Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αττικό Rally Raid 2007 - Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό zman » 05 Απρ 2007, 00:03

Προς Caesar:
Στους συγκεκριμενους αγωνες εισαι ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ και οχι ΑΘΛΗΤΗΣ. Το ιδιο και οι υπολοιποι...


Αθλητες προφανως ειναι αυτοι με τα σορτσακια.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό fotisalp » 05 Απρ 2007, 09:13

soihiro έγραψε:Χαίρετε κύριοι,

Γυρίζουμε πίσω το RR ισοπεδώνοντας ότι υπήρχε (επίσης και την κοιλιά του RR) τριγύρω αλλά δεν μπορούμε να βγούμε πάνω, λόγω μεγάλης ολισθηρότητας και κλίσης. Απελπισία, και να’ σου 2-3 μηχανές μπροστά μας να θέλουν να κατέβουν. Πέφτει ο πρώτος (KTM) και σφηνώνει κλαδί στο δίσκο μπροστά. Ο αναβάτης κοιτάει με δέος τη μηχανή, αλλά δεν ξέρει τι να κάνει… Προσπαθώ να ανέβω στο σαθρό δίπλα στη μηχανή, αλλά είναι αδύνατο. Ο άλλος τρομάζει βλέποντας το RR δίπλα στο ΚΤΜ και μας λέει να σταματήσουμε. Βγαίνω έξω και προσπαθώ να τραβήξω το κλαδί από το δίσκο αλλά τίποτα. Τελικά κατεβαίνει και ένας άλλος και σηκώνουν το ΚΤΜ. Συνεχίζω μετακινώντας πέτρες με τα χέρια μπας και «σπάσω» την ανηφόρα, αλλά το RR δεν μπορεί να βγει. Το ΚΤΜ έχει προχωρήσει προς τα κάτω παρότι του λέω ότι δε βγαίνει. Ξαναπέφτει πίσω από το RR και τον βλέπω στον καθρέπτη να προσπαθεί πάλι να το σηκώσει. Λέω στον άλλο αναβάτη (Husaberg) να κατέβει, αλλά όχι…καβάλα, δεν με ακούει και πάρ’ τον και αυτόν κάτω… (Παρένθεση: είμαι σίγουρος ότι πριν από 15 χρόνια που έκανα TRIAL οι εν λόγω αναβάτες δεν ήταν καν αναβάτες). Δυστυχώς η υπομονή του καθενός εξαντλείται κάποια στιγμή. Έτσι, λοιπόν, είπα στα παιδιά ότι ο χρόνος τρέχει για όλους και καλό θα ήταν να βάλουν της μηχανές στην άκρη μέχρι να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Οι θεοί και οι δαίμονες ακολούθησαν αλλά όχι σε δεύτερο πρόσωπο.



Κε soihiro,
Οι ανακρίβειες που γράφετε είναι αναμενόμενες μια και αφενός ήσασταν εποχούμενος και όχι αναβάτης ,πράγμα που αλλοιώνει την οπτική των πραγμάτων (η προηγούμενη εμπειρία σας στα 2τροχα δεν βοήθησε εν προκειμένω) και αφετέρου τα λέτε από θέση «εδωλίου» μια και καλώς ή κακώς «κατηγορηθήκατε» από αρκετούς αναβάτες.
Επειδή λοιπόν κι εγώ όπως κι εσείς, θέλω να είναι κάποια πράγματα στη θέση τους έχω να κάνω τις εξής διευκρινίσεις (είμαι ο αναβάτης με το ΚΤΜ):
1)Όταν σας βρήκα μπροστά μου να προσπαθείτε να ανεβείτε την ανηφόρα (και ήδη βρίζατε, και ήδη είχατε χάσει την ψυχραιμία σας, εσείς ο ίδιος λέτε ότι ήσαστε απελπισμένος) ο μόνος τρόπος να φύγω από μπροστά σας ήταν με το να κινηθώ μπροστά, δηλ κατηφορικά, περνώντας πλάι σας. Η μηχανή απλά ΔΕΝ μπορούσε να κάνει επί τόπου στροφή σε εκείνο το σημείο που είχε έρθει
2) Ο μόνος τρόπος λοιπόν ήταν προς τα εμπρός. Εσείς οφείλατε την ώρα που προσπαθούσα να περάσω δίπλα σας να είστε ακίνητος. Όμως εσείς συνεχίσατε μανιωδώς τις προσπάθειες με αποτέλεσμα να με βάλετε σε κίνδυνο διότι έπρεπε να περάσω σε ένα περιθώριο 1 μέτρου max ανάμεσα σε ένα θαμνώδες τείχος και σε ένα όχημα 2,5 τόνων που «πέταγε» ανεξέλεγκτα μια μπροστά μια πίσω προσπαθώντας να ανέβει και μάλιστα με ένα οδηγό ο οποίος κατά τα φαινόμενα είχε χάσει την ψυχραιμία του. Έπεσα, σφήνωσε μια ρίζα ανάμεσα στη μπροστινή δισκόπλακα και τις ακτίνες, δεν καταφέρατε να με βοηθήσετε, το ξεκόλλησα με τη βοήθεια του άλλου αναβάτη και πριν προλάβω να απομακρυνθώ σε ασφαλή απόσταση (αυτό προσπαθούσα να κάνω κι όχι «να προχωρήσω προς τα κάτω παρότι δε βγαίνει»!!!) ξαναρχίζετε τις προσπάθειες πάλι βάζοντάς με ξανά σε κίνδυνο (ήμουν στην πίσω σας γωνία).
3)Τη μηχανή δεν την κοιτούσα με δέος, την κοιτούσα ξέπνοος. Μάλλον έχετε ξεχάσει ότι υπό αυτές τις συνθήκες ένας αναβάτης έχει πολλαπλάσια καταπόνηση από έναν οδηγό (πάλι η πείρα σας στα δίτροχα δε βοήθησε)
Συμπερασματικά το βασικό σας λάθος για μένα ήταν ότι το εξής: Εγκλωβιστήκατε σε ένα δύσκολο σημείο μαζί με τρεις μοτοσυκλέτες. Ψύχραιμα έπρεπε να σκεφτείτε σαν πρώτη σας προτεραιότητα το να διασφαλίστε ότι οι μοτό είναι σε ασφαλή μεριά πριν αρχίσετε τα αναπόφευκτα παντιλίκια σε ένα τέτοιο στενό σημείο. Ας μην βοηθούσατε, δεν πειράζει, εξάλλου τα καταφέραμε χωρίς εσάς. Όχι όμως ταυτόχρονα και με τη μανία σας να μη χάσετε χρόνο να βάζετε άλλους σε κίνδυνο. Και κάτι ακόμα: θα μπορούσατε να στείλετε τη συνοδηγό σας πιο ψηλά να διώχνει τους διερχόμενους από το αδιέξοδο (ώστε να διασφαλίζατε το ότι δε θα σας σφήνωναν οι επόμενοι). Αυτά βέβαια απαιτούν ψυχραιμία και σύνεση και σωστή ιεράρχηση προτεραιοτήτων αλλά παρά την πείρα που τόσο αλαζονικά επικαλείστε ότι έχετε δεν καταφέρατε να επιδείξετε τέτοιες ικανότητες.


Ελάτε λίγο στη θέση μας παιδιά. Να κόβεις σε κάθε στροφή φοβούμενος ότι μετά τη στροφή βρίσκεται κάποιο Moto κάτω και δεν θα προλάβεις να φρενάρεις. Να κόβεις μόλις φτάνεις μια αργή Moto φοβούμενος ότι θα ανοίξει το γκάζι και θα σου σπάσει το παρπριζ. Να είναι όλα τα 4x4 πίσω σου και να σε κυνηγάνε και μπροστά σου να βρίσκονται πάρα πολλοί αργοί με Moto, οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν ότι αφού τους φτάνεις σε μισή ώρα αγώνα είναι πού μα πολύ αργοί!!! Όλοοι χωράμε παιδιά στους αγώνες, απλά στα 4x4 είναι άλλα τα μέτρα και τα σταθμά. Έχω συναντήσει αναβάτες Moto που με ένα απλό πάτημα της κόρνας φρενάρουν και σε αφήνουν να περάσεις, ενώ κάποιοι άλλοι γκαζώνουν άγρια για να σε «τιμωρήσουν» που τόλμησες να τους φτάσεις και λίγο πιο κάτω ξανακόβουν ή χειρότερα πέφτουν… Ακόμα καλύτερο παράδειγμα: Είστε γρήγοροι αλλά ξεκινάτε τελευταίοι και όλος ο αγώνας είναι τόσο στενός που ίσα-ίσα χωράει μια μηχανή. Πρέπει να περάσετε όποιον βρίσετε μπροστά σας αλλά δεν χωράει πουθενά. Κορνάρετε, φωνάζετε αλλά αυτός το χαβά του. Άσε που όποτε θυμηθεί σας χτίζει με πέτρες!! Κάπως έτσι νοιώθουμε συνέχεια


Μακάρι και μας κε soihiro οι μοναδικές μας ανησυχίες να ήταν μη σπάσει κανά παρμπρίζ, πως θα προσπεράσουμε τον προπορευόμενο, το κυνήγι των από πίσω και του χρονομέτρου. Αλλά έχουμε πολύ περισσότερα και σημαντικότερα πράγματα να ανησυχούμε όπως αντιλαμβάνεστε. Όσο για το φόβο του τι θα δεις στην επόμενη στροφή (πεσμένη μοτό, περιπατητή, αγρότη, κοπάδι, κυνηγό κλπ) από τη στιγμή που τρέχουμε σε ανοικτούς δρόμους όλοι πρέπει να τον έχουμε αλλά και να εφαρμόζουμε την ανάλογη φειδώ στο γκάζι και σύνεση στην οδήγηση. Αλήθεια, εσείς το κάνετε αυτό? Αποστάσεις κρατάτε όπως μας συμβουλεύτε?
Αυτά για να μπουν όντως κάποια πράγματα στη θέση τους. Κλείνω με το εξής : Αν ήμουν στη θέση σας θα με είχε προβληματίσει το κύμα διαμαρτυριών από τόσους αναβάτες (μαθαίνω πως δεν είναι κιόλας η πρώτη φορά, διαψεύστε με αν κάνω λάθος). Τι στο καλό, όλοι άδικο έχουν? Μήπως πρέπει να κάνετε και λίγο αυτοκριτική πριν σπεύσετε να μας πείτε πόσο έμπειρος είστε εσείς και πόσο άπειροι εμείς και πόσο ανίδεοι ήμασταν για τη φύση του αγώνα?

Φώτης Δημητρακόπουλος
συμμετοχή Νο 40
Fotisalp
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
fotisalp
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2006, 12:35
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fotisalp » 05 Απρ 2007, 09:24

zman έγραψε:Προς Caesar:
Στους συγκεκριμενους αγωνες εισαι ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ και οχι ΑΘΛΗΤΗΣ. Το ιδιο και οι υπολοιποι...


Αθλητες προφανως ειναι αυτοι με τα σορτσακια.


Δεν μπορούσα να καταλάβω το πνεύμα σου (γραπτός λόγος γαρ :o ) αλλά είδα το post σου http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... rt-30.html και σε εννόησα :lol: :lol: :lol:
Fotisalp
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
fotisalp
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2006, 12:35
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sacram » 05 Απρ 2007, 11:12

Σε ένα Τ.R.R μπορείς να τρέξεις με πολλούς τρόπους.
Μέ την κά|@λα της παρέας και της αλληλοβοήθειας ή τουλάχιστον της απαραίτητης προσοχής προς τους υπόλοιπους συναγωνιζόμενους, με την ιδέα ότι κάτι τρέχει, με το ρίσκο να σπάσεις τα κοκκαλάκια σου που τόσο πονάνε, με κλειστά παράθυρα γάντια και καλοριφέρ..γενικά ο καθένας με τον τρόπο του.
Τέλος πάντων στο τέλος ενός αγώνα αυτό που περιμενα εγώ να διαβάζω εδώ μέσα ως ΜΗαγωνιζόμενος θα ήταν για τα μέρη που είδατε, τις δυσκολίες που αντιμετωπίσατε, και άλλα τέτοια χαρούμενα πραγματάκια.
Περαστικά σε όσους έχουν χτυπήσει γιατί αυτό είναι πακέτο.
Είναι πακέτο να χτυπάς σε κάτι που δεν σε ζεί....
το να τερματίζεις λίγο αργότερα....Τι έχεις? Τι είχες πάντα

Καλημέρα
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό fotisalp » 05 Απρ 2007, 11:55

geco έγραψε:Μελετάω με προσοχή τις κραυγές φόβου και αγωνίας των αναβατών στα Ράλλυ Ρέιντ καθώς και την αντίδραση του επικρινόμενου soihiro !

Θα ήθελα να διευκρινίσεις που είδες ακριβώς «κραυγές φόβου και αγωνίας αναβατών»

Σαν ο παλαιότερος αγωνιζόμενος των ΡΡ θέλω να σας πω ότι γιά μένα η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση!

Ας δούμε λοιπόν πού θέτεις τη μέση:

Ναι ο soihiro οδηγεί γρήγορα και κυνηγάει τα δευτερόλεπτα αλλά και οι καινούργιοι στα ΡΡ αναβάτες δεν έχουν ακόμα αντιληφθεί ότι τρέχουν σε αγώνα. Η "προσωπική τους προσπάθεια επιβίωσης" στις δύσκολες γιά αυτούς συνθήκες τους κάνει να πιστεύουν ότι οι οδηγοί των 4Χ4 ... διψάνε γιά αίμα !!!

Μάλιστα. Η μέση λοιπόν κατ’εσέ είναι ότι ο soihiro οδηγεί απλώς γρήγορα και ότι οι καινούργιοι και άπειροι αναβάτες απλά δεν ξέρουν τι τους γίνεται και έχουν διαστρεβλωμένη αντίληψη των πραγμάτων. Ουδέν σχόλιον.

Ηρεμήστε κύριοι !


Προσπαθούμε αλλά δε βοηθάς! Να ηρεμήσουμε ναι, να υποβαθμίσουμε το θέμα όχι. Αν ήσουν στα εν λόγω σημεία ίσως να μην ήσουν τόσο «ήρεμος».

Κανείς δεν έχει κακές προθέσεις γιά κανένα και με τον χρόνο θα το καταλάβουν όλοι!

Αυτό έλειπε, να πιστεύει κανείς ότι υπάρχει και κακή πρόθεση. Ποιος κατά τη γνώμη σου υπεννόησε κάτι τέτοιο? Το θέμα είναι ότι κάποιοι αναβάτες υπεσήμαναν την, κατ'αυτούς, επίκίνδυνη οδήγηση συγκεκριμένου οδηγού και κατέθεσαν τα παράπονά τους στη γραμματεία και τις εμπειρίες τους στο forum.Κανείς δεν είπε ότι ο άνθρωπος βγήκε παγανιά για αναβάτες!!!

ΟΧΙ ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ στους αγώνες ΡΡ !

Κίνδυνος έως ενός σημείου είναι λογικό να υπάρχει. Το θέμα είναι να αποφεύγουμε κινδύνους που οφείλονται σε τέτοια φαινόμενα σαν αυτά που περιγράφονται παραπάνω.

Όσοι φοβούνται καλό είναι να μάθουν, να προπονηθούν και να "βάλουν" αγωνιστικά χιλιόμετρα που θα τους δώσουν την σιγουριά και την γνώση του ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ και ΠΟΣΟ!


Επίτρεψε μου να πω ότι δεν χρειάζεται πάντα πολυετή πείρα για να μπορείς να κάνεις μια ορθή εκτίμηση κινδύνου, που μάλιστα εσύ ονομάζεις κραυγή φόβου και αγωνίας-ήμαρτον! Ισως εδώ χρειάζεται λίγο παραπάνω σεβασμός και προβληματισμός, από κάποιον που δεν ήταν παρών, προς τους αυτόπτες.

Μέχρι τότε ας κρατήσουμε τους τόνους χαμηλά και ας προσπαθήσουμε να γνωριστούμε καλύτερα με το άθλημα και με τους οδηγούς 4Χ4. Θα διαπιστώσουμε ότι τελικά ... δεν είναι τόσο κακοί !!!

Ουδείς κακός. Αλλά όπως είπα και πριν, θα πρέπει να προβληματίσουν άπαντες οι αλεπάλληλες διαμαρτυρίες στη γραμματεία μετά τον αγώνα. Όσο για τους τόνους μια χαρά είναι δεδομένης της σοβαρότητας του θέματος. Ζητούμενο όλων είναι οι αγώνες να γίνονται όλο και πιο ασφαλείς, σωστά? Μπορεί οι παρατηρήσεις μας ή και το ύφος μας να έχουν θίξει κάποιον οδηγό όμως όταν έχεις πρόσφατα τέτοια βιώματα είναι δύσκολο να έχεις και εντελώς χαμηλούς τόνους, πώς να το κάνουμε! Και κολλητός μου να ήταν ο soihiro πάλι θα του την έλεγα αφού πιστέυω ότι έχει λάθος. Και δεν θα έδινα συνέχεια στο θέμα αλλά έγραψε ανακρίβειες. Είμαι σίγουρος ότι αν ξαναφέρει τη φάση στο νου του θα καταλάβει τι λέω.
Τεσπα, δε θα έμπαινα στην όλη διαδικασία αν πραγματικά δεν πίστευα ότι κάποιοι αναβάτες διέτρεξαν ένα περιττό κίνδυνο λόγο της "πόρωσης" ενός οδηγού. Μπορεί να γίνει κάτι για αυτό ώστε να μην ξαναγίνει? Αυτό είναι στην κρίση των διοργανωτών. Αυτοί έχουν όλο τo feedback από τους αγωνιζόμενους αυτοί ας κρίνουν και ας πράξουν και σεβαστές από όλους οι πράξεις αυτές. Στην τελική αν στην πορεία δω ότι τα παραπάνω είναι κοινός τόπος στα RR τότε απλά ¨μένω" στα TR που δεν τρέχουν αυτοκίνητα και λήγει το θέμα (για μένα). Όχι όμως και να λες geco ότι κραυγάζουμε-δεν αντιλαμβανόμαστε σωστά και τελοσπάντων υστεριζόμαστε λόγω απειρίας!Όχι.
Fotisalp
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
fotisalp
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2006, 12:35
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Caesar » 05 Απρ 2007, 23:06

fotisalp θα συμφωνήσω μαζί σου!!!
Άβαταρ μέλους
Caesar
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Μαρ 2006, 15:14
Τοποθεσία: N.Ionia Athens

Δημοσίευσηαπό drMel » 06 Απρ 2007, 08:22

Καλημέρα σε όλους, χρόνια πολλά και Καλή Ανάσταση.

Με μόλις 3 συμμετοχές σε Rally Raid- Trail Ride, έχω μια πολύ μικρή εμπειρία σχετικά με τους αγώνες, σε οδηγικό επίπεδο.
Αλλά συνειδητοποίησα ότι:

1. Είναι αγώνας
2. Κάποιοι κυνηγάνε τους χρόνους
3. Δεν πάμε βόλτα
4. Συνυπάρχουμε μαζί με άλλου είδους οχήματα

Στο Καρπενήσι όντας πολύ αργός προσπεράστηκα απο αυτοκίνητα στην ειδική της πρώτης ημέρας, πρώτα απο τον Soihiro που με πέρασε σαν κύριος με κόρνα και στην επόμενη στροφή, αριστερή κλειστή τυφλή, έκανε ταρζανιές προκειμένου να αποφύγει αναβάτη που είχε σταματήσει μέσα στην διαδρομή, στην μέση του δρόμου προκειμένου να τσεκάρει το RB.
Ετσι σταμάτησα και απόλαυσα το θέαμα των επομένων 8 πληρωμάτων που πέρασαν μέχρι να έρθουν οι πιο αργοί και να φύγω μπροστά τους.

Θέλει και απο την μεριά των αναβατών σύνεση και προγραμματισμό με γνώμονα την παρουσία αυτοκινήτων.
Θυμηθείτε την επόμενη φορά ότι τα 40 αυτοκίνητα που είναι πίσω μας, τρέχουν και αυτά στον αγώνα και δεν είναι 40 σκούπες που έρχονται να βοηθήσουν. Κάνουν τον αγώνα τους.
Εξαίρεση βέβαια αποτελεί περίπτωση τραυματισμού που όντως όλοι πρέπει να φέρονται ανάλογα.
Οση διαφορά εκκίνησης και άν δώσει η διοργάνωση πάντα θα υπάρχουν αναβάτες που θα ντουμπλαριστούν απο αυτοκίνητα.
Στο χέρι μας είναι να υπολογίσουμε τους χρόνους μας και να κάνουμε στην άκρη, εγκαίρως.


Μελέτης
drMel
 

Δημοσίευσηαπό jimny » 06 Απρ 2007, 10:09

Θα μπουν άλλες φωτογραφίες στην κεντρική σελίδα ?

δεν θα ήταν ωραίο τα μετάλλια για τούς τερματίσαντες να είχαν επάνω και ένα στίγμα ότι είναι από το αττικό RR οπως τα περσινά?

καλή ανάσταση σε όλους
και καλή επιστροφή σε όσους έφυγαν
Τελευταία επεξεργασία από jimny και 06 Απρ 2007, 20:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
jimny
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2005, 12:17
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό zman » 06 Απρ 2007, 19:39

Το ποστ στην "διαφορετικη πλευρα του Αττικου" προοριζονταν για εδω, ο δοιμων του πληκτρολογιου βλεπετε...
Μαλλον ομως το καταλαβατε.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό LC8er » 07 Απρ 2007, 11:32

drMel έγραψε:.....

Στο χέρι μας είναι να υπολογίσουμε τους χρόνους μας και να κάνουμε στην άκρη, εγκαίρως.




...Μελέτη, ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα στα ανοιχτα κομμάτια...

Τα προβλήματα έρχονται στα "δύσκολα" (βλέπε τελείως off, αντυπυρικές, σπασμένοι δρόμοι) όπου τα δίτροχα χαροπαλεύουν, ενώ τα τετράτροχα πρέπει να διατρησουν την "ορμη" τους για το βγάλουν...

Τετρακίνητο έχεις... σκέψου πόσο χαλαρά κατεβαίνεις ένα σαθρό κατηφορικό, και πως θα το κατέβαινες με το DRZ.

Αντίστοιχες καταστάσεις συμβαίνουν και σε άλλες μορφές αγώνα. Για παράδειγμα στα TR: τον γενάρη, οι γρήγοροι ξεκίνησαν τελευταίοι. Στο πρώτο δύσκολο σημείο να 'σου το πρώτο μπλοκάρισμα. Εκεί περιμέναμε υπομονετικά να ανοίξει το μονοπάτι από τους αναβάτες που κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια. Ποτέ δεν είπαμε "κοιτα να δεις του κουλούς που δεν μπορούν να αναίβουν, κάντε πέρα να περάσουν τα κομάντα". Και εγώ, και άλλοι που όλοι μας κυνηγάμε το χρονόμεντρο...

Συμφωνώ με τον Geco στα περι προπόνησης και χιλιομέτρων, αλλά ως εκεί. Να μη ξεχνάμε ότι αν αγαπάμε τα RR πρέπει να δημιουργούμε τις συνθήκες για την "ένταξη" νέων μελών στην παρέα... Ο λόγος τους έχει ιδιαίτερη αξία και βαρύτητα για τη συνέχεια των διοργανώσεων.

Από την άλλη βέβαια, εμάς δεν μας πέφτει λόγος. Στην παρούσα φάση, είμαστε το καφενείο... Θέμα της οργάνωσης είναι, να κρίνει αν είναι μηνύματα ή κραυγές αγωνίας. Ίσως γι' αύτο στον γενικό κανονισμό δεν υπάρχει πρόβλεψη για ενστάσεις... εξαρτάται από ποια πλευρά του φράχτη κάθεσαι και προς τα που κοιτάς

σκ
Τελευταία επεξεργασία από LC8er και 11 Απρ 2007, 09:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 07 Απρ 2007, 21:20

Θερμές ευχές σε όλους σας για Καλή Ανάσταση.
Θετικά στοιχεία του αγώνα:
1/Η σχεδίαση οργάνωση και εκτέλεση του
2/Η συχνή θέα τών εθελοντών Σαμαρειτών που σου εμπνέουν ένα αίσθημα εμπιστοσύνης.
3/Ο τερματισμός,έστω και 8ος στην Α2 μαζί με την κούπα τιμής ένεκεν, SUVλάκι γαρ...
Αρνητικά στοιχεία του αγώνα:
Οι κάθε είδους συζητήσεις περι επικινδυνότητας, ευ αγωνίζεσθαι και ηθικής τάξης.
Εύχομαι ταχεία ανάρρωση σε όσους την έχουν ανάγκη και πάμε ...γυάλα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1368
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό forester » 08 Απρ 2007, 22:16

Χριστός Ανέστη!!!!
Χρόνια πολλά σε όλους!!!!
Λοιπόν, σε έναν άριστο καθ' όλα αγώνα, αντί να γράφουμε πόσο όμορφα μέρη - τοπία είδαμε, πόσο ευχαριστηθήκαμε ή όχι, οδηγικά, το κάθε τεραίν που συναντήσαμε, γκρινιάζουμε μεταξύ μας για επικύνδυνες συμπεριφορές κλπ, κλπ....
Αγαπητοί φίλοι, σαφώς και είναι σημαντικός παράγοντας η ασφάλεια, όμως αναλογιστείτε ότι πρόκειται για αγώνες σε ανοικτούς δρόμους.....
Όχι σε ειδικές τύπου ράλυ, κλειστές!!!! Εκεί μέλημα του οργανωτή είναι η αποτροπή συνάντησης 2 οχημάτων εντός της κλειστής ειδικής!!!! Και όπου-όποτε συναίβει (λόγω προβλήματος ή βλάβης του προηγούμενου βραδυπορουντα), είχαμε παράπονα από τον ταχύτερο επερχόμενο και δηλώσεις τύπου: δεν είδα, δεν κατάλαβα κλπ, από από αυτόν που "τον πιάσανε" στην ειδική.
Τι θελω να πω?
Απλώς, ότι σε αγώνες στους οποίους εκ προημίου, υπάρχουν συναντήσεις εντός των χρονομετρημένων διαδρομών -ειδικών-, δεν γίνεται να υπάρχει πάντα αλληλοκατανόηση και συνεννόηση....
Προσωπικά, πιστεύω ότι δίκιο έχει ο επερχόμενος , καθ' ότι για οποιοδήποτε λόγο, είναι ταχύτερος από αυτόν που βρίσκει μπροστά του...
Ο μπροστινός, που τον "τσιμπάνε" στην ειδική, έχει υποχρεώση να ανοίγει δρόμο συνεχώς, μέχρι να βρεθεί με συνδιασμούς ανάλογης ταχύτητας με τη δική του και να συμπορευτεί....
Όταν έχουμε αυτ/το και καθρέφτες, αυτά είναι εύκολα και όταν η συμπεριφορά δεν είναι η ως ανω περιγραφόμενη, έχουμε να κάνουμε με γαϊδούρι, ή με άσχετο , πρωτάρη κλπ, κλπ. Το παραπάνω, μέχρι να γίνει συνείδηση, είδαμε και πάθαμε στους 1ους αγώνες.... Ευτυχώς τώρα, ολα καλώς με τα τουτου..
Με τις μοτο, χωίς καθρέφτες, με κράνη και εξωτερικούς θορύβους, πώς να αντιληφθούν το 4Χ4 από πίσω????
πρόβλημα......
Ποιανού????
Και των 2!!!!!!!
ο πίσω πρέπει - διακριτικά- αλλά επαναλαμβανόμενα να κάνει αισθητή την παρουσία του με κόρνα κλπ.....
Πρέπει επίσης, να κάνει και υπομονή, ωστε κι αργός αναβάτης να βρει "χώρο"....
Οδηγοί των 4Χ4, ο αργός αναβάτης που "πιάσατε" στην ειδική, είναι και σχετικά απειρος.... γι αυτό τον πιάσατε!!!
Σιγά μην πιάνατε τον Doc, Pino, LC8er κλπ (δεν αδικώ όσους ξαχνάω.... :D )
Οπότε, σεβασμός στο νέο/άπειρο κλπ, έχει δικαίωμα να τρέξει , να μάθει και, κυρίως, να ζήσει!!!!
Όμως , η κυρίως ευθύνη , είναι δική του....
Προσωπικά, όταν τρέξω με μοτό, επειδή θα είμαι αργός, θα κάνω ότι κι ο Μελέτης στο Καρπενήσι.
Στο θέμα με το Δημήτρη από το Βόλο και το 3τονο πρά κάτι θηρίο, θα πω τα εξής:
Ο άνθρωπος το"έχει" και το πάει αέρα και, κυρίως ,το ελέγχει.
Τυχαία, μίλησα μαζί του στην εκκίνηση της ΕΔ 2 ("άλογο") και μου περιέγραψε την επίμαχη φάση με το κλαδί στη ρόδα του ΚΤΜ, ακριβώς όπως τηνείδα γραμμ΄νη πιο πάνω!!!
Αυτό σημαίνει ότι λέει αλήθεια. Με την αφήγηση όμως του αναβάτη του ΚΤΜ, δεν σου μένει να πιστέψεις ότι κι αυτός έχει δίκιο.
Τελικά τι γίνεται????
Διαφορετική οπτική γωνία....
Προ παντώς, ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ !!!!!
Τώρα, πράγματι κάτι πρέπει να γίνει για την τήρηση του ΚΟΚ στους αγώνες του είδους....
Ως "σκούπα" τον τελευταίο χρόνο σε 5-6 αγώνες, βλέπω πολλά....
Κατ' αρχήν, σε κάθε άσφαλτο με όριο 30, στις εξόδους προς το χώμα, σε φουρκέτες κλπ, ΝΑΑΑΑ!!!! οι μαυρίλες στην άσφαλτο από φρένα και "πάντες" για το πλασάρισμα.....
Με 30, και με 50 ακόμα, δε γίνονται αυτά....
Από 100άρες πέφτουμε στα φρένα!!!! Και οι Μοτό, και τα 4Χ4!!!
Στα χωριά, ειδικά πολύ πρωί ή τα μεσημέρια, που δεν κυκλοφοράει κοσμάκις, άπαντες πάνε αεροπορία!!!!
Θυμειθείτε, ως "σκούπα", παώ κι εκτός διαδρομής και περιμένω τις διελεύσεις σε κάποιο σημείο, για να ξαναμπώ στην ουρά του αγώνα...Οπότε, βλέπω.....
Επίσης, ως "σκούπα", χωρίς άγχος , δε χάνομαι... Αρα παρ' ότι αργός, βρίσκονται πίσω μου πολλοί που πάνε αεροπορία, τάπα γκάζι κλπ, αλλά χάνονται κάθε 3 και λίγο.... Οπότε πάλι βλέπω πολλά.....
Ομως, δεν είμαι κριτής, για όσα βλέπω, ούτε οι ροδιές έχουν Νο συμμετοχής, για όσα καταλαβαίνω...., οπότε δε μιλάω.


Τώρα γιατι τα βάζουν όλοι με το συγκεκριμένο πλλήρωμα 4Χ4???
Ε, αυτός είναι 1ος συνήθως , αυτός έχει το πρόβλημα...
Άλλοτε έγιναν τα ίδια με τον Εγγλεζό, με το Dista, Tedo, Δελή κλπ, με όσους τες παν έχουν προηγηθεί σε αγώνα.
Έχω τρέξει και συνοδηγός και σαν οδηγός και ξέρω κι απ' αυτή τη σκοπια....
Με όλους τα ίδια γίνονται.
Μόνο , λόγω χαρακτήρα εμπλεκομένων οδηγών κάθε φορά, οι λεκτικές αντιδράσεις και οι χειρονομιες θα διαφέρουν από το πολύ "αβρό" έως του "λιμανιού".... :wink:

Ψυχραιμία και λογική....
Αναβάτες, αφού στην προκειμένη περίπτωση είμαστε το αυγό, εμείς πρέπει να προστατέψουμε το "τομάρι" μας!!!!
Είτε απέχοντας από τους αγώνες :P :P :P , είτε με πολύ λογική και προσοχή εντός αυτών :D 8) :wink: :!: :!:
Με αγάπη σε όλους/για όλους, ότι επιθυμούμε ΚΑΙ καλούς αγώνες!!!!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό soihiro » 10 Απρ 2007, 08:22

Λοιπόν, κύριοι, βαρέθηκα να είμαι κατηγορούμενος.

Λέγονται διάφορα και ακούγονται διάφορα και είναι η πρώτη φορά που έχει σχολιασθεί το άτομό μου στα Rally Raid. Το γεγονός ότι αυτό γίνεται από άτομα που πρώτη φορά τρέχουν σε ανάλογο αγώνα, εμένα κάτι μου λέει, όπως και σε κάποιους άλλους υποθέτω.
Από τους πρώτους αγώνες που συμμετείχα, πριν από 2 χρόνια, το μοναδικό μου παράπονο ήταν ότι μερικοί δεν με άφηναν να τους περάσω, με αποτέλεσμα να βγαίνω εκτός δρόμου με το RR λόγω μηδαμινής ορατότητας και να παθαίνουμε μόνιμα ζημιές.
Κατόπιν συζήτησης με την οργάνωση οι περισσότεροι κατάλαβαν το αυτονόητο: Ποτέ δεν αφήνεις κάποιον πίσω σου και συνέχεια το νου σου τον έχεις πίσω. Αυτό γινόταν με τα 4x4 επειδή τότε δεν ξεκινούσαμε πρώτοι, οπότε δε βρίσκαμε μηχανές στο διάβα μας.
Μετά από τόσους αγώνες, λοιπόν, λίγο πολύ όλη η παρέα γνωρίζει τον ρυθμό του καθενός, είτε πρόκειται για 4x4, είτε για Moto, είτα για ATV.
Και ξαφνικά «μπουκάραν μάγκες στον τεκέ», κατά το λαϊκό, και με στήσανε στον τοίχο!!
Δεν άλλαξε ο τρόπος οδήγησής μου παιδιά. Γιατί ξαφνικά βρίσκομαι να κρίνομαι από κάποιους καινούριους που ήρθαν από άλλης φιλοσοφίας αγώνες, το ψάχνω ακόμη. Προτείνω ανοιχτή ακρόαση στον επόμενο τεχνικό έλεγχο ή πιο νωρίς την ίδια μέρα, μιας και από την έκβασή της τελευταίας θα κρίνω αν θα τρέξω ξανά ή όχι.
Στη χειρότερη θα δανειστώ ένα Road Book από την οργάνωση και θα ξεκινήσω τον αγώνα μόνος μου 3 ώρες μετά την εκκίνηση της σκούπας του αγώνα, έτσι για να ξεχαρμανιάσω.
Φίλε Geco σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μακάρι και άλλοι «παλιοί» συνάδελφοι σου να παίρναν τη θέση σου. Είσαι ο μόνος που μου μίλησε πέρισυ όταν σε προσπέρασα με όσα. Κατάλαβα-κατάλαβες, όλα εντάξει. Γιατί κανείς δεν μου μιλάει κατ’ ιδίαν δεν το καταλαβαίνω. Μη φοβάστε παιδιά, ξέρω και ελληνικά παρότι επαρχιώτης…
κ. Δημητρακόπουλε, για το πόσο πολλαπλάσια είναι η καταπόνηση του αναβάτη από του επιβάτη του 4x4 οι απόψεις διίστανται. Κάτσε κι εσύ σε μια σανίδα για 6-7 ώρες, η οποία είναι βιδωμένη σ’ ένα κομμάτι σίδερο (RR) και έλα να τα πούμε. Πληροφοριακά, οι μελανιές στα πλευρά και κάπου αλλού χαμηλά, φεύγουν μετά από 2 εβδομάδες περίπου. Εάν επιμένετε, όμως, μπορώ να σας κάνω μια βολτίτσα με το «σίδερο» για να το δείτε live το κόλπο…
κ. Zmas, μιας και είμαι τόσο επικίνδυνος, όσο υποστηρίζετε, καλά θα κάνετε να μην ξανατρέξετε στα Rally Raid. Σκέφτομαι ήδη να ζωγραφίσω δόντια καρχαρία στην μπροστινή ποδιά του RR. Όσο για το που νομίζω ότι τρέχω, αφήστε το καλύτερα. Ας εξετάσουμε ο καθένας μας γιατί τρέχει!! Πάντως από το περσυνό κύπελλο ήταν όντως πενταψήφιο, όχι το κέρδος (δεν πήραμε ούτε το έπαθλο σαν πρώτοι που βγήκαμε στην Open), αλλά οι ζημιές. Το μοναδικό κέρδος ήταν οι εμπειρία και πάνω απ’ ‘όλα η παρέα. Δεν ξέρω τι σου τάξανε για να τρέξεις, αλλά έτσι όπως το βλέπεις, φύγε όσο είναι νωρίς για την τσέπη σου!!
Και τέλος φίλε Doc, έχεις δίκιο. Ήξερα και ξέρω ότι σε τέτοιους αγώνες οι διαφορές δεν παίζονται στο δευτερόλεπτο… Γι’ αυτό και σε κάθε δύσκολο αγώνα ή ειδική πάμε αρκετά καλά, παρότι μειονεκτεί το RR σε πολλές περιπτώσεις τερέν, ενώ στα εύκολα δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορά, γιατί πάνε όλοι καλά. Προσωπικά σ’ αυτόν τον αγώνα στο Β΄ σκέλος δεν πήγαμε πουθενά πάνω από 80-90 σεβόμενοι την αδράνεια του τανκ στα φρένα/στροφές, ενώ ακούστηκαν ενδείξεις 148km/h σε GPS!!
Το πόσο αγχώνομαι είναι γνωστό σε πολλούς συναδέλφους/γνωστούς. Δυστυχώς έτσι γεννήθηκα και δεν αλλάζει. Ο ψυχίατρος λέει ότι είμαι σε καλό δρόμο!! Άσχετο: παράγραφος από συγκριτικό τεστ του ΜΟΤΟ πριν από χρόνια, που έλαβε χώρα στο Πήλιο: «Βέβαια μπορεί να νομίζεις ότι πηγαίνεις γρήγορα και ξαφνικά να σε περάσει ένας τρελαμένος με ΜΖ με χίλια πάνω στη στροφή!!»
Το ΜΖ ανήκε σε κάποιον SOIHIRO και μετά από 16 χρόνια «ταρζανιές» βρήκε τη θέση του δίπλα στο τζάκι, έχοντας πάρει σύνταξη εδώ και 6 χρόνια περίπου.
Κάπως έτσι το βλέπω και με το RR, μόνο που αυτό θα μείνει στην αυλή!!

Εύχομαι να περάσατε όλοι καλό Πάσχα, φίλοι και μη, παλιοί και νεοεισελθόντες στον εκπληκτικό χώρο των Rally Raid!!

SOIHIRO
soihiro
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 10:15
Τοποθεσία: Πήλιο

Δημοσίευσηαπό jdelis » 10 Απρ 2007, 12:05

forester έγραψε:Τώρα γιατι τα βάζουν όλοι με το συγκεκριμένο πλλήρωμα 4Χ4???
Ε, αυτός είναι 1ος συνήθως , αυτός έχει το πρόβλημα...
Άλλοτε έγιναν τα ίδια με τον Εγγλεζό, με το Dista, Tedo, Δελή κλπ, με όσους τες παν έχουν προηγηθεί σε αγώνα.


Χα χα, θυμάμαι πως εσύ είχες παραπονεθεί στο πρώτο Αττικό πως "πίεζα" τις μηχανές! :twisted:

Να καταλάβουμε ένα πράγμα : όταν κάποιος είναι πίσω μας, και μάλιστα δείχνει την πρόθεση να μας περάσει, πρώτη μας προτεραιότητα πρέπει να είναι να του κάνουμε χώρο. Προσωπικά αγχώνομαι να έχω κάποιον κολλημένο από πίσω και του κάνω χώρο πρώτιστα για εμένα. Και δικαιολογίες του στυλ "δεν είχα χώρο" δεν ισχύουν, εγώ σταματάω και κάνω δεξιά. Με χαρά διαπιστώνω πως το 90% των αγωνιζόμένων πλέον το τηρεί. Στα πρώτα trail ride ήταν πολύ χειρότερα τα πράγματα.

Καταλαβαίνω πως οι μοτοσυκλέτες αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες δυσκολίες, σαφώς περισσότερες από εμάς όπως το βλέπω. Αλλά πρέπει όλοι να καταλάβουν πως είναι αγώνας πλέον. Για τις μοτοσυκλέτες και επίσημα. Κανείς δεν έχει τη διάθεση να χρεώνεται την καθυστέρηση του μπροστινού. Αν χρειάζεσαι ώρα για ένα εμπόδιο, οφείλεις να αφήσεις τους επόμενους να περάσουν μπροστά. Αν έχεις ένα πρόβλημα πρώτα ενδιαφέρεσαι να ανοίξεις το δρόμο και μετά να το λύσεις.

Πάντως να καταλάβουν και οι φίλοι με τις μηχανές πως για εμάς είναι πιο δύσκολο να τους περάσουμε. Ένα αυτοκίνητο που με καθυστερεί μπορώ να το πιέσω πιο εύκολα, να το πάμε προφυλακτήρα κλπ. Με μία μηχανή δε μπορώ να κάνω το ίδιο, πρέπει να κρατάμε και κάποια απόσταση. Έχει τύχει να πέφτει μπροστά μας κάποιος και σίγουρα δεν θέλεις να είσαι πολύ κοντά του. Δεν πρέπει λοιπόν να μας αναγκάζουν να οδηγάμε πολύ ώρα κολλητά τους.

Προσωπικά δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα με μηχανές, πολλές φορές μάλιστα έκανα μεγάλα κομμάτια με 4-5 πίσω μου, που μας χρησιμοποιούσαν για πλοηγό. Όμως με τους τελευταίους κανονισμούς έχουμε ένα παράδοξο : να ξεκινούν οχήματα με μεγαλύτερη ζητούμενη μέση από αυτά που ξεκίνησαν νωρίτερα. Ίσως πρέπει να το ξαναδούμε το θέμα, ας κατατεθούν προτάσεις και ιδέες.

Και μη λέμε πως αυτοί οι αγώνες δεν παίζονται στο δευτερόλεπτο. Στο Καρπενήσι έχασα τον διήμερο αγώνα για 12" συνολικά.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fotisalp » 10 Απρ 2007, 16:36

Καλά όλα αυτά, όπως επίσης και οι λεκτικές μαγκιές του soihiro (κατά τα λοιπά απλά στερούνται επιχειρηματολογίας).Το θέμα-σημείο που έθιξα εγώ όμως δεν αφορά πρωτευόντως το πώς προσπερνούσε κινούμενος στην ίδια κατεύθυνση. Είχα, έχω και θα έχω την άποψη ότι κάποιος που σε προλαβαίνει (ό,τι και να οδηγεί) σημαίνει ότι πάει πιο γρήγορα άρα τον διευκολύνεις να περάσει-τελεία.Το θέμα αφορά τους χειρισμούς απεγκλωβισμού του soihiro από ένα σημείο-φάκα όπου βρέθηκε με 3 μοτό γύρω του. Μάλιστα το Μ. Σάββατο ξαναπήγα στο σημείο να το δω άλλη μια φορά μπας και θυμόμουν λάθος για τί δε μου αρέσει να αδικώ κανένα. Η γνώμη μου δεν άλλαξε, το σημείο ήταν στενό, οι μηχανές που είχε μπροστά του έπρεπε να φύγουν αναγκαστικά περνώντας από το πλάι του προς τα κάτω (για να του αφήσουν και το δρόμο ανοικτό) και μετά να κάνει με ασφάλεια τις όποιες προσπάθειες απεγκλωβισμού.Όσοι δεν εννοούν να το καταλάβουν αυτό δεν έχω τί άλλο να πω από εκεί και πέρα.

Φώτης Δημητρακόπουλος
Fotisalp
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
fotisalp
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2006, 12:35
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες