jdelis έγραψε:...... Όταν ο Σπύρος δηλώνει πως θέλει να κάνει αγώνες Raid πρέπει να δείχνει πως βαδίζει προς τα εκεί. Με δεδομένη την αυξανόμενη δυσκολία πέρισυ (με επιστέγασμα τη Ροδόπη) περιμέναμε φέτος κάτι παραπάνω. Αντίθετα έχουμε ξεκινήσει από πολύ χαμηλά. Ακόμη και στη Θήβα ο πραγματικός αγώνας ήταν 130 χλμ. και όχι 330. Απλώς η εκκίνηση και ο τερματισμός έπρεπε να είναι εκεί. .........
Γιάννη εφόσον τηρούμε τον κανόνα για «μεγάλες» ενιαίες ειδικές (100+) χιλιόμετρα, αυτές μπορούν να συνδεθούν με μεγάλες απλές.... αν είναι και χωμάτινες ακόμα καλύτερα.
Το ότι η Θήβα είχε μια ειδική «μόνο» 140 χιλιόμετρα, δε λεει απο μόνο του τίποτα...
Μεγάλο μέρος του παιχνιδιού «παίχτηκε» και στην απλή....
Σίγουρα θα ήταν ωραίο να γινονται όλοι οι αγώνες, με το (υψηλό) επίπεδο της Ροδόπης.... αλλά μεχρί εκεί, έχουμε ακόμα δρόμο...
Μια συνηθισμένη μέρα στον αγώνα του Π.Π.Ρ.Α. Rallye D’ Orient 2004:
Μέρα τρίτη:
Urgup – Urgup
Εκκίνηση: 06:00
Απλή: Urgup – Ciftlick - 134,96 (Άσφαλτος ΜΩΤ 59,1)
Ειδική: Ciftlick – Kurukopru - 343,15 (Μικτή)
Απλή: Kurukopru – Urgup – 90 (Άσφαλτος ΜΩΤ 44,2)
Άλλη μέρα:
Απλή: Bozkir-Caglayan – 12,09
Ειδική: Caglayan/Eskibag – 107,23
Απλή: Eskibag-Antalya – 187,58…
Έχω και άλλες μέρες..... για παράδειγμα.
Α.... και το έδαφος που γινόντουσαν οι ειδικές στην .... Τουρκία...
Υ.Γ. Ο τύπος με την ομπρελίτσα στην φωτό με το αυτοκίνητο είναι ο... κριτής του Flying.... (μόνος...)
Και ναι είναι χρονομετρημένη ειδική ανοικτή στην κυκλοφορία...
Ο πρώτος αναβάτης (Ulllevalseter), έκανε για τα 343,15 4:44:17 ~72,4ΜΩΤ
και το πρώτο αυτοκίνητο (Saby) 4:19:15 ~79,4 ΜΩΤ!