Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

1ος Αγώνας Κυπέλλου Trail Ride 2005-Ευβοια: Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 21 Μαρ 2005, 17:07

Καλησπερα παιδια!

Αναμεικτα τα συναισθηματα απο το πρωτο αγωνα!

Τα θετικα ειναι σιγουρα η καλη οργανωση, με βασικοτερο οτι δεν νιωσαμε ουτε σε ενα σημειο του αγωνα ξεκρεμαστοι! Παντου υπηρχαν "διασωστες" και ειχες την αισθηση οτι οτι και να σου τυχαινε θα ειχες βοηθεια σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα. Μακαρι να συνεχιστει και στα επομενα!

Ωραια διαδρομη! Αν και ψιλοσπασιμο η αρχικη διαδρομη (η αναποδη της ερετρειας), Λυπηθηκαμε τα λαστιχα μας αλλα μετα αποζημειωθηακμε απο πολυ ομορφα τοπια και....ποταμακια....ναι εφαγα και εγω μια ψιλη..νανε και καλα η γλιτσα στην εξοδο που εχασα την μηχανη χωρις να παρω χαμπαρι!Νανε καλα οι επιγονατιδες αλλιως τωρα θα ειχα τρελο ζορι με το αριστερο γονατο..

Τα αρνητικα ειναι οτι γλιστραγε πολυ..αν ειχε βρεξει λιγο θα ηταν τα πραγματα πολυ καλυτερα..μη μιλησουμε για την σκονη..

Επισης το roadbook σε μερικα σημεια εηθελε πολλες γρηγορε ματιες για να διαβασεις τα σχολια που το εκαναν ψιλοεπικινδυνο.(Κατανοητο ομως για τους τζιπαδες που χρειαζονταν τις extra πληροφοριες)

Και το αρνητικοτερο ολων!! Ενα μεγαλο μπραβο σε ενα ασπρο Land Rover του εκαλη club. Μας προσπερασε σε μια στροφη (ειμασταν σταματημενοι γιατι ειχε πεσει ενας με μοτο) και πραγματικα παγωσαμε!Λεσ και δεν υπηρχαμε καν. Μας ειχε δει πολυ ωρα πριν αλλα...Ντροπη!

Κριμα παντως γιατι ειχαμε πιστεψει πως τα πραγματα ειναι ακινδυνα στους μεικτους αγωνες τζιπ και μηχανων. Απο εχτες ομως πειστικαμε για το αντιθετο. Σιγουρα κατι θα πρεπει να γινει στο επομενο αγωνα.Ας φυγουν τουλαχιστον πρωτοι και ας πηγαινουν οπως θελουν.
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 21 Μαρ 2005, 17:12

Pajo έγραψε:Τωρα που πηρα φόρα:
Ο 3ος αγωνας πέφτει πανω στον 24ωρο του επάθλου αντοχής. Ελπίζω να έγινε εκ παραδρομής.:oops:



Εχει βγεί το πρόγραμμα με τους άλλους αγώνες και δεν το πήρα χάμπαρι? :oops:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό tazmania » 21 Μαρ 2005, 17:54

THANOS_KTM έγραψε:
Pajo έγραψε:Τωρα που πηρα φόρα:
Ο 3ος αγωνας πέφτει πανω στον 24ωρο του επάθλου αντοχής. Ελπίζω να έγινε εκ παραδρομής.:oops:



Εχει βγεί το πρόγραμμα με τους άλλους αγώνες και δεν το πήρα χάμπαρι? :oops:


Ναι, ανακοινώθηκε η προκήρυξη
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 21 Μαρ 2005, 18:15

Pajo έγραψε:Η ΜΩΤ, παρα τις αρχικές επιφυλάξεις μας, αποδείχτηκε εφικτή λόγω των καλών επιλογών της διαδρομής που περιειχε και "γρήγορα" κομμάτια.
Ομως ξεκινωντας εναν αγωνα, επειδη δεν ξερεις τι θα συναντησεις, πας στο πρωτο 70% "αέρα" για να καβατζάρεις χρόνο. Αρα μεχρι το 70% η ΜΩΤ σου βγαινει να ειναι πολύ υψηλότερη. Αυτό σημαινει, εκτος από την καταπόνηση των αυτοκινήτων/πληρωμάτων και υψηλότερες πιθανότητες ατυχημάτων.
(Κατι που δεν το αποφυγαμε χθες. Ευτυχως που το Pajero ειχε rollcage. Αν δεν είχε?))
Γι'αυτό εξακολουθώ να πιστεύω οτι αν και οι υψηλες ΜΩΤ μας δίνουν περισσότερη αδρεναλίνη κι αίσθηση αγώνα, για εργοστασιακά αυτοκίνητα κι άπειρους οδηγούς είναι ειναι μαλλον επικίνδυνες.

Γιώργο,
όση και να είναι η ΜΩΤ αυτός που θέλει να τρέξει θα τρέξει. Και για να διασκεδάσει και για να έχει τα περιθώρια να καλύψει μελλοντικό χάσιμο-λάστιχο κλπ. Και στο τέλος θα διαβάζει εφημερίδα κανένα μισάωρο αν έχει περιθώριο.
Παράδειγμα το Pajero που αναφέρεις, το οποίο δεν συμμετείχε στον αγώνα! Άρα ο καθένας θα παει όσο θέλει ασχέτως της ζητούμενης ΜΩΤ.

Pajo έγραψε:Υπαρχει και κατι άλλο. Ο jdelis και άλλοι θελουν τελειως ανεφικτες ΜΩΤ.
Περα απο την ασφαλεια. Θα ειναι δικαιο να ανταγωνιζεται η "νορμάλ" Dodge του με τα 180 άλογα τα "νορμάλ" samurai/vitara? :roll:


Δεν είπα πως θέλω ανέφικτη ΜΩΤ. Αλλά θα προτιμούσα να είναι αρκετά δύσκολη ώστε να την "πιάνουν" 2-3 και αυτοί ας παίζουν πια στο χρονόμετρο. Αλλά αν είναι πολύ εύκολη αυτό θα γίνεται με 10+, οπότε ο αγώνας δεν παίζεται πια στην οδήγηση-πλοήγηση.
Καταλαβαίνω πως αν γίνει πραγματικά ανέφικτη (βλ. Ροδόπη) γίνεται καθαρά αγώνας ταχύτητος, πράγμα επικίνδυνο για νορμάλ αυτοκίνητα. Ασχέτως αν μου άρεσε, δε σημαίνει πως δεν καταλαβαίνω και τα μειονεκτήματα αυτής της λύσης. Γι' αυτό μίλησα για χρυσή τομή.

Όσο για το Dodge δεν έχεις δίκιο. Στον συγκεκριμένο αγώνα η διαδρομή ήταν και σκληρή (έβρισκα συνέχεια από κάτω) και στενή (έκανα όπισθεν σε άπειρες φουρκέτες!). Στα γρήγορα κομμάτια όμως ήταν απολαυστικό και γι' αυτό το έφερα για να παίξω. Σε τέτοιο αγώνα όμως δεν θα το ξαναέκανα.

Pajo έγραψε:Και ποσοι απο τους υπολοιπους θα "χωσουν" τα καινουρια τους τετρακινητα (που θα έχουν τη δυναμη για τετοιους αγωνες) συμμετέχοντας σε αυτους?

Εδώ να θυμίσω τα ολοκαίνουργια Land Cruiser, Cherokee και Pajero GDI που οι κάτοχοί τους δεν δίστασαν καθόλου να τα βάλουν σε ένα τέτοιο αγώνα (και μπράβο τους). Και με ιπποδυνάμεις 210-240 άλογα έπαιζαν στα νορμάλ.
Επίσης να πω πως όταν συζητιόταν το θέμα των κανονισμών πέρισυ είχα προτείνει διαχωρισμό σε 3-4 κατηγορίες ανάλογα με τα κυβικά. Το θεωρούσα αντικειμενικό και εύκολα ελέγξιμο. Μπορείς να δεις το σχετικό μου post.

Pajo έγραψε:Δεν μου αρεσε η σειρά εκκίνησης. Οχι επειδη καποιοι ειναι πιο αργοί (που μπορει να ειναι επιλογη στρατηγικης κι οχι θεμα ικανοτήτων), αλλα επειδη καποιοι δεν αντιλαμβάνονται το προφανες. Αν εχεις κολλημενο πισω σου στα 2 μέτρα καποιον για 3 τουλιπες , μάλλον έπρεπε ήδη να τον εχεις αφησει να περάσει. Κι αν ακόμα ο δρόμος είναι στενός και δεν μπορεις να κανεις στην άκρη, αυτό είναι σιγουρα δυνατό στις διασταυρώσεις/τουλίπες.

Εδώ συμφωνώ, είναι γεγονός πως ο Σπύρος έχει μία δική του άποψη για το πώς πρέπει να ξεκινούν τα αυτοκίνητα. Και το θέμα της προσπέρασης είναι μια πονεμένη ιστορία. Πολλοί μιλούσαν για σοβαρά προβλήματα.
Εγώ δεν έχω παράπονο, διαπίστωσα πως με το Dakota όλοι γίνονταν ευγενέστατοι. :razz:

Pajo έγραψε:Θα συμφωνησω με τον THANOS_KTM για τη διαφορα ωρας των moto απο τα αυτοκινητα. Θα είναι πιο ασφαλές για όλους. )

Δε νομίζω πως έχει νόημα. Τα γρηγορότερα αυτοκίνητα θα προλάβουν τις πιο αργές μηχανές, ότι και να γίνει. Ξεκίνησα 32ος και έφτασα πάρα πολλές.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 21 Μαρ 2005, 18:19

Pajo έγραψε:(Με το να διαφωνω μαζι σου με βαζει στη blacklist του περιοδικου? :lol: )

Όχι φυσικά. Καταλαβαίνεις όμως πως οποιαδήποτε πιθανότητα παρουσίασης του Pajero σου μελλοντικά έχει εξανεμιστεί! :twisted:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 21 Μαρ 2005, 18:24

jdelis έγραψε:
Pajo έγραψε:(Με το να διαφωνω μαζι σου με βαζει στη blacklist του περιοδικου? :lol: )

Όχι φυσικά. Καταλαβαίνεις όμως πως οποιαδήποτε πιθανότητα παρουσίασης του Pajero σου μελλοντικά έχει εξανεμιστεί! :twisted:


Αυτό είναι που λέμε "εξουσία του τύπου"! :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό markd » 21 Μαρ 2005, 18:38

Pajo έγραψε:Η ΜΩΤ, παρα τις αρχικές επιφυλάξεις μας, αποδείχτηκε εφικτή λόγω των καλών επιλογών της διαδρομής που περιειχε και "γρήγορα" κομμάτια.
Ομως ξεκινωντας εναν αγωνα, επειδη δεν ξερεις τι θα συναντησεις, πας στο πρωτο 70% "αέρα" για να καβατζάρεις χρόνο. Αρα μεχρι το 70% η ΜΩΤ σου βγαινει να ειναι πολύ υψηλότερη. Αυτό σημαινει, εκτος από την καταπόνηση των αυτοκινήτων/πληρωμάτων και υψηλότερες πιθανότητες ατυχημάτων.
(Κατι που δεν το αποφυγαμε χθες. Ευτυχως που το Pajero ειχε rollcage. Αν δεν είχε?)
Γι'αυτό εξακολουθώ να πιστεύω οτι αν και οι υψηλες ΜΩΤ μας δίνουν περισσότερη αδρεναλίνη κι αίσθηση αγώνα, για εργοστασιακά αυτοκίνητα κι άπειρους οδηγούς είναι ειναι μαλλον επικινδυνες.


Εγώ φίλε Pajo ήμουν με το samurai Nο 117 και μου έφυγε η ψυχή για να μπορέσω να φτάσω τον ιδανικό χρόνο. Σε όλη τη διαδρομή ήμουν 3-5 λεπτά πίσω και δέν σήκωνε το παραμικρό λάθος. Δεν πήγα μόνο το 70% αλλά το 100% της διαδρομής τσίτα.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Pajo » 21 Μαρ 2005, 18:58

jdelis έγραψε:Γιώργο,
όση και να είναι η ΜΩΤ αυτός που θέλει να τρέξει θα τρέξει. Και για να διασκεδάσει και για να έχει τα περιθώρια να καλύψει μελλοντικό χάσιμο-λάστιχο κλπ.

Ναι, αλλα με πιο χαμηλή ΜΩΤ θα τα "καβατζωσει" τρεχοντας ή με μικροτερες τελικές, ή για λιγότερη ώρα.

jdelis έγραψε:Παράδειγμα το Pajero που αναφέρεις, το οποίο δεν συμμετείχε στον αγώνα!

Συμμετειχε. Ηταν το 138.

Pajo έγραψε:Δεν είπα πως θέλω ανέφικτη ΜΩΤ. Αλλά θα προτιμούσα να είναι αρκετά δύσκολη ώστε να την "πιάνουν" 2-3 και αυτοί ας παίζουν πια στο χρονόμετρο. Αλλά αν είναι πολύ εύκολη αυτό θα γίνεται με 10+, οπότε ο αγώνας δεν παίζεται πια στην οδήγηση-πλοήγηση.
Καταλαβαίνω πως αν γίνει πραγματικά ανέφικτη (βλ. Ροδόπη) γίνεται καθαρά αγώνας ταχύτητος, πράγμα επικίνδυνο για νορμάλ αυτοκίνητα. Ασχέτως αν μου άρεσε, δε σημαίνει πως δεν καταλαβαίνω και τα μειονεκτήματα αυτής της λύσης. Γι' αυτό μίλησα για χρυσή τομή.

οκ. Εχεις δικιο για τη χρυση τομή. Ποια ειναι ομως αυτή? Ας πουμε να την πιανει το 10% των αυτοκινητων. Αυτο ειναι πολυ δυσκολο να προυπολογιστει απο τους οργανωτες.

jdelis έγραψε:Όσο για το Dodge δεν έχεις δίκιο. Στον συγκεκριμένο αγώνα η διαδρομή ήταν και σκληρή (έβρισκα συνέχεια από κάτω) και στενή (έκανα όπισθεν σε άπειρες φουρκέτες!). Στα γρήγορα κομμάτια όμως ήταν απολαυστικό και γι' αυτό το έφερα για να παίξω. Σε τέτοιο αγώνα όμως δεν θα το ξαναέκανα.

Χρησιμoποίησα το παραδειγμά σου, γιατι ειναι πιο "εξωτικό" και εντυπωσιακό το Dodge με 180hp :wink:

jdelis έγραψε:
Pajo έγραψε:Και ποσοι απο τους υπολοιπους θα "χωσουν" τα καινουρια τους τετρακινητα (που θα έχουν τη δυναμη για τετοιους αγωνες) συμμετέχοντας σε αυτους?

Εδώ να θυμίσω τα ολοκαίνουργια Land Cruiser, Cherokee και Pajero GDI που οι κάτοχοί τους δεν δίστασαν καθόλου να τα βάλουν σε ένα τέτοιο αγώνα (και μπράβο τους). Και με ιπποδυνάμεις 210-240 άλογα έπαιζαν στα νορμάλ.
Επίσης να πω πως όταν συζητιόταν το θέμα των κανονισμών πέρισυ είχα προτείνει διαχωρισμό σε 3-4 κατηγορίες ανάλογα με τα κυβικά. Το θεωρούσα αντικειμενικό και εύκολα ελέγξιμο. Μπορείς να δεις το σχετικό μου post.

Αρα συμφωνουμε για την κατηγοριοποιηση αν οι αγωνες γινουν πιο γρηγοροι. Απλα δεν ξερω αν οι ιδιοι θα ρισκάρουν να βαλουν τα αυτοκινητα τους σε πιο γρηγορους αγωνες
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pajo » 21 Μαρ 2005, 19:00

jdelis έγραψε:
Pajo έγραψε:(Με το να διαφωνω μαζι σου με βαζει στη blacklist του περιοδικου? :lol: )

Όχι φυσικά. Καταλαβαίνεις όμως πως οποιαδήποτε πιθανότητα παρουσίασης του Pajero σου μελλοντικά έχει εξανεμιστεί! :twisted:

Τι να κανω... θα υποστω τις συνέπεις... :lol: :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από Pajo και 21 Μαρ 2005, 19:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό jdelis » 21 Μαρ 2005, 19:08

Pajo έγραψε:Συμμετειχε. Ηταν το 138.

Εννοείς το 137 (Καραθανάσης); Έπαθε ατύχημα;
Εγώ μιλούσα για το Pajero του ουραγού που τουμπάρισε. :shock:

Pajo έγραψε:Χρησιμoποίησα το παραδειγμά σου, γιατι ειναι πιο "εξωτικό" και εντυπωσιακό το Dodge με 180hp :wink:

Τι εξωτικό...; Αν αλλάξουν λίγο τα όρια θα τρέχω στα φορτηγά (μικτό 3 τόνοι!!). :car3:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajo » 21 Μαρ 2005, 19:08

jdelis έγραψε:Εγώ δεν έχω παράπονο, διαπίστωσα πως με το Dakota όλοι γίνονταν ευγενέστατοι. :razz:

Θα ζηταω να εκκινω πισω σου για να "καθαριζεις" το δρομο (αν σε φτασω) :twisted:
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pajo » 21 Μαρ 2005, 19:13

jdelis έγραψε:
Pajo έγραψε:Συμμετειχε. Ηταν το 138.

Εννοείς το 137 (Καραθανάσης); Έπαθε ατύχημα;

Ναι. Δεν επαθαν τιποτα γιατι ειχαν "αεροπορικες" ζωνες και rollcage.
Τουμπαρε στην κατηφορα του μεγαλου ποταμιου (αν καταλαβα καλα) στον Προυνό.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό tazmania » 21 Μαρ 2005, 19:19

Πριν

Εικόνα

Και μετά

Εικόνα

Και για όσους δεν κατάλαβαν, είναι ο superspy!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

όχι, δεν πλένει την μηχανή στο ποτάμι :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 21 Μαρ 2005, 19:38

Και για όσους δεν κατάλαβαν, είναι ο superspy!!!!

όχι, δεν πλένει την μηχανή στο ποτάμι


Μηπως του επεσε κανα ευρωπουλο και το ψαχνει ο τσιφουταρος??? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό PJD » 21 Μαρ 2005, 19:40

Και το αρνητικοτερο ολων!! Ενα μεγαλο μπραβο σε ενα ασπρο Land Rover του εκαλη club. Μας προσπερασε σε μια στροφη (ειμασταν σταματημενοι γιατι ειχε πεσει ενας με μοτο) και πραγματικα παγωσαμε!Λεσ και δεν υπηρχαμε καν. Μας ειχε δει πολυ ωρα πριν αλλα...Ντροπη!


Κριμα παντως γιατι ειχαμε πιστεψει πως τα πραγματα ειναι ακινδυνα στους μεικτους αγωνες τζιπ και μηχανων. Απο εχτες ομως πειστικαμε για το αντιθετο. Σιγουρα κατι θα πρεπει να γινει στο επομενο αγωνα.Ας φυγουν τουλαχιστον πρωτοι και ας πηγαινουν οπως θελουν.



Φιλε ''TSiTas'',

Αναφερόμενως στο άσπρο Land Rover το οποίο ήταν το μόνο που λάμβανε μέρος απο τη Λέσχη 4χ4 Εκάλη, και παρόλο που υπάρχει και μια ειρωνεία στο κείμενό σου, πρέπει να σου πώ, πως πράγματι συνάντησα σε κάποιο σημείο της διαδρομής μία μηχανη πεσμένη, με τον αναβάτη της να προσπαθεί να την σηκώσει. Μαζι μ'αυτόν άλλες δύο μηχανές που απλά κοίταζαν την προσπάθεια του πρώτου. Απορώ πραγματικά γιατί αναφέρεις ότι παγώσατε τη στιγμή που κ'εγώ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ και περίμενα μεχρι να σηκώσει την μηχανή και να την κάνει στην άκρη για να ανοίξει ο δρόμος και να μπορέσω να περάσω, όπως κ'εγινε. Να είσαι σίγουρος οτι αν υπήρχε υποψία τραυματισμού για τον αναβάτη, μέχρι και τον αγώνα θα σταμάταγα.(ίσως κάποιος κοινός γνωστός, αν υπάρχει να στο επιβεβαιώσει) Απορώ επίσης γιατι δεν αναφέρεις τα πραγματικά γεγονότα, και μιλάς σα να έβαλα μηχανή και αναβάτη κάτω από το τζίπ. Μήπως! λέω μήπως δεν σου αρέσουν οι μεικτοί αγώνες; γιατί διαφωνώ πλήρως με την άποψη σου για την μη συνύπαρξει μηχανών και τζίπ. Πιστεύω οτι ο χθεσινός αγώνας έδειξε οτι οι μεικτοί αγώνες έχουν μέλλον.


Φιλικά

Παναγιώτης Δημόπουλος
PJD
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 21 Μαρ 2005, 18:14
Τοποθεσία: Π. Πεντέλη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες

cron