Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση
από zman » 25 Νοέμ 2005, 23:30
Μην στρωνεις πολυ γιατι θα χαθω...
Χρειαζομαι ολα τα σημαδια που θα μου αφησουν.
Αλλιως θα καταληξω να ψαχνω για ταβερνα με το GPS.
Τελος παντων αφησε αν μπορεις ενα λουκι στη μεση.
Ποιος θυμαται (Doc) αυτο το τρομερο αυτοκολλητο του '80κατι με τον endura που ρωταγε τον πιγκουινο στο Νοτιο Πολο "Dakar?" και απο κατω ελεγε: Hanomai Yiati Hazevo Enduro team
-

zman
- 250cc

-
- Δημοσιεύσεις: 298
- Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
- Τοποθεσία: Athens
-
από tedos » 26 Νοέμ 2005, 08:09
My other name is ΑΔΩΝΙΣ..
Nemo Vom Batu
-

tedos
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 2571
- Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
- Τοποθεσία: South Evoia, Greece
από doc » 26 Νοέμ 2005, 13:30
-

doc
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 2118
- Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
- Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά
από ANTON1$ » 26 Νοέμ 2005, 14:02
-

ANTON1$
- 80cc big bore scooter

-
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
- Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
από SUVord » 26 Νοέμ 2005, 15:31
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
-

SUVord
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 1369
- Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
- Τοποθεσία: Σαπάν...
από doc » 26 Νοέμ 2005, 16:38
-

doc
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 2118
- Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
- Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά
από ANTON1$ » 26 Νοέμ 2005, 21:36
-

ANTON1$
- 80cc big bore scooter

-
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
- Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
από markd » 27 Νοέμ 2005, 15:29
Το πηρα το ρημαδι!
-

markd
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 5349
- Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
- Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί
-
από doc » 28 Νοέμ 2005, 11:02
-

doc
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 2118
- Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
- Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά
από markd » 28 Νοέμ 2005, 15:49
Το πηρα το ρημαδι!
-

markd
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 5349
- Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
- Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί
-
από Bill » 28 Νοέμ 2005, 17:21
-

Bill
- 80cc big bore scooter

-
- Δημοσιεύσεις: 46
- Εγγραφή: 25 Απρ 2005, 19:05
από tedos » 28 Νοέμ 2005, 17:28
My other name is ΑΔΩΝΙΣ..
Nemo Vom Batu
-

tedos
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 2571
- Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
- Τοποθεσία: South Evoia, Greece
από doc » 28 Νοέμ 2005, 17:55
-

doc
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 2118
- Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
- Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά
από tedos » 28 Νοέμ 2005, 23:57
My other name is ΑΔΩΝΙΣ..
Nemo Vom Batu
-

tedos
- 690cc

-
- Δημοσιεύσεις: 2571
- Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
- Τοποθεσία: South Evoia, Greece
Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες