Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride - Raid Ξυλοκάστρου - Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Trail Ride - Raid Ξυλοκάστρου - Εντυπώσεις

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Φεβ 2004, 23:25

Εδω οι εντυπώσεις απο το Trail Ride - Raid......
Αποτελέσματα , φωτό, κλπ απο αύριο!
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 27 Φεβ 2004, 14:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6832
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 08 Φεβ 2004, 23:48

Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε διοργανωτές αγωνιζόμενους και χορηγούς.

Μεγάλη οργάνωση, μεγάλη εμπειρία :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nikglock17 » 09 Φεβ 2004, 00:23

ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΑΡΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ(SORRY)ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΑΙΧΤΑ.Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΕΙΧΕ ΛΑΣΠΗ(ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΗΦΟΡΟ-ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ).ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ,ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ 139 ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΕΙ.ΤΟ GRAND VITARA ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ 694ΑΤ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΣΚΥΛΙ..........ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΤΣΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΙΜΑ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΛΟΙΦΕΣ.ΑΣ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΑ ΣΤΟ ΓΥΡΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΣΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ,ΧΟΡΕΥΑ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΑΥΤΑ,ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ.ΑΠΟ ΤΟ 139 :D :D :D :D :D [/b]
nikglock17
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 11 Ιαν 2004, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό panos » 09 Φεβ 2004, 00:42

Συγχαρητήρια .
Καταφέρατε και οργανώσατε μια μεγάλη γιορτή για τα μοτο και το 4χ4. Αυτό από μόνο του , ο συνδυασμός μοτο και 4χ4 , με χαρακτηριστικό παράδειγμα την συνάντηση που είχα με μια ομάδα μοτο και τον άψογο τρόπο που τα παιδιά με μοτο συνεργάστηκαν με τα αυτοκίνητα , είναι αρκετό για να κερδίσετε τα συγχαρήτήρια απ όλους μας.
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 09 Φεβ 2004, 09:31

Συγχαρητήρια κι από εμένα σε όλους τους διοργανωτές και χορηγούς του αγώνα. Δυστυχώς ο καιρός μας στέρησε από ένα καταπληκτικό αγώνα στεγνώνοντας το μεγαλύτερο κομάτι της διαδρομής :evil: :evil: :evil:
Η διοργάνωση ήταν άψογη και χάρηκα που γνώρισα από κοντά και τους υπόλοιπους "οργανωτές" του forum (pino & smokie).
Πάντα τέτοια παιδιά :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 09 Φεβ 2004, 11:01

Μπραβο σε ολους , ογανωτες, χορηγους, πληρωματα, :!: :!:
Αν και σε μερικα σημεια εμοιαζε σαν το Ακροπολις, :? ηταν πολυ ωραια εμπειρια. Αντε και εις ανωτερα. :!: :P :P :P
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 09 Φεβ 2004, 11:05

Αναφέροντας τις πρώτες εντυπώσεις μου για τη διαδρομή, πρέπει πρώτα να πω πως δε μπορεί να κριθεί πραγματικά. Τι εννοώ; Η συγκεκριμένη διαδρομή είχε υπολογιστεί να βγει με λάσπη και μέση ωριαία όπως έμαθα 16 χλμ/ώρα. Πράγμα που σημαίνει πως η διάρκεια θα ήταν περίπου 6 ώρες, κάτι που αρχίζει να τείνει προς αγώνα αντοχής. Τώρα η διάρκεια ήταν κάτω από το μισό, οπότε χανόταν αυτή η αίσθηση και πήγαινε να γίνει αγώνας ταχύτητας.
Προσπαθώντας να φανταστώ τη διαδρομή λασπωμένη, ομολογώ πως έδειχνε πολύ ενδιαφέρουσα. Δεν ξέρω τι θα γινόταν, φαντάζομαι όμως πολλά κολλήματα και καθυστερήσεις, ειδικά όπως είδα μερικά αυτοκίνητα. Αν κάποιος δε μπορούσε να βγάλει τις ανηφόρες με τίποτα, τι θα γινόταν, από πού θα περνούσαν η υπόλοιποι; Θα είχε παιχνίδι πάντως 8)
Πάντως με το αυτοκίνητο που συμμετείχαμε τελικά, καλύτερα που δεν είχε τέτοια λάσπη, δεν πιστεύω να περνούσαμε. Καλό για γρήγορο χώμα, αλλά δεν ήταν στημένο για πολύ δύσκολες συνθήκες. Δυστυχώς όμως το οδόμετρο δεν λειτουργούσε και έτσι πηγαίναμε στο περίπου. Αποτέλεσμα να χαθούμε 3-4 φορές που μας στοίχισαν πολύ σε χρόνο. Α, και το GPS στα ολικά χιλιόμετρα είχε μια απόκλιση 4-5 %, πράγμα που το καθιστούσε άχρηστο μετά από λίγο. Αλήθεια γιατί...; Είχε άλλος το ίδιο πρόβλημα;
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 09 Φεβ 2004, 11:35

Το GPS δειχνει την αποσταση μεταξυ δυο σημειων σαν να ειναι ευθεια.
Δηλαδη οτανν εχουμε μια ανηφορα δειχνει σαν να κανουμε την αποσταση ευθεια,αν φανταστης ενα ορθογωνιο τριγωνο ενω εμεις διανυουμε την υποτεινουσα αυτο μας δειχνει την αποσταση της μιας των καθετων πλευρων ως εκ τουτου εχουμε σφαλμα αναλογο με τις ανηφοροκατηφορες.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό chriska » 09 Φεβ 2004, 11:48

panos έγραψε:Συγχαρητήρια .
Καταφέρατε και οργανώσατε μια μεγάλη γιορτή για τα μοτο και το 4χ4. Αυτό από μόνο του , ο συνδυασμός μοτο και 4χ4 , με χαρακτηριστικό παράδειγμα την συνάντηση που είχα με μια ομάδα μοτο και τον άψογο τρόπο που τα παιδιά με μοτο συνεργάστηκαν με τα αυτοκίνητα , είναι αρκετό για να κερδίσετε τα συγχαρήτήρια απ όλους μας.

Επειδή δεν μπορώ πάλι να γράψω θα προσπαθήσω μέσω κάποιας παράθεσης.
Συγχαρητήρια και απο εμένα για την πάρα πολύ καλή οργάνωση και συνύπαρξη για μια ακόμη φορά μηχανών και αυτοκινήτων.
Ενα μικρό παράπονο όμως!Που είναι τελικά αυτή η καταραμένη λάσπη? :lol: :lol: :lol:
Γιατί συνεχώς μας αποφεύγει?
Και κάτι πολύ μικρό οργανωτικό για σήμερα.Στο επόμενο τουλάχιστον στα αυτοκίνητα ας ξεκινούν σε δίλεπτο γιατί κάποια "αγριεμένα" LR κοντέψανε να καταπιούνε μερικούς πιο αργούς και προπορευόμενους :!: :!: :!:
Και πάλι συγχαρητήρια για το εγχείρημα.
chriska & Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Φεβ 2004, 12:35

Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και από μένα για την τεράστια προσπάθεια, αλλά και για την τόλμη τους να διοργανώσουν έναν τέτοιο αγώνα ! Δεν είναι λίγο να έχεις να ικανοποιήσεις 160 συμμετοχές, μόνο το Ακρόπολις είναι τέτοιου μεγέθους ... Θα προτιμούσα βέβαια έναν αγώνα που θα γινόταν όλος με 4L, αντί για αυτόν που πηγαίναμε με 2Η-4Η και 2α σπασμένη και 3η, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου. Ίσως η οργάνωση να είχε κάτι τέτοιο κατά νου, αλλά δεν το επέτρεψαν οι Αλκυονίδες...

Κατά τη γνώμη μου, υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο βελτίωσης. Σε σύγκριση με το Garmin Experience και το 1ο Trail Ride που επίσης συμμετείχα, υπήρχαν πολλές ατέλειες. Παραθέτω ορισμένα γεγονότα:
- Η εκκίνηση ανάλογα με την σειρά δήλωσης συμμετοχής μας έφερε στην τελευταία πεντάδα εκκίνησης (αντί για DVD που πήραν οι πρώτοι, πήραμε βιντεοκασσέτα)
- Επειδή κάπου χαθήκαμε και περιπλανιόμασταν για αρκετή ώρα (ίσως και 30') μαζί με άλλα 3 αυτοκίνητα, όταν φτάσαμε στο δεύτερο ΣΕΧ δεν υπήρχε ούτε ταμπέλα, ούτε κανείς για σφραγίδα...
- Παρόλα αυτά συνεχίσαμε, ακολουθώντας ένα road-book που ενώ στο μεγαλύτερο μέρος του ήταν άψογο, σε ορισμένα σημεία έπεφτε έξω ακόμα και 50% (διασταύρωση σε 1.5 χλμ αντί για 1). Έτσι καταφέραμε να φτάσουμε στον τερματισμό στον απίστευτο χρόνο των... 4 ωρών :oops:
- Στις 4 που τερματίσαμε μάλλον είχαν τελειώσει τα μετάλλια συμμετοχής, ή απλά δεν μας έδωσαν
- Δεν γνωρίζω αν υπήρχε "σκούπα" στον αγώνα, αλλά παρά την τόση καθυστέρηση δεν την είδαμε
- Κανείς δεν ένδιαφέρθηκε για το πού βρισκόμασταν, παρότι είχαν ζητηθεί τα τηλέφωνα μας

Έχω λοιπόν κάποιες απορίες:
- Εάν είχαμε πάθει βλάβη στο βουνό σε μέρος που δεν έπιανε κινητό, πότε θα μας αναζητούσαν? Το μόνο που ενδιέφερε την οργάνωση ήταν να πάρουμε εκκίνηση, όχι να τερματίσουμε?
- Ο κριτής στο 2ο ΣΕΧ, πόση ώρα έμεινε στη θέση του πέρα από την ιδανική? Αν βέβαια είμασταν από τους πρώτους εκκινήσαντες, θα μπορούσαμε να αργήσουμε ακόμα και 1 ώρα παίρνωντας και σφραγίδα
- Τί νοήμα έχει ο χρόνος σε μια διαδρομή που είναι τόσο στενή στο μεγαλύτερο μέρος της? Η προσπέραση είναι καθαρά θέμα τύχης και καλής θέλησης του μπροστινού αυτοκινήτου. Έτσι συμφωνώ με τον Chriska για την εκκίνηση, ίσως θα πρέπει να δίνεται βάσει των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων.
Το σίγουρο είναι πάντως ότι δηλώνω συμμετοχή από τώρα στον επόμενο αγώνα (ώστε να είμαι από τους πρώτους στην εκκίνηση...)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό jdelis » 09 Φεβ 2004, 12:43

chriska έγραψε:Και κάτι πολύ μικρό οργανωτικό για σήμερα.Στο επόμενο τουλάχιστον στα αυτοκίνητα ας ξεκινούν σε δίλεπτο γιατί κάποια "αγριεμένα" LR κοντέψανε να καταπιούνε μερικούς πιο αργούς και προπορευόμενους :!: :!: :!:


Χρήστο δίλεπτο με 80 συμμετοχές (μόνο από αυτοκίνητα) δεν γίνεται. Εμείς πάντως δεν είχαμε τα προβλήματα που αναφέρθηκαν πιό πάνω, με κομβόι κλπ, παρόλο που ξεκινήσαμε από τους τελευταίους. Τρεις - τέσσερις φορές που φτάσαμε αυτοκίνητα, μας άφησαν να προσπεράσουμε (αν και συνήθως χρειαζόταν κόρνα :? ).
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 747 » 09 Φεβ 2004, 13:15

Κι άλλο ένα μεγάλο μπράβο για όλα τα παιδιά.

Εγώ το ευχαριστήθηκα πολύ. Συμφωνώ οτι θα έπρεπε περισσότερο να είναι αγώνας αντοχής και όχι ταχύτητας όπως εξελίχθηκε, αλλά και πάλι ήταν πολύ καλά.

Τα σημεία που θέλω να κάνω παρατήρηση είναι:

Α. Τα λάθη του roadbook. Εγώ με μηδενική εμπειρία, θεώρησα το roadbook ως βίβλο, και τελικά διαπίστωσα οτι οι ατέλειες ήταν πολλές στο Β τμήμα της διαδρομής. Από το σημείο που βγήκαμε στην άσφαλτο (εκεί που το Cherokee της αστυνομίας περίμενε) μέχρι και την τουλίπα 46 είχε πολλές.....λακούβες. Κάποια στιγμή, βρισκόμουν 5 τουλίπες μπροστά από την πραγματικότητα χωρίς να το πάρω χαμπάρι, κι όμως ήμουν στο σωστό δρόμο!! Και μετά, όταν με το πλήρωμα 101 κάναμε "συμβούλιο", ακολουθήσαμε και πάλι τις 5 προηγούμενες τουλίπες από εκεί που βρισκόμασταν!!

Β. Πιστεύω οτι κάποια θηριώδη οχήματα (πχ LR) που έχουν τις δυνατότητες να καταπίνουν όποιο νεροφάγωμα βρεθεί μπροστά τους (και καμμιά φορά και κανένα αμάξι) πηγαίνοντας του σκοτωμού , δεν θα έπρεπε τουλάχιστον να βρίσκονται στην ίδια κατηγορία με κάποια Jimny για παράδειγμα. Ίσως να αποτελούσε λύση η μεγαλύτερη διαφορά χρόνου στην εκκίνηση, ή η εκκίνηση κατά κατηγορίες (π.χ. μεγέθους, δυνατοτήτων ή ό,τι άλλο).

Παρ'όλα αυτά, η εμπειρία ήταν υπέροχη και σίγουρα θα επαναληγθεί καλύτερη, αφού υπάρχει πολλή καλή διάθεση από όλους.

Τέλος, χαιρετώ τους tazmania, dista, tedos και το πλήρωμα 101.

Αυτά από το...112 που μάλλον.......άργησε πολύ να τερματίσει.
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 09 Φεβ 2004, 13:45

Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω τον superspy πότε θα αναρτηθούν τ' αποτελέσματα στο forum :?:

Όσον αφορά τώρα τις ατέλειες του road book, διάβασα τα σχόλια των τριών συνφορουμιστών και απόρησα.
Εμείς δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. χαθήκαμε δυο φορές από δικό μας λάθος και παρά του ότι χάσαμε των ολικό χιλιομετρητή και η πλοηγός μου αναγκαζόταν να αφαιρεί κάθε φορά τα έξτρα χιλιόμετρα που είχαμε κάνει για να βρει τα σωστά, δεν πέσαμε ποτέ έξω.

Τι χρησιμοποιούσατε για την μέτρηση; εμείς με το GPS δεν χάναμε ούτε μέτρα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nstefa » 09 Φεβ 2004, 13:50

Και απο εμενα συγχαρητηρια σε ολους τους διοργανωτες.Μου αρεσε πολυ η διαδρομη ασχετα εαν πηγαινα περισσοτερο λαθος παρα σωστα.
Σε γενικες γραμμες πηγε αρκετα καλα.
Μια ερωτηση σχετικα με το αγωνα.
Η μεση ωριαια που δινοταν ειχε βγει απο καποιο αυτοκινητο;Δηλαδη υπηρχε αυτοκινητο της οργανωσης που εβγαλε την διαδρομη με τοση μεση ωριαια;Αυτο το ρωταω γιατι νομιζω οτι ουτε τα αγωνιστικα αυτοκινητα με πολυ καλους οδηγους δεν καταφεραν να κανουν τον ιδανικο χρονο πηγαινοντας πολυ γρηγορα στα τρια πρωτα κομματια.
Και ορισμενες διαπιστωσεις:
Οι αποστασεις στο Road-Book δεν μου εβγαιναν ουτε με gps ουτε με το οδομετρο.Βεβαια μονο σε ορισμενα σημεια (Για να λεμε και του στραβου το δικιο).
Δινοντας τοσο ψηλη μεση ωριαια γυρισατε τον αγωνα απο trail-ride σε baja. Υπηρχαν δηλαδη πολλα αυτοκινητα που πηγαιναν γρηγορα χωρις να υπαρχουν στο road book ορισμενα σημεια επικινδυνα (Γκρεμοι- περιεργες στροφες).
Θα μου πειτε βεβαια αυτο ειναι στην κριση του οδηγου.Δεν θα μπορουσατε να τους προφυλαξετε ομως;
Ευελπιστω σε ακομα καλυτερους αγωνες γι'αυτο και τα σχολια μου.
Ελπιζω να μην θεωρηθουν κακοπροαιρετα. (Εαν πηγαινα καλα μπορει και να μην ελεγα τιποτα) :P :P :P
Θα ηθελα και καποιοι με πολυ μεγαλυτερη πειρα απο εμενα να πουν την γνωμη τους για να μαθαινουμε. (Σχεδον ολοι δηλαδη...)
Αυτα απο εμενα.Ο 151 με 47 λεπτα καπελο!!!!!!!
nstefa
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 15:42
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Φεβ 2004, 13:57

Εννοείται ότι εγώ χρησιμοποιούσα το κοντέρ, το οποίο μάλιστα δεν έχανε καθόλου στις πρώτες τουλιπες. Στο πρώτο λάθος βέβαια πήγε περίπατο η ολική μέτρηση, οπότε συνεχίσαμε μηδενίζοντας σε κάθε τουλίπα... Και με κοντέρ μόνο δεν μπορείς να μετρήσεις τα 950 μέτρα που έλεγε στο road-book... Νομίζω ότι ο συνοδηγός μου σημείωνε τις προβληματικές τουλίπες, και απόσο θυμάμαι οι περισσότερες ήταν όντως στο 2ο κομμάτι.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Majestic-12 [Bot]. Υπάρχουν 5 επισκέπτες

cron