από ayrton » 06 Ιουν 2006, 12:56
Τελεία και Παύλα.....
Κάπως έτσι πιστεύω οτι θα έπρεπε να ήταν ο τίτλος του ποστ του Σπύρου.
Και μαλλον έχει δίκιο απο την μεριά του.
Οραματίστηκε κάτι, το έψαξε, το πίστεψε, έβαλε κι άλλους στο λούκι, το έτρεξε, το πάλεψε και από οτι φαινεται στην σύντομη πορεία του στην Ελλαδα πάει καλά .
Πάντα γούσταρα ανθρώπους με όραμα και στόχους και τους βγάζω το καπέλο (άντε το κράνος).
Να πώ και εγώ λοιπόν τι πιστεύω για το θέμα.
Νομίζω οτι εδώ έχει θέση κατα κάποιο τρόπο η γνωστη παροιμία για το δάσος και το δένδρο.
Καί εξηγούμε...
Ο Σπύρος και ο Doc έχουν βάλει στόχους και πιστεύουν σε κάτι μεγάλο, ωραίο και αλήθινο που λέγαν και οι αρχαίοι μας, άλλα για να πραγματοποιθεί αυτο δεν αρκεί η επαγγελματική του αντιμετώπιση μόνον απο τιην πλευρα της οργάνωσης.
ΝΑΙ, κεφαλαίο στους ξεκάθαρους κανονισμούς, στην επαγγελματική αντιμετώπιση και διοργανωση, στους κριτές, τα αποτελεσματα, την διαφημιση, τους χορηγούς, τα σωστα road book, την ιατρική κάλυψη και τόσα άλλα που όλοι μας έχουμε δει να βελτιώνονται από αγώνα σε αγώνα και άλλα που δεν θυμάμαι τώρα.
Αλλά το βασικό είναι σε ποιούς απευθύνεται η Οργάνωση???
Μια εππαγγελματική όσο γίνεται οργάνωση δεν βγάζει το καλό της πρόσωπο προς τα έξω άρα και προς τους χορηγούς και στα ΜΜΕ όταν αυτοί που συμμετέχουν δεν είναι επαγγελματίες και δεν αντιμετωπίζουν επαγγελματικά μια τετοια διοργάνωση.
Ας μην γελιόμαστε.Ξέρεις κανείς κανένα επαγγελματία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας???
Μην και νομίζετε οτι είναι επαγγελματίας ο Βωβός, ο Χατζητσοπάνης, ο Μπούστας , ο Σιαφαρικας, Ο Παπανικολάκης,ο Συνιώρης, ο Καρέτζος και τόσοι άλλοι πού παίρνουν η διεκδικούν τα πρωταθλήματα στην Ελλάδα?
Αλλος έχει λεφτά, άλλος τα λούκια, άλλος τις γνωριμίες, άλλος την θέληση μόνο και πολλοί βέβαια και το ταλέντο για να μην νομίζεται ότι έχω κάτι με όλους αυτούς.
Κανείς τους όμως δεν είναι επαγγελματίας οδηγός αγώνων.
Ετσι ήταν πάντα τα πράγματα στην Ελλάδα στους αγώνες.
Ο μοναδικός νομίζω που αντιμετώπισε επαγγελματικά μια προκληση όπως είναι το Dakar στην Ελλάδα είναι ο Β.Ορφανός αφού παράτησε την δουλειά του για κάποιο διαστημα, βρήκε ομάδα να τον υποστηρίξει, προπονήθηκε σκληρα σε πραγματικές συνθήκες και στο τέλος ανταμίφθηκε για αυτό εκ του αποτελέσματος. Να σημειώσω ότι ούτε φατσικά δεν τον γνωρίζω, απλά παρακολούθησα την πορεία του για την επίτευξη του στόχου του.
Εμείς απ τη άλλη πλευρά που γουστάρουμε και συμμετέχουμε ο καθένας στον βαθμό πού μπορεί και γίνεται στους αγώνες Rally Raid - Taril Ride τι σέση έχουμε με τον επαγγελματία οδηγό αγώνων? Καμμία πιστεύω.
Δεν γίνεται να δουλεύεις μεχρι τις 8.00 το βράδυ της Παρασκευής να φορτώνεις να πηγαίνεις στη Λειβαδιά να ξεφορτώνεις να πάιρνεις road book να κοιμάσαι 1 ώρα στο αυτοκίνητο ή στα παγκάκια, μετα απο μπύρες και παιδάκια και να ξεκινάς στις 3.30 να βγάλεις 370 χλμ αγώνα,να φτάνεις κακήν κακώς να πλακώνεσαι μετά στις προβατίνες και στους τράγους και αυτο να εκλαμβάνεται ώς προετοιμασια για τον αυριανό αγώνα που ακολουθεί.
Ας είμαστε λιγάκι σοβαροί και ειλικρινείς με τους ευατούς μας. Χαβαλέδες κατά βάση είμαστε όλοι που γουστάρουν την παρέα, το βουνό, την πρόκληση, την χαρα του τερματισμού, την πλάκα , την συμμετοχή, την προετοιμασία αλλά στα σοβαρα τώρα οι αγώνες αυτού του τύπου απαιτούν μικρούς ή μεγαλους " Ορφανούς" για να πανε μπροστά. Και να μην γελιέται η Οργάνωση ότι με αυτούς τους συμμετέχοντες θα είναι εφικτός ο στόχος. Μην βιαστείτε να μου πείτε για τους ερασιτέχνες του Dakar.H χειρότερη ερασιτεχνική ομαδα που παίρνει μέρος εκεί είναι μακραν καλυτερη απο την καλύτερη δική μας σε οποιοδήποτε επιπεδο των ελληνικών αγώνων.
Δεν μιλάω μηδενιστικά και ούτε θέλω να μην γίνονται raid στην χώρα μας.
Απλά νομίζω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση την ιστορία δεν την γράφουν οι παρέες.
Οσο και αν είμαι περήφανος και γουστάρω που είμαι μέρος και νοιώθω οτι ανήκω σε αυτην.
Ευχομαι πραγματικά να μην βγω αληθινός και να έχω άδικο.