράλογες" απαιτήσεις σε αγώνες που κάνουν 100 ευρώ!

Πάντα φιλικά,

Μάριος Δ. Κουνέλης

ΥΓ Προτείνω θέσπιση κατηγορίας "πράσινο Pajero με σπασμένο το αριστερό φλάς"!
Kounelis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 16:42
Τοποθεσία: Πεντέλη/Καλάβρυτα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες