Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride - Raid Ξυλοκάστρου - Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό el_hymador » 11 Φεβ 2004, 17:41

Oλα ηταν τελεια! :P .Ακομα και η ανησυχια μου οτι θα ειναι το πρωτο trail ride που θα τερματισω χωρις ουτε μια πτωση,εξαφανισθη οταν εμβολισα(!!??? :shock: )ενα wr250 (και παλι συγνωμη Ιακωβε!!).Ετσι διατηρησα την παραδοση και το σερι πτωσεων στα t.r.!!! :D .Ευχαριστω οσους συνεβαλαν στην οργανωση η οποια ηταν αψογη.Τι και αν το road book ειχε λαθακια?Παρακαλω στο επομενο t.r. εσκεμενα να υπαρχουν λαθη,εχει πολυ χαβαλε ετσι...
Α! μια επισημανση στους φιλους με τα τετρακουνητα...στα μισα περιπου της διαδρομης,μπλεχτηκε συρμα περιφραξης στον πισω τροχο με αποτελεσμα να με φτασει το κομβοϊ αυτοκινητων.Παιδια λιγο περισσοτερη προσοχη!!
Προσπεραση με +πολλα χλμ και μαλιστα σε δυσκολο σημειο ειναι καπως....
οπως και το γεγονος οτι οσοι ειχαν χαθει πηγαιναν αναποδα την διαδρομη με τις μπετουγιες...Ηταν ομως μεμονομενα περιστατικα,η συντριπτικη πλειοψηφια των 4χ4 ειχαν αψογη συμπεριφορα(no hard feelings :razz: )
Περιμενω με αγωνια το επομενο t.r. (στην ερημο καλαχαρι και στα ελη της Ν.Ορλεανης να παλευουμε με τους κροκοδειλες)και παλι ευχαριστω see ya!!!

KΩΣΤΑΣ ΚΤΜ LC4 640
el_hymador
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 09 Φεβ 2004, 16:28

Δημοσίευσηαπό 747 » 11 Φεβ 2004, 19:19

Είναι όντως άδικο για τα παιδιά που έχουν τις δυνατότητες να πάνε πολύ γρήγορα, να κολλάνε πίσω από κάτι τύπους σαν και του λόγου μου, και να μην μπορούν να περάσουν λόγω στενότητος. Προσωπικά προσπάθησα πολύ να βοηθήσω όσους μπορούσα για να περάσουν μπροστά. Δεν τα κατάφερνα πάντα. Όπως για παράδειγμα όταν στο Β' σκέλος πήγαινα του σκοτωμού (για 2 τουλίπες μόνο) και ξαφνικά είδα πίσω μου 2 άσπρες πόρτες να πλησιάζουν επικίνδυνα........ :shock:
Ίσα που πρόλαβα να ανέβω ένα ανάχωμα και να κάνω χώρο πριν ο Γιάννης Αθανασίου (χαίρε Γιάννη) με κάνει αναγόμωση για τα Fedima του!!!!

Προς τους οργανωτές: ΟΧΙ ΠΙΑ LR ΠΙΣΩ ΜΟΥ!!!!! ακόμα βλέπω εφιάλτες!!!

Πάντως υπήρχαν και κάποιοι που πέρασαν περισσότερα δεινά.....
Εικόνα
Το μνημείο στον Άγνωστο αναβάτη είχε στηθεί για λαικό προσκύνημα έξω από την ταβέρνα...... :cry:

Δεν κρατιέμαι για το επόμενο
Ο ΑΠΡΙΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΣΠΥΡΟ!!!!!!!!!!!!!
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό ikal » 11 Φεβ 2004, 22:56

Πριν τον αγώνα ήμουν από τους λίγους που εκφράσανε τις ανησυχίες τους αλλά και τις αντιρρήσεις τους κυρίως για τον κανονισμό του αγώνα αυτού, δεχόμενος μάλιστα αρκετές φορές επικρίσεις άλλοτε επώνυμες και άλλοτε ανώνυμες. Οι ανησυχίες αυτές και οι προβληματισμοί υπάρχουν δυστυχώς ακόμα, άλλες σε μικρότερο και άλλες σε μεγαλύτερο βαθμό , αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να τις συζητήσουμε τώρα.
Σήμερα θα ήθελα να πω, πως είδα από τη δικιά μου πλευρά τόσο τον αγώνα όσο και την οργάνωση αυτού.

Είδα πρώτα πρώτα μια motoλέσχη που τα έδωσε όλα (όσα μπορούσε βέβαια) για να διοργανώσει ένα τόσο δύσκολο αγώνα (λόγω των πολλών συμμετοχών και κυρίως των 4χ4 ).Η διαδρομή ήταν πολύ καλή και σχεδόν καθόλου επικίνδυνη από μόνη της .
Επικίνδυνη την κάναμε μόνοι μας με τον τρόπο που οδηγούσαμε και με την συμπεριφορά μας απέναντι στους άλλους αγωνιζόμενους.(εδώ βέβαια φταίει εκτός από την «υπεροψία κάποιων με LR» και το ότι σχεδόν κανένας δεν είχε καταλάβει τους κανόνες αυτού του παιχνιδιού).

Το δρομοβιβλίο ήταν πολύ καλό και τα λάθη που είχε, ήταν πολύ λίγα σε σύγκριση με το μήκος και το είδος της διαδρομής που κάλυπτε.
Τα χασίματα κάποιων, στην αρχή κυρίως , τα μεγάλα μποτιλιαρίσματα που δημιουργήθηκαν σε συνδυασμό με το πείσμα κάποιων να μην επιτρέπουν το προσπέρασμα και το ότι η μυστική χρονομέτρηση ήταν μόνο μια σε 93 χιλ, ήταν αυτά που καθόρισαν τον αγώνα.
Ο αγώνας δεν ήταν rally και δεν χρειαζόταν στημένο για αγώνες αυτοκίνητο. Το πρώτο και τέταρτο τμήμα ήταν απλά «σβέλτα» κομμάτια. Αρκεί βέβαια να μην είχες χαθεί και καπελωθεί. Το δεύτερο και τρίτο ήταν κομμάτια αργά σχετικά για κάποιον που είχε μια μικρή εμπειρία από διάβασμα. Αν ήταν δυνατό να υπήρχαν ΣΕΧ στο τέλος κάθε τμήματος να είστε σίγουροι ότι και ο ξέφρενος ρυθμός των «καπελωμένων» θα έπεφτε, αλλά και τα αποτελέσματα δεν θα ήταν τόσο άδικα για κάποιους.

Μου άρεσαν επίσης οι πολλές συμμετοχές και οι πολλοί χορηγοί (αρκετό χρήμα στη λέσχη, που σημαίνει ,φτηνός αγώνα και καλή οργάνωση).
Δεν μου άρεσε όμως ο τζάμπα αγώνας .Με ελάχιστη συνδρομή θα είχαμε παραπάνω μέτρα ασφαλείας , που πιστεύω ότι ήταν απαραίτητα για έναν αγώνα με τόσες πολλές συμμετοχές και τόσα πολλά δύσβατα σημεία, θα είχαμε χρονόμετρα με καταγραφικό, θα είχαμε περισσότερους ενδιάμεσους και κριτές και ένας τόσο μεγάλος αγώνας δεν θα κρινόταν μόνο σε μια τυχαία μέτρηση. Η τελευταία μου αυτή παρατήρηση δεν αποτελεί κριτική στη λέσχη αλλά πρόταση για τον επόμενο αγώνα.
(Τα εξάσφαιρα θα βγουν στον επόμενο)

Μου άρεσαν οι δίτροχοι φίλοι που στο 2ο ΣΕΔ (μάλλον) προτίμησαν τα παϊδάκια από τη σκόνη αποδεικνύοντας ότι όντως ήρθαν για βόλτα.
Δεν μου άρεσαν όμως όλοι αυτοί που ήρθαν για βόλτα, αλλά κατά την διάρκεια του αγώνα έβαλαν σε κίνδυνο (πάνω στην άγνοιά τους) τους υπολοίπους , αλλά και αυτούς τους ίδιους.

Μου άρεσαν ο κος και η κα Λιάκου καθώς και όλα τα παιδιά της οργάνωσης.
Δεν μου άρεσαν όμως οι «φήμες » ότι κάποιοι της οργάνωσης , σε παράπονα αγωνιζομένων, απάντησαν «αν δε σας αρέσει μην ξανατρέξετε».

Τέλος ,μου άρεσε που κέρδισα.
Δεν μου άρεσε όμως, που δεν κατάλαβα πως κέρδισα.


Υ.Γ. Στο επόμενο αγώνα, όσο φιλικός και να είναι, εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να ξαναδώ αναβάτες χωρίς κράνος και 4Χ4 να έχουν πλήρωμα ανήλικα.


Γιάννης Καλτσάς
ikal
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:04

Δημοσίευσηαπό gc » 12 Φεβ 2004, 02:13

Ηταν η πρωτη μου φορα σε κατι τοσο γρηγορο (για τα δικα μου δεδομενα).
Εψαχνα καιρο να βρω μια καλη δικαιολογια για να παω με τετοιο ρυθμο σε χωμα και φυσικα μου αρεσε. :lol:

Το δρομοβιβλιο ειχε καλες απεικονισεις αλλα (ο συνοδηγος μου λεει) και καποιες ασαφειες τις οποιες "μπαλωναμε".
Χαθηκαμε 2 φορες (στα 2ο και 3ο σκελος) απο δικο μας λαθος με αποτελεσμα απο τα 20 λεπτα που χασαμε να μπορεσουμε να καλυψουμε μονο τα 10,5.
Απο τα 12 περιπου αυτοκινητα που επρεπε να προσπερασουμε οι μονοι που μας ανοιξαν δρομο οικιοθελως ηταν το ασημι Grand Vitara, το πρασινο samurai 161 και το nissan king cab 145. Ισως πρεπει ολοι να σκεφτουμε οτι οταν μας φτανει καποιος, δεν το κανει για κανουμε κόντρα αλλα γιατι εχει αργησει στο "ραντεβου" :D

Η προσπαθεια και το μεγεθος της οργανωσης ηταν εντυπωσιακο και τους ευχαριστουμε.
Ισως την επομενη φορα μπορει να βελτιωθει η ασφαλεια με ενδιαμεσους να τσεκαρουν αν περνουν ολοι, χρονομετρα (με εκτυπωση?) και ισως κατηγοριες ανα κυβισμο.


162.
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Φεβ 2004, 11:33

Όλες οι μέχρι τώρα παρατηρήσεις σας, είναι καλοδεχούμενες και λαμβάνονται ως καλοπροαίρετες για να βελτιώσουμε το Trail Ride κρατώντας το αρχικό πνεύμα του πάντα και όχι δημιουργώντας ένα «αντίγραφο» άλλου αγώνα.

Έχετε πολλές απορίες και ερωτήσεις και αφού περάσουν μερικές μέρες έχω σκοπό να προσπαθήσω να τις απαντήσω μια – μια όσο μπορώ καλύτερα.

Με καλή διάθεση θα ήθελα απλώς να ξεκαθαρίσω αμέσως μια παρεξήγηση:
Α. Αγωνιζόμενοι χωρίς κράνος δεν υπήρχαν.
Β. Επίσης, συμμετοχές με ανήλικα.
Υπήρχαν θεατές και «τοπικοί» που κάνανε τη βόλτα παράλληλα με τον αγώνα, χωρίς να χρειάζεται να πάρουν την άδεια από κανένα. Αυτοί κάνανε ότι θέλανε (είναι λογικό) και δεν είχαν αριθμούς. (όπως στην παραπάνω φωτογραφία!)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό IKE » 12 Φεβ 2004, 12:12

Superspy έχεις δίκιο για τον τύπο χωρίς κράνος, δεν σκέφτηκα πως θα είναι θεατής και το είδα μετά εκ των υστέρων σε άλλη φώτο οπου είναι σταματημένος και κοιτάει τον αγώνα, γκάφα δικιά μου, απλώς κουφάθηκα που το είδα νομίζωντας οτι έτρεχε.

Να προσθέσω κάτι σαν παρατήρηση η οποία αν και δεν είναι κάτι σοβαρό μας μπέρδεψε όσον αφορά τα αποτελέσματα. Η χρονομέτρηση έλεγε το έγγραφο θα έχει τελειώσει πρίν την τουλίπα στα συνολικά 93 περίπου χλμ, ενώ τελικά το πρίν ήτανε 20χλμ πριν το τέλος περίπου. Φυσικά τυπικά δεν είναι λάθος μιας και ο αγώνας όντως τελείωσε πριν απο αυτή την τουλίπα απλώς εμείς νομίζαμε πως το τέλος θα ήτανε κάπου εκεί δηλαδή στα περίπου 93 χλμ.Οπότε όταν φτάσαμε στο parking μετρώντας τα αυτοκίνητα που ήτανε εκεί αλλα και όσα ήρθανε στο επόμενο 20λεπτο πιστέψαμε πως είμασταν περίπου μέσα στην πρώτη 15άδα ενώ τελικά ήμασταν 40οι. Ουσιαστικά δηλαδή το κομμάτι Δ' δεν μέτραγε.

Απλώς καλό πιστευω θα ήτανε να ξέρουμε ακριβώς που τελειώνει η χρονομέτρηση χωρίς αυτο να σημαίνει πως υπήρχε παράλειψη απο την πλευρά της οργάνωσης.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Captain_ » 12 Φεβ 2004, 18:25

Γεια χαρα σε όλους, να πω και γω την γνώμη μου για τον αγώνα.

Ενα μπράβο και από έμένα σε όλους αυτούς που κουράστηκαν για να διασκεδάσουμε.

Τι μου άρεσε

Βρήκαμε μια καλή δικαιολογία να ξεχαρμανιάσουμε οδηγώντας το σπορτατζακι ( 105 ) στο όριο του πέφτω δεν πέφτω στον γκρεμό.

Γνωρίσαμε και κάναμε νέους φίλους ( γεια σου metalaxe, dista, tazmania, tedos, forester etc )

Είδαμε επιτέλους παλιούς γνωστούς μετά από αρκετά χρόνια

Τι δεν μου άρεσε

Αγώνας ταχύτητας σε μη κλειστή διαδρομή = απίστευτη τύχη που δεν έγινε ατύχημα

Δεν χρωστούσανε τίποτα αυτοί που ήταν πιο γρήγοροι από εμένα να περιμένουν πότε θα κάνω στην άκρη ( συγγνώμη αν εμπόδισα κανέναν ) γιατί ο δρόμος δεν χωρούσε. Χρόνια στους αγώνες ταχύτητας μοτό, ξέρω ότι είσαι υποχρεωμένος να κάνεις χώρο ΑΝ δεις μπλε σημαία και ΑΝ έχεις χώρο και δεν κινδυνεύεις με την αλλαγή της γραμμής σου.

Ευθύνη δική μας που δεν είχαμε ενημερωθεί για τον τρόπο χρονομέτρησης αλλά και της οργάνωσης που δεν ανάφερε λεπτομέρειες. Αποτέλεσμα, σταματάγαμε για ψύλλου πήδημα με αποκορύφωμα να φτιάξουμε την βάση της ρεζέρβας πίσω που είχε στραβώσει από ένα μικροχτύπημα με όπισθεν. Εννοείται ότι πατώσαμε!

Η διαδρομή ( παρά το ότι είναι δύσκολο να βρεις τέτοια διαδρομή που να κλείνει κιόλας και μπράβο γι' αυτό) θα ήταν απείρως καλύτερη με λάσπη αλλά δεν φταίει η διοργάνωση που ξεράθηκε. Λίγο περισσότερο δεντράκι πάντως δεν θα έκανε κακό ( μας έφαγε το αμπέλι και ο θάμνος ).

Επειδή φαίνεται με τα παραπάνω ότι γκρινιάζω, κάθε άλλο, διασκεδάσαμε με την ψυχή μας, περάσαμε πολύ καλά και θα έρθουμε και στο επόμενο.
Captain_
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 18:03
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό 4wd » 12 Φεβ 2004, 23:35

Άργησα λίγο… μα να’μαι

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που κόπιασαν να διοργανώσουν και να πραγματοποιήσουν ένα τόσο επιτυχημένο trail ride σαν κι αυτό που όλοι μας τρέξαμε, ζήσαμε και τερματίσαμε.
Τόσο οι οδηγοί όσο και οι συνοδηγοί.
Από τη θέση του συνοδηγού λοιπόν με το road book στο χέρι (που έχει γίνει το αγαπημένο μου βιβλίο τελευταία!), μ’ ένα λειψό κοντέρ που ανά 100 μέτρα έχανε κι 100 μέτρα, πασχίζοντας με προσθαφαιρέσεις της τελευταίας στιγμής και λίγη τύχη στο περίπου, να ταυτίζω βιβλίο, αποστάσεις, μέτρα και στενά! Εμπειρία από τις λίγες. Παρ’ όλα τα λάθη και τα συμβάντα, με την άψογη συνεργασία του έμπειρου και αγαπημένου οδηγού μου, τερματίσαμε σαν όλους τους αγωνιζόμενους που επιθυμούν τη νίκη.
Να’ στε καλά βρε παιδιά να διοργανώνετε πάντα τέτοια!

Πότε είπατε ότι είναι το επόμενο? Πόοοοοτε??!! Πιο νωρίς δε γίνεται? :oops: :oops:
4 Wild Driver
......Teda......
Άβαταρ μέλους
4wd
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 09 Φεβ 2004, 21:45

Δημοσίευσηαπό nec-r » 13 Φεβ 2004, 18:59

4wd έγραψε:Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που κόπιασαν να διοργανώσουν και να πραγματοποιήσουν ένα τόσο επιτυχημένο trail ride σαν κι αυτό που όλοι μας τρέξαμε, ζήσαμε και τερματίσαμε.
Τόσο οι οδηγοί όσο και οι συνοδηγοί.
Να’ στε καλά βρε παιδιά να διοργανώνετε πάντα τέτοια!


Το όποιο αποτέλεσμα καλο ή κακό ειναι ευθυνη ΚΑΙ των συνοδηγών οι οποίοι οταν συμμετάσχουν με τον τρόπο το οποίο η teda περιέγραψε , ελεγχουν ρυθμούς ,ελεγχουν τουλίιπες ,χρονομετρα ,οδομετρα και αλλα πολλα ταυτόχρονα.Ετσι από ιδία εμπείρια ομολογώ και εγω οτι λαμβάνουν σημαντικό μερισμα από τα συναισθηματα της στιγμής ή του αγωνα.
Ευχομαι πανω απο ολες τις παρατηρήσεις οι οποιες προαναφέρθησαν παραπάνω , ο βασικός στοχος για οδηγους και συνοδηγους να παραμεινει η διασκεδαση , το κέφι και γενικά το fairplay του παιχνιδιού περαν απο την θέση στην καταταξη την οποία καταλαμβανει τελικά ο καθένας.
--------------------------------------------------------------------------------------rav4's co-pilot
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 14 Φεβ 2004, 11:23

Συγχαρητήρια και πάλι!!!

OXI, γκρίνιες δεν έχω, και μου αρέσει ο ερασιτεχνικός του χαρακτήρας -αλλά με επαγγελματική οργάνωση- με όλα όσα σημαίνει αυτό.

O καιρός και πάλι μας έκανε τα τερτίπια του!!
Δεν πειράζει, απλώς διαμόρφωσε τις συνθήκες.
Aν πάλι είχε πολλήηή λάσπη απλώς, θα ήμασταν κομπολόι, και σε πολλά σημεία λόγο στενότητας θα μπλοκάραμε χωρίς την δυνατότητα να προσπεράσουμε ή απεγκλωβίσουμε τον προπορευόμενο. Tι θα γινόταν αν ήταν στις 15/2;

H διαδρομή πολλή καλή και με ποικιλία [αν και πολύ το αμπέλι, με ολίγον δάσος, και για κερασάκι η "Africa" βούτα]

ΣYNXAPHTHPIA στους ΣYNOΔHΓOYΣ και βέβαια στα MHXANAKIA
Tο παιχνίδι παίχτηκε στη πλοήγηση.
Δεν μπορώ να κρίνω το δρομοβιβλίο -2 συνοδηγοί & δεν βρίσκαν άκρη ούτε μεταξύ τους, πάντως το κατά-διασκεδάσαμε & είναι εκπαιδευμένοι για το επόμενο- ακόμα & αν βρείτε λάθη έχει γίνει πολλή καλή δουλειά BPABO.
τουλίπες ανά 50-500 μέτρα, κοντέρ στο περίπου +klm από μπροςπισω, γρήγορος ρυθμός οδήγησης -την επόμενη φορά με laptop- είχε ενδιαφέρον,
διαδρομές με ενδιάμεσες διασταυρώσεις χωρίς χαρακτηριστική μορφολογία εδάφους -μου άρεσε το παιχνίδι στα αμπέλια-, και οι πονηρές τουλίπες για να σε κρατούν σε εγρήγορση [π.χ. "Mαλιά Mέδουσας" ήταν απλός είσοδοι σε κτήματα (μπορούσε να έλειπε), μόνο εγώ είδα ότι πρέπει? να την περάσαμε & το επιβεβαιώσαμε φτάνοντας στην επόμενη τουλίπα]

θέλω να μην το θεωρήσω Aγώνα, αλλά Παιχνίδι με Διαγωνιστικό Xαρακτήρα.

Kάποιοι μιλήσαν για "επικίνδυνο"
Oι μέσες ταχύτητες ήταν μέσα στις συνθήκες, και επέβαλαν απλός σβέλτο ρυθμό οδήγησης -όχι επικίνδυνο-, με περιθώριο να μπερδευτείς 2-3 φορές -άλλωστε μέσα σε 200-500 μέτρα το είχες ανακαλύψει-, και να είσαι εντός χρόνου.
Κάποια στιγμή ήμουν μεταξύ να αγοράσω χωράφι ή να κρατηθώ στο δρόμο με κίνδυνο τις τούμπες -το νομίζω  wrangler από πίσω ξέρει- αλλά ήταν καθαρά δικό μου λάθος & κατόπιν επιλογή.
Aν είχε λάσπη & χαμηλότερες ταχύτητες πάλι προσοχή & σύνεση θα ήθελε, π.χ. μικρή ανηφόρα λασπωμένη με φόρα, σαμάρι στην έξοδο, και αμέσως αριστερή λασπωμένη στροφή με ανάποδη κλίση, το "Δεξιά σας χαμηλά οργωμένο χωράφι" την άνοιξη θα φύτρωνε μηχανοκίνητα.

Θα προτιμούσα τους ενδιάμεσους χρόνους & καπέλα.
Προτείνω ενδιάμεση ανασυγκρότηση με μικρή-δύσκολη-τεχνική trail δοκιμασία & βαθμολογία.

Στενοί δρόμοι χωρίς δυνατότητα προσπεράσματος...
Όποιος βρει διαδρομή ας μας ενημερώσει, εκτός και το επόμενο στο Θεσσαλικό κάμπο.

Μία και μιλάμε για από Aθήνα, τα μέχρι 150klm είναι άνετα προσβάσιμα & διαδρομές υπάρχουν πολλές.
Kαι όχι ζεστούς μήνες με σκόνη -προσωπική επιλογή- & επιτέλους ας βρούμε τη λάσπη!!!

Tο EKAΛH έδειξε τον καλύτερο του εαυτό.
MΠPABO στο 101, θα έπρεπε να ήταν από τις δημόσιες σχέσεις της οργάνωσης, χαμένοι στο διάστημα γνωρίστηκαν, συνομίλησαν και έκαναν γκάλοπ της διαδρομής με όλους, το διασκέδασαν, δεν πτοήθηκαν και τερμάτισαν.

ME ανυπομονησία το επόμενο -το "θα φέρουμε υδροφόρες" ας μείνει ανέκδοτο-
136
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό 4wheeldrive » 16 Φεβ 2004, 03:11

Ερωτηση΄
Γιατι τα road book δωθηκαν απ' την προηγουμενη μερα?
Άβαταρ μέλους
4wheeldrive
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 14 Ιαν 2004, 00:37
Τοποθεσία: Αθήνα-Κολωνός

Δημοσίευσηαπό pino » 16 Φεβ 2004, 08:56

4wheeldrive έγραψε:Ερωτηση΄
Γιατι τα road book δωθηκαν απ' την προηγουμενη μερα?


Τα road book δόθηκαν την προηγούμενη ώστε οι συμμετέχοντες να έχουν χρόνο να τα μελετήσουν, οι δε μοτοσικλετιστές να τα κόψουν, να τα κολλήσουν και να τα τυλίξουν σε ρολό μέσα στα road book holders (όσοι είχαν) Πίστεψέ με δεν είναι και τόσο εύκολη δουλειά. Τώρα άν κάποιος το πήρε και έκανε την διαδρομή νύχτα..... :shock: μπράβο του!!!
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό xontros » 16 Φεβ 2004, 11:05

4wheeldrive έγραψε:Ερωτηση΄
Γιατι τα road book δωθηκαν απ' την προηγουμενη μερα?

Νόμιζα ότι το έλεγαν για πλάκα :shock: :shock: :shock:...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό 4wheeldrive » 16 Φεβ 2004, 14:11

Θελεις να πεις οτι δεν υπηρχε χρονος να το κανουν την κυριακη?Ειναι δικαιο για τους υπολοιπους που το πηραν τελευταια στιγμη?
Άβαταρ μέλους
4wheeldrive
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 14 Ιαν 2004, 00:37
Τοποθεσία: Αθήνα-Κολωνός

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 16 Φεβ 2004, 21:34

:P Παντως εμεις το διασκεδασαμε πραγματικα .
Αν και τελευταιοι δεν χαλαστηκαμε και ειμαστε ετοιμοι και για το επομενο.
Συνθημα μας:
:razz: Τι και αν χαθηκαμε δεν στεναχωρηθηκαμε
λιγο χασομερισαμε και ομως τερματισαμε :P :o


το πληρωμα του 101.

Υ.Γ. Ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους σας. :razz: :D
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες