stefanbalik έγραψε:Παίδες εγώ το έκανα αυτό πριν απο κανένα τρίμηνο και έγινε σαφώς καλύτερο το τιμόνι και χωρίς κενά και τζόγους.
Εκτός πάντως απο αυτό μια ζωή χάνει υγρά.
Χαιρετώ
Στέφανε δεν το έκανες με την μέθοδο σφίγγω μέχρι το τέρμα και ξεσφίγγω αλλά με την μέθοδο που περιγράφεται αναλυτικά στο manual και η οποία συγκεκριμένα αναφέρει ότι πρέπει το τιμόνι να έχει κενό/τζόγο στην στεφάνη του τιμονιού κατά 1 με 1.5 εκατοστά δεξιά αριστέρα.
Οπως και να είναι όμως συμφωνώ απολύτως με τον Aνδρέα και καλό είναι να μην γενικεύουμε και αντιγράφουμε οτιδήποτε βλέπουμε χωρίς να έχει προηγηθεί ουσιαστική και κανονική δοκιμή αυτού που προτείνεται.
ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ.
Το ίντερνετ μπορεί να είναι μία τεράστια αποθήκη γνώσεων αλλά να θυμήσω και το γνωστό αγγλικό ρητό "Opinions are like @ssholes. Everybody has one and they usually stink" (oι απόψεις είναι σαν τις κ_λ0τρυπίδες. Ολοι έχουν από μία και συνήθως βρωμάει)
Οτι υπάρχει στο ιντερνετ δεν είναι απαραίτητα και σωστό ή ασφαλές.
Λίγη εγκράτεια και κυρίως σωφροσύνη δεν βλάπτει και αποτρέπει τις υπερβολές του στυλ "δεν ευθύνομαι αν φας τα μούτρα σου". Μήπως είναι καλύτερα να μην φτάνουμε στο σημείο να προτείνουμε επικίνδυνα πράγματα παρά ΜΟΝΟΝ όταν αυτό μας έχει ζητηθεί συγκεκριμένα και ΠΑΝΤΑ με την προειδοποίηση αυτή προς τον άνθρωπο που ζήτησε την άποψή μας?
Ρωτήστε αν θέλετε τον Στέφανο ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ έχουμε διαφωνήσει για το τρόπο που έχει ψηλώσει το Disco του και πόσες φορές έχει αποφασίσει να κάνει κάτι μόνο αφού έχει δεχθεί ότι πιθανόν τα πράγματα αυτά να έχουν και εξαιρετικά αρνητικά αποτελέσματα (για να το θέσω ελαφρά).
Από εκεί και πέρα όμως ό΄τι κάνει γίνεται μόνο κατόπιν δικής του αποφάσεως και κυρίως δεν προτείνει, προτρέπει ή συνιστά και σε άλλους να κάνουν το ίδιο στο αυτοκίνητό τους (ίδιως αν το δικό τους έχει χρήση κυρίως στο δρόμο)
Συγγνώμη αν γκρινιάζω αλλά πιστεύω πως όταν χάνουμε ή κοντεύουμε να χάσουμε το όριο της λογικής και της σύνεσης καλό είναι να γινόμαστε δυσάρεστοι.
Οι μετατροπές και οι σπιτικές συνταγές συντήρησης πρέπει να τελειώνουν πάντα εκεί που πλησιάζουμε στο όριο απώλειας της ασφάλειας, τόσο της δικής μας όσο και των άλλων χρηστών των δρόμων στους οποίους κινούνται τα οχήματά μας.
Χαιρετώ