Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εντυπώσεις απο το ΑΤΤΙΚΟ Rally Raid 2006!!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό alexandros » 21 Μαρ 2006, 12:26

οκ berggggg !! πάμε καλά !!

Σπύροοοοοοοοοοοοο τι ώρααααααααααα ???
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Μαρ 2006, 12:43

alexandros έγραψε:οκ berggggg !! πάμε καλά !!

Σπύροοοοοοοοοοοοο τι ώρααααααααααα ???



Εκκίνηση γύρω στις 03:30 για μια χωμάτινη ΑΠΛΗ των 110 με χρόνο 4:00 ώρες είναι καλά;

Όμως δεν θα συνεχίσουμε ΕΔΩ τη συζήτηση.... ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΤΙΚΟ.
Οπότε το παραπάνω θέμα "Ρούμελη" το κλείνουμε εδώ....

Superspy
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό alexandros » 21 Μαρ 2006, 12:57

superspy έγραψε:
alexandros έγραψε:οκ berggggg !! πάμε καλά !!

Σπύροοοοοοοοοοοοο τι ώρααααααααααα ???



Εκκίνηση γύρω στις 03:30 για μια χωμάτινη ΑΠΛΗ των 110 με χρόνο 4:00 ώρες είναι καλά;

Όμως δεν θα συνεχίσουμε ΕΔΩ τη συζήτηση.... ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΤΙΚΟ.
Οπότε το παραπάνω θέμα "Ρούμελη" το κλείνουμε εδώ....

Superspy


ok super !!!!!!!!!!

ευχαριστούμε πολύ !!!

δεν το συνεχιζουμε αλλο εδω!!

(το πάμε στο άλλο θέμα)
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό SUVord » 21 Μαρ 2006, 13:54

Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους τους τερματίσαντες.
Συγχαρητήρια σε όσους δεν τερμάτισαν αλλα το πάλαιψαν.
Ευχαριστώ όλα τα πληρώματα που ρώτησαν προσπερνώντας αν κάτι χρειάζομαι οταν πήγαινα πλέον με τρείς ρόδες.
Ευχαριστώ τον "γιατρό" για την ενημερωτική τηλεφωνική του επικοινωνία με τις υποδείξεις του.
Υπόσχομαι στο εξής να ακούω προσεκτικώτερα το συνοδηγό μου που ήταν αλάνθαστος.
Κάτι ξέρουν αυτοί που λένε οτι απο μικρό κι απο τρελλό μαθαίνεις την αλήθεια!
Περαστικά σε όλους τους πονεμένους...κάθε μορφής.
Πάμε γι' άλλα!!!
Ο οδηγός του 155
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό DOUK » 21 Μαρ 2006, 14:23

Μπράβο Σπύρο, Μπράβο Δημήτρη για την υπέροχη δουλειά και το εξαιρετικό αποτέλεσμα!!!!!

Δημήτρη Συγνώμη γιατί κατά τη διάρκεια του “Raid” σε ζαλίσαμε με τα τηλέφωνα που σου κάναμε.

Περάσαμε φανταστικά, πήραμε εμπειρίες, εγώ τελικά δεν τερμάτισα λόγο τούμπας και έντονου πόνου στα πλευρά, αλλά τα φιλαράκια μου ο Άδωνης και ο Billy έφτασαν στο τέλος “ïn one piece” . Περαστικά στον Λέανδρο, ελπίζω η επίδεση του χεριού του να τον βοήθησε λίγο μέχρι να φτάσει στο νοσοκομείο!!
Τα μηχανάκια μας δούλεψαν ΑΨΟΓΑ (KTM 400 mod. 05 #67, KTM LC4 640 mod 02 #68 & KTM Adventure 640 mod 99 #42) χάρη στην άψογη περιποίηση του Άδωνη από το ADONIS WORKSHOP στην Αγία Παρασκευή.
Ευχαριστούμε για τις υπέροχες εμπειρίες που μας χαρίσατε όπου αυτό που μας έμεινε είναι ότι τις «ζήσαμε και τις ζούμε ακόμα πολύ έντονα»

Σημ: Φωτογραφίες υπάρχουν? Που μπορούμε να τις προμηθευτούμε

Ευχαριστούμε,

DOUK, ADONIS & BILLY
Άβαταρ μέλους
DOUK
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 21 Μαρ 2006, 13:40
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό leon » 21 Μαρ 2006, 15:00

Μην λές ΡΟΔΟΠΗ γιατί ο DOC βγάζει αφρούς :D :D :D
ΡΟΥΜΕΛΗ να λες....
[/quote]

Λάθος μου, το κατάλαβα όταν το έστειλα, και τα δύο από ΡΟ.. αρχίζουν
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
leon
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 22:34
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό markd » 21 Μαρ 2006, 15:55

alexandros έγραψε:
markd έγραψε:
alexandros έγραψε:καλημέρααααααααααααα


Πονάωωωωωωωωωωωωω


πουυυυυυυυ ?????


Παντουουουουουουου
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 21 Μαρ 2006, 15:58

kosdros έγραψε:Άμέσως μετά πέταξα στα σκουπίδια μπότες, κάλτσες, παντελόνι, βερμούδα ποδηλατική, ζώνη, θώρακα, μπουφάν, μπλούζα, 2 τσάντες, camel bag, κινητό και από τα νεύρα μου (αν και δεν είχε λερωθεί) κράνος και γυαλιά.


Σε ποιόν κάδο :P :razz: :lol: :razz: :P :?: :?: :?:
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 21 Μαρ 2006, 16:12

Berg έγραψε:
markd έγραψε:
alexandros έγραψε:καλημέρααααααααααααα


Πονάωωωωωωωωωωωωω


Που πονάς να σου στείλω δυο νοσοκόμες να σε γιάνουν? :lol: :lol:

Μπράβο ρε θηρίο τόσες ώρες με τον Bigoula στις πέτρες και νηστικός πως άντεξες? :P :P


Είχα μαζί μου δύο twix αλλά καθόλου κουράγιο για να τα βγάλω από το περιτύλιγμα!!!
Άσε που έπαθα και αφυδάτωση γιατί δεν ήπια γουλιά νερό σε όλη τη διαδρομή!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό KADALAS » 21 Μαρ 2006, 17:40

ΣΠΥΡΟ (superspy) ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗ (doc)...

«Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Η ΧΕΛΩΝΑ» Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑ ΑΡΤΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΥ.

ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ.

ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΠΛΗΡΩΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΞΟΔΕΨΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΕ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ.
(σημείωση : δεν εργάζομαι σε επιχείρηση σχετική με τη μοτοσικλέτα,
δεν έχω και ούτε θα έχω χορηγούς)

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ...

1. ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ 2006
-------------------------------------------------------------------------
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ RALLY ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΝΤΟΧΗ.
ΠΕΡΥΣΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 200-250 χλμ. ΔΗΛΑΔΗ 5-8 ΩΡΕΣ. ΦΕΤΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΕ 350 χλμ. ΔΗΛΑΔΗ 8-12 ΩΡΕΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΕΝΟΣ «ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ» ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ.

ΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΕΞΗΣ :
ΕΙΣΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΜΟΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ, ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ;
ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕ ΤΟ 70-80% Η ΚΑΙ ΤΟ 100% ;

2. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
-----------------------------
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΕΡΥΣΙ ΣΕ 7 ΑΓΩΝΕΣ ΥΠΗΡΞΑΝ 3 ή 4 ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ (ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΓΥΨΟΣ, ΚΡΕΒΑΤΙ). ΦΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ή 3 ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ (π.χ. σε ποιο χλμ. της διαδρομης συνέβη, σε τι εδαφος κλπ.) ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΩΣΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ DAKAR ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ (βλ. οριο ταχυτητας κ.α.).

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Νο.1 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ.
ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Άβαταρ μέλους
KADALAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 24 Αύγ 2005, 21:12

ΑΤΤΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό DRZakias » 21 Μαρ 2006, 20:34

Καταρχας συγχαρητηρια στους διοργανωτες για τον πολυ καλο αγωνα.Αψογο το roadbook πολλη πετρα αλλα και η λασπη ααααααααααααπειρη.Τωρα για την ανηφορα στο τελος δεν ξερω αν μετα απο 300χιλ. χρειαζοταν να μπει(θα μας πεθανει ο superspy). :punch:
Μεγαλη περιπετεια η προχθεσινη.Ξεκιναω με ενα χαζο χασιμο σε δρομους γνωστους(αντιπυρικη-τελικα η πρωινη μ........α δεν κοβεται με τιποτα την ειχα ξανακανει στη λαμια το πηρε πρεφα ο sacram ευτυχως).Γυρω στο 40χιλ. κι ενω εχω παρει ρυθμο μου σκιζεται το roadbook :evil: .Δεν αρχισαμε καλα.Το κολλαω συνεχιζω.Στο 50 τα παιζει ο διακοπτης του roadbook κι αρχιζουν τα καντηλια.Λιγα λεπτα μετα το μηχανακι πεθαινει.Σβηνουν ολα μπαταρια γεια σας.Το βαζω σπρωχτα(ημουν ασφαλτο) σε κατηφορα και σκεφτομαι:μηπως να την κανουμε σιγα σιγα?Κι αν φαω καμια?Κι αν μου σβησει?Μου τη καρφωνει οχι θα συνεχισω να του τη σπασω λεω.Παιρνω δυναμη και συνεχιζω.Πρωτος ανεφοδιασμος ευτυχως κατηφορα μετα δευτερος με σπρωξανε τα παιδια απο το Adonis(να 'ναι καλα-προσφερθηκε κι ο παππους του βενζιναδικου να σπρωξει ΩΡΑΙΟΣ)Φτανω με τα πολλα στην ανηφορα στο 300χιλ. κολλημενα πολλα μηχανακια.Πρωτη προσπαθεια μπα δε παει πολλη κουραση.Δευτερη και ναιιιιιιιιι.Τωρα λεω 40 μεινανε θα το βγαλω ρε π......η τελικα!!!!Ωσπου ξαφνικα το IMO παραδιδει κι αυτο πνευμα.ΦΤΟΥ ΓΑΜΟΤΟ.Ματια στο μαμισιο
ψοφιο κι αυτο.ΤΕΛΟΣ.Εκανα αλλα 20 με το φωτηKTM950 το 640 και το θυμιο με την africa(μαχιμος πολυ).Μπηκαμε με το θυμιο για τα τελευταια 20 ειχε νυχτωσει αλλα δυστυχως δεν γινοταν.Εγω χωρις φωτα κοντερ το μηχανακι γονατιζε αυτος με το ramirez χωρις φως καναμε 2-3 χιλ και μετα γυρισαμε μαζι απο ασφαλτο στο τερματισμο.Τον ευχαριστω πολυ για την βοηθεια του γιατι δεν εβλεπα πραγματικα τιποτα.
Τελικα δεν ηταν μπαταρια.ΑΝΤΙΟ ΠΗΝΙΑ AGAIN!!!!Ναι τα ξανακαψε 8000χιλ μετα την περιελιξη.
Τελικα μονο με XRια κοιμασαι τελειως ησυχος?
Παντως γουσταρα πολυ που το εφτασα μεχρι εκει με ολο αυτο το νταβαντουρι που μου 'τυχε.
ΤΩΡΑ ΠΑΜΕ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΠΑΜΕ ΡΟΥΜΕΛΗ
ΠΑΜΕ ΠΑΜΕ







mopedsmile:
Άβαταρ μέλους
DRZakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:55
Τοποθεσία: ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΙΑΠΙ

Δημοσίευσηαπό Berg » 21 Μαρ 2006, 20:41

Φίλε KADALAS συγνώμη για την παρέμβαση αλλά νομίζω ότι θίγεται ένα θέμα ξανά και ξανά.

1ον. ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΑΝΤΟΧΗΣ Οδηγών - Αναβατών - Αυτοκινήτων και Μοτοσυκλετών. Σκληρός ή όχι εξαρτάται από την προετοιμασία, (σωματική - και υλική), και τις συνθήκες κάθε διαδρομής.

2ον. ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Και όριο 10 χλμ να μπει κάποιοι θα πατήσουν παραπάνω γκάζι όπου αισθάνονται ασφαλείς με το αντίστοιχο ρίσκο. Και ο Doc και ο Σπύρος έχουν τσακιστεί και σε πληροφορώ ότι γνωρίζουν πολύ καλά την διδρομή προς το χειρουργείο και σίγουρα δεν θέλουν κανείς να πάει προς τα εκεί.

Το αν τραυματίστηκαν κάποιοι στον συγκεκριμένο αγώνα και κάποιοι ούτε που σκονίστηκαν, (καλή ώρα εγώ), είναι λόγο της επιλογής ανοίγματος του γκαζιού. Πάντα βέβαια είναι και η κακιά στιγμή.

Εύχομαι να σε συνεχίσεις τους αγώνες και σε καλύτερους τερματισμούς.
Πάντως ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν από τους πιό απαιτητικούς που έχω τρέξει. Η καλή προετοιμασία και η εμπειρία βοήθησε σημαντικά.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 21 Μαρ 2006, 20:45

Ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σου, είναι πολύ σωστές, και τα έχουμε σκεφτεί όλα πολλές φορές.

KADALAS έγραψε:ΕΙΣΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΜΟΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ, ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ;
ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕ ΤΟ 70-80% Η ΚΑΙ ΤΟ 100% ;


Το ποσοστό των τερματισάντων αυξάνεται με την εμπειρία, την προσπάθεια και την άνοδο του επιπέδου των συμμετεχόντων. Για να ανέβει αυτό το "επίπεδο" οι αγώνες πρέπει συχνά να ανεβάζουν τον πήχη, να μεγαλώνουν, να δυσκολεύουν. Δεν θα είναι κανόνας, αλλά πάντα πρέπει να προχωράμε μπροστά. Αν τερμάτιζε το 100% ή το 90%, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα διοργανώναμε αγώνα, αλλά εκδρομή... Που απαιτεί πολύ λιγότερο κόπο, ευθύνη, χρήμα...
Η ικανοποίησή μας είναι ότι ΟΛΟΙ είστε καλά, και ότι ΟΛΟΙ θα μπορούσατε να τερματίσετε αν υπήρχε καλύτερη προετοιμασία / εμπειρία / προπόνηση / αντοχή... Η ικανοποίησή μας είναι ότι ΟΛΟΙ στον επόμενο αγώνα θα είσετ πιο έτοιμοι, θα προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα, αυτοί που τερμάτισαν κουρασμένοι θα τερματίσουν ξεκούραστοι, κι αυτοί που εγκατέλειψαν θα καταφέρουν να τερματίσουν...

KADALAS έγραψε:2. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΕΡΥΣΙ ΣΕ 7 ΑΓΩΝΕΣ ΥΠΗΡΞΑΝ 3 ή 4 ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ (ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΓΥΨΟΣ, ΚΡΕΒΑΤΙ). ΦΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ή 3 ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ (π.χ. σε ποιο χλμ. της διαδρομης συνέβη, σε τι εδαφος κλπ.) ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΩΣΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχεις ακριβή στοιχεία... ΔΕΝ υπήρχαν τόσοι τραυματισμοί, ούτε καν ένας γύψος / νοσοκομείο, μόνο κρεβάτι, κι αυτό από την κούραση και τις μικροθλάσεις. Στον συγκεκριμένο αγώνα τραυματίστηκε ο Λέανδρος - έπαθε εξάρθωση στο καρπό που αντιμετωπίστηκε με εξωτερική ανάταξη και ήδη βρίσκεται σπίτι του. Το ατύχημα έγινε στα πρώτα χιλιόμετρα, και δεν δικαιολογείται από την κούραση. Ένα ελαφρύτερο ατύχημα είχε ο Ayrton, αφού είχε εγκαταλείψει, στην επιστροφή του ανάποδα μέσα στην ειδική. (Κάτι που επιτρεπόταν φυσικά). Έπεσε από μπροστινό φρένο πανικού με σκασμένο ελαστικό, όταν αντίκρυσε αμάξι να έρχεται... Η διαδρομή ήταν απλό χωματάκι. Οπότε ας μην υπερβάλουμε.
Ατύχημα μπορεί να γίνει οπουδήποτε, κι οποτεδήποτε, άσχετα με το έδαφος, την κούραση, την ώρα, την διάρκεια του αγώνα. Στους αγώνες πάντα υπάρχει ο κίνδυνος ατυχήματος - δεν μπορείς να τα αποκλείσεις. Αυτό που προσπαθούμε πάντα, είναι να τα ελαχιστοποιούμε με σωστό τεχνικό έλεγχο - εξοπλισμό, και να τα αντιμετωπίζουμε όσο μπορούμε καλύτερα όταν αυτά συμβαίνουν.

KADALAS έγραψε:ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ DAKAR ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ (βλ. οριο ταχυτητας κ.α.).

Αυτή τη φορά υπήρχε και radar. και μοιράστηκαν ποινές σε πολλούς παραβάτες. Θα υπάρξει και συνέχεια, με αυστηρότερες ποινές αν ξεπεραστούν τα όρια που επιβάλλονται από την οργάνωση σε ορισμένες τουλίπες.

Να 'σαι καλά, ευχαριστούμε και πάλι
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό Berg » 21 Μαρ 2006, 20:47

HAPPY HOUR

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
1. Πρόσθετος ανεφοδιασμός στο 91,2 χλμ
2. Τρεις φορές για κατούρημα
3. Δύο φορές για χέσιμο, (τι άλλο θα μου τύχει)

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Και για αυτούς τους κακούς που είπαν στον τεχνικό έλεγχο: (HUSABERG! ούτε μέχρι την μέση δεν θα φτάσει!) :oops: :oops: Σας ενημερώνω ότι το θηρίο έφτασε στον τερματισμό και ο αναβάτης του είναι ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΣ. :P :P :P :P

Γεια σου ρε Σουηδία.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΑΤΤΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό markd » 21 Μαρ 2006, 21:11

DRZakias έγραψε:Τωρα για την ανηφορα στο τελος δεν ξερω αν μετα απο 300χιλ. χρειαζοταν να μπει(θα μας πεθανει ο superspy). :punch:
........Φτανω με τα πολλα στην ανηφορα στο 300χιλ. κολλημενα πολλα μηχανακια.Πρωτη προσπαθεια μπα δε παει πολλη κουραση.Δευτερη και ναιιιιιιιιι.


Μα για ποιά ανηφόρα λέτε βρε παιδιά???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες