Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

2ος Αγώνας κυπέλλου Trail Ride-Raid 2005: Θήβα 24/4/2005

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό markd » 14 Απρ 2005, 12:16

Δώστε και κανένα αναμνηστικό μεταλιάκι.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

ΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

Δημοσίευσηαπό doc » 14 Απρ 2005, 19:16

Είστε έτοιμοι?
Ακούστε λοιπόν εσείς τις μέσες ωριαίες για τα 300 χιλιόμετρα, κι εγώ ακούω γνώμες: -Υπ' όψιν, η διαδρομή είναι εύκολη, βατή και γρήγορη.
ΣΕΧ 1 70 χλμ
2Τ 1h45min
4Χ4 1h45min
Οι αργοπορείες και οι προπορείες θα μετρώνται ανά 30' στα 2Τ, ανά λεπτό στα 4Χ4. Για κάθε λεπτό προπορείας/καθυστέρησης 60 βαθμοί ποινής, για κάθε μισό λεπτό 30 βαθμοί.
Regularite 140 χλμ
2Τ 50 km/h
4X4 41 km/h
4X4 Raid 44 km/h
4X4 Rally 48 km/h
Τα αυτοκίνητα που δεν θα έχουν και πρόβλημα ανεφοδιασμού στο κομμάτι της regularite θα την πιάσου πολύ πιο εύκολα. Θα υπάρχουν πάνω από μία μετρήσεις, σε κρυφά σημεία της διαδρομής.
ΣΕΧ 2 110 χλμ
2Τ 2h45min
4X4 2h45min
Οι αργοπορείες θα μετρώνται ανά 30' στα 2Τ, ανά λεπτό στα 4Χ4. Για κάθε λεπτό καθυστέρησης 60 βαθμοί ποινής, για κάθε μισό λεπτό 30 βαθμοί.
H προπορεία δεν θα μετράει στο ΣΕΧ 2
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό dista » 14 Απρ 2005, 20:40

Αν και μάλλον δεν θα μπορέσω να έρθω στον αγώνα (θα είμαι στη Κρήτη για 10 μέρες) να πω ότι με πολλά και κρυφά σημεία μέτρησης οι ταχύτητες αυτές μου φαίνονται επικίνδυνες για τις διατηρείς σε όλα τα σημεία του αγώνα με απλά και χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας αυτοκίνητα. Αν η διαδρομή είναι τέτοια που να επιτρέπει τέτοιες μέσες ταχύτητες τότε μάλλον ξεφεύγει από τον αγώνα πλοήγησης και αντοχής και πάει σε αγώνα ταχύτητας. Το παιχνίδι γίνετε ακόμη πιο επικίνδυνο από τη στιγμή που δηλώνετε ότι οι ταχύτητες αυτές είναι οριακά εφικτές.
Αλήθεια, τα σημεία μέτρησης θα είναι κρυφά ή άγνωστα, θα είναι σε τουλίπα ή οπουδήποτε, η ποινές πως θα βγουν με τις περισσότερες μετρήσεις σε ένα regularity ?
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

ΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

Δημοσίευσηαπό markd » 14 Απρ 2005, 21:03

Στο ΣΕΧ 2 υπάρχει ανεφοδιασμός;
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό *Πισματάρης* » 14 Απρ 2005, 21:30

Επειδή τα περισσότερα από αυτά μου μοιάζουν Κινέζικα ( σαν νέος στον χώρο ....) θα χρειαστώ "ιδιαίτερα" ..... Πώς θα υπολογίσω Μ.Ω. και πολλά ακόμα που σίγουρα είναι απλά όμως θα χρειαστώ "πλοήγηση" ...
( superspy και λοιποί .... βοήθεια ...!!! )
Άβαταρ μέλους
*Πισματάρης*
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 25 Σεπ 2004, 19:52
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό Pajo » 15 Απρ 2005, 00:39

dista έγραψε:με πολλά και κρυφά σημεία μέτρησης οι ταχύτητες αυτές μου φαίνονται επικίνδυνες για τις διατηρείς σε όλα τα σημεία του αγώνα με απλά και χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας αυτοκίνητα. Αν η διαδρομή είναι τέτοια που να επιτρέπει τέτοιες μέσες ταχύτητες τότε μάλλον ξεφεύγει από τον αγώνα πλοήγησης και αντοχής και πάει σε αγώνα ταχύτητας. Το παιχνίδι γίνετε ακόμη πιο επικίνδυνο από τη στιγμή που δηλώνετε ότι οι ταχύτητες αυτές είναι οριακά εφικτές.

Προσυπογραφω καθε λέξη!
Και η διαφορα της ΜΩΤ των raid? Εστω οτι εγω κι ο Tedos, που εχουμε ανακλινομενα μπακετ γινομαστε με αυτα πιο γρήγοροι (ΧΑΧΑΧΑ!!!). Αυτα κανουν και τα αυτοκινητα μας πιο ασφαλη ?!?!?! :(

Τι να πω...
Τουλαχιστον να ξεραμε προσεγγιστικα τα τμηματα που θα γινουν οι μετρησεις...
Το "τουλιπα-τουλιπα" με 44 δε μου αρεσει καθολου!
Μιά και ηδη πληρωσα τη συμμετοχη μου (πριν διαβασω τα παραπανω), θα ερθω και θα δω...

-----------------------------------------------------------
Αληθεια, η γενική πως θα διαμορφωθει?
Θα υπαρχει γενική?
Ο Κουτας που θα εχει "σκιστει" να παει με 44 και θα εχει αργοπορεια πχ 30" θα ειναι πισω απο τον ΧΧΧΧΧΧ στα "4χ4" που εφαγε 25" πηγαινοντας με 41?
Μηπως τις ποινες των "4χ4" θα τις προσαυξησετε με 7% ?
Μηπως θα μπουν και τα ραλλυ στη γενικη? :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό markd » 15 Απρ 2005, 05:56

ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό jdelis » 15 Απρ 2005, 09:35

Pajo έγραψε:
dista έγραψε:με πολλά και κρυφά σημεία μέτρησης οι ταχύτητες αυτές μου φαίνονται επικίνδυνες για τις διατηρείς σε όλα τα σημεία του αγώνα με απλά και χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας αυτοκίνητα. Αν η διαδρομή είναι τέτοια που να επιτρέπει τέτοιες μέσες ταχύτητες τότε μάλλον ξεφεύγει από τον αγώνα πλοήγησης και αντοχής και πάει σε αγώνα ταχύτητας. Το παιχνίδι γίνετε ακόμη πιο επικίνδυνο από τη στιγμή που δηλώνετε ότι οι ταχύτητες αυτές είναι οριακά εφικτές.

Προσυπογραφω καθε λέξη!
Και η διαφορα της ΜΩΤ των raid? Εστω οτι εγω κι ο Tedos, που εχουμε ανακλινομενα μπακετ γινομαστε με αυτα πιο γρήγοροι (ΧΑΧΑΧΑ!!!). Αυτα κανουν και τα αυτοκινητα μας πιο ασφαλη ?!?!?! :(

Ως συνήθως διαφωνώ με τον Pajo! :twisted:
Μέχρι τώρα η raid είναι μόνο κατ' όνομα. Υπήρχαν αυτοκίνητα που πήγαιναν κατά δήλωση, μόνο και μόνο γιατί συμμετέχουν λιγότεροι. Καιρός να αποκτήσει νόημα. Ναι, αν έχεις bucket και 4 σημείων σε βοηθάει να πάς πιο γρήγορα, από τα original καθίσματα του pajero. Ναι, αν έχεις roll bar είσαι πιο ασφαλής.
Κάλλιστα μπορείς να αφαιρέσεις τα καθίσματα και να τρέξεις στα νορμάλ.
Καταλαβαίνω πως δημιουργείται πρόβλημα, γιατί το θέμα με τα ανακλινόμενα τέθηκε φέτος και ισχύει μόνο για το Κύπελλο. Αλλά είναι καλύτερα που είχαμε δύο κατηγορίες χωρίς ουσιαστικές διαφορές;
Τώρα καλύπτονται όλοι. Όσοι θέλουν μικρότερη ΜΩΤ παίζουν στα απλά και οι άλλοι στα raid (είτε λόγω αυτοκινήτου, είτε με δήλωση).

Το θέμα με τις πολλαπλές μετρήσεις ίσως μπορεί να δοκιμαστεί μία φορά. Δηλαδή είναι πιο ασφαλές να πηγαίνουμε στα 3/4 του αγώνα όσο μπορούμε και να κόβουμε στο τέλος; Έτσι δεν σου επιτρέπεται να ξεπερνάς πολύ την ΜΩΤ, αφού δεν ξέρεις πού θα γίνει η μέτρηση.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 15 Απρ 2005, 09:37

markd έγραψε:ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Προφανώς θεωρείς πως η αγωνιστική σου εμπειρία σου δίνει το δικαίωμα να μιλάς απαξιωτικά για τους οργανωτές και μάλιστα εκ των προτέρων...

Οι υπόλοιποι τουλάχιστον που διαφωνούν τεκμηριώνουν σοβαρά και με επιχειρήματα τις θέσεις τους.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό avatar » 15 Απρ 2005, 09:52

jdelis έγραψε: <clip - clip -clip> ... μπορείς να αφαιρέσεις τα καθίσματα και να τρέξεις στα νορμάλ... <clip - clip -clip>


Εγώ που έχω βάλει σέλα από μοντέλο 2003 (την touring :D ) σε Adventure του 2002 σε ποια κατηγορία πρέπει να τρέξω??? Και αν φοράω και μπουφάν με αεροθάλαμο?

ΥΓ : Το παραπάνω ήταν για να ευθυμήσουμε λίγο :D
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Απρ 2005, 11:16

jdelis έγραψε:....
Καταλαβαίνω πως δημιουργείται πρόβλημα, γιατί το θέμα με τα ανακλινόμενα τέθηκε φέτος και ισχύει μόνο για το Κύπελλο......


Jdelis μια διόρθωση:

Κανονισμός Raid Ρουμελής (4/2004) σελίδα 4:
http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... on-new.pdf


5.6 Ειδικά για την Οµάδα 4Χ4 – Raid: Στην οµάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήµατα έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσµα να µην µπορούν να συµπεριληφθούν στην κατηγορία 4Χ4.
Τέτοιας µορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές µπορεί να είναι: Βελτιώσεις συστηµάτων ασφαλείας (Roll Bar ή cage), αλλαγή καθισµάτων µε τύπου «µπάκετ» κλπ., αλλαγή αριθµού αµορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθµού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπουλειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αµαξώµατος κ.α.


Δεν αναφέρεται ούτε στα περσινό - ούτε στο φετινό κανονισμό Trail Ride - Raid κάτι για ανακλινόμενα. Δεν άλλαξε κάτι απο πέρσι!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Pajo » 15 Απρ 2005, 11:28

jdelis έγραψε:Ως συνήθως διαφωνώ με τον Pajo! :twisted:

Αλλιως θα ηταν βαρετο... :lol:

jdelis έγραψε:Ναι, αν έχεις bucket και 4 σημείων σε βοηθάει να πάς πιο γρήγορα, από τα original καθίσματα του pajero. Ναι, αν έχεις roll bar είσαι πιο ασφαλής.

Δεν ηταν ομως αυτο το θεμα...
Δεχτηκα (αν και ειναι λιγο αστειο) οτι τα μπακετ με κανουν πιο γρηγορο.
Ρωτησα "τα μπακετ με κανουν και πιο ασφαλη?" για να τρεχω με τη υψηλότερη ΜΩΤ της raid?. Δεν ειπα τιποτα για rollbar. Δεν εχω αλλωστε. Αν ειχα θα ημουν οντως πιο ασφαλής.

jdelis έγραψε:Κάλλιστα μπορείς να αφαιρέσεις τα καθίσματα και να τρέξεις στα νορμάλ.

Πότε μπορεις να στο φερω να τα αλλαξεις? :lol:
Α, και ψαχνω και σπονσορα για roll bar, ενδιαφερεσαι? :wink:

jdelis έγραψε:Αλλά είναι καλύτερα που είχαμε δύο κατηγορίες χωρίς ουσιαστικές διαφορές;
Τώρα καλύπτονται όλοι. Όσοι θέλουν μικρότερη ΜΩΤ παίζουν στα απλά και οι άλλοι στα raid (είτε λόγω αυτοκινήτου, είτε με δήλωση).

Δε λεω οτι δεν θα ειναι καλυτερα. Ας ειναι καλυμενοι ολοι.
Αλλα να πηγαινεις στη Raid α) κατα δήλωση (για εσας τους ραλλιστες) και β) υποχρεωτικά για οσα αυτοκινητα εχουν ΚΑΙ μπακετ ΚΑΙ ζωνες 4Σ ΚΑΙ roll bar (κι οχι αν εχει τουλαχιστον 1 απο αυτα)
Βεβαια τωρα βγηκαμε τελειως off topic και θα μας κραξουν...

jdelis έγραψε:Το θέμα με τις πολλαπλές μετρήσεις ίσως μπορεί να δοκιμαστεί μία φορά. Δηλαδή είναι πιο ασφαλές να πηγαίνουμε στα 3/4 του αγώνα όσο μπορούμε και να κόβουμε στο τέλος; Έτσι δεν σου επιτρέπεται να ξεπερνάς πολύ την ΜΩΤ, αφού δεν ξέρεις πού θα γίνει η μέτρηση.

Ειναι νομιζω πιο ασφαλες γιατι πας γρηγορα εκει που μπορεις, και "κοβεις" στα επικινδυνα, ενω με το τουλιπα-τουλιπα πρεπει και στα επικινδυνα να πηγαινεις με τη ΜΩΤ.
Αυτα στη θεωρια. Αν ο Doc εχει κανει καλη δουλεια, θα αποδειχτει οτι τα 44 στα επικινδυνα σημεια δεν ειναι επικινδυνα. Ιδωμεν.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό jdelis » 15 Απρ 2005, 12:52

Pajo έγραψε:Α, και ψαχνω και σπονσορα για roll bar, ενδιαφερεσαι? :wink:

Αν αποφασίσεις να μείνεις στη raid σου δίνω αυτό που είχα, πριν βάλω το cage. Για εσένα 50 ευρουλάκια. :)
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajo » 15 Απρ 2005, 13:00

jdelis έγραψε:
Pajo έγραψε:Α, και ψαχνω και σπονσορα για roll bar, ενδιαφερεσαι? :wink:

Αν αποφασίσεις να μείνεις στη raid σου δίνω αυτό που είχα, πριν βάλω το cage. Για εσένα 50 ευρουλάκια. :)

Να μεινω στην Raid για να εχετε καποιον να νικατε, ε?
ΟΚ, το αγοραζω! :D
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό markd » 15 Απρ 2005, 20:55

jdelis έγραψε:
markd έγραψε:ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Προφανώς θεωρείς πως η αγωνιστική σου εμπειρία σου δίνει το δικαίωμα να μιλάς απαξιωτικά για τους οργανωτές και μάλιστα εκ των προτέρων...

Οι υπόλοιποι τουλάχιστον που διαφωνούν τεκμηριώνουν σοβαρά και με επιχειρήματα τις θέσεις τους.


Φίλε jdelis, έχω τρέξει 10 χρόνια στο πρωτάθλημα (ή κυπελλο καποιες χρονιές) motocross, σε πάμπολα scrable, και σε supercross με ξένους αναβάτες. Άρα δεν νομίζω οτι μπορείς να μιλάς για την εμπειρία μου σε αγώνες.
Και τώρα συμμετέχω σε αυτού του είδους αγώνες γιατί λατρεύω το χώμα και δέν με σηκώνει μηχανάκι (είμαι 115 κιλά).
Όσο γιά τις θέσεις μου, έχεις διαβάσει και παραπάνω οτι τις τεκμηριώνω, αλλά κουράστηκα.
Συγνώμη αν σε προσέβαλα με το ύφος μου.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 69 επισκέπτες