Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ξανά μανά τα ... ίδια....

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Pajo » 10 Απρ 2005, 23:16

doc έγραψε:Οργανώνουμε events για "μέσους οδηγούς, με οχήματα προσιτά" κι όχι καθαρόαιμους αγώνες. Αυτό πότε θα το συνειδητοποιήσετε επιτέλους?

Αυτο ειναι οντως ετσι μεχρι τωρα.
Και μαλιστα εχετε κανει βηματα μπροστα τοσο στην ασφαλεια οσο και σε αλλους οργανωτικους τομεις.
Αυτα ομως που ακουγονται οτι ΜΩΤ 50 ειναι η "καλυψη μας" ειναι που με ανησυχει.
Αν οι ΜΩΤ ειναι "ψαγμενες" οπως μεχρι τωρα, κι εφικτές εστω κι απο λιγους, ολα ειναι ΟΚ.
Επικινδυνο θα ειναι το "ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω με ΜΩΤ50"
Αυτοι που την εχουν δει Vatanen υπαρχουν παντα και παντου. Οταν ομως τους δωσεις και το "κινητρο" των 50 αντι για κατι πιο ρεαλιστικό, τοτε οι πιθανοτητες να συμβει κατι, αυξανονται γεωμετρικα .
Χαμενοι τελικα θα είμαστε ολοι. Και αγωνιζομενοι και οργανωτες.
Κι εννοω ΟΛΟΙ οι οργανωτες.
Οποτε το "να πεθανει το αρνι του γειτονα" δεν ειναι η καλυτερη λυση για κανεναν, και το καταλαβαινουν ολοι οσοι μπορουν να σκεφτουν λιγο (ευτυχως εσυ το εχεις καταλαβει).

Για εμας τους αγωνιζομενους το καλυτερο θα ηταν να μπορειτε ολοι οι οργανωτες να συννενοηθειτε, να κανετε κοινες προσπαθειες και να μην κοντραρεστε (αυτο αλλωστε ζηταγαμε και στις συναντησεις του χειμωνα προς ΟΛΕΣ τις κατευθυνσεις ) Να παψει το ελληνικό "εμεις" κι "αυτοι", "οι δικοι μας" κι οι "δικοι σας". (Τι θελω κι εγω τωρα νυχτιατικα)
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό doc » 11 Απρ 2005, 00:24

Pajo έγραψε:
doc έγραψε:Οργανώνουμε events για "μέσους οδηγούς, με οχήματα προσιτά" κι όχι καθαρόαιμους αγώνες. Αυτό πότε θα το συνειδητοποιήσετε επιτέλους?

Επικινδυνο θα ειναι το "ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω με ΜΩΤ50"
Αυτοι που την εχουν δει Vatanen υπαρχουν παντα και παντου. Οταν ομως τους δωσεις και το "κινητρο" των 50 αντι για κατι πιο ρεαλιστικό, τοτε οι πιθανοτητες να συμβει κατι, αυξανονται γεωμετρικα .

Για εμας τους αγωνιζομενους το καλυτερο θα ηταν να μπορειτε ολοι οι οργανωτες να συννενοηθειτε, να κανετε κοινες προσπαθειες και να μην κοντραρεστε Να παψει το ελληνικό "εμεις" κι "αυτοι", "οι δικοι μας" κι οι "δικοι σας". (Τι θελω κι εγω τωρα νυχτιατικα)


Να σου πω κάτι? Δεν έχω να χωρίσω τίποτα με κανέναν οργανωτή! Και ότι βοήθεια θέλει θα είμαι ο πρώτος που θα σπεύσω, μπας και τρέξω κι εγώ καναν αγώνα. Όποιος έχει πρόβλημα έρχεται και μου το λέει. Συμπίπτουν οι ημερομηνίες μου με το Ekali, no problem, το κάνουμε μαζί! Δεν κοντράρομαι με κανέναν, αλλά δεν θέλω κανένας να βάλει κανόνες στο δικό μας παιχνίδι, ή να το σαμποτάρει επειδή το δικό του δεν πάει καλά.
Όσο για τις μη ρεαλιστικές των 50 ΜΩΤ, αυτό πάρτε το χαμπάρι: Είναι δεδομένο, και πολλές φορές ζητούμενο! Θέλουμε να υπάρχει και μια διάκριση... Να είστε σίγουροι όμως, ότι για να την βάλουμε, θα την έχουμε βγάλει...

DOC
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 11 Απρ 2005, 09:52

Παράδοξο 1ο:
Ειδικά γιά το χώρο μας (off road γενικά), τα τελευταία δύο χρόνια, η χρήση των φόρουμ γιά ανταλαγή απόψεων και ενημέρωση, έχει ανέβει πολύ. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι στη διάρκεια της εβδομάδας και ο καθένας γιά δικούς του λόγους, στήνεται στον υπολογιστή του και καταναλώνει απ'τον ελεύθερο χρόνο του.
Πέρασαν πιά οι εποχές της ΛΕΜΟΤ, του ΣΥΜΟΦΕ και των προσωπικών επαφών. Τώρα κοιτάμε ο ένας τον άλλο στα μάτια (αλλιώς είναι...) μόνο στον τεχνικό έλεγχο ή πρίν την εκκίνηση.

Παράδοξο 2ο:
Οταν κοιτάμε ο ένας τον άλλο στα μάτια, δεν υπάρχουν γκρίνιες !

Παράδοξο 3ο:
Μέχρι και ο Τάκης έγραψε την άποψη του στο φόρουμ και μάλιστα γκρίνιαξε !

Παράδοξο 4ο:
Ο QUSPID !!!!!

Παράδοξο 5ο:
Ο Tedos έχει αναλάβει πλέον μόνο ειρηνευτικό ρόλο και ενώ είναι ακόμα πρώτος στα posts, έχουμε καιρό να ακούσουμε απόψεις του γενικά.

Παράδοξο 6ο και τελευταίο:
Ενώ οι διοργανωτές όντως έχουν χωριστεί σε "εμείς και αυτοί" , οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν σε όλες τις διοργανώσεις !
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Απρ 2005, 10:05

Pajo έγραψε:....
Αν οι ΜΩΤ ειναι "ψαγμενες" οπως μεχρι τωρα, κι εφικτές εστω κι απο λιγους, ολα ειναι ΟΚ.
Επικινδυνο θα ειναι το "ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω με ΜΩΤ50"
Αυτοι που την εχουν δει Vatanen υπαρχουν παντα και παντου. Οταν ομως τους δωσεις και το "κινητρο" των 50 αντι για κατι πιο ρεαλιστικό, τοτε οι πιθανοτητες να συμβει κατι, αυξανονται γεωμετρικα .
....


Doc έγραψε:.....
Να είστε σίγουροι όμως, ότι για να την βάλουμε, θα την έχουμε βγάλει...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 11 Απρ 2005, 10:25

Διάβαζα τώρα τους πίνακες με τις βαθμολογίες του κυπέλου....

Παράδοξο 7ο !!!! :
Οσοι αναφέρονται σε κάποια συμμετοχή αυτοκινήτου, συνήθως ξεχνούν τους συνοδηγούς...

Στο έπαθλο Αντοχής, έχουμε βαθμολογία συνοδηγών, Ο.Κ.

Στο κύπελο TRR, άν η βαθμολογία αφορά μόνο το πλήρωμα, θα πρέπει τουλάχιστον να αναφέρονται ΚΑΙ οι συνοδηγοί !!!

Χωρίς τους συνοδηγούς ΔΕΝ βγαίνει !..... πώς να το κάνουμε δηλαδή !!
Οι περισσότεροι μοιραζόμαστε τα έξοδα, ακόμα και την συντήρηση - επισκευές του αυτοκινήτου...
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δημοσίευσηαπό Pajo » 11 Απρ 2005, 12:05

ANTON1$ έγραψε:Οταν κοιτάμε ο ένας τον άλλο στα μάτια, δεν υπάρχουν γκρίνιες !

Ο τεχνικος ελεγχος και η εκκινηση δεν ειναι ο καταλληλος τοπος/χρονος για συζητησεις "φιλοσοφικου" περιεχομένου. Στις συναντησεις που εγιναν το χειμωνα καθως και σε περιστασιακες συναντησεις με τον superspy του εχω γκρινιαξει το ιδιο. Τον doc δεν τον ηξερα φατσικα πριν την Ευβοια.

Το αλλο κακο ειναι οτι ενω φαινεται οτι ΠΟΛΛΟΙ αγωνιζομενοι διαβαζουν τα γραφομενα, ελαχιστοι (μετρημενοι στα δαχτυλα μιας μούτζας :lol:) γραφουν με τι συμφωνουν και τι διαφωνουν.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό tedos » 11 Απρ 2005, 12:06

ANTON1$ έγραψε:Παράδοξο 5ο:
Ο Tedos έχει αναλάβει πλέον μόνο ειρηνευτικό ρόλο και ενώ είναι ακόμα πρώτος στα posts, έχουμε καιρό να ακούσουμε απόψεις του γενικά.

Παράδοξο 6ο και τελευταίο:
Ενώ οι διοργανωτές όντως έχουν χωριστεί σε "εμείς και αυτοί" , οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν σε όλες τις διοργανώσεις !


Αντωνη θεωρω οτι απλα θα βοηθησω περισσοτερο αμβλυνοντας τις εντασεις παρα προσθετοντας και τη δικη μου "γκρινια"

Ομως - οπως καλα ξερεις- εχω παγιωμενες αποψεις και θεσεις πλεον

1. Οι αγωνιζομενοι συνολικα σαν πληρωματα και οι δυνατοτητες των αυτοκινητων (που μπορω να εχω αποψη) εχουν προ πολλου ξεπερασει τις δυνατοτητες των οργανωτων

2. Οι οργανωτες πρεπει να παψουν να κανουν σαν 15χρονα και να τα βρουν μεταξυ τους

3. Οι φιλοι με τις μοτο πρεπει να κατανοησουν οτι το παιχνιδι αλλαζει και να αφησουν την οποια γκρινια περι ρομαντικων εποχων.....οποιος θελει βολτα παει βολτα οποιος θελει ρυθμο αγωνα παει ρυθμο αγωνα. Ας καταλαβουν οτι οι πολυαριθμοι διασωστες στο βουνο βγαινουν-οικονομικα-απο την συμμετοχη των 4χ4 που ειναι κατ ελαχιστον διπλασια-σε ευρω-απο τις μοτο. Βεβαια φαινεται οτι η γκρινια ειναι χαρακτηριστικο των Αθηναιων και γενικοτερα των νοτιων (και εγω τετοιος ειμαι μην παρεξηγηθω) Στη Ροδοπη φιλε Αντωνη τρεχαμε οπως θυμασαι μεσα στο ξημερωμα ολοι μαζι με τις μοτο γυρω μας για να βλεπουν απο τα φωτα μας....δεν ακουσα καμια διαμαρτυρια ουτε κανενα 4χ4 να πει με καθυστερουσαν οι μοτο
Ελεος πια!!! Ποτε δεν αφεθηκε μοτο στο βουνο αβοηθητη απο 4χ4 (στο 24ωρο φιλε αντωνη θυμασαι ειχαν δεσει τα 4χ4 και τραβουσαν το Quad...)
και μονο παραπονα ακουω για το αν χωραμε στα μονοπατια η αν σηκωνουμε σκονη!!!!


Και να το πλαισιο των αγωνων οπως το βλεπω εγω

1. Ενα κοινο επαθλο και με μοτο 9 αγωνων το χρονο. Ας τα βρουν!!!!

2. Λογικα κοστολογια......οχι αλλο με 80ε αλλο με 120ε αλλο με 150ε αλλο με 200+ε.

3. Να αφησουν τα παιχνιδια με τη μωτ- ειτε 39 βαλουν ειτε 45 καποιοι θα την πιασουν οδηγωντας χωρις αυριο ειτε εχοντας ατυχημα. Ουτε μαθηματικοι ειμαστε να υπολογιζουμε με ακριβεια εκατοστου δευτερολεπτου καθε τουλιπα!! Να περιορισθει λοιπον η μεση γυρω στα 35 και το παιχνιδι να γινει εξυπνο δηλ.....απαιτητικη πλοηγηση, δυσκολο εδαφος που απο μονο του περιοριζει την ταχυτητα, πολλα σπασμενα regularity με στασεις αναμεσα (κατουρημα τσιγαρο) και δυνατοτητα ανακαμψης αν δεν πας καλα, πολλα χιλιομετρα. Και επιτελους τι ειναι αυτη η ιστορια σε μετραω στις 20 τελευταιες τουλιπες???? Δηλαδη στις πρωτες 150 τουλιπες παω σαν τον Χαρο και επειτα καθομαι Παναγια!!! Το 24ωρο για μενα στον τομεα αυτο ηταν αψογο...ηξερα που με μετρουσαν...αυτο δεν αφαιρεσε τιποτα απο την ποιοτητα του παιχνιδιου!!!

Απλα ειναι τα πραγματα αμα θεμε να τα δουμε

Αυτα τα ολιγα προς το παρον
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 11 Απρ 2005, 12:47

\:D/ \:D/ \:D/
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Απρ 2005, 14:38

tedos έγραψε:
ANTON1$ έγραψε:Παράδοξο 5ο:
Ο Tedos έχει αναλάβει πλέον μόνο ειρηνευτικό ρόλο και ενώ είναι ακόμα πρώτος στα posts, έχουμε καιρό να ακούσουμε απόψεις του γενικά.

Παράδοξο 6ο και τελευταίο:
Ενώ οι διοργανωτές όντως έχουν χωριστεί σε "εμείς και αυτοί" , οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν σε όλες τις διοργανώσεις !


Αντωνη θεωρω οτι απλα θα βοηθησω περισσοτερο αμβλυνοντας τις εντασεις παρα προσθετοντας και τη δικη μου "γκρινια"

Ομως - οπως καλα ξερεις- εχω παγιωμενες αποψεις και θεσεις πλεον

1. Οι αγωνιζομενοι συνολικα σαν πληρωματα και οι δυνατοτητες των αυτοκινητων (που μπορω να εχω αποψη) εχουν προ πολλου ξεπερασει τις δυνατοτητες των οργανωτων

2. Οι οργανωτες πρεπει να παψουν να κανουν σαν 15χρονα και να τα βρουν μεταξυ τους

3. Οι φιλοι με τις μοτο πρεπει να κατανοησουν οτι το παιχνιδι αλλαζει και να αφησουν την οποια γκρινια περι ρομαντικων εποχων.....οποιος θελει βολτα παει βολτα οποιος θελει ρυθμο αγωνα παει ρυθμο αγωνα. Ας καταλαβουν οτι οι πολυαριθμοι διασωστες στο βουνο βγαινουν-οικονομικα-απο την συμμετοχη των 4χ4 που ειναι κατ ελαχιστον διπλασια-σε ευρω-απο τις μοτο. Βεβαια φαινεται οτι η γκρινια ειναι χαρακτηριστικο των Αθηναιων και γενικοτερα των νοτιων (και εγω τετοιος ειμαι μην παρεξηγηθω) Στη Ροδοπη φιλε Αντωνη τρεχαμε οπως θυμασαι μεσα στο ξημερωμα ολοι μαζι με τις μοτο γυρω μας για να βλεπουν απο τα φωτα μας....δεν ακουσα καμια διαμαρτυρια ουτε κανενα 4χ4 να πει με καθυστερουσαν οι μοτο
Ελεος πια!!! Ποτε δεν αφεθηκε μοτο στο βουνο αβοηθητη απο 4χ4 (στο 24ωρο φιλε αντωνη θυμασαι ειχαν δεσει τα 4χ4 και τραβουσαν το Quad...)
και μονο παραπονα ακουω για το αν χωραμε στα μονοπατια η αν σηκωνουμε σκονη!!!!


Και να το πλαισιο των αγωνων οπως το βλεπω εγω

1. Ενα κοινο επαθλο και με μοτο 9 αγωνων το χρονο. Ας τα βρουν!!!!

2. Λογικα κοστολογια......οχι αλλο με 80ε αλλο με 120ε αλλο με 150ε αλλο με 200+ε.

3. Να αφησουν τα παιχνιδια με τη μωτ- ειτε 39 βαλουν ειτε 45 καποιοι θα την πιασουν οδηγωντας χωρις αυριο ειτε εχοντας ατυχημα. Ουτε μαθηματικοι ειμαστε να υπολογιζουμε με ακριβεια εκατοστου δευτερολεπτου καθε τουλιπα!! Να περιορισθει λοιπον η μεση γυρω στα 35 και το παιχνιδι να γινει εξυπνο δηλ.....απαιτητικη πλοηγηση, δυσκολο εδαφος που απο μονο του περιοριζει την ταχυτητα, πολλα σπασμενα regularity με στασεις αναμεσα (κατουρημα τσιγαρο) και δυνατοτητα ανακαμψης αν δεν πας καλα, πολλα χιλιομετρα. Και επιτελους τι ειναι αυτη η ιστορια σε μετραω στις 20 τελευταιες τουλιπες???? Δηλαδη στις πρωτες 150 τουλιπες παω σαν τον Χαρο και επειτα καθομαι Παναγια!!! Το 24ωρο για μενα στον τομεα αυτο ηταν αψογο...ηξερα που με μετρουσαν...αυτο δεν αφαιρεσε τιποτα απο την ποιοτητα του παιχνιδιου!!!

Απλα ειναι τα πραγματα αμα θεμε να τα δουμε

Αυτα τα ολιγα προς το παρον


Φίλε tedos, συμφωνώ 100% με τα λεγόμενά σου.
Επειδή σε θεωρώ από τους πλέον έμπειρους στο χώρο νομίζω οτι για όσα έχω γράψει όλες τις προηγούμενες ημέρες ''ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ''.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό lebteo » 11 Απρ 2005, 14:40

Γειά σας παιδιά,
συμφωνώ απολύτως με Θοδωρή, αλλά δε βλέπω να γίνονται έτσι τα πράγματα, γι αυτό εγώ την ψιλοκάνω...
Είναι φανερό για όσους θέλουν να ακολουθήσουν τον ανταγωνισμό, οτι οδηγούμαστε σε απαιτήσεις άλλου τυπου ( ραψίματα κλπ), για να κάνουμε ραλύ με τα τζιπ ή, από την άλλη, να κάνουμε μεγάλους, εύκολους και σκονισμένους αγώνες. Κάπου κάπου βέβαια σκάνε και απίθανες φάσεις (24ωρο Ευβοια) - θα προσπαθήσω να τις μυρίζομαι.

Θ Λεμπέσης
lebteo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 03 Σεπ 2004, 09:16
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tedos » 11 Απρ 2005, 17:45

markd έγραψε:Φίλε tedos, συμφωνώ 100% με τα λεγόμενά σου.
Επειδή σε θεωρώ από τους πλέον έμπειρους στο χώρο νομίζω οτι για όσα έχω γράψει όλες τις προηγούμενες ημέρες ''ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ''.


Για να μην παρεξηγηθουμε....κανεις μας δεν ειναι εμπειρος του χωρου...ενθουσιασμενοι αρχαριοι ειμαστε- πες το μεγαλα παιδια αν θες :D - που προσπαθουμε σε καθε ευκαιρια να βελτιωνουμε τα πραγματα γυρω απο την τρελλα μας :D

Γειά σας παιδιά,
συμφωνώ απολύτως με Θοδωρή, αλλά δε βλέπω να γίνονται έτσι τα πράγματα, γι αυτό εγώ την ψιλοκάνω...
Είναι φανερό για όσους θέλουν να ακολουθήσουν τον ανταγωνισμό, οτι οδηγούμαστε σε απαιτήσεις άλλου τυπου ( ραψίματα κλπ), για να κάνουμε ραλύ με τα τζιπ ή, από την άλλη, να κάνουμε μεγάλους, εύκολους και σκονισμένους αγώνες. Κάπου κάπου βέβαια σκάνε και απίθανες φάσεις (24ωρο Ευβοια) - θα προσπαθήσω να τις μυρίζομαι.

Θ Λεμπέσης


Αυτα φιλε μου να τα ξεχασεις, κατι τετοιο θα σημαινε οτι εμεις οι συμμετεχοντες δεν οριζουμε τους ορους του παιχνιδιου. Μεγα Λαθος Θοδωρη μου ριξε μια ψυχραιμη ματια τι συμβαινει...

Ο Ιχνηλατης ανοιξε ενοτητα για το πως θελουμε τον αγωνα του *

Ο Doc γνωμες ψαχνει.....

Και η Εκαλη προτεινει εναλλακτικες σπαστες Regularity με διαφορετικες μωτ!!!

Ακουνε και μαλιστα πολυ πολυ προσεκτικα πιστεψε με


Και για οσους δεν καταλαβαν τον αστερισκο :twisted: :twisted: :twisted:

* Η απρεπεια που εγινε στον Ιχνηλατη και τον Αθανασιου απο εμενα δεν εχει ξεχαστει.Δεν δεχομαι να περνανε ολα στο ντουκου!!! Ζητω ακομη και τωρα μια επανορθωση καθως ο καθε οργανωτης πρεπει να εχει το ελευθερο λεγειν παντου!!


Το Μαυρο προβατο
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Kounelis » 11 Απρ 2005, 19:02

Όντας ένας από τους πολλούς που περισσότερο διαβάζουν και λιγότερο γράφουν, γράφω λοιπόν τα εξής:

1. Συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τον Tedos. Με το μόνο που διαφωνώ είναι οι εννέα αγώνες σε ένα κοινό έπαθλο. ΝΑΙ στο κοινό έπαθλο, αλλά με έξι το πολύ επτά αγώνες. Οι δέκα που είναι οι δυο διοργανώσεις για φέτος μου πέφτουν πολλοί.

2. Θα ήθελα αγώνες ΑΝΤΟΧΗΣ. Τον αγώνα του Ναυπλίου δεν θα τον αποκαλούσα έτσι! Είτε δύο ημέρες, είτε 24 ώρες και σίγουρα 600+ χλμ

3. Οι αγώνες του επάθλου αντοχής έχουν ΠΟΛΥ δρόμο μπροστά τους οργανωτικά. Μια όντως πολύ καλά σχεδιασμένη διαδρομή δεν δικαιολογεί να λείπουν κριτές από τις θέσεις τους ούτε control με ένα άτομο (βλέπε 24ωρο). Όσο για το Ναύπλιο.....

4. Θεωρώ απαραίτητο να υπάρχει κοινή τιμολογιακή πολιτική.

5. Πιστέυω πως δεν πρέπει να υπάρχουν χρηματικά ή άλλα υλικά έπαθλα. Ελπίζω να βγω ψεύτης, αλλά προβλέπω σκηνικά απείρου κάλλους προς το τέλος της χρονιάς. Μόνο η ηθικά ανταμοιβή είναι αρκετή!

6. Για τις ταχύτητες το θέμα είναι ανεξάντλητο. Όποιος είναι να πάει γρήγορα θα πάει ότι και να γίνει. Αυτό από την άλλη δεν πρέπει να αποτελεί άλλοθι για κανένα οργανωτή.

7. Ο συνοδηγός είναι το Α και το Ω. Λαμβάνω μέρος με ένα Mitsubishi Pajero του 88 χωρίς καμία μετατροπή. Είναι ίσως σε 0-100 από τα πιο αργά αυτοκίνητα. Πολύ σωστά οι "αγώνες" αυτοί είναι πλοήγηση και σβέλτη οδήγηση. Δεν έχει κανένα νόημα να πηγαίνεις με 120 χλμ αν πηγαίνεις προς τη λάθος κατέυθυνση!!!!

Αυτά τα ολίγα.

Μάριος Δ. Κουνέλης
Kounelis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 16:42
Τοποθεσία: Πεντέλη/Καλάβρυτα

Γνώμες και κανόνες...

Δημοσίευσηαπό doc » 11 Απρ 2005, 23:06

tedos έγραψε:2. Οι οργανωτες πρεπει να παψουν να κανουν σαν 15χρονα και να τα βρουν μεταξυ τους

3. Οι φιλοι με τις μοτο πρεπει να κατανοησουν οτι το παιχνιδι αλλαζει και να αφησουν την οποια γκρινια περι ρομαντικων εποχων.....οποιος θελει βολτα παει βολτα οποιος θελει ρυθμο αγωνα παει ρυθμο αγωνα. Ας καταλαβουν οτι οι πολυαριθμοι διασωστες στο βουνο βγαινουν-οικονομικα-απο την συμμετοχη των 4χ4 που ειναι κατ ελαχιστον διπλασια-σε ευρω-απο τις μοτο. Βεβαια φαινεται οτι η γκρινια ειναι χαρακτηριστικο των Αθηναιων και γενικοτερα των νοτιων (και εγω τετοιος ειμαι μην παρεξηγηθω) Στη Ροδοπη φιλε Αντωνη τρεχαμε οπως θυμασαι μεσα στο ξημερωμα ολοι μαζι με τις μοτο γυρω μας για να βλεπουν απο τα φωτα μας....δεν ακουσα καμια διαμαρτυρια ουτε κανενα 4χ4 να πει με καθυστερουσαν οι μοτο
Ελεος πια!!! Ποτε δεν αφεθηκε μοτο στο βουνο αβοηθητη απο 4χ4 (στο 24ωρο φιλε αντωνη θυμασαι ειχαν δεσει τα 4χ4 και τραβουσαν το Quad...)
και μονο παραπονα ακουω για το αν χωραμε στα μονοπατια η αν σηκωνουμε σκονη!!!!


3. Να αφησουν τα παιχνιδια με τη μωτ- ειτε 39 βαλουν ειτε 45 καποιοι θα την πιασουν οδηγωντας χωρις αυριο ειτε εχοντας ατυχημα. Ουτε μαθηματικοι ειμαστε να υπολογιζουμε με ακριβεια εκατοστου δευτερολεπτου καθε τουλιπα!! Να περιορισθει λοιπον η μεση γυρω στα 35 και το παιχνιδι να γινει εξυπνο δηλ.....απαιτητικη πλοηγηση, δυσκολο εδαφος που απο μονο του περιοριζει την ταχυτητα, πολλα σπασμενα regularity με στασεις αναμεσα (κατουρημα τσιγαρο) και δυνατοτητα ανακαμψης αν δεν πας καλα, πολλα χιλιομετρα. Και επιτελους τι ειναι αυτη η ιστορια σε μετραω στις 20 τελευταιες τουλιπες???? Δηλαδη στις πρωτες 150 τουλιπες παω σαν τον Χαρο και επειτα καθομαι Παναγια!!! Το 24ωρο για μενα στον τομεα αυτο ηταν αψογο...ηξερα που με μετρουσαν...αυτο δεν αφαιρεσε τιποτα απο την ποιοτητα του παιχνιδιου!!!

Απλα ειναι τα πραγματα αμα θεμε να τα δουμε

Αυτα τα ολιγα προς το παρον


Οι οργανωτές δεν κάνουν σαν 15χρονα, απλώς έχουν διαφορετικές απόψεις, προέρχονται από διαφορετικούς κόσμους. Προσωπικά -επαναλαμβάνω- δεν ξέρω οργανωτές από το χώρο του αυτοκινήτου, τώρα αρχίζω να τους γνωρίζω, και δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν. Κάθε πρόταση για συνεργασία είναι δεκτή!
Όσο για το χώρο της μοτοσυκλέτας, ξέρει ο -δίτροχος- κόσμος περί των διοργανώσεών μας, του off road team του 0300. Και οι συνεργασίες με άλλους οργανωτές, επίσης δυνατές και εποικοδομητικές. Άλλωστε, πάντα θα υποστηρίζω ότι οι καλές και μεγάλες διοργανώσεις πρέπει για να πετύχουν να υπάρξει συνεργασία λεσχών - οργανωτών, αφού η εμπειρία και οι δυνατότητες δρουν προσθετικά.

Για την συνύπαρξη 2μ και 4 τροχών συμφωνώ απολύτως με αυτά που λες!!! Μπράβο, για να υπάρχει και η σωστή άποψη.

Όσο για τις ιδές του Αλέκου, με τις οποίες συμφωνείς, σίγουρα είναι πολύ καλές, αλλά καθόλου απλές όπως λες στο τέλος! Μάλλον πολυπολυπλοκότατα είναι! Γιατί θες τρελό πρόγραμμα αποτελεσμάτων, τριπλάσιο κόσμο στη μέση του πουθενά και το κυριότερο: Είναι ανεφάρμοστο στις μοτοσυκλέτες!!! Θα το κάψει το μυαλό του ο οδηγός προσπαθώντας να τα υπολογίσει όλα αυτά εν κινήσει, μόνος του, διαβάζοντας και road book...
Εκτός κι αν παίζουνε με διαφορετικούς κανόνες! Θα το δούμε κι αυτό. Στο Autofestival θα πάρετε ένα χαρτί που θα υπάρχει ψηφοφορία και γνώμες για τα κυριότερα θέματα των TRR. Οι απόψεις σας θα κατατεθούν, θα ταξινομηθούν, και θα βρούμε την καλύτερη άκρη.

DOC
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Γνώμες και κανόνες...

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Απρ 2005, 23:39

doc έγραψε:
tedos έγραψε:2. Οι οργανωτες πρεπει να παψουν να κανουν σαν 15χρονα και να τα βρουν μεταξυ τους

3. Οι φιλοι με τις μοτο πρεπει να κατανοησουν οτι το παιχνιδι αλλαζει και να αφησουν την οποια γκρινια περι ρομαντικων εποχων.....οποιος θελει βολτα παει βολτα οποιος θελει ρυθμο αγωνα παει ρυθμο αγωνα. Ας καταλαβουν οτι οι πολυαριθμοι διασωστες στο βουνο βγαινουν-οικονομικα-απο την συμμετοχη των 4χ4 που ειναι κατ ελαχιστον διπλασια-σε ευρω-απο τις μοτο. Βεβαια φαινεται οτι η γκρινια ειναι χαρακτηριστικο των Αθηναιων και γενικοτερα των νοτιων (και εγω τετοιος ειμαι μην παρεξηγηθω) Στη Ροδοπη φιλε Αντωνη τρεχαμε οπως θυμασαι μεσα στο ξημερωμα ολοι μαζι με τις μοτο γυρω μας για να βλεπουν απο τα φωτα μας....δεν ακουσα καμια διαμαρτυρια ουτε κανενα 4χ4 να πει με καθυστερουσαν οι μοτο
Ελεος πια!!! Ποτε δεν αφεθηκε μοτο στο βουνο αβοηθητη απο 4χ4 (στο 24ωρο φιλε αντωνη θυμασαι ειχαν δεσει τα 4χ4 και τραβουσαν το Quad...)
και μονο παραπονα ακουω για το αν χωραμε στα μονοπατια η αν σηκωνουμε σκονη!!!!


3. Να αφησουν τα παιχνιδια με τη μωτ- ειτε 39 βαλουν ειτε 45 καποιοι θα την πιασουν οδηγωντας χωρις αυριο ειτε εχοντας ατυχημα. Ουτε μαθηματικοι ειμαστε να υπολογιζουμε με ακριβεια εκατοστου δευτερολεπτου καθε τουλιπα!! Να περιορισθει λοιπον η μεση γυρω στα 35 και το παιχνιδι να γινει εξυπνο δηλ.....απαιτητικη πλοηγηση, δυσκολο εδαφος που απο μονο του περιοριζει την ταχυτητα, πολλα σπασμενα regularity με στασεις αναμεσα (κατουρημα τσιγαρο) και δυνατοτητα ανακαμψης αν δεν πας καλα, πολλα χιλιομετρα. Και επιτελους τι ειναι αυτη η ιστορια σε μετραω στις 20 τελευταιες τουλιπες???? Δηλαδη στις πρωτες 150 τουλιπες παω σαν τον Χαρο και επειτα καθομαι Παναγια!!! Το 24ωρο για μενα στον τομεα αυτο ηταν αψογο...ηξερα που με μετρουσαν...αυτο δεν αφαιρεσε τιποτα απο την ποιοτητα του παιχνιδιου!!!

Απλα ειναι τα πραγματα αμα θεμε να τα δουμε

Αυτα τα ολιγα προς το παρον


Οι οργανωτές δεν κάνουν σαν 15χρονα, απλώς έχουν διαφορετικές απόψεις, προέρχονται από διαφορετικούς κόσμους. Προσωπικά -επαναλαμβάνω- δεν ξέρω οργανωτές από το χώρο του αυτοκινήτου, τώρα αρχίζω να τους γνωρίζω, και δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν. Κάθε πρόταση για συνεργασία είναι δεκτή!
Όσο για το χώρο της μοτοσυκλέτας, ξέρει ο -δίτροχος- κόσμος περί των διοργανώσεών μας, του off road team του 0300. Και οι συνεργασίες με άλλους οργανωτές, επίσης δυνατές και εποικοδομητικές. Άλλωστε, πάντα θα υποστηρίζω ότι οι καλές και μεγάλες διοργανώσεις πρέπει για να πετύχουν να υπάρξει συνεργασία λεσχών - οργανωτών, αφού η εμπειρία και οι δυνατότητες δρουν προσθετικά.

Για την συνύπαρξη 2μ και 4 τροχών συμφωνώ απολύτως με αυτά που λες!!! Μπράβο, για να υπάρχει και η σωστή άποψη.

Όσο για τις ιδές του Αλέκου, με τις οποίες συμφωνείς, σίγουρα είναι πολύ καλές, αλλά καθόλου απλές όπως λες στο τέλος! Μάλλον πολυπολυπλοκότατα είναι! Γιατί θες τρελό πρόγραμμα αποτελεσμάτων, τριπλάσιο κόσμο στη μέση του πουθενά και το κυριότερο: Είναι ανεφάρμοστο στις μοτοσυκλέτες!!! Θα το κάψει το μυαλό του ο οδηγός προσπαθώντας να τα υπολογίσει όλα αυτά εν κινήσει, μόνος του, διαβάζοντας και road book...
Εκτός κι αν παίζουνε με διαφορετικούς κανόνες! Θα το δούμε κι αυτό. Στο Autofestival θα πάρετε ένα χαρτί που θα υπάρχει ψηφοφορία και γνώμες για τα κυριότερα θέματα των TRR. Οι απόψεις σας θα κατατεθούν, θα ταξινομηθούν, και θα βρούμε την καλύτερη άκρη.

DOC


Φίλε DOC, συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα που έχεις πει για τον θεσμό των TR-RR, αλλά εδώ έχεις άδικο. Κάνουν χειρότερα από 15 χρονα. Μιλάμε για πολύ συγκεκριμένη περίπτωση και για δύο ανθρώπους, που προσωπικά σέβομαι και εκτιμώ. Έχουν όμως και οι δύο, λάθος συμπεριφορά στο συγκεκριμένο.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 11 Απρ 2005, 23:41

Οι οργανωτές δεν κάνουν σαν 15χρονα, απλώς έχουν διαφορετικές απόψεις, προέρχονται από διαφορετικούς κόσμους. Προσωπικά -επαναλαμβάνω- δεν ξέρω οργανωτές από το χώρο του αυτοκινήτου, τώρα αρχίζω να τους γνωρίζω, και δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν. Κάθε πρόταση για συνεργασία είναι δεκτή!


Eξαιρετικα αυτο θελουμε ολοι, προχωρηστε! :D

Εκτός κι αν παίζουνε με διαφορετικούς κανόνες! Θα το δούμε κι αυτό. Στο Autofestival θα πάρετε ένα χαρτί που θα υπάρχει ψηφοφορία και γνώμες για τα κυριότερα θέματα των TRR. Οι απόψεις σας θα κατατεθούν, θα ταξινομηθούν, και θα βρούμε την καλύτερη άκρη.


Αν ειναι καλυτερα ετσι, ετσι να γινει...αρκει να ειναι διασκεδαστικο, προκλητικο και ασφαλες για ολους (μοτο & 4Χ4) :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 78 επισκέπτες