Bandit έχεις να μας παραθέσεις κάποια απο τις πολλές έρευνες για τον Μαλιακό?
Σε έρευνα του Department of transport στην αγγλία (δημοσιευτηκε στο Bike Ιουνίου 2004)τα ατυχήματα απο υπέρβαση ορίου ταχύτητας συνιστούν αιτία μόνο για το 3,75% των ατυχημάτων.
Στην ελλάδα δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά και δεν νομίζω να γίνεται ανάλογη συστηματική έρευνα.
Oπότε ποιο είναι το συμπέρασμα για την κατάσταση όπως την αντιλαμβάνομαι.
Εχουμε το σοβαρότατο πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων, τα κύρια αίτια είναι συγκεκριμένα και θα έπρεπε να γίνει σοβαρή επιστημονική έρευνα για να διαπιστωθούν και να εντοπιστούν και στη χώρα μας.
Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας συνιστά ελάσσων σημασίας παράγοντα για τα περισσότερα ατυχήματα (λυπάμαι αν αυτό χαλάει τον μύθο και την υστερία αλλα έτσι είναι) και παρόλα αυτά έχουμε εναν κώδικα ο οποίος με τον τρόπο που εφαρμόζεται τιμωρεί με ΠΑΡΑΝΟΙΚΑ πρόστιμα (μπορεί πχ να είναι για υπέρβαση +20χαω σε άδειο και ασφαλέστατο δρομο οπου δεν κινδυνεύει κυριλεκτικά κανένας ενα πρόστιμο της τάξεως των 60.000 ευρώ) ελλάσωνος σημασίας παραβάσεις (ή "παραβάσεις" απο τεχνητώς εμπνευσμένα όρια όπως το 30 πρίν τη σύραγγα του αρτεμισίου) και αφήνει ΑΝΕΞΕΛΕΓΤΕΣ σχεδόν όλες τις άλλες αιτίες που αθροιστικά μπορεί να υπερβαίνουν το 80% των συνολικών αιτιών ατυχημάτων.
Εσύ τώρα μου λες πως αν θα πρέπει να είμαι καλός πολίτης θα πρέπει να δεχθώ αδιαμαρτήρητα αυτον τον ΕΜΠΑΙΓΜΟ.
Νομίζω έχω ΧΡΕΟΣ μου να διαμαρτηρηθώ και να απαιτήσω αυτό που μου πρέπει και ανέφερα σε προηγούμενο ποστ.
Ξαναλέω πως αν και φυσικά είναι όλα θέμα παιδίας και το ιδανικό θυα ήταν να συμπεριφερόμεθα όλοι τέλοια εως ότου με το καλό επιτευχθεί κάτι τέτοιο είμαι φυσικά ΥΠΕΡ τησ επιβολής ενός σωστού ΚΩΚ με σκοπό την εκμηδένιση των ατυχημάτων και την ασφάλεια και όχι την ικανοποίηση κομπλεξικών ή την οικοομική ευμάρεια του κάθε τοπικού ή μη άρχοντα.