Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride - Raid Ξυλοκάστρου - Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Φεβ 2004, 02:12

forester έγραψε:Καλό θα ήταν Σπύρο αυτά να μένουν σε πιο κλειστό κύκλο, μόνο και μόνο για να μην τρομάξει πολύς κόσμος.


Θοδωρή θα διαφωνήσω σε αυτό. Είναι πολύ καλό, άνθρωποι με εμπειρία στο χώρο να λένε ανοιχτά τις απόψεις τους και με διάθεση για καλύτερους αγώνες. Αυτό συντελεί στο να γίνετε γόνιμη συζήτηση τ' αποτελέσματα της οποίας θα βλέπουμε σιγά σιγά.

Άλλωστε, αυτό που θέλουμε όλοι είναι καλύτεροι αγώνες με περισσότερες συμμετοχές.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 10 Φεβ 2004, 11:10

Και πάλι να δώσω τα συγχαρητήριά μου στα παιδιά για τον αγώνα, ακόμα δεν έχω συνέλθει εντελώς :oops: . Μπράβο και περιμένουμε το επόμενο.

tedo merci και ανταποδίδω, νομίζω προσφέραμε αρκετό θέαμα στα σημεία που πηγαίναμε μαζί :D

Εγώ απο τους συναθλητές μου να δώσω τα εύσημα στους φίλους με το L300 που πιστεύω είχανε το πιο έμπειρο όχημα του αγώνα και το μόνο με ενσωματωμένη κρεβατοκάμαρα στην οροφή! Καναμε το μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα μαζί.

Να ευχαριστήσω και τους 2 συνοδηγούς μου που μπορεί να χάσαμε 10 χρόνια απο την ζωή μας απο το άγχος και τα near death experiances αλλα περάσαμε φανταστικά.

Δυστηχώς χαθήκαμε 3 φορές εκ των οποίων στις 2 είχαμε πάρει απο την αρχή τον σωστό δρόμο αλλα γυρίσαμε πίσω λόγω αμφιβολιών και την 3η περάσαμε έξω απο το εξοχικό ενος φίλου μας (!) και απο τον ενθουσιασμό στρίψαμε λάθος στην επόμενη τουλίπα.

Δεν ξέραμε πως η χρονομέτρηση τελείωνε ουσταστικά λίγο μετά το 3ο σκέλος και πήγε τσάμπα η προσπάθεια στο 4ο (το μόνο που δεν χαθήκαμε καθόλου και κάναμε και αρκετές προσπεράσεις) .Nομίζαμε πως τα καπέλα προπορείας θα έπεφταν σε χρονομετρήσεις πιο μικρών αποστάσεων και πριν το 1ο χάσιμο δεν περνούσα τα 40χλμ για να μην φάω καπέλο.Μετά το χάσιμο δεν είχα βέβαια τέτοιες έννοιες.

Τώρα περιμένω να δώ το βίντεο του αγώνα (απο την camera on-board του off-road animal)

Τέλος να δώσω τα συγχαρητήριά ,μου στο πλήρωμα 101 που αν και δεν τους γνώρισα είχανε τα πιο έμεπιρα nicknames by far καθώς επίσης και στο παιδί με το ΚΤΜ που είχε το ίδιο μπουφάν με τον superspy και του μίλαγα νομίζοντας πως είναι αυτός :roll:
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό ayrton » 10 Φεβ 2004, 11:21

gia kai xara sas
eimai enas apo aftous pou den takataferan na dilwsoun egkera kai den etreksa.
apo oti diavasa prepei na to efxaristithikate
APORIA::
giati den vlepw katholou sxolia apo moto opou trail ride ginonte sixnotera apo to 0-300 kai polloi simetexontes itan ekei na doume kai aftoi pws ta perasan.
ante kai sto epomeno na eimaste kai emeis ekei
sigxaritiria se olous osous kopiasan
idka se sena miaxali

Kostas Hatzigiannakis
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 10 Φεβ 2004, 11:31

Ο καθένας θα πρέπει να εκφράζει τη γνώμη του δημόσια. Ειδικά ο Σπύρος που έχει μεγαλύτερη εμπειρία από τους περισσότερους. Όταν μάλιστα είναι και μεταξύ των νικητών θεωρείται και πιο αντικειμενική η κριτική του.
Προσωπικά κατέληξα πως έγινε ένας αγώνας ταχύτητος για τους παρακάτω λόγους :

1. Νίκησαν οι καλύτεροι χρόνοι, δηλ. οι πιο γρήγοροι. Επίσης κοιτώντας κανείς τους τρεις πρώτους οδηγούς θα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα.

2. Αγώνας αντοχής δεν ήταν (94 χλμ. και 2.30 ώρες δε μπορεί να θεωρηθεί κάτι τέτοιο). Σε έναν αγώνα αντοχής μετράει ακριβώς αυτό, η αντοχή του οδηγού και η αξιοπιστία του αυτοκινήτου. Πηγαίνεις με ένα σχετικά γρήγορο ρυθμό, υπολογίζοντας όμως ότι πρέπει να βγάλεις όλα αυτά τα χιλιόμετρα. Προτεραιτότητα έχει η σωστή πλοήγηση και το να μη σκορπίσει το αυτοκίνητο. Προχθές έπρεπε να πάς τέζα για να κερδίσεις.

3. Άλλες ειδικές δοκιμασίες βαθμολόγησης, ποινών κλπ. δεν υπήρχαν. Οι νικητές έβγαιναν μόνο από τους χρόνους, a.k.a. αγώνας ταχύτητας.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό chriska » 10 Φεβ 2004, 12:38

spiros έγραψε:Πριν γράψω οτιδήποτε σας δηλώνω εκ των προτέρων ότι θα με πειράξει πολύ αν βγει κάποιος και πει ότι είμαι κακοπροαίρετος η ότι βλέπω ανταγωνιστικά την όποια προσπάθεια λόγω του ότι είμαι μέλος της Εκάλης 4x4 που κάνει αγωνες 4x4 κλπ.
Για να ξεκαθαρίσω εντελώς τη θέση μου σας λέω τα εξής:
Ζήλευα που έβλεπα τους Αγγλους και ηταν κάθε γειτονιά και λέσχη 4x4, κάθε Σαβ/κο και εκδήλωση. Θεωρούσα πολύ μακρινό Όνειρο το να γίνει κατι τέτοιο στη χώρα μας.
Κι όμως μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τα πάντα άλλαξαν. Δημιουργήθηκαν πολλές νέες λέσχες, περισσότερος κόσμος μπήκε στο χώρο και έφτασε η στιγμη που πιάνοντας το αγωνιστικό ημερολόγιο 4x4 ειδαμε τις εκδηλώσεις να αγγίζουν τις τριάντα. Πολλοι χάρηκαν, άλλοι είπαν ότι τόσο πολλές αγωνιστικές εκδηλώσεις ισως είναι υπερβολή και ότι ο κόσμος θα κουραστεί και δε θα ξέρει που να πρωτοπαει.
Η δική μου άποψη είναι ότι ανεβαίνει το επίπεδο. Ισως οι τριάντα εκδηλώσεις να μην μπορούν να πραγματοποιηθούν σε δυο-τρία χρονια από τωρα, ισως δηλαδή υπάρξει ένα σχετικό «ξεσκαρτάρισμα», αλλα αυτές που θα μείνουν θα ‘ναι οι καλύτερες. Όποιοι είναι οι ικανότεροι φορείς, αυτοί θα αντέξουν. Το αποτέλεσμα αυτής της «κόντρας» όμως θα είναι η δικια μας ευχαρίστηση. Θα μπορούμε να λαμβάνουμε μέρος σε εκδηλώσεις «υψηλών προδιαγραφών» και να διασκεδάζουμε χωρίς προβλήματα και γκρίνιες.
Θεώρησα απαραίτητο αυτόν τον πρόλογο για να δικαιολογήσω την πρώτη μου παράγραφο στην οποία και είμαι απόλυτος.
Στον αγώνα τωρα.

Τι μου άρεσε.
Η διαδρομή θεωρώ ότι ειχε από όλα και αν έβρεχε θα ηταν καταπληκτική για 4x4.
Το roadbook μου φάνηκε καλό και πιστέψτε με είναι δύσκολο να βρεις μια τόσο μεγαλη διαδρομή που στην ουσία να κυκλώνει. Το πόσο χρόνο θέλει για γράψιμο και για τσεκάρισμα θα το φαντάζεστε. Επίσης να λάβουμε υπόψη μας ότι όλα αυτά γίνονται από ερασιτέχνες του χώρου, που για να κάνουν αυτό που τελικά αγαπούν, χάνονται από τα σπίτια τους για καιρό ώστε να καταφέρουν να «στήσουν» μια τόσο μεγαλη εκδήλωση.

Τι δε μου άρεσε.
Το γεγονός ότι πολλοι αγωνιζόμενοι δεν είχαν καταλάβει το σκοπό του παιχνιδιού και προσπαθούσαν να επιβάλουν και στους υπόλοιπους το ρυθμό τους.
Είναι απαράδεκτο να φτάνεις τον μπροστινό σου και εκείνος αντί να σου ανοίγει το δρόμο, να συνεχίζει με το ρυθμό του η, ακομα χειρότερα, να πατάει το γκάζι για να προσπαθήσει να σου ξεφύγει χαροπαλεύοντας από βράχο σε βράχο. Το ειδαμε πολλές φορές το έργο αυτό χθες. Γιατι πρέπει να προσπαθούμε να «κλέψουμε» τον άλλον στα φρένα η μέσα από χωράφια για να τον προσπεράσουμε σε ένα παιχνίδι; Δεν μπορούσαν καποιοι να καταλάβουν ότι δεν ηταν σιρκουι. Εδώ «φταίει» λίγο η οργάνωση που δεν τόνισε πολλές φορές ότι όταν θέλει ένα αυτοκινητο να περάσει ένα άλλο σημαίνει ότι καποιο υπολογισμό θα εχει κάνει και θα βιάζεται να μην καπελωθεί και όχι ότι το πλήρωμα φαντασιωνεται ότι αγωνίζεται σε ράλι.
Η αλήθεια είναι πως, δια στόματος Superspy, η Οργάνωση προειδοποίησε πως λόγω της στενότητας μεγάλων τμημάτων της διαδρομής κατι τέτοιο θα συνέβαινε και συνέστησε σε όλους την προσοχή τους στα οχήματα που πιθανόν να τους ακολουθούσαν, όμως μονο μια φορά. Δεν επέμεινε όσο τελικά θα έπρεπε, ισως θεωρώντας κατι τέτοιο αυτονόητο.
Σε ο,τι αφορά τη μέση ωριαία ταχύτητα, που τελικά ηταν και το ζητούμενο του παιχνιδιού, θεωρώ ότι ηταν πολύ υψηλή για τέτοιου είδους αγώνα, Στην ουσία δεν άφηνε κανενα περιθώριο λάθους στην πλοήγηση και σε τέτοια περίπτωση, για να καλύψει ένα αυτοκινητο την απόσταση στον ιδανικό χρόνο χρειαζόταν να κινείται σε ρυθμό Baja. Και μάλιστα σε δρόμο ανοιχτό στην κυκλοφορία. Ας μην κινδυνολογώ, αλλα, από τύχη δεν έγινε καποιο ατύχημα, αφου ουκ ολίγες φορές ειδαμε αντίθετα διερχόμενα οχήματα που δε συμμετείχαν στο παιχνίδι η αλλα που είχαν χαθεί.
Επιπλέον, η απουσία ενδιάμεσων σε τέτοιου είδους αγώνα είναι στοιχείο που μπορεί να τον καταστρέψει. Ποιος άνθρωπος της Οργάνωσης γνώριζε ανά πάσα ώρα και στιγμη που βρισκόταν το κάθε πλήρωμα; Και πολύ περισσότερο ότι ηταν καλα; Κακά τα ψέματα, κανείς.

Σίγουρα η απουσία της λάσπης που ολοι περιμέναμε ανέτρεψε το πλάνο της Οργάνωσης που όμως φαντάζομαι ηταν αδύνατο να αλλάξει σχέδια την τελευταία στιγμη. Με τον ένα η τον άλλο τρόπο (και αναφέρομαι στο στόχο του παιχνιδιού) κατάφερε να πραγματοποιήσει την εκδήλωση ανταμείβοντας ουσιαστικά την πλειοψηφία των συμμετεχόντων που μπορεί να ξεκίνησε για μια μάχη με τη λάσπη, δεν έδειξε όμως να πτοείται και από τη μάχη με το χρονόμετρο. Οι παρατηρήσεις μου θα μπορούσαν να έχουν γίνει σε πιο “κλειστό” κύκλο αν είχα συμπληρώσει τη φόρμα που μας έδωσε η Οργάνωση στον τερματισμό, πιστεύω όμως πως συλλογικά μπορούμε να εντοπίσουμε τα πιθανά θέματα που χρίζουν διόρθωσης και ανάλογα, να τα επεξεργαστούν ολοι όσοι κόπιασαν αυτή τη φορά, για να απολαύσουμε κατι ακομα καλύτερο την επόμενη.
Τελειώνοντας, θέλω να συμπληρώσω ότι η προσέλευση τόσων εταιριών στο πλευρό του Οργανωτή αλλα και η συμπαράσταση των περιοδικών του ειδικού Τύπου μονο θετικά μηνύματα για το μέλλον μπορεί να προμηνύουν.

Σπυρος Δουκερης


Την "μαρτυρία ψυχής" του Σπύρου Δουκέρη για το κομμάτι του αγώνα προσυπογράφεται και απο μένα μέ όλα όσα λάθη μπορεί να έκανα και εγώ στη διάρκειά του.
Φοβήθηκα :!: ,τρόμαξα :!: σε κάποιο κομμάτι για κάποιους που δεν κατάλαβα τι ήθελαν να αποδείξουν σε stock αυτοκίνητα και πιστεύω απο τύχη δεν έγινε κάτι κακό.
Χρονομέτρηση και κατηγορίες και εκεί να μετρήσουν όλοι τα χέρια τους.
Συγχαρητήρια και πάλι για την οργάνωση, βοήθεια απο όλους για να δούμε όλες τις μορφές των εκδηλώσεων να αυξάνονται και να μένουν.
Οχι να σβήσουν όπως άλλες στο παρελθόν και να ξαναμπούμε στη μιζέρια.
chriska & Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό violator » 10 Φεβ 2004, 13:32

APORIA::
giati den vlepw katholou sxolia apo moto opou trail ride ginonte sixnotera apo to 0-300 kai polloi simetexontes itan ekei na doume kai aftoi pws ta perasan.


καλημερα
ως οδηγος μοτοσυκλετας ειπα να πω κι εγω τη γνωμη μου γιατι διαβαζω κυριως εντυπωσεις απο τετρατροχους. λοιπον κατ'αρχην να πω οτι δεν ειμαι εμπειρος.το 3ο μου trail ride ειναι απο το δεκεμβριο που αρχισα να ασχολουμαι.
στη συγκεκριμενη διοργανωση βρηκα πολλα καλα.
στις μηχανες ειναι πιο ευκολο το προσπερασμα κι ετσι δεν ειδα προβληματα οπως αυτα που αναφερθηκαν στα 4χ4(κινησης και αδυναμιας προσπερασης). η διαδρομη ηταν καλη. οχι δυσκολη(λογω ελλειψης λασπης). πιστευω οτι αν ειχε λασπη που ολοι ελπιζαμε ο αγωνας θα ηταν περισσοτερο αντοχης και λιγοτερο ταχυτητας.αλλα για αυτο δε φταινε οι οργανωτες αλλα η ατυχια μας. η οργανωση γενικοτερα νομιζω ηταν αρκετα καλη και ολοι ηταν εξυπηρετικοι παρολο το τρεξιμο που ειχαν. το roadbook ειχε πολλες λεπτομερειες. κατα τη γνωμη μου το μονο ασαφες σημειο ηταν στη μεση του Δ'μερους.(εκει χαθηκα για κανενα 15λεπτο κιολας).

θα ηθελα να πω πολλα συγχαρητηρια στους οργανωτες (και μονο το τρεξιμο που εριξαν ειναι αρκετο).
επισης στους διαγωνιζομενους. η συμβιωση μοτο και 4χ4 παλι πηγε μια χαρα.
τελος ελπιζω να μην αργησει πολυ η επομενη διοργανωση. και να ειναι λιγο πιο κοντα στην αθηνα γιατι ηταν δυσκολο το πηγαινε ελα στο ξυλοκαστρο με το μηχανακι.πιαστηκα ρε γαμωτο. :roll: :razz:

γιωργος (KTM #56)
violator
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 14:18
Τοποθεσία: νεα σμυρνη,αθηνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 10 Φεβ 2004, 14:06

Και μια απορία:

βλέπετε κάτι περίεργο σε αυτη την φωτογραφία?

Εικόνα

Αν και φαντάζομαι ο φίλος μας δεξιά θα είναι θεατής :oops:
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό koninos » 10 Φεβ 2004, 15:47

Συμφωνω απόλυτα με το Σπυρο. Η εμπειρια του είναι τετοια που εκανε διανα με τις παρατηρησεις του. Συγχαρητηρια σε οργανωτες και αγωνιζόμενους. Κριμα που εγινε απο αγωνας αντοχής ταχυτητας.
Άβαταρ μέλους
koninos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 13:26

Δημοσίευσηαπό forester » 10 Φεβ 2004, 17:33

nikglock17 έγραψε:ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 139 ΕΕΕΕ!!!!!!!!!(ΑΣΗΜΙ GRAND VITARA).ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΕΠΑΙΞΑ ΒΛΕΠΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ MUD TERRAIN,Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΟ FORESTER ΚΑΙ TO XTRAIL ΜΕ MUD,ΕΚΕΙ ΠΑΡΕΛΥΣΑ.ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗΚΑ ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΔΥΣΜΟΙΡΟΣ ΞΥΠΟΛΥΤΟΣ ΣΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΕ ΑLL TERRAIN(ΜΠΡΑΒΟ FORESTER KAI XTRAIL,ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΤΕ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ MUD).ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,ΕΚΑΝΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ,ΕΒΓΑΖΕ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ,ΑΝΕΦΕΡΕ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,ΚΛΠ.ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΕΛΙΚΑ,ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΣΑΣΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ(ΤΟ ΣΤΡΑΒΟ ΚΟΡΜΙ ΔΕΝ ΣΙΑΖΕΙ).


Τα λασπερά που είδες χθες (σ' εμένα τουλάχιστον), για τις συνθήκες του δρόμου που συναντήσαμε (που 'ναι η λάσπη???) δεν ήταν απαραίτητα και με τα ΑΤ μια χαρά θα ήσουνα.
Οφείλω, βέβαια, να εκθειάσω τη συμπεριφορά των ελαστικών μου στο χώμα γενικώς. Άψογα. Ούτε που καταλάβαινα αν πατάω πέτρες ή όχι. Και το κράτημά τους άριστο. Στα φρένα ήταν λίγο κατώτερα από τα αγωνιστικά για ράλυ, που φορούσα μέχρι 8 μέρες πριν, στα χώματα.
Τα χρειάστηκα πραγματικά μιά φορά , στην κατηφοριά με τα νεροφαγώματα, όπου με κράτησαν ακριβώς εκεί που ήθελα και έπρεπε, χωρίς να πέσω στα λούκια και μείνω μέσα....
Πάντως ένα σετάκι mud, τα χρειάζεσαι.... έστω κι αν τα έχεις ως 2α και τα αλλάζεις κάθε τόσο, όπως εγώ!
Δεν αναφέρω μάρκα-τύπο, για να μην κάνω διαφήμιση.... :D (FEDIMA EXTREME :D :D :D ) ..... αλλά διαφιμηστήκανε από μόνα τους χθες! Το 90% τα φορούσε, κι όχι άδικα!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 10 Φεβ 2004, 17:57

Tedo ευχαριστω και ανταποδιδω. :wink: :wink: :wink:
Λογω πληρους απειριας σε σχετικους αγωνες δεν μπορω να εκφερω γνωμη για τα καλως ή τα κακως πραχθεντα απο την οργανωση. Το μονο που θελω να πω ειναι πως το καταευχαριστηθηκα παρολο που κοντεψα να βγω Αυλωνα οπως λεει και ο Panos :P :P :P
Οσον αφορα τωρα τις προσπερασεις να πω πως τουλαχιστον εμενα κανεις δεν μου εδειξε οτι θελει να με περασει :roll: εκτος απο ενα D90 και ενα καροτσατο τους οποιους δεν αφησα λογω της υπεροψιας τους, απεναντι στο κατα πολυ, (κατα αυτους), υποδεεστερο Jimny. Και για να εξηγουμαι δεν μιλαω για προσπερασεις εν κινησει αλλα σταματημενοι πισω απο 5-6 αλλα αυτοκινητα περιμενοντας να περασουν την ανηφοροκατηφορα. Φανταζομαι πως δεν επρεπε κατα πολλους να το κανω αλλα δεν φταιω εγω ...μ΄έπιασε το ελληνικο μου :D :D
Και για να παινεψω και το σπιτι μας...πολλα συγχαρητηρια σε ολα τα Jimny και κυριως σε αυτα του HELLENIC JIMNY CLUB (6) Αντε και οι υπολοιποι μαζι την αλλη φορα :razz: :razz: Εκ μερους και των υπολοιπων συνJimnisti του Club ενα μεγαλο ευχαριστω για το κυπελο :D :D :D
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 10 Φεβ 2004, 18:47

:oops: :oops: χμμμμ.....κυριε Superspy......εκεινη τη φωτο που προσπερναω 3 LR μαζι σαν σταματημενα δεν την εχετε να την βαλετε???

Ενταξει ξερω οτι ειχαν σταματησει για κατουρημα....απλα ελεγα μηπως... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό friar » 10 Φεβ 2004, 22:20

Τι καν είχε λάθη, πάντα κάποιος θα γκρινιάξει για κάτι, αλλά ωραίο δεν ήτανε? Εγώ το χάρηκα. Κυρίως τις στιγμές που έξη αυτοκίνητα με προσπέρασαν. Από που βρέθηκαν άργησα να καταλάβω. Μέχρι που έκανα και εγώ το σχετικό μου χάσιμο και πισωγύρισμα και διασταυρώθηκα με άλλα δύο. Παρένθεση έκανα σκούπα.
Άψογος ο κριτής στο ΣΕΔ 1 στον Μεγάλο Βάλτο, είχε κρατήσει διελεύσεις και περιμέναμε και έναν που είχαμε χάσει.
Θεαματικότατη η διαδρομή πλήρες το βιβλίο διαδρομής συγνώμη το δρομοβιβλίο, ωραία το γρήγορο κομμάτι στο Καίσαρι λαχτάρα με έπιασε με μία μικρή έξοδο στο τέταρτο κομμάτι που πήγα να κόψω δρόμο. Η ταχύτητα μου ήταν απελπιστικά χαμηλή, δικαιολογούμαι αφού σκούπιζα (ακούς Xondros που πίστευες ότι χάθηκες και ήθελες να εγκαταλείψεις ) όμορφη η κουβεντούλα μας στην απονομή άντε να το ξανακάνουμε.
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 11 Φεβ 2004, 12:47

Μπα, ώστε ήσουν σκούπα :?: Νόμιζα ότι είχατε βγει για χόρτα, και τυχαία μας συναντήσατε... Να'σαι καλά πάντως, ακόμα εκεί θα είμασταν...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 11 Φεβ 2004, 14:29

τΙ ΝΑ ΠΩ? ΑΨΟΓΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΒΑΡΙΑΣ ΜΟΤΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕ :roll: ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΨΙΛΗ ΒΡΟΧΟΥΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΧΙΟΝΙ ΠΑΤΗΣΑΜΕ :!: ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ TRAIL ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 11 Φεβ 2004, 16:41

Ο πειρατης και το πληρωμα του 101 καταφεραν να τερματισουν(αυτος αλλωστε ηταν και ο σκοπος μας καθ'οτι πρωτη φορα λαμβανουμε μερος σε αγωνες.)
Τωρα οσον αφορα την οργανωση πιστευω πως ηταν παρα πολυ καλη αν και υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης.
Το μονο παραπονο ηταν οτι στο RΟΑDΒΟΟΚ και ιδιως στο 2 μερος του ειχε ασαφειες με αποτελεσμα να ψαχνομαστε για το που ημαστε και που παμε.Να ειναι καλα τα παιδια απο το 112 που μετα απο ενα ατυπο συμβουλιο που ειχαμε μαζι τους καπως ξεδιαλυναμε την κατασταση.Επισης θελω να σας επισημανω οτι καλο θα ειναι να ξεκινανε τα θηρια πρωτα και μετα τα κακομοιρα μικροτερων δυνατοτητων αυτοκινητα .Γιατι ειναι πραγματικα τρομακτικο το να γεμιζει τους καθρεπτες σου ενα LR90 που παει με τις πορτες και οχι μονο και εσυ να ψαχνεις απεγνωσμενα ενα σημειο να το αφησεις να σε προσπερασει, γιατι ειναι κριμα και για τον ιδιο τον οδηγο του αλλα νοιωθεις και εσυ αβολα που δεν μπορεις να τον αφησεις να συνεχισει τον δρομο του ισως ακομα και για το κυπελο.

Παντως περα απο ολα αυτα κρατηστε μια θεση και για εμενα στο επομενο γιατι σιγουρα θα ερθω γιατι ειμαι σιγουρος οτι θα περασουμε εξισου καλα.

Ενα επισης μεγαλο ευχαριστω στον tnick και το πληρωμα του 112 για την αμεριστη βοηθεια τους απο το 101 και ευχομαι να βρεθουμε ξανα στο επομενο trail-raid.
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες

cron