Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μοτοσυκλέτες Rally Raid - Trail Ride

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό filoklis » 29 Σεπ 2006, 22:09

Την αρχη την καναμε στην Ροδοπη το 2004 με ενα μαλλον ακαταληλο μηχανακι ενα husqvarna 250 διχρονο αλλα η εμπειρια ηταν μοναδικη και μετα απο 2 ακριβως χρονια επιστρεφουμε με husaberg 450 fe του 2004 αυτη τη φορα το οποιο πριν απο την μετατροπη σε rally ειχε ηδη ενα βαντιλατερ απο....CBR 400 με ξεχωριστο διακοπτη ενεργοποιησης για τα μονοπατια καθως και διαφορετικη εξοδο για τις αναθυμιασεις του κινητηρα που τωρα λαδωνει την αλυσιδα και πολυ συχνα την δεξια μποτα του αναβατη. Για τις αναγκες των rally τοποθετηθηκε τεποζιτο acerbis 5 λιτρων δεξια στο πλαινο καπακι με αρκετη δουλεια (κανονικα η εταιρια το δινει για τα καλαμια μπροστα ) που ελπιζω να δουλευει γιατι δεν το δοκιμασα ακομα,και μια βαση για roadbook απο ktm που θα τοποθετησω το δικο της roadbook και αυτο απο ktm. Κατα τα αλλα εκτος απο ultra heavy duty σαμπρελες η μοτο ειναι νορμαλ και πιστευω οτι και το στανταρ γραναζωμα (σιδερενιο πισω γραναζι ) ειναι αρκετο για τους συγκεκριμενους αγωνες, συμφωνητε ? Οσο για τον αναβατη που προερχεται απο το enduro απο το μακρινο.....1982 φαινεται οτι την κανει σιγα-σιγα γιατι βρηκε λεει νεους οριζοντες !! χαιρετιζω τον φιλο θεωρω Οικονομακο που δειχνει τον δρομο και κανει αυτο που τον ευχαριστει εδω και πολλα θα ελεγα χρονια μπραβο του.
Άβαταρ μέλους
filoklis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2006, 17:04

Παλιοσειρά !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Σεπ 2006, 18:33

filoklis έγραψε: χαιρετιζω τον φιλο θεωρω Οικονομακο που δειχνει τον δρομο και κανει αυτο που τον ευχαριστει εδω και πολλα θα ελεγα χρονια μπραβο του.




Σε χαιρετώ και εγώ φίλε Λάκη και σε ευχαριστώ γιά τα καλά σου λόγια !!!

Σε περιμένουμε στο ωραίο Καρπενήσι !

Φιλιά

Γιώργος
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

DRZ 400 E

Δημοσίευσηαπό axelkal » 16 Οκτ 2006, 20:48

Hρθε στα χέρια μου -μετά απο ανταλαγή με το EXC 250- καινούργιο ,
& είναι του 2004 . Υπήρχε στη SUZUKI σε stock .

Έχοντας & στο παρελθόν drz (2000-2003) , πιστεύω πως είναι μιά
καλή ,οικονομική & αξιόπιστη βάση για να στηθεί σαν TR-RR bike .
Έτσι , σταδιακά & μέχρι τώρα , εχουν γίνει τα εξής.
*Αλλο κουστούμι πλαστικών UFO , μαύρο .
*Τιμόνι fat-bar της renthal σε ψηλότερα καβαλέτα .
*Σκληρότερα ελατήρια στο μπροστινό της racetech .
*Koύρδισμα :shock: του πίσω στά κιλά μου (100+)
*Αλλάχτηκε η εξάτμιση από λαιμό με μια yoshimoyra RS3 ,
καθώς & το φίλτρο με ένα της twin air .Εγινε αλλαγή στο
κύριο ζιγκλέρ & στη θέση της βελόνας , με σκοπό την σωστή
αναπνοή & το αποτέλεσμα είναι θεαματικό όσο αφορά την
απόδοση , ευτυχώς χωρίς σημαντική αλλαγή στη κατανάλωση .
*Mάκρυνα λίγο τη τέλική μετάδοση , αλλάζοντας το μπροστινο
γρανάζι με ένα 15άρι από 14 .
*Τοποθετήθηκε προστατεύτικη ποδιά της CRD .
*Χειροκίνητο roadbook-holder Touratec ευγενική χορηγία του drΜel :wink:
*ΙΜΟ-100R50 Rallye με το ανάλογο χειριστήριο & τη βάση προσαρμογής
τους στο μπαράκι του τιμονιού .
*16λιτρο ρεζερβουάρ της ACERBIS (192 eyro από mx-south usa ) .

Το μηχανάκι πήρε τη μέχρι τώρα μορφή του 3 μέρες πρίν το Καρπενήσι,
& σκόπευα να έχω από εκεί τις πρώτες μου εντυπώσεις .
Λογάριαζα όμως χωρίς το ξενοδόχο (δουλειά , από το δουλεία )
Τεσπα , το δοκίμασα τη Κυριακή στη διαδρομή του περσινού Αττικού ,
& είναι -με τα δικά μου δεδομένα - super :D :D
168 χλμ ξεκούραστα , γκαζερά & με κατανάλωση 11,5 lt .

Aνυπομονώ για τη Πάτρα .


ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΟΥΝ
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Re: DRZ 400 E

Δημοσίευσηαπό doc » 16 Οκτ 2006, 22:03

axelkal έγραψε:Hρθε στα χέρια μου -μετά απο ανταλαγή με το EXC 250- καινούργιο ,
& είναι του 2004 . Υπήρχε στη SUZUKI σε stock .




Θα κάνουμε φωτογράφηση - παρουσίαση στους 4Τροχούς τις μοτοσυκλέτες Rally Raid! Κανόνισε να είσαι!!! Μέσα στη βδομάδα...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

DRZ 400 E

Δημοσίευσηαπό drMel » 17 Οκτ 2006, 11:42

DRZ400E 2005, απο Suzuki.
Αλλάχτηκε το ρεζερβουάρ με 16lt της Acerbis για αυτονομία και πολύ βελτιωμένη θέση οδήγησης
Τιμόνι Pazzaz fatbar 28 με αποστάτες 6cm της Touratech.
RoadBookΤΤ Touratech
IMO R50 Touratech σε χειροποίητη βάση απο αλουμίνιο που σύντομα θα αντικατασταθεί απο την βάση της Touratech.
Φώτα Acerbis Cyclope με 2χ55-60 αλογόνου.
Εξάτμιση CRD performance βασικά για τον θόρυβο.
Γρανάζωμα απο 14 σε 15-47 για καλύτερη εκμετάλευση της δύναμης και αυτονομία.
Λάδια μπροστινού με ομολογουμένως καλύτερη συμπεριφορά.
Νέα πλαστικά της Acerbis για να μην χαλάσουν τα μαμίσια.
Προστατευτικά σκελετού της CRD.
Τώρα περιμένω να αποφασίσω άν θα αδυνατίσω ή θα αλλάξω ελατήρια.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 17 Οκτ 2006, 20:38

ΚΤΜ 200 EXC 2006 6940€
1)ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ RB THΣ KTM 95€
2)RB ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ 280€
3)ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ RB 65€
4)ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΚΤΜ 75€
5)ΤΕΠΟΖΙΤΟ13LT KAI ΣΕΛΛΑ ΤΗΣ ΚΤΜ 350€
6)ΔΙΛΙΤΡΟ ΜΠΙΤΟΝΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΓΙΑ ΟΥΡΑ 17€
7)ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΨΥΓΕΙΟΥ 65€
8)ΠΟΔΙΑ 95€
9)ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΣΚΕΛΕΤΟΥ 7€
10)ΧΟΥΦΤΕΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ 55€
11)ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ 15€
-------------
ΣΥΝΟΛΟ 8059€
Η ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ.....................
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3389
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Δημοσίευσηαπό doc » 17 Οκτ 2006, 22:53

iatrodikastis έγραψε: ΣΥΝΟΛΟ...
Η ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ.....................



ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό LC8er » 19 Οκτ 2006, 11:31

Συγχωρέστε με για την πολυλογία μου αλλά είχα πολύ χρόνο ελεύθερο...

Σωτήρης – LC8er – Κοντολιός

Η μοτοσικλέτα αγοράστηκε με στόχο τη συμμετοχή στα Rally Raids χωρίς βέβαια να έχω συμμετάσχει σε καμία μορφή αγώνα...

Η επιλογή έγινε απολύτως τυχαία αφού γνώμονας ήταν το γνωστό σε όλους μας size does matter! 510 κυβικά εκατοστά, 48 περίπου άλογα στον τροχό, ροπή και ισχύς που μακραίνουν τα χέρια του αναβάτη.

Κατά τύχη λοιπόν διάλεξα ένα ιδανικό μηχανάκι για τη περίπτωση των rally raids. ΚΤΜ 525 ΜΧC το λεγόμενο Desert. Καθαρά cross country έκδοση με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και κλιμάκωση ταχυτήτων από ΜΧ, που είναι ιδανική για ανοιχτά κομμάτια.

Δραματικές αλλαγές δεν έχουν γίνει! Κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις, μετάδωση, ηλεκτρικά, όλα όπως βγήκε από το εργοστάσιο. Λίγες «προσθήκες» μόνο έγιναν και αυτές σταδιακά.

- Προστατευτικά χεριών – κοινώς χούφτες – με ενίσχυση ώστε οι μενετές να μην είναι αναλώσιμο υλικό
- Νεοπρέν προστατευτικά για την μπροστινή ανάρτηση, απλά για να αποφύγω τον συνεχή καθαρισμό
- Ηλεκτρικός φορέας δρομοβιβλίου και ηλεκτρονικός υπολογιστής ταξιδίου (ΙΜΟ 100R300) από την touratech. Είναι κρίμα να έχεις τα πλέον καλύτερα υλικά πλοήγησης που μπορεί η απουσία τους να σου στερήσει αρκετό χρόνο.
- Βάση για τα όργανα πλοήγησης από την ΚΤΜ. Καθώς η θέση τους (δρομοβιβλίο πάνω, υπολογιστής κάτω) δεν μου άρεσε, κατασκεύασα μία απλή αλουμινένια ενδιάμεση βάση ώστε να έχω την διάταξη που θέλω.
- Χειριστήριο οργάνων πλοήγησης πέντε λειτουργιών από την Touratech.
- Επιπρόσθετο δοχείο καυσίμου της Acerbis χωρητικότητας 6 λίτρων. Καθώς το συγκεκριμένο δοχείο είναι κατασκευασμένο για μοτοσυκλέτες με ισχυρό υποπλαίσιο που εκτείνεται ως το τέλος της «ουράς» σχεδίασα μία μικρή γέφυρα – από αλουμίνιο επίσης - που μεταφέρει το βάρος σε σταθερό σημείο του υποπλαισίου. Η σύνδεση με την τροφοδοσία του κινητήρα είναι απευθείας, με ενδιάμεσο διακόπτη παροχής. Πρακτικά η αυτονομία αγγίζει τα 195 χιλιόμετρα.
- Αφρώδες λαβές τιμονιού για μείωση των κραδασμών που σε πολύωρη οδήγηση είναι ιδιαίτερα ενοχλητικοί.
- Ενισχυμένοι αεροθάλαμοι ελαστικών ώστε να μειώσουν τις πιθανότητες σχισίματος σε πιέσεις κάτω του ενός bar.

Το κόστος της προσαρμογής της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτες για στους αγώνες rally raid ανήλθε κάτι παραπάνω από 800 ευρώ, αλλά – στο μεγαλύτερο μέρος της - είναι μία επένδυση εκμεταλλεύσιμη σε κάθε άλλη μοτοσυκλέτα.

Το μόνο «εξωτικό» εξάρτημα που θα ήθελα να προσθέσω είναι έναν σταθεροποιητή του συστήματος διεύθυνσης, καθώς το ΚΤΜ 525 ΜXC έχει την ίδια – γρήγορη γεωμετρία με τις αδελφές εκδόσεις enduro και υπολείπεται του ιδιαιτέρως ανταγωνιστικού KTM LC4 XBE (Xlimited Blue Edition)

Καθώς ο εξοπλισμός οφείλει να επεκτείνεται και στον αναβάτη, πέρα από τον κλασικό εξοπλισμό προστασίας enduro, οι αγώνες rally raid απαιτούν:

- συνεχή ενυδάτωση του οργανισμού (ασκός 3 λίτρων με στόμιο πρόσβασης κατά την οδήγηση)
- σωστή θερμοκρασία σώματος και ιδιαίτερα των άκρων (ειδικές κάλτσες, εσωτερική ισοθερμική κουκούλα, γάντια για κάθε περίσταση συν ένα επιπλέον)
- πλήρη συλλογή εργαλείων ώστε να καλύπτων βλάβες τόσο της μοτοσυκλέτας, όσο και του φερόμενου σ’ αυτή εξοπλισμού
- υλικά βουλκανισμού, σαμπρέλα, μοχλοί αλλαγής και φιαλίδια πιεσμένου αέρα
- ανταλλακτικά που θεωρούνται ευαίσθητα (πχ. Μανέτες, ασφάλειες)
- Αδιάβροχη θήκη για ευπαθή αντικείμενα (άδεια κυκλοφορίας, κινητό, χρήματα)
- Σακίδιο πλάτης με ασφάλιση σε στήθος και στη μέση για την μεταφορά των παραπάνω
- Εσωτερική βερμούδα με επιθέματα προστασίας σε γλουτούς και καβάλο
- Η ζώνη μέσης με προστασία στα νεφρά και τους οσφυϊκούς είναι πάντα ευπρόσδεκτη.

Στους πρώτους αγώνες στον εξοπλισμό προσέθετα και 1 Depon και 1 Mesulid για να κοιμηθώ ήρεμα και την επόμενη μέρα να φτάσω στη δουλειά μου.....

Πριν τους αγώνες έπερνα γερές δόσεις off-road.gr και κοκκαλάκι νυχτερίδας για τα βουντού της ομάδας Rider’s Shop

Προσωπικός μου σύμβουλος ο Dr(akou)MEL που φροντίζει στην κατάστρωση τακτικής πριν και μετά τον αγώνα (κόψε τις μαλακίες, θα σε σκίσω, κάτσε καλά, δεν πας καλά, σε πατήσανε στο λαιμό κλπ).

Προσωπικοί μου αντίπαλοι οι
- Berg. Θα τον εξοντώσω με καρδιακό επισόδιο
- Blue. Η μπύρα στο ρεζερβουάρ δεν ήταν ικανή να τον σταματήσει στο Καρπενήσι (ακόμα ψάχνει με τον μηχανικό να δεί τι συμβαίνει)
- Husqy. Μ’ αρέσει το μηχανάκι του
- Barbajohn. Respect
- Markd. Το ροχαλητό του στερείται μπάσου
- Geko. Μου την είπε στο πρώτο μου ποίημα
- Δον Κιχώτης. Που θα πάει δεν θα βρεθεί μπροστά μου

Μέγας Χορηγός: xrepia.gr με μασκότ τον scrat (ice age)
Mικρός Χορηγός: Aplha Bank, Eurobank, Citibank
Χορηγός Υπόδησης (παντόφλα): Σοφία (η σύζηγος)
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 19 Οκτ 2006, 12:15

LC8er έγραψε: Ηλεκτρικός φορέας δρομοβιβλίου


Σωστος!!!
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Οκτ 2006, 22:08

LC8er έγραψε:Μέγας Χορηγός: xrepia.gr με μασκότ τον scrat (ice age)
Mικρός Χορηγός: Aplha Bank, Eurobank, Citibank
Χορηγός Υπόδησης (παντόφλα): Σοφία (η σύζηγος)


Για το δάσκαλό σου ούτε μία κουβέντα? Ούτε έναν καλό λόγο?
Είσαι αχάριστος ΡΕΕ!!!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό LC8er » 21 Οκτ 2006, 12:12

doc έγραψε:
LC8er έγραψε:Μέγας Χορηγός: xrepia.gr με μασκότ τον scrat (ice age)
Mικρός Χορηγός: Aplha Bank, Eurobank, Citibank
Χορηγός Υπόδησης (παντόφλα): Σοφία (η σύζηγος)


Για το δάσκαλό σου ούτε μία κουβέντα? Ούτε έναν καλό λόγο?
Είσαι αχάριστος ΡΕΕ!!!


... τι να πω... αφού με απέβαλε εμένα και την παρέα λογω κακής διαγωγής! δεν την έβγαλα την τάξη - μου λείπει ήθος βλέπεις, και ήρθα εδώ να βγάλω το πανεπιστήμιο του (χωματό)δρόμου.
...
και ένα του φίλου μου του aper για τους αγγλομαθείς:

Theoretically, there is no difference between theory and practice, practically there is!
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό LC8er » 21 Οκτ 2006, 12:14

leipsippos έγραψε:
LC8er έγραψε: Ηλεκτρικός φορέας δρομοβιβλίου


Σωστος!!!


ακόμα καλύτερα - γιατί ακούει και ο Geco -

αλουμινένιος φορέας δρομοβιβλίου με ηλεκτρική κίνηση
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 21 Οκτ 2006, 14:28

LC8er έγραψε:αλουμινένιος φορέας δρομοβιβλίου με ηλεκτρική κίνηση

Τώρα κατάλαβα με τέτοια εξαρτήματα παίρνονται οι πρωτιές.Και όχι ηλεκτρικά roadbook.
ΔΩΣΕ ΚΙ ΑΛΛΑ TIPS
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3389
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 22 Οκτ 2006, 23:53

KTM 640 Adventure R 1998
Λοιπον εχουμε και λεμε:
Ηλεκτρικα
Xenon στη μεσαια σκαλα( αν με δειτε να χορευω εχω διαρροη...)
Δευτερο βεντιλατερ
Εξτρα γραμμη 12 volt στο cocpit
Carbon R/B holder
Imo 50 Rally
Τα 2 παραπανω σε μεταλλικη βαση της KTM "ειδικα" λυγισμενη για να στριβει ολο το τιμονι.
Μοτερ
Αλλαγμενο με μοντελο 2003(οχι το παλιο δεν εσπασε).
Λαιμοι μεγαλυτερης διαμετρου.
Εξατμηση KTM competition
Καρμπυρατερ Keihin FCR41 (με πολυ πατεντα στην γκαζιερα και το Kill switch).
Αναρτησεις
Υδραυλικη προφορτηση στο αμορτισερ.
Αυτα τα ολιγα.Μολις ο μηχανικος μου τελιωσει με την τουρμπινα στο 620 που ετοιμαζει και αποκτησει τεχνογνωσια λεω να βαλω και γω...Τρεμετε LC8...
KTM RULZ THE DESERT
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό LC8er » 21 Δεκ 2006, 13:03

Το περιοδικό βγήκε και έχει σουπερ φωτό (cuspid εισαι εγγύηση!!!!)!

ντοκ, ευχαριστούμε για τη μισή σελίδα δημοσιότητα που μας προσέφερες!!!!

Ετήσια έκδοση off-road των 4τροχών
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες