Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

RAVE manuals, Disco II, Freelander post MY01 (K 1.8, V6, Td4

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιουν 2006, 19:49

Γιώργε γειά,

Ερευνα σε βάθος για τον κωδικό του V6 στο Freelander αποκαλύπτει το εξής.

O 1.8 είναι ο Κ series.
O V6 2.5 είναι ο ΚV. Oμως η ομοιότητα προκύπτει μόνο στο εργοστάσιο παραγωγής, στο ότι ειναι φτιαγμένοι και οι δύο μάλλον από αλουμίνιο και στο ότι και οι δύο τοποθετήθηκαν μονο σε Freelander και σε κανένα άλλο αυτοκίνητο της Land Rover.
To μπλοκ είναι διαφορετικό και δεν έχουν ουσιαστική μηχανική σχέση.

Θυμίζω ότι ο KV6 μπήκε στο Freelander μόνο και μόνο όταν αποφασίσθηκε να αρχίσει να διατίθεται στην αγορά της Βορείου Αμερικής. Και τελικά όταν σταμάτησε η παραγωγή του (μαζί με του Κ series) μετά το κλείσιμο της Rover και της Powertrain σταμάτησε και η "καρριέρα" του Freelander στην Αμερική.

Ο Κ series υπήρξε σαν 1.4, 1.6 και 1.8 (αν θυμάμαι καλά ακόμη και ο 1.1 μπορεί να είναι Κ series αλλά δεν είμαι σίγουρος). To K του V6 όμως είναι ίσως απλώς σύμπτωση λόγω της παραγωγής και των δύο κινητήρων στο ίδιο εργοστάσιο (και όχι από την Land Rover)

Για άλλη μία φορά "γράφουν" οι Εγγλέζοι !!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιουν 2006, 20:29

συλληβδην Κ series

σιγα μην καθησουμε να διυλησωμε τον κωνωπα...εε τις διαφορες εκδοσεις V8

(μπετζινα και δηζελ - βασικες κατηγοριες)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιουν 2006, 21:24

Γιώργο ως νομικός εσύ και λογιστής (έστω και πρώην) εγώ δεν επιτρέπεται να γενικεύουμε.

Ο Κ series αφορά τους τετρακυλίνδρους κινητήρες της Rover όπως τοποθετήθηκαν στα Rover, στις Lotus Elise (μέχρι που έβαλαν κινητήρα ΤΟΥΟΤΑ και ηρέμησαν), σε μερικές εκδόσεις των Caterham και άλλων κιτ cars και σε μερικά ίσως μοντέλα ακόμη που αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι.

Αν ανοίξεις τα κιτάπια εξαρτημάτων αυτοκινήτων ο Κ series αφορά κυβισμούς έως 1.8 κυβικά και ποτέ τα 2.5.

Συμφωνώ απολύτως στο σχόλιο περί διυλήσεως του κώνωπος (και καταπόσεως της καμήλου ε?) για αυτό ας συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε.

Αλλωστε αν πιαστούμε στην συνέπεια και την ακρίβεια των ίδιων των Εγγλέζων στα επίσημα χαρτιά τους θα σου αναφέρω μόνο ότι ο ΚV6 αναφέρεται στο ΕΠΙΣΗΜΟ και αυτή τη στιγμή ΙΣΧΥΟΝ CD ανταλλακτικών ως V8. (στις σελίδες που αφορούν την θέση του αριθμού σειράς παραγωγής του κινητήρα επάνω στο μπλοκ και στο αμάξωμα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιουν 2006, 21:49

δηλαδη αν ημουν φουρναρης θα μου επιτρεποταν να γενικευω???

το τελευταιο που με απασχολει ειναι να ανοιξω κιταπια ανταλλακτικων και να εντρυφυσω σε καθε ιδιοτροπια των Αγγλων, βρηκα ενα μανουαλ και ειπα να το μοιραστω με οποιον ενδιαφερεται

ειμαι ερασιτεχνης του ειδους, ως τετοιος εισερχομαι στο φορουμ και απευθυνομαι σε ομοιους εντος φορουμ και οχι σε συνεδριο μηχανολογων
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Ιουν 2006, 08:39

firelord έγραψε:δηλαδη αν ημουν φουρναρης θα μου επιτρεποταν να γενικευω???


Γιώργαρε σίγουρα να σου επιτρεπόταν να φουσκώνεις τα πράγματα (αλλιώς πώς θα φούσκωναν τα τσουρέκια?????)

Το ότι θέλεις να μοιραστείς το μάνουαλ είναι εξαιρετικό και νομίζω ότι όλοι οι φίλοι στο φόρουμ σε ευχαριστούμε για την προθυμία και την διάθεσή σου να κάνεις αυτό. Αλλωστε όσο πιό ενημερωμένοι γινόμαστε για το πώς λειτουργούν ή/και επισκευάζονται τα αυτοκίνητά μας τόσο ευκολότερη γίνεται η περιπέτεια που ακούει στο όνομα "οδηγώ και πληρώνω Land Rover".

Mην ξεχνάς ότι εμείς οι ερασιτέχνες τις περισσότερες φορές έχουμε περισσότερο πάθος από τον επαγγελματία. Αλλωστε το λένε και οι ίδιες οι λέξεις. Εμείς είμαστε εραστές της τέχνης (του LandRover) ενώ οι άλλοι απλώς επ - αγγέλονται δηλαδή ισχυρίζονται ότι τα ξέρουν.

(αμ πώς????? που έλεγε και ο μακαρίτης ο Χατζηχρήστος)

Γειά σου Γιώργαρε
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Ιουν 2006, 12:32

φυσικα και ειναι εξαιρετικο να μοιραζεσαι, ειναι κατι που μου αρεσει και το απολαμβανω στα αγγλικα φορα αλλα και εντοπιως.

δεν θα ξεχασω πως οταν ετρεχα να βαλω το Husky ο Βαγγελης σκιστηκε να μου στειλει βαση της Bearmach και γι'αυτο τον εχω ευχαριστησει δημοσιως και οτι περνα απο τα ηρωικα μου χερια θα το κανω για το συντροφο

ακομα καλυτερο το οδηγω Λανδροβερ και δεν αισθανομαι δακτυλουμπες στην οπισθια περιοχη μου (πραγμα απολυτως εφικτο, το ξερω απο πρωτο χερι)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Ιουν 2006, 13:37

Γιώργο πάντως θεωρώ ότι η καλύτερη βάση για τον Husky στο Discovery 1 είναι αυτή που σου είχα στείλει και έφτιαξες στον Βόλο.

Η κρυφή δεν είναι κακή αλλά κάνει την δουλειά του να μαζεύεις το συρματόσχοινο ή το σχοινί πολύ πιό δύσκολη να ελεγχθεί όσον αφορά τον σωστό τρόπο τυλίγματος γύρω από το τύμπανο.
Επίσης θεωρώ ότι το να ειναι τοποθετημένος ο εργάτης τόσο χαμηλά περιοριζει σημαντικά την χρηστικότητα του αυξάνοντας και τις πιθανότητες να στραβώσει το σασσί.
Τα είχαμε συζητήσει αυτά στο παρελθόν και κατ' ιδίαν.
Η επιλογή φυσικά είναι δική σου μια και είναι δικό σου το όχημα.
Προσωπικά πάντως όποτε βάζω Husky χρησιμοποιώ μόνον την βάση της Superwinch/Safety Devices ή αντίγραφό της μιά και αυτή δεν παράγεται πλέον.

Το δάκτυλο το έχουμε νοιώσει όλοι και φυσικά προσπαθούμε να το αποφύγουμε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Ιουν 2006, 19:17

ορθον και σημειωτεον το ανωτερω Παντελμαν, απο την αλλη ομως ποσες σωληνωσεις, φιλτρα ψυγεια κλπ να ξηλωσεις στο V8..(ασε που προτιμω να στραβωσω σασσι απο το να ακουω κρεβατομουρμουρες του στυλ ΣΚ@ΤΑ το εκανες παλι, ενα αμαξι (δυο τρια) ειπαμε να παρουμε και παλι το εκανες ντατσουν...)

προτιμω επισης καθε λιγο να βγαζω μασκα, να ξετυλιγω και να καθαριζω (ειδικα το καλοκαιρακι στο εξοχικο με μουσικουλα τσιγαρακι ουζακι και τη θαλασσιτσα να ακουγεται σπλιτς σπλατς, σκεφτεσαι τιποτα καλυτερο?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιουν 2006, 13:18

Γιώργο το μόνο που ίσως να χρειαζόταν είναι το να τοποθετηθεί το ψυγείο λαδιού του αυτομάτου κιβωτίου λίγο ψηλότερα.
Για αυτό δεν χρειάζεται κανονικά ούτε να αλλάξεις καν τις σωληνώσεις.

Να μου πεις για το κόψιμο του μεσαίου τμήματος του προφυλακτήρα αυτό το κατανοώ. Αλλά από την άλλη πλευρά η επισκεψιμότητα του συρματοσχοίνου/σχοινιού στην περίπτωση του Camel Trophy specifications winch tray είναι σαφώς καλύτερη.

Τελικά βεβαίως φυσικά και ισχύει το περι ορέξεως κολοκυθόπιττα και το ουδείς ανθεκτικότερος της κρεββατομουρμούρας οπότε σε καταλαβαίνω.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 09:41

το συζητας Παντελ? εδω ετσι και το κοιτουσε περιεργα...

καλυτερα ετσι παρα να χρειαζοταν να φορτωθω καμια μπεμπα 520
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό axilleas » 27 Ιουν 2006, 16:07

Φιλοι συνφορουμίτες,

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω οτι το RAVE manuals, Disco II, Freelander post MY01, μπορείτε πλέον να το κατεβάζετε απο το παρακάτω λινκ:

http://www.mylandrover.eu/downloads/rave_manuals.iso

Το αρχείο ειναι 610ΜΒ και είναι το μονο κακο που βρήσκω στην όλη υπόθεση για μερικους που δεν έχουν γρήγορο ιντερνετ.

Είναι εικόνα απο cd, σε μορφη iso, και το μόνο που πρεπει να κανετε είναι να το κάψετε με το nero σε cd...

Σύντομα θα σηκώσω κι αλλα manuals μεσα για να τα κατεβάζετε κι αυτα!

Γιώργο ευχαριστούμε!
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2006, 18:02

Axilleaς βλέπω να μου κλείνεις το σπίτι λόγω υψηλού λογαριασμού τηλεφώνου/internet.

Aδελφε δεν έχουμε όλοι ADSL στην περιοχή μας. Εμείς στα σύνορα (του νομού Αττικής) δεν έχουμε αυτά που έχετε εσείς στα πραγματικά σύνορα του ελληνικού κρατικού χώρου (γιατί ο Εθνικός τελειώνει εκεί που τελειώνει το Σύμπαν !!!!)

Εξαιρετική ιδέα όμως.
Θα σου στείλω, όπως είπαμε και από τηλεφώνου, και το παλαιότερο Rave για τοποθέτηση στον ίδιο διαδικτυακό χώρο.

Σε πειράζει να τον κοινοποιήσω και σε φίλους στο εξωτερικό?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό axilleas » 27 Ιουν 2006, 18:19

Εννοείτε οτι ΠΡΕΠΕΙ να τον κοινοποιήσεις!

Άλλωστε θα ήθελα όλοι να βοηθήσουμε να φτιάξουμε κατι καλό σε αυτο το site, προιόν της σοφίας όλων μας!

Μόλις ανέβασα και ένα manual για το Defender! 7,46MB (αυτο ειναι μικρο)

http://www.mylandrover.eu/downloads/LandRover_Defender_manual.pdf
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιουν 2006, 21:08

μπραβο Αχιλλεα, ηρθε η ωρα να σε βομβαρδισω και με αλλο υλικο χαααχα!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό axilleas » 27 Ιουν 2006, 21:37

Κάψε μου ενα dvd και στείλε ο,τι έχεις!

Θα κοιτάξω να βάλω κανενα scriptακι που με κωδικό να μπορείτε να ανεβάζετε οτι θέλετε στη σελίδα!

Αντε να το οργανώσουμε!
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες