Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αττικό Rally Raid 2007 - Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Απαράδεκτο

Δημοσίευσηαπό LC8er » 02 Απρ 2007, 14:25

αν και δεν έλαβα μέρος στον αγώνα... ήμουν σε κάποια γωνιά και παρακολουθούσα - δεν άντεξα να μείνω σπίτι!

Χάρηκα που σας είδα όλους!!!

αλλά έχω μία απορρία:

βοηθάνε στην πρόσφυση τα ~55 κιλά παιδικού κρέατος στο πίσω μέρος τετρακίνητου (εκεί μαζί με την ρεζέρβα και τα μπιτόνια) ????
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Re: "Το βεσπάκι, το κορίτσι μου κι εγώ" !

Δημοσίευσηαπό LEOPOTAMOS » 02 Απρ 2007, 14:30

geco έγραψε:2. Λιγοστεύουν ανησυχητικά τα "Παλληκάρια". Κάτι οι λισάνς, κάτι η μεγάλη απόσταση, κάτι τα πολλά εντούρο στην Αττική, κάτι η κόντρα ΕΛΠΑ-ΑΜΟΤΟΕ και λοιποί συγγενείς και στην Μ1 -Μ2 ... δεν γεμίζαμε ταξί !

3. Η παρέα των trail riders είναι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ !!!


LEOPOTAMOS έγραψε:Αν συνεχιστεί έτσι, προβλέπω ότι θα μείνουμε μια ελιτίστικη κάστα ανθρώπων από 15-20 μηχανάκια και αντίστοιχα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα τον μαρασμό των αγώνων.

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ και ο ΣΠΥΡΟΣ είναι αποδεδειγμένα οι καλύτεροι διοργανωτές αγώνων, αλλά πιστεύω ότι το πάθος τους τους έχει δώσει λανθασμένη εντύπωση για τις ικανότητες των συμμετεχόντων, οι οποίοι όλοι είναι ερασιτέχνες με σκοπό συμμετοχής την ευχαρίστηση ενός ωραίου Σ/Κ και όχι την ταλαιπωρία του πρωταθλητισμού. Φυσικά όλοι ξέρουμε πριν από κάθε αγώνα τις δυσκολίες, αλλά συμμετέχουμε γιατι στηρίζουμε τον θεσμό, πόσο όμως ακόμα...


αυτα τα εχουμε ξαναπει... ελπιζουμε στην συνεχεια αυτου του θεσμου που τοσο καιρο ακολουθουμε !!!
Άβαταρ μέλους
LEOPOTAMOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 31 Μάιος 2006, 09:09
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό Berg » 02 Απρ 2007, 15:20

Αυτός ο αγώνας τα είχε όλα.

Ψιλοβροχο το πρωί, ομίχλη (βλέπε κατσούλα), λάσπες (βλέπε μπατάκια), πέτρες (βλέπε superspy) και ατυχίες διαφόρων ειδών και σε πολλούς αναβάτες.

Το περίεργο είναι ότι οι περισσότεροι κάτι έπαθαν στον αγώνα αυτό. Ρε μπας και μας έχουν ματιάσει? :oops: :oops: :oops:

Είναι από τους λίγους αγώνες που μπορώ να πω ότι κουράστηκα, όχι τόσο σωματικά αλλά πνευματικά ιδίως στο δεύτερο μέρος. Υψηλές ταχύτητες και παντούν κάτι παραμόνευε. Αλλά αισθάνομαι τυχερός που τερμάτισα και μάλιστα ανέπαφος.

Το πρωί με το που μπαίνω στα Βασιλικά φώτα γιόκ. Κάποιο φις είχε κουνηθεί και δεν έβλεπα τίποτα. Με φτάνουν Doc και Τασούλης, ωραία λέω όπου πάνε θα πάω. Σε 1' έχουμε χαθεί και οι 3! :oops: :oops:

Μετά από κανένα 5λεπτο είδα τον "καταστηματάρχη" markd και μου είπε σε ποιά τουλίπα ήμουν και μετά από λίγο βρήκα άκρη. :P :P

Προς το τέλος της 1ης ειδικής διαπιστώνω ότι το τιμόνι κουνιέται!!! Έχει ξεβιδωθεί η βάση και είναι έτοιμο να την κάνει! :oops: :oops: Ευτυχώς κράτησε μεχρι το τέλος της ειδικής και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον βενζινά που έχει την ΕΚΟ στην Αυλώνα που μου έδωσε ότι εργαλείο χρειάστηκα για να διορθώσω το πρόβλημα και να συνεχίσω.

Το δεύτερο μέρος ήταν λάσπη - πέτρα - τάπα σε υπέροχο χώμα - πέτρα - λάσπη - πολύ λάσπη - πέτρα και πάλι τέρμα γκάζι και ουφ φτάσαμε.

Χαθήκαμε με τον Bleu για κανένα 5 λεπτο ίσως και περισσότερο. Εκεί που έγραφε "Προσοχή στα σκυλιά" πετύχαμε λάθος σκυλιά νομίζαμε ότι ήταν τα σωστά και γυρνάγαμε γύρω γύρω. :lol: :lol: :lol: Πάνε δύο θέσεις στην κατάταξη. Αλλά τι να πει και ο Bleu.

Στεναχωρήθηκα που δεν τερμάτισε ο bebekos. Φίλε μου Κώστα ήξερα πως τον περίμενες τον αγώνα αυτό. Κρίμα αλλά η Ρούμελη είναι κοντά.

Η παρέα από όλους τους συμμετέχοντες όπως πάντα πολύ καλή. Ο χώρος εκκίνησης και τερματισμού πάρα πολύ καλός. Ευχαριστούμε.

:horseshit: Berg
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό cuspid » 02 Απρ 2007, 16:46

Να πω και εγώ μερικές κουβέντες για την Κυριακή:

Α) Η Αττική μάλλον έχει πια εξαντληθεί από άποψη παρθένων διαδρομών, ειδικά για τους πιο παλιούς και «ψαγμένους». Από την άλλη πάντως δεν είναι απαραίτητο κάθε αγώνας να χαράζει καινούργιες διαδρομές (είναι πολύ όμορφο όμως!).

Β) Το Αττικό RR 2007 ήταν πραγματικά ένας αγώνας ΑΝΤΟΧΗΣ και ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ.
Άξιοι αυτοί που κατάφεραν να ολοκληρώσουν μια τόσο μεγάλη και σκληρή διαδρομή. Πρέπει να νιώθουν πραγματικά υπερήφανοι.
Συγχαρητήρια και σε όσους πραγματικά προσπάθησαν και δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν. Προπόνηση και .... επιμονή, ο επόμενος αγώνας RR είναι κοντά.

Γ) Από άποψη διοργανωτικών απαιτήσεων ένας τεράστιος αγώνας σαν αυτόν είναι... άστα να πάνε.
Μετρώντας τους συντελεστές της οργάνωσης, ανακάλυψα ότι ο αριθμός τους πλησίασε τους αγωνιζόμενους.
Από μόνο του αυτό λεει πολλά...

Υ.Γ./
Αγαπητέ Dodo, αλλά και όσοι έχουν απορίες για τις μετρήσεις:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1854.html

Είναι παλιό πόστ και σίγουρα θέλει ανανέωση αλλά εξηγεί τα βασικά.

ΠΑΜΕ ΡΟΥΜΕΛΗ... 8)
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Απρ 2007, 21:03

Εγώ μπορώ να μιλήσω ή έπρεπε να είμαι αγωνιζόμενος ???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό dodo » 02 Απρ 2007, 21:08

Φίλε cuspid Καλησπέρα...

το ξέρω το αρθράκι και μαλιστα εγω ειμαι αυτος που το εχω μεταφερει και στο site του BRAT...
Συμφωνα με αυτό λοιπόν ας υποθέσουμε οτι το 126 εκανε τους τελειους χρόνους και επιασε 31,92 ΜΩΤ... οτι ειχε δηλαδη ολα τα σημεια ελεγχου καλα μοιρασμένα και με καλές ταχύτητες... δεν μπορώ να καταλάβω πως ο ιδανικός χρόνος τερματισμού για ολους ειναι 4 ώρες 8 λεπτά και 50" και οχι 160,74\32=5,02... 5 ώρες, 1' και 30κατι"..... :!: :!:
Τεσπα, αν και διαβαζοντας το και συγκρίνοντας το με τον πινακα των αποτελεσμάτων μπερδέυομαι ποιο πολύ.... :? :?
Live free or die...
Άβαταρ μέλους
dodo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2005, 09:07
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά

Η τουλίπα που μας κατέστρεψε

Δημοσίευσηαπό leon » 02 Απρ 2007, 21:25

Δεν θα γράψω τίποτε για RB, οργάνωση κλπ γιατί συμφωνώ με αυτά που ήδη γραφτηκαν και αυτά που θα γραφούν μετά.

Εχω ένα παράπονο μόνο από τους φίλους συναγωνιζόμενους με τα 4Χ4
Εκεί που μπλεχτήκαμε και χαθήκαμε, αφού περπάτησα εγώ μαζί με άλλους 2 από τα τζίπ που είμαστε κάτω κάτω μέχρι το σημείο που δεν πήγαινε παρακάτω, δεν υπήρχε τίποτε, ούτε ένα πάτημα και επιπλέον ένα παιδί με μία μοτοσικλέτα που ήταν εκεί μας είπε ότι το Range γύρισε πίσω, γιατί όταν γυρίσαμε και σας λέγαμε ότι δεν πάει πουθενά, ότι είναι αδιέξοδο, επιμένατε ότι πάει επειδή ο Σπύρος από το τηλέφωνο σας έλεγε ότι πάει?
Ηταν εκεί ο Σπύρος και έβλεπε που είμαστε?
Μήπως εμείς οι τρείς είμαστε τυφλοί και δεν βλέπαμε το δρομάκι προς τα δεξιά? Αφού δεν υπήρχε τίποτε!!:evil:
Για ποιό λόγο όλες αυτές οι συζητήσεις και ποιός αναλαμβάνει την ευθύνη για να γυρίσουμε?

Για κάποιους από εμάς αυτό το μπέρδεμα κατέστρεψε όλο τον αγώνα μας

Πάντα φιλικά
Λεωνίδας Μασλίας
Άβαταρ μέλους
leon
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 22:34
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

Eντυπωσεις

Δημοσίευσηαπό KaLeXakis » 02 Απρ 2007, 21:47

Το σκεφτομουν, το σκεφτομουν...

Το πηρα αποφαση να παρω το 'βαπτισμα του πυρος' με τη συμμετοχη
μου στο 1ο RR. Δεν ηξερα κι ουτε ακομα ξερω αν αυτο το RR ηταν
καταλληλο για να παρω την κρυαδα ενος αγωνα.

Ηταν η πρωτη φορα που οδηγουσα με RB και οδομετρο ποδηλατικο.
Ολα ηταν πρωτογνωρα κι η εμπειρια μου μηδενικη στο χωμα.
Ημουν ομως αποφασισμενος να το παλεψω με μονο σκοπο
να τερματισω.

Να 'μαι λοιπον το πρωι της Κυριακης στην εκκινηση, σαν πρωταπριλιατικο
ψεμα. Ξεκινω σιγα-σιγα κοιτωντασ συνεχως το RB.
Η απειρια δε με βοηθα να βρω το στριψιμο απο ασφαλτο στο χωμα.
Οι πρωτες σκεψεις ''αν εδω δεν το βρηκα , φαντασου τι εχει να γινει μετα''.

Δε φανει αυτο στο 7ο-8ο χλμ ειμαι χωρις οδομετρο. Παραδοξως πεισμωνω
και συνεχιζω ..... μεχρι την 118η τουλιπα οπου κι εγω μπαινω εκει
που πηγαν κι αλλοι, με τη διαφορα οτι εγω δε βγηκα.
Κι εκει που αρχισα να νοιωθω μοναξια, να κι η παρεα ενα GS
KI ENA 950.

ΩΡΑΙΑ Η ΘΕΑ

Θα ηθελα να μου πειτε -αν λεω αν- εβγαινα εγκαιρως θα μπορουσα να τερματισω ?

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Στου κουνγκ-φου την πόρτα,
αν σε παίρνει βρόντα !
KaLeXakis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 12 Ιαν 2007, 00:38
Τοποθεσία: 240m-750m

Re: Eντυπωσεις

Δημοσίευσηαπό drMel » 02 Απρ 2007, 21:58

KaLeXakis έγραψε:Το σκεφτομουν, το σκεφτομουν...

Θα ηθελα να μου πειτε -αν λεω αν- εβγαινα εγκαιρως θα μπορουσα να τερματισω ?



φυσικά και θα μπορούσες άν βέβαια πέρναγες και απο τα άλλα ΣΕΔ εντός χρόνου. Πάντως δεν ξέρω άν αυτός ήταν ο καταληλλότερος αγώνας για να ξεκινήσεις την "καριέρα" σου.
Πάντως μπράβο για την προσπάθεια και σε σένα και στα παιδιά με τα μεγάλα, πολύ μεγάλα, μηχανάκια.
drMel
 

Re: Η τουλίπα που μας κατέστρεψε

Δημοσίευσηαπό jimny » 02 Απρ 2007, 22:04

leon έγραψε:
Εχω ένα παράπονο μόνο από τους φίλους συναγωνιζόμενους με τα 4Χ4
Εκεί που μπλεχτήκαμε και χαθήκαμε, αφού περπάτησα εγώ μαζί με άλλους 2 από τα τζίπ που είμαστε κάτω κάτω μέχρι το σημείο που δεν πήγαινε παρακάτω, δεν υπήρχε τίποτε, ούτε ένα πάτημα και επιπλέον ένα παιδί με μία μοτοσικλέτα που ήταν εκεί μας είπε ότι το Range γύρισε πίσω, γιατί όταν γυρίσαμε και σας λέγαμε ότι δεν πάει πουθενά, ότι είναι αδιέξοδο, επιμένατε ότι πάει επειδή ο Σπύρος από το τηλέφωνο σας έλεγε ότι πάει?
Ηταν εκεί ο Σπύρος και έβλεπε που είμαστε?
Μήπως εμείς οι τρείς είμαστε τυφλοί και δεν βλέπαμε το δρομάκι προς τα δεξιά? Αφού δεν υπήρχε τίποτε!!:evil:
Για ποιό λόγο όλες αυτές οι συζητήσεις και ποιός αναλαμβάνει την ευθύνη για να γυρίσουμε?

Για κάποιους από εμάς αυτό το μπέρδεμα κατέστρεψε όλο τον αγώνα μας

Πάντα φιλικά


leon είμαι και γω ένας από τούς φίλους που κατεβήκαμε και ψάχναμε το δρόμο συμφωνώ απόλυτα μαζι σου
αυτό δεν μου έχει ξανατυχη καμιά 20αρια αυτοκίνητα να περιμένουμε σε ένα σταθερό σημείο χωρίς ούτε καν να ψάχνουμε τρόπο διαφυγής παραπάνω από 30 λεπτα
και φυσικά και μένα σε αυτό το σημείο μου χάλασε ο αγώνας αλλά τη να κάνουμε έτσι είναι αυτα

τέλος θέλω να ευχαριστήσω το πλήρωμα του 112 Νεκτάριο Καλογερόπουλο
που με ξεκόλλησαν στο βούτημα με κόστος τουλάχιστον την 3η θέση και φυσικά τούς βαθμούς για το κυπελο που είναι απαραίτητη αφού τα παιδιά παρακολουθούν όλο το πρωτάθλημα (sory)

ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια με τα μηχανακια ειναι ήρωες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

για την οργάνωση την αύξηση την είδαμε της παροχές δεν ειδαμε

ο αγώνας πολύ επικίνδυνος
αλλά και πολύ καλώς

το πλήρωμα του 115
Άβαταρ μέλους
jimny
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2005, 12:17
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Re: Η τουλίπα που μας κατέστρεψε

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Απρ 2007, 22:13

Να σας πώ πως κι εγώ που είχα κάνει τσεκάρισμα της διαδρομής την προηγούμενη εβδομάδα, εχθές σε αυτό το σημείο χάθηκα κι εγώ !!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό cuspid » 02 Απρ 2007, 23:11

dodo έγραψε:Φίλε cuspid Καλησπέρα...

το ξέρω το αρθράκι και μαλιστα εγω ειμαι αυτος που το εχω μεταφερει και στο site του BRAT...
Συμφωνα με αυτό λοιπόν ας υποθέσουμε οτι το 126 εκανε τους τελειους χρόνους και επιασε 31,92 ΜΩΤ... οτι ειχε δηλαδη ολα τα σημεια ελεγχου καλα μοιρασμένα και με καλές ταχύτητες... δεν μπορώ να καταλάβω πως ο ιδανικός χρόνος τερματισμού για ολους ειναι 4 ώρες 8 λεπτά και 50" και οχι 160,74\32=5,02... 5 ώρες, 1' και 30κατι"..... :!: :!:
Τεσπα, αν και διαβαζοντας το και συγκρίνοντας το με τον πινακα των αποτελεσμάτων μπερδέυομαι ποιο πολύ.... :? :?


Αγαπητέ Dodo στο πόστ που σας παρέπεμψα, αναφέρει προς το τέλος ότι πρέπει πάντα να παρακολουθούμε την ενημέρωση των αγωνιζομένων.
Κάτι μου λεει ότι το Σάββατο δεν ήσουνα παρών σε αυτή.
Εκεί αναφέρθηκε από την διοργάνωση ότι η μέτρηση ξεκινά από την αφετηρία του αγώνα, ως και το τέλος της διαδρομής «Αίγαγρος».
Άρα τα πράματα είναι απλά:

8,03 Km + 124,68 Km = 132,71 Km μετρήσιμης διαδρομής.

132,71 Km /32 (Μ.Ω.Τ.) = 4,14718 Ώρες.

Που αντιστοιχεί:
4 h – 8 min – 50 sec Ιδανικός Χρόνος Κάλυψης.

Ξεκίνησες 7:57:00, άρα έπρεπε να τερματίσεις την ειδική στις 12:05:50, σωστά?
Εσύ την τελείωσες στις 12:33:21.

Άρα έκανες χρόνο 4 h – 36 min – 21 sec.
Τώρα έχουμε:
4 h – 36 min – 21 sec μείον 4 h – 8 min – 50 sec (Ιδανικός Χρόνος Κάλυψης) =
27 min και 31 sec ποινή.
Ακριβώς όπως αναφέρονται στα αποτελέσματα.

Κάνε τις πράξεις για να το επιβεβαιώσεις.

Στα ξεκαθάρισα ή σε μπέρδεψα περισσότερο?
:)
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό bebekos » 03 Απρ 2007, 07:40

Καλημέρα στην πιο όμορφη παρέα !!!
Αν και ΠΑΡΑ πολύ στεναχωρημένος,θα το πω ακόμα μια φορά : ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΕΣ RALLY RAID !!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΠΥΡΟ !!
Μπράβο όχι μόνο για την οργάνωση αλλά και για το ήθος σου ! Αν δεν ήσουν εσύ στην άλλη άκρη της γραμμής όταν είχα μείνει με το μηχανάκι μέσα σε μια ρεματιά χωρίς να μπορώ να το βάλω μπροστά,ούτε κι εγώ ξέρω τι θα έκανα.Μπράβο για την ζεστή αγκαλιά (εεεππππ μην ακούσω σχόλια γι' αυτό) όταν με συνάντησες στον γυρισμό μου απο άσφαλτο πρός την εκκίνηση.Μπράβο για την ειλικρινή σου συμπαράσταση όταν περίλυπος σας αποχαιρετούσα νωρίς νωρίς !!
Και τώρα πάμε για το "αγωνιστικό" κομμάτι (ποιό αγωνιστικό δηλαδή.......τες πα !!! )
Ξεκινάμε πρωί πρωί με όλα τα καλά παιδιά μαζί.Ο καιρός ιδανικός.Βλέπετε είχα προετοιμαστεί ψυχολογικά και μοτοσυκλετιστικά οτι αυτός ο αγώνας θα είχε να κάνει κάτι με νερό και λάσπη.
Το πρώτο σοκ έρχεται όταν ενώ είμαι στην εθνική και πηγαίνω πρός Βαρυμπόμπη (άγρια νύχτα ακόμα) προσπαθώ να γυρίσω τουλίπα στο roadbook : ΤΙΠΟΤΑ !! Το επάνω καρουλάκι δεν γύρναγε καθόλου!
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ !! Ακόμα πολύ νωρίς είναι....εκτός αυτού την αμέσως προηγούμενη ημέρα δούλευε άψογα.
Λέω : " Δεν θα έχει κλειδώσει καλά η ασφάλεια και δεν έχει γυρίσει στον ηλεκτροκίνητο χειρισμό".
Άνοιγμα - κλείσιμο εν κινήσει και....ΤΙΠΟΤΑ !!
Αμέσως βλέπω τον Doc (μπράβο Γιατρέ μου !!!) και τον Χ.Τασούλη να με περνάνε με ... όσα...στην εθνική.
Μπαίνω στις στροφές της Βαρυμπόμπης προσπαθώντας να φτιάξω το roadbook.2 φορές βγαίνω σχεδόν στο αντίθετο ρεύμα μια και η προσοχή μου όλη είναι εκεί.
Φτάνω στο χώμα...αποφασίζω να μπώ και να προσπαθήσω να το δουλέψω μόνο με το χέρι.Αμέσως μετά την πρώτη τουλίπα,με ξαναπερνάνε ο Doc με τον Χ.Τ...λέω..."Μάλλον χάθηκαν,οπότε..πρόσεξε να μην χαθείς και όλα θα πάνε καλά".Συνεχίζω....
Έλα όμως που ο χειροκίνητος χειρισμός δεν ήταν τόσο απλός..έπρεπε να ξεδιπλώνω το κάτω και μετά να μαζεύω το πάνω που γύρναγε τρελλά...Και κάθε φορά που προσπαθούσα να το τεντώσω για να γυρνάω μόνο το ένα..απο τους κραδασμούς πέρναγαν οι τουλίπες μπροστά μου....ΦΤΟΥ !!!
Σε λίγη ώρα πιάνω τον Βασίλη (Μπαρμπαγιάννη) με την παρέα του...τους περνάω και παίρνω λίγο θάρρος .... κάτι γίνεται λέω...."Δεν πάω και τόσοοοοο αργά".
Πηγαίνουμε μαζί σχεδόν με τα παιδιά εώς ότου..φτάνουμε στο πρώτο κομμάτι της θρυλικής Αττικής γής...ΠΕΤΡΑ !!
Σε μια απλή ανηφορίτσα και ενώ προσπαθώ να γυρίσω και το roadbook τρώω την πρώτη..τούμπα...
ΦΤΟΥ !!
Σηκώνομαι,σηκώνω το γεμάτο βενζίνη μηχανάκι μου..και πάω να το βάλω μπροστά...
Μια μιζιά...2η μιζιά..3 μιζιά...και... τέλος η μπαταρία !!! Ξανά ΦΤΟΥ !!
Άντε με τη μανιβέλα..πώς όμως ; Που έπρεπε να στηρίζομαι στο "κουτσό" αριστερό πόδι και να βάλω με το δεξί ; Και ψιλογλύστραγε...
Καμία τύχη ! Σκέψη : "Δεν το βάζω στην κατηφόρα ;"
Όπερ και εγένετο.Πάω αν γυρίσω σ' ενα σχετικό άνοιγμα αλλά απο την βιασύνη μου,χώνω την μπροστινή σε κάτι θάμνους και δεν βγαίνει με τίποτα.ΦΤΟΥ !!
Ευτυχώς εκείνη την ώρα περνάει ο φίλος με το Νο 14 (ένα ΚΤΜ ήταν και να με συγχωρεί αν δεν θυμάμαι καλά) και με βοηθάει να βγώ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ !!
Συνεχίζω με τα ίδια προβλήματα.Και φτάνω στο ρέκβιεμ μου....
Η ανηφόρα με τις πέτρες...
Πρώτη προσπάθεια και το μηχανάκι πάλι σβήνει...
Κατηφόρα...
Ξανά πάνω...πέσιμο και σπάει η μανετούλα του αποσυμπιεστή...τέλος και η μανιβέλα !!
Κατηφόρα...Ξανά πάνω...ξανά κάτω...4 φορές !!
Μέχρι που ανικρύζω το πρώτο αυτοκίνητο..Νο 101...ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ !!!
Αποφασίζω οτι μάλλον δεν υπάρχει ελπίδα πλέον και λέω να γυρίσω...Άσε που κάθε φορά που πήγαινα να ανέβω έβλεπα κάποιο μηχανάκι ακόμα..και κανά 2 αυτοκίνητα να περιμένουν...
Παίρνω ένα χωματόδρομο στη βάση της ανηφόρας,με σκοπό να μην κινηθώ αντίθετα με τον αγώνα και δημιουργήσω προβλήματα.Το δρομάκι συνεχίζει για καμιά 200αρια μέτρα και μετά..ΓΙΟΚ !!
Βγαίνω εντελώς ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ...(off road που λέει κι ο Σπύρος) μια και βλέπω κάπου στην κορυφή ένα σπίτι..θα βγαίνει.Δε μπορεί !!
Κι εκεί ξανασβήνει το μηχανάκι ! Τώρα ; κατηφόρα δεν υπάρχει..μίζα ούτε..μανιβέλα; Δεν έχω αποσυμπιεστή..
Τηλέφωνο στον Σπύρο...Μου δίνει το απαραίτητο κουράγιο να πιάσω τη ντίζα του αποσυμπιεστή με το χέρι και να βάλω μπροστά με μανιβέλα...Γυρνάω...το βγάζω πάλι επάνω πρός τη διαδρομή και βλέποντας οτι δεν υπάρχει άλλη επιλογή πάω σιγά σιγά ανάποδα..βγαίνω άσφαλτο κι απο εκεί...γυρισμός !!
Γυρισμός με πολλή στεναχώρια...Γιατί δεν μπόρεσα να τερματίσω 6 μήνες ΑΚΡΙΒΩΣ απο το ατύχημά μου..
Γιατί δεν το ευχαριστήθηκα απο το 0 χιλιόμετρο..
Γιατί δεν είδα ολόκληρη την φανταστική αυτή διαδρομή..
Το κυριότερο όμως ; ...Γιατί δεν μπόρεσα να παίξω με τους φίλους μου !!
Husky,Bleu και Πάρις ..... να είστε καλά !! Συγχαρητήρια !!
Το απόγευμα,μιλώντας μαζί σας..είδα οτι τα προβλήματα δεν έλειψαν ούτε απο εσάς...
Ελπίζω κι εύχομαι στη Ρούμελη να είμαστε ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ...και να μπορέσω να διασκεδάσω μαζί σας !!
Αλλά αυτή τη φορά...θα κάνω κι ευχέλαιο... !!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ...ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ..
Περαστικά σε όσους χτύπησαν...σωματικά και ψυχολογικά (όπως εγώ)..
Ραντεβού στο επόμενο !!
ΠΑΜΕ για..ΠΛΕΞΙΜΟ !! Είναι πιο φτηνό !!
Άβαταρ μέλους
bebekos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 16:13
Τοποθεσία: Νίκαια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ayrton » 03 Απρ 2007, 08:10

Σχετικά με το σημείο φάκα μετά τον Βαρνάβα.
Τελικά όλες οι προηγούμενες καθυστερήσεις που είχαμε μέχρι εκεί μάλλον μας βγήκαν σε καλό.
Φτάνουμε στο σημείο πίσω απο ένα Maverick που ξαφνικά σταματα και μας κανεί νόημα να περάσουμε. Δεν χωράμε και μένουμε πίσω του.
Μπροστα βλέπω το πίσω μέρος ενός τζιπ και ενα αναβάτη με ένα παλιό LC4 να φωνάζει στο τζίπ μην πάτε κάτω είναι πολλά τζιπ και μοτο όλα κολλημένα και δεν βγαίνει.
Κοιτάζω το roadbook και τσεκάρω το όργανο.
Η τουλίπα ταιριάζει με την επόμενη αλλα είμαστε 400 μέτρα περιπου πιο νωρίς.
Γρήγορη σκέψη και απόφαση.Πάμε αριστερά.
Η σκέψη που έκανα απλή.
Αφού μέχρι εδώ 3 μηχανάκια με 3 διαφορετικά όργανα δεν χάνουμε μέτρο δεν μπορεί σε ένα περίεργο και αργο σημείο μονοπατάτο να χάνει ξαφνικά τόσο πολύ.
Φέρνω στο μυαλό μου το πόσες φορές έχει τσεκάρει ο Σπύρος την διαδρομή.
Λειτουργώ συνηρμικά και αποκλείω την περίπτωση λάθους στο μέτρημα.
Στρίβουμε αριστερα στο κατηφόρι και όλα στις απομενες ταιριάζουν απόλυτα όπως και μέχρι εκείνη την στιγμή.
Ευχαριστούμε το παιδί με το ΚΤΜ που μας ειδοποίησε ( sorry δεν είδα νούμερο).
Χωρίς να έχω καμμιά διάθεση να προσβάλω κανένα απορώ πως τόσοι πολλοί και έμπειροι στο διάβασμα δεν έκαναν την απλή σκέψη ότι ενα άψογο ώς εκείνη την στιγμή roadbook ξαφνικά έχανε τόσο πολύ και σε εκείνο το σημείο.
Τέλος πάντων όλοι ξέρουμε όμως ότι και αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι των αγώνων raid και είναι αυτό που τους κανει ξεχωριστούς.
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Re: Η τουλίπα που μας κατέστρεψε

Δημοσίευσηαπό leon » 03 Απρ 2007, 08:34

jimny έγραψε:
τέλος θέλω να ευχαριστήσω το πλήρωμα του 112 Νεκτάριο Καλογερόπουλο
που με ξεκόλλησαν στο βούτημα με κόστος τουλάχιστον την 3η θέση και φυσικά τούς βαθμούς για το κυπελο που είναι απαραίτητη αφού τα παιδιά παρακολουθούν όλο το πρωτάθλημα (sory)


Μην στεναχωριέσαι, την είχε χάσει την θέση και εκείνος όπως και εμείς μία καλύτερη θέση από το μεγάλο μπέρδεμα-χάσιμο στον "Αίγαγρο" γιατί αν δείς τα αποτελέσματα του "Αλόγου" θα δείς ότι ο Νεκτάριος έκανε το καλύτερο χρόνο από όλους γενικά τους τερματίσαντες (open & normal- ΜΩΤ πάνω από 48 χλμ)αν και σε βοήθησε και το μόνο που μπορούσε να χάσει ήταν αυτή η διάκριση από εμάς που σας φθάσαμε και σας περάσαμε όταν σε είχε ξεκολλήσει, αν δεν μας έσκαγε λάστιχο στα τελευταία 3 χλμ
Λεωνίδας Μασλίας
Άβαταρ μέλους
leon
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 22:34
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες