Χριστός Ανέστη!!!!
Χρόνια πολλά σε όλους!!!!
Λοιπόν, σε έναν άριστο καθ' όλα αγώνα, αντί να γράφουμε πόσο όμορφα μέρη - τοπία είδαμε, πόσο ευχαριστηθήκαμε ή όχι, οδηγικά, το κάθε τεραίν που συναντήσαμε, γκρινιάζουμε μεταξύ μας για επικύνδυνες συμπεριφορές κλπ, κλπ....
Αγαπητοί φίλοι, σαφώς και είναι σημαντικός παράγοντας η ασφάλεια, όμως αναλογιστείτε ότι πρόκειται για αγώνες σε ανοικτούς δρόμους.....
Όχι σε ειδικές τύπου ράλυ, κλειστές!!!! Εκεί μέλημα του οργανωτή είναι η αποτροπή συνάντησης 2 οχημάτων εντός της κλειστής ειδικής!!!! Και όπου-όποτε συναίβει (λόγω προβλήματος ή βλάβης του προηγούμενου βραδυπορουντα), είχαμε παράπονα από τον ταχύτερο επερχόμενο και δηλώσεις τύπου: δεν είδα, δεν κατάλαβα κλπ, από από αυτόν που "τον πιάσανε" στην ειδική.
Τι θελω να πω?
Απλώς, ότι σε αγώνες στους οποίους εκ προημίου, υπάρχουν συναντήσεις εντός των χρονομετρημένων διαδρομών -ειδικών-, δεν γίνεται να υπάρχει πάντα αλληλοκατανόηση και συνεννόηση....
Προσωπικά, πιστεύω ότι δίκιο έχει ο επερχόμενος , καθ' ότι για οποιοδήποτε λόγο, είναι ταχύτερος από αυτόν που βρίσκει μπροστά του...
Ο μπροστινός, που τον "τσιμπάνε" στην ειδική, έχει υποχρεώση να ανοίγει δρόμο συνεχώς, μέχρι να βρεθεί με συνδιασμούς ανάλογης ταχύτητας με τη δική του και να συμπορευτεί....
Όταν έχουμε αυτ/το και καθρέφτες, αυτά είναι εύκολα και όταν η συμπεριφορά δεν είναι η ως ανω περιγραφόμενη, έχουμε να κάνουμε με γαϊδούρι, ή με άσχετο , πρωτάρη κλπ, κλπ. Το παραπάνω, μέχρι να γίνει συνείδηση, είδαμε και πάθαμε στους 1ους αγώνες.... Ευτυχώς τώρα, ολα καλώς με τα τουτου..
Με τις μοτο, χωίς καθρέφτες, με κράνη και εξωτερικούς θορύβους, πώς να αντιληφθούν το 4Χ4 από πίσω????
πρόβλημα......
Ποιανού????
Και των 2!!!!!!!
ο πίσω πρέπει - διακριτικά- αλλά επαναλαμβανόμενα να κάνει αισθητή την παρουσία του με κόρνα κλπ.....
Πρέπει επίσης, να κάνει και υπομονή, ωστε κι αργός αναβάτης να βρει "χώρο"....
Οδηγοί των 4Χ4, ο αργός αναβάτης που "πιάσατε" στην ειδική, είναι και σχετικά απειρος.... γι αυτό τον πιάσατε!!!
Σιγά μην πιάνατε τον Doc, Pino, LC8er κλπ (δεν αδικώ όσους ξαχνάω....
)
Οπότε, σεβασμός στο νέο/άπειρο κλπ, έχει δικαίωμα να τρέξει , να μάθει και, κυρίως, να ζήσει!!!!
Όμως , η κυρίως ευθύνη , είναι δική του....
Προσωπικά, όταν τρέξω με μοτό, επειδή θα είμαι αργός, θα κάνω ότι κι ο Μελέτης στο Καρπενήσι.
Στο θέμα με το Δημήτρη από το Βόλο και το 3τονο πρά κάτι θηρίο, θα πω τα εξής:
Ο άνθρωπος το"έχει" και το πάει αέρα και, κυρίως ,το ελέγχει.
Τυχαία, μίλησα μαζί του στην εκκίνηση της ΕΔ 2 ("άλογο") και μου περιέγραψε την επίμαχη φάση με το κλαδί στη ρόδα του ΚΤΜ, ακριβώς όπως τηνείδα γραμμ΄νη πιο πάνω!!!
Αυτό σημαίνει ότι λέει αλήθεια. Με την αφήγηση όμως του αναβάτη του ΚΤΜ, δεν σου μένει να πιστέψεις ότι κι αυτός έχει δίκιο.
Τελικά τι γίνεται????
Διαφορετική οπτική γωνία....
Προ παντώς, ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ !!!!!
Τώρα, πράγματι κάτι πρέπει να γίνει για την τήρηση του ΚΟΚ στους αγώνες του είδους....
Ως "σκούπα" τον τελευταίο χρόνο σε 5-6 αγώνες, βλέπω πολλά....
Κατ' αρχήν, σε κάθε άσφαλτο με όριο 30, στις εξόδους προς το χώμα, σε φουρκέτες κλπ, ΝΑΑΑΑ!!!! οι μαυρίλες στην άσφαλτο από φρένα και "πάντες" για το πλασάρισμα.....
Με 30, και με 50 ακόμα, δε γίνονται αυτά....
Από 100άρες πέφτουμε στα φρένα!!!! Και οι Μοτό, και τα 4Χ4!!!
Στα χωριά, ειδικά πολύ πρωί ή τα μεσημέρια, που δεν κυκλοφοράει κοσμάκις, άπαντες πάνε αεροπορία!!!!
Θυμειθείτε, ως "σκούπα", παώ κι εκτός διαδρομής και περιμένω τις διελεύσεις σε κάποιο σημείο, για να ξαναμπώ στην ουρά του αγώνα...Οπότε, βλέπω.....
Επίσης, ως "σκούπα", χωρίς άγχος , δε χάνομαι... Αρα παρ' ότι αργός, βρίσκονται πίσω μου πολλοί που πάνε αεροπορία, τάπα γκάζι κλπ, αλλά χάνονται κάθε 3 και λίγο.... Οπότε πάλι βλέπω πολλά.....
Ομως, δεν είμαι κριτής, για όσα βλέπω, ούτε οι ροδιές έχουν Νο συμμετοχής, για όσα καταλαβαίνω...., οπότε δε μιλάω.
Τώρα γιατι τα βάζουν όλοι με το συγκεκριμένο πλλήρωμα 4Χ4???
Ε, αυτός είναι 1ος συνήθως , αυτός έχει το πρόβλημα...
Άλλοτε έγιναν τα ίδια με τον Εγγλεζό, με το Dista, Tedo, Δελή κλπ, με όσους τες παν έχουν προηγηθεί σε αγώνα.
Έχω τρέξει και συνοδηγός και σαν οδηγός και ξέρω κι απ' αυτή τη σκοπια....
Με όλους τα ίδια γίνονται.
Μόνο , λόγω χαρακτήρα εμπλεκομένων οδηγών κάθε φορά, οι λεκτικές αντιδράσεις και οι χειρονομιες θα διαφέρουν από το πολύ "αβρό" έως του "λιμανιού"....
Ψυχραιμία και λογική....
Αναβάτες, αφού στην προκειμένη περίπτωση είμαστε το αυγό, εμείς πρέπει να προστατέψουμε το "τομάρι" μας!!!!
Είτε απέχοντας από τους αγώνες
, είτε με πολύ λογική και προσοχή εντός αυτών
Με αγάπη σε όλους/για όλους, ότι επιθυμούμε ΚΑΙ καλούς αγώνες!!!!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!