THANOS_KTM έγραψε:Το roadbook θα είναι ένα με τσεκαρισμένες τις "καβάτζες" ή δύο,ένα για Pro/Enduro και ένα για Entry Level?
Καλή ερώτηση....
Μέχρι το πρωί δεν είχα αποφασίσει...
Τελικά αποφασίστηκε να είναι ένα, με παράρτημα τις καβάτζες (6 συνολικά) που τις χρησιμοποιεί όποιος θέλει.
Κάθε καβάτζα θα έχει και την δική της ποινή χρόνου.
Στην ενημέρωση, αργά αύριο ή / και το Σάββατο, θα δοθούν οι τελευταίες λεπτομέρειες αναλόγως καιρού, για το ποιές καβάτζες να χρησιμοποιήσει η κάθε κατηγορία. Θα τα πούμε βέβαια και στην ενημέρωση την Κυριακή πρωί.
Σίγουρα, τα on-off και entry level θα κάνουν όλες τις καβάτζες, και η διαδρομή θα είναι περίπου 4 χλμ μικρότερη συνολικά.
Υπάρχει ένα σημείο που θα περάσουν ΜΟΝΟ οι Pro, δηλαδή ακόμη και η κατηγορία enduro θα χρησιμοποιήσει μία καβάτζα.
Όποιος από την Enduro βέβαια θέλει, μπορεί να χρησιμοποιήσει το RB και να πάει από το δύσκολο... but by his own risk...
Εκεί βέβαια, θα υπάρχει φωτογράφος, "σκούπα", και φορητός εργάτης για παν ενδεχόμενο.
Η διαδρομή είναι μούρλια, μονοπάτι που κυλάει ευχάριστα, με λίγες φλαταδούρες και αρκετή λάσπη που δεν βαλτώνει, ούτε γλιστράει.
Αν βρέξει Παρασκευή και Σάββατο δεν θα έχουμε πρόβλημα. Αν βρέχει την Κυριακή, θα δοθούν πληροφορίες για κάποιες καβάτζες που πιθανόν να πρέπει να χρησιμοποιήσουν και οι Εnduro και Pro.
Πάντως η διαδρομή θα βγεί ούτως ή αλλιώς, και είναι φανταστική!
Μην ακούσω παράπονα για το μέγεθός της, αφού οι τουλίπες στο RB είναι πάρα πολλές, η πλοήγηση πολύπλοκη, τα ΣΕΔ δεν σε αφήνουν να "κλέψεις" μέτρο και η ΜΩΤ δεν θα ξεπεράσει τα 28-30 km/h πιστεύω.
Οι συμμετοχές έφτασαν τις 55 και συνεχίζουμε...
Την Κυριακή το πρωί θα γίνουν δεκτές συμμετοχές με επιβάρυνση στο παράβολο συμμετοχής κατά 25%.
Νούμερα - ωράρια θα αναίβουν το Σάββατο.
Επίσης: Παράκληση, ΟΛΟΙ οι συμμετέχοντες να έχουν μαζί τους τα χαρτιά τους, και τα χαρτιά της μοτοσυκλέτας, για παν ενδεχόμενο συνάντησης με τα αστυνομικά όργανα. Παράλληλα, θα έχουν μαζί τους χαρτί με την άδεια τέλεσης του αγώνα που θα τους δοθεί στην γραμματεία το πρωί.