Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερώτηση προς την οργάνωση του TrailRide CUP 2005

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Ιουν 2005, 22:38

superspy έγραψε:Tazmania:

Ο Doc είναι στο νοσοκομείο.... (άρε διάβασμα που θα πρέπει να ρίξει μόλις βγεί... :-) )είναι ο μόνος υπεύθυνος να απαντήσει εκ μέρους της οργάνωσης - και φυσικά στον Dista.


Δεν είναι έτσι ακριβώς. Είσαι τεχνικός έφορος και μπορείς να μας πεις πότε ενημέρωσες τον Δημήτρη ότι αλλάζει κατηγορία.

superspy έγραψε:Ακαδημαϊκά..... οτιδήποτε (ΜΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ) και να έχει γίνει, αυτό δεν απαλλάσσει το Dista από την υποχρέωση να είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.....


Εδώ υπάρχει κάτι μεμπτό από τον μέρος του αλλά το βάρος πέφτει και πάνω σου, που δεν το διαπίστωσες και τον άφησες να εκκινήσει όντας εκτός κανονισμών.

superspy έγραψε:Και όχι το θέμα με τις ζώνες δεν χωρά "ερμηνείες" κ.α. και ο κανονισμός είναι σαφής - εκτός αν το Vitara βγαίνει με ζώνες 4 σημείων και ο dista είχε φέρει μαζί γνήσιο (όχι φωτοτυπίες) φυλλάδιο με αξεσουάρ της εταιρίας που να το αποδεικνυει και φυσικά να μιλάμε για τις ίδιες ζώνες...


Και πάλι όχι. Πόσο σίγουρος είσαι ότι ο Δημήτρης έτρεχε με ζώνες τεσσάρων σημείων; Δεν ξέρω, ειλικρινά, απλά ρωτάω.

superspy έγραψε:Μην ξεχνάς ότι αν ο Dista "έτρεχε" στην 4Χ4, στον τερματισμό -σε κάθε περίπτωση- θα έπρεπε να του επιβληθεί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.

Μήπως δεν έχει γίνει κατανοητό αυτό;


Και πάλι δεν είναι έτσι. Ο Dista δηλώνει 4X4 ... περνάει τεχνικό έλεγχο και δεν έχει αλλάξει κατηγορία ... ξεκινάει τον αγώνα και δεν έχει αλλάξει κατηγορία ... τερματίζει και ως εκ θαύματος έχει αλλάξει. Το βρίσκεις σωστό; Καλύτερα αποκλεισμός παρά αυτό που έγινε.

superspy έγραψε:Υ.Γ. Κοίτα να δείς που το θέμα έκανε ανθρώπους να ασχοληθούν με τους αγώνες ενώ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ασχοληθεί μέχρι τώρα..... Κάτι είναι και αυτό :-)


Καλό είναι αυτό. Έχουμε δει άλλα κι άλλα, αυτό θα μας χαλάσει; εδώ άλλοι δεν έχουν 4Χ4 και δίνουν συμβουλές (θα έσκαγα εάν δεν το έλεγα :twisted: )

superspy έγραψε:Υ.Γ. 2 Λές να είχε δίκιο ο Ayrton;


Το ερώτημα είναι ποιος είναι ο μαέστρος και ποιοι οι οργανοπαίχτες? :twisted:

superspy έγραψε:Υ.Γ 3 Δεν ξέρω πόσο "έτοιμοι" είναι ή θέλουν όλοι οι λίγοι συμμετέχοντες να αντιμετοπίσουν μια καθόλα τυπικά οργάνωση τη στιγμή που ακόμα και στα rally τα 4Χ4 που τρέχουν είναι τα περισσότερα εκτός κανονισμών και η οργάνωση κάνει τα "στραβά" μάτια....


Δεν ξέρω εάν είναι έτοιμοι ή όχι και αυτό είναι άλλο θέμα, αλλά για σκέψου τι θα γινόταν εάν εκκινούσαν σε μια κατηγορία και να τερμάτιζαν σε άλλη? θα στεκόταν κανείς στο πόσο "νόμιμα" είναι; Μάλλον όχι!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Ιουν 2005, 23:14

Tazmania .... έγραψα διάφορα πράγματα σχετικά με τις παραπάνω λανθασμένες θεωρείες σου αλλά τελικά τα "μάζεψα" σε δύο και τελικά σε μιά πρόταση:

Για την οργάνωση ο μόνος που μπορεί να πάρει θέση είναι ο DOC.


Υ.Γ. Διάβασε γενικά λίγο παραπάνω τους κανονισμούς και θα βρείς που ξέφυγες στις διαπιστώσεις σου. Εγώ σταματώ εδώ.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Ιουν 2005, 23:24

superspy έγραψε:Tazmania .... έγραψα διάφορα πράγματα σχετικά με τις παραπάνω λανθασμένες θεωρείες σου αλλά τελικά τα "μάζεψα" σε δύο και τελικά σε μιά πρόταση:

Για την οργάνωση ο μόνος που μπορεί να πάρει θέση είναι ο DOC.


Υ.Γ. Διάβασε γενικά λίγο παραπάνω τους κανονισμούς και θα βρείς που ξέφυγες στις διαπιστώσεις σου. Εγώ σταματώ εδώ.


Σπύρο μου, θεωρώ ότι δεν κάνω λάθος, ξεροκέφαλος βλέπεις και ότι προσπαθείς να καλύψεις καταστάσεις και πιέσεις που δεχτήκατε. Όσο δεν το αρνείσαι και δεν μας λες τι συνέβη, έχω κάθε δικαίωμα να το πιστεύω.

Έτσι κι αλλιώς, οι κανονισμοί δεν έχουν καμία σημασία ουσιαστικά, η "παρατυπία" είναι στον χρόνο που γνωστοποιήσετε στον Dista ότι αλλάζει κατηγορία κι εσύ εντέχνως αγνοείς τις ερωτήσεις μας και μου παραθέτεις κανονισμούς κάτι που δεν αμφισβήτησα ποτέ!

Το θέμα θα λήξει, ελπίζω, όταν επιστρέψει με το καλό ο DOC.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό friar » 16 Ιουν 2005, 00:32

Αγαπητοί εν τροχοίς αδελφοί.
Δεν ήμουν παρών έτσι η γνώμη μου έχει πολύ μικρή αξία.
Θα σας την δώσω και ότι θέλετε κάντε την
Διάβασα πολλές φορές όλα τα άρθρα, μίλησα και στο τηλέφωνο με πολλούς από εσάς και έτσι σχημάτισα την πτωχή μου αυτή γνώμη.
Ο Dista εν αγνοία ερμηνείας του κανονισμού και πάντα με καλή πρόθεση, έτρεξε με αυτές τις ζώνες. Αυτές τις ζώνες που από πολύ καιρό τώρα του είχα πει ότι δεν είναι ζώνες αλλά τιράντες.
Πέρασε τεχνικό έλεγχο όπου καλώς η κακώς του εδόθη το καλώς έχειν.
Κυνηγάει τα 39 και μπράβο του τα πετυχαίνει διάνα. Μπράβο του έδειξε για άλλη μία φορά την αξία του.
Πρεσβεύω το ότι κερδίζεται με χέρια και ψυχή δεν μπορεί να αφαιρείται με μία κόλλα χαρτί.
Ο Dista με την υποβολή συμμετοχής του αποδέχθηκε τον κανονισμό όπως αυτός ισχύει.
Έτσι οφείλει να αποδεχθεί και την απόφαση του Υπεραλυτάρχη (Race Director) χωρίς καμία αμφισβήτηση γκρίνια η παράπονο.
Όσο καθόμαστε και ψάχνουμε τους κανονισμούς όλο και νέα αρθράκια αναδύονται που αποζητούν και αυτά την ερμηνεία τους.
Μπορούμε να δούμε αυτό που μας λεει ότι ο οργανωτής είναι υποχρεωμένος να εκδίδει τα αριθμημένα χρονολογημένα Δελτία Πληροφοριών και να παραδίδει αυτά στους αγωνιζόμενους επί υπογραφή, μα κάπου στην συνέχεια λεει, εκτός αν αυτό είναι αδύνατο λόγω της εξέλιξης του αγώνα.
Ο superspy μας δίνει μία συμβουλή ότι και στα rally, τα 4Χ4 που τρέχουν είναι τα περισσότερα εκτός κανονισμών και η οργάνωση κάνει τα "στραβά" μάτια
Θα μπορούσε να γίνει και εδώ το ίδιο. Δεν έγινε. Απλά πρέπει να δεχθούμε την απόφαση του Υπεραλυτάρχη όσο και αν δεν μας αρέσει.

Συμπέρασμα.
Ο Dista τα κατάφερε μία χαρά και πέτυχε τον στόχο του.
Η οργάνωση εφάρμοσε τον κανονισμό.

Ερώτημα
Περάσατε καλά??? Το χαρήκατε???
Αν ναι, τότε άει στο διάολο και οι κούπες και τα κύπελλα.

Ηθικόν δίδαγμα
Μην αφήνετε τίποτε να χαλάει τις καρδιές μας.
Πάμε να το χαρούμε και στο επόμενο και εγώ μαζί σας, όπως και στην Σκοτεινή Πλευρά όπως και στο Ξυλόκαστρο. Αντε και το Dramarallye δεν το ξέχασα και ας πάτωσα.

Παράκληση
... ηρεμήστε....
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tagre » 16 Ιουν 2005, 00:34

Επειδη αρχιζει το θεμα να γινεται φαιδρο:
1)Ο αμεσα ενδιαφερομενος ποσους συνηγορους εχει;
2)Ο ιδιος γιατι δεν απαντα τι εγινε;
3)Γιατι δεν σας ενδιαφερει οτι τρεχεται σε ανοιχτους δρομους χωρις ρολ-κειτζ και κρανη αλλα μονο η 1η θεση;
3)Ποσοι χορηγοι σας πιεζουν για την πρωτια;Εδω διαβαζουμε οτι τα σπρωχνεται απο την τσεπη σας και σας τσουζει...
4)Εφοσον ξερετε απο κανονισμους ο Τεχνικος Εφορος επ'ουδενι μπορει να ειναι και Αγωνιζομενος(Superspy).Αρα απο που περιμενετε απαντηση;
5)Ο Doc σωστα εφαρμοσε τον κανονισμο. Απο μονος του. Γιατι στα κυπελλα η επαθλα δεν προβλεπεται Συμβουλιο Αγωνοδικων.Δεν φτανει ο χωρος για παραθεση στοιχειων και παραδειγματων.
6)Αντι να το βλεπετε σαν σκαλι για βελτιωση οδηγων-αυτοκινητων, παρκολουθω απιστευτη φαρσοκωμωδια.
Καλα λενε οτι οπου υπαρχουν αυτοκινηταδες το παιχνιδι χαλαει.
ΤΑΓΚΡΕ
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό dista » 16 Ιουν 2005, 00:35

Έλειπα σε ταξίδι στην επαρχεία για δουλειά και έτσι θα μου επιτρέψετε να απαντήσω και να ξεκαθαρίσω συγκεντρωτικά κάποια πράγματα, γιατί πολλά ακούστηκαν.

ANTON1$ έγραψε:........
Θα έπρεπε το πλήρωμα να επιμείνει για προφορικές διευκρινήσεις κατά τον τεχνικό έλεγχο ?
Μήπως θα έπρεπε το πλήρωμα να γνωρίζει και τις τελευταίες λεπτομέρειες του κανονισμού ?
Μήπως θα έπρεπε να ενημερωθεί από τον αναρτημένο πίνακα εκκινούντων
γι’ αυτή τη λεπτομέρεια ?
........


Φίλε Αντώνη για το πρώτο θα διαβάσεις παρακάτω, για το δεύτερο επειδή κάνω και τον πλοηγό (είναι και αυτό ένα από τα καθήκοντά του) πολλοί ξέρουν ότι για κάθε αγώνα “ξεψαχνίζω” τους κανονισμούς (παρεμπιπτόντως φίλοι Σπύρο και Doc για τη κουβέντα που είχαμε στον τεχνικό έλεγχο για τα ΣΕΔ ο Γενικός αναφέρει ρητά «19.3 Ποινές : Ο ειδικός κανονισμός πρέπει να προβλέπει την κλίμακα ποινών για κάθε ΣΕ∆ από τον οποίο δεν πέρασαν οι αγωνιζόμενοι.» ), για το τρίτο ο πίνακας ελέγχθηκε για να δούμε και την ώρα εκκίνησης και μας ανέφερε σαν 4Χ4.

HUSQY έγραψε:........
Η εκπρόθεσμη προσέλευση συνεπάγεται την απαγόρευση εκκίνησης στον αγώνα εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας που θα κριθεί από την οργάνωση.
...............
25.3 Μόνον τα πληρώματα τα οποία έχουν περάσει από τον διοικητικό έλεγχο μπορούν να παρουσιαστούν με το όχημα τους, που θα φέρει τις πινακίδες και τα νούμερα συμμετοχής, στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα είναι γενικής μορφής, (τύπος και κατασκευαστής οχήματος, ορατή συμφωνία του οχήματος με την ομάδα που έχει δηλωθεί, κύρια όργανα ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον ΚΟΚ κλπ.) Εάν μετά τον έλεγχο κάποιο όχημα βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους τεχνικούς ή τους κανονισμούς ασφαλείας, ο αλυτάρχης μπορεί να ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο να ετοιμαστεί το όχημα.
................


Εγώ μαζί με μερικούς ακόμα φτάσαμε εκεί με σκοπό να περάσουμε τεχνικό έλεγχο το επόμενο πρωί και σε ερώτηση μας αν χρειάζεται να προετοιμαστούμε σε κάτι για τον πρωινό έλεγχο η οργάνωση μας κάλεσε να περάσουμε εκείνη τη στιγμή για να τελειώνουμε.
Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις θα διαβάσεις και συ παρακάτω.

tazmania έγραψε:.................
Ο κανονισμός δεν λεει πουθενά ότι οι ζώνες τεσσάρων σημείων επιτρέπονται.


Γιώργο κάνεις λάθος :!: Θα διαβάσεις και συ παρακάτω.

superspy έγραψε:.................
Και όχι το θέμα με τις ζώνες δεν χωρά "ερμηνείες" κ.α. και ο κανονισμός είναι σαφής - εκτός αν το Vitara βγαίνει με ζώνες 4 σημείων και ο dista είχε φέρει μαζί γνήσιο (όχι φωτοτυπίες) φυλλάδιο με αξεσουάρ της εταιρίας που να το αποδεικνύει και φυσικά να μιλάμε για τις ίδιες ζώνες...
………………….
Μην ξεχνάς οτι αν ο Dista "έτρεχε" στην 4Χ4, στον τερματισμό -σε κάθε περίπτωση- θα έπρεπε να του επιβληθεί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.
…………………
5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό
…………………


Εγώ δεν βλέπω που είμαι παράνομος και μάλιστα ότι θα έπρεπε και να τιμωρηθώ από πάνω. Ο κανονισμός όπως παρέθεσες παραπάνω λέει ότι μπορούν να γίνουν αλλαγές που επιτρέπονται από τον κανονισμό. Επίσης λέει ξεκάθαρα:

«5.2 Τα αυτοκίνητα (εκτός κατηγορίας 4Χ4 Rally) θα πρέπει να διαθέτουν ζώνες ασφαλείας 3 ή περισσοτέρων σημείων για όλους τους επιβαίνοντες.»

Επίσης γνώριζα, στο ίδιο συνεργείο τα φτιάχνουμε, αυτοκίνητο που με τις ίδιες ζώνες είχε τρέξει σαν 4Χ4 στη Θήβα.
Τις ζώνες τις είχα βαλμένες στον τεχνικό έλεγχο και δεν τις είχα κρυμμένες.
Στο τέλος του τεχνικού ελέγχου σε ρώτησα (τον τεχνικό έφορο) αν είμαι εντάξει και μου απάντησες είσαι εντάξει.
Τις ζώνες τις παρήγγειλα ειδικά να είναι παντού με κούμπωμα, στο πίσω και στα δύο πλαϊνά δεσίματα και έφτιαξα λαμάκια για να αφαιρούνται άμεσα αν αλλάξει ο κανονισμός ή να ανταποκριθώ άμεσα σε αυτά που αναφέρει ο κανονισμός (και για όσους με κορόιδευαν που έβαλα μπλε ζώνες σε μπορντό αυτοκίνητο πήραν την απάντηση τους, ήταν οι μόνες που βρήκα με αυτές τις προδιαγραφές :D ):

«25.3 Μόνον τα πληρώματα τα οποία έχουν περάσει από τον διοικητικό έλεγχο μπορούν να παρουσιαστούν με το όχημα τους, που θα φέρει τις πινακίδες και τα νούμερα συμμετοχής, στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα είναι γενικής μορφής, (τύπος και κατασκευαστής οχήματος, ορατή συμφωνία του οχήματος με την ομάδα που έχει δηλωθεί, κύρια όργανα ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον ΚΟΚ κλπ.) Εάν μετά τον έλεγχο κάποιο όχημα βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους τεχνικούς ή τους κανονισμούς ασφαλείας, ο αλυτάρχης μπορεί να ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο να ετοιμαστεί το όχημα

Θα έπρεπε λοιπόν, μιας και ήταν ορατές οι ζώνες να ενημερωθώ για να ετοιμάσω το όχημα ώστε να συμφωνεί με την κατηγορία μου από τη στιγμή που υπήρχε διαφορετική ερμηνεία του κανονισμού από σένα (αν και δεν συμφωνώ με την ερμηνεία που δίνεις αφού τις επιτρέπει, επιβάλει κατά τη δική μου ερμηνεία, ξεκάθαρα το άρθρο 5.2). Αυτό θα έπρεπε όμως να τεθεί και να ξεκαθαριστεί τότε και όχι μετά τον αγώνα.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 16 Ιουν 2005, 00:55

tagre έγραψε:Επειδη αρχιζει το θεμα να γινεται φαιδρο:
1)Ο αμεσα ενδιαφερομενος ποσους συνηγορους εχει;
2)Ο ιδιος γιατι δεν απαντα τι εγινε;
3)Γιατι δεν σας ενδιαφερει οτι τρεχεται σε ανοιχτους δρομους χωρις ρολ-κειτζ και κρανη αλλα μονο η 1η θεση;
3)Ποσοι χορηγοι σας πιεζουν για την πρωτια;Εδω διαβαζουμε οτι τα σπρωχνεται απο την τσεπη σας και σας τσουζει...
4)Εφοσον ξερετε απο κανονισμους ο Τεχνικος Εφορος επ'ουδενι μπορει να ειναι και Αγωνιζομενος(Superspy).Αρα απο που περιμενετε απαντηση;
5)Ο Doc σωστα εφαρμοσε τον κανονισμο. Απο μονος του. Γιατι στα κυπελλα η επαθλα δεν προβλεπεται Συμβουλιο Αγωνοδικων.Δεν φτανει ο χωρος για παραθεση στοιχειων και παραδειγματων.
6)Αντι να το βλεπετε σαν σκαλι για βελτιωση οδηγων-αυτοκινητων, παρκολουθω απιστευτη φαρσοκωμωδια.
Καλα λενε οτι οπου υπαρχουν αυτοκινηταδες το παιχνιδι χαλαει.
ΤΑΓΚΡΕ


Θες και απάντηση σε αυτά που λες;

Μάλλον δεν παρακολουθείς τις συζητήσεις μας και είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 16 Ιουν 2005, 01:03

dista έγραψε:...


Χμμμ, δεν έχει και πολύ άδικο για τον κανονισμό και τις ζώνες, αλλά όπως είπα και πριν επιδέχεται και άλλη συζήτηση.

Τι λες εδώ:

"...Τις ζώνες τις παρήγγειλα ειδικά να είναι παντού με κούμπωμα, στο πίσω και στα δύο πλαϊνά δεσίματα..."


Δηλαδή η ζώνη σου πιάνει σε ένα σημείο πίσω και δύο πλαϊνά; Χμμμμ 1+2=3 ? :oops:

Πόσων σημείων είπες ότι είναι η ζώνη ?

Τρεις λωρίδες, τρεις αγκράφες, τρία σημεία δεσίματος στο σασί, σημαίνουν ζώνες τριών σημείων.

Συν όλα τα υπόλοιπα, που επέμενα από την αρχή και τώρα στηρίζονται και βάση κανονισμού.

Με τις υγείες μας :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ayrton » 16 Ιουν 2005, 09:02

Μάλλον δεν παρακολουθείς τις συζητήσεις μας και είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.


Ο Σπύρος άρχισε να ψιλιάζετε την δουλειά μιας θυμήθηκε παλιότερα μου ποστ που έλεγα πως θα καταλήξουν τα

πράγματα.
Και επειδη στη Ελλάδα πολυ δύσκολα υπάρχουν εξαιρέσεις πού κατρίπτουν τον κανόνα για άλλη μια φορα θα έχουμε να

κάνουμε με τους γνωστούς Ελληνάρες "αγωνιζόμενους" με πολλά εισαγωγικά οπου θα ψάχνουν τα αποτελέσματα στις

ερμηνείες των κανονισμών, στα ψιλά γράμματα και επειδή δυστηχώς για αυτούς δεν προβλέπονται ενστάσεις στον θεσμό

θα αναλόνονται σε ποστ και λοξές ματιές στον επόμενο αγώνα οπου θα ξαναδηλώσουν βέβαια συμμετοχη για να πιάσουν

λάθος τον συναθλητή τους η την οργάνωση , τρομάρα τους.

Δεν θυμάμαι στα αλήθεια από πόσες μορφές των Ελληνικών αγώνων έχω περάσει και απο διαφορετικά πόστα είτε σαν

οργανωτης, η σαν κριτής η σαν συμμετέχων.
Από τα αυτοκίνητα,μοτό, στα καρτ ακόμα και στα τηλεκατευθηνόμενα μοντέλα.
Παντού τα ίδια ...σκατά.Sorry για την έκφραση.
Νισάφι πιά.

Και βέβαια το θέμα δεν είναι αν ο συγκεκριμένος έχει δίκιο η αν είχε δόλο η άν η οργάνωση έσφαλε η ήταν πολύ

αυστηρή.
Το θέμα είναι στην .....Νοοτροπία και τίποτε άλλο.

Καλά κάνει λοιπον ο Ταγκρε και καποιοι άλλοι και έιναι εκτος τοπου και χρόνου όπως του γράφετε.

Γιατι ο άλλος τόπος μυρίζει λιγακι.

Η διαφορά ειναι ότι άλλοι γράφουν ποιήματα γυρίζοντας από τον αγώνα άσχετα αν τους άρεσε η όχι ( γεια σου Γιώργο

άρχοντα...) και άλλοι ΄ψαχνουν ίντριγκες και δολοπλοκίες.

Για αυτό σας λέω αδέλφια ...Αρχισαν τα όργανα....

Και πουστε ακόμα, έχουν να δούν ακόμα τα ματακια μας πράματα και θάματα.
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 16 Ιουν 2005, 09:58

τελικά πάντα θα υπάρχουν διαφορές και προβλήματα.

δυστυχώς όλα αυτά μας κανουν να ξανασκεφτόμαστε ξανα και ξανα το περίφημο ''γιατί γίνονται αυτά''

είναι κρίμα να ανοίγονται θέματα και να ζητούνται εξηγήσεις απο τρίτους, χτυπάει άσχημα.

η λογική του ''να το μάθει όλος ο κόσμος'' κάποιες φορές χρειάζεται φιλτράρισμα πριν κοινοποιείται.

ας ελπίσουμε σε ένα πιο ''ομαδικό αυριο'' αυτού του θεσμού.

θα συμφωνήσω με tagre και ayrton.
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 16 Ιουν 2005, 10:21

Mα καλά...κάθεστε και αναλώνεστε τόσες μέρες για το πόσες ζώνες είχε ή δεν είχε :?: :shock: και σε ποιά "κατηγορία" μπαίνει?Δηλαδή αν δεν γούσταρε να φοράει ζώνη (οπως πολλοι Ελληνάρες) σε ποιά κατηγορία θα έπρεπε να μπεί?Στην ΤΡΕΛΟΣ RALLY 4X4?? :lol:
Υπάρχουν άλλα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε να πάνε οι αγώνες μπροστά,και όχι να τρώγεστε μεταξύ σας γιατί μπορεί να γίνει κολλητικό και να αρχίσουμε και εμείς οι δικίνητοι τις προσφυγές και ενστάσεις για το αν το κολάν που φόραγε ο superspy κάτω από το παντελόνι ήταν σύμφωνα με τα πρότυπα της Victoria Secret και γιατί οι ρόδες ήταν ψηλοτάκουνες και τέτοια :lol:
Και φυσικά θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες Tagre kai ayrton :wink:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό karfotis » 16 Ιουν 2005, 12:26

Επειδή βλέπω πως οι υπεύθυνοι κάνουν τη ΠΑΠΙΑ και κυρίως ο τεχνικός έφορος κος Κατσιμαλής που έχοντας γίνει ΡΟΜΠΑ δεν έχει τα @ρχ$δ$@ να απαντήσει ξεκάθαρα ανακατεύοντας μόνο άρθρα του κανονισμού που όπως φέναιται και από την απάντηση του dista και σε αυτό ακόμα τη πάτησε εγώ θα θέσω ένα ακόμα πολύ σοβαρότερο ερώτημα προς αυτόν αλλά και προς την οργάνωση κυρίως.
Γιατί επιτρέψατε σε αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας να πάρει μέρος στον αγώνα εν γνώση σας και μη τολμίσετε να μου πείτε ότι δεν το ξέρατε γιατί θα αρχίσω να βγάζω και άλλα στη φόρα.
Το θέμα του dista κάπως θα το μαζέψετε εδώ να σας δω που τα πράγματα είναι πολύ πολύ σοβαρά και δεν δέχονται π@π@ρολογίες.
Άβαταρ μέλους
karfotis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 12:16

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 16 Ιουν 2005, 13:29

Άνεμους σπείραμε, θύελλες θα θερίσουμε!!!!!

Με τις υγείες μας :wink:
Τελευταία επεξεργασία από HUSQY και 16 Ιουν 2005, 15:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Δημοσίευσηαπό doc » 16 Ιουν 2005, 14:00

karfotis έγραψε:Επειδή βλέπω πως οι υπεύθυνοι κάνουν τη ΠΑΠΙΑ και κυρίως ο τεχνικός έφορος κος Κατσιμαλής που έχοντας γίνει ΡΟΜΠΑ δεν έχει τα @ρχ$δ$@ να απαντήσει ξεκάθαρα ανακατεύοντας μόνο άρθρα του κανονισμού που όπως φέναιται και από την απάντηση του dista και σε αυτό ακόμα τη πάτησε εγώ θα θέσω ένα ακόμα πολύ σοβαρότερο ερώτημα προς αυτόν αλλά και προς την οργάνωση κυρίως.
Γιατί επιτρέψατε σε αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας να πάρει μέρος στον αγώνα εν γνώση σας και μη τολμίσετε να μου πείτε ότι δεν το ξέρατε γιατί θα αρχίσω να βγάζω και άλλα στη φόρα.
Το θέμα του dista κάπως θα το μαζέψετε εδώ να σας δω που τα πράγματα είναι πολύ πολύ σοβαρά και δεν δέχονται π@π@ρολογίες.


H ανωνυμία του διαδικτύου είναι μια πολύ καλή κρυψώνα και άτομα που δεν διαθέτουν ούτε το παράστημα, ούτε το θάρρος να πουν ξεκάθαρα κι επώνυμα τη γνώμη τους, πόσο μάλλον τα παραπάνω "όργανα" για την έλλειψη των οποίων κατηγορούν άλλους.

Αθανασουλόπουλος Δημήτρης

Υ.Γ. Για τα ανωτέρω γεγονότα θα έχετε σύντομα ενημέρωσή μου. Προς το παρόν δεν μπορώ να δουλέψω στο πληκτρολόγιο.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό tagre » 16 Ιουν 2005, 14:53

tazmania έγραψε:
tagre έγραψε:Επειδη αρχιζει το θεμα να γινεται φαιδρο:
1)Ο αμεσα ενδιαφερομενος ποσους συνηγορους εχει;
2)Ο ιδιος γιατι δεν απαντα τι εγινε;
3)Γιατι δεν σας ενδιαφερει οτι τρεχεται σε ανοιχτους δρομους χωρις ρολ-κειτζ και κρανη αλλα μονο η 1η θεση;
3)Ποσοι χορηγοι σας πιεζουν για την πρωτια;Εδω διαβαζουμε οτι τα σπρωχνεται απο την τσεπη σας και σας τσουζει...
4)Εφοσον ξερετε απο κανονισμους ο Τεχνικος Εφορος επ'ουδενι μπορει να ειναι και Αγωνιζομενος(Superspy).Αρα απο που περιμενετε απαντηση;
5)Ο Doc σωστα εφαρμοσε τον κανονισμο. Απο μονος του. Γιατι στα κυπελλα η επαθλα δεν προβλεπεται Συμβουλιο Αγωνοδικων.Δεν φτανει ο χωρος για παραθεση στοιχειων και παραδειγματων.
6)Αντι να το βλεπετε σαν σκαλι για βελτιωση οδηγων-αυτοκινητων, παρκολουθω απιστευτη φαρσοκωμωδια.
Καλα λενε οτι οπου υπαρχουν αυτοκινηταδες το παιχνιδι χαλαει.
ΤΑΓΚΡΕ


Θες και απάντηση σε αυτά που λες;

Μάλλον δεν παρακολουθείς τις συζητήσεις μας και είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.


Δεν ειχα την απαιτηση να καταλαβεις τι εγραψα.
ΚΑΙ τις συζυτησεις παρακολουθω επιμελως, ΚΑΙ με προσοχη διαβαζω, ΚΑΙ ξερω -ισως λογω 22ετους εμπλοκης με το μηχανοκινητα σπορ-ΤΙ ΛΕΩ!
Επειδη συγχωρήσε λογω συγχησης, οταν ηρεμησεις και καταλαβεις τι σου απηντησα θα αναθεωρησεις τις θεσεις σου.
ΤΕΛΟΣ - ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ
ΤΑΓΚΡΕ
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 101 επισκέπτες