Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Discovery Vs Cherokee

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό jdelis » 28 Δεκ 2004, 09:26

Bandit έγραψε:Προσοχή αναφέρομαι στα προηγούμενα μοντέλα XJ NOT ZJ


ZJ είναι το πρώτο Grand Cherokee, το τετράγωνο. Επίσης εξαιρετικό όχημα εκτός δρόμου, παρά το μέγεθος.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alp » 28 Δεκ 2004, 10:39

Bandit έγραψε:Έχω μπερδευτεί γιατί δεν έχω καταλάβει τελικά μιλάμε για καινούριο ή μεταχείρα?

Τέλος πάντον, γνώμη μου είναι ένα CHEROKEE XJ 4.0 LAREDO(cheap). Είναι πανέμορφο όταν φτιαχτεί και πολύ μα πάρα πολύ αξιόπιστο σε σχέση με οποιοδήποτε Εγγλέζικο όχημα...

Προσοχή αναφέρομαι στα προηγούμενα μοντέλα XJ NOT ZJ αυτή τη μαλ@@κία που έχει γεμίσει ο κόσμος και όπου σταθείς και όπου βρεθείς νάσου και ένας offroader. Τι κακό είναι και αυτό ρε παιδειά... :evil: :evil:


το τετράγωνο σίγουρα είναι πιο όμορφο, αλλά γιατί θεωρείς το νέο μοντέλο λιγότερο ικανό ????
(από περιέργεια ρωτάω...)

ότι το καινούργιο είναι πολύ καρέκλα αυτό είναι γεγονός. Δεν θα το αγόραζα μόνο και μόνο επειδή το έχω βαρεθεί ήδη....και δεν το έχω καν.....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 28 Δεκ 2004, 12:45

alp έγραψε:
Bandit έγραψε:Έχω μπερδευτεί γιατί δεν έχω καταλάβει τελικά μιλάμε για καινούριο ή μεταχείρα?

Τέλος πάντον, γνώμη μου είναι ένα CHEROKEE XJ 4.0 LAREDO(cheap). Είναι πανέμορφο όταν φτιαχτεί και πολύ μα πάρα πολύ αξιόπιστο σε σχέση με οποιοδήποτε Εγγλέζικο όχημα...

Προσοχή αναφέρομαι στα προηγούμενα μοντέλα XJ NOT ZJ αυτή τη μαλ@@κία που έχει γεμίσει ο κόσμος και όπου σταθείς και όπου βρεθείς νάσου και ένας offroader. Τι κακό είναι και αυτό ρε παιδειά... :evil: :evil:


το τετράγωνο σίγουρα είναι πιο όμορφο, αλλά γιατί θεωρείς το νέο μοντέλο λιγότερο ικανό ????
(από περιέργεια ρωτάω...)

ότι το καινούργιο είναι πολύ καρέκλα αυτό είναι γεγονός. Δεν θα το αγόραζα μόνο και μόνο επειδή το έχω βαρεθεί ήδη....και δεν το έχω καν.....


Γιατι στο προηγουμενο μοντελο απλα εβγαζες τις πλαστικες γωνιες απο τους προφυλακτηρες και το εχωνες οπου ηθελες και εσπρωχνες και κανα δεντρο,,,,,οπως και με τα DISCOVERY KAI DIFENTER ...με το καινουργιο οπως και με ταLANDCRUISER TOYAREG PAJERO με τους κομψους προφυλακτηρες προσεχεις μη σκισεις κανα καλσον....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό IKE » 28 Δεκ 2004, 14:09

Το παλιό cherokee είχε και άκαμπτο άξονα μπροστά.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 28 Δεκ 2004, 14:56

IKE έγραψε:Το παλιό cherokee είχε και άκαμπτο άξονα μπροστά.




Και για οσους ξερουν ο πρωταθλητης στην Τ2 για 4-5 χρονια ηταν το 4.0 Τσεροκι του 1999..............(ο γιατρος,που σταματησε φετος)
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό alp » 29 Δεκ 2004, 12:59

iperodigos έγραψε:Γιατι στο προηγουμενο μοντελο απλα εβγαζες τις πλαστικες γωνιες απο τους προφυλακτηρες και το εχωνες οπου ηθελες και εσπρωχνες και κανα δεντρο,,,,,οπως και με τα DISCOVERY KAI DIFENTER ...


πλαστικές γωνιές σε defender ? πολύ στυλάτο σε βρίσκω φίλε μου :D
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 29 Δεκ 2004, 14:29

alp έγραψε:
iperodigos έγραψε:Γιατι στο προηγουμενο μοντελο απλα εβγαζες τις πλαστικες γωνιες απο τους προφυλακτηρες και το εχωνες οπου ηθελες και εσπρωχνες και κανα δεντρο,,,,,οπως και με τα DISCOVERY KAI DIFENTER ...


πλαστικές γωνιές σε defender ? πολύ στυλάτο σε βρίσκω φίλε μου :D


Οk οκ..........θα γραφω με περισσοτερες λεξεις για τον φιλο alp...
λοιπον στο προηγουμενο μοντελο(τσεροκι)απλα εβγαζες τις πλαστικες γωνιες απο τους προφυλακτηρες του και το εχωνες οπου ηθελες και εσπρωχνες και κανα δεντρο οπως ακριβως σπρωχνεις δεντρο και χωνεις οπου θελεις βγαζωντας τις πλαστικες γωνιες και στα discovery......και χωνεις και σπρωχνεις δεντρα με το diffenter(χωρις να βγαλεις γωνιες γιατι δεν εχει)... οκ τωρα!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό Skipper » 31 Δεκ 2004, 14:25

Η αληθεια ειναι πως ακομα δεν εχω κατασταλαξει στο τι θα ηταν καλυτερο να αγορασω, πάντως διαφαίνεται ξεκάθαρα οτι εδώ υπάρχει υποστήριξη και ενδιαφερον τοσο στην ενημέρωση όσο και στην βοήθεια απο τους φανς της αγλικής "Βασιλισσας" και σίγουρα αυτο εινια ενα ερεθισμα οταν είσαι οριακα αναμεσα σε δύο επιλογές.

ξερεις αν μη τι αλλο οτι θα καποιος θα βρεθεί να σε υποστηρίξει, που είτε ήταν εκει που εισαι, είται θα ξέρει το "γιατροσόφη" που θα σε κανει να ξεπεράσεις το "κρυωματάκι" του αγγλου ασθενή σου.

Απο την αλλη δεν ξέρω κάν που μπορεί να πάσχει το αμερικανάκι και δεν ξέρω κάν ποια σημεια θα πρεπει να κοιτάξω διεξοδικά και με μεγάλη προσοχη.

στην πρώτη έρευνα αγοράς (CHEROKEE 2.5 99-2000 VS DISCO 98MPI)που εχω κάνει παρατηρώ:

Το cherokee xj (2.5) είναι αληθεια οτι βρισκεται σε καλύτερη έκδοση (limited) και νεοτερο (1999-2000) με τα ίδια λεφτά για ενα disco του 98 mpi... που είνια και δυσεύρετα....
ενώ απο τις φτωχές μου γνώσεις και εμπειρίες και τα δύο φαίνονται να είναι αξίσου καλά....η μάλλων πολύ καλά σε συνθήκες οδήγησης εκτός δρομου 8)

πραγματικά το δίλλημα εινια μεγάλο αλλα εύχομαι σύντομα να αποφασίσω και να το αγοράσω και να γίνω πιο ενεργός συνφορουμιστας....


ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΑ EXTREME KM...
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Δεκ 2004, 17:46

Φίλε skipper,

το κάθε όχημα έχει τα θετικά και τα αρνητικά του.
Το γούστο είναι προσωπικό θέμα οπότε "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα" και μόνο τη δική σου άποψη να ακούσεις.

Το XJ που βρίσκεις είναι 2500 κυβικά άρα έχει περισσότερη ροπή και πιστεύω ιπποδύναμη από τα 2000 κυβικά του Discovery Mpi.
Aπό την άλλη πλευρά τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα των 2500 κυβικών είναι αρκετά περισσότερα από αυτά του δίλιτρου.
Ο κινητήρας του Disco Mpi αλλάζει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ με κινητήρα με εργοστασιακό turbo και εκεί μιλάμε για επίπεδα επιδόσεων πάνω από τα αντίστοιχα ενός κινητήρα 3.500 κυβικών (προσοχή δεν μιλάω για τοποθέτηση μόνο του turbo αλλά για αλλαγή με κινητήρα 2000 κυβικών με εργοστασιακά μελετημένο και τοποθετημένο turbo)
Kόστος γύρω στα 3000 Ευρώ συν την τοποθέτηση.

------

Ειναι γεγονός πως η υποστήριξη που θα βρείς για τα Land Rover δεν έχει όμοιό της συγκρινόμενη με την διαθέσιμη για τις άλλες μάρκες αυτοκινήτων (πιθανή εξαίρεση η AUDI).
ΠΡΟΣΟΧΗ αναφέρομαι σε υποστήριξη από συνιδιοκτήτες και ΟΧΙ από το εργοστάσιο. Αν και πρέπει να παραδεχθούμε ότι η Land Rover πάντα διέθετε εγχειρήδια επισκευής και καταλόγους ανταλλακτικών στους ιδιοκτήτες που επιθυμούν να τους έχουν. Και πάλι όμως όχι η ελληνική αντιπροσωπεία.
ΟΜΩΣ ο'τιδήποτε θελήσεις για το Land Rover σου θα μπορέσεις να το μάθεις ρωτώντας. Αν όχι στην Ελλάδα σίγουρα στο εξωτερικό.
Συμπληρωματικά είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ το επίπεδο της συναδελφοσύνης των ιδιοκτητών Land Rover ανά τον κόσμο.
Αν τελικά επιλέξεις το Disco θα είσαι σίγουρος πως όταν (όχι αν) "μείνεις" στο εξωτερικό ΠΑΝΤΑ θα βρείς κάποιον ντόπιο LandRoverά να σε βοηθήσει και να σε βάλει και στο σπίτι του αν χρειαστεί.

Σταματώ για να μην πούνε πως υπερβάλλω αν και όλοι ξέρουν αυτά που ήδη έγραψα.
(θα καεί και το ζαρκάδι που τσιγαρίζω)


Χαιρετώ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε ολους
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 01 Ιαν 2005, 08:03

H aδελφοτητα των απανταχου LR σας ευχεται ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Ιαν 2005, 11:55

Συνονόματε και συνάδελφοι του forum δίνω και τις δικές μου ευχές.

Συνονόματε μην μιλάς για αδελφότητα έτσι ανοιχτά γιατί θα μας κακοχαρακτηρίσουν για "αδελφές".
Οδηγούμε που οδηγούμε Αγγλικά αυτοκίνητα, αν αρχίσουμε να λέμε για "αδελφότητες" άσ'τα να πάνε...... (αστειεύομαι)

Καλή χρονιά.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 01 Ιαν 2005, 20:29

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά "αδέλφια" και απο μένα.
Ο νέος χρόνος εύχομαι να ξορκίσει τις ζημιές, και να φέρει ήσυχες, καλές διαδρομές σε όλους.

Πάντα με υγεία!
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 02 Ιαν 2005, 11:36

Μια ευχη και απο μενα:

Τσουναμι να γενει η χαρα με τον καινουριο χρονο,
να σε κλουθα οπου κι αν πας και να πνιγει καθε πονο.
:wink: :wink:

Χρονια πολλα με υγεια σε ολους :!: :!:
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιαν 2005, 20:40

ChrisG γειά και καλή χρονιά,

θα με πείς πολύ "ψείρα" αν σου κάνω μία μικρή διορθωσούλα στον ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο δεύτερο στίχο σου?

"Τσουνάμι να γενεί η χαρά με τον καινούριο χρόνο,
να σε 'κ'λουθά ό'που κι αν πας, να πνίγει κάθε πόνο"

Αφαιρούμε το "και" που είχες και βάζουμε σημείο στίξης έτσι ώστε να έχουμε δεκαπεντασύλλαβο και στους δύο στίχους.

Πάντως είναι εντυπωσιακό πώς κατορθώσες να κάνεις κάτι τόσο καταστροφικό και δυσάρεστο να ηχεί τόσο θετικό και ελπιδοφόρο.

Να είσαι καλά και πάντα τόσο θετικός και αισιόδοξος
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Skipper » 21 Μαρ 2005, 17:53

Καταρχην οφειλω αλλα και θα θελω, να ευχαριστησω όλους όσους ενδιαφερθηκαν και μου αφιερωσαν λιγο η και περισσοτερο απο το χρονο τους υποβάλοντας τις αποψεις τους σε αυτο εδώ το topic.
Ιδιαιτερα δε, να ευχαριστήσω το Παντελή, ο οποίος πάντα πρόθυμος και με χαρα, με βοηθησε στο να διευκρινησω πραγματα για τα οποια είχα ανησυχίες και απορίες, τόσο μεσω του forum οσο και τηλεφωνικός.

Παρολο που η καρδιά μου πραγματικα ανηκει σε ενα LR εντούτοις η συνετη σκέψη με οδήγησε στο να απομακρύνω το όνειρο αυτο, για ενα διάστημα 1 με 2 χρονια και να αναγκαστω να συμβιβαστω, με το πολυ αξιοόλογο κατα τα άλλα, Δαυιδ της τετρακίνησης.

Προχώρησα σήμερα στην αγορά ενος μεταχειρισμένου Jimny, όπως καταλαβατε, χρώματος κυπαρισι, μοντελο 99, με 35000 κμ. το οποίο το βρηκα σε πολυ καλη τιμή και με τη λογική οτι θα μπορεσω να μπω και αν γνωρίσω, λίγο πιο ενεργα το χωρο του off-roading και ότι δεν θα χάσει πολύ απο την αξια του στα επομενα 1 με 2 χρονια, ετσι ωστε να μπορεσω ίσως να το δώσω προς τέρψην των εσωτερικών και συναισθηματικών μου αναζητησεων....στο απωτερο μελλον!!!

Και παλι σας ευχαριστώ πολυ και ευχομαι να τα πουμε συντομως σε καποια εξορμηση off road μετα μπριζολακίων και λοιπών γαστρεμαργικών "κτηνωδιων"....

ΥΓ Παντελή μπορω παρολα αυτα να γινω μέλος του συλλογου...? θα ηθελα πολυ να συμετασχω σε αυτον!!!!
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες