Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 18 Ιαν 2013, 09:08

(αν εχω καταλαβει καλα τι εννοεις) η "επαναφορά" του ορου "ραλλυ4χ4" εχει να κανει ( κατα την γνωμη μου παντα ) 2 ιστορίες.

1. την - αναποτελεσματικη οπως δειχνει - προσπαθεια καποιων αγωνιζομενων με αυτοκινητα "που δεν εχουν που να τρεξουν" να συμπληρωσουν κατηγορία ΣΤΑ σπριντ

2. Στην "θολη" παρουσιαση ενος αγωνα που αλλα λεει στα ελληνικά αλλα λεει στα αγγλικά, τα οποια αγγλικά είναι παρομοια με τον ειδικό κανονισμό (???) που ανεβηκε στο site του εν λογω αγωνα.
Τον οποιο Ειδ. Καν. ( κι εδω ειναι προσωπικό σχολιο ) αφελώς ΚΑΝΕΙΣ κι οταν λεω ΚΑΝΕΙΣ το εννοω, δεν εχει κατσει να διαβασει και καταλαβει ( ή δε θελει να καταλαβει ) κι ολοι πιστευουν αυτα που δια προφορικου λογου τους εχουν πει ειτε απευθειας ειτε - ως συνηθως - με "μου το ειπε ο Χ που του το ειπε ο Ψ", τα οποια και διαφερουν σε ουσιαστικά θεματα - ειπαμε "θολο τοπιο" (εσκεμενα???? λογω βιαστικου "πλασαρισματος" του αγωνα χωρις να εχει καταληξει ΚΑΝ ο οργανωτης τι "θελει να κανει"??? δε ξερω και δε με αφορά.) δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που ολοι "κολλησαν" σε μια "λεξη" ( η οποια και ξαναμαναεπανεφερε το θεμα "ραλλυ4χ4" - και "σχετικά αυτοκινητα" να προσθεσω - και να το κολλησω με το ερωτημα σου..) λεξη η οποια με τα ΣΗΜΕΡΙΝΑ δημοσιοποιημενα ΓΡΑΠΤΑ δεδομενα ειναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ασχετη
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 18 Ιαν 2013, 18:49

Ακριβώς!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Ιαν 2013, 19:27

Λοιπόν… μια και ο ευγενής AtlasTeam, πιθανών είναι πολύ πιεσμένος και δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί, οι πληροφορίες σχετικά με τον αγώνα – τουλάχιστον όπως έχει συζητηθεί είναι, ότι: Ο στόχος είναι να υπάρχει μια ειδική για τα Rally με μήκος περίπου 80 χιλιόμετρα η οποία θα επιτραπεί να γίνει μόνο εφόσον είναι κλειστή και όταν λέμε κλειστή, η διαβεβαίωση είναι ότι θα είναι στα μέτρα του acropolis – δηλαδή εντελώς κλειστή με έλεγχο πριν να επιτραπεί να πραγματοποιηθεί από έμπειρο υπεύθυνο ασφαλείας της ΟΜΑΕ. Επίσης από την ΟΜΑΕ έχει ζητηθεί ο ειδικός κανονισμός του αγώνα όταν αυτός κατατεθεί να αναφέρει σαφώς ότι η ειδική θα είναι κλειστή – μόνο αν τηρηθούν τα παραπάνω λεει η ΟΜΑΕ ότι θα επιτρέψει τη διεξαγωγή της.
Τώρα βέβαια μέχρι αυτή τη στιγμή το site του αγώνα RALLY GREECE OFFROAD, ο ATLASTEAM συνεχίζει να αναφέρει ότι ο αγώνας θα γίνει σε ανοικτές στην κυκλοφορία διαδρομές και ότι ο έλεγχος ασφαλείας θα γίνει με 20 άτομα κάτι που δεν έχει εξήγηση, αλλά ...

Πάντως αν ο αγώνας γίνει όπως αυτός έχει περιγραφτεί και ζητηθεί από την ΟΜΑΕ τότε ο Κώστας Θεολόγης θα τιμήσει αυτά που ανέφερε για τα Rally 4X4 και φυσικά δεν θα είναι Rally Raid.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 22 Ιαν 2013, 12:17

superspy έγραψε:Λοιπόν… μια και ο ευγενής AtlasTeam, πιθανών είναι πολύ πιεσμένος και δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί, οι πληροφορίες σχετικά με τον αγώνα – τουλάχιστον όπως έχει συζητηθεί είναι, ότι: Ο στόχος είναι να υπάρχει μια ειδική για τα Rally με μήκος περίπου 80 χιλιόμετρα η οποία θα επιτραπεί να γίνει μόνο εφόσον είναι κλειστή και όταν λέμε κλειστή, η διαβεβαίωση είναι ότι θα είναι στα μέτρα του acropolis – δηλαδή εντελώς κλειστή με έλεγχο πριν να επιτραπεί να πραγματοποιηθεί από έμπειρο υπεύθυνο ασφαλείας της ΟΜΑΕ. Επίσης από την ΟΜΑΕ έχει ζητηθεί ο ειδικός κανονισμός του αγώνα όταν αυτός κατατεθεί να αναφέρει σαφώς ότι η ειδική θα είναι κλειστή – μόνο αν τηρηθούν τα παραπάνω λεει η ΟΜΑΕ ότι θα επιτρέψει τη διεξαγωγή της.
Τώρα βέβαια μέχρι αυτή τη στιγμή το site του αγώνα RALLY GREECE OFFROAD, ο ATLASTEAM συνεχίζει να αναφέρει ότι ο αγώνας θα γίνει σε ανοικτές στην κυκλοφορία διαδρομές και ότι ο έλεγχος ασφαλείας θα γίνει με 20 άτομα κάτι που δεν έχει εξήγηση, αλλά ...

Πάντως αν ο αγώνας γίνει όπως αυτός έχει περιγραφτεί και ζητηθεί από την ΟΜΑΕ τότε ο Κώστας Θεολόγης θα τιμήσει αυτά που ανέφερε για τα Rally 4X4 και φυσικά δεν θα είναι Rally Raid.


Καλημέρα .... πράγματι είμαι στο τρέξιμο :(
Λοιπόν μερικές διευκρινήσεις για το RALLY GREECE OFFROAD. O αγώνας θα κινηθεί σε μία διαδρομή κατά τα πρότυπα των RALLY RAID που ως τώρα διοργανώνονται με ένα σύνολο διαδρομής περί τα 400χλμ για Σάββατο και Κυριακή με ένα μικρό πρόλογο τη Παρασκευή. Παράλληλα μία διαδρομή 75-80χλμ θα σχεδιαστεί ώστε να παρέχει την ασφάλεια αγώνων RALLY και θα εκτελεστεί 4 ή 5 φορές. Η τελική μορφή, και καθώς πρώτη φορά νομίζω γίνεται η προσπάθεια συνδιασμού τέτοιων διαδρομών στην Ελλάδα, θα οριστικοποιηθεί με την έγκριση της Επιτροπής 4x4 και φυσικά την ΟΜΑΕ.
Σε καμία περίπτωση πάντως δεν θα προτρέπουμε να έρθουν ξένοι να τρέξουν σε αγώνα με παραπληροφόρηση λέγοντας τους ελάτε να τρέξετε 1600χλμ ειδικών με χαμηλό κόστος ( όπως εδώ: https://www.facebook.com/#!/groups/toutterrain/ ..... " 6 giorni, 1600 Km di speciali, 550€" ...... ) ούτε να πούμε "κλειστές" και να τρέξουν σε "ανοικτές". Τώρα όσο αφορά χαμηλού επιπέδου σχόλια και χαιρεκακίες μαιντανών και λοιπών φωστήρων του 4x4 και ολόκληρο το παρασκήνιο ....... υπομονή μέχρι τις 27 Μαίου.
Για τη συνέχεια όποιων ειδήσεων για το RALLY GREECE OFF ROAD επιτρέψτε μου να κρατήσω το δικαίωμα να ανακοινώνονται μέσω του επίσημου site του αγώνα.
Φιλικά,
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιαν 2013, 12:40

atlasteam έγραψε:Καλημέρα .... πράγματι είμαι στο τρέξιμο :(
Λοιπόν μερικές διευκρινήσεις για το RALLY GREECE OFFROAD. O αγώνας θα κινηθεί σε μία διαδρομή κατά τα πρότυπα των RALLY RAID που ως τώρα διοργανώνονται με ένα σύνολο διαδρομής περί τα 400χλμ για Σάββατο και Κυριακή με ένα μικρό πρόλογο τη Παρασκευή. ...


Καλά, ντρέπεσε να πεις "σε ανοικτές διαδρομές;" :-) :-)
Οπότε Κώστα Θεολόγη, τώρα τα πρότυπα των Rally Raid που ως τώρα διοργανώνονται δεν είναι πλέον:



atlasteam έγραψε:...
.. ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να θέλουν να βάλουν αυτοκίνητα αντιμέτωπα με το χρονόμετρο χαρακτηρίζοντας όμως τη διαδρομή "ανοικτή στη κυκλοφορία"
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να σφετερίζονται αλλά και να παρερμηνεύουν τον Διεθνή Κανονισμό της FIA για τα C.C.R. (Cross Country Rallies) που έχει εφαρμογή σε αγώνες που πραγματοποιούνται σε ακατοίκητες ή με ελάχιστο πληθυσμό περιοχές (ως επί το πλείστον Αφρική) και όχι στη Λαμία !!! .... και είναι απαράδεκτο να ερμηνεύονται οι κανονισμοί όπως βολεύει τον εκάστοτε οργανωτή για προσελκύσει 6-7 συμμετοχές.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να αποπροσανατολίζουν και να παραπληροφορούν την ΕΘΕΑ και αυτή με τη σειρά της να δίνει έγκριση τέλεσης αγώνα και μάλιστα στη φόρμα συμμετοχής αυτός να χαρακτηρίζεται "παιδειά" !!!
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές (που έχουν "σώας τας φρένας") να θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των πληρωμάτων αλλά και των κατοίκων της περιοχής που τελείται ο αγώνας, αλλά και να ρισκάρουν τη δική τους ποινική δίωξη σε περίπτωση δυστυχήματος.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ σε περίπτωση που συμβεί κάτι, αν το ψάξει η ασφαλιστική εταιρία που καλύπτει τους αγωνιζόμενους (ειδικά προς τρίτους) να μη καλύψει τελικά το συμβάν.
Για να μην μακρυγορώ, και καθώς δεν έχω διάθεση να κάνω ανάλυση κανονισμών ( οργανωτές και αγωνιζόμενοι τους γνωρίζουν καλά) τελειώνω λέγοντας ότι οι οργανωτές αν δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα (λόγω λίγων συμμετοχών) να κάνουν τους αγώνες rally4x4 όπως επιβάλουν οι κανονισμοί, ας μην τους κάνουν καθόλου.
Τα αυτοκίνητα rally μπορούν να συμμετέχουν σε κανονικούς αγώνες rally και γιατί όχι να προκυρηχθεί εκεί το αντίστοιχο έπαθλο.
Τουλάχιστον μέχρι να υπάρχει ικανός αριθμός αυτοκινήτων για πραγματικούς αγώνες rally4x4.
To παρόν post έχει χαρακτήρα ΕΚΚΛΗΣΗΣ να κυριέυσει η λογική και η σύνεση και όχι η λεκτική ή άλλου τύπου αντιπαράθεση.
Γνωστοποιώ επίσης ότι η "παρέα" μας θα απέχει από αγώνες τέτοιας λογικής.
.....και για να μη πει κανείς γιατί τα λέω ενώ δεν τρέχω εδώ και 3 χρόνια, γνωστοποιώ ότι το αυτοκίνητο μου θα είναι και πάλι ετοιμοπόλεμο σε σύντομο διάστημα.

Καλό χειμώνα λοιπόν !


δηλαδή τώρα ο σκοπός αγιάζει τα μέσα;


Το λεω αυτό γιατί όπως διαβάζεις και εσύ τα γραφόμενα σου, είχες κάνει ολόκληρο θέμα και προσπάθησες να "μεταφράσεις" όπως σε βόλευε (;) τότε τους κανονισμούς, εξαπολύοντας πυρ προς πάσα κατεύθυνση και τώρα... άλλαξες 180 μοίρες.

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τα πραγματικά Rally Raid, και αυτό φαίνεται όχι μόνο από το πως έγραφα τότε, αλλά και απο το πως έπραττα. Εσύ είσαι αυτός όμως που φαίνεται να άλλαξες (;) γνώμη, ενώ τότε προσπαθούσες να την επιβάλεις σε "παιχνίδια" που δεν τα έπαιζες...

Εντωμεταξύ ο "κανονισμός" που εμφανίζεται ακόμα στο site του αγώνα το οποίο θεωρείται το επίσημο, γράφει διαφορετικά πράγματα από αυτά που ανέφερες παραπάνω.


Υ.Γ. Τα περί μαϊντανών κλπ τα αντιπαρέρχομαι. Το παρασκήνιο το δημιούργησες εσύ και ο φωστήρας του 4Χ4 που έχεις στην ομάδα σου.

A... και σχετικά με αυτό:

atlasteam έγραψε:Η τελική μορφή, και καθώς πρώτη φορά νομίζω γίνεται η προσπάθεια συνδιασμού τέτοιων διαδρομών στην Ελλάδα, θα οριστικοποιηθεί με την έγκριση της Επιτροπής 4x4 και φυσικά την ΟΜΑΕ.


Μπά.... Οδύσσεια 2003. Εκεί έγινε μια προσπάθεια ακριβώς γιαυτό αλλά κάποιος από την ομάδα σου δεν το ήθελε και το σαμποτάρισε με κάθε τρόπο. Πράγμα που το έχει δηλώσει ξεκάθαρα λίγα χρόνια αργότερα.

Μπράβο... \:D/
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 22 Ιαν 2013, 13:24

Σπύρο καλημέρα, εφόσον από τα γραφόμενα μου βγάζεις τα συμπεράσματα αυτά ....... τότε έχεις απόλυτα δίκιο. Συγνώμη αλλά δεν έχω καμία όρεξη να μπαίνω σε προσωπικές αντιπαραθέσεις και ατέρμονες συζητήσεις. Ξέρω τις απόψεις σου, ξέρεις τις απόψεις μου.
Φιλικά,
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιαν 2013, 13:31

Τα συμπεράσματα τα βγάζω από τα δεδομένα που υπάρχουν έγγραφα και όχι αυτά που μπορεί να υπάρχουν πίσω από το μυαλό.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι τώρα ξαφνικά οι συζητήσεις γίνανε ατέρμονες (;)
Τώρα δε συμφέρει οπότε πρέπει να κουκουλωθεί το θέμα;


Υ.Γ. Επίσης θεωρούσα ότι είχες κατάλαβει ότι απο την πλευρά μου το θέμα δε "άνοιξε σε κάθε επίπεδο και ... χώρο" εσύ το μετέφερες αλλού. Ενημέρωσε με ώστε να το μεταφέρω και γώ πλεον σε άλλα επίπεδα, εντός και εκτός Ελλάδος.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιαν 2013, 14:06

Ας δούμε - για όσους δεν γνωρίζουν - ένα μικρό κομμάτι, από τους κανονισμούς που διέπουν την διεξαγωγή ειδικών σε αγώνες Rally. (Από το γενικό κανονισμό Ραλί 2012)

2. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
2.1 Υπηρεσίες ασφαλείας

Στην αφετηρία κάθε Ε.Δ. θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχουν:
- Γιατρός (ειδικός σε ανάνηψη ή σε επείγοντα περιστατικά) πρέπει να φέρουν άσπρες μπλούζες
- Ασθενοφόρο όχημα (πλήρως εξοπλισμένο και αμέσου βοηθείας)
- Πυροσβεστικό όχημα (με μηχανήματα απεγκλωβισμού)
- Γερανοφόρο όχημα
- F.I.V.
- Μοτοσυκλέτα με VHF
- 2 πυροσβεστήρες 4 kg με εκπαιδευμένο χειριστή

Όταν η Ε.Δ. είναι μεγαλύτερη των 10 χλμ πρέπει να υπάρχουν επιπλέον:
- Γιατρός (ειδικός σε ανάνηψη ή σε επείγοντα περιστατικά)
- Ασθενοφόρο όχημα (πλήρως εξοπλισμένο και αμέσου βοηθείας)
- Πυροσβεστικό όχημα (με μηχανήματα απεγκλωβισμού)
- Γερανοφόρο όχημα
- Μακρύ όχημα 4Χ4 (για μεταφορά τραυματία σε κακές καιρικές συνθήκες)

2.2 Οδηγίες για τις Ειδικές Διαδρομές
2.2.1 Στον σχεδιασμό κάθε αγώνα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαιτερότητες των θεατών
2.2.2 Οι ειδικές διαδρομές πρέπει να είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να αποθαρρύνουν τη μετακίνηση των θεατών κατά την εξέλιξη της, από την μία ειδική στην άλλη.
2.2.3 Οι αναγνωρίσεις θεωρούνται παράγων ασφάλειας
2.2.4 Αν κάποια ειδική διαδρομή καθυστερήσει ή ακυρωθεί για λόγους ασφαλείας, αυτό δεν θα επιφέρει κακή βαθμολογία από τον παρατηρητή (εκτός αν τα προβλήματα δημιουργηθήκαν, ή δεν προβλέφθηκαν σωστά από τους οργανωτές)
2.2.5 Αυτοκίνητα (αναφέρονται σαν αυτοκίνητα ενημέρωσης του αγώνα) εφοδιασμένα με μέσα για την ενημέρωση του κοινού, πρέπει να διασχίζουν κάθε ειδική διαδρομή μία ώρα πριν από τα πλοηγά αυτοκίνητα που κλείνουν τον δρόμο, για να ενημερώνουν τους θεατές και να βεβαιώνονται ότι αν βρίσκονται σε απαγορευμένα σημεία θα μετακινούνται από αυτά. Το αυτοκίνητο μπορεί να αντικατασταθεί από ελικόπτερο εφοδιασμένο με μεγάφωνο. Αυτή η διαδικασία πρέπει να επαναλαμβάνεται πολλές φορές αν κριθεί απαραίτητο.

2.3 Φύλαξη των ειδικών διαδρομών
Η φύλαξη των ειδικών διαδρομών πρέπει να γίνεται ως εξής:
2.3.1 Στον ΣΕΧ και στο ΣΤΟΠ κάθε Ε.Δ. πρέπει να υπάρχει αστυνομία. Επίσης αστυνομία πρέπει να υπάρχει σε δρόμους με κυκλοφορία, όπου έχουν πρόσβαση στην ειδική διαδρομή.
2.3.2 Κατά μήκος της Ε.Δ. θα τοποθετούνται ενδιάμεσοι και φύλακες όπου χρειάζεται (οικισμοί, αγροτοκατοικίες, διασταυρώσεις κλπ.) και μετά από συνενόηση με τον υπεύθυνο ασφαλείας του αγώνα και τον Αλυτάρχη.
2.3.2.1 Οι ενδιάμεσοι και οι φύλακες, θα φορούν σαλιάρες, θα φέρουν την ταυτότητα τους στο στήθος, θα έχουν σφυρίχτρα, θα κρατούν διελεύσεις σε καταστάσεις, θα αναφέρουν τις διελεύσεις ο ένας στον άλλο, θα έχουν VHF και θα έχουν επικοινωνία μεταξύ τους, καθώς και με τον υπεύθυνο ασφαλείας της Ε.Δ. και τον Αλυτάρχη.
2.3.2.2 Θα φέρουν κορδέλες για το κλείσιμο των διασταυρώσεων, θα τακτοποιούν τους θεατές στις σωστές θέσεις και θα κρατούν τους δρόμους διαφυγής ανοικτούς.
2.3.2.3 15-20 μ. πριν την θέση τους, πρέπει να υπάρχει προειδοποιητική πινακίδα σε κίτρινο φόντο με κεραυνό μαύρου χρώματος. Στην θέση τους πρέπει να υπάρχει πινακίδα μαύρος κεραυνός σε γαλάζιο φόντο. Μεγάλη σημασία πρέπει να δίνεται στην αρίθμηση των ενδιαμέσων και των φυλάκων. Η αρίθμηση των ενδιαμέσων και των φυλάκων πρέπει να είναι ενιαία. (Π.χ. Ε1-Ε2-Φ3-Ε4 κλπ)
2.3.2.4 Οι ενδιάμεσοι θα φέρουν μόνο κίτρινη σημαία, την οποία θα χρησιμοποιήσουν μόνο κατόπιν εντολής του Αλυτάρχη.

2.4 Ασφάλεια στα τμήματα των απλών διαδρομών
Στη σχεδίαση της διαδρομής και του ωραρίου του αγώνα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα κυκλοφοριακά προβλήματα και η διέλευση από κατοικημένες περιοχές.

2.5 Προληπτικά μέτρα (σήματα και πινακίδες δρόμου)
2.5.1 Οι δρόμοι και οι προσβάσεις που οδηγούν στις ειδικές διαδρομές πρέπει να είναι κλειστές στην κυκλοφορία. Αυτό πρέπει να γίνει με τον παρακάτω τρόπο:
α. Δρόμοι κύριοι ή διασταυρούμενοι, ή κατά μήκος οποιουδήποτε δρόμου που θα μπορούσε να παρουσιάσει κυκλοφορία, πρέπει να κλειστούν και να φυλάσσονται από έναν κριτή και αστυνομία ή άλλη Αρχή.
β. Δρόμοι μικροί ή αδιέξοδοι δρόμοι (π.χ. δρόμοι που οδηγούν σε αγροκτήματα κλπ.) πρέπει να κλείνονται με πλέγμα ή κορδέλα, στην οποία να τοποθετηθεί γραπτή ειδοποίηση ενημερώνοντας για τον αγώνα και για τον κίνδυνο από την είσοδο στον δρόμο.
2.5.2 Είναι ευθύνη των πλοηγών αυτοκινήτων να ελέγχουν ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για το κλείσιμο των δρόμων και να ενημερώνουν αμέσως το Αρχηγείο του αγώνα για οποιαδήποτε έλλειψη που θα πρέπει να διορθωθεί πριν την έναρξη της ειδικής διαδρομής.

2.6 Εποπτεία
Η εποπτεία της Ε.Δ. θα γίνεται με τα πλοηγά αυτοκίνητα της οργάνωσης:
- Τα πλοηγά αυτοκίνητα πρέπει να είναι 4, «ασφάλεια», «000», «00» και «0»
- Τα πλοηγά αυτοκίνητα πρέπει να φέρουν στις μπροστινές πόρτες αυτοκόλλητα πανώ με την ιδιότητα κάθε αυτοκινήτου, καθώς επίσης και το ουραγό αυτοκίνητο να φέρει αυτοκόλλητο πανώ που να δείχνει την καρώ σημαία τερματισμού.
- Πρέπει να υπάρχει ωράριο όλων των πλοηγών αυτοκινήτων.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «ασφάλεια» πρέπει να φέρει σειρήνα, φάρο, κορδέλες, πλέγμα κλπ. Και θα πρέπει να σταματάει να επιλύει κάθε πρόβλημα.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «000» πρέπει να φέρει σειρήνα, φάρο, εφεδρικά υλικά (VHF, πινακίδες, ρολόγια κλπ.) και να ελέγχει τους κριτές και τις θέσεις αυτών.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «00» πρέπει να φέρει σειρήνα, φάρο, τηλεβόα, καρνέ. Πρέπει να ελέγχει τις θέσεις των θεατών, και να χτυπάει χρόνους στους σταθμούς.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «0» πρέπει να φέρει σειρήνα, φάρο, καρνέ, να χτυπάει χρόνους στους σταθμούς και να ενημερώνει τον Αλυτάρχη ότι η Ε.Δ. είναι έτοιμη να λειτουργήσει.
- Οι οδηγοί και οι συνοδηγοί των πλοηγών αυτοκινήτων πρέπει να είναι αρκετά έμπειροι σε αγώνες ράλλυ, πρέπει να είναι γνώστες των αντίστοιχων κανονισμών και του σχεδίου ασφαλείας και πρέπει να είναι ικανοί να δώσουν στον αλυτάρχη πλήρεις πληροφορίες και σχόλια που αφορούν στις συνθήκες κατά μήκος της διαδρομής του αγώνα.

2.7 Επίβλεψη
Η διέλευση των αυτοκινήτων πρέπει να ελέγχεται είτε στο αρχηγείο του αγώνα, είτε από τον υπεύθυνο ασφαλείας της Ε.Δ. Στο αρχηγείο του αγώνα πρέπει να τηρείται κάποιος πίνακας (σεντόνι), όπου θα σημειώνονται οι διελεύσεις των αυτοκινήτων. Κάθε οργανωτής πρέπει να καταρτίζει και να παρουσιάζει μέσα στο βιβλίο ασφαλείας τη διαδικασία παρακολούθησης της διέλευσης των αυτοκινήτων και να αναφέρει επίσης τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί στη περίπτωση αγνοούμενου συμμετέχοντα.

2.8 Διαφυγές
2.8.1 Για κάθε ειδική διαδρομή πρέπει να σχεδιαστούν δρόμοι διαφυγής. Πρέπει να εμφανίζονται επακριβώς στο σχέδιο ασφαλείας (με χάρτη ή σχεδιάγραμα).
2.8.2 Υπηρεσίες αμέσου βοηθείας όλων των νοσοκομείων κατά μήκος της διαδρομής του αγώνα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα.
2.8.3 Κάθε ασθενοφόρο μέσα στην ειδική διαδρομή πρέπει να τοποθετείται σε σημείο ενδιαμέσου. Κάτω από την πινακίδα του ενδιαμέσου πρέπει να τοποθετείται μία συμπληρωματική πινακίδα (πράσινος ή κόκκινος σταυρός).


Όλα τα παραπάνω είναι σημαντικά - και δεν είναι τα μόνα, καθότι, για την διεξαγωγή ειδικών διαδρομών κλειστών στην κυκλοφορία η ασφάλεια έχει ενσωματωθεί σχεδόν σε όλα τα άρθρα του γενικού κανονισμού Ραλί.

και τώρα ας συγκρινουμε με αυτό που αναφέρεται στο site του αγώνα Rally Greece Offroad, στους κανονισμούς σήμερα 22/1/2013:

7.2 TRAFFIC – DRIVING

The event must be considered that take place in roads open to traffic. Even though Organization Committee will make its best for securing and safeguard the route for T1,T2,T3,TH,Z1, with at list 20 Stewards and 3 checkpoints (except starting and finish points), crews recognize that Selective Stages are conducted in open roads and they are obliged to obey to the Greek Traffic Code. It is specially mentioned that speed limit for villages and residential areas is 30km or 50km or a lower limit if such is mentioned by traffic signs. Greek Police will contribute with personnel to assure a high safety standard for the event.

For a participant that does not follow speed limit traffic signs, penalty may come up to permanent exclusion from the event. Speed control will be applied by Organization by satellite GPS software, during and after the race and penalties will be imposed any participant who violates speed limits.

7.3 VEHICLE ARRIVAL IN STARTING AREA

All vehicles must be presented in the Starting Area at list one (1) hour before the race starts. If a vehicle is not present, it is considered as ¨not shown¨ and will be excluded from the Race or the Race Leg.

7.4 SELECTIVE SECTIONS AND TIMED CONTROLLED SECTIONS

Selective Sections and Timed Controlled Sections will be conducted to gravel roads but considered as open to traffic. Average Speed for all Selective Sections will not be greater than 50km/h. In any case, competitors must obey to Greek Traffic Code signals even if the Average Speed that is proposed by the Organization is greater from that indicated by road signals.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 23 Ιαν 2013, 21:58

Α ρε πούστη φασισμέ τι μας κάνεις!!!
"Οποιος δεν συμφωνεί μαζί μου είναι εναντίον μου" και καπάκι, είναι και μαϊντανός, είναι και κακέντρεχος.

Το παραπάνω σχόλιο δεν αναφέρεται σε κανέναν προσωπικά αλλα μόνο σε νοοτροπίες.

Επιθυμία μου είναι ένας οποιοσδήποτε αγώνας να είναι επιτυχημένος, ασχέτως του ποιός ή ποιά τον διοργανώνει, αυτό και εύχομαι κάθε φορά.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Μαρ 2013, 14:50

Δύο μήνες πριν τον "αγώνα" και ο ειδικός κανονισμός ακόμα έχει κόκκαλα.
Από εκδρομές πάντως καλά πάει ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 30 Μαρ 2013, 18:48

μα πως μα πως....

και χτες ακομα για κλειστες αναφερθηκε....

colin1 έγραψε:Επιστρέψαμε από τα Καλάβρυτα μετά από 3 ημέρες στα γύρω βουνά. Να ευχαριστήσουμε τη τοπική κοινωνία για την εγκάρδια υποδοχή ! Οι φυσικές ομορφιές της περιοχής είναι εκπληκτικές ! Τα ξενοδοχεία αντάξια των Καλαβρύτων ως τουριστικός προορισμός. Οι διαδρομές που επιλέξαμε για τη διεξαγωγή του RALLY GREECE OFFROAD είναι επιλεγμένες με κριτήριο την μέγιστη δυνατή ασφάλεια και την οδηγική απόλαυση.

Οι ιταλοί συνδιοργανωτές που ήταν μαζί μας όλες αυτές τις ημέρες έμειναν ικανοποιημένοι με τη προετοιμασία του αγώνα και υπόσχονται την συμμετοχή κορυφαίων Ιταλικών πληρωμάτων ! Μαζί με τις ήδη 10 Ελληνικές συμμετοχές, ο ανταγωνισμός προβλέπεται άκρως ενδιαφέρον !

Να υπενθυμίσω ότι για τη κατηγορία Z1(T1,T2,T3,TH,T8,Z1) οι ειδικές διαδρομές θα είναι κλειστές στη κυκλοφορία ενώ μέσω GPS TRACKING θα ελέγχονται τόσο οι Ειδικές Διαδρομές όσο και τα όρια ταχύτητας στις Απλές.
Για τη Ζ1 στη τελική κατάταξη θα προσμετρούνται οι χρόνοι σε κάθε Ε.Δ. με βάση το ταχύτερο χρόνο.

Στον αγώνα γίνονται επίσης δεκτά αυτοκίνητα των κατηγοριών Ζ2,Ζ3 καθώς και ΜΟΤΟ και QUADS.

Σύντομα θα αναρτηθεί και ο ανανεωμένος Ειδικός Κανονισμός του αγώνα στο http://www.rallygreeceoffroad.gr.

Μείνετε ενημερωμένοι και στο Facebook : http://www.facebook.com/events/569850866364760/



τι ειδικος κανονισμος.....
οτι λεν τα φορουμ και το facebook μετραει....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 30 Μαρ 2013, 18:51

το λινκ ξεχασα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... 7#p2771427

( και δεν εχει edit ο μαστορας :) :) :) )
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες