ΕΠΙΣΗΣ
Με καλυπτουν το 'συμπερασμα' και το 'ηθικον διδαγμα' του Friar, και πληρως το κειμενο(-α) του AYRTON.
Τακης-ΤΑΓΚΡΕ-Γκρετσης
Νο 53
|
|
|
tazmania έγραψε:η τοποθέτηση του DOC ήταν "Συγνώμη κάναμε λάθος, αλλά τώρα δεν γίνετε τίποτα".;
Με αυτή την λογική, κάτι δεν πάει καλά. Πάτε να δημιουργήσετε ένα όμορφο κύπελλο που έλειπε από τον χώρο, αλλά τέτοια θέματα δεν είναι οργανωτικά προβλήματα, είναι προβλήματα αξιοπιστίας με ότι αυτό συνεπάγεται.
Κάποια στιγμή, όμως, πρέπει να κοιτάμε υπεύθυνα στα μάτια τους αγωνιζόμενους και να παραδεχόμαστε που έχουμε σφάλει. Καταλαβαίνω ότι η οργάνωση ενός τέτοιου αγώνα είναι πολύ δύσκολο πράγμα, διαφορετικά θα το κάναμε όλοι μας, αυτό όμως δεν δικαιολογεί την δημιουργία τέτοιων ζητημάτων που μόνο κακό μπορούν να κάνουν. Εδώ δεν μιλάμε για "παιδιαρίσματα" περί μέσης ωριαίας και πως θα έρθουμε εμείς που άλλωστε είναι ζητήματα γνωστά από την αρχή και όποιος θέλει ακολουθεί, εδώ μιλάμε για σοβαρό θέμα αξιοπιστίας αυτού του πολλά υποσχόμενου θεσμού.
tazmania έγραψε:dista έγραψε:...
Χμμμ, δεν έχει και πολύ άδικο για τον κανονισμό και τις ζώνες, αλλά όπως είπα και πριν επιδέχεται και άλλη συζήτηση.
Τι λες εδώ:"...Τις ζώνες τις παρήγγειλα ειδικά να είναι παντού με κούμπωμα, στο πίσω και στα δύο πλαϊνά δεσίματα..."
Δηλαδή η ζώνη σου πιάνει σε ένα σημείο πίσω και δύο πλαϊνά; Χμμμμ 1+2=3 ?
Πόσων σημείων είπες ότι είναι η ζώνη ?
Τρεις λωρίδες, τρεις αγκράφες, τρία σημεία δεσίματος στο σασί, σημαίνουν ζώνες τριών σημείων.
Συν όλα τα υπόλοιπα, που επέμενα από την αρχή και τώρα στηρίζονται και βάση κανονισμού.
Με τις υγείες μας
tagre έγραψε:tazmania έγραψε:tagre έγραψε:Επειδη αρχιζει το θεμα να γινεται φαιδρο:
1)Ο αμεσα ενδιαφερομενος ποσους συνηγορους εχει; tazmania: Κανέναν, έχει πολλούς φίλους και θα έπρεπε να το εχεισ καταλαβει.
2)Ο ιδιος γιατι δεν απαντα τι εγινε; tazmania: Απάντησε από την αρχή, αλλά μάλλον βαριέσαι να διαβάσεις
3)Γιατι δεν σας ενδιαφερει οτι τρεχεται σε ανοιχτους δρομους χωρις ρολ-κειτζ και κρανη αλλα μονο η 1η θεση; tazmania: Μας ενδιαφέρει και το έχουμε θίξει σε άλλο θέμα
3)Ποσοι χορηγοι σας πιεζουν για την πρωτια;Εδω διαβαζουμε οτι τα σπρωχνεται απο την τσεπη σας και σας τσουζει...
4)Εφοσον ξερετε απο κανονισμους ο Τεχνικος Εφορος επ'ουδενι μπορει να ειναι και Αγωνιζομενος(Superspy).Αρα απο που περιμενετε απαντηση;
5)Ο Doc σωστα εφαρμοσε τον κανονισμο. Απο μονος του. Γιατι στα κυπελλα η επαθλα δεν προβλεπεται Συμβουλιο Αγωνοδικων.Δεν φτανει ο χωρος για παραθεση στοιχειων και παραδειγματων.
6)Αντι να το βλεπετε σαν σκαλι για βελτιωση οδηγων-αυτοκινητων, παρκολουθω απιστευτη φαρσοκωμωδια.
Καλα λενε οτι οπου υπαρχουν αυτοκινηταδες το παιχνιδι χαλαει.
ΤΑΓΚΡΕ
Θες και απάντηση σε αυτά που λες;
Μάλλον δεν παρακολουθείς τις συζητήσεις μας και είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
Δεν ειχα την απαιτηση να καταλαβεις τι εγραψα.
ΚΑΙ τις συζυτησεις παρακολουθω επιμελως, ΚΑΙ με προσοχη διαβαζω, ΚΑΙ ξερω -ισως λογω 22ετους εμπλοκης με το μηχανοκινητα σπορ-ΤΙ ΛΕΩ!
Επειδη συγχωρήσε λογω συγχησης, οταν ηρεμησεις και καταλαβεις τι σου απηντησα θα αναθεωρησεις τις θεσεις σου.
ΤΕΛΟΣ - ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ
ΤΑΓΚΡΕ
doc έγραψε:tazmania έγραψε:dista έγραψε:...
Χμμμ, δεν έχει και πολύ άδικο για τον κανονισμό και τις ζώνες, αλλά όπως είπα και πριν επιδέχεται και άλλη συζήτηση.
Τι λες εδώ:"...Τις ζώνες τις παρήγγειλα ειδικά να είναι παντού με κούμπωμα, στο πίσω και στα δύο πλαϊνά δεσίματα..."
Δηλαδή η ζώνη σου πιάνει σε ένα σημείο πίσω και δύο πλαϊνά; Χμμμμ 1+2=3 ?
Πόσων σημείων είπες ότι είναι η ζώνη ?
Τρεις λωρίδες, τρεις αγκράφες, τρία σημεία δεσίματος στο σασί, σημαίνουν ζώνες τριών σημείων.
Συν όλα τα υπόλοιπα, που επέμενα από την αρχή και τώρα στηρίζονται και βάση κανονισμού.
Με τις υγείες μας
Πολύ καλό! Δεν παίζεσαι με τίποτα!!! Κι αν ράψουμε τις τέσσερις άκρες όλες μαζί πίσω από το κάθισμα θα είναι ΕΝΟΣ σημείου?
Καταντάει γελοίο το θέμα...
Όσο αφορά τις ζώνες 4 σημείων, σαφώς και παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην οδήγηση, αφού καθηλώνουν το σώμα στα δύσκολα εδάφη και δεν κουράζουν τον οδηγό που σε διαφορετική περίσταση αναγκάζεται να σπαταλά πολλές δυνάμεις, αυτοσυγκέντρωση και συχνά χέρια, ώστε να κρατά το σώμα του στη θέση του.
Σώμα αναπόσπαστο σημαίνει χέρια αποκλειστικά στα χειριστήρια, και σαφές κέρδος στους γρήγορους χειρισμούς. Κάνω λάθος?
prop έγραψε:Οι εν λογω ζωνες ειχαν ομολογκασιον για ραλλυ αντοχης, (δηλαδη ελεγαν στο καρτελακι Appendix J FIA) ? 'Η απλα ηταν ζωνες 4 σημειων των 2". Τα σημεια επαφης προσδεσης των ζωνων στο οχημα ηταν συμφωνα με την αναγνωριση του αυτοκινητου (homologation) οποτε και το αμαξι να ειναι συμφωνο με τους διεθνεις κανονισμους. Αν υπαρχουν αποριες ευχαριστως να μεταφερω το προβλημα στο αρμοδιο αγωνιστικο τμημα της FIA, θα χαρουν πολυ να απαντησουν σε ενα τετοιο τεραστιο προβλημα που εχει διχασει ολη την Ελληνικη αγωνιστικη κοινοτητα και παιρνει πια Παγκοσμιες διαστασεις!!!!!! Προσμετρουσε ο αγωνας στο Παγκοσμιο πρωταθλημα και δεν το εχουμε καταλαβει? Τι φαγομαρα ειναι αυτη, ειλικρινα με βαζει σε σκεψεις αν θελω να ξαναλαβω μερος, καλη ειναι και η βολτα μονος μου την Κυριακη, δεν το χρειαζομαι ολο αυτο.
Αλήθεια ποιός είναι αυτός ο Ayrton, σούπερ -παράγοντας των Ελληνικών μηχανοκίνητων πραγμάτων????
prop έγραψε:...
φιλε Tazmania, δεν προσμετραει ε? κριμα , και μολις εραψα καινουριο κουστουμι για την τηλεοπτικη ενημερωση γιατι μολις ειχα γραψει τα δελτια τυπου για το Eurosport και το ESPA.
...
Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 75 επισκέπτες