Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

2ος Αγώνας κυπέλλου Trail Ride-Raid 2005: Θήβα 24/4/2005

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Pajo » 19 Απρ 2005, 22:19

doc έγραψε:Θα σου πω τι να πεις: Ιδέες!
Ναι, ο Κουτάς θα είναι πίσω από τον ΧΧΧΧΧΧ.

Αδικο.

doc έγραψε:ΔΕΝ θα προσαυξηθούν οι ποινές. ΝΑΙ, θα μπουν και τα Rally στη γενική. Τι σε πειράζει?
<...>
Που το πρόβλημα? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.

Απλα αναρωτιεμαι, γιατι καθε φορα κατι ειναι και διαφορετικα.

doc έγραψε:Κι αν φας έστω και μια μεγάλη ποινή σε ένα κομμάτι και καθυστερήσεις στη μέτρηση, αλλά μετά συνεχίσεις με ρυθμό 44, η ποινή που θα πάρεις θα είναι μόνο από το πρώτο καμμάτι. Μου φαίνεται πιο δίκαιο.

ΟΚ. Ελπίζω αφου οι μετρησεις θα ειναι πολλες και σε ενδιαμεσα σημεια, να δωσετε τη δεουσα σημασια τοσο στο συγχρονισμο των χρονομετρων όσο και στον ακριβή υπολογισμο ιδανικου χρόνου σε σχεση με τη θεση τους. Με αυτη τη ΜΩΤ, πχ 25 μετρα πιο περα το φωτοκυταρο αλλαζει τον ιδανικό και τις ποινες κατα 2" !

doc έγραψε:Όσο για τη συμμετοχή σου, ειλικρινά δεν υπάρχει πρόβλημα, την παίρνεις πίσω όποτε θες

Μην ελπιζεις. Θα ειμαι εκει για να γκρινιαζω! :twisted:
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό doc » 19 Απρ 2005, 23:10

Pajo έγραψε:
doc έγραψε:Θα σου πω τι να πεις: Ιδέες!
Ναι, ο Κουτάς θα είναι πίσω από τον ΧΧΧΧΧΧ.

Αδικο.

doc έγραψε:ΔΕΝ θα προσαυξηθούν οι ποινές. ΝΑΙ, θα μπουν και τα Rally στη γενική. Τι σε πειράζει?
<...>
Που το πρόβλημα? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.

Απλα αναρωτιεμαι, γιατι καθε φορα κατι ειναι και διαφορετικα.

doc έγραψε:Κι αν φας έστω και μια μεγάλη ποινή σε ένα κομμάτι και καθυστερήσεις στη μέτρηση, αλλά μετά συνεχίσεις με ρυθμό 44, η ποινή που θα πάρεις θα είναι μόνο από το πρώτο καμμάτι. Μου φαίνεται πιο δίκαιο.

ΟΚ. Ελπίζω αφου οι μετρησεις θα ειναι πολλες και σε ενδιαμεσα σημεια, να δωσετε τη δεουσα σημασια τοσο στο συγχρονισμο των χρονομετρων όσο και στον ακριβή υπολογισμο ιδανικου χρόνου σε σχεση με τη θεση τους. Με αυτη τη ΜΩΤ, πχ 25 μετρα πιο περα το φωτοκυταρο αλλαζει τον ιδανικό και τις ποινες κατα 2" !

doc έγραψε:Όσο για τη συμμετοχή σου, ειλικρινά δεν υπάρχει πρόβλημα, την παίρνεις πίσω όποτε θες

Μην ελπιζεις. Θα ειμαι εκει για να γκρινιαζω! :twisted:


Έτσι σε θέλω!
Όσο για την ακριβή μέτρηση, να είσαι σίγουρος ότι εκεί που βρίσκεται το χρονόμετρο-φωτοκύτταρο, εκεί μετριέται και η απόσταση. Ακόμη και στην μέση τουλίπας! Don't worry.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 19 Απρ 2005, 23:19

tedos έγραψε:Διαβαζοντας τον ειδικο κανονισμο βλεπω οτι ο αγωνας μετραει με συντελεστη 1,5 :? Μπορειτε να μου εξηγησετε γιατι αφου δεν ειναι διημερος??
Φαινεται λιγο αδικο για την βαθμολογια, ιδιαιτερα για εμας που δουλειες μας κρατανε μακρια...... :? :?


Έχεις δίκιο, εν μέρει...
Σκεφτήκαμε να το κάνουμε έτσι καθώς τα χιλιόμετρα είναι πολλά -321- η εκκίνηση πρωινή, και γενικώς θα πέσει κούραση και πολύ... χιλιόμετρο!
Έτσι θα διαφοροποιούνται από άλλα μονοήμερα TRR μικρότερα, των 150-200 km, όπου θα είναι σαφώς λιγότερο κουραστικά. Τα διήμερα έχουν συντελεστή 2, όντας 500-600 χλμ. Αν μεγαλώσουν και γίνουν τριήμερα... ο συντελεστής θα μεγαλώσει ακόμη! (3)
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό tagre » 19 Απρ 2005, 23:28

Την 1 ΑΠΡ. στις 8:58, ο DOC εγραψε:
.....οσοι θελουν μπορουν να παρουν εκκινηση και τερματισμο στη Θηβα με συντελεστη 1...... κοκ
Αν γινοταν ετσι
1)θα γλυτωναμε τον Αγωγο στις 6 το πρωι
2)Θα γλυτωναμε τα ΑΧΑΡΑ 130-140χλμ του πηγαιν'ελα στον αδιαφορο οδηγικα δρομο του Αγωγου
3)Θα ειχαμε πιο ανθρωπινο ωραριο στο ξεκινημα και τερματισμο(5-6 χαλαρες ωρες)
4)Θα γλιτωνε η οργανωση κοσμο για ρεγκιουλαριτε και ρανταρ(!!) ταχυτητας
5)Θα φχαριστιομουνα πιο που τον Ελικωνα , γιατι θαμουν πιο ξεκουραστος
6)Θα καναμε χρονομετρημενη Ε.Δ.στο Νεοχωρακι
7)Θα ειχαμε λιγοτερους ανεφοδιασμους και ανασυγκροτησεις
8)Θα ειχαμε λιγοτερα νταμακια στο Δρομοβιβλιο κλπ κλπ
Δεν γιναμε δα εξπερ με 1,5 αγωνα στα Ρειντ
Μονο 1 μοτοσυκλετιστης ζητησε 300+ χλμ. Οι αλλοι ηταν αυτοκινηταδες.
Επειδη μονο ο doc απαντα πιο σοβαρα, το θετω με απογοητευση υπ'οψιν του.Ασε που λενε οτι εχει βροχες απο Παρασκευη.(Μονο μη μου πεις οτι γκρινιαζω παλι ).Σκεψεις κανω τις δημοσιοποιω και τις θετω υπο κρισιν.
Αλλωστε δεν βλεπω πολλους μηχανοβιους να συμμετεχουν στο σαιντ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
T A G R E
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Pajo » 19 Απρ 2005, 23:45

doc έγραψε:Κι αν φας έστω και μια μεγάλη ποινή σε ένα κομμάτι και καθυστερήσεις στη μέτρηση, αλλά μετά συνεχίσεις με ρυθμό 44, η ποινή που θα πάρεις θα είναι μόνο από το πρώτο καμμάτι.

Ωπα!
Αυτο σημαινει οτι καθε Ιδ.Χρονος θα υπολογιζεται απο εκει που εγινε η προηγουμενη μέτρηση, κι οχι απο την αρχη της ειδικης.
Αρα τα σημεια χρονομετρησης θα πρεπει να ειναι φανερα (ορατα) για να μπορουμε να μηδενιζουμε χρονομετρα και να ξερουμε αν στη συνεχεια παμε με 44.
Δηλαδη σαν flyιng ΣΕΧ.

Σε προηγουμενη δημοσιευση εγραψες οτι θα ειναι κρυφα.
Τι ισχυει τελικά?
Αν με το "αλλά μετά συνεχίσεις με ρυθμό 44" εννοεις σε σχεση με την αρχη της ειδικης, τοτε οκ, ειναι οπως τα ξερουμε μεχρι τωρα, και στο παραδειγμα σου αν εχω φαει μια ποινη στο πρωτο κομματι θα πρεπει να παω με πολυ περισσοτερα για να μην φαω και στο επομενο.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Απρ 2005, 00:15

tagre έγραψε:Την 1 ΑΠΡ. στις 8:58, ο DOC εγραψε:
.....οσοι θελουν μπορουν να παρουν εκκινηση και τερματισμο στη Θηβα με συντελεστη 1...... κοκ
Αν γινοταν ετσι
1)θα γλυτωναμε τον Αγωγο στις 6 το πρωι
2)Θα γλυτωναμε τα ΑΧΑΡΑ 130-140χλμ του πηγαιν'ελα στον αδιαφορο οδηγικα δρομο του Αγωγου
3)Θα ειχαμε πιο ανθρωπινο ωραριο στο ξεκινημα και τερματισμο(5-6 χαλαρες ωρες)
4)Θα γλιτωνε η οργανωση κοσμο για ρεγκιουλαριτε και ρανταρ(!!) ταχυτητας
5)Θα φχαριστιομουνα πιο που τον Ελικωνα , γιατι θαμουν πιο ξεκουραστος
6)Θα καναμε χρονομετρημενη Ε.Δ.στο Νεοχωρακι
7)Θα ειχαμε λιγοτερους ανεφοδιασμους και ανασυγκροτησεις
8)Θα ειχαμε λιγοτερα νταμακια στο Δρομοβιβλιο κλπ κλπ
Δεν γιναμε δα εξπερ με 1,5 αγωνα στα Ρειντ
Μονο 1 μοτοσυκλετιστης ζητησε 300+ χλμ. Οι αλλοι ηταν αυτοκινηταδες.
Επειδη μονο ο doc απαντα πιο σοβαρα, το θετω με απογοητευση υπ'οψιν του.Ασε που λενε οτι εχει βροχες απο Παρασκευη.(Μονο μη μου πεις οτι γκρινιαζω παλι ).Σκεψεις κανω τις δημοσιοποιω και τις θετω υπο κρισιν.
Αλλωστε δεν βλεπω πολλους μηχανοβιους να συμμετεχουν στο σαιντ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
T A G R E


Τι σας έπιασε όλους βραδιάτικα??? Οικογένειες δεν έχετε? Γυναίκες δεν έχετε? Εμένα τουλάχιστον έφυγε εκδρομή, δουλεύω πάντα βράδυ, γράφω πάντα βράδυ... δικιολογούμαι! Εσείς?
Μα καλά ρε tagre!!! Πρωταπριλιά ήτανε! Δεν το κατάλαβες? Λέμε και καμιά μ@λ@κι@ για το έθιμο...
1. Μια χαρά είναι ο αγωγός! Και που να δεις τον Αυλώνα!!! Μασάζ τρελό στα χέρια! Εγώ πάω εκεί κάθε μέρα για... φυσιοθεραπεία!
2. Ναι αλλά έτσι τουλάχιστον βάζουμε τα χιλιόμετρα στον αγώνα και όχι στο πήγαινε-έλα. Νομίζω ότι είναι πιο ενδιαφέρον έτσι.
3. Μια χαρά ανθρώπινο ωράριο είναι! Να δεις που θα σου αρέσει! Με το που θα γυρνάς από το σκυλάδικο, παίρνεις εκκίνηση! Αλκοτέστ ΔΕΝ θα έχουμε... Ντόντ γόρι
4. Εκεί έχει πόντο! Είμαστε μαλάκες!
5. Να πας γυμναστήριο! Είδες ο Δελαπόρτας? Κάθε μέρα βάρη...
6. Να τα ξεχάσεις αυτά που ξέρεις... Η ειδική σου έλειπε! Κουρέπατο!!! Γεροξεκούτη...
7. Γιατί? Καίει πολύ ο "αναπτήρας" σου? Να βάλεις βενζίνη στο Camel Back
8. Γιατί? Γράμματα δεν ξέρεις?
Άλλωστε εξπέρ είσαι, μην μου το παίζεις οσία τώρα!!! Τόσα TR έχεις βγάλει, τώρα κινέζος???
Να εύχεσαι να βρέχει, να έχουμε και λίγη λάσπη, να πέσει και λίγο η σκόνη... το τερέν θα γίνει υπέροχο! Όσο για το ποιοί συμμετέχουν... έχεις δίκιο!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Απρ 2005, 00:27

Pajo έγραψε:
doc έγραψε:Κι αν φας έστω και μια μεγάλη ποινή σε ένα κομμάτι και καθυστερήσεις στη μέτρηση, αλλά μετά συνεχίσεις με ρυθμό 44, η ποινή που θα πάρεις θα είναι μόνο από το πρώτο καμμάτι.

Ωπα!
Αυτο σημαινει οτι καθε Ιδ.Χρονος θα υπολογιζεται απο εκει που εγινε η προηγουμενη μέτρηση, κι οχι απο την αρχη της ειδικης.
Αρα τα σημεια χρονομετρησης θα πρεπει να ειναι φανερα (ορατα) για να μπορουμε να μηδενιζουμε χρονομετρα και να ξερουμε αν στη συνεχεια παμε με 44.
Δηλαδη σαν flyιng ΣΕΧ.

Σε προηγουμενη δημοσιευση εγραψες οτι θα ειναι κρυφα.
Τι ισχυει τελικά?
Αν με το "αλλά μετά συνεχίσεις με ρυθμό 44" εννοεις σε σχεση με την αρχη της ειδικης, τοτε οκ, ειναι οπως τα ξερουμε μεχρι τωρα, και στο παραδειγμα σου αν εχω φαει μια ποινη στο πρωτο κομματι θα πρεπει να παω με πολυ περισσοτερα για να μην φαω και στο επομενο.


Η σειρά σου τώρα!!! ΑΝΤΕ ΚΟΙΜΗΣΟΥ!!!!

Έτσι ακριβώς! Σε κάθε μέτρηση ξεκινάει νέα μέτρηση! Εσείς όμως δεν θα ξέρετε τα σημεία! Θα ειπωθεί στην ενημέρωση. Αυτό για να μην ακούω ότι "θα πλακωθούμε να καλύψουμε χαμένο χρόνο από ατυχία". ΔΕΝ θέλω να πλακωθείτε, γιατί ΔΕΝ θέλετε υψηλή μέση ωριαία, και ΔΕΝ θέλετε γρήγορους αγώνες (τουλάχιστον όπως έχω καταλάβει από το forum). Θέλω να υπάρχει TEMPO! Mε την συγκεκριμένη μέση ωριαία. Αν έχεις ατυχία, την ξεχνάς, την χρεώνεσαι, αλλά συνεχίζεις στο ΡΥΘΜΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ / σύμφωνα με την ΜΩΤ! Αν πάλι προτιμάτε ΜΙΑ μέτρηση κάπου στο 75-95% της διαδρομής No Problem, αλλά από ότι φάνηκε, οι περισσότεροι γκρίνιαξαν σε αυτό...
Θα ψηφίσετε τό Σάββατο...
Καληνύχτα. Αλλά γιατί καις το μυαλό σου βραδιάτικα? Πάρε τηλ το πρωί. Πρωί πρωί έχω κάτι νεύραααα! Και θέλω με τρέλα κάποιον να μανουριαστώ... Τι λες?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό LandLover » 20 Απρ 2005, 00:55

doc έγραψε:
Pajo έγραψε:
doc έγραψε:Κι αν φας έστω και μια μεγάλη ποινή σε ένα κομμάτι και καθυστερήσεις στη μέτρηση, αλλά μετά συνεχίσεις με ρυθμό 44, η ποινή που θα πάρεις θα είναι μόνο από το πρώτο καμμάτι.

Ωπα!
Αυτο σημαινει οτι καθε Ιδ.Χρονος θα υπολογιζεται απο εκει που εγινε η προηγουμενη μέτρηση, κι οχι απο την αρχη της ειδικης.
Αρα τα σημεια χρονομετρησης θα πρεπει να ειναι φανερα (ορατα) για να μπορουμε να μηδενιζουμε χρονομετρα και να ξερουμε αν στη συνεχεια παμε με 44.
Δηλαδη σαν flyιng ΣΕΧ.

Σε προηγουμενη δημοσιευση εγραψες οτι θα ειναι κρυφα.
Τι ισχυει τελικά?
Αν με το "αλλά μετά συνεχίσεις με ρυθμό 44" εννοεις σε σχεση με την αρχη της ειδικης, τοτε οκ, ειναι οπως τα ξερουμε μεχρι τωρα, και στο παραδειγμα σου αν εχω φαει μια ποινη στο πρωτο κομματι θα πρεπει να παω με πολυ περισσοτερα για να μην φαω και στο επομενο.


Η σειρά σου τώρα!!! ΑΝΤΕ ΚΟΙΜΗΣΟΥ!!!!

Έτσι ακριβώς! Σε κάθε μέτρηση ξεκινάει νέα μέτρηση! Εσείς όμως δεν θα ξέρετε τα σημεία! Θα ειπωθεί στην ενημέρωση. Αυτό για να μην ακούω ότι "θα πλακωθούμε να καλύψουμε χαμένο χρόνο από ατυχία". ΔΕΝ θέλω να πλακωθείτε, γιατί ΔΕΝ θέλετε υψηλή μέση ωριαία, και ΔΕΝ θέλετε γρήγορους αγώνες (τουλάχιστον όπως έχω καταλάβει από το forum). Θέλω να υπάρχει TEMPO! Mε την συγκεκριμένη μέση ωριαία. Αν έχεις ατυχία, την ξεχνάς, την χρεώνεσαι, αλλά συνεχίζεις στο ΡΥΘΜΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ / σύμφωνα με την ΜΩΤ! Αν πάλι προτιμάτε ΜΙΑ μέτρηση κάπου στο 75-95% της διαδρομής No Problem, αλλά από ότι φάνηκε, οι περισσότεροι γκρίνιαξαν σε αυτό...
Θα ψηφίσετε τό Σάββατο...
Καληνύχτα. Αλλά γιατί καις το μυαλό σου βραδιάτικα? Πάρε τηλ το πρωί. Πρωί πρωί έχω κάτι νεύραααα! Και θέλω με τρέλα κάποιον να μανουριαστώ... Τι λες?


Εδώ κι’ εγω.
Εγώ σου κάνω για μανουριασμα?

Αποφασίστε όμως για τους κανόνες του παιχνιδιού για να ξέρουμε και σε τι τρέχουμε.
Σαν λίγο μπέρδεμα μου κάνει εμένα αυτό το ’’πολλές κρυφές μετρήσεις’’.

Την δικιά μου άποψη για το πως πρέπει να είναι οι αγώνες αυτοί νομίζω την ξέρετε.

Ο Jdelis μου είπε προ ημερών να δούμε πόσα αυτοκίνητα με προδιαγραφές ασφάλειας μπορούμε να μαζευτούμε να γίνει μια κατηγορία που να παίζουν με ‘’άπιαστη’’ ΜΩ.
Εγώ συμφωνώ . Άλλοι???

Υ.Γ Ναι ρε ξύπνιοι είμαστε , λογαριασμό θα σου δώσουμε?

Φιλικά

Το γκρι 110
LandLover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Pajo » 20 Απρ 2005, 01:32

doc έγραψε:Η σειρά σου τώρα!!! ΑΝΤΕ ΚΟΙΜΗΣΟΥ!!!!

Prits! ΑΕΙ ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΕΣΥ!!!!:lol:

doc έγραψε:Αν πάλι προτιμάτε ΜΙΑ μέτρηση κάπου στο 75-95% της διαδρομής No Problem, αλλά από ότι φάνηκε, οι περισσότεροι γκρίνιαξαν σε αυτό...
Θα ψηφίσετε τό Σάββατο...

Ας ψηφισουμε.
Αφου ομως το εχετε παρει αποφαση για υψηλες ΜΩΤ, ειναι συγκριτικά πιο ασφαλες το 75-95% απο το τουλιπα-τουλιπα.
Αμα θες πολλες μετρησεις για να καπελλωνεσαι και να το ξεχνας στην επομενη (ακομα καλυτερα), καντο 3 κομματια με 75-95 σε καθε κομματι.

doc έγραψε:Καληνύχτα. Αλλά γιατί καις το μυαλό σου βραδιάτικα? Πάρε τηλ το πρωί. Πρωί πρωί έχω κάτι νεύραααα! Και θέλω με τρέλα κάποιον να μανουριαστώ... Τι λες?

Το πρωι το μυαλο δε δουλευει και δε μιλιεμαι. Σου ειπα οτι μισω τις πρωινες εκκινησεις?! :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό tedos » 20 Απρ 2005, 04:52

Πάρε τηλ το πρωί. Πρωί πρωί έχω κάτι νεύραααα! Και θέλω με τρέλα κάποιον να μανουριαστώ... Τι λες?


doc ξυπνησες? Να σου τηλεφωνησω?? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό alexandros » 20 Απρ 2005, 06:56

tedos έγραψε:
Πάρε τηλ το πρωί. Πρωί πρωί έχω κάτι νεύραααα! Και θέλω με τρέλα κάποιον να μανουριαστώ... Τι λες?


doc ξυπνησες? Να σου τηλεφωνησω?? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


καλα ρε tedos πότε κοιμάσαι εσυ ??????
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 20 Απρ 2005, 07:29

ΣΕΧ 1 70 χλμ

Regularite 140 χλμ

ΣΕΧ 2 110 χλμ


doc ήθελα να ρωτήσω αν ισχύουν ακόμα ή άλλαξε κατι

(μαθαίνω να υπολογιζω τους χρονους χε χε)

ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 20 Απρ 2005, 08:21

Αυτό με τις ενδιάμεσες κρυφές μετρήσεις δεν το καταλαβαίνω λιγάκι. Αν η ζητούμενη είναι η ίδια εξ' αρχής οκ. Δηλαδή γίνονται 2-3 μετρήσεις και βγαίνει κάθε φορά η απόκλιση από την ΜΩΤ. Αν μηδενίζεται στην (κρυφή) μέτρηση κανείς δεν θα ξέρει τι κάνει.
Παράδειγμα : Η ζητούμενη είναι 40 χλμ. Στην πρώτη μέτρηση (που δεν ξέρω που είναι) έχω μείνει λίγο πίσω και είμαι στα 38. Θεωρητικά προσπαθώ να την ανεβάσω και στη δεύτερη μέτρηση έχω φτάσει τα 40. Αν μηδενίζεται με την πρώτη θα έχω 2 χλμ προπορεία. :?
Μια και χωρίστηκαν οι ΜΩΤ ανά κατηγορία ίσως με μία μέτρηση (κατά τα γνωστά) να απλοποιείται το πράγμα.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ayrton » 20 Απρ 2005, 08:22

Γεια σου Tagre με τα ωραια σου αλλα απο οτι βλέπεις δεν πιανουν πια τα κόλπα.
Εδω είμαιστε και εμείς οι υπόλοιποι μοτοσυκλετιστές, διαβαζουμε καθημερινά τις εξελιξεις στο φορουμ και απλα προβληματιζόστε.

Τα εχουμε πει και σε αλλα ποστ για τις αλλαγες δεν υπαρχει λόγος να επανερχόμαστε.

Προς DOC:

Δημήτηρη, επειδη ολη η παρέα θέλει πολυ να τρέξει αλλα τα 320 χλμ είναι πολλα για εμας, στα σοβαρα μπορουμε να κάνουμε μόνο το κομματι Θηβα-Θήβα τα 140 χλμ δηλαδη και να μην μετραμε σε καμια βαθμολογια δεν μας ενδιέφερε και ποτέ άλλωστε, να το εχουμε δηλωσει στην οργανωση απο πριν να μην μας ψάχνει και να μας περιμένει και να έρθουμε με το τραιλερ στο autofestival να χειροκροτείσουμε τους νικιτες και γενναίους.

Αν οχι sorry αλλα δεν θα μπορέσουμε να συμμετέχουμε και θα πάμε να κάνουμε το περσινό ΤR στο Ζουμπερι που ήταν και πολυ όμορφο.
Εμεις θέλουμε να εχουμε road book και να καταφέρνουμε την πλοήγηση και αυτό ειναι η χαρα μας.Δεν πάμε με τις ροδιές των αλλων.
Ζητάμε πολλα;;;

Για κανονισε νομίζω ότι όλα γίνονται.
Ασε που θα αυξηθουν οι συμμετοχές κατα +5.
Περιμένουμε απάντηση
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 20 Απρ 2005, 08:25

LandLover έγραψε:Ο Jdelis μου είπε προ ημερών να δούμε πόσα αυτοκίνητα με προδιαγραφές ασφάλειας μπορούμε να μαζευτούμε να γίνει μια κατηγορία που να παίζουν με ‘’άπιαστη’’ ΜΩ.
Εγώ συμφωνώ . Άλλοι???

Για "απόλυτες" ταχύτητες θέλει προδιαγραφές rally, κάτι που θα αποτελέσει το θέμα μιας συζήτησης σύντομα.
Εν τω μεταξύ η raid μπορεί να αποτελέσει το ενδιάμεσο σκαλοπάτι για κάτι τέτοιο, κάτι που έχει αρχίσει να γίνεται.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 56 επισκέπτες