χα χα !! παιδιά ειμαι σε επικοινωνια με την ενωση ταξιτζήδων και ενημερωνομαι για τους τιμοκαταλόγους τους ....
σε αυτο πχ θα μπορούσα να χρεώνω και λόγω εορτών 2.4€ / χλμ Χ τα περίπου 45χλμ που είχα ''πελάτη'' μας κάνουν = 108€ οπότε θα βγάζαμε και κάτι ακόμα !!
αν και με είχε στα 100μέτρα έτσιιιιιι !!!
μπορούμε να αναρτήσουμε πίνακα με τιμές πριν απο κάθε εκκίνηση καθώς και οτι απο του χρόνου θα μπορούμε να κλείνουμε και ραντεβού. θελω πχ να ακολουθησω τον doc απο τη μεση της διαδρομης που θα με πιάσει όπως και να εχει μέχρι το τέλος.
denis εσυ θα μπορείς να κάνεις και μεταφορά ατόμων ?? να αφήνουν τα μηχανάκια τους στο 3ο ΣΕΔ πχ και να ερχονται δικαβαλο μεχρι τον τερματισμο οπου να σηκωνουν κουπιτσα ??
μήπως να του βάλω κίτρινα πλαστικά ??






ακολουθώντας γρήγορες γραμμές,
χωρίς λάθη
και με λίγη εξάσκηση ακόμα θα καταφέρει να με περάσει!
