Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

14Ο ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΤΟ ΤΟΥΤΟΥ!!

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό IKE » 29 Δεκ 2004, 15:40

Bandit έχεις να μας παραθέσεις κάποια απο τις πολλές έρευνες για τον Μαλιακό?

Σε έρευνα του Department of transport στην αγγλία (δημοσιευτηκε στο Bike Ιουνίου 2004)τα ατυχήματα απο υπέρβαση ορίου ταχύτητας συνιστούν αιτία μόνο για το 3,75% των ατυχημάτων.

Στην ελλάδα δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά και δεν νομίζω να γίνεται ανάλογη συστηματική έρευνα.

Oπότε ποιο είναι το συμπέρασμα για την κατάσταση όπως την αντιλαμβάνομαι.

Εχουμε το σοβαρότατο πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων, τα κύρια αίτια είναι συγκεκριμένα και θα έπρεπε να γίνει σοβαρή επιστημονική έρευνα για να διαπιστωθούν και να εντοπιστούν και στη χώρα μας.

Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας συνιστά ελάσσων σημασίας παράγοντα για τα περισσότερα ατυχήματα (λυπάμαι αν αυτό χαλάει τον μύθο και την υστερία αλλα έτσι είναι) και παρόλα αυτά έχουμε εναν κώδικα ο οποίος με τον τρόπο που εφαρμόζεται τιμωρεί με ΠΑΡΑΝΟΙΚΑ πρόστιμα (μπορεί πχ να είναι για υπέρβαση +20χαω σε άδειο και ασφαλέστατο δρομο οπου δεν κινδυνεύει κυριλεκτικά κανένας ενα πρόστιμο της τάξεως των 60.000 ευρώ) ελλάσωνος σημασίας παραβάσεις (ή "παραβάσεις" απο τεχνητώς εμπνευσμένα όρια όπως το 30 πρίν τη σύραγγα του αρτεμισίου) και αφήνει ΑΝΕΞΕΛΕΓΤΕΣ σχεδόν όλες τις άλλες αιτίες που αθροιστικά μπορεί να υπερβαίνουν το 80% των συνολικών αιτιών ατυχημάτων.

Εσύ τώρα μου λες πως αν θα πρέπει να είμαι καλός πολίτης θα πρέπει να δεχθώ αδιαμαρτήρητα αυτον τον ΕΜΠΑΙΓΜΟ.

Νομίζω έχω ΧΡΕΟΣ μου να διαμαρτηρηθώ και να απαιτήσω αυτό που μου πρέπει και ανέφερα σε προηγούμενο ποστ.

Ξαναλέω πως αν και φυσικά είναι όλα θέμα παιδίας και το ιδανικό θυα ήταν να συμπεριφερόμεθα όλοι τέλοια εως ότου με το καλό επιτευχθεί κάτι τέτοιο είμαι φυσικά ΥΠΕΡ τησ επιβολής ενός σωστού ΚΩΚ με σκοπό την εκμηδένιση των ατυχημάτων και την ασφάλεια και όχι την ικανοποίηση κομπλεξικών ή την οικοομική ευμάρεια του κάθε τοπικού ή μη άρχοντα.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό tazmania » 29 Δεκ 2004, 16:41

padelis έγραψε:
tazmania έγραψε:
padelis έγραψε:...
...



το παράδειγμα taz που έβαλα δεν έχει σχέση με την ταχύτητα αλλά με το όριο που παραβιάζετε.
και βέβαια είναι επικίνδυνος αφου πάει πάνω απο το όριο.
αν δεν μας κάνουν τα όρια και τα θεωρούμε μικρά να παλέψουμε για καλύτερης ποιότητας δρόμους και να τα ανεβάσουμε.
δεν είδα κανέναν να δηλώνει και ενοώ λέσχη - οργάνωση - περιοδικό και ότι άλλο τελως πάντων νομίζετε ότι δεν θα κυκλοφορήσει τίποτα για μία έστω μέρα σαν διαμαρτυρία (ανεδαφικό θα μου πείτε και όνειρο θερινής νυκτός και θα συμφωνήσω) ούτε τους άμοιρους στον όποιο Μαλιακό να λένε δεν πληρώνω φόρο μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα (τον καταθέτεις στο ταμείο παρακαταθηκών και είσαι νόμιμος αλλά δεν τον παίρνουν) και πολλά άλλα...
είναι θέμα παιδείας!!! όπως λέει και ο Tetrakinisi αλλά δεν έρχετε μόνη της με επιφώτηση θέλει δουλειά και πρέπει να τους δείξουμε ότι το θέλουμε και το έχουμε ανάγκη να βγάλουν ή να ενεργοποιήσουν καλούς νόμους.
.


Φίλε μου Παντελή, αναφέρθηκα στα όρια, όχι για να πω ότι είναι μικρά αλλά για να δείξω ότι, τιμωρώντας σκληρά ένα μεγάλο όριο και αφήνοντας τις ατιμώρητα τις "μικρότερες" παραβάσεις του ορίου, οδηγούμε τον πολίτη να μην ενδιαφέρεται για το πραγματικό όριο αλλά γι' αυτό που θα τον τσούξει περισσότερο. Κακό αυτό.

Όσον αφορά την παιδεία, έχω απόλυτα την ίδια άποψη με εσένα, τον tetrakinisi και τον IKE
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 747 » 29 Δεκ 2004, 23:24

Σαφώς και η ταχύτητα δεν αποτελεί την κύρια αιτία των ατυχημάτων. Και όπως προηγούμενα ειπώθηκε, τιμωρείται αυτό το παράπτωμα αντί άλλων πιο σημαντικών.
Η τροχαία έχει μετεξελιχθεί σε φορέα είσπραξης για λογαριασμό του κράτους. Κάτι σαν κινητή εφορία. Ψάχνει για έσοδα και όχι για την αντιμετώπισηω των προβλημάτων και τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.
Υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα για τη λανθασμένη αντιμετώπιση του θέματος των ατυχημάτων. Και σίγουρα μια οργανωμένη αντίδραση θα έχει μεγαλύτερο αποτέλεσμα από μια μεμονωμένη. Αλλά.....δεν το θέλουμε πραγματικά.
Γιατί όταν τα μέτρα είναι ελαστικά παραπονιόμαστε οτι είμαστε πίσω από τις άλλες προηγμένες χώρες, όταν τα μέτρα είναι αυστηρά μας πιάνει το απελευθερωτικό μας, και όταν τα μέτρα είναι ηλίθια απλά συμφωνούμε με την εξουσία αν την ψηφίσαμε, ή διαφωνούμε αντιπολιτευόμενοι........
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό fokion » 30 Δεκ 2004, 11:16

Θεμα 1
Ερωτηση - Ποιος ειναι αυτος ο εισαγγελεας και βαση ποιου σκεπτικου - μελετων - στοιχιων, εβαλε το συγκεκριμενο οριο? Σε τελικη αναλυση ξερει να οδηγει? Οδηγει, οχι μετακινει ενα οχημα απο το σημειο Α στο σημειο Β ( παλιά φραση ΚΚ αυτη)

Θεμα 2
140? Που στον δρομο μετα την Πατρα προς Πυργο με ολες τις διασταυρωσεις που βγαινουν μεχρι και τρακτερ αερα πατερα? Και τα 80 πολλά ειναι...
Καθε ΟΔΗΓΟΣ κρινει ανα παλα στιγμη με ποσα θα παει που μπορει να ειναι και 50 αν το κρινει απαραίτητο λογω συνθηκων ή με 250 για τους ιδιους λόγους.

Θεμα 3
Πως μετριεται η ταχυτητα? Με τα φορητα ρανταρ? Ειναι διατριτο οσο δεν μπορει να αποδείξει οτι "σημαδευε" εμενα και οχι τον διπλανό μου, για να μην αναφερω διαφοτα αλλα τεχνικά προβλήματα (ΠΧ νταλικα ακριβως ευθυγραμιζμενη πισω μου, κ.λ.π.)
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 30 Δεκ 2004, 11:37

Αντιγραφω απο το in.gr

Αθήνα


Την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Δημήτρη Λινού προκάλεσε η εγκύκλιος του εισαγγελέα Εφετών Πατρών Αναστάσιου Κανελλόπουλου για κατασχέσεις αυτοκινήτων όταν οι οδηγοί τους συλλαμβάνονται να τρέχουν με ταχύτητα άνω των 140 χιλιομέτρων την ώρα ή να οδηγούν μεθυσμένοι (ένδειξη αλκοτέστ άνω του 1,1%).

Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, ο κ. Λινός ζήτησε από τον κ. Κανελλόπουλο να του αποστείλει την επίμαχη εγκύκλιό του προκειμένου να ενημερωθεί για το περιεχόμενό της.

Η ένταση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου είναι ότι το μέτρο ουσιαστικά χώρισε στα δύο την Ελλάδα ως προς την εφαρμογή του νόμου. Έτσι, ο κ. Λινός, αφού μελετήσει την εγκύκλιο θα κρίνει αν είναι υπερβολικά αυστηρή, οπότε θα ανακληθεί, ή αν πρέπει να αποσταλεί ανάλογου περιεχομένου εγκύκλιος από την εισαγγελία ΑΠ στις κατά τόπους εισαγγελίες όλης της χώρας, στο πλαίσιο της ισονομίας.

Μέχρι σήμερα έχουν γίνει δύο κατασχέσεις οχημάτων στη Δυτική Ελλάδα στο πλαίσιο εφαρμογής της εισαγγελικής παραγγελίας.

news.in.gr
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 30 Δεκ 2004, 14:41

fokion έγραψε:...Μέχρι σήμερα έχουν γίνει δύο κατασχέσεις οχημάτων στη Δυτική Ελλάδα στο πλαίσιο εφαρμογής της εισαγγελικής παραγγελίας.
...


Σκεφτείτε πόσα θύματα γλιτώσαμε.

Μπράβο στον κύριο εισαγγελέα :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gmav » 30 Δεκ 2004, 15:58

tazmania έγραψε:Πηγαίνεις σε ένα σημείο της εθνικής με όριο 70 ή 80. Και ο γκαζιάρης που θέλει να σε περάσει πάει με 130. Θα του πάρουν το αμάξι; Όχι. Είναι επικίνδυνος; Ναι.


καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους.

την συγκεκριμένη είδηση την έμαθα από το φορουμ, οπότε συγχωρέστε μου το όποιο λάθος κάνω......

Για ποια εθνικη λες? έχουν όριο 70-80 σε σημείο της εθνικής? είχα την εντύπωση ότι το όριο εκεί είναι 120 εκτός από κάποια σημεία.
στην εθνική αν σε περάσει ο άλλος με 130 είναι επικίνδυνος? από πότε?
τον ίδιο βαθμό επικινδυνότητας έχει ένα fiat punto, ένα πούλμαν, και ένα audi s3 στα 130?
τον ίδιο βαθμό επικινδυνότητας έχει ένα αυτοκίνητο με κατεστραμένες αναρτήσεις, λάστιχα 7ετίας (κακοσυντηρημένο εν ολίγης) από ένα καλοσυντηρημένο?
τον ίδιο βαθμό επικινδυνότητας έχει ένας οδηγός που τα έχει πιει νωρίτερα, μιλάει στο κινητό, χαζευει δεξια αριστερά κτλ, από αυτόν που είναι συγκεντρωμένος στην οδήγησή του?




padelis έγραψε:πηγαίνω σε ένα δρόμο με όριο 90 χλμ με 90 χλμ, (λες να είναι μ@λ@κ@ς αυτός που έβαλε το όριο;)


Δε σου έχει δημιουργηθεί ποτέ η απορία για τη σήμανση? σου φαίνονται όλα τα όρια λογικά? εγώ πάλι έχω πολύ μεγάλες ενστάσεις για την σήμανση των δρόμων.... (διπλή γραμμή σε ευθείες με ορατότητα >5 χλμ, STOP σε βασικούς δρόμους με κίνηση έτσι ώστε να δίνουν προτεραιότητα σε δρόμο με ελάχιστη κίνηση, Οριο 120 στην εγνατία οδο απο θεσ/νίκη --> αλεξανδρούπολη). ναι θεωρώ το όριο 120 λίγο σε ένα δρόμο με 4 λωρίδες και προστατευτικό φράχτη για τα ζώα κατα το μήκος του που μοιάζει με αεροδρόμιο.


Θυμηθηκα μια εκπομπή με τον Αρη Σταθάκη πριν απο αρκετά χρόνια (όταν ακόμα το ABS στα αυτοκίνητα ήταν πολυτέλεια). Σε ένα τρακάρισμα που είχε γίνει, η τροχαία είχε θεωρήσει ότι το χ αυτοκίνητο ήταν το μοναδικα υπευθυνο για την τράκα διότι δεν φρέναρε. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η τροχαία επειδή δεν βρέθηκαν ίχνη απο φρενάρισμα. το αυτοκίνητο είχε ABS!!!

Οσο αφορά τώρα τους νόμους και τον ΚΟΚ, εγώ θα ήθελα πρώτα να δω τους αστυνόμους, βουλευτες, δήμαρχους και λοιπούς που έχουν 1 δράμι εξουσία, να μου δώσουν το καλό παράδειγμα, και μετά να τους τηρήσω και εγώ. Δεν έχω δει ποτέ σε αυτοκίνητα δημάρχων κτλ να τρώνε κλήσεις για παρκάρισμα, κόκκινο, ζώνη, ταχύτητα κτλ....
Άβαταρ μέλους
gmav
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2003, 21:20
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό padelis » 30 Δεκ 2004, 16:35

padelis έγραψε:πηγαίνω σε ένα δρόμο με όριο 90 χλμ με 90 χλμ, (λες να είναι μ@λ@κ@ς αυτός που έβαλε το όριο;)


gmav έγραψε:Δε σου έχει δημιουργηθεί ποτέ η απορία για τη σήμανση? σου φαίνονται όλα τα όρια λογικά? εγώ πάλι έχω πολύ μεγάλες ενστάσεις για την σήμανση των δρόμων.... (διπλή γραμμή σε ευθείες με ορατότητα >5 χλμ, STOP σε βασικούς δρόμους με κίνηση έτσι ώστε να δίνουν προτεραιότητα σε δρόμο με ελάχιστη κίνηση, Οριο 120 στην εγνατία οδο απο θεσ/νίκη --> αλεξανδρούπολη). ναι θεωρώ το όριο 120 λίγο σε ένα δρόμο με 4 λωρίδες και προστατευτικό φράχτη για τα ζώα κατα το μήκος του που μοιάζει με αεροδρόμιο.


δεν θεωρώ την σήμανση λογική,
απλά πιστεύω ότι πρέπει πρώτα να συμορφωθούμε με αυτή και μετά να απαιτήσουμε να αλλάξει.
Στο δικαστήριο δεν ξέρω πως μπορείς να καταφέρεις τον δικαστή ότι έχεις δίκιο αφού αυτός θα δει τον νόμο και μόνο.
Υπάρχουν χιλιάδες ξεχασμένες ταμπέλες απο έργα ή αν θές και συμφωνώ την μ@λ@κία αυτού που την έβαλε.
Ενημερώθηκε κανένας αρμόδιος απο κανέναν γι αυτό;
το έμαθε κάποιος ότι το θεωρούμε βλακεία και γι αυτό δεν το τηρούμε;
ο κόσμος που μένει εκεί και το αντιμετωπίζει καθημερινά έκανε καμία κίνηση;
Δεν αλλάζει τίποτα από δω μέσα δυστηχώς, το παιχνίδι παίζετε με τον δικό τους τρόπο και πρέπει να τον μάθουμε.

gmav έγραψε:Θυμηθηκα μια εκπομπή με τον Αρη Σταθάκη πριν απο αρκετά χρόνια (όταν ακόμα το ABS στα αυτοκίνητα ήταν πολυτέλεια). Σε ένα τρακάρισμα που είχε γίνει, η τροχαία είχε θεωρήσει ότι το χ αυτοκίνητο ήταν το μοναδικα υπευθυνο για την τράκα διότι δεν φρέναρε. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η τροχαία επειδή δεν βρέθηκαν ίχνη απο φρενάρισμα. το αυτοκίνητο είχε ABS!!! .


Να σου πώ τα ίδια; ποιός απαίτησε να γίνει ενημέρωση της τροχαίας, το θύμα, ο θύτης, η ασφαλιστική, κανένα περιοδικό ή λέσχη ή ότι άλλο θές;
(αναφέρω περιοδικά και λέσχες γενικά γιατί μπορούν να επιρεάζουν ένα αριθμό κόσμου, δεν έχω κάτι μαζί τους)

gmav έγραψε:Οσο αφορά τώρα τους νόμους και τον ΚΟΚ, εγώ θα ήθελα πρώτα να δω τους αστυνόμους, βουλευτες, δήμαρχους και λοιπούς που έχουν 1 δράμι εξουσία, να μου δώσουν το καλό παράδειγμα, και μετά να τους τηρήσω και εγώ. Δεν έχω δει ποτέ σε αυτοκίνητα δημάρχων κτλ να τρώνε κλήσεις για παρκάρισμα, κόκκινο, ζώνη, ταχύτητα κτλ....


Μήν του ξαναδώσεις ψήφο, και πές του και το γιατί.
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 30 Δεκ 2004, 16:41

Φίλε gmav καλησπέρα. Όντως δεν το έχεις παρακολουθήσει το θέμα :D .

Κατ' αρχήν να σου πω ότι η συζήτηση με τον Παντελή ήταν θεωρητική. Και ναι, υπάρχουν σημεία του Εθνικού Οδικού Δίκτυο, τα οποία είναι Ε.Ο. και τα 120km/h είναι υπερβολικά όπως η Κορίνθου - Πατρών κα, αλλά και σημεία που το όριο δεν είναι 120 km/h αλλά 80 και 90 και ίσως και μικρότερα.

Συμφωνώ με αυτά που λες, αλλά το post μου δεν αναφέρεται σε αυτά. Πρέπει να παρακολουθήσεις όλη την συζήτηση για να καταλάβεις (κάποτε ο superspy είχε πει ότι παίρνοντας προτάσεις από τα γραφώμενα κάποιου, εύκολα μεταβάλεις το νόημα και είχε δίκαιο0. Το θέμα δεν είναι εάν τρέχει υπερβολικά ή όχι, αλλά εάν το όριο των 140km/h για την κατάσχεση του αυτοκινήτου κάνει καλό ή κακό τελικά. Διάβασε όλα τα post και θα καταλάβεις :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Bandit » 30 Δεκ 2004, 16:49

Λοιπόν κύριοι επειδή πρέπει να απαντήσω σε όλους θα το κάνω παρακάτω χωρίς να αναφέρομαι στα nick names...

ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΕΡΑ 30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΣΙΔΕΡΑ ΑΠΟ ΝΤΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΛΑΚΩΣΑΝ ΤΑΧΙ ΜΕ 3 ΑΤΟΜΑ.... ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ 3. ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΑΦΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ 5 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΣΑΝ ΤΟ ΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ :?: :?: :?:

ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΘΑ ΓΛΥΤΩΝΑΝ (ΟΙ 5) ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΜΕ 60 (ΟΡΙΟ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ????
ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?

Τα όρια σε κάθε δρόμο είναι παρανοϊκά??? ΟΧΙ αλλά δε γίνεται η σήμανση να αναφέρεται σε κάθε περίπτωση Δηλαδή αν το αμάξι είναι καινουριο 100 αν είναι παλιό 45 αν έχει παλιά λάστιχ 32 κτλπ...\

Έτσι λοιπόν οι ταχύτητες σε κάθε δρόμο αποφασίζονται βάση στροφών, διασταυρώσεων και πάντα δεδομένου ΓΛΙΤΣΑΣ... Έτσι σε ένα δρόμο με όριο 90χλμ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ή ΠΑΛΙΟ ή ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ :evil: :evil: :evil: :evil:
ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ 90 ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΒΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ :P :P :P :P :P :P

Τώρα για τους Αλβανούς και άλλους μετανάστες... Δεν έχω τίποτα με κανένα. Πάντα θα υπάρχουν καλοί και κακοί-άξιοι και άχρηστοι. Όμως ο κάθε Αλβανάκος(Αυτοί έχουν το μετρητό σήμερα...) αγοράζουν από ένα παρτάλι και βγαίνουν στους δρόμους.

Είμαι σίγουρος ότι έχετε όλοι συναντήσει FORD CORTINA,SEAT κτλπ. ΣΟΥΖΑ από το βάρος των εργαλείων στο πορτ μπαγκάζ, 5 άτομα και τα φώτα να σε τυφλώνουν και στη μικρή σκάλα και το παρτάλι να σε προσπερνά με τα άλλα σκαζμένο...
Που είχαν οδικό δίκτυο και παιδεία οι Αλβανοί???? Αυτοί κύριοι κυκλοφορούν ανάμεσά μας. ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ???

Το όριο των 140 είναι αυθαίρετο. Όντως και 150 να ήταν πάλι θα γκρινιάζαμε και 130 και 132,89987 να ήταν πάλι θα γκρινιάζαμε... ΣΩΣΤΑ :?: Είμαι σίγουρος ότι αυτοι οι 'ΑΝΙΔΕΟΙ' πριν βάλουν το όριο θα σκέφτηκαν και τα υπόλοια νούμερα. Η δική μου λογική λέει ότι στην ΝΕΑ Εθνική μας οδό υπάρχουν και όρια των 120χλμ. Έτσι αν κάποιος θέλει να προσπεράσει με ασφάλεια ΤΟΤΕ +20ΧΛΜ είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ :!: :wink: :wink:

Τα ΡΑΝΤΑΡ στο πέταλο τα συναντάς σε περισσότερα από δέκα σημεία, από ΡΑΧΕΣ έως και ΛΟΓΓΟ...Μην επιμένετε να σας πω τις τοποθεσίες ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ (ΧΕΧΕΧΕΧΧΕΧΕ Αυτά είναι για τους ντόπιους εσείς να πηγαίνετε με 90- ΕΜΕΙΣ με 190 8) ).

Οι μελέτες για το ΜΑΛΙΑΚΟ έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Επίσης θα γνωρίζετε ότι 'ρίξανε' 4 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ σε μελέτες για το ΜΑΛΙΑΚΟ για τη ζεύξη, τη μείωση των ατυχημάτων και τη ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

Εμείς ΕΔΩ δε ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ με τη ζεύξη καθώς δημιουργούνται άλλα προβλήματα. Αν και οικολόγος(Λέμε Τώρα :oops: ) θα σας πω ότι στο κόλπο του ΜΑΛΙΑΚΟΥ υπάρχουν 2500 είδη που δεν βρίσκονται πουθενά αλλού στο πλανήτη. Τα ψάρια Τσιπούρες Φαγκρί κτλπ του κόλπου έχουν το νοστιμότερο κρέας από όλα τα υπόλοιπα ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και όλα αυτά καταστρέφοντε με την όποια ζεύξη...

Επαναλαμβάνω δε τα βάζω με κανένα και συγκεκριμένα.
Ο πεθερός μου είναι Αγρότης.
Εγώ επιχειρηματίας.
Αναφέρομαι απλά στο γεγονός του κεκτημένου του κάθε ΈΛΛΗΝΑ που δεν είναι τίποτα άλλο από το αυτοκινητάκι του(ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ)
Ενω υπάρχουν τραγικά άλλα γύρω μας ΔΕ δεχόμαστε καμία πρόταση και καμία δοκιμή. Εν τέλει όλοι καταλαβαίνουμε ότι ΔΙΚΑΙΩΣ ή ΑΔΙΚΟΣ ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ και ωφείλουμε όλοι να υπακούσουμε. ΆΛΛΩΣΤΕ θα υπάρξουν και άλλες ΕΚΛΟΓΕΣ. ΤΩΡΑ γαι να μη πληρώσετε ΑΠΛΑ μη ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΤΕ...
Τελευταία επεξεργασία από Bandit και 30 Δεκ 2004, 17:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό tazmania » 30 Δεκ 2004, 17:09

Bandit έγραψε:...

ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΕΡΑ 30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΣΙΔΕΡΑ ΑΠΟ ΝΤΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΛΑΚΩΣΑΝ ΤΑΧΙ ΜΕ 3 ΑΤΟΜΑ.... ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ 3. ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΑΦΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ 5 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΣΑΝ ΤΟ ΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ :?: :?: :?:

ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΘΑ ΓΛΥΤΩΝΑΝ (ΟΙ 5) ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΜΕ 60 (ΟΡΙΟ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ????
ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?


Το θέμα είναι ότι το αίτιο δεν είναι η υπερβολική ταχύτητα αλλά η λάθος φόρτωση του φορτηγού. Κανείς δεν λέει να πηγαίνουν όλοι με τέρμα το γκάζι, αλλά δεν μπορούμε να τα ρίχνουμε όλα εκεί. Τις συνθήκες δεν τις ξέρουμε οπότε δεν ξέρουμε και το εάν θα είχαν σωθεί. Το σίγουρο είναι ότι θα είχαν σωθεί όλοι, εάν το φορτηγό είχε ελεγχθεί κατα την είσοδό του στην ΕΟ και είχε διαπιστωθεί η παράβαση.

Bandit έγραψε:Τα όρια σε κάθε δρόμο είναι παρανοϊκά??? ΟΧΙ αλλά δε γίνεται η σήμανση να αναφέρεται σε κάθε περίπτωση Δηλαδή αν το αμάξι είναι καινουριο 100 αν είναι παλιό 45 αν έχει παλιά λάστιχ 32 κτλπ...\

Έτσι λοιπόν οι ταχύτητες σε κάθε δρόμο αποφασίζονται βάση στροφών, διασταυρώσεων και πάντα δεδομένου ΓΛΙΤΣΑΣ... Έτσι σε ένα δρόμο με όριο 90χλμ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ή ΠΑΛΙΟ ή ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ :evil: :evil: :evil: :evil:
ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ 90 ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΒΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ :P :P :P :P :P :P

Τώρα για τους Αλβανούς και άλλους μετανάστες... Δεν έχω τίποτα με κανένα. Πάντα θα υπάρχουν καλοί και κακοί-άξιοι και άχρηστοι. Όμως ο κάθε Αλβανάκος(Αυτοί έχουν το μετρητό σήμερα...) αγοράζουν από ένα παρτάλι και βγαίνουν στους δρόμους.

Είμαι σίγουρος ότι έχετε όλοι συναντήσει FORD CORTINA,SEAT κτλπ. ΣΟΥΖΑ από το βάρος των εργαλείων στο πορτ μπαγκάζ, 5 άτομα και τα φώτα να σε τυφλώνουν και στη μικρή σκάλα και το παρτάλι να σε προσπερνά με τα άλλα σκαζμένο...
Που είχαν οδικό δίκτυο και παιδεία οι Αλβανοί???? Αυτοί κύριοι κυκλοφορούν ανάμεσά μας. ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ???


Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα όρια βγαίνουν ανάλογα με το είδος του δρόμου και την κατάστασή του την δεδομένη στιγμή και πρέπει να αλλάζουν όταν αλλά ζει η κατάσταση του δρόμου (σε περίπτωση έργων κλπ). Υπάρχουν όρια για Εθνικές οδούς, όρια για Επαρχιακές οδούς, όρια για πόλεις κλπ. και ο κάθε οδηγός είναι υποχρεωμένος να προσαρμόζει τα όρια του ανάλογα με την κατάσταση του αυτοκινήτων του, την δική του και των καιρικών συνθηκών. Όλα αυτά βάση του ΚΟΚ.

Bandit έγραψε:Το όριο των 140 είναι αυθαίρετο. Όντως και 150 να ήταν πάλι θα γκρινιάζαμε και 130 και 132,89987 να ήταν πάλι θα γκρινιάζαμε... ΣΩΣΤΑ.


Όχι. εάν ξέραμε ότι π.χ. το όριο είναι 100km/h μέχρι τα 120 km/h γίνεται απλά παρατήρηση στο οδηγό, από τα 120 km/h μέχρι τα 150 km/h του διαπιστώνεται παράβαση με πρόστιμο χ και από τα 150 +km/h του κατάσχεται το αυτοκίνητο και αυτός δικάζεται, δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα. Απλά εδώ, όλ' αυτά προβλέπονται από τον κώδικα αλλά δεν ενδιαφέρουν κανένα και ένα πρωί, κάποιος εισαγγελέας ξύπνησε στραβά και αποφάσισε να χώσει κανένα δυο θύματα στην στενή :evil: :evil: ...

Άρα λοιπόν τι φταίει; Φταίμε εμείς που δεν σεβόμαστε τίποτα και αυτοί που μας έμαθαν να μην το σεβόμαστε. Δηλαδή, φταίει η παιδία μας.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Bandit » 30 Δεκ 2004, 17:35

Το POST αυτό επεξεργάστηκε με τα παρακάτω κόκκινα γράματα' αφού ο φίλος ΙΚΕ απάντησε ... ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΙΚΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟ = ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΣ, ο οποίος ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ είναι 'φτιαγμένος'... ΕΕΕ!! Τώρα μη μου πεις ότι δε καταλαβαίνεις και το φτιαγμένος.

OK LETS HARD ROCK...
Φίλε ΤΑΖ γνωρίζεις ότι υπάρχει νόμος τα φορτηγά να μη διέρχονται μετά της 17:00 (αν δε κάνω λάθος +/- 1ώρα) Παρασκευής μέχρι και 22:00Κυριακής και επίσης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΡΙΟ να υπάρχουν φορτηγά στο κόλπο εξαιτείας των εορτών???

Αν σκεφτείς λοιπόν λίγο πιο πονηρά θα καταλάβεις ότι ο συγκεκριμένος οδηγός (Εξαιτείας του 'ρουφιάνου του΄βιαζόταν να περάσει από το κόλπο και έτρχε λιγάκι παραπάνω ...

Το βάρος θα μπορούσε να έχει μετατοπιστεί και στην ΥΛΙΚΗ ή στο 90...
ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΓΓΓΓ@@@@Μ..ΜΗΕΝΗ ΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ???

Επίσης αν και δε θα έπρεπε να το αναφέρω σας δηλώνω ότι και με το λεοφωρείο με τα παιδάκια πάλι η ταχύτητα έπαιζε ρόλο (Κυρίως το ΛΕΟΦΩΡΙΑΤΖΗ...) Πως το γνωρίζω μη τα ρωτάτε... IN fact ξεχάστε και τη παράγραφο αυτή...
Τελευταία επεξεργασία από Bandit και 30 Δεκ 2004, 19:09, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό Bandit » 30 Δεκ 2004, 17:40

Καθώς ο κάθε ένας εδώ συνεισφέρει την άποψή του και επειδή το έκανα με το παραπάνω σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και προ πάντων την κόσμια ανταλλαγή ιδεών και απόψεων.

Η συνέχεια παιρετέρω post τουλάχιστο από το άτομό μου θεωρώ ότι έιναι περιττή και κουραστική καθώς ανέπτυξα τη θεωρία μου -ΣΩΣΤΗ ή ΛΑΘΟΣ ελπίζω να το έκανα χωρίσ να προσβάλω κανένα.

Θα συνεχίσω να διαβάζω τα υπόλοιπα post (άν υπάρξουν) χωρίς να επέμβω για τους πιο πάνω λόγους.

Όπως λένε και οι σερεκλεμέδες οι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ : I REST MY CASE :D
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό IKE » 30 Δεκ 2004, 17:58

Eγω απο δικιά μου μελέτη που έχω κάνει έχω παρατηρήσει πως σε ΟΛΑ τα ατυχήματα τα εμπλεκόμενα οχήματα κινούνται.

Η πολιτεία πρέπει να λάβει μέτρα, εφόσον τα αυτοκίνητα που κινούνται προκαλούν ατυχήματα έπρεπε να επιβληθεί με κατάσχεση του σπιτιού του ιδιοκτήτη και της γκαρνταρόμπας τησ συζήγου η υποχρεωτική απαγόρευση μετακίνησης ΟΛΩΝ των οχημάτων, έτσι θα μηδενιστούν τα ατυχήματα.

Και τώρα που υπογράμμισα το γελοίο του επιχειρήματος ας προχωρήσω:

Ο φίλος bandit λέει πως για το ατύχημα αυτό δεν φταίει ο νταλικιέρης επειδή παραβίασε 187585 διατάξεις περι φόρτωσης κανονισμών κλπ αλλα επειδή "έτρεχε"

με πόσο έτρεχε?

είχε περάσει το όριο?

Για το θέμα αυτό μπορούμε να κάνουμε 2 πράγματα:

1) να παρατηρήσουμε το προφανές πως ΔΕΝ πρέπει να μεταφέρονται επικύνδηνα φορτία παρα μόνο υπο συγκεκριμένες συνθήκες φόρτωσης κλπ και να επιβάλουμνε πρόστιμα προς αυτή την κατευθηνση

2) να βάλουμε μια ταμπέλα με όριο 5χαω στο σημείο αυτό, έτσι και θα μηδενιστούν τα ατυχήματα και όσοι δεν είναι απο την περιοχή αυτή (και έχουν πχ "αθηναικές πινακίδες" που λένε και στο ΑΜΑΝ) θα συνεισφέρουν το μερίδιό τους με το αναγκαστικό πρόστιμο στην τοπική κοινωνία.

Απο τους 2 τρόπους προτιμάμε τον δευτερο γιατι και ησηχάζει τους υστερικούς τιμωρώντας την "υπερβολική ταχύτητα" που αυτή φταίει για όλα (ασχέτως αν δεν φταίει προφανώς εδώ) και η τοπική τροχαία θα πολλαπλασιάσει τον τζίρο της.

Οσοι θα πληρώσουν πρόστιμα 80.000 ευρώ χάνοντας περιουσίες μιας ζηώς επειδή πήγαιναν με 50 αντί για 5 (υπέρβαση κατα 995% του ορίου) καλά να πάθουν μιας και είναι εγκληματίες.

Η συνέχεια των ποστ απο το άτομό μου επειδή έχω εδώ και αρκετά ποστ αναπτύξει την θεωρία μου περνάει στην σφαίρα της διασκέδασης και δεν την θεωρώ περιττή ούτε κουραστική :P
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό alp » 31 Δεκ 2004, 11:23

Δε νομίζω πως το αίτιο του ατυχήματος ήταν η κακή φόρτωση , ούτε ο οδηγός της νταλίκας έτρεχε.

Νομίζω, αν κρίνω από σχεδιάγραμμα που είδα, κάποιος "γρήγορος" προσπέρασε (μπηκε στο αντίθετο ρεύμα) και αναγκάστηκε το φορτηγό να φρενάρει απότομα και "του γύρισε" με αποτέλεσμα να "ξεφορτώσει" το φορτίο.

Εν ολίγοις, είναι άσχετο με την ταχύτητα, άν υπήρχε μπάρα τίποτε δεν θα είχε γίνει.....

Ή εάν η μπάρα είναι αδυνατον να μπει, τότε είναι πιο σκόπιμο να πει ο κυρ'εισαγγλέας ότι θα κατάσχονται τα αυτοκίνητα όσων κάνουν παράνομη προσπέραση....και όχι όσων πάνε με 140.

Εκτός και αν η λογική είναι πως τη στιγμή που κάνεις την παράνομη προσπέραση πάς με 140...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 5 επισκέπτες