Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ TRAIL RIDE???

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 01 Απρ 2005, 13:02

ayrton έγραψε:
Μέ όλα τα παραπάνω απλα θέλω να πω ότι υπάρχουν πολλοί όπως λέει και ο geco που σκέφτονται καθαρά ερασιτεχνικά τα trail ride ασχετα αν τα αντιμετωπιχουμε πολυ επαγγελματικά με τη καλη έννοια όταν έρχεται η ώρα τους.


Τα πραγματα για μένα είναι απλά.

Για τον ANTONI$, και βέβαια δεν είναι παρείσακτοι οι οδηγοί 4Χ4.Υποθέτω οτι πολλοί απο κάποια μοτο πρωτοξεκίνησαν και τους κόλλησε το μικρόβιο του βουνού.Κάποια κοινα αναγαστικα άλλωστε κομματια και διαφορετικές και μικρότερες διαδρομές για τις μοτο ίσως θα ήταν μια σκέψη.Από κοπάνες και μονοπατάδες άλλωστε τα ελληνικά βουνά είναι γεμάτα.Και στο τέλος όλοι μαζι στη ταβέρνα χειροκροτάμε όλους τους νικήτές.

Για τον Σπύρο,....ΝΑΙ ξεκάθαρο θα ήθελα τα trail ride σε πολλά σημεία όπως παλιότερα.

Χειροκροτώ το άψογο road book και συγχαίρω όποιον κόπιασε για να περνάμε όλοι εμείς καλύτερα (...αλλα και το παραδοσιακά πια τουλάχιστον 1 λάθος στα γραπτά του Doc δεν μας χάλαγε νομίζω την διαθεση),μου αρέσουν οι γιατροί και οι διασώστες στην διαδρομή,μου αρέσουν τα κρυφα και πολλα΄ΣΕΧ ΚΑΙ ΣΕΔ για να μην κλέβει κανείς,μου αρέσει η παραπάνω προβολη απο τα περιοδικά και το Internet.

Δεν μου αρεσουν τα πολλα και ανοιχτα στην κυκλοφορία χλμ με τις μεγάλες ταχύτητες για να μην κλαιμε όλοι μαζι καποια στιγμη.
Δεν μου αρέσουν τα μεγλα σπαστήρια με κροκάλες για να ξεκαθαρίζουν τα jeep και να ταλαιπωρουν μονο και τίποτε αλλο μηχανές και αναβάτες.
Δεν μου αρέσει πανω από όλα που λειπουν παντελώς αναγαστικά τα μονοπάτια και τα τεχνικά κομματια αφου δεν περνουν τα 4Χ4.
Δεν μου αρέσουν οι τράπεζες τα φαξ και όλη αυτη η φασαρία για το τίποτα.Θέλουμε να πληρώνουμε το πρωί στη ακούραστη Ιωάννα και να της λέμε καλημέρα και να βλέπουμε χαμόγελα.
Δεν μου αρέσει που πάνε όλοι τάπα για την κούπα.Πού είναι εκέινα τα τσιγαρα και οι φωτο στα ποταμακια? Μια στάλα ξεκούραση, βρε αδελφε χωρίς αγχος που λίγο πολύ όλοι καναμε.Δεν μου αρέσει που λιγοστεύουν οι συμμετοχές των μοτο.Ουτε στο 0-300 νομίζω.

Ξέρω οτι όλα τα καλά έχουν έξοδα και το 0-300 έμπαινε μέσα απο τα trail ride.Να αυξηθεί η συμμετοχη να πάει στα 20 η όσο χρειάζεται τέλος πάντων. Αλλα οχι και στα 40.Ουτε ο Αλογοσκούφης δεν θα σκεφτότανε τέτοια αύξηση.



Συμφωνώ σε όλα σχεδόν εκτός από το "ολοι πάνε τάπα".....μερικοί το κάνανε το τσιγαράκι τους...μέχρι και κρέπες είχε ένα παλικάρι μαζί του :o :D
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 01 Απρ 2005, 13:36

Εγώ πάντως εάν θέλω τσιγαράκι και χαβαλέ στο βουνό, πάω με την παρέα μου την Κυριακή στο βουνό, και χώνομε σε κάποιο μονοπάτι.

(Α! Όλα αυτά βέβαια εάν μου μένει χρόνος γιατί καθημερινά ασχολούμαι με το καλιμπράρισμα του ηλεκτρονικού μου οργάνου, για τους αγώνες που συμμετάσχω, και θέλω να βγαίνω νικητής!!!! :lol: :lol: :lol: )

Δεν βλέπω των λόγω γιατί για να ικανοποιήσω αυτή την ανάγκη μου θα πρέπει να συμμετάσχω σε κάτι οργανωμένο, με τόσο κόσμο που τελικά με χαλάει τόσο πολύ.
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Δημοσίευσηαπό Berg » 01 Απρ 2005, 14:21

Καταθέτω μερικές σκέψεις.

Να παραμείνουν τα Trail Ride με την μορφή που είχαν. (Μόνο Μοτό)

Να συνεχίσουν τα Trail Ride - Raid με την μορφή και τις απαιτήσεις που έχουν. Πρότυπο ο αγώνας της Δράμας. (Μοτό - 4x4 - 4x4 Rally- αντε και γουρούνια :P )

Να δημιουργηθούν εύκολα τοπικά κύπελλα με αγώνες Enduro (για μοτό), και Rally ή Baja (για 4x4), ώστε να μπορούν να διασκεδάζουν πιό ειδικά όλοι.

Κύριοι παρακαλώ για τις ιδέες και προτάσεις σας. :wink: :wink:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Καλιμπράρισμα !

Δημοσίευσηαπό geco » 01 Απρ 2005, 14:30

Βλέπω να υπάρχει ένα "φρικάρισμα" και να αιωρείται ένας γενικώτερος εξορκισμός γιά τα οδόμετρα ακριβείας και τα όργανα μέτρησης ραλλύ κλπ.

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.

Και εξηγούμαι :

Ο καθένας μπορεί να δοκιμάσει την τύχη του αρχίζοντας με ένα απλό, φτηνό ποδηλατικό κοντεράκι αφού στηρίξει προσεκτικά σένσορες και μαγνήτες και ρυθμίσει (και επιβεβαιώσει τη σωστή ρύθμιση) το μέγεθος του τροχού !

Ακόμα και με μηχανικό κοντεράκι που έχουν τα RMX, DRZ, WR, XR, κ.α. μπορεί κανείς να σετάρει το οδόμετρο στις μετρήσεις του οργανωτή(προσθέτοντας ή αφαιρώντας) με ικανοποιητική ακρίβεια.

Τα KTM & HUSABERG έχουν πολυόργανο που μετράει πολλές ενδείξεις (οι περισσότερες δεν μας χρειάζονται).

Και πάμε στά "σοβαρά" !!! IMO, ICO.
Εχουν αρκετές (χρήσιμες) ενδείξεις, μεγάλη ακρίβεια ,είναι εύχρηστα (Ναί, ναί !!!) δεν σπάνε - δεν χαλάνε.

Τα σπουδαιότερα χαρακτηριστικά τους όμως είναι η δυνατότητα γρήγορης προσθαφαίρεσης απόστασης και το δεύτερο δεκαδικό ψηφίο (ακρίβεια 10 μέτρων).

Γιά να αξιοποιηθούν όμως τα προσόντα τους πρέπει η διαδρομή να έχει γραφτεί με αντίστοιχο οργανο ακριβείας. Να έχει μετρηθεί και επιβεβαιωθεί αρκετές φορές (γιά έλεγχο και διόρθωση λαθών) και να αναγράφεται στον κανονισμό ο τύπος και η περίμετρος τροχού που χρησιμοποιήθηκε.

Διαφορετικά το όργανο γίνεται φλύαρο,απαιτεί συνέχεια διόρθωση και με το δεύτερο δεκαδικό ψηφίο ψιλοκαταστρέφεσαι αφού γιά να αλλάγεις 100 μέτρα απαιτούνται 10 πατήματα.

Γιαυτό εγώ, άν μπορούσα, θα απαγόρευα στον Superspy (δια βίου) να τρέχει σε αγώνες και θα του επέβαλα να τους φτιάχνει!!!
Συγγνώμη Σπύρο αλλά τα δρομοβιβλία σου είναι τα απολύτως καλύτερα και πιό ακριβή και ελεγμένα που έχω δει!!!

Με τα υπόλοιπα χάνομαι, μπερδεύομαι, ζορίζομαι και νοιώθω αβεβαιότητα.

Είναι και αυτή μιά πρόκληση αλλά δεν μου αρέσει γαμώτο !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δεκτό το δούλεμα αλλά μάλλον δεν με έπιασες

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 01 Απρ 2005, 14:38

HUSQY έγραψε: (Α! Όλα αυτά βέβαια εάν μου μένει χρόνος γιατί καθημερινά ασχολούμαι με το καλιμπράρισμα του ηλεκτρονικού μου οργάνου, για τους αγώνες που συμμετάσχω, και θέλω να βγαίνω νικητής!!!! :lol: :lol: :lol: )

Δεν βλέπω των λόγω γιατί για να ικανοποιήσω αυτή την ανάγκη μου θα πρέπει να συμμετάσχω σε κάτι οργανωμένο, με τόσο κόσμο που τελικά με χαλάει τόσο πολύ.


Φίλε Husky,
Διακρίνοντας ένα υποβόσκοντα τόνο ειρωνίας όσον αφορά προηγούμενο μου post απαντώ ότι :shock: χέστηκα :shock: για το αν θα βγω πρώτος ή ακόμη αν θα τερματίσω. Το ότι τρέχω σε (ερασιτεχνικό) αγώνα όμως το πέρνω στα σοβαρά αλλιώς ποιος ο λόγος να συμμετέχω;
Βόλτα ξαναλέω πάμε όποιοι θέλετε και όπου θέλετε και με τάπερ με κεφτέδες και ταραμά....
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Δημοσίευσηαπό jfk60 » 01 Απρ 2005, 14:39

Παρακολουθησα ολο το τοπικ με μεγαλη προσοχη, και εχω την αισθηση
οτι υπαρχει μια ψιλοκαμουφλαρισμενη κοντρα (μοτο-4χ4).

Παιδια το θεμα δεν ειναι τα T.R.R. αλλα τα T.R. η ενσταση μας ειναι
(αναβατες μοτο) οτι δεν υπαρχουν τουλαχιστον φετος παραδοσιακα
T.R. οπως ειπε και πιο πανω καποιος φιλος.

Φιλε Αθανασοπουλε και ολοι εσεις του 0-300 πως γινεται να ξεχασατε
τα T.R. που φτασαν μεχρι και τις 250 συμμετοχες?

Αφου λοιπον, καλως η κακως (εγω πιστευω καλως) εσεις (0-300) φτιαχνετε T.R. ξεχωριστε τα τουλαχιστον απο την επομενη χρονια.

Εαν ριξεις μια ματια στις στις συμμετοχες μοτο θα δεις 60 εως 80,
που ειναι οι υπολοιποι?
Άβαταρ μέλους
jfk60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 16:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Απρ 2005, 15:07

jfk60 έγραψε:...
Παιδια το θεμα δεν ειναι τα T.R.R. αλλα τα T.R. η ενσταση μας ειναι
(αναβατες μοτο) οτι δεν υπαρχουν τουλαχιστον φετος παραδοσιακα
T.R. οπως ειπε και πιο πανω καποιος φιλος.
.....


Χωρίς πλάκα, ειρωνεία κλπ...
Τα Trail Ride – Raid είναι η φυσική εξέλιξη των Trail Ride. Και είναι λογικό όταν είναι αγώνας - έστω και ερασιτεχνικός - να υπάρχει οργάνωση, κλπ, κλπ

Αν σε κάποιους αρέσει ο παλιός, χύμα, χωρίς οργάνωση, ποιότητα, χωρίς κατηγορίες, χωρίς .... τίποτα, μορφή βόλτας (ταχύτητα χωρίς περιορισμούς ΜΩΤ) κλπ, κλπ γιατί δεν φτιάχνουν λοιπόν αυτό που θέλουν, αλλά απαιτούν από τους οργανωτές να κάνουν πίσω;

Προσωπικά (και ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ) ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να μην ξέρω πως παίζεται ένα παιχνίδι, να ψάχνω να βρω το λάθος στο Road Book (εντάξει τα λάθη είναι ανθρώπινα, αλλά θυμάστε τα χάλια της ΕΡΕΤΡΙΑΣ;;; 70 χιλιόμετρα όλα και όλα και.... πάνω απο 3-4 λάθη - οι μισοί χάθηκαν και σπάστηκαν...), να … εξαρτάται το σε ποια ομάδα είμαι από το … ότι το μηχανάκι μου έχει «ψηλό φτερό» τη μία, την άλλη, επειδή φόρεσα λάστιχα χωμάτινα ή σλικ (στο ίδιο μηχανάκι), την άλλη έβρεξε και παίζω αλλού κλπ, να βλέπω ανεύθυνους «μπαμπάδες» να έρχονται στο T.R. με τον πιτσιρικά δεμένο με ζώνη πάνω στο μπαμπά (ελαφρύς συνοδηγός κερδίζει το παιχνίδι !!! ), να ΠΡΕΠΕΙ να κυκλοφορώ στα Βασιλικά και να αναγκάζομαι να αποφεύγω ποδηλάτες (που έχουν μεγαλύτερο δικαίωμα εκεί να κυκλοφορούν απο εμένα) και ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.

Υ.Γ. Στο τελευταίο TRR μοιράσθηκαν 63!!! Ρολά road book.... το οποίο σημαίνει ότι 63 αναβάτες έχουν θήκη (από ιδιοκατασκευες μέχρι carbon) σε σχέση με τους 52 του Αττικού.

Υ.Γ.2 Πόσο καιρό έχετε να "δείτε" 250 συμμετοχές... γιατί στα τελευταία 3 χρόνια που εχώ έρθει σε όλα τα TR το μεγαλύτερο είχε μόλις 110! Μήπως τελικά παίζει ρόλο και η ποιότητα;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jfk60 » 01 Απρ 2005, 15:22

Φιλε superspy, επειδη ετρεξα σχεδον ολα τα T.R. απο το '91 και μετα
μπορω να σου πω οτι τα πραγματα δεν ηταν τοσο τραγικα οπως τα λες.

Προβληματα του τυπου που αναφερεις, θα ξερεις φανταζομαι οτι
υπαρχουν και στο ΕΛ.ΠΡ. ENDURO, θελεις παραδειγματα?

Και τελος ξαναλεω, μιλαμε για T.R. και οχι χυμα καταστασεις.

Ρε παιδια, τελικα ξαφνικα ανακαλυψαμε τον τροχο?
Άβαταρ μέλους
jfk60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 16:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Απρ 2005, 15:23

Αγαπητοί φίλοι,
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και δεν τον υποχρεώνει κανείς να ακολουθήσει ότι αυτός θέλει και επιθυμεί.

Αλλά αυτό που κατάλαβα εγώ, είναι ότι ποτέ μα ποτέ, ότι και να κάνουμε, όσο κι αν προσπαθήσουμε, ποτέ κανείς δεν θα είναι όλοι ευχαριστημένοι.
Αν μετά από ένα trail ride σαν το Αττικό υπάρχουν παράπονα, μετά από τέτοια διοργάνωση, τέτοια ιατρική κάλυψη, τάτοια ασφαλή διαδρομή, τέτοιο σύστημα "σκουπίσματος, τότε με συγχωρείτε, αλλά μου θυμίζουν γκρίνες από χαζογκόμενες.

Αν πάλι σας ενοχλούν οι αυτοκινητάδες, αυτό είναι άλλο καπέλο, ανεξάρτητο, που δεν επηρρεάζει στο παραμικρό την διοργάνωση μοτοσυκλέτας.
Ούτε στα αποτελέσματα, ούτε στην διαδρομή!

Αυτή επιλέχτηκε να είναι μεγαλύτερη. Ναι!
Γιατί υπήρχαν παράπονα για τις μικρότερες, γιατί ο κόσμος ήθελε κι άλλο. Το ότι δεν είχε μονοπάτι δεν είχε να κάνει και ούτε σημαίνει ότι δεν θα έχει σε άλλο trail ride!

Υπάρχει στο πρόγραμμα άλλη διαδρομή για τις μοτοσυκλέτες κι άλλη για τα αυτοκίνητα. Η αύξηση του κόστους ήταν μοιραία, αφού σαφώς υπάρχει η τάση και η προσπάθεια για κάτι καλύτερο, πιο οργανωμένο, ολοκληρωμένο, που θα πάρει την μορφή θεσμού.
Όμως και οι παροχές νομίζω ότι είναι ανάλογες.

Και κάτι ακόμη που πρέπει να καταλάβετε είναι ότι προσωπικά τουλάχιστον κουράστηκα!
Ξόφλησα, στέρεψα, έχω φάει όλη την Αττική με το κουτάλι, έχω κατηγορηθεί ότι σας βάζω στα μονοπάτια της Πάρνηθας, ότι χαλάω τα περάσματα, ότι, ότι, ότι...

Δεν αντέχω να χαλάω τη ζαχαρένια μου (την χάλασα ήδη) προσπαθώντας για το καλύτερο για όλους. Μοιραία πρέπει να υπάρξει βοήθεια, να μπουν κι άλλοι στο παιχνίδι, να βρουν και άλλοι διαδρομές, να ξεφύγουμε πιο έξω από την Πάρνηθα.

Κι ειδικά τώρα που προσπαθώ να κάνω τα trail ride θεσμό και κύπελλο. Να έχουν πιο εκδρομικό - περιηγητικό χαρακτήρα.

Οι χορηγοί είχαν στερέψει, λεφτά δεν υπήρχαν και είχαν καταντήσει τα trail ride να μας βάζουν μέσα πολλά λεφτά κάθε φορά, που δεν πήγαινε άλλο!
Καλό το μεράκι, αλλά είχαν εξαντληθεί ακόμη και τα κουράγια μας.

Όσον αφορά την διαδρομή: Άλλωστε το έχουμε ξαναπεί και το λέτε και σεις: Τα δύσκολα στους αγώνες και στις εντουρόβολτες της Κυριακής.
Ο απλός κόσμος θέλει πιο εύκολα. Να οδηγήσει χαλαρά, να δει μέρη... Που τον είδες τον κίνδυνο?

Μεταξύ μας: Όποιος δεν έρθει στην Εύβοια αυτός θα χάσει...

Σταματήστε επιτέλους την γκρίνα!

Αποστασιοποιηθείτε από τους αυτοκινητάδες, άλλωστε, όπως λέτε και σεις δεν σας ενόχλησαν καθόλου!

Απεναντίας. Αν γκρινιάζουν αυτοί, σε αυτό φταίει το ξεχωριστό σύστημα χρονομέτρησης, δεν σας αφορά, ούτε να σας αγγίζει και να σας χαλάει.
Το να κάθεσαι στην ταβέρνα και να κάνεις χαβαλέ με την παρέα σου, αυτό είναι στο χέρι σου, και κανείς δεν μπορεί να στο χαλάσει αν εσύ δεν θες.

Δείτε όλη τη χρονιά συνολικά, συμμετέχετε στο θεσμό, και οι κρίσεις σας -πάντα δεκτές- στο τέλος.

Μην κρίνουμε προκατειλλημένοι επειδή κάτι ήταν λιγότερο "χύμα", περισσότερο οργανωμένο, και γενικώς καλύτερο.

Δεκτή(ες) οι διαμαρτυρίες σας, δεν μπορώ να σας υποχρεώσω σε τίποτα, αλλά έλεος!
Μην πυροβολούμε οτιδήποτε κινείται! Αν αγαπάτε αυτό το θεσμό, τα TR, ελάτε βοηθείστε, συμμετέχετε και σαφώς κρίνετε. Αλλά προς το καλύτερο!

Μια χρονιά είναι θα περάσει... Ας πάνε καλά τα πράγματα φέτος, ας βρεθούν και τίποτα χορηγοί, ας φτιάξει και το χέρι μου στοιχειωδώς και πάλι εδώ είμαστε.

Του χρόνου μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα. Να διαχωρίσουμε τα TR από τα μεγαλύτερα Rally Raid.

Δειλά βήματα κάνουμε, προσπαθούμε, πάντα για το καλύτερο. Αν δεν προσπαθήσουμε, δεν θα δημιουργήσουμε...
Και φυσικά θα κάνουμε και λάθη!

Εκεί σας θέλουμε πιο πολύ κοντά μας.
Σας περιμένω στην Χαλκίδα. Άντε μπράβο...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό violator » 01 Απρ 2005, 15:33

νομιζω οτι η σκοτεινη πλευρα της παρνηθας(σαν πρωτο βημα συνυπαρξης μοτο και 4χ4),το ξυλοκαστρο, τα δυο τελευταια του 0300 περσι(οχι η ερετρεια γιατι δεν ειχα συμμετασχει) και το αττικο μπορουν να ειναι παραδειγματα (κατα τη γνωμη μου). και ορια. δηλαδη αυτα ηταν στη λεπτη γραμμη μεταξυ αγωνα και ομορφης εντουραδας και βολτας για οσους ηθελαν. η μοτοσυκλετα θελει και το μονοπατι λιγο.πως να το κανουμε. ηταν και ωραια δοκιμασια για τους εμπειρους και σχολειο για τους νεους στο χωρο. (δε μπορω να μιλησω για τους τετρακινητους γιατι δεν γνωριζω κανεναν).
η μορφη που παιρνουν δε μου αρεσει κι εμενα. οχι τοσο γιατι ειναι αγωνας.(αν και ειπωθηκαν παραπονα οτι κανεις δε βοηθησε "συναγωνιστες" σε δυσκολες στιγμες γιατι κοιταγαν το χρονο καποιοι). αλλα γιατι πλεον γινονται καθαρα rally raids και εξαφανιζεται πλεον ο ορος trail (μονοπατι).και μικραινει και αρκετα ο fun factor που ειχαν τα παλιοτερα και σοβαρευουν τα πραγματα. μακαρι να ημασταν βεβαια αμερικη που υπαρχουν ολα τα ειδη διοργανωσεων για ολα τα γουστα οπως διαβαζω σε αμερικανικα φορουμ, αλλα δεν ειμαστε.
anyway επειδη λογω δουλειας δεν εχω το χρονο να γραψω και καποιες αλλες σκεψεις απλα να πω οτι για εμενα ισχυει ο τιτλος του thread. αλλαζει ο χαρακτηρας. και καθε αλλαγη δυστυχως δεν ταιριαζει σε ολους. και η συγκεκριμενη αλλαγη εδιωξε κοσμο απο τα trail rides(οπως δειχνουν οι συμμετοχες των μοτο). μακαρι με τη νεα σαιζον να επανελθουν οργανωμενα στα προτυπα που μας συνιθισαν τα τελευταια με τη συμβολη και του σπυρου και να αυξηθουν οι συμμετοχες.
violator
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 14:18
Τοποθεσία: νεα σμυρνη,αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Απρ 2005, 15:35

jfk60 έγραψε:Φιλε superspy, επειδη ετρεξα σχεδον ολα τα T.R. απο το '91 και μετα
μπορω να σου πω οτι τα πραγματα δεν ηταν τοσο τραγικα οπως τα λες.

Προβληματα του τυπου που αναφερεις, θα ξερεις φανταζομαι οτι
υπαρχουν και στο ΕΛ.ΠΡ. ENDURO, θελεις παραδειγματα?

Και τελος ξαναλεω, μιλαμε για T.R. και οχι χυμα καταστασεις.

Ρε παιδια, τελικα ξαφνικα ανακαλυψαμε τον τροχο?


Φιλέ jfk....
Δυστυχώς το πρώτο μου TR ήταν μόλις το 94 (αν θυμάμαι καλά) όπου έλαβα μέρος σε ένα TR του ΣΥΜΟΦΕ. Ξεκίναγε κάπου απο τον Ασπρόπυργο και τελείωνε κάπου στη Μάνδρα σε ταβέρνα με ψητά.
Θυμάμαι ακόμα ότι δεν είχε ούτε ένα μονοπάτι (αγόρασα πάντως ένα "καλό" δέντρο).

Στα μετέπειτα TR το μόνο που είχε πραγματικά πολλές συμμετοχές ήταν το πρώτο του 0300 –χαμός- 250++

Σε όλα τα υπόλοιπα με βία έφτασαν τα 150+.
Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια παίζανε μεταξύ 60 (βιετναμ περσι και πέρναγε και αυτοκίνητο - αρκεί να τράβαγε ο πρώτος τα 2-3 πεσμένα δέντρα) έως 140.

Στα περισσότερα τα μονοπάτια ήταν απο ... 30 μέτρα έως... 300!
Εξαίρεση το σφικτό καλοκαιρινό ΖΟΥΜΠΕΡΙ 6/2003 και το μέτριο της Πάρνηθας 5/2004 (είχε ωραία πέτρα, αλλά μας κυκλοφορούσε την "απαγορευμένη" Πάρνηθα).

Το ότι γίνονται λάθη στην οργάνωση ΠΑΝΤΟΥ (ακόμα και στο ΠΠΡ) είναι λογικό....
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 01 Απρ 2005, 15:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 01 Απρ 2005, 15:39

Φίλε AXAROS:
Με παρεξήγησες, (μάλλον διατύπωσα τις σκέψείς μου άτσαλα), δεν περιείχαν καμία τάση ειρωνείας τουλάχιστον προς εσένα.

Απλά πιστεύω ότι μερικοί φίλοι στα προηγούμενα post παρά- γκρίνιαξαν.
Δικοί μου άποψη είναι ότι συμμετέχεις σε ένα παιχνίδι ξέροντας τους κανόνες του και ύστερα άμα σου αρέσει κάνεις τις παρατηρήσεις σύμφωνα με τις οποίες πιστεύεις ότι θα βελτιωθεί.

Εάν δεν σου αρέσει εξ-αρχής απλά δεν συμμετέχεις(trail ride-raid), και βρίσκεις κάτι που σου ταιριάζει(trail rιdε).

Τώρα κρίσεις περί ‘χάσαμε το φιλικό κλίμα’ ‘θα σκοτωθείτε έτσι όπως πάτε’ ‘χάσαμε το παιχνίδι’ ‘όλο ασχολείστε με τα οργανάκια σας’ τις βλέπω λήγω άστοχες και αβασάνιστα διατυπωμένες.

Το σε ποιο βαθμό θα φτάσει κανείς την ενασχόληση του με το παιχνίδι του (μοτοσικλέτα του) είναι καθαρά δικό του θέμα και δεν υπόκειται στην κρίση και τον σχολιασμό κανενός
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Απρ 2005, 15:46

Α. Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι να βρεθεί, σχεδιαστεί και γραφτεί μια διαδρομή;
Β. Πολύ περισσότερο που να τα έχει όλα;
Γ. Πόσοι θα ερχόντουσαν σε ένα «δύσκολο» μονοπατάτο TR μόνο για ΜΟΤΟ;
Δ. Πόσο νομίζετε ότι θα απείχε το Γ από ένα αγώνα του enduro;
Ε. Η μέση λύση της διαδρομής που ήταν το Αττικό ΚΑΙ η Καλαμάτα (πέρσι) δεν άφησε τη συντριπτική πλειοψηφία (AUTO-MOTO) ικανοποιημένη; (Εξ ορισμού δεν μπορούν 120+ άτομα να είναι όλα ικανοποιημένα)
Στ. Και τέλος, ερωτώ ξανά, ποιος εμποδίζει ποιόν να σχεδιάσει, υλοποιήσει και οργανώσει ένα TR για μοτο, με τη μορφή διαδρομής που θέλει;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Απρ 2005, 15:55

Berg έγραψε:Καταθέτω μερικές σκέψεις.

1. Να παραμείνουν τα Trail Ride με την μορφή που είχαν. (Μόνο Μοτό)

2. Να συνεχίσουν τα Trail Ride - Raid με την μορφή και τις απαιτήσεις που έχουν. Πρότυπο ο αγώνας της Δράμας. (Μοτό - 4x4 - 4x4 Rally- αντε και γουρούνια :P )

3. Να δημιουργηθούν εύκολα τοπικά κύπελλα με αγώνες Enduro (για μοτό), και Rally ή Baja (για 4x4), ώστε να μπορούν να διασκεδάζουν πιό ειδικά όλοι.

Κύριοι παρακαλώ για τις ιδέες και προτάσεις σας. :wink: :wink:


1. Ναι
2. ΝΑΙ, αλλα ξέχασες και τα φορτηγά!
3. Ναι... αλλά ποιος θα τα κάνει όλα αυτά; (Berg ετοιμάζεσαι να περάσεις στο οργανωτικό κομμάτι;)
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 01 Απρ 2005, 18:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jfk60 » 01 Απρ 2005, 16:03

Φιλε superspy ξεχασες τα T.R. του ΣΥΜΟΦΕ, και μιας που μιλαμε για T.R.
μετα το gatoylis τα επομενα ηταν απο τον ΣΥΜΟΦΕ ο οποιος οργανωσε,
και τελικα τα καθιερωσε, με μεγαλη επιτυχια.

Μονοπατια υπηρξαν σε πολλα T.R. (δερβενοχωρια, μεγαρα, αγωγος, θηβα,
κερατεα, και φυσικα πεντελη, )

Οσο για τις συμμετοχες, εστω και 150 ειναι λιγες?
Άβαταρ μέλους
jfk60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 16:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες