Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απόψεις Για το Πρωτάθλημα Rally Raid 2006

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

rally ρουμελης

Δημοσίευσηαπό drMel » 01 Ιουν 2006, 17:01

Θα με συγχωρήσετε όλοι για το "θράσος" του να εκφέρω άποψη στο θέμα αφού και σαν αναβάτης και σαν "βοηθός" στην διοργάνωση είμαι πολύ πρόσφατος.
Σαν άνθρωπος όμως της επικοινωνίας είμαι αρκετά έμπειρος για το εμπορικό γίγνεσθαι εκτός του στενού χώρου του μηχανοκίνητου και αφ'ενός μου ανατέθηκε αυτός ο ρόλος απο τους Σπύρο & Doc αφ'ετερου ο καημός μου να δώ στην Μπανανία κάτι καλό σχετικά με την κ@!λ@ μου με έκανε να το ψάξω .
Μιλάω γι'αυτόν τον χώρο διότι η προβολή και οι μεγάλοι χορηγοί απο εκεί έρχονται και όχι απο την παραπέουσα αγορά του μοτο. Τα Marlboro και τα Red Bull events προηλθαν απο προσπάθειες με στόχο την "τηλεοπτική" απήχηση του κόσμου και όχι τις πολλές συμμετοχές ή την παρουσία θεατών. Λαμπρό παράδειγμα το SuperCross & Motocross στις ΗΠΑ όπου (άκουσον άκουσον) μια εταιρεία αυτοκινήτου "χώνει" πολλά για την χορηγία ενός δίκυκλου αθλήματος (δεν κατασκευάζει μοτο η Toyota και δεν προβλέπεται).
Στην Ελλάδα απέτυχαν όλες, και αυτό γιατί λείπουν δύο πράγματα. Η οργάνωση πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να χειριστεί τα logistics κάτι μεγάλου και τρανού (και πιστέψτε με, τηρουμένων των αναλογιών η Ρούμελη ήταν κάτι μεγάλο) και αυτό το μεγάλο πρέπει να φτιάχνει "Stars". "Τηλεοπτικής" φύσης "Stars". Η προβολή για να κάνει την δουλειά της θέλει τον Κοντολιό της, το άγνωστο outsider, το Geco της, το σκονισμένο κύριο που τερματίζει αργότερα, τον Τασούλη της που χτυπάει αλύπητα τα χρονόμετρα και μετά το χέρι του και εγκαταλείπει, το χτυπημένο μηχανάκι στην μέση της ειδικής, το Cherokee της να σέρνεται με τα ακρόμπαρα στο χώμα και άλλα καλά. Ετσι και μόνο έτσι ίσως κάποιες εταιρείες με διαφημιστικό budget που ξεπερνά τον ετήσιο τζίρο όλου του χώρου της μοτοσυκλέτας θα κοιτάξουν και θα σχοληθουν. Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για πρωτάθλημα και άν αποκτήσει την προβολή που του πρέπει πρέπει να είναι "Πρωταθληματικό". Αλλιώς δεν θα γίνει ποτέ άθλημα απήχησης. Να σας υπενθυμίσω ότι πίσω απο τα 12 αγωνιστικά της ΚΤΜ στο Dakar έρχονται δεκάδες ιδιώτες που έχουν ματώσει κυριολεκτικά και οικονομικά και σωματικά και ψυχικά προκειμένου να τερματίσουν τον αγώνα και οι περισσότεροι απο αυτούς τελειώνουν την πρώτη μέρα. Εκεί τα 200€ είναι μόνο τα mousse για 2 ημέρες.
Δεν πρέπει να γίνει "ποδοσφαιρικό". Στο ελληνικό ποδόσφαιρο πάς στο γήπεδο να δείς την (ελληνική) ομάδα σου και μετά κάθεσαι στον καναπέ σου και βλέπεις το Manchester - Ajax και έρχεσαι στα ίσια σου.
Το κείμενο δεν είναι κυριολεκτικό, διαβάστε ανάμεσα στις γραμμές και θα καταλάβετε τι προσπαθώ να πώ, δώστε σημασία στα εισαγωγικά. Το resume: αυτοί είναι οι αγώνες αντοχής έτσι πρέπει να στήνονται για να πετυχαίνουν, αυτή την φυσιογνωμία πρέπει να έχουν, αυτούς τους ανθρώπους πρέπει να βάζουν στην πρίζα (εσάς) για να γίνουν κάτι.
Σας παραπέμπω και στα λόγια του Pino.
Τότε όλα θα γίνουν καλύτερα.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό LC8er » 01 Ιουν 2006, 17:53

δύο λογάκια μόνο...

Ασφάλεια και κόστος είναι καθαρά δική μας επιλογή!

Αν πάω "δίχως αύριο" (ή πιο γενικά πάνω από τα όριά μου εκείνη τη δεδομένη στιγμή) είναι δική μου απόφαση να ρισκάρω την ασφάλειά μου και την ακεραιότητα του εξοπλισμού μου.

δεν με αναγκάζει κανείς!!! μόνο το ψώνιο μου για μία κατάκτηση που για άλλους είναι ο τερματισμός, για άλλους η κατάταξη και για άλλους το κυνήγι του ίδιου εαυτού...

Ψυχανάλυση ναι! Παράπονα όχι...
:P


αααα και να μην ξεχάσω: ας βελτιωθούμε λιγάκι και εμείς (φυσική κατάσταση, οδηγικές ικανότητες, τακτική, αυτογνωσία)

την καλησπέρα μου σ΄αύτη την όμορφη παρέα,

Σωτήρης
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 01 Ιουν 2006, 17:56

Επειδή νομίζω ότι έχω παρεξηγήσει μερικά πράγματα….. :oops:
Προσωπικά ο αγώνας μου άρεσε πολύ ,και το μέγεθος και η δυσκολία του :crazy: (χρειαζόταν και αντοχή και στρατηγική και ταχύτητα).
Θεώρησα όμως ότι χρειάζονται κάποιες βελτιώσεις σε οργάνωση(περισσότερα άτομα με πιο αισθητή την παρουσία και πιο γρήγορους χρόνους ανταπόκρισης, καθώς και κάποιο κίνητρο).
Το θέμα πόρων είναι σημαντικό γιατί εμένα για παράδειγμα ο αγώνας μου στοίχησε:
Λάστιχα ………………230 ευρώ(Δύο:cry: ).
Μπροστά ιμιαξόνιο …..300 ευρώ.
Βενζίνες……………….250 ευρώ.
Διαμονή κλπ…………..150 ευρώ.
Συμμετοχή………….....250 ευρώ.
Σύνολο……………………….1180 ευρώ παρακαλώ :punch: .
Πόσοι πιστεύετε ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν σε τέτοιο κόστος(άντε 800 ευρώ) για 7 αγώνες (συνυπολογίστε και το κόστος του να φτιάξεις ένα όχημα που να αντέχει).
Πράγματι όπως ανέφερε και ο Σπύρος όχι περισσότεροι από 20-25 πληρώματα.
Με 20-25 πληρώματα (άντε και άλλα 5 περαστικά) μπορεί η οργάνωση να κάνει διαφήμιση (για χορηγούς) και να κάνει και τις απαραίτητες βελτιώσεις αγωνιστικά και να αμείβει τους δημιουργούς(πόσο ακόμα θα βασιζόμαστε στη κ@υλ@ τους);;
Μήπως ο πήχης ανέβηκε πολύ γρήγορα;;
Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω τότε μην ακούμε ότι η οργάνωση μπήκε μέσα ή ότι οι κριτές κοστίζουν και άλλα τέτοια.

Επαναλαμβάνω ότι προσωπικά μου άρεσε πολύ ο αγώνας και η οργάνωση του και δόξα το Θεό μπορώ προστατεύοντας και αρματώνοντας το Jimnaro μου να ακολουθήσω το πρωτάθλημα(εξαιρείτε το Πήλιο λόγω γάμου….του δικού μου! :lover: :P )
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Ιουν 2006, 18:05

stavrosd έγραψε:Το θέμα πόρων είναι σημαντικό γιατί εμένα για παράδειγμα ο αγώνας μου στοίχησε:
Λάστιχα ………………230 ευρώ(Δύο:cry: ).
Μπροστά ιμιαξόνιο …..300 ευρώ.
Βενζίνες……………….250 ευρώ.
Διαμονή κλπ…………..150 ευρώ.
Συμμετοχή………….....250 ευρώ.
Σύνολο……………………….1180 ευρώ παρακαλώ :punch: .
Πόσοι πιστεύετε ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν σε τέτοιο κόστος(άντε 800 ευρώ) για 7 αγώνες (συνυπολογίστε και το κόστος του να φτιάξεις ένα όχημα που να αντέχει).


Δεν νομίζω να χρειάζονται 800€ για κάθε αγώνα!!!
Μην ξεχνάς ότι ηταν διήμερος και είχες και ζημιές.
Άρα αν όλα πήγαιναν καλά για 'σένα το κόστος πέφτει στα 650€.
Και στους μονοήμερους πέφτει ακόμα περισσότερο το κόστος!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 01 Ιουν 2006, 18:11

Εκεί θέλω να το κρατήσω αλλά σα νέος μαθαίνω..βελτιώνομαι καιεγω και το όχημα μου.Εκει είναι και το θέμα εγώ έχω την πολυτέλεια να "προλάβω" τις απαιτήσεις, πόσοι ακόμοι μπορούν και πόσοι είναι ήδη έτοιμοι;;
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Ιουν 2006, 18:13

Καθένας βαδίζει με τις δυνατότητές του!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό doc » 01 Ιουν 2006, 19:32

Ακούω...

Οι άλλοι, άλλες απόψεις?

...άντε άντε!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό karka » 01 Ιουν 2006, 19:40

να πω? ...
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 01 Ιουν 2006, 20:03

Ασχετο αλλά:

Πότε θα γίνει το τριήμερο??? :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Δημοσίευσηαπό doc » 01 Ιουν 2006, 20:23

karka έγραψε:να πω? ...


...ΚΑΝΟΝΙΣΕ!!!! :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό alexandros » 01 Ιουν 2006, 20:26

superspy έγραψε:Σε trail ride με "άνεση" διαχειρίζομαι 200+ συμμετοχές :-) και το έχω αποδείξει.


Δεν χωρά αμφισβήτιση, ούτε μας πέρασε ποτέ απο το μυαλό, προς θεού !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3041
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό doc » 01 Ιουν 2006, 20:26

HUSQY έγραψε:Ασχετο αλλά:

Πότε θα γίνει το τριήμερο??? :oops: :oops: :oops:


Παρασκευή 6/10 απόγευμα με νυχτερινή απλή κυκλική διαδρομή 50 χλμ :P

Σάββατο 7/10 "πήγαινε" και Κυριακή 8/10 η επιστροφή στο ίδιο σημείο! :wink:
...αλλά μην τα πούμε όλα από τώρα! Υπομονή!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό epital » 01 Ιουν 2006, 23:24

Αγώνας αντοχής,είναι αυτό ακριβώς που δηλώνει το όνομά του!

Ενας αγώνας που δοκιμάζει, και αναπόφευκτα επιμηκύνει τα όρια οχήματος και αναβάτη/οδηγού.
Ενας αγώνας που στηρίζεται στην σωστή προετοιμασία του οποιουδήποτε οχήματος,και στην
καλή κατάσταση-φυσική,αγωνιστική,όπως θέλετε πέστε το-του οδηγού του!!
Τα στοιχεία αυτά σε συνδυασμό με την ικανότητα πλοήγησης είναι απαραίτητα σε όποιον
παίρνει μέρος σε τέτοιους είδους αγώνες,είτε πάει για θέση,είτε για τερματισμό,είτε απλά
για την βόλτα του!

Το πρόβλημά μας είναι που πρέπει να τοποθετηθούν αυτά τα όρια??Και γιατί άραγε
θα πρέπει να υπάρχουν??Μήπως τελικά τα κριτήριά μας είναι περισσότερο προσωπικά,
παρά γενικά??Μήπως τελικά θέλουμε να κατέβει η διοργάνωση στο δικό μας το επίπεδο,
και οχι να ανέβουμε εμείς στο επίπεδο της διοργάνωσης??
Τα 700χλμ. Της Ρούμελης ήταν πολλά για ένα τόσο “βατό” τεραίν??Δέν νομίζω!
Αν δηλαδή τα χλμ.ήταν π.χ. 500 θα είχε περισσότερες συμμετοχές??Ποιός βάζει στοίχημα??
Μήπως τα 130 γιούρια ήταν πολλά?? Φυσικά οχι! Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σε οποιαδήποτε μορφή του έχει υψηλό κοστολόγιο και αυτό δεν το μάθαμε στη Ρούμελη!Το ξέραμε απο την σκοτεινή.Το γενικό κόστος συμμετοχής δεν είναι ενα πρόβλημα που πρέπει να λύσει κάποιος.
Είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να αντιμετωπίσει ο καθένας για πάρτυ του!
Πως θα μπορούσε αλλωστε να είναι αλλιώς??Οποιος τα έχει,τα χώνει και συμμετέχει.
Οποιος δεν τα έχει,μένει στην απ΄έξω και κάνει την σκούπα!
Ας μην γελιόμαστε αγαπητά μου παιδιά!!Καμιά 40αριά νοματαίοι είμαστε όλοι κι΄όλοι!
Πάνω από 10 αγώνες έχουν γίνει τα δύο τελευταία χρόνια παντός επιπέδου!
Πόσοι καινούργιοι στέριωσαν? ??Ο εξής ένας.Ο Κοντολιός!!




Γράφω γιατί σας γουστάρω του σκοτωμού,και για κανένα άλλο λόγο!

Επιτροπάκης Αλέξανδρος.
η επόμενη μέρα
.....θα είναι νύχτα
Άβαταρ μέλους
epital
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 23:07
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευσηαπό ayrton » 02 Ιουν 2006, 05:49

doc έγραψε:Ακούω...

Οι άλλοι, άλλες απόψεις?

...άντε άντε!

Aspeta έχουμε Ακροπολις και εχουμε παρει τα βουνα.

Καλα ποοοοσο μεγαλο ειναι αυτο που γραφεις?????

Ανεβασε τουλαχιστον την επικεφαλιδα.
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 02 Ιουν 2006, 06:31

Ανεβασε τουλαχιστον την επικεφαλιδα.


Η τον πινακα....περιεχομενων!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες