Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαφορετική οπτική πλευρά του ΑΤΤΙΚΟΥ

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό zman » 05 Απρ 2007, 00:00

Ο soihiro ειναι ενας απο τους λογους που δεν τρεχω αλλο Rally Raid. Το να πηγαινεις με χαλαρο ρυθμο οπως θα επρεπε σε εναν ερασιτεχνικο αγωνα προσανατολισμου πλοηγησης και ακριβειας (regularity) εχει γινει αρκετα επικινδυνο οποτε η μονη λυση ειναι προπονηση, οργανα ακριβειας και παντελης αδιαφορια για φθορα της μοτοσυκλετας/γουρουνιου. Ο soihiro
νομιζει οτι τρεχει Baja 1000 με πενταψηφιο επαθλο. Δυστυχως αν εισαι αργη μοτοσυκλετα η γουρουνι θα εχεις την ατυχια να σε περασει 2 η και τρεις φορες (τακτικη χανομαι και μετα παω ταπα).
Ταυτοχρονα ειναι και η αποδειξη οτι η οργανωση δεν μπορει να ελεγξει την εφαρμογη του Κ.Ο.Κ. και των κανονισμων της. Αυτο το αποδεικνυει η πρωτη θεση που κατελαβε στην κατηγορια (μεταξυ τριων). Ισως αν ο δευτερος εκανε ενσταση, τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα. Και αλλοι τρεχουν αλλα δεν ειναι τοσο επικινδυνοι ουτε ζυγιζουν δυομιση τοννους.
Καλη τυχη σε οσους θα τρεχουν μπροστα του στη Ρουμελη, εκτος αν η οργανωση του κοτσαρει GPS. Εγω θα προσεθετα ακομα σειρηνα και φαρο η strobelight.

Αυτα γιατι ελεγα οτι δε θα ξαναγραφα εδω, αλλα η συγκεκριμενη υποθεση ειναι επικινδυνη...
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

"ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ"

Δημοσίευσηαπό geco » 05 Απρ 2007, 09:56

Γνώρισα τον Zman στην Πάτρα και μου έκανε εντύπωση το "φορτωμένο" γουρούνι του και η "αναμέτρηση" του με το δέντρο της πλατείας !

Τον παρακολουθώ από τότε γιατί εκφράζεται με έναν υπερβολικό ενθουσιασμό και έχει δική του άποψη γιά τα πάντα!

Εκείνο όμως που με παραξενεύει είναι πως μέσα σε ελάχιστο χρόνο έχει μάθει τα πάντα και υποδεικνύει λύσεις σε οργανωτές και ομοσπονδίες καθώς και το ότι θεωρεί επικίνδυνο κάτι που ελάχιστα γνωρίζει.

Μελετάω με προσοχή τις κραυγές φόβου και αγωνίας των αναβατών στα Ράλλυ Ρέιντ καθώς και την αντίδραση του επικρινόμενου soihiro !

Σαν ο παλαιότερος αγωνιζόμενος των ΡΡ θέλω να σας πω ότι γιά μένα η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση!

Ναι ο soihiro οδηγεί γρήγορα και κυνηγάει τα δευτερόλεπτα αλλά και οι καινούργιοι στα ΡΡ αναβάτες δεν έχουν ακόμα αντιληφθεί ότι τρέχουν σε αγώνα. Η "προσωπική τους προσπάθεια επιβίωσης" στις δύσκολες γιά αυτούς συνθήκες τους κάνει να πιστεύουν ότι οι οδηγοί των 4Χ4 ... διψάνε γιά αίμα !!!

Ηρεμήστε κύριοι !

Αναβάτες και οδηγοί έχουμε κοινή την αγάπη γιά τις εκτός δρόμου διαδρομές και την περιπέτεια.

Όσο γνωριζόμαστε μεταξύ μας καταλαβαίνουμε καλύτερα ο ένας τον άλλο και σεβόμαστε την ξεχωριστή προσπάθεια καθενός !

Κανείς δεν έχει κακές προθέσεις γιά κανένα και με τον χρόνο θα το καταλάβουν όλοι!

ΟΧΙ ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ στους αγώνες ΡΡ !

Όσοι φοβούνται καλό είναι να μάθουν, να προπονηθούν και να "βάλουν" αγωνιστικά χιλιόμετρα που θα τους δώσουν την σιγουριά και την γνώση του ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ και ΠΟΣΟ!

Μέχρι τότε ας κρατήσουμε τους τόνους χαμηλά και ας προσπαθήσουμε να γνωριστούμε καλύτερα με το άθλημα και με τους οδηγούς 4Χ4. Θα διαπιστώσουμε ότι τελικά ... δεν είναι τόσο κακοί !!!
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό doc » 05 Απρ 2007, 14:27

Τελείωσα έναν αγώνα με την μεγαλύτερη μέση ωριαία που έχω κάνει σε RR. 56km/h.

Δεν έπεσα, δεν χάθηκα, δεν καθυστέρησα πουθενά, κι έτσι δικαιολογείται η επίτευξή της. Αντίστοιχα, στην 1η ειδική, δυο χασίματα με έριξαν στο 48km/h.
Αντιθέτως, στη γρήγορη 2η ειδική, σταμάτησα για κατούρημα, να ξεφορτώσω λάσπη από το μηχανάκι, να πάρω μια ανάσα στα ΣΕΔ.

Σε αυτή τη διαδρομή, δεν αισθάνθηκα ποτέ ότι κινδυνεύω, ότι πηγαίνω εκτός ορίων, δεν έκανα καμιά υπερβολή! Αυτό φάνηκε και από την κατανάλωση που κυμάνθηκε στα 10lt / 170km.
Ήξερα και ξέρω ότι σε τέτοιους αγώνες οι διαφορές ΔΕΝ παίζονται στο δευτερόλεπτο... Κι άλλωστε, οι διαφορές δεν γίνονται στις γρήγορες φλαταδούρες, αλλά στα κλειστά, λασπερά, πετρώδη και στα δύσκολα...

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει νοήμων άνθρωπος να μπορεί να πηγαίνει 100% στα όριά του επί 6 - 7 ώρες, ας σταματήσουμε την Καραμέλα περί επικινδυνότητας.

Όσον αφορά τον φίλο Soihiro:
Το κακό του είναι ότι αγχώνεται υπερβολικά υπό πίεση και την ώρα του αγώνα, κάτι που συμβαίνει σε πολλούς αγωνιζόμενους. Είναι στο χαρακτήρα του, κι αυτό δεν αλλάζει εύκολα. "Πανικός υπό πίεση" λέγεται, και σίγουρα δεν θα έκανε για δύτης.... :D

Το διαφοροποιό σημείο είναι ότι ενώ αυτός ξέρει κι έχει συναίσθηση του τι κάνει και πόσο ενοχλεί ουσιαστικά τους μοτοσυκλετιστές όταν τους προσπερνάει, δεν ισχύει και το ίδιο για τους πρωτοσυμμετέχοντες που βλέπουν το τάνκς να επιτίθεται...

Η αλήθεια βέβαια, είναι πάντα κάπου στη μέση. Για να το λένε τόσοι και να παραπονιούνται πολλοί, σίγουρα κάποιο λάκο έχει η φάβα...

Δημήτρη, βάλε τη Γεωργία να σου κάνει ασκήσεις ψυχραιμίας, δώσε της την διαχείρηση της κόρνας και βάλε senitel... :wink: :)
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό Caesar » 05 Απρ 2007, 23:02

GEKO θα συμφωνήσω με την άποψη σου ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση...


Αλλά είμαι ποιο κοντά στην μέση που δείχνει ο Doc...

Διότι ούτε άνοιξα θέμα με τον soihiro, απλά απάντησα στο μήνυμα του το οποίο θεώρησα ΎΠΕΡΒΟΛΙΚΟ (όπως και τον τρόπο οδήγησής του)

Ουτε έβγαλα καμμιά κραυγή φόβου και αγωνίας

Ούτε επίσης είπα ότι διψάει κάποιος για αίμα, και φυσικά σαν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ, δεν έκανα καμμιά υπόδειξη για την διοργάνωση ( Η ΟΠΟΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΗ).

Φυσικά και δεν νοείται Rally Raid χωρίς 4Χ4. Μακάρι να δούμε και φορτηγά. Αλλά όταν κάποιος είναι τόσο επιθετικός, πρώτα στην οδήγησή του, και έπειτα στο γραπτό του λόγο, το αίσθημα δικαίου με πνίγει και έτσι ΑΠΑΝΤΩ..

Φιλικά


Σοφιανός Καβακόπουλος

Υ.Γ. το ξέρω πως αναφέρεσαι στον zman, αλλά η κουβέντα ξεκίνησε αφού έγραψε ο soihiro και απάντησα ΚΑΙ εγώ, οπότε θεώρησα πως πρέπει να αναφερθώ και εδώ.

Υ.Γ.2 Η επικινδυνότητα, που αναφέρει ο Doc, είναι μέσα στο παιχνίδι και το γνωρίζουμε όλοι αυτό από την στιγμή που δηλώνουμε συμμετοχή. Τρέχουμε λοιπόν με την γνώση του κινδύνου, και με την ευθύνη των πράξεών μας. Ούτε θα αποκλειστεί ποτέ από έναν αγώνα, πόσο περισσότερο από ενα RR. Αυτός είναι και εν μέρει (κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού μας) που μας κάνει να τρέχουμεμ και να συναγωνιζόμαστε. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, και τουλάχιστον σε αυτό το ΑΤΤΙΚΟ, που έχω παράδειγμα, ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Άβαταρ μέλους
Caesar
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Μαρ 2006, 15:14
Τοποθεσία: N.Ionia Athens

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες