Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

14Ο ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΤΟ ΤΟΥΤΟΥ!!

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό IKE » 28 Δεκ 2004, 20:27

To μεγάλο λάθος που διαπράτεται είναι πως ακόμα και αν ξεχάσουμε τις εισπρακτικές τακτικές τότε ακόμα και αν οι προθέσεις είναι οι καλύτερες αυτοί οι νόμοι μόνο κακό επιφέρουν.

Μου λες για το πέταλο του μαλιακού, έχει κάνει κάποιος μια έρευνα για να δεί τι φταίει για ΚΑΘΕ ΕΝΑ απο τα ατυχήματα αυτά?

Κανονικά έτσι πρέπει να γίνεται.

Το να λέμε πως για όλα φταίει η ταχύτητα μιας και "αν δεν έτρεχε δεν θα γινόταν το ατύχημα" είναι σαν να λέμε πως για όλα φταίει το οτι ο κινητήρας δουλέυει μιας και σε ΟΛΑ τα ατυχήματα ο κινητήρας είναι εν λειτουργία.

Ξεσκισμένο παράδειγμα αλλα ενδεικτικό.

Θα μπορούσε ο εισαγγελέας να βγάλει μια απόφαση που να λέει κατάσχεση των αυτοκινήτων όσων οδηγών είναι σκορπιοί στο ζώδιο, και το επώνυμό τους αρχίζει απο λάμδα.

Οσο εστιάζουμε σε ψευτικες αιτίες απομακρυνόμαστε απο τον πραγματικό στόχο της οδικής ασφάλειας.

Οι γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι θα ήταν ασφαλέστεροι αν υπήρχε εκεί το μέτρο της κατάσχεσης για ταχύτητες πάνω απο τα 140 ??

Σύμφωνα με τον (αστείο κατα τη γνώμη μου) εισαγγελέα οι περισσότεροι γερμανοί είναι κατα συρροή εγκληματίες.

Παρ'όλα αυτά έχουν λιγότερα ατυχήματα.

Οι ασιάτες δεν παραπονιούνται και συνεχίζουν να δουλεύουν ομαδικά για ένα σκοπό, ταυτόχρονα είναι μορφωμένοι και συνειδητοποιημένοι πολίτες και δεν ανέχονται το κράτος ή ενας εισαγγελέας να τους δουλέυει ειδεικά σε ένα τόσο σοβαρό θέμα όσο η οδική ασφάλεια.

Επίσης εφόσον δεν είναι όλα για τα χρήματα και εφόσον συμφωνείς με τον νόμο αυτό φαντάζομαι θα συμφωνούσες και στον εξής νόμο που προτείνω:

Δήμευση κινητής και ακίνητης περιουσίας όποιου περνάει με κόκκινο. Η παράβαση αυτή είναι πολλαπλάσια επικύνδυνη της υπέρβασης για 20χλμ του ορίου οπότε η ποινή αυτή είναι -τουλάχιστον- ανάλογη, συμφωνείς λοιπόν? Αν μεθαυριο ο εισαγελλέας κολοπετινίτσας προτείνει κάτι τέτοιο θα το δεχθείς σαν "ασιάτης" ?

Για να μην παραξηγηθώ φυσικά και δεν είμαι υπέρ της ασυδοσίας, σαν φορολογούμενος πολίτης απαιτώ ενα σωστό νομοθετικό πλαίσιο για την οδική ασφάλεια, απαιτώ μια σωστή εφαρμογή του και απαιτώ μια σωστή υλικοτεχνική υποδομή, όχι πυροτεχνήματα και μπαρούφες.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 28 Δεκ 2004, 20:43

Μεγάλο θέμα ανοίξαμε, ας πω και γώ την αποψη μου. Εξ' άλλου όπως έχει πεί ο Κλιντ Ιστγουντ "Οι απόψεις είναι σαν τις κολ.τρ.πιδ.ς . Ολοι έχουν απο ία".

Και συμφωνώ και δεν συμφωνω με το μέτρο.

Κατ΄ αρχήν συμφωνω με αυτά που έργαψε ο Ταζ, ο Τετρακινηση και εν μέρει ο ΙΚΕ. Φταίει η παιδεία , οι δρόμοι κλπ κλπ. Με βάση αυτή τη λογική δεν συμφωνω με το μέτρο.

Απ' ότι την άλλη πλευρά μέχρι να αποκτήσουμε παιδεία , δρόμους κλπ κλπ, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε πλέον τη σημερινή κατάσταση που μιάζει με πόλεμο. Τα νουμερα για θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς είναι συντριπτικά και αποκαλυπτικά.

Με βάση αυτή τη λογική , όχι απλώς συμφωνω με το μέτρο αλλά το βρίσκω πολύ χαλαρό και ελειπές.

Τα 90 χλμ μπορεί να είναι λίγα ή πολλά αναλόγως των συνθηκών . Πόσο μάλλον τα 140.

Το μέτρο θα πρέπει να γίνει πανελλαδικό, απόλυτα εφαρμοσμένο και με μεγάλη διάρκεια χρόνου, και να καλύπτει και άλλους τομείς όπως

1. Αντικανονική προσπέραση και κίνηση στο αντίθετο ρευμα χωρις ορατότητα. ----> πλέον της κατάσχεσης , αφαίρεση διπλώματος εφ' όρου ζωής.

2. Παραβίαση κοκινου σηματοδήτη ---> Το ιδιο κι επιπλέον όχι τουφέκισμα ΙΚΕ αλλά κρέμασμα στο σύνταγμα. Καλύτερα να πεθάνεις εσύ παρά εγώ που δε φταίω.

Αυτά μεχρι να αποκτήσουμε παιδεία και όλα τα άλλα, διότι όπου δε πίπτει λόγος πίπτει ράδβος.

Δε γίνεται για χάρη κάποιον ανεγκέφαλων να κινδυνευει η ζωή μας.

Εξ' 'αλλου ο φόβος φιλάει τα ερημα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό padelis » 28 Δεκ 2004, 21:03

Για να το καταλάβω και εγώ το πρόβλημα,

πηγαίνω σε ένα δρόμο με όριο 90 χλμ με 90 χλμ, (λες να είναι μ@λ@κ@ς αυτός που έβαλε το όριο;)
και ξάφνου ένας μουρλός προσπαθει σώνει και καλά να περάσει
την μαούνα ή ότι άλλο μικρό - μεγάλο έχει έχοντας στο κοντέρ του 140 και βάλε απο απέναντι τον μουτζόνουν και κάνουν τον ζογκλέρ για να μη τον γνωρίσουν απο κοντά, με στριμώχνει και.......

αντε και την γλύτωσα αλλά απο τον επόμενο που θα έρθει θα την γλιτώσω;

και με τον επόμενο κακομοίρη που θα θέλει να προσπεράσει τι γίνεται;

κ.λπ, κ.λπ. .....


να του το πάρουν, να του πάρουν και το σώβρακο, και να τον βάλουν να μαζεύει για κανα δυο μήνες και τα συντρίμια που αφήνουν οι άλλοι του είδους του στην όποια εθνική οδό.
.
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό xristost » 28 Δεκ 2004, 22:38

ΕΓΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΑΣ :evil: :evil: :evil: :evil:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 28 Δεκ 2004, 23:37

Bandit έγραψε:...
Αν συμφωνώ με το καινούριο νόμο. ΝΑΙ Συμφωνώ.
Ίσως να μη συμφωνώ με άλλους νόμους. Όμωε δεν είναι όλα τα χρήματα τελικά. Δεν είναι δυνατό όλα να ανάγονται σε ταμία όπου δεν έχουν χρήματα και εν τέλει μας τα παίρνει το κράτος.

...


Φίλε Bandit, το θέμα είναι ότι δεν πρόκειται για ένα νόμο, αλλά για την απόφαση ενός εισαγγελέα. Υπάρχει μεγάλη διαφορά, ή θα έπρεπε να υπάρχει. Ένας νόμος είναι (ή θα έπρεπε να είναι) αποτέλεσμα μελέτης ειδικών, βασισμένος σε στοιχεία αδιάσειστα. Η απόφαση ενός εισαγγελέα, άσχετου (πολύ πιθανών) με το θέμα, δεν μπορεί παρά να είναι ένα μεμονωμένο μέτρο, που δεν έχει καμία συμβολή στην οδική ασφάλεια.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 28 Δεκ 2004, 23:42

padelis έγραψε:Για να το καταλάβω και εγώ το πρόβλημα,

πηγαίνω σε ένα δρόμο με όριο 90 χλμ με 90 χλμ, (λες να είναι μ@λ@κ@ς αυτός που έβαλε το όριο;)
και ξάφνου ένας μουρλός προσπαθει σώνει και καλά να περάσει
την μαούνα ή ότι άλλο μικρό - μεγάλο έχει έχοντας στο κοντέρ του 140 και βάλε απο απέναντι τον μουτζόνουν και κάνουν τον ζογκλέρ για να μη τον γνωρίσουν απο κοντά, με στριμώχνει και.......

αντε και την γλύτωσα αλλά απο τον επόμενο που θα έρθει θα την γλιτώσω;

και με τον επόμενο κακομοίρη που θα θέλει να προσπεράσει τι γίνεται;

κ.λπ, κ.λπ. .....


να του το πάρουν, να του πάρουν και το σώβρακο, και να τον βάλουν να μαζεύει για κανα δυο μήνες και τα συντρίμια που αφήνουν οι άλλοι του είδους του στην όποια εθνική οδό.
.



Ο αντίλογος:

Πηγαίνεις σε ένα σημείο της εθνικής με όριο 70 ή 80. Και ο γκαζιάρης που θέλει να σε περάσει πάει με 130. Θα του πάρουν το αμάξι; Όχι. Είναι επικίνδυνος; Ναι.

Θέλω να πω, ότι το μέτρο σαν μέτρο δεν είναι απόλυτα κακό, αλλά μπάζει από παντού και αυτό γιατί είναι απόφαση της στιγμής ενός άσχετου με το θέμα και όχι απόρροια ερευνών από ειδικούς.

Πρέπει επιτέλους σε αυτή την χώρα, να πάψουμε να παίρνουμε αποφάσεις για τα μάτια του κόσμου και να δούμε τα προβλήματα στα μάτια :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 29 Δεκ 2004, 11:05

tazmania έγραψε:
padelis έγραψε:Για να το καταλάβω και εγώ το πρόβλημα,

πηγαίνω σε ένα δρόμο με όριο 90 χλμ με 90 χλμ, (λες να είναι μ@λ@κ@ς αυτός που έβαλε το όριο;)
και ξάφνου ένας μουρλός προσπαθει σώνει και καλά να περάσει
την μαούνα ή ότι άλλο μικρό - μεγάλο έχει έχοντας στο κοντέρ του 140 και βάλε απο απέναντι τον μουτζόνουν και κάνουν τον ζογκλέρ για να μη τον γνωρίσουν απο κοντά, με στριμώχνει και.......

αντε και την γλύτωσα αλλά απο τον επόμενο που θα έρθει θα την γλιτώσω;

και με τον επόμενο κακομοίρη που θα θέλει να προσπεράσει τι γίνεται;

κ.λπ, κ.λπ. .....


να του το πάρουν, να του πάρουν και το σώβρακο, και να τον βάλουν να μαζεύει για κανα δυο μήνες και τα συντρίμια που αφήνουν οι άλλοι του είδους του στην όποια εθνική οδό.
.



Ο αντίλογος:

Πηγαίνεις σε ένα σημείο της εθνικής με όριο 70 ή 80. Και ο γκαζιάρης που θέλει να σε περάσει πάει με 130. Θα του πάρουν το αμάξι; Όχι. Είναι επικίνδυνος; Ναι.

Θέλω να πω, ότι το μέτρο σαν μέτρο δεν είναι απόλυτα κακό, αλλά μπάζει από παντού και αυτό γιατί είναι απόφαση της στιγμής ενός άσχετου με το θέμα και όχι απόρροια ερευνών από ειδικούς.

Πρέπει επιτέλους σε αυτή την χώρα, να πάψουμε να παίρνουμε αποφάσεις για τα μάτια του κόσμου και να δούμε τα προβλήματα στα μάτια :wink:




Να ισχυσει αλλα σε δρομους χωρις διαχωριστικο διαζωμα,,,δεν μπορει δηλαδη στην Αθηνων Λαμιας ως την διασταυρωση της Θηβας να μην πατησει καποιος και 170-180(200+++μερικοι τουρμπατοι) καποια στιγμη .......θα επρεπε να μου ειχαν παρει 30 φορες το αυτοκινητο ....ομως στην Κορινθου Πατρων οντως να ειναι εκει που η οδος ειναι χωρις διαζωμα πολυ αυστηρα τα πραγματα ακομη και με κατασχεση αυτοκινητου .
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό alp » 29 Δεκ 2004, 12:00

Τι φταίει ρε παιδιά το αμάξι και το κατάσχουν ?

Άν εγώ πυροβολήσω κάποιον απλά θα μου κατασχέσουν το όπλο ?

Αυτός που τα σκέφτηκε δεν εχει καμία σχέση με δικονομικούς κανόνες ?

Τιμωρείς αυτόν που διαπράτει ένα έγκλημα και όχι το μέσον με το οποίο τελείται η πράξη...

Αυτό και μόνο εμένα μου δείχνει την προχειρότητα και την ασχετοσύνη των συντακτών αυτού του σχεδίου που μπάζει από χίλιες μπάντες.

Και γιατί δηλάδή 140 ?
Γιατί όχι 130 ή 150 που είναι και πιο στρογγυλό...

Αν πηγαίνω 140 με το ΚΤΜ 950 είναι ρελαντί και σταματώ "στο φτερό" με πλήρη έλεγχο και ασφάλεια, τη στιγμή που 140 για το 16 ετών land rover μου αρκούν για να μαζέψω 30 αυτοκίνητα και 70 πεζούς αν χάσω τον έλεγχο....

Ποιος μ@λ@κ@ς τα σκέφτεται αυτά ?

Και του πληρώνουμε και μισθό του π@#$#$#στη κάθε μήνα ????

:evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 29 Δεκ 2004, 13:00

tazmania έγραψε:Φίλε Bandit, το θέμα είναι ότι δεν πρόκειται για ένα νόμο, αλλά για την απόφαση ενός εισαγγελέα.

Φίλε μου Taz,

εδώ κάνεις λάθος, πρόκειται για εντολή του εισαγγελέα για εφαρμογή υπάρχοντος νόμου (Κ.Ο.Κ.) ο οποίος δεν εφαρμόζεται :cry:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Bandit » 29 Δεκ 2004, 13:13

Αγαπητέ ΙΚΕ,

Έρευνες για το ΜΑΛΙΑΚΟ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ...

Όντως πιστεύω ότι με έστω και 10 Χιλμ λιγότερα μπορεί να αποφευχθεί ο θάνατος(Μπρρρ! Μακάβρια συζήτηση) εντούτοις ο νομοθέτης ή εισαγγελέας, του οποίου η πολιτεία του δίνει το δικαίωμα να δημιουργεί νόμους και εν τέλει να τους εφαρμόζει έβαλε ένα όριο των 140χλμ, το οποίο πιστεύω ότι είναι ΜΕΓΑΛΟ. Κανονικά θα έπρεπε να είναι 120 στην Ελλάδα. Καθ'οτι όμως έιναι υπερβολικά μικρή η ταχύτητα όπως άλλωστε θα προφασιζόμασταν οι περισσότεροι' ανάγαν το όριο σε +20...

Στη Γερμανία λοιπόν οι δρόμοι είναι περισσότερο από ικανοποιητικά
φαρδύς με σωστές κλείσεις στις στροφές άσφαλτο που την ανανεώνουν συνεχώς και σεβασμό ΠΟΛΥ ΣΕΒΑΣΜΟ απο τους οδηγούς. Πώς να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα... Θα θέλαμε πολύ να τους μοιάσουμε (στούς Δρόμουςεεε :P ) αλλά δε γίνεται γιατι ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ...

Εγώ θα σας προτείνω να σκεφτείτε και τους αλλοδαπούς στη χώρα μας οι οποίοι ούτε λιγο ούτες πολ'ύ είναι 1.000.000. ΌΛΟΙ αυτοί φίλε μου οδηγούν στους δρόμους με κάτι χαρχάλες και όλοι τρέχουν γιατί θέλουν να δείξουν τα φωτάκια που έχουν βάλει στην εξάτμιση :twisted: :razz:

(ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ :?:)

Τώρα αν θέλετε να συζητήσουμε για δήμευση περιουσίας σας προκαλώ να αναλογιστείτε την εφορία η οποία κάθε 5 έτοι (τουλάχιστο) σε ξεβρακώνει και σου τα παίρνει κανονικά και με το νόμο και αν δεν έχεις δανίζεσαι, αυτό δεν είναι κατα κάποιο τρόπο ΔΗΜΕΥΣΗ (Εταιρείες με 40% φορολογία)
Αλλά ΣΕ ΑΥΤΟ γιατί δε φωνάζουμε???? Παρά μόνο μας ενδειαφέρει το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΜΑΣ.

Όταν οι Αγρότες 'πεινάνε' όπως λένε και κλείνουν τους δρόμουσ για μήνες γιατί δε μιλάμε? Ξέρετε πόσες εταιρείες παθαίνουν ζημιά όταν δεν λειτουργεί ο δρόμος και άντε να είσαι από αυτές που δανίστικες για την εφορία (ΚΑΛΟ ΕΕΕ) ...
(Δε κατηγορώ τους Αγρότες έφερα ένα παράδειγμα)

Ξέρετε που το πάω... Όλοι (και εγώ μαζί) μιλάω/με για παιδεία αλλά το αυτοκίνητο μη μου το πάρουν γιατί με πιάνει το Κολοκοτροναίικο Μπουμπουλινεϊκο και ότι άλλο σε Ηρωϊκο και πίσω που σας έφαγα.

Άυτή είναι η παιδεία... Να αντιτίθεμαι σε ότι ΔΕ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ και να μη σέβομαι έστω και τον ΑΣΧΕΤΟ που επέλεξα εγώ ο ίδιος για νομοθέτει :?:

ΔΩΣΤΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ. ΤΟ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΕΙΡΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ .

ΦΙΛΙΚΑ BANDIT...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό tazmania » 29 Δεκ 2004, 13:32

Dr.Format έγραψε:
tazmania έγραψε:Φίλε Bandit, το θέμα είναι ότι δεν πρόκειται για ένα νόμο, αλλά για την απόφαση ενός εισαγγελέα.

Φίλε μου Taz,

εδώ κάνεις λάθος, πρόκειται για εντολή του εισαγγελέα για εφαρμογή υπάρχοντος νόμου (Κ.Ο.Κ.) ο οποίος δεν εφαρμόζεται :cry:


Τότε με καλύπτει αυτό :wink: :

tazmania έγραψε:...Ένας νόμος είναι (ή θα έπρεπε να είναι) αποτέλεσμα μελέτης ειδικών...


Αλήθεια, γιατί χρειάζεται εισαγγελική απόφαση για να εφαρμοστεί ένας νόμος;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 29 Δεκ 2004, 13:38

Bandit έγραψε:...Άυτή είναι η παιδεία... Να αντιτίθεμαι σε ότι ΔΕ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ και να μη σέβομαι έστω και τον ΑΣΧΕΤΟ που επέλεξα εγώ ο ίδιος για νομοθέτει :?: ...


Και αυτό δείγμα κακής παιδείας είναι. :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alp » 29 Δεκ 2004, 14:00

Σε μια ιδανική δημοκρατία οι νόμοι εφαρμόζονται χωρίς εισαγγελική απόφαση, καθότι οι πολίτες από μόνοι τους σέβονται τους νόμους, τους οποίους ψηφίζουν στο κοινοβούλιο οι εκπρόσωποι των πολιτών που έχουν εκλεγεί από αυτούς....

Είναι και η μόνη λύση από τη στιγμή που (πλυθησμιακά) είναι αδύνατον να υπάρξει Εκκλησία του Δήμου και άμεση ψήφιση νόμων από τους πολίτες.

Ως εδώ καλά.

Αλλά στην ίδια ιδανική δημοκρατία έχουν προηγηθεί άλλοι νόμοι που "βγάζουν" έξω από το παιχνίδι τα λαμόγια που φτιάχνουν δρόμους - γέφυρες και τύπο.

Έχουν φυλακιστεί εργολάβοι που παίζουν με τη ζωή μας (ιδανικά δεν χρειάζεται φυσικά, καθότι και αυτοί οι εργολάβοι σέβονται τους νόμους και το κοινό δίκαιο...)

Στην ίδια δημοκρατία οι αγρότες σέβονται τους νόμους και δεν διανονούνται καν να κλείσουν τους δρόμους που φυσικά δεν είναι η αυλή τους, αλλά και πάλι δε χρειάζεται γιατί δεν πεινάνε....

Επίσης οι εταιρείες σέβονται και αυτές τους νόμους και δεν πιέζουν για περισσότερα δρομολόγια - με υπέρβαρο συνήθως - γιατί δεν χρειάζεται να πληρώσουν και το συνεταιράκι τους (την εφορία) με 40%....

Αλλά αυτά σε μία ιδανική δημοκρατία και όχι σε αυτό το κράτος-χάλι που ζούμε και τολμάμε μερικές φορές να αποκαλούμε Ελλάδα.

(Φίλε Bandit, με τους αλλοδαπούς δεν πολυκατάλαβα τι εννοείς και τι σχέση έχει, αλλά δε με πειράζει, κι εγώ δε γουστάρω τους Αλβανούς...)
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 29 Δεκ 2004, 14:39

Θα επιμείνω ότι είναι θέμα παιδείας!!!

Δεν έχω δει ποτέ radar στο πέταλο του Μαλιακού. Ή μάλλον τα έχω δει στην ευθεία στις Θερμοπύλες, να στοχεύουν όσα αυτοκίνητα κινούνται προς Λαμία, άρα έχουν ξεπεράσει το πολύ επικίνδυνο σημείο.

Τα έχω δει στην ευθεία στην Κατερίνη, όπου τα 140 χλμ./ώρα είναι λίγα για την ποιότητα και την ασφάλεια που προσφέρει ο δρόμος. Δεν τα έχω δει ποτέ στο δρόμο των Μουδανιών, όπου επίσης... σφάζονται δεκάδες άτομα κάθε χρόνο.

Δεν έχω δει τα περιπολικά με αναμένους φάρους στα επικίνδυνα σημεία, να συνετίζουν, να προειδοποιούν, να είναι έτοιμα να επέμβουν. Τα βλέπω κρυμένα πίσω απο τους θάμνους να καιροφυλακτούν.

Εχω δει να σταματούν τα θανατηφόρα ατυχήματα στο Σχηματάρι - ποιός δεν θυμάται;- στην Αυλώνα, τη Μαλακάσα και τώρα στην Κακιά Σκάλα; Γιατί; Μα γιατί φτιάχτηκε ο δρόμος.

Δυστυχώς στο Μαλιακό ο δρόμος έγινε γεφύρι της Άρτας. Μήπως και εδώ δεν φταίει η παιδεία; Μήπως το έργο της ζεύξης δεν σταμάτησε επειδή δεν εξυπηρετούσε τα συμφέροντα κάποιων; Μήπως η βελτίωση του υπάρχοντος οδικού άξονα δεν καθυστερεί στο βωμό των αντίθετων συμφερόντων;

Δεν είναι θέμα παιδείας το αλισβερίσι πολιτικών - κατασκευαστών - δημοσίων υπαλλήλων - άλλων συμφερόντων, με κύριο αντάλλαγμα αριθμούς ψήφων στις εκλογές απο τη μιά και χρήμα απο την άλλη; Υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι δεν συμβαίνουν αυτά.

Ο άνθρωπος με κρίση μπορεί να αποφασίσει αν οι ανθρώπινες ζωές μετρούν περισσότερο ή λιγότερο απο τα όποια οφέλη. Και να πράξει ανάλογα. Ο άνθρωπος - παπαγάλος, σύρεται και φέρεται απο αυτά, χωρίς να μπορεί να κρίνει τί πρέπει να κάνει. Και τελικά κάνει ότι του λένε!!!
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό padelis » 29 Δεκ 2004, 15:24

tazmania έγραψε:
padelis έγραψε:Για να το καταλάβω και εγώ το πρόβλημα,

πηγαίνω σε ένα δρόμο με όριο 90 χλμ με 90 χλμ, (λες να είναι μ@λ@κ@ς αυτός που έβαλε το όριο;)
και ξάφνου ένας μουρλός προσπαθει σώνει και καλά να περάσει
την μαούνα ή ότι άλλο μικρό - μεγάλο έχει έχοντας στο κοντέρ του 140 και βάλε απο απέναντι τον μουτζόνουν και κάνουν τον ζογκλέρ για να μη τον γνωρίσουν απο κοντά, με στριμώχνει και.......

αντε και την γλύτωσα αλλά απο τον επόμενο που θα έρθει θα την γλιτώσω;

και με τον επόμενο κακομοίρη που θα θέλει να προσπεράσει τι γίνεται;

κ.λπ, κ.λπ. .....


να του το πάρουν, να του πάρουν και το σώβρακο, και να τον βάλουν να μαζεύει για κανα δυο μήνες και τα συντρίμια που αφήνουν οι άλλοι του είδους του στην όποια εθνική οδό.
.



Ο αντίλογος:

Πηγαίνεις σε ένα σημείο της εθνικής με όριο 70 ή 80. Και ο γκαζιάρης που θέλει να σε περάσει πάει με 130. Θα του πάρουν το αμάξι; Όχι. Είναι επικίνδυνος; Ναι.

Θέλω να πω, ότι το μέτρο σαν μέτρο δεν είναι απόλυτα κακό, αλλά μπάζει από παντού και αυτό γιατί είναι απόφαση της στιγμής ενός άσχετου με το θέμα και όχι απόρροια ερευνών από ειδικούς.

Πρέπει επιτέλους σε αυτή την χώρα, να πάψουμε να παίρνουμε αποφάσεις για τα μάτια του κόσμου και να δούμε τα προβλήματα στα μάτια :wink:



το παράδειγμα taz που έβαλα δεν έχει σχέση με την ταχύτητα αλλά με το όριο που παραβιάζετε.
και βέβαια είναι επικίνδυνος αφου πάει πάνω απο το όριο.
αν δεν μας κάνουν τα όρια και τα θεωρούμε μικρά να παλέψουμε για καλύτερης ποιότητας δρόμους και να τα ανεβάσουμε.
δεν είδα κανέναν να δηλώνει και ενοώ λέσχη - οργάνωση - περιοδικό και ότι άλλο τελως πάντων νομίζετε ότι δεν θα κυκλοφορήσει τίποτα για μία έστω μέρα σαν διαμαρτυρία (ανεδαφικό θα μου πείτε και όνειρο θερινής νυκτός και θα συμφωνήσω) ούτε τους άμοιρους στον όποιο Μαλιακό να λένε δεν πληρώνω φόρο μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα (τον καταθέτεις στο ταμείο παρακαταθηκών και είσαι νόμιμος αλλά δεν τον παίρνουν) και πολλά άλλα...
είναι θέμα παιδείας!!! όπως λέει και ο Tetrakinisi αλλά δεν έρχετε μόνη της με επιφώτηση θέλει δουλειά και πρέπει να τους δείξουμε ότι το θέλουμε και το έχουμε ανάγκη να βγάλουν ή να ενεργοποιήσουν καλούς νόμους.
.
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες