leipsippos έγραψε:Μπορεις να ασχοληθεις με τα συνεργεια και τις εξουσιοδοτησεις που ειναι και πιο απλο και μπορουμε ολοι να βριζουμε. Μπορεις να γινεις και εσυ "ωχαδερφος" να φτιαξεις το ΚΤΜ και να παμε καμια βολτα να τελειωνει η υποθεση!!
"Ωχ αδερφε ............ "
Έτσι "απλά" λύνονται τα ζητήματα "σ'αυτή τη χώρα" ...
Κατ'αρχήν σε ευχαριστώ για καλά σου λόγια περί απλοικότητας των απόψεων μου :
leipsippos έγραψε:Μπορεις να ασχοληθεις με τα συνεργεια και τις εξουσιοδοτησεις που ειναι και πιο απλο και μπορουμε ολοι να βριζουμε.
Σύμφωνα με τα δικά σου πιο σύνθετα λεγόμενα όμως :
leipsippos έγραψε:Ας υπολογισουμε οτι το e-pass χρειαζεται 5-7 ατομα για να ασχολουνται στα γραφεια της εταιρειας με τα μηχανακια, τα "γεμισματα", τις εγγραφες των μελων κτλ. Πολλα απο τα υπολοιπα συστηματα τρεχουν παραλληλα με αλλα της Αττικης οδου, οποτε στην ουσια δεν χρειαζονται αμιγως παρπανω ατομα για αυτα(για μηχανογραφηση= ΙΤ ελληνικα πχ, ουτως η αλλως θα ειχαν αρκετα ατομα να δουλευουν). Οσοι περισσοτεροι λοιπον ειναι οι συνδρομητες τοσο πιο λιγη η κινηση στα διοδια, στις πληρωμες & στα ταμεια. Βαλε οτι υπαρχουν καμια 20αρια εισοδοι απο καθε πλευρα και απο 1 ταμειο (1 ταμειο = τρεις 8ωρες βαρδιες) σε καθε εισοδο. Αρα μιλαμε για 20 ταμεια προς Ελευσινα + 20 προς Μαρκοπουλο = 40 ταμεια Χ 3 ατομα = 120 ατομα μονο και μονο για να υπαρχει 1 ατομο σε καθε εισοδο της Αττικης οδου. Φανταζεσαι να μπορει με καποιο τροπο να γλωσει 1 ατομο απο καθε εισοδο? Πολλαπλασιασε το με τον βασικο μισθο, χωρις επιδοματα αργιων, νυχτερινα, κτλ και εχεις μια πρωτη εικονα γιατι συμφερει την εταιρεια να περνανε ολοι με το e-pass.
Δευτερο κινητρο. Αντι να μου δινεις 3 ευρω καθε φορα που περνας στο ταμειο, δωσε μου €50 ΤΩΡΑ και περνα 10 φορες τσαμπα. Ποιος εχει τα λεφτα στο χερι? Η εταιρεια. Ποιος πρεπει να κανει χρηση για να του ερθει πιο οικονομικα η χρηση της οδου; Εμεις, αλλα εμεις ομως προκαταβαλουμε τις διελευσεις μας. Στη ουσια δλδ δανειζουμε την εταιρεια απο €50 ο καθενας για ενα 1 μηνα-1μιση μεχρι δλδ να ξαναγεμισουμε το μηχανημα. Αν δεν περασουμε η εταιρεια εξακολουθει να εχει τα χρηματα και εμεις απλα εχουμε το δικαιωμα των "δωρεαν" προπληρωμενων διελευσεων. Καλλιο 5 και στο χερι... Σκεψου πχ οτι εχει 20.000 μηχανακια σε συνδρομητες η αττικη οδος. Σε ατομικο επιπεδο δεν βγαζεις ακρη σε μαζικο ομως μιλαμε για οικονομιες κιμακος οπου και το 0,01 παιζει ρολο αφου πολλαπλασιαζεται με 200,000 διελευσεις ημερισιως. Ελπιζω να σε καλυψα καπως.
Μου λές να συνδράμω στη μείωση λειτουργικού κόστους ενός μονοπωλίου γιατί αυτό τελικά θα είναι προς όφελός μου;
Να "δανείζω" κάθε τόσο Χ λεφτά για να τα διαχειρίζεται η εταιρεία προς όφελός της δεδομένου ότι θα βγω κερδισμένος αφού αν αυτό το φαινόμενο συμβεί σε μαζική κλίμακα θα παγιωθούν υποθέτω πιστεύεις και οι τιμές των διοδίων ας ελπίσουμε στα σημερινά "ανεκτά" επίπεδα.
Και γιατί τότε όλα τα pass,κάρτες κλπ δεν τα λειτουργούν σε κατάσταση μεταπληρωμής και με υποχρεώνουν να συμβάλλω στην ενίσχυση του αποθεματικού τους με το έτσι θέλω;
Γιατί παρά την ραγδαία αύξηση των συνδρομητών δεν είδαμε να σταθεροποιούνται οι τιμές ;
Γιατί η κοινοπραξία προσπαθεί με κάθε τρόπο να μπλοκάρει τις κινήσεις του Δημοσίου να περιέλθει σε αυτό, πιο σύντομα από το χρονικό διάστημα που αναφέρεται στην αρχική "λεόντειο" (κατά τον Άρειο Πάγο) συμφωνία δεδομένου ότι οι αρχικές προβλέψεις εσόδων έχουν υπερκαλυφθεί ;
Σε τι βαθμό αυξήθηκαν τα έξοδα συντήρησης και λειτουργίας του έργου που να δικαιολογείται η οποιαδήποτε αύξηση;
Γιατί αν ψάξεις οπουδήποτε συναντάς μόνο τον όρο "μέγιστος αριθμός διελεύσεων" που έχει προβλεφθεί και ποτέ τον ελάχιστο που η κοινοπραξία θα τον πληρωθεί βρέξει-χιονίσει απ' τα "κορόϊδα";
Έτσι "απλά" ρωτάω ...
Πάρτε και κάποια σχετικά με το θέμα links :
http://www.rizospastis.gr/page.do?publD ... irection=1
http://www.e-paideia.net/news/article.a ... DtrID=2897
http://www.jp-avax.gr/Default.aspx?sub=36
http://www.myphone.gr/forum/archive/ind ... -2030.html
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N20&aa=1
http://www.rizospastis.gr/columnPage.do ... olumnId=81
www.parliament.gr/sioufas/ press/Arthra/Synent/2004/s(16-02-04).doc
http://www.miden.gr/index.php?option=co ... &Itemid=28
www.onned.de/website/news_nd_04/0204/170204_b.doc
http://www.asda.gr/elxoroi/prosanat.htm
www.teetdk.tee.gr/press/pr2005_6.doc