Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Rally Raid Ρούμελης 2007: Λίγες ώρες μετα...

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό SUVord » 21 Μάιος 2007, 14:33

1/ Ο doc ακόμα προσπαθεί να πιάσει σήμα στο καυλιτζέκι του για να δεί το MOTO GP.
doc, σταμάτα τις προσπάθειες, ο αγώνας τελείωσε χτές.
2/ Θερμά συγχαρητήρια στούς πρώτους και τους...τελευταίους, για να ευλογήσω λιγάκι και τα γένεια μου.
3/Περαστικά στον Billy.
4/Κουράγιο Δουράκο.Δεν μασάς με τίποτα και ούτε τώρα θα μασήσεις.
5/#@%$ την τουλίπα 24 #@$%!!!
6/Ο Κατσιμαλής μικρός έπαιζε πετροπόλεμο στις γειτονιές. Εφαγε μία γερή στο κεφάλι κι απο τότε του έχει μείνει αποθημένο..."θα σας δείξω εγώ".
7/Προσοχή-προσοχή!!! Ολοι οι δικυκλιστές στους επόμενους αγώνες, πριν ξεκινήσουν να ελένξουν το πίσω μέρος του μπουφάν τους μήπως και έχει λουρίδα με σπρέι.Μη ρωτάτε γιατι.κάντε το αν δεν θέλεται ...
8/Ο αγώνας ήταν ΜΕΓΚΛΑ!!!
9/Ο συνοδηγός μου εκατό φορές ΜΕΓΚΛΑ!!!!!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό jdelis » 21 Μάιος 2007, 14:38

Επιστροφή στη Ρούμελη μετά το 2004 για εμάς, κάτι που περιμέναμε με αγωνία. Με το ξεκίνημα ο αγώνας δε μπορούσε να πάει πιο στραβά. Αρχικά με τη λάθος επιλογή ελαστικών, αφού θεωρήσαμε πως τέτοια εποχή θα ήταν σίγουρα στεγνά. Ακριβώς ίδια ημερομηνία πέρισυ τρέχαμε στο 24άωρο με το Pathfinder και είχαμε συνεχώς ανοικτό το aircondition! :sunny:


Αποχωριστήκαμε λοιπόν τα πιστά μας Fedima Partner, αφού μας έτρωγε να δοκιμάσουμε τα καινούργια αγωνιστικά F-GUIDE. Κάτι που αποδείχτηκε τραγικό λάθος στη συνέχεια. Ακούσαμε βέβαια για βροχές το Σ/Κ αλλά θεωρήσαμε πως τέτοια εποχή αν ρίξει και λίγο νεράκι θα το πιεί αμέσως! Που να ξέραμε τι μας περίμενε... :lookslikerain:


Μέσα στο πρώτο μισάωρο κάναμε το μεγαλύτερο χάσιμο που έχουμε κάνει ίσως σε αγώνα. Στο ίδιο σημείο περιφέρονταν και άλλα αυτοκίνητα, πράγμα που με κάνει να πιστεύω πως υπήρχε λάθος στο road book (ή τουλάχιστον ασάφεια). Στο άγχος μας λόγω της καθυστέρησης χτυπήσαμε σε κρυμμένη στη λάσπη πέτρα με μεγάλη δύναμη. Αποτέλεσμα σπασμένη ζάντα και κομμένο το (σούπερ ανθεκτικό) ελαστικό. Αφού το αλλάξαμε, είχαμε μια συνολική καθυστέρηση γύρω στα 45'. Ταλαντευτήκαμε μεταξύ εγκατάλειψης ή συνέχειας, συζητώντας κανένα πεντάλεπτο για να ηρεμήσουμε. Τελικά είπαμε να κάνουμε την πρώτη ημέρα και το βράδυ θα αποφασίζαμε. Πολύ καλή και σκληρή η διαδρομή, με ποικιλία εδαφών. :toothy5:


Σε σχετικά χαλαρό ρυθμό το υπόλοιπο, κυρίως λόγω έλλειψης δεύτερης ρεζέρβας. Με τον τερματισμό φύγαμε κατ' ευθείαν για Αθήνα προς αναζήτηση ελαστικού αλλά και ζάντας. Μιλώντας τηλεφωνικά με τον Pajo έμαθα πως συζητιόταν το αν θα γίνει η όχι η δεύτερη ημέρα. Του είπα πως ψηφίζω να συνεχίσουμε με οποιαδήποτε μορφή. Πίσω λοιπόν στη Λειβαδιά, μετά από 300 χλμ. πήγαινε έλα στη βροχή, ύπνος για 4 ακριβώς ώρες και εγερτήριο στις 4.45' για τη συνέχεια. :sleepy1:


Τελικά νομίζω μόνο ένα αυτοκίνητο δεν ήρθε στην εκκίνηση της (ελαφρώς κουτσουρεμένης) ειδικής. Η διαδρομής της δεύτερης ημέρα, πολύ ευκολότερη της πρώτης, σαφώς δεν δικαιολογεί τη φασαρία που έγινε την πρώτη ημέρα. Εμείς συνεχίσαμε τις ατυχίες, αφού πριν το 50ο χλμ. κόψαμε βάση πίσω αμορτισέρ, πράγμα που μας έκανε και πάλι να πάμε πολύ συντηριτικά. Έτσι κι αλλιώς είχαμε μεγάλη διαφορά, τόσο από τον προηγούμενο όσο και από τον επόμενο, οπότε μας ενδιέφερε βασικά ο τερματισμός. :sad1:


Συνολικά ήταν μία ευχάριστη εμπειρία. Προσωπικά μου αρέσει να τρέχω κάτω από τέτοιες συνθήκες. Αν είχαμε τα σωστά λάστιχα και έλειπαν τα προβλήματα, θα το είχαμε ευχαριστηθεί περισσότερο. Η οργάνωση στα γνωστά καλά επίπεδα, με μια διαφορά. Αν και έλειπα το βράδυ, από όσα μου μεταφέρθηκαν, διέκρινα μια έλλειψη αυτοπεποίθησης. Δε μπορώ να εκτιμήσω το βαθμό δυσκολίας για της μηχανές, αλλά τουλάχιστον για τα τετρακίνητα δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο. Οι δύσκολες συνθήκες αποτελούν το αλατάκι για όσους κάνουν τέτοιους αγώνες. Όχι η σκέτη ταχύτητα. Είδα πολλούς αγωνιζόμενους προβληματισμένους, αλλά πιστεύω πως σε αυτό έπαιξε το ρόλο της η οργάνωση. Όταν (έστω και έμμεσα) δηλώνεις αδυναμία να ανταπεξέλεθεις στο ρόλο σου, κάτι δεν πάει καλά... :sad3:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό markd » 21 Μάιος 2007, 14:54

Bleu έγραψε:Μαρκάτε αυτός ήταν αγώνας για σένα ρε φίλε


Τι θες να πείς, ότι είμαι βρωμιάρης ? :lol: :P :lol:

Πλάκα πλάκα ζήλεψα πολύ !!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

ΑΡΓΟΠΟΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό Berg » 21 Μάιος 2007, 15:53

Μετά από τους χρόνους που έκανα στην Ρούμελη αποφάσισα να αντικαταστήσω το ψηφιακό χρονόμετρο της μηχανής με αυτό εδώ:

Εικόνα

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

ΘΑ ΛΥΣΑΞΩ

Δημοσίευσηαπό Bleu » 21 Μάιος 2007, 16:03

markd έγραψε:
Bleu έγραψε:Μαρκάτε αυτός ήταν αγώνας για σένα ρε φίλε


Τι θες να πείς, ότι είμαι βρωμιάρης ? :lol: :P :lol:

Πλάκα πλάκα ζήλεψα πολύ !!!


Άμα σε λλλέω για σενα ήταν.Ταμαμ
Πλάκα πλάκα εμείς να δείς τι θα πάθουμε που δε τρέξαμε τη δεύτερη μέρα.
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό doc » 21 Μάιος 2007, 16:12

Ας πω λοιπόν...

...κι ας αρχίσω –και τελειώσω- με τα θετικά. Τα αρνητικά τα ξέρουμε όσοι πρέπει, οργανωτές και πόσο μάλλον αγωνιζόμενοι, και δεν χρειάζονται ανάλυσης.

• Η διαδρομή είχε οδηγικό ενδιαφέρον με την βροχή, η οποία πρόσθεσε το αλατοπίπερο και έδωσε την απαραίτητη δυσκολία και δόση περιπέτειας χωρίς υπερβολές. Η πλοήγηση έπαιξε το ρόλο της την πρώτη μέρα περισσότερο, ειδικά σε όσους δεν είχαν ξανακάνει την διαδρομή Λιβαδειά – Παύλιανη. Προσωπικά στα κομμάτια των κάμπων και στο λατομείο, η πλοήγηση με ταλαιπώρησε λίγο με τα φρεσκοοργωμένα, μέχρι να χαράξω τη ροδιά. Μακάρι η πλοήγηση να έπαιζε ακόμη περισσότερο ρόλο!

• Το RB ήταν πολύ καλό, οι μετρήσεις –εκτός από 2 ενδιάμεσες- έπεφταν «μπαμ» στο χιλιοστό, και μόνο 2-3 τουλίπες με έκαναν να κοντοσταθώ.

• Με ανησύχησαν το γκρέιντερ στα χωράφια και τα έργα στην Αμφίκλεια για να περάσουν καλώδιο, και πιστεύω ότι οι εργάτες έδειξαν κατανόηση στις διαβουλεύσεις ότι περνάει αγώνας και άνοιξαν σύντομα –από ότι έμαθα- τους δρόμους.

• Μου άρεσε το οροπέδιο της Γκιώνας, -η Μογγολία- κι ήθελα να την κατέβουμε από τον αριστερό δρόμο, αντί να κάνουμε το κύκλο, μέσα από το γρασίδι...! Μου άρεσε επίσης το «εγκαταλελειμμένο καλοχαραγμένο δρομάκι» και τα «σκιουράκια» ανάμεσα στα λατομεία.

• Μου άρεσε το μηχανάκι μου που δεν καιει πάνω από 6lt/100km, και εκτός από κάποιες βίδες που έλυσαν και ένα σκασμένο μπροστινό λάστιχο στην γ@μοανηφόρα της Γκιώνας δεν έκανε «κιχ». Τελικά ο γ@μοθόρυβος από τον συντονισμό της ποδιάς... είναι ο ίδιος με βροντημένης μπιέλας... σκαμπιλίσματος πιστονιού... κάτι τέτοιο τέλος πάντων! Ουφ!

• Μου άρεσε η συχνουρία της Κυριακής, γιατί μου δινόταν η ευκαιρία να δω τις βίδες που είχαν χαλαρώσει!!! Τελικά δεν χρειάστηκε να ψάχνω κανένα πίσω ρεζερβουάρ, λασπωτήρα και σέλα, αλλά σίγουρα θα ψάξω για locktite και για μπαράκι τιμονιού του RB!

Συγχαρητήρια:
• Στο Μαρμαροτρίφτη που είναι ταλέντο σε ότι οδηγάει και με μ@μησε το Σάββατο!
• Στον Οικονομάκο που μεγαλώνει (και φορτώνει και κιλά εδώ που τα λέμε...) αλλά παρόλα αυτά δεν βγάζει το χαμόγελο από τα χείλη και ούτε διανοήθηκε να ΜΗΝ τρέξει τη δεύτερη μέρα... Συγχαρητήρια πάλι, γιατί εκτός της συμμετοχής του πήρε και κύπελλο, το οποίο άξιζε και με το παραπάνω, άσχετα με το πόσοι τρέχαμε, αφού οι χρόνοι του το απέδειξαν!
• Το ίδιο και στον Αλέξανδρο Νικολάου, που με το μικρό του DRZ έπιασε 40+ μωτ.! Και είχε και ατυχία στην επιστροφή, γυρνώντας με το DRZ στην Πάτρα από το Μπράλλο...!
• Στον Berg που παρόλα τα προβλήματα και την προσπάθεια να καταστρέψει το μηχανάκι του, δεν τα κατάφερε, ενώ βρήκε και το δρόμο για Παύλιανη, έστω και με μισή ώρα καπέλο! Απορώ βέβαια, πως δεν χάθηκε στην διαδρομή... και να βρεθεί στην... πραγματική Μογγολία!
• Στον Billy που βρήκε δικαιολογία να την κοπανήσει από την δουλειά του...
• Στον Pajo που «έλιωσε» το Paj(er)o και στον Soihiro που φχαρηστήθηκαν flat track στα λατομεία!
• Στον Bebeko… ξέρεις αυτός...
• Στον SUVord που εξελίσεται super!
• Στον Φώτη Κουτσουμπό που δεν το κλείνει πουθενά,
• Και σε όλους αυτούς που συμμετείχαν, ευτύχησαν ή ατύχησαν, και το φχαρηστήθηκαν ή όχι... αλλά πάντως ένιωσαν γεμάτοι με τη συμμετοχή τους!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: ΑΡΓΟΠΟΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 21 Μάιος 2007, 17:43

Berg έγραψε:Μετά από τους χρόνους που έκανα στην Ρούμελη αποφάσισα να αντικαταστήσω το ψηφιακό χρονόμετρο της μηχανής με αυτό εδώ:

Εικόνα

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Κάτω τα χέρια απο το χρονόμετρό μου δίτροχε παλιοκλέφτη.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό Pajo » 21 Μάιος 2007, 20:46

Μετά απο αποχη 1,5 χρονου (για τους γνωστους λογους:wink: ) κι εχοντας τη Ρουμελη απωθημένο απο το 2004 που ουτε τοτε μπορεσα να την τρεξω, ηρθαμε με τον DI-ΕΓΓΥΗΣΗ-STAθακο να τρεξουμε τον πρωτο μας αγωνα παρεα, χωρις βαθμολογικα αγχη, απλα για να τον ευχαριστηθουμε κι οτι ηθελε προκυψει.

ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ!!!
Το μονο που με χαλασε λιγο ηταν οτι την 1η μερα επρεπε καθε 50 χλμ να βαζουμε νερο στο ψυγειο αλλα ευτυχως το διορθωσαμε το ιδιο βραδυ χαρη στην παρατηρητικοτητα του dista.

Οι συνθηκες ηταν οσο επρεπε δυσκολες για εναν αγωνα 4x4, η ΜΩΤ απολυτα εφικτη χωρις περίσσια ρίσκα, το RB αψογο, η δε διοργανωση γενικοτερα, ετσι οπως θα επρεπε να ειναι ολες οι διοργανώσεις από σοβαρους κι εμπειρους οργανωτες.
(Μοναδική έλλειψη οι μοντελλες στην απονομή :twisted:)

Ο δισταγμός της οργάνωσης για τη 2η μερα δε νομιζω οτι είναι στα "μειον".
Δεν ξερω αν η περισσοτερη λασπη (που δεν ηρθε τελικα) θα ηταν προβλημα για τις μηχανες αλλα ο οργανωτης δεν πρεπει να ειναι με "παρωπιδες". Πρεπει να εχει την ευελιξια να αλλάζει τον αγωνα συμφωνα με τις συνθηκες και με γνωμονα την ασφαλεια. Κι οι Κατσιμαλης/Τσετσος αυτο το απεδειξαν.
(...βεβαια με ανησυχησε λιγο η μη ετοιμοτητα του να ξεκολλησουν το RR του soihiro αν αυτο κολλουσε, αλλα μου φανηκαν ικανοι να βρουν λυση αν χρειαζόταν)

Ευχαριστω τον DISTA για την αντοχή και την εμπιστοσυνη που εμπνεει θετοντας τις προυποθεσεις για να με κανει να το ευχαριστηθω. Για τους ιδιους λόγους ευχαριστω και τα FEDIMA!!!

Πολλα ευχαριστω στο Δουράκο που μας ξετακαρε απο τα λουκια στην ανηφορα! Κριμα που ηταν σε σημειο που δε μπορουσαμε να τον διωξουμε για να μην τον καθυστερησουμε επιπλεον.

Μπραβο στον Φ.Κουτσουμπο που το πάει όπως το πάει και δεν το εβαλε κάτω τη 2η μέρα!Εικόνα
Μπραβο στον soihiro που καταφερνει (τις περισσοτερες φορες) και το κραταει στο δρομο!
Growing old is mandatory, growing up is optional.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Re: Rally Raid Ρούμελης 2007: Λίγες ώρες μετα...

Δημοσίευσηαπό atlas » 22 Μάιος 2007, 00:54

DIMOSTHENIS έγραψε:
atlas έγραψε:Είχα και εγώ αγώνα σήμερα αλλά δεν έπεσα και του θανατά.
Άντε ξεκινήστε



Ωραία η φωτό αγοράκι μου αλλά καιρός είναι να αρχίσεις προετοιμασία για Πήλιο!!!


ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ!!!!!!!
ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ ΣΕ ΦΟΡΜΑ , ΧΕ ΧΕ!!!!
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ , ΑΚΟΛΟΥΘΑΤΕ. :twisted:
Άβαταρ μέλους
atlas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 00:43
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Re: Rally Raid Ρούμελης 2007: Λίγες ώρες μετα...

Δημοσίευσηαπό bebekos » 22 Μάιος 2007, 08:02

Να πώ κι εγώ μια δυο κουβεντούλες....
Κατ' αρχάς να πώ οτι γενικά ευχαριστήθηκα αυτό τον αγώνα όσο λίγους προηγούμενους.
1.ΤΕΡΜΑΤΙΣΑ !! (έσπασα τη γκίνια που με κυνηγούσε απο το Αττικό του 2006 !!)
2.Έπεσα ΜΟΝΟ 2 φορές την 1η ημέρα.Τη μία δεν υπήρχε περίπτωση να το σώσω.
3.Βράχηκα και δεν έχω πνευμονία !
4.Είδα φίλους και μίλησα μαζί τους μετά απο αρκετό καιρό (παιδιά είσαστε ΟΛΟΙ υπέροχοι !!)
5.Γνώρισα ανθρώπους σαν τον Pino περισσότερο και δικαιώθηκα γι' αυτό που πίστευα
6.Πήρα και κύπελλο (ειλικρινά για μένα είναι το τελευταίο στη λίστα,όχι γιατί δεν το ζητούσα και δεν το λαχταρούσα - είναι το πρώτο μου - αλλά γιατί τα υπόλοιπα είναι αυτά που με τραβάνε στα Rally Raid)
Βασικά όμως να επισημάνω και μερικά πραγματάκια και να δώσω κι εγώ τις ευχές μου
Στον BILLY Μπαρμπαγιάννη : Φίλε ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ !! Υπομονή ! (άκουσέ με εμένα....κάτι ξέρω !!) Με το καλό να μας ξανάρθεις δυνατός όπως ΠΑΝΤΑ !!
Στο Σπύρο : Για μια ακόμη φορά η διαδρομή που έγραψες ήταν ΦΑ-ΝΤΑ-ΣΤΙ-ΚΗ ! Και κάτι άλλο...φίλε πρέπει να έχεις ΠΟΛΥ μεγάλα...@ρχ...δ..@ !! Δε νομίζω οτι είναι εύκολο να βγεί κάποιος και να πει τη γνώμη του σχετικά με τις συνθήκες που έχουν αλλάξει τα δεδομένα μιας διαδρομής και μάλιστα στο χρόνο στον οποίο αυτό έγινε.Εγώ προσωπικά θα ξεκινούσα ακόμα και για ολόκληρη την 2η ημέρα.Αλλά δεν θα τερμάτιζα μάλλον ! Το να έχεις το θάρρος που έχεις για να πείς οτι βγάζεις την απλή γιατί έχει γίνει δύσκολη και επικίνδυνη με κάνει να σε εμπιστεύομαι ακόμα περισσότερο απ' ότι πρίν.ΜΠΡΑΒΟ !
Σε όλους όσους έτρεξαν είτε την 1η δυσκολότερη ημέρα ή ακόμη και την πιο εύκολη (αλλά φανταστικής ομορφιάς) 2η ημέρα.
Συγνώμη ζητώ απο τον φίλο Geco (ξέρει αυτός) ! Γιώργο τελικά δεν πήγαμε "Μογγολλλλλλία" !
Ευχαριστώ το φίλο με το DRZ που με βοήθησε να σηκώσω την "καλή μου" στην κατηφόρα με τη λάσπη - γλίτσα την 1η ημέρα.
Ευχαριστώ το μηχανάκι μου που ακόμα ανέχεται τα άχρηστά μου χέρια !
Και το τελευταίο... Husky + Bleu + Berg .... σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πραγματικά γιατί είσαστε το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πνεύμα (τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό) τέτοιου είδους αγώνων.
Ο Bleu παρά τα προβλήματα που του παρουσιάστηκαν έκατσε με τον Billy μέχρι να φύγει αυτός με το ασθενοφόρο αδιαφορώντας για θέσεις και τερματισμούς.
Ο Berg γιατί με το κέφι και το γέλιο του ήταν αυτός που έδινε το στίγμα .... μας ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ αυτό που κάνουμε.
Τέλος... ο Husky που με την ηρεμία του στην οδήγηση αλλά και στη συμπεριφορά του πρίν και μετά τον αγώνα αποτελεί πραγματικό παράδειγμα για όλους μας.
Αυτά είχα να πώ..και συγνώμη αν ήταν πολλά..απλά δε γράφω συχνά και μου βγαίνει το καλλιτεχνικό !!

ΠΑΜΕ ΡΟΔΟΠΗ !!!
ΠΑΜΕ για..ΠΛΕΞΙΜΟ !! Είναι πιο φτηνό !!
Άβαταρ μέλους
bebekos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 16:13
Τοποθεσία: Νίκαια, Αθήνα

Re: Rally Raid Ρούμελης 2007: Λίγες ώρες μετα...

Δημοσίευσηαπό DIMOSTHENIS » 22 Μάιος 2007, 09:25

atlas έγραψε:
DIMOSTHENIS έγραψε:
atlas έγραψε:Είχα και εγώ αγώνα σήμερα αλλά δεν έπεσα και του θανατά.
Άντε ξεκινήστε



Ωραία η φωτό αγοράκι μου αλλά καιρός είναι να αρχίσεις προετοιμασία για Πήλιο!!!


ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ!!!!!!!
ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ ΣΕ ΦΟΡΜΑ , ΧΕ ΧΕ!!!!
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ , ΑΚΟΛΟΥΘΑΤΕ. :twisted:


EYXΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ. ΜΕ ΤΟ LAND ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΤΑΛΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ! ΧΕ! :twisted:
CROSSBACK
Άβαταρ μέλους
DIMOSTHENIS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 09 Μάιος 2007, 14:02
Τοποθεσία: ΠΑΠΑΓΟΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Re: Rally Raid Ρούμελης 2007: Λίγες ώρες μετα...

Δημοσίευσηαπό DIMOSTHENIS » 22 Μάιος 2007, 09:26

atlas έγραψε:
DIMOSTHENIS έγραψε:
atlas έγραψε:Είχα και εγώ αγώνα σήμερα αλλά δεν έπεσα και του θανατά.
Άντε ξεκινήστε



Ωραία η φωτό αγοράκι μου αλλά καιρός είναι να αρχίσεις προετοιμασία για Πήλιο!!!


ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ!!!!!!!
ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ ΣΕ ΦΟΡΜΑ , ΧΕ ΧΕ!!!!
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ , ΑΚΟΛΟΥΘΑΤΕ. :twisted:
CROSSBACK
Άβαταρ μέλους
DIMOSTHENIS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 09 Μάιος 2007, 14:02
Τοποθεσία: ΠΑΠΑΓΟΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Re: Rally Raid Ρούμελης 2007: Λίγες ώρες μετα...

Δημοσίευσηαπό dodo » 22 Μάιος 2007, 11:47

Να πω και εγω δυο λόγια ως συνοδηγός του Κουτσουμπού...
Γυρισαμε απο έναν αγώνα φανταστικό, κουραστικό μεν, αλλα φανταστικός... με αρκετή λάσπη, και ακροπολικές διαδρομές με ταχύτητες που έφταναν και τα 140χλμ...
Μοναδική μάυρη πινελιά οι τούμπες που έφερε το Pajero του Δουράκου που ήταν μπροστά μας λόγω της ταχυτητας... Τα παιδια βγήκαν καλα, μιας και φορουσαν και κράνη και είχαν και roll gage...
Αντιμετωπίσαμε δυσκολίες μιας και 2 φορες μας έπιασε λάστιχο και ειχαμε και μια καλή πρόσκρουση σε πέτρα τεραστίων διαστάσεων, αλλα με συντονισμένες κινήσεις μπήκαμε γρήγορα στον αγώνα....
Τελικά κάναμε σωστή επιλογη να τρέξουμε την δεύτερη μερα μιας και ή διαδρομή ήταν super.. (εκτος απο το τρελό σπαστήρι γκουχου γκουχου, @#$@$@$ το αυχενικό μου :lol: :lol: )

Μπράβο στα παιδια που ετρεξαν και μπράβο στις μηχανές... πρεπει να τα είδαν ολα απο τη λάσπη...

Πάμε γι'άλλα...

**** Φωτογραφίες υπαρχουν???? ****
Live free or die...
Άβαταρ μέλους
dodo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2005, 09:07
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά

Δημοσίευσηαπό Jero » 22 Μάιος 2007, 12:42

Μικρή διόρθωση
ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ CAGE . Κάτι όμως που δεν θα ξαναγίνει. Οι ζώνες και τα bucket κάνανε τη δουλειά τους άψογα, αλλά αυτό που μας έσωσε έιναι το ότι τουμπάραμε στο χωράφι. Αν ήταν κάπου αλλού δεν ξέρω τι θα γινόταν.

Η τούμπα οφέιλεται σε κακή κατανομή βάρους!!!!!! (τη φάγαμε σε δεξιά)
Την άλλη φορά θα βάλω ερμά στα αριστερά (αμαν πια!!! δεν τρώει τίποτα αυτό το παιδί)

Pajo : Κανένα ευχαριστώ δεν χρειάζεται γιατί κάναμε απλά το αυτονόητο. Οσο για την καθυστέριση που λές δεν υπήρχε μιας και το Pajero το πήγαινες αεροπορία (μάλλον λόγω μικρότερου βάρους απο τα υγρά του ψυγέιου που λέιπανε sic).

Θα επανέλθω Δημήτριος πάντως γιαυτό μη χαλαρώνετε!!!!!!!
Η διαφορά της βλακείας και της ιδιοφυίας είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια!!!

www.rallyraidteam.gr
www.works-motorsports.gr
Άβαταρ μέλους
Jero
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 15:19

Δημοσίευσηαπό littledevil » 22 Μάιος 2007, 15:27

Να μαστε και εμεις!!!!

Ευχαριστούμε τον Σπυρο για το όμορφο παιχνίδι και συγχαρητήρια σε όσους τερμάτισαν
Το μεγαλύτερο ευχαριστώ στον Σταυρο και τον Παναγώτη που μας ξεκόλλησαν εις διπλούν!,(τσαλάκωσαν τον προφυλακτήρα τους περνόντας ξυστά για να τραβήξουν το Pajero , έχασαν χρόνο πολύτιμο και λερώθηκαν απο την κορυφη ως τα νύχια ..
Μας αρεσε πολυ η διαδρομή της πρώτης ημέρας
Μας αρεσε το καινουργιο στήσιμο του αυτοκινήτου που μας διαδκέδασε σε ολη την διαδρομή.
Το κυνηγητό με τον Σπύρο και Γρηγόρη και τον Φώτη.

Δεν μας αρεσε που δεν ‘παίξαμε΄ με τον Δημήτρη (α ορέ Κούτσικε με τις μαντεψιές σου για τα λάστιχα)
Δεν μας αρεσε ο εξαγριωμένος αγρότης που μας έκλεισε τον δρόμο την ώρα που ερχόμαστε με 140+ και μετα απο την αποτυχημένη ευτυχώς αγορά οικοπέδου μας καθυστέρησε επι πενταλέπτου.
Μας στεναχώρεσε η απάντηση του Σπύρου στην ενημέρωση για την δεύτερη ημέρα πως δεν έχει εναλλακτική να ξεκολλήσει τα μεγάλα κυρίως αυτοκίντητα εαν χρειαστεί γιατί δεν έχει τα μέσα,μας άγχωσε και επηρέασε άμεσα την αποφασή μας να μήν τρέξουμε .

Μαθαμε όμως πως RALLY RAID δεν ειναι μόνο διασέδαση αλλα είναι και περιπέτεια και δεν πρέπει να το βάζεις κάτω εύκολα.(ακους Λεωνίδα?)

Θα είμαστε εκεί στο επόμενο με περισσότερο όρεξη και κέφι γιατί σημασία έχει να περνάς καλά!!!
.Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...
και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Άβαταρ μέλους
littledevil
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 25 Φεβ 2004, 17:22
Τοποθεσία: ΚΗΦΙΣΙΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες