Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μ.Ο

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Μ.Ο

Δημοσίευσηαπό spits » 19 Φεβ 2007, 20:02

Διευκρινηση'
Οταν λεμε χωρις Μ.Ο. ενοοθμαι 50+χιλ/ωρα?
Άβαταρ μέλους
spits
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 19:25
Τοποθεσία: potos-thassos

Μ.Ο

Δημοσίευσηαπό markd » 19 Φεβ 2007, 20:19

Δεν είναι Μ.Ο. αλλά Μ.Ω.Τ. που σημαίνει μέση ωριαία ταχύτητα !
Δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 50 χλμ.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Μ.Ο

Δημοσίευσηαπό doc » 19 Φεβ 2007, 21:14

markd έγραψε:Δεν είναι Μ.Ο. αλλά Μ.Ω.Τ. που σημαίνει μέση ωριαία ταχύτητα !
Δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 50 χλμ.


Ρε Markd, όταν λέμε χωρίς ΜΩΤ, εννοούμε ότι μπορείς να ξεπεράσεις και τα 50 χαω....!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Μ.Ο

Δημοσίευσηαπό markd » 19 Φεβ 2007, 21:26

Ωχ δεν είδα το "χωρίς" !!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Μ.Ο. = Μήπως Ονειρεύομαι ;

Δημοσίευσηαπό geco » 19 Φεβ 2007, 22:03

Η ανακοίνωση του Σπύρου μπορεί να μπερδέψει τους ... αμύητους !

Συγκεκριμένα αναφέρει :

" Η κατηγορία Μ3-Raid θα έχει μειωμένη ΜΩΤ, κατά Μ.Ο. 10 χιλιόμετρα από την αντίστοιχη του Π.Π.R.R. 2006 ... "

Προφανώς Μ.Ο. εννοεί "Μέσο Όρο" Spits και σταμάτα να αναρωτιέσαι !

Γιά όσους θα τρέξουν σε αυτήν τη κατηγορία θα είναι ακόμη πιό δύσκολα τα πράγματα αφού εκτός από την ανάγνωση-πλοήγηση του road book
θα πρέπει να υπολογίζουν και την ΜΩΤ.

Διότι η ΜΩΤ θα είναι χαμηλή άρα επιτεύξιμη και εύκολο να ξεπεραστεί ! Άρα θα πρέπει να παρακολουθούν και το ρολόϊ τους γιά να μην την υπερβούν και φάνε τα καπελάκια !!! (Το πάθαμε στην Λαμία και όπου αλλού μπήκε μικρή ΜΩΤ)

Μην σας ανησυχεί πάντως η έλλειψη ΜΩΤ αφού σε γλυτώνει από τέτοια προβλήματα και επιπλέον υπολογισμούς! Το μόνο που θέλει Λισάνς.

Εγώ θα ήθελα να δοκιμάσω την τύχη μου στην Μ3 γιατί η παρακολούθηση του χρόνου θα ήταν μιά επιπλέον πρόκληση ( διαθέτω και τις τυπικές προϋποθέσεις) αλλά με απέτρεψε το ότι η απόσταση του αγώνα θα είναι μικρότερη !

Καλό είναι να σταματήσουν οι ανησυχίες γιά μεγάλες ΜΩΤ αφού τα πάντα έχουν σχέση με την επιλογή της διαδρομής και όχι με το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι η Μέση Ωριαία Ταχύτητα !

Γιά παράδειγμα στο τελευταίο Τρέιλ ράιντ η ΜΩΤ ήταν 50 χ.α.ω και ο νικητής πέτυχε ... 31 και κάτι ψιλά ! (Τόσο σφιχτό ήτανε) !!!
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό zman » 20 Φεβ 2007, 11:29

Αν το ανωτατο οριο ταχυτητας ειναι τα 70 και ο αγωνας γινεται εντος των ωριων του Κ.Ο.Κ. ειναι δυνατον να μην εχει εκ των πραγματων ΜΩΤ? δηλαδη αν καταφερει καποιος με καποιο μαγικο τροπο να βγαλει 60χαω δεν σημαινει αυτοματα οτι υπερβαινει συστηματικα το οριο και ειναι παρανομος; Με την ασφαλιση τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις; Εκτος αν οι διαδρομες θα ειναι κλειστες...
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Φεβ 2007, 11:42

Από το γενικό κανονισμό:

12.1 Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, τα πληρώματα είναι υποχρεωμένα να τηρούν απολύτως τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και αυτές που ορίζονται στον ειδικό κανονισμό.

Η προσπέραση επιτρέπεται, εφόσον στο συγκεκριμένο σημείο επιτρέπεται από τον ΚΟΚ και ταυτόχρονα τηρείται το μέγιστο όριο ταχύτητας.

Κάθε πλήρωμα που παραβαίνει αυτούς τους κανόνες τιμωρείται ως κατωτέρω:
Για παραβάσεις ταχύτητας:
....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6832
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό zman » 20 Φεβ 2007, 14:07

Αυτο ακριβως εννοω...

Ηδη με τις μεσες ωριαιες των 49χαω το 90% παραβιαζει συστηματικα τα ορια ταχυτητας οπου μπορει. Ειμαι περιεργος για το πως θα ελεγθει η τηρηση του ΚΟΚ χωρις να ειναι τυχαια η εφαρμογη του παραπανω κανονισμου γιατι η ουσια δεν ειναι αν καποιος κλεψει και κερδισει αλλα τι θα γινει αν καποιος φαει κανεναν περαστικο ενω κινειται με υπερβολικη ταχυτητα.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

ΜΩΤ

Δημοσίευσηαπό geco » 20 Φεβ 2007, 15:18

zman έγραψε:Αυτο ακριβως εννοω...

Ηδη με τις μεσες ωριαιες των 49χαω το 90% παραβιαζει συστηματικα τα ορια ταχυτητας οπου μπορει. Ειμαι περιεργος για το πως θα ελεγθει η τηρηση του ΚΟΚ χωρις να ειναι τυχαια η εφαρμογη του παραπανω κανονισμου γιατι η ουσια δεν ειναι αν καποιος κλεψει και κερδισει αλλα τι θα γινει αν καποιος φαει κανεναν περαστικο ενω κινειται με υπερβολικη ταχυτητα.


Ρε συ Zman γιατι κινδυνολογείς;

Έχω τρέξει ΟΛΑ τα ΡΡ που έχουν γίνει και σχεδόν όλα τα ΤΡ και σοβαρά ατυχήματα δεν έχουν συμβεί ποτέ μέχρι στιγμής !

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα συμβούν στο μέλλον και ότι δεν θα πρέπει ΟΛΟΙ να παίρνουν τα μέτρα τους !

Ούτε σημαίνει ότι οι αγωνιζόμενοι απαλάσονται κάθε ατομικής ευθύνης ιδιαίτερα κοντά σε κατοικημένες περιοχές και σε δρόμους ανοιχτούς στην κυκλοφορία !

Η τήρηση του ΚΟΚ τονίζεται τόσο στους κανονισμούς όσο και στην ενημέρωση καθώς και αναφέρονται ρητά οδηγίες στο road book!
Ακόμα οι οργανωτές βάζουν συχνά ΑΠΛΕΣ διαδρομές με πολύ χαμηλή ΜΩΤ στην έξοδο και στην είσοδο πόλεων και δίνουν οδηγίες στην τροχαία να επιβλέπει κάποια σημεία. Ο ίδιος ο Σπύρος στο "Αττικό" είχε Laser gun και μας έγραφε στην Αυλώνα (1 λεπτό ποινής γιά κάθε χιλιόμετρο πάνω από το όριο των 40 χ.α.ω)
΄
Εκείνοι που εγκρίνουν τους κανονισμούς φροντίζουν να καλύπτονται από την ασφάλεια του αγώνα τόσο οι αγωνιζόμενοι όσο και άλλοι εμπλεκόμενοι!

Αν φαντάζεσαι ότι κλέβουν κάποιοι και νικάνε δοκίμασε να τρέξεις σε ποιό "σφιχτούς" αγώνες !

Μπορείς να ανησυχείς όσο θέλεις και αυτό δέιχνει υπευθυνότητα (σε κάποιο βαθμό !)

Κανείς δεν ξεκινάει αγώνα γιά να σκοτωθεί ή να σκοτώσει και είναι καλό να προσέχουμε όπως και να 'ναι !

Δεν είναι καλό όμως να επικεντρώνουμε την προσοχή μας στα αρνητικά, επικίνδυνα και άσχημα που μπορούν να συμβούν σε ένα αγώνισμα έτσι και αλλοιώς επικίνδυνο !

Καλούς αγώνες !!!
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό zman » 20 Φεβ 2007, 17:37

geco αν το παραπανω το βλεπεις σαν κινδυνολογια μαλλον εχεις μπερδευτει. Απλα παρατηρω μια αλλαγη στον κανονισμο η οποια τεινει να εξωθησει τους αγωνιζομενους σε παρατυπιες οι οποιες ειναι σχεδον αδυνατο να περιοριστουν με αλλο τροπο εκτος απο μια μεση ωριαια χαμηλη αρκετα ωστε να μην υπαρχει και πολυ νοημα στο να πηγαινεις με 100+ στα μονοπατια, ειδικα με αυτοκινητο. Και λεω παρατυπιες γιατι ειναι φως φαναρι οτι αν η διαδρομη ειναι στο συνολο της ειδικη οπως αυτες που εχω τρεξει εγω και ανοικτη στην κυκλοφορια και η μεση ωριαια ειναι 49 με στασεις, χασιματα στην πλοηγηση, ανεφοδιασμους, προσπερασματα κλπ. τοτε ειναι βεβαιο οτι πρεπει να τρεχεις με πανω απο 70 για να την πιασεις. Οταν ειναι ελευθερη με ποσα θα πρεπει να τρεχεις; Ακομα και στη Baja η διαδρομη ειναι οριοθετημενη και γνωστη στους θεατες οπως και οι χρονοι κατα τους οποιους επιτρεπονται οι μετακινησεις. Δε λεμε οτι ντε και καλα πρεπει κατι να συμβει η οτι οι αγωνιζομενοι θα πηγαινουν με το σταυρο στο χερι αν παιζει χαμηλη ΜΩΑ, αλλα τουλαχιστον τυπικα πρεπει να φαινεται οτι γινεται το παν για να αποφυγει η οργανωση τις μεγαλες ταχυτητες. Μπορει κανενας να μην πιασει ποτε 59 αλλα γιατι να τον βαζεις να προσπαθησει; Στην τελικη ας υπαρχουν μια δυο κλειστες ειδικες η υπερειδικες για να βγαζουν το αχτι τους οι ραλλιστες. Και ενταξει, στο μηχανακι εχεις και λιγη αισθηση παραπανω της ταχυτητας και των συνθηκων (προσφυση κλπ) και το σκεφτεσαι να το διακοσαρισεις το 990 στα δυσκολα, με τα αμαξια ομως τι γινεται; Μην ξεχνας οτι ερχονται απο πισω και ζυγιζουν αρκετα...
Τελος παντων, η γνωμη μου ειναι οτι θα επρεπε ο συγκεκριμενος κανονας να μεινει τουλαχιστον ως εχει, και σκεφτομαι να τρεξω με μηχανακι με δυο ροδες φετος γαμωτο...
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Χμμμμ !

Δημοσίευσηαπό geco » 20 Φεβ 2007, 18:07

Φίλε Zman,

καλό είναι να έχεις άποψη καλύτερο όμως να μαθαίνεις από τα λάθη τα δικά σου και των άλλων,να αποκτάς εμπειρία, να "τρίβεσαι", να ακούς πολύ και να μιλάς λιγώτερο !

Επειδή υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν έχεις μάθει ακόμα, καλό θα ήταν να προσπαθήσεις κι άλλο διατηρώντας χαμηλούς τόνους, ρωτώντας (γιά κανέναν δεν είναι ντροπή) και διαμορφώνωντας άποψη σιγά σιγά !

Θα αντιληφθείς κάποια στιγμή ότι μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς και ότι τα πράγματα αλλοιώς τα φαντάζεσαι και αλλοιώς προκύπτουν στην πράξη !

Στα λέω σαν μεγαλύτερος και επειδή μιλάς με οργανωτές και επαγγελματίες του χώρου και υποδεικνύεις πως πρέπει να γίνουν τα πράγματα χωρίς ,φοβάμαι, την απαραίτητη υποδομή !

Μακάρι να "σκίσεις" στις μοτοσυκλέττες και να αποδειχτείς πολύ καλύτερος από όλους εμάς!

Μέχρι τότε όμως κάνε λίγη υπομονή !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Φεβ 2007, 21:39

zman έγραψε:Απλα παρατηρω μια αλλαγη στον κανονισμο η οποια τεινει να εξωθησει τους αγωνιζομενους σε παρατυπιες οι οποιες ειναι σχεδον αδυνατο να περιοριστουν με αλλο τροπο εκτος απο μια μεση ωριαια χαμηλη αρκετα ωστε να μην υπαρχει και πολυ νοημα στο να πηγαινεις με 100+ στα μονοπατια, ειδικα με αυτοκινητο.


Αν μπορέσεις να πας με 100+ στα μονοπάτια... ε! τότε μπράβο σου! Αυτό είναι το δεδομένο! Εκεί είναι η μαγκιά! Χωρίς πλάκα! Γιατί στην άσφαλτο όλοι τρέχουν...

zman έγραψε:Και λεω παρατυπιες γιατι ειναι φως φαναρι οτι αν η διαδρομη ειναι στο συνολο της ειδικη οπως αυτες που εχω τρεξει εγω και ανοικτη στην κυκλοφορια και η μεση ωριαια ειναι 49 με στασεις, χασιματα στην πλοηγηση, ανεφοδιασμους, προσπερασματα κλπ. τοτε ειναι βεβαιο οτι πρεπει να τρεχεις με πανω απο 70 για να την πιασεις. Οταν ειναι ελευθερη με ποσα θα πρεπει να τρεχεις;


Μα με ακόμη περισσότερα! Αγώνες κάνουμε! Δεν το έχεις καταλάβει???

zman έγραψε:Ακομα και στη Baja η διαδρομη ειναι οριοθετημενη και γνωστη στους θεατες οπως και οι χρονοι κατα τους οποιους επιτρεπονται οι μετακινησεις. Δε λεμε οτι ντε και καλα πρεπει κατι να συμβει η οτι οι αγωνιζομενοι θα πηγαινουν με το σταυρο στο χερι αν παιζει χαμηλη ΜΩΑ, αλλα τουλαχιστον τυπικα πρεπει να φαινεται οτι γινεται το παν για να αποφυγει η οργανωση τις μεγαλες ταχυτητες. Μπορει κανενας να μην πιασει ποτε 59 αλλα γιατι να τον βαζεις να προσπαθησει;


Η πρόκληση του αγώνα...

zman έγραψε:Στην τελικη ας υπαρχουν μια δυο κλειστες ειδικες η υπερειδικες για να βγαζουν το αχτι τους οι ραλλιστες. Και ενταξει, στο μηχανακι εχεις και λιγη αισθηση παραπανω της ταχυτητας και των συνθηκων (προσφυση κλπ) και το σκεφτεσαι να το διακοσαρισεις το 990 στα δυσκολα, με τα αμαξια ομως τι γινεται; Μην ξεχνας οτι ερχονται απο πισω και ζυγιζουν αρκετα...


Νομίζεις ότι είναι εύκολο να κλείσεις ειδική για πάνω από 15 χιλιόμετρα? Ξέρεις πόσος κόσμος και πόσα οχήματα χρειάζονται? Μάλον δεν ξέρεις...
Όσο για το 990... πιο εύκολα διακοσαρίζεις ΚΤΜ 250 παρά το 990 στα δύσκολα... Σύνελθε!
Δηλαδή οι οδηγοί των αυτοκινήτων τι είναι? Καμικάζι?

zman έγραψε:Τελος παντων, η γνωμη μου ειναι οτι θα επρεπε ο συγκεκριμενος κανονας να μεινει τουλαχιστον ως εχει, και σκεφτομαι να τρεξω με μηχανακι με δυο ροδες φετος γαμωτο...


zman έχεις μπερδευτεί... Πολλές φορές -για να μην πω τις περισσότερες άπαξ και είναι εφικτή- η ύπαρξη ΜΩΤ είναι πιο επικίνδυνη από την ελεύθερη ταχύτητα. Έτσι κι αλλιώς φέτος, σχεδόν κανείς δεν την έπιασε. Ποιο το νόημα της ύπαρξής της? Να εφησυχάζεις τον οδηγό όταν την πιάνει, και να τον αγχώνεις δυσανάλογα όταν την χάνει για μια τουλίπα και πάει "κομμάτια" για να χρεωθεί όσο το δυνατόν λιγότερη ποινή από τον κάθε αντίπαλο -σε μια μόνο τουλίπα!

Νομίζω ότι ο Geco έχει δίκιο. Πρέπει να εντρυφήσεις λίγο το θέμα για να καταλάβεις καλύτερα κάποια πράγματα προτού εκφέρεις κατηγορηματικά γνώμη.
Εδώ είμαστε, να απαντήσουμε σε κάθε απορία σου...

Καλωσήρθες στον δίτροχο κόσμο! :wink:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό zman » 20 Φεβ 2007, 22:21

geco, νουθεσιες και συμβουλες πατρικου στυλ τις σταματησα στο σχολειο, αν θελεις να πεταγεσαι με γενικολογιες και κλισεδακια καντο σε κανεναν αλλο καλυτερα, εκτος αν εχεις οντως κατι ουσιαστικο να προσθεσεις επι του θεματος εκτος απο ευχολογια και κανενα ποιημα. Απ'οτι καταλαβα και απο τα λεγομενα του Doc μαλλον αλλη μια συζητηση που θα μεινει χωρις ουσια και απαντηση. Ωραια τα Rally και οι αγωνες Doc και η αδρεναλινη και η ταχυτητα, βρες πρωτα τα ατομα και τα οχηματα που λες οτι χρειαζεται για να τα κανεις με ασφαλεια και μετα ορμα. Αν θες να πηγαινεις με "περισσοτερα" συνεπαρμενος απο την "προκληση του αγωνα" και να εισαι ο "μαγκας" που παει με 100+ στα μονοπατια, ζητα να καταργηθει το 12.1 σχετικα με τον Κ.Ο.Κ. , βγαλε μετα ασφαλεια προς τριτους και πες το μας κι εμας για να δουμε ποσο γρηγοροι ειμαστε στ'αληθεια. ΔΗλαδη θες να με πεισεις οτι αυτος που θα καθυστερησει σε μια τουλιπα ΔΕΝ θα τρεξει να την καλυψει ακομα πιο πολυ οταν δεν εχει τον κινδυνο να χρεωθει καπελο για προπωρεια αναμεσα σε δυο ΣΕΧ; Μηπως οταν δει οτι δεν μπορει να καλυψει τη διαφορα θα συμβιβαστει με τη θεση του και θα προσπαθησει να σταθεροποιηθει απο εκει και μετα;
Προφανως εχω μεγαλυτερη πειρα και απο εσενα και απο τον geco στο να με προσπερνανε, ισως εκει μπροστα που πατε εσεις οι γρηγοροι δεν καταλαβαινετε τον κινδυνο που διατρεχουν οι πιο αργοι και μαλλον σπανια συναντατε αυτοκινητα αφου δεν εχετε ιδεα με ποσα πανε. Στο Αττικο δωσατε συμβουλη στον griou να κινηθη με ζημια 5 χιλιομετρα αντιθετα στη φορα του αγωνα πανω στη διαδρομη επειδη το επομενο που μπορουσατε να τον μαζεψετε ηταν 20 χιλιομετρα μακρια και ενω με το ζορι την ειχαμε γλυτωσει στην ακρη του δρομου απο τα τζιπ των "καμικαζι" και τις κοτρωνες στο κρανος. Επειδη ομως απ'οτι εχω καταλαβει φετος ουτε εσυ ουτε βεβαια ο geco εισαστε στην οργανωση και αρα δεν εχετε και καμμια ευθυνη γι αυτα που λετε αφηστε το Σπυρο να το ξεκαθαρισει το θεμα δηλαδη αν ο αγωνας παει με τον Κ.Ο.Κ. αρα ειναι de facto regularity η αν φετος μιλαμε για Rally Acropolis με ερασιτεχνες, ρομαντικους εντουραδες και ραλλιστες ολους στην ιδια διαδρομη. Δεν προκειται να βρεθω και στο εδωλιο επειδη μου αρεσει να παιζω με τους κανονισμους οπως αυτοι γραφονται, απο την αλλη θα μου πεις καλος μ&^%&^ς ειμαι που παω με το σταυρο στο χερι, εδω περισυ ρωταγα αν επιτρεπεται η ανεξαρτητη πισω αναρτηση και η μεταδοση με αξονα (συμφωνα με τον τεχνικο κανονισμο δεν επιτρεπεται) οταν αλλοι τρεχανε χωρις πινακιδες και μου κανατε πλακα.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Φεβ 2007, 22:33

zman έγραψε:...


Μην αρπάζεσαι ρεεεε! Θα τα πούμε από κοντά! Δεν είναι όπως ακριβώς τα λες... Και ο Κ.Ο.Κ. δεν ισχύει στα off-road κομμάτια...

Σου λείπoυν κανά-δυο κομμάτια από το παζλ. To πρώτο είναι να καταλάβεις ότι τα Rally Raid δεν είναι αγώνας ταχύτητας και τέρμα γκάζι όσο πάει μέσα σε μια ειδική. Είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων, ένα εκ των οποίων είναι η ταχύτητα. Τα βασικότερα όμως είναι η σωστή προετοιμασία, η σωστή και αυτοματοποιημένη πλοήγηση, η οικονομία καυσίμων και δυνάμεων, η προστασία σε λάστιχα και αναρτήσεις, η σωστή-στοιχειώδης τεχνική στην οδήγηση, η αντοχή στην σωματική κούραση, η συνεχής πνευματική διαύγεια και κάπου στο τέλος μπαίνει και ο παράγοντας "γκάζι".
Αν χαθείς και αρχίσεις το ψάξιμο με τις τουλίπες... λίγο θα σε νολιάζει μετά τα αναπληρώσεις για να φτάσεις μια υψηλή ΜΩΤ. Η απόλυτη ΜΩΤ δεν είναι το ζητούμενο, ειδικά για σένα που όπως λες έχεις εμπειρία στο να σε προσπερνάνε. Σημασία έχει να βρεθείς σε μια καλή θέση, μπροστά από τον αντίπαλο, που μπορεί να πηγαίνει σιγά! Μην ξεχνάς, ότι πριν μερικά χρόνια στο Dakar αλλά και σε άλλα Rally Raid, πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών έκαναν αγώνα βραδυπορίας για να μπερδέψουν τον άλλο! Είναι και αυτό στο παιχνίδι!

Το δεύτερο κομμάτι θα το πούμε με σουβλάκια και μπύρες! :wink:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό zman » 20 Φεβ 2007, 22:46

Κανω διαιτα...
Εκοψα και το αλκοολ και τα αλλα ναρκωτικα... Ειμαι αθλητης τωρα!
Ρωτηστε και το Μιχαλη.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες