Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απόψεις Για το Πρωτάθλημα Rally Raid 2006

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό alexandros » 05 Ιουν 2006, 19:42

Αν μη τι άλλο τουλάχιστον μας έχετε κατατοπίσει ... για να μην πω πως το εξαντλήσατε το θέμα !!

Μπράβο ρε παιδιά !! Μπράβο γιατί 7 σελίδες αργότερα χαίρομαι ιδιαίτερα που είμαι μέλος αυτης της παρέας !! (όχι οτι δεν θα το σπάω απο εδω και περα βεβαια)

Και αν είχαμε και αμφιβολίες ε, τώρα ξέρουμε και που βαδίζουμε.

Αλήθεια, το 3ήμερο μήπως αλλάζει ημερομηνία ?? λέω μήπως !! τι ειναι ενα ΣΚ πιο πίσω βρε παιδια !! τι ειναι !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: Rally Raid: Ξεκαθάρισμα....;

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Ιουν 2006, 19:46

superspy έγραψε:Ευχαριστώ όλους όσους βοήθησαν, αλλά και αυτούς που δεν βοήθησαν!


Θα το εξηγήσεις τελικά αυτό ή όχι???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό karka » 06 Ιουν 2006, 09:26

Β. Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα των συμμετεχόντων είναι παλιά – ταλαιπωρημένα τετρακίνητα με αρκετά χιλιόμετρα στο οδόμετρο. «Τα έχουν φαει τα ψωμιά τους» και όπως είναι φυσικό «βγάζουν ζημιές».

μπα !!! τωρα το καταλαβες? μερικους μηνες πριν μου τα εχωνες εσυ και ο αλλος για τα "πατζεροβιταρα δεκαετιας".
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό karka » 06 Ιουν 2006, 09:52

Για σκεφτείτε τι πρέπει να ξοδέψει κάποιος για να τερματίσει πρώτος σε ένα χωμάτινο ραλλυ: προετοιμασία αυτοκινήτου, δοκιμές με άλλο αυτοκίνητο, λάστιχα, ομάδα με μηχανικούς κλπ κλπ
Αμέτρητα ποσά σε σχέση με αυτά που ξόδεψαν τα παιδιά με το RAV και περσινοί κυπελλούχοι προχθές στην Ρούμελη.



αγαπητε λεον, απλα η διαφορα σε αυτο που αναφερεις ειναι "ο πρωταθλητισμος".
στα ραλυ με πορεια δεκαετιων στο χρονο, ο πρωταθλητισμος εχει ανεβει σε επιπεδα "παγκοσμιου"(καλα μην το παρετε και κυριολεκτικα)
στα R.R το επιπεδο ειναι ακομα χαμηλα, στα "σπαργανα".
κατ'ευφημισμον "πρωταθλητες" θα μπορουσες να τους ονομασεις σε συγκριση παντα με τα ραλυ και την δουλεια που γινεται εκει.
και στα R.R μετα απο μερικα χρονια θα υπαρχουν ομαδες, δοκιμες, προπονησεις, αλλαγες ελαστικων αναλογα το τερεν, και φυσικα ΚΑΛΑ προετοιμασμενα αυτοκινητα που θα κοστιζουν μια περιουσια, οπως σημερα στα ραλλυ. (φανταζομαι δεν πιστευεις οτι με ενα μαμα σουμπαρου μπορεις να παρεις πρωταθλημα στα ραλυ οσο "χερας" και να εισαι.)
μεχρι τοτε ας ζησουμε αυτο που κανουμε σημερα, με το πατζεροβιταρα μας που το εχουμε για τη δουλεια την οικογενεια και το χομπυ.
με την παρεα μας (που ευτυχως οολοι ειμαστε μια παρεα), και με την ανεση που μας δινουν τα ασθενη οικονομικα μας να
"επιλεγουμε" αγωνες.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Ιουν 2006, 11:26

karka έγραψε:Β. Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα των συμμετεχόντων είναι παλιά – ταλαιπωρημένα τετρακίνητα με αρκετά χιλιόμετρα στο οδόμετρο. «Τα έχουν φαει τα ψωμιά τους» και όπως είναι φυσικό «βγάζουν ζημιές».

μπα !!! τωρα το καταλαβες? μερικους μηνες πριν μου τα εχωνες εσυ και ο αλλος για τα "πατζεροβιταρα δεκαετιας".


Karka... Άλλος σου τα χωνε για τα pajerovitara σε άλλη "παραλία...."... Άσε που σε "γράψανε" και στα ... περιοδικά.... :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Α, ρε Karka, είσαι τελικά αιρετικός και... σε γουστάρω!

Δημοσίευσηαπό cuspid » 06 Ιουν 2006, 11:43

Αυτές οι φωτό είναι από το RRR.
Karka στις αφιερώνω.
Είναι κάποια χρέπια «πατζεροβιτάρα» 10ετίας που συμμετείχαν, καθώς και κάποια φθηνά μηχανάκια και γουρούνες. Είμαι βέβαιος ότι όλη την εβδομάδα οι κάτοχοι τους τα χρησιμοποιούν για να πηγαίνουν στις δουλειές τους, για ψώνια στο super market καθώς και να πηγαινοφέρνουν τα παιδιά στο σχολείο.
Τις εξελιγμένες αναρτήσεις, τον εξοπλισμό πλοήγησης, τα προστατευτικά του αμαξώματος και τα μπάκετ καθίσματα τα χρειάζονται καθημερινά στις δύσκολες συνθήκες των σύγχρονων πόλεων.

Φυσικά έτρεξαν και εντελώς νορμάλ τετρακίνητα και μηχανάκια, και πολλά από αυτά διέπρεψαν, αλλά - στο έχω ξαναπεί – μην αναιρείς την προσπάθεια, τον κόπο και το προσωπικό μεράκι αυτών που «επενδύουν» στην εξέλιξη οχημάτων για τέτοιους αγώνες.
Στους αγώνες αυτού του είδους έχει πια εισέλθει ο παράγοντας εξειδικευμένη εξέλιξη αγωνιστικού οχήματος αλλά και εξέλιξη πληρώματος. Αν νομίζεις ότι οι αναβάτες και τα πληρώματα δεν προπονούνται, κάνεις λάθος!
Γίνεται συστηματική προπόνηση από πολλούς από τους αγωνιζόμενους, με αρκετά «επαγγελματικό» τρόπο. Και αυτό δεν ξεκίνησε τώρα. Τώρα άρχισαν να φαίνονται τα αποτελέσματα. Άρχισαν να ξεχωρίζουν αυτοί που επενδύουν σε χρόνο και κόπο (και χρήμα βέβαια).

Το ίδιο σεβαστός είναι ο αγωνιζόμενος που αποφασίζει να συμμετέχει με ένα εντελώς «μαμίσιο» αυτοκίνητο ή μηχανάκι, με αυτόν που οδηγεί ένα εξειδικευμένο αγωνιστικό όχημα.
Και οι δύο είναι ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ.
Ο βαθμός εμπλοκής τους αλλάζει μόνον.
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Re: Α, ρε Karka, είσαι τελικά αιρετικός και... σε γουστάρω!

Δημοσίευσηαπό Berg » 06 Ιουν 2006, 11:52

cuspid έγραψε:Αυτές οι φωτό είναι από το RRR.
Karka στις αφιερώνω.
Είναι κάποια χρέπια «πατζεροβιτάρα» 10ετίας που συμμετείχαν, καθώς και κάποια φθηνά μηχανάκια και γουρούνες.


Α δηλαδή το δικό μου το "εργοστασιακό" δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτά? :lol: :lol: :lol: :lol:

Είπαμε ο καθένας κάνει το κέφι του με ότι μπορεί και όπως μπορεί.

cuspid φωτό έχεις? Πως θα τις προμηθευτούμε? Για ενημέρωσε το κοινό. :P :P
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Α, ρε Karka, είσαι τελικά αιρετικός και... σε γουστάρω!

Δημοσίευσηαπό cuspid » 06 Ιουν 2006, 12:34

Μα καλά ρε Berg τι ερώτηση είναι αυτή, κανένας καινούργιος είσαι στο Forum?
Μου στέλνεις Mail και σου τις στέλνω πίσω.
Έχω ήδη στείλει σε καμιά 20αριά που μου ζήτησαν από το RRR.

Πιο γρήγορος αυτήν την φορά ήταν ο Αλέξανδρος. Όταν γύρισα Αθήνα και άνοιξα τα Mail μου, είχε ήδη στείλει μήνυμα! :computer:

Και μία παρατήρηση: Αν μου ζητάτε φωτό και περνούν οι μέρες χωρίς να σας έχω απαντήσει, μην είστε ντροπαλοί!
Ένα μυαλό έχω χειμώνα-καλοκαίρι... να επιμένετε.
Ξαναγράψτε μου. Στείλτε μου απειλητικά-υβριστικά Mail μέχρι να σας απαντήσω. :protest: :violent1:
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Re: Α, ρε Karka, είσαι τελικά αιρετικός και... σε γουστάρω!

Δημοσίευσηαπό ayrton » 06 Ιουν 2006, 12:56

Τελεία και Παύλα.....

Κάπως έτσι πιστεύω οτι θα έπρεπε να ήταν ο τίτλος του ποστ του Σπύρου.
Και μαλλον έχει δίκιο απο την μεριά του.
Οραματίστηκε κάτι, το έψαξε, το πίστεψε, έβαλε κι άλλους στο λούκι, το έτρεξε, το πάλεψε και από οτι φαινεται στην σύντομη πορεία του στην Ελλαδα πάει καλά .

Πάντα γούσταρα ανθρώπους με όραμα και στόχους και τους βγάζω το καπέλο (άντε το κράνος).

Να πώ και εγώ λοιπόν τι πιστεύω για το θέμα.

Νομίζω οτι εδώ έχει θέση κατα κάποιο τρόπο η γνωστη παροιμία για το δάσος και το δένδρο.
Καί εξηγούμε...
Ο Σπύρος και ο Doc έχουν βάλει στόχους και πιστεύουν σε κάτι μεγάλο, ωραίο και αλήθινο που λέγαν και οι αρχαίοι μας, άλλα για να πραγματοποιθεί αυτο δεν αρκεί η επαγγελματική του αντιμετώπιση μόνον απο τιην πλευρα της οργάνωσης.
ΝΑΙ, κεφαλαίο στους ξεκάθαρους κανονισμούς, στην επαγγελματική αντιμετώπιση και διοργανωση, στους κριτές, τα αποτελεσματα, την διαφημιση, τους χορηγούς, τα σωστα road book, την ιατρική κάλυψη και τόσα άλλα που όλοι μας έχουμε δει να βελτιώνονται από αγώνα σε αγώνα και άλλα που δεν θυμάμαι τώρα.
Αλλά το βασικό είναι σε ποιούς απευθύνεται η Οργάνωση???
Μια εππαγγελματική όσο γίνεται οργάνωση δεν βγάζει το καλό της πρόσωπο προς τα έξω άρα και προς τους χορηγούς και στα ΜΜΕ όταν αυτοί που συμμετέχουν δεν είναι επαγγελματίες και δεν αντιμετωπίζουν επαγγελματικά μια τετοια διοργάνωση.

Ας μην γελιόμαστε.Ξέρεις κανείς κανένα επαγγελματία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας???
Μην και νομίζετε οτι είναι επαγγελματίας ο Βωβός, ο Χατζητσοπάνης, ο Μπούστας , ο Σιαφαρικας, Ο Παπανικολάκης,ο Συνιώρης, ο Καρέτζος και τόσοι άλλοι πού παίρνουν η διεκδικούν τα πρωταθλήματα στην Ελλάδα?
Αλλος έχει λεφτά, άλλος τα λούκια, άλλος τις γνωριμίες, άλλος την θέληση μόνο και πολλοί βέβαια και το ταλέντο για να μην νομίζεται ότι έχω κάτι με όλους αυτούς.
Κανείς τους όμως δεν είναι επαγγελματίας οδηγός αγώνων.
Ετσι ήταν πάντα τα πράγματα στην Ελλάδα στους αγώνες.
Ο μοναδικός νομίζω που αντιμετώπισε επαγγελματικά μια προκληση όπως είναι το Dakar στην Ελλάδα είναι ο Β.Ορφανός αφού παράτησε την δουλειά του για κάποιο διαστημα, βρήκε ομάδα να τον υποστηρίξει, προπονήθηκε σκληρα σε πραγματικές συνθήκες και στο τέλος ανταμίφθηκε για αυτό εκ του αποτελέσματος. Να σημειώσω ότι ούτε φατσικά δεν τον γνωρίζω, απλά παρακολούθησα την πορεία του για την επίτευξη του στόχου του.

Εμείς απ τη άλλη πλευρά που γουστάρουμε και συμμετέχουμε ο καθένας στον βαθμό πού μπορεί και γίνεται στους αγώνες Rally Raid - Taril Ride τι σέση έχουμε με τον επαγγελματία οδηγό αγώνων? Καμμία πιστεύω.

Δεν γίνεται να δουλεύεις μεχρι τις 8.00 το βράδυ της Παρασκευής να φορτώνεις να πηγαίνεις στη Λειβαδιά να ξεφορτώνεις να πάιρνεις road book να κοιμάσαι 1 ώρα στο αυτοκίνητο ή στα παγκάκια, μετα απο μπύρες και παιδάκια και να ξεκινάς στις 3.30 να βγάλεις 370 χλμ αγώνα,να φτάνεις κακήν κακώς να πλακώνεσαι μετά στις προβατίνες και στους τράγους και αυτο να εκλαμβάνεται ώς προετοιμασια για τον αυριανό αγώνα που ακολουθεί.
Ας είμαστε λιγάκι σοβαροί και ειλικρινείς με τους ευατούς μας. Χαβαλέδες κατά βάση είμαστε όλοι που γουστάρουν την παρέα, το βουνό, την πρόκληση, την χαρα του τερματισμού, την πλάκα , την συμμετοχή, την προετοιμασία αλλά στα σοβαρα τώρα οι αγώνες αυτού του τύπου απαιτούν μικρούς ή μεγαλους " Ορφανούς" για να πανε μπροστά. Και να μην γελιέται η Οργάνωση ότι με αυτούς τους συμμετέχοντες θα είναι εφικτός ο στόχος. Μην βιαστείτε να μου πείτε για τους ερασιτέχνες του Dakar.H χειρότερη ερασιτεχνική ομαδα που παίρνει μέρος εκεί είναι μακραν καλυτερη απο την καλύτερη δική μας σε οποιοδήποτε επιπεδο των ελληνικών αγώνων.

Δεν μιλάω μηδενιστικά και ούτε θέλω να μην γίνονται raid στην χώρα μας.

Απλά νομίζω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση την ιστορία δεν την γράφουν οι παρέες.

Οσο και αν είμαι περήφανος και γουστάρω που είμαι μέρος και νοιώθω οτι ανήκω σε αυτην.

Ευχομαι πραγματικά να μην βγω αληθινός και να έχω άδικο.
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Re: Α, ρε Karka, είσαι τελικά αιρετικός και... σε γουστάρω!

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 06 Ιουν 2006, 13:24

cuspid έγραψε:

Στείλτε μου απειλητικά-υβριστικά Mail μέχρι να σας απαντήσω. :protest: :violent1:


Ααααα είσαι μαζόχα εσύ. :shock: :D
Τα θέλει ο κ@λος σου. :twisted: :) :D :lol:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό LEOPOTAMOS » 06 Ιουν 2006, 15:37

Λοιπόν, είμαι πολύ χαρούμενος που με αυτή την ενότητα ξεκαθαρίζουν αρκετά τα πράγματα σε σχέση με τα ΡΡ και για το τι έχουν σκοπό οι διοργανωτές να κάνουν στο μέλλον.

Για να τα λέμε όμως όλα, πρέπει ο ΓΙΑΤΡΟΣ και ο Σπύρος να μας ξεκαθαρίσουν 1-2 πραγματάκια, αν θέλουν. Αλλο OFF-ROAD TEAM και άλλο OFF ROAD.GR? Απλώς έτυχε να προηγηθούν φέτος 2 ζόρικοι αγώνες, ή τιποτα δεν είναι τυχαίο? Ποιά είναι η σωστή γραμμή?

Σπύρο αυτά που γράφεις για τα του "πελάτη" διαβάζω: βλ. ΛΕΞΙΚΟΝ ΒΑΡΜΑΖΗΣ. ΠΕΛΑΤΗΣ (Ο): ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Η ΖΗΤΑΕΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. βλ. ΑΡΧΑΙΟ ΕΤΟΙΜΟΛΟΓΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΧΟΦΜΑΝ: ΠΕΛΑΤΗΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΡΡΗΜΑ ΠΕΛΑΣ: Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΛΗΣΙΟΝ, ΠΕΛΑΣΩ: ΕΡΧΟΜΑΙ ΠΛΗΣΙΟΝ, ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΩ, ΠΛΗΣΙΑΖΩ
Άβαταρ μέλους
LEOPOTAMOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 31 Μάιος 2006, 09:09
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό drMel » 06 Ιουν 2006, 16:20

Με αφορμή την κουβέντα που ξεκίνησε σχετικά με τα Rally Raid σας ενημερώνω όλους ότι εχθές κατά την τελευταία ειδική του Rally Orpi Maroc σκοτώθηκε ο συνοδηγός του Roma, ο 53χρονος Henri Magne, που ''ξόδεψε'' πάνω απο 25 χρόνια στους αγώνες. Μια μικρή αναφορά στην δραστηριοτητά του θα βγεί σύντομα στο site.
Σχετικά με την διαφοροποίηση του off-road.gr & του off-road team σας ενημερώνω όλους ότι απλά δεν υπάρχει. Και τα δύο είναι μια ομάδα που έχει να κάνει με δύο διαφορετικές δραστηριότητες, το site και την διοργάνωση των αγώνων και κάποιων events (περισσότερα προσεχώς σχετικά με τα events)
To ''πελάτης'' που χρησιμοποίησε ο Σπύρος δεν χρειάζεται λεξικό, ήταν σαφές, σαφέστερο δεν γίνεται. Οι αγώνες RR δεν έχουν σαν στόχο την πελατειακή σχέση με τους συμμετέχοντες, απλά. Η διοργάνωση ξεκίνησε τον θεσμό με όραμα όπως έχετε ήδη καταλάβει και σκοπεύει να ανεβάσει το επίπεδο πιο ψηλά. Η επιτυχία ή μή των αγώνων δεν θα κριθεί απο τις συμμετοχές. Άλλα πρόκειται να δείξουν το μέλλον των αγώνων.


LEOPOTAMOS έγραψε:Λοιπόν, είμαι πολύ χαρούμενος που με αυτή την ενότητα ξεκαθαρίζουν αρκετά τα πράγματα σε σχέση με τα ΡΡ και για το τι έχουν σκοπό οι διοργανωτές να κάνουν στο μέλλον.

Για να τα λέμε όμως όλα, πρέπει ο ΓΙΑΤΡΟΣ και ο Σπύρος να μας ξεκαθαρίσουν 1-2 πραγματάκια, αν θέλουν. Αλλο OFF-ROAD TEAM και άλλο OFF ROAD.GR? Απλώς έτυχε να προηγηθούν φέτος 2 ζόρικοι αγώνες, ή τιποτα δεν είναι τυχαίο? Ποιά είναι η σωστή γραμμή?

Σπύρο αυτά που γράφεις για τα του "πελάτη" διαβάζω: βλ. ΛΕΞΙΚΟΝ ΒΑΡΜΑΖΗΣ. ΠΕΛΑΤΗΣ (Ο): ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Η ΖΗΤΑΕΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. βλ. ΑΡΧΑΙΟ ΕΤΟΙΜΟΛΟΓΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΧΟΦΜΑΝ: ΠΕΛΑΤΗΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΡΡΗΜΑ ΠΕΛΑΣ: Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΛΗΣΙΟΝ, ΠΕΛΑΣΩ: ΕΡΧΟΜΑΙ ΠΛΗΣΙΟΝ, ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΩ, ΠΛΗΣΙΑΖΩ
drMel
 

Δημοσίευσηαπό leon » 06 Ιουν 2006, 16:41

αγαπητε λεον, απλα η διαφορα σε αυτο που αναφερεις ειναι "ο πρωταθλητισμος".
στα ραλυ με πορεια δεκαετιων στο χρονο, ο πρωταθλητισμος εχει ανεβει σε επιπεδα "παγκοσμιου"(καλα μην το παρετε και κυριολεκτικα)
στα R.R το επιπεδο ειναι ακομα χαμηλα, στα "σπαργανα".
κατ'ευφημισμον "πρωταθλητες" θα μπορουσες να τους ονομασεις σε συγκριση παντα με τα ραλυ και την δουλεια που γινεται εκει.
και στα R.R μετα απο μερικα χρονια θα υπαρχουν ομαδες, δοκιμες, προπονησεις, αλλαγες ελαστικων αναλογα το τερεν, και φυσικα ΚΑΛΑ προετοιμασμενα αυτοκινητα που θα κοστιζουν μια περιουσια, οπως σημερα στα ραλλυ. (φανταζομαι δεν πιστευεις οτι με ενα μαμα σουμπαρου μπορεις να παρεις πρωταθλημα στα ραλυ οσο "χερας" και να εισαι.)


Αγαπητέ karka
Για να μην γράφω πολλά έκανα σύγκριση των πρώτων.
Και με ένα starlet κατηγορίας Ε αν θέλει κάποιος να τρέξει ένα ράλλυ του κυπέλλου χώματος θα χρειαστεί όλα αυτά που ανέφερα και θα ξοδέψει πολύ περισσότερα από κάθε σημερινή συμμετοχή στην κατηγορία normal στα RR.

Τα RR όπως γίνονται σήμερα και προσωπικά μου αρέσουν θυμίζουν τα χωμάτινα rally της 10ετίας του 70.
Ας τα απολαύσουμε λοιπόν όσοι θέλουμε μέχρι πιθανόν να γεμίσουν και αυτά από οργανωμένες ομάδες, διαφημίσεις??, συμφέροντα, ενστάσεις κ.ά. που δεν νομίζω να αρέσουν σε κανένα από τους σημερινούς συμμετέχοντες
Άβαταρ μέλους
leon
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 22:34
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

Re: Α, ρε Karka, είσαι τελικά αιρετικός και... σε γουστάρω!

Δημοσίευσηαπό Berg » 06 Ιουν 2006, 16:42

ayrton έγραψε:Απλά νομίζω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση την ιστορία δεν την γράφουν οι παρέες.

Οσο και αν είμαι περήφανος και γουστάρω που είμαι μέρος και νοιώθω οτι ανήκω σε αυτην.

Ευχομαι πραγματικά να μην βγω αληθινός και να έχω άδικο.


Νομίζω ότι η συγκεκριμένη παρέα που έχει δημιουργηθεί από το site και τους αγώνες θα γράψει ιστορία με τον δικό της μοναδικό τρόπο.

Μοτο - Quad - 4x4 Η μεγαλύτερη και καλύτερη παρέα με όλη την σημασία της λέξης. :P :P :P :P :P
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Α, ρε Karka, είσαι τελικά αιρετικός και... σε γουστάρω!

Δημοσίευσηαπό madive » 06 Ιουν 2006, 17:41

Ο Dr Mel αν και λίγο χρόνο στην "παρέα", έχει κατανοήσει καλύτερα το πνεύμα και τον σκοπό της διοργάνωσης αυτών των αγώνων, σε σχέση με άλλους που βρίσκονται σ΄ αυτό το "παιχνίδι" σχεδόν από την αρχή. Είναι τελικά θέμα διαφορετικής αντίληψης????
Άβαταρ μέλους
madive
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 23 Μαρ 2006, 10:20

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες