Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερώτηση προς την οργάνωση του TrailRide CUP 2005

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Ιουν 2005, 17:20

superspy έγραψε:Ο DOC τοποθετήθηκε επί του θέματος στον τερματισμό στον Δημήτρη.

Οι ζώνες τεσσάρων σημείων κατατάσσουν το αυτοκίνητο στην κατηγορία 4Χ4 Raid.

Παρεμπιπτόντως, αν κάποιο από τα οχήματα είχε παρατυπία η οποία δεν έγινε αντιληπτή, δεν επιφέρει κάποια αλλαγή – μετά τον αγώνα.


Αυτό ή ισχύει για όλους εκτός από τον Δημήτρη ή κάποιος είχε ενημερώσει αυτόν τον γεροξεκούτη πριν την εκκίνηση ή έστω πριν τερματίσει και αυτός το ξέχασε.

Μπορεί να μας απαντήσει κάποιος υπεύθυνα και επίσημα για το πότε ενημερώθηκε ο Δημήτρης ή όχι;

Ευχαριστώ
tazmania

ΥΓ 1 Δηλώνω υπεύθυνα και με όλες τις συνέπειες που επιφέρει η δήλωσή μου αυτή, ότι σε περίπτωση που δεν πάρω μια υπεύθυνη απάντηση δικαιούμαι να λέω ότι θέλω, αφού και πολλάκις ρώτησα και γνωρίζω ότι η οργανωτές του τόσο καλού αγώνα παρακολουθούν το forum και επεμβαίνουν όπου χρειάζεται.

ΥΓ 2 Χρησιμοποιώ το nick μου σαν υπογραφή, διότι όσοι πρέπει με γνωρίζουν προσωπικά και ξέρουν ποιος "κρύβετε" πίσω από αυτό

ΥΓ 3 Δεν καταλαβαίνω, γιατί όταν κάποιος τα χώνει στους οργανωτές και έχει λάθος, όλοι πέφτουν να τον φάνε από το επόμενο post ενώ τώρα και μετά από 15 post κανείς δεν έχει πάρει επίσημη θέση.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Ιουν 2005, 17:27

superspy έγραψε:Ο DOC τοποθετήθηκε επί του θέματος στον τερματισμό στον Δημήτρη.

Οι ζώνες τεσσάρων σημείων κατατάσσουν το αυτοκίνητο στην κατηγορία 4Χ4 Raid.

Παρεμπιπτόντως, αν κάποιο από τα οχήματα είχε παρατυπία η οποία δεν έγινε αντιληπτή, δεν επιφέρει κάποια αλλαγή – μετά τον αγώνα.


Εάν θεωρήσουμε ότι ο γεροξεκούτης (Dista) δεν τα έχει χάσει εντελώς (διότι βάση αυτών που έχουν προαναφερθεί ή τα έχει χάσει ή αδικήθηκε και εσύ λες ότι δεν αδικήθηκε), η τοποθέτηση του DOC ήταν "Συγνώμη κάναμε λάθος, αλλά τώρα δεν γίνετε τίποτα".;

Με αυτή την λογική, κάτι δεν πάει καλά. Πάτε να δημιουργήσετε ένα όμορφο κύπελλο που έλειπε από τον χώρο, αλλά τέτοια θέματα δεν είναι οργανωτικά προβλήματα, είναι προβλήματα αξιοπιστίας με ότι αυτό συνεπάγεται.

Σπύρο καταλαβαίνω ότι το κύπελλο αυτό είναι "παιδί" σου και πας να σώσεις καταστάσεις και καλά κάνει. Κάποια στιγμή, όμως, πρέπει να κοιτάμε υπεύθυνα στα μάτια τους αγωνιζόμενους και να παραδεχόμαστε που έχουμε σφάλει. Καταλαβαίνω ότι η οργάνωση ενός τέτοιου αγώνα είναι πολύ δύσκολο πράγμα, διαφορετικά θα το κάναμε όλοι μας, αυτό όμως δεν δικαιολογεί την δημιουργία τέτοιων ζητημάτων που μόνο κακό μπορούν να κάνουν. Εδώ δεν μιλάμε για "παιδιαρίσματα" περί μέσης ωριαίας και πως θα έρθουμε εμείς που άλλωστε είναι ζητήματα γνωστά από την αρχή και όποιος θέλει ακολουθεί, εδώ μιλάμε για σοβαρό θέμα αξιοπιστίας αυτού του πολλά υποσχόμενου θεσμού.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 14 Ιουν 2005, 17:44

Η αλήθεια είναι ότι το σκεφτόμαστε πολλή ώρα, με τον Παντελή, για το πόσο αναγκαίο είναι να γράψουμε κι εμείς την άποψή μας γι’ αυτό που συνέβη στο Dista….

Να τονίσουμε ότι δεν θεωρούμε οτι τίθεται "σοβαρό" θεμα αξιοπιστίας του θεσμού γιατί σιγά σιγά αποκτά γερές βάσεις...

Πώς θα μπορούσε να αποφευχθεί η ανωμαλία που δημιουργήθηκε ?

Θα έπρεπε το πλήρωμα να επιμείνει για προφορικές διευκρινήσεις κατά τον τεχνικό έλεγχο ?
Θα έπρεπε ο Τεχνικός Έφορος να τονίσει ιδιαιτέρως τις παρατηρήσεις του ?
Μήπως θα έπρεπε το πλήρωμα να γνωρίζει και τις τελευταίες λεπτομέρειες του κανονισμού ?
Μήπως θα έπρεπε να ενημερωθεί από τον αναρτημένο πίνακα εκκινούντων
γι’ αυτή τη λεπτομέρεια ?
Ο πίνακας, πρέπει να είναι ενημερωμένος πριν την εκκίνηση ?

Τελικά φαίνεται ότι είναι κάτι που θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα μας, μια και αποκλείεται η περίπτωση «ιδιαίτερης» δυσμενούς μεταχείρισης προς το συγκεκριμένο πλήρωμα ή δόλου από το συγκεκριμένο πλήρωμα.

Μήπως τελικά όλα (καλά ή κακά ) συμβαίνουν για το καλό του σπορ ?

Γνώμη μας είναι, πως επειδή ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή του θεσμού, καλό είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας –διοργανωτές και αγωνιζόμενοι- αλλά να μην υπάρχουν «θυσίες» όπως η εν λόγω.

Τελικά για να μην γινόμαστε κουραστικοί, ιδιαίτερα στους φίλους εντουράδες, διακρίνουμε ότι δεν υπάρχει θέμα επί προσωπικού για κανέναν, αλλά θεωρούμε ότι η –πολύ σωστή- αναγνώριση του λάθους θα μπορούσε να ήταν ολοκληρωμένη, με την επαναφορά του Dista στην κατηγορία όπου αγωνίζεται.
Καλύτερα μερικές μικρές και λιγότερο σκληρές «θυσίες», παρά μία και τόσο βαριά.

Υ.Γ. Αν ο κανονισμός δεν επιτρέπει την παραμικρή απόκλιση και την επανεξέταση του θέματος από την οργάνωση, τότε θεωρούμε την τοποθέτησή μας αβάσιμη και την ανακαλούμε.

Υ.Γ. 2 Doc, περαστικά μετά την αναβάθμιση !!!
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Ιουν 2005, 17:53

ANTON1$ έγραψε:Η αλήθεια είναι ότι το σκεφτόμαστε πολλή ώρα, με τον Παντελή, για το πόσο αναγκαίο είναι να γράψουμε κι εμείς την άποψή μας γι’ αυτό που συνέβη στο Dista….

Να τονίσουμε ότι δεν θεωρούμε οτι τίθεται "σοβαρό" θεμα αξιοπιστίας του θεσμού γιατί σιγά σιγά αποκτά γερές βάσεις...

Πώς θα μπορούσε να αποφευχθεί η ανωμαλία που δημιουργήθηκε ?

Θα έπρεπε το πλήρωμα να επιμείνει για προφορικές διευκρινήσεις κατά τον τεχνικό έλεγχο ?
Θα έπρεπε ο Τεχνικός Έφορος να τονίσει ιδιαιτέρως τις παρατηρήσεις του ?
Μήπως θα έπρεπε το πλήρωμα να γνωρίζει και τις τελευταίες λεπτομέρειες του κανονισμού ?
Μήπως θα έπρεπε να ενημερωθεί από τον αναρτημένο πίνακα εκκινούντων
γι’ αυτή τη λεπτομέρεια ?
Ο πίνακας, πρέπει να είναι ενημερωμένος πριν την εκκίνηση ?

Τελικά φαίνεται ότι είναι κάτι που θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα μας, μια και αποκλείεται η περίπτωση «ιδιαίτερης» δυσμενούς μεταχείρισης προς το συγκεκριμένο πλήρωμα ή δόλου από το συγκεκριμένο πλήρωμα.

Μήπως τελικά όλα (καλά ή κακά ) συμβαίνουν για το καλό του σπορ ?

Γνώμη μας είναι, πως επειδή ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή του θεσμού, καλό είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας –διοργανωτές και αγωνιζόμενοι- αλλά να μην υπάρχουν «θυσίες» όπως η εν λόγω.

Τελικά για να μην γινόμαστε κουραστικοί, ιδιαίτερα στους φίλους εντουράδες, διακρίνουμε ότι δεν υπάρχει θέμα επί προσωπικού για κανέναν, αλλά θεωρούμε ότι η –πολύ σωστή- αναγνώριση του λάθους θα μπορούσε να ήταν ολοκληρωμένη, με την επαναφορά του Dista στην κατηγορία όπου αγωνίζεται.
Καλύτερα μερικές μικρές και λιγότερο σκληρές «θυσίες», παρά μία και τόσο βαριά.

Υ.Γ. Αν ο κανονισμός δεν επιτρέπει την παραμικρή απόκλιση και την επανεξέταση του θέματος από την οργάνωση, τότε θεωρούμε την τοποθέτησή μας αβάσιμη και την ανακαλούμε.

Υ.Γ. 2 Doc, περαστικά μετά την αναβάθμιση !!!


Αντώνη κατ' αρχήν πολύ καλά κάνετε και λέτε την άποψή σας. Κατά δεύτερον, επίσης, πολύ καλά κάνετε και βλέπετε τα πράγματα από μια πιο ουδέτερη γωνία.

Για εμένα το ζήτημα είναι ότι κανείς δεν απαντάει επίσημα στα εύλογα ερωτήματα που έθεσες και θέτουμε κι εμείς, λίγες ώρες μετά τον τερματισμό!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό VITARAKIAS » 14 Ιουν 2005, 18:40

superspy έγραψε:Ο DOC τοποθετήθηκε επί του θέματος στον τερματισμό στον Δημήτρη.

Οι ζώνες τεσσάρων σημείων κατατάσσουν το αυτοκίνητο στην κατηγορία 4Χ4 Raid.

Παρεμπιπτόντως, αν κάποιο από τα οχήματα είχε παρατυπία η οποία δεν έγινε αντιληπτή, δεν επιφέρει κάποια αλλαγή – μετά τον αγώνα.




ΣΠΥΡΟ θα μου επιτρεψεις να εχω διαφορετικη γνωμη με αυτα που λες!!!
ΓΙΑ ΜΕΝΑ δεν υπαρχει ΠΑΡΑΤΥΠΙΑ αλλα ΚΑΚΟΣ TEXNIKOΣ ΕΛΕΝΧΟΣ μιας και το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχει ξανατρεξει με ζωνες 4 σημειων!!!!!
ΒΕΒΑΙΑ μεχρι τωρα δεν εχει απαντηθει το ερωτημα αν ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ενημερωθηκε για την αλλαγη κατηγοριας!!!!!
ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο DISTA ΘΑ ΕΠΙΑΝΕ ΤΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΩΝ RAID!!
Άβαταρ μέλους
VITARAKIAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2003, 15:54
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

Συζητάμε για τη συζήτηση....

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Ιουν 2005, 18:46

Η οργάνωση είναι στο νοσοκομείο… :-(

Επίσης επίσημη ενημέρωση - όπως είπα και παραπάνω- έκανε ο DOC στο Dista για το θέμα στο Πήλιο. Το "παιχνίδι" τελειώσε εκεί.

----------------------------------------
Χμ.... σώζω καταστάσεις;;;;

Αναρωτιέμαι... αν γύριζε (πλέον ο αγώνας έχει τελειώσει) στην κατηγορία 4X4 και επειδή χρησιμοποίησε ζώνες 4 σημείων -που κανονικά επιτρέπεται μόνο από τα 4Χ4 Raid είναι ξεκάθαρο αυτό - τότε στον τερματισμό θα έπρεπε να του επιβληθεί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.

Τελικά τι θα ήταν καλύτερο;
Δεν γνωρίζω και δεν παίρνω τη θέση του DOC, αλλά αν ήμουν ίσως να ίσχυε το παραπάνω.

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι συζητήσεις μια και ο αγώνας έχει τελειώσει πλεον...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό VITARAKIAS » 14 Ιουν 2005, 19:00

ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΛΕΝΧΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

ΜΕ ΤΑ ΤΙΜΗΣ
VITARAKIAS(MAKISPORT)
Άβαταρ μέλους
VITARAKIAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2003, 15:54
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tedos » 14 Ιουν 2005, 19:36

Επι της ταμπακιερας παρακαλω......

Ο οδηγος ενημερωθηκε πριν την εκκινηση??? Αν ναι τοτε προκειται περι ηλιθιου που μπερδευει τα 39 με τα 42!

Αν οχι




Ο Υπέρ-Αλυτάρχης δικαιούται σε κάθε περίπτωση που ο συµµετέχων δεν είναι σύµφωνος µε τον παρόντα
κανονισµό, να µπορεί να επιβάλει ως ποινή και άσχετα µε οποιαδήποτε άλλη ποινή έχει ήδη επιβληθεί, τον
αποκλεισµό του από τον συγκεκριµένο αγώνα καθώς επίσης και τον παραπέρα αποκλεισµό του από τον
επόµενο αγώνα, εάν δε πρόκειται για τον τελευταίο αγώνα της προκηρύξεως, θα του αφαιρεί τους βαθµούς
από τον τελευταίο αγώνα που βαθµολογήθηκε.
Γνώµονας στην κρίση του εν λόγω οργάνου θα είναι πάντοτε η διαφύλαξη της τήρησης των κανονισµών και
η εξασφάλιση ίσων όρων συµµετοχής των συµµετεχόντων.


οι ισοι οροι πανε περιπατο!

ΥΓ. Περαστικα στην οργανωση. Συντομα σιδερενιος.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Pajero 114

Δημοσίευσηαπό panmal » 14 Ιουν 2005, 19:42

Αγαπητοί φίλοι,

Αισθάνομαι πλέον την ανάγκη να τοποθετηθώ πάνω στο θέμα διότι το παρακολουθώ από την αρχή.

Κατ’ αρχάς καταλαβαίνω τη λύπη του συναθλητή μου Dista για την όλη υπόθεση, διότι όπως και εγώ δεν θεώρησε ότι οι ζώνες τεσσάρων σημείων του αλλάζουν κατηγορία. Πολύ απλά συμφωνώ και εγώ ότι δεν αναφέρεται στον κανονισμό και δεν νομίζω πως πρέπει να τίθενται θέματα “ερμηνείας”, διότι έτσι γίνονται οι παρεξηγήσεις και χαλάμε τις καρδιές μας χωρίς λόγο.
Ο οποιοσδήποτε κανονισμός πρέπει να είναι απυρόβλητος και για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να μην υπάρχουν ασάφειες του τύπου “κ.λ.π” ή “κ.α”, διότι είναι ΝΟΜΟΣ και κανένας νόμος δεν πρέπει να επιδέχεται ερμηνείες. Και καλά εγώ τον παρερμήνευσα διότι είμαι καινούργιος στο χώρο, αλλά όταν κάνει το ίδιο κάποιος σαν τον Dista, τότε μάλλον θα πρέπει να ξανασκεφτείτε μήπως κάπου υπάρχει λάθος.

Παρεπιπτόντως και στον αγώνα της Θήβας έτρεξα με τις ίδιες ζώνες και κανείς δεν μου ανέφερε το παραμικρό! Δύο τεχνικοί έλεγχοι δηλαδή και για να δεις εάν ο πυροσβεστήρας είναι σωστά δεμένος ανάμεσα στα καθίσματα, πρέπει (λόγω του χωρίσματος της καρότσας) αναγκαστικά να μπεις από την πόρτα του οδηγού ή του συνοδηγού. Έχουμε λοιπόν κατακόκκινες ζώνες Sabelt τεσσάρων σημείων πάνω σε ταμπά χρώματος κάθισμα, μόνιμα βιδωμένες στη βάση του καθίσματος. Δεν νομίζω ότι μπορεί να ξεφύγει από το μάτι κάτι τέτοιο! Μάλλον γεννάει ερωτήματα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και έχουν να κάνουν με το απυρόβλητο του νόμου που ανέφερα παραπάνω.

Φυσικά την επόμενη φορά θα δηλώσω και εγώ το αυτοκίνητο στην κατηγορία που θέλει η οργάνωση. Θα παρακαλούσα όμως να διορθωθεί ο κανονισμός στα σημεία που αναφέρει “κ.λ.π” ή “κ.α” προς αποφυγήν προσωπικών παρερμηνειών στο μέλλον.

Δεν νομίζω πως αρέσουν σε κανέναν αυτά τα πράγματα και θέλω να πιστεύω πως υπάρχει η καλή θέληση να διορθωθούν.

Επίσης, εάν μου επιτρέπετε, βλέπω σαν πιο σημαντικό πρόβλημα για τον θεσμό αυτών των αγώνων, αυτούς που ξαμολιόνται στο βουνό μόλις πάρουν το Road-Book για να χαρτογραφήσουν τον αγώνα της επόμενης ημέρας στο GPS, παρά την διόρθωση του κανονισμού η οποία θεωρώ ότι είναι πολλάκις ευκολότερο να επιτευχθεί.

Με τιμή,

Pajero 114
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tedos » 14 Ιουν 2005, 19:50

Φιλε panmal, τα σχολια σου σε τιμουν.

Παρεπιπτόντως και στον αγώνα της Θήβας έτρεξα με τις ίδιες ζώνες και κανείς δεν μου ανέφερε το παραμικρό! Δύο τεχνικοί έλεγχοι δηλαδή και για να δεις εάν ο πυροσβεστήρας είναι σωστά δεμένος ανάμεσα στα καθίσματα, πρέπει (λόγω του χωρίσματος της καρότσας) αναγκαστικά να μπεις από την πόρτα του οδηγού ή του συνοδηγού. Έχουμε λοιπόν κατακόκκινες ζώνες Sabelt τεσσάρων σημείων πάνω σε ταμπά χρώματος κάθισμα, μόνιμα βιδωμένες στη βάση του καθίσματος. Δεν νομίζω ότι μπορεί να ξεφύγει από το μάτι κάτι τέτοιο! Μάλλον γεννάει ερωτήματα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και έχουν να κάνουν με το απυρόβλητο του νόμου που ανέφερα παραπάνω.


Τι αλλο να προσθεσει κανεις........
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Re: Συζητάμε για τη συζήτηση....

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Ιουν 2005, 20:08

superspy έγραψε:Η οργάνωση είναι στο νοσοκομείο… :-(

Επίσης επίσημη ενημέρωση - όπως είπα και παραπάνω- έκανε ο DOC στο Dista για το θέμα στο Πήλιο. Το "παιχνίδι" τελειώσε εκεί.

----------------------------------------
Χμ.... σώζω καταστάσεις;;;;

Αναρωτιέμαι... αν γύριζε (πλέον ο αγώνας έχει τελειώσει) στην κατηγορία 4X4 και επειδή χρησιμοποίησε ζώνες 4 σημείων -που κανονικά επιτρέπεται μόνο από τα 4Χ4 Raid είναι ξεκάθαρο αυτό - τότε στον τερματισμό θα έπρεπε να του επιβληθεί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.

Τελικά τι θα ήταν καλύτερο;
Δεν γνωρίζω και δεν παίρνω τη θέση του DOC, αλλά αν ήμουν ίσως να ίσχυε το παραπάνω.

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι συζητήσεις μια και ο αγώνας έχει τελειώσει πλεον...


Αυτό που λες δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Ο κανονισμός λεει ξεκάθαρα:

"...5.8 Ο οργανωτής, µπορεί να ελέγξει την νοµιµότητα των οχηµάτων καθόλη τη διάρκεια του αγώνα. Οχήµατα που δεν είναι
σύµφονα µε τους κανονισµούς της κατηγορίας τους, θα αποκλείονται. ..."

Το ζήτημα, που δεν έχει απαντηθεί ακόμα είναι ότι κανείς δεν μας λέει τι ακριβώς συνέβη:

1. Ή ο γεροξεκούτης τα έχει χάσει και δεν το κατάλαβε όταν του είπατε ότι θα τρέξει στην Raid
2. Ή το κατάλαβε, αλλά έκανε τον "μ@λ@κ@"
3. Ή στον τεχνικό έλεγχο εμφανίσθηκε με άλλες ζώνες και τις άλλαξε στον δρόμο, άρα έπρεπε ν' αποκλειστεί
4. Ή δεν του είπατε τίποτα και μετά από πιέσεις συναγωνιζόμενων και ενώ ο αγώνας είχε ξεκινήσει, των κατατάξατε στην 4Χ4. Γιατί δε μπορώ να πιστέψω ότι ξαφνικά και ενώ στον τεχνικό έλεγχο δε είδατε τίποτα, άνοιξαν τα μάτια σας και είδατε τις ζώνες!

Σπύρο, σαν διενεργών τον τεχνικό έλεγχο, πρέπει να πάρεις επίσημη θέση για το πότε κι εάν ο Δημήτρης ενημερώθηκε ότι ανήκει στην raid και όχι στην 4Χ4!

Άσε λοιπόν τις υπεκφυγές και τα περί κανονισμών κλπ και πες μας τι έγινε στην πραγματικότητα.

ΥΓ Περαστικά στον DOC, εύχομαι να μην έχει τίποτα σοβαρό.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Συζητάμε για τη συζήτηση....

Δημοσίευσηαπό dista » 15 Ιουν 2005, 01:20

tazmania έγραψε:.................
1. Ή ο γεροξεκούτης τα έχει χάσει και δεν το κατάλαβε όταν του είπατε ότι θα τρέξει στην Raid
2. Ή το κατάλαβε, αλλά έκανε τον "μ@λ@κ@"
3. Ή στον τεχνικό έλεγχο εμφανίσθηκε με άλλες ζώνες και τις άλλαξε στον δρόμο, άρα έπρεπε ν' αποκλειστεί
4. Ή δεν του είπατε τίποτα και μετά από πιέσεις συναγωνιζόμενων και ενώ ο αγώνας είχε ξεκινήσει, των κατατάξατε στην 4Χ4. Γιατί δε μπορώ να πιστέψω ότι ξαφνικά και ενώ στον τεχνικό έλεγχο δε είδατε τίποτα, άνοιξαν τα μάτια σας και είδατε τις ζώνες!
............


Γιώργο το 1,2,3 φυσικά και δεν ισχύει, άλλωστε και ο ίδιος ο Doc το παραδέκτηκε δημόσια στο τερματισμο ότι το ήξερε, για μ@λ@κ@ς μπορεί να είμαι αλλά για άλλους λόγους. Το 4 παίζει σοβαρά αλλά δεν θέλω να πω τίποτα άλλο προς το παρών και μέχρι να πάρει θέση επίσημα η οργάνωση.
Εγώ θα περιμένω την επίσημη θέση του Doc, κυρίως αφού άλλαξαν τα δεδομένα με τα οποία πήρε την απόφασή του στο τερματισμό (με διαβαιβέωσε και δεν είχα λόγο τότε να μην το δεκτώ, μη ξέροντας τα αναλυτικά, ότι και κατηγορία να μη μου άλλαζε δεν διαφοροποιούνταν σοβαρά τα αποτελέσματα, τώρα όμως φαίνεται ότι τα δεδομένα είναι πολύ διαφορετικά).

ΥΓ. Φίλε Doc περαστικά, σιδερένιος και γρήγορα κοντά μας. "Γιατί να το κρύψουμε άλλωστε" :D ποιός θα μας κάνει κι΄άλλους αγώνες :roll:
Σοβαρά τώρα, ελπίζω το χέρι να φτιάξει και να σε δούμε σύντομα και σε κανένα αγώνα.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 15 Ιουν 2005, 01:42

Εμένα μου γεννιέται η εξής απορία:
Αναφέρεται ξεκάθαρα στον κανονισμό, ότι οι ζώνες 4 σημείων κατατάσσουν το τουτού στην Raid?????
Για τα καθίσματα ΄μπάκετ, ανακλινόμενα και μη, το γνωρίζω....


Αν δεν αναφέρεται σαφώς (όχι δηλαδή να ενοείται με κ.α ή κλπ....), τότε ο Δημέτρης είναι στην 4Χ4!!!!!
Αν πάλι αναφέρεται σαφώς, κανείς δεν έχει υποχρέωση να τον ενημερώσει για αλλαγή κατηγορίας!!!!!!
Σε όλους τους αγώνες, η απόκρυψη (δεν έχει σημασία αν υπάρχει δόλος κλπ) στοιχείου που σου αλλάζει κατηγορία, επιφέρει αποκλεισμό, όποτε κι αν γίνει αντιληπτό αυτό το στοιχείο!!!!! (σωστά τα λέει εδώ ο Σπύρος!)
Δεν παίζει κανένα ρόλο το γεγονός της συμμετοχής και σε προηγούμενο αγώνα στην ίδια κατηγορία, με τις συγκεκριμένες ζώνες....

Ξαναλέω, το θέμα είναι τι αναγράφει για τις ζώνες, ΣΑΦΩΣ, ο κανονισμός!


Υ.Γ: Δημήτρη , όπως και να 'χει, τείνεις να γίνεις θρύλος σ' αυτές τις δοργανώσεις, είτε σαν συνοδήγός, είτε σαν οδηγός!!!!! :wink:
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Ιουν 2005, 08:39

Όταν ένα αυτοκίνητο θέλει να καταταχτεί σε μια κατηγορία, φροντίζει για τους περιορισμούς και τις ελευθερίες της κατηγορίας του

5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό.

(Οι ζώνες δεν αναφέρονται στις επιτρεπόμενες βελτιώσεις)


5.6 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4 – Raid: Στην ομάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήματα έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμπεριληφθούν στην κατηγορία 4Χ4.


Το κ.α. και κ.τ.λ. μαζί με όλη την πρόταση που αναφέρει καθίσματα και άλλα παραδείγματα θα μπορούσε να μην υπάρχει καθόλου.

Επίσης ο υπερ-αλυτάρχης (στην συγκεκριμένη περίπτωση ο DOC) απο την προκήρυξη:

14. Υπέρ-Αλυτάρχης: Για την εποπτεία τήρησης των κανονισμών και την διασφάλιση της ποιότητας κάθε αγώνα, θα ορίζεται από τον promoter ένας υπέρ-αλυτάρχης. Αυτός έχει εποπτικό καθήκον, πάνω από όλα τα άλλα στελέχη του αγώνα για την τήρηση των κανονισμών ενώ ταυτόχρονα έχει το δικαίωμα να επιλύει τυχόν διαφορές που μπορούν να προκύψουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος κάθε αγώνα.

Ο Υπέρ-Αλυτάρχης δικαιούται σε κάθε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν είναι σύμφωνος με τον παρόντα κανονισμό, να μπορεί να επιβάλει ως ποινή και άσχετα με οποιαδήποτε άλλη ποινή έχει ήδη επιβληθεί, τον αποκλεισμό του από τον συγκεκριμένο αγώνα καθώς επίσης και τον παραπέρα αποκλεισμό του από τον επόμενο αγώνα, εάν δε πρόκειται για τον τελευταίο αγώνα της προκηρύξεως, θα του αφαιρεί τους βαθμούς από τον τελευταίο αγώνα που βαθμολογήθηκε.

Γνώμονας στην κρίση του εν λόγω οργάνου θα είναι πάντοτε η διαφύλαξη της τήρησης των κανονισμών και η εξασφάλιση ίσων όρων συμμετοχής των συμμετεχόντων.


Τέλος

ΑΡΘΡΟ 26 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΦΕΣΕΙΣ
Τα αποτελέσματα και οι αποφάσεις της οργανωτικής επιτροπής και του αλυτάρχη δεν εφεσιβάλλονται και δεν αμφισβητούνται.



Γενικά μια και δεν μιλάμε για πρωτάθλημα WRC, το «ΠΑΙΧΝΙΔΙ» τελειώνει στην ταβέρνα του τερματισμού.

Το ότι ένα όχημα έχει συμμετέχει και άλλη φορά με κάποια παρατυπία –μη διαπιστωμένη- δεν αλλάζει την υποχρέωση του συμμετέχοντα να είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό kim » 15 Ιουν 2005, 09:21

superspy έγραψε:............................................................................

Γενικά μια και δεν μιλάμε για πρωτάθλημα WRC, το «ΠΑΙΧΝΙΔΙ» τελειώνει στην ταβέρνα του τερματισμού.
.............................................................................
.


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
kim
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2004, 12:46
Τοποθεσία: 3o Πεύκο Δεξιά

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες