Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Volvo 303!!!

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό spartacus » 17 Ιούλ 2006, 11:25

Transplantation
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιούλ 2006, 14:19

Αγαπητοί φίλοι,

για να επανέλθετε λίγο στην πραγματικότητα να σας θυμίσω ότι οι μετατροπές αυτές είναι ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΟΛΟ για το αν είναι νόμιμες και αποδεκτές από τα ελληνικά ΚΤΕΟ (το γνωστά περί "προωθήσεως υποθέσεων μέσω λίπανσης γραναζιών της γραφειοκρατίας" είναι όπως ήδη ανεφέρθει γνωστά για αυτό ας μην επαναληφθούν)
Το ουσιαστικό πρόβλημα όμως είναι στην περίπτωση όπου θα συμβεί ατύχημα και εκεί να είσαστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ ότι ο πραγματογνώμονας της άλλης ή και της δικής σας ασφαλιστικής θα είναι χαρούμενος να δει τις μετατροπές και να μετακυλήσει το βάρος της αποζημιώσεως σε εσάς και όχι στην ασφαλιστική καθώς θα έχετε κάνει μετατροπές που δεν έχουν έγκριση από τον κατασκευαστή ή από υπεύθυνο μηχανολόγο ο οποίος και θα αναλαμβάνει το βάρος της βεβαίωσης και πιστοποίησης του ότι η μετατροπή αυτή ασφαλής για χρήση στο δρόμο. Η μετατροπή αυτη οποία αφορά ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ σημεία του αυτοκινήτου, δηλαδή, σύστημα διεύθυνσης, σύστημα μετάδοσης, σύστημα ανάρτησης και σύστημα φρένων, καθώς βάζετε ταμπούρα αντί για τους δίσκους κατά την προσωπική μου άποψη είναι επικίνδυνη για χρήση στο δρόμο. Αποδεκτή για αυτοκίνητα που προορίζονται για εκτός δρόμου και για αγωνιστική χρήση αλλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ (όπως και κάθε ουσιαστική μετατροπή σε ανάρτηση, διεύθυνση, σύστημα φρένων εφόσον μετατρέπει προς το χειρότερο την εργοστασιακή σχεδιάση και μετάδοση)

Από την άλλη πλευρά όμως τα αυτοκίνητα είναι δικά σας οπότε δεν πέφτει λόγος στον υπογράφοτνα πέραν του να εκφράζει τις επιφυλάξεις και τις απόψεις του ελπίζοντας ότι έτσι ίσως κάποιος να ξεφύγει από το δέλεαρ του "το δικό μου είναι μεγαλύτερο/ψηλότερο/"πιό κακό" από το δικό σου"
Αλλωστε όπως ο γκρινιάρης που υπογράφει έχει πει και στο παρελθόν στα δικά του χρόνια χωρίς ποδιές, ψηλές αναρτήσεις, ειδικά λάστιχα, εργάτες 150.000 λιβρών κλπ κλπ κλπ και πάλι τις "μαλ@κίες" μας τις κάναμε και περνάγαμε μιά χαρά σκαρφαλώνοντας στα κοτρώνια και περνώντας τις λάσπες και τα ποτάμια. Μήπως κάπου χάνεται πλέον το όριο και το μέτρο προς χάριν των πωλήσεων που στηρίζονται σε έναν φαύλο ανταγωνισμό σε κάτι που κανονικά θα έπρεπε να είναι συντροφικό και όχι ματαιόδοξο?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Ιούλ 2006, 19:14

μην τρελαινεσαι ρε Παντελη.......
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Ιούλ 2006, 13:39

Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Ιούλ 2006, 13:41

Τελευταία επεξεργασία από fatman και 18 Ιούλ 2006, 13:45, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Ιούλ 2006, 13:42

Και η μετρηση του αποτελεσματος.. http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=490956
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Ιούλ 2006, 12:12



Αντρέα και λοιποί φίλοι,

για να μην τρώτε τον χρόνο σας,
τα προϊόντα της MAXIDRIVE διανέμονται ΚΑΤ' ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ για την Ευρώπη από έναν Γάλλο (Patrice Ryder) ο οποίος και τα διανέμει μετά σε όσους τα εμπορεύονται στην Αγγλία, Ιταλία και μέσω Ιταλίας και στην Ελλάδα.

Η τιμή για το portal axles κιτ (τις πλύμνες μειωτήρες δηλαδή όπως θα έπρεπε ίσως να λέγονται στην ελληνική) είναι στα 9.150 Ευρώ συν το σετ των παλαιών διαφορετικών μπιλιοφόρων (με το ξεχωριστό εξωτερικό κοντό ημιαξόνιο) της Land Rover (στοιχίζουν αν θυμάμαι καλά γύρω στα 400 Ευρώ ο ένας σε γνήσιο ανταλλακτικό και γύρω στα 180 Ευρώ σε aftermarket)
Φυσικά η τιμή των 9.150 Ευρώ συμπεριλαμβάνει τον ΦΠΑ αλλά όχι τα μεταφορικά από την Γαλλία.

Η ΜΑΧΙDRIVE ΔΕΝ πουλάει απευθείας από την Αυστραλία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 20 Ιούλ 2006, 23:40

Παντελη μιας και φορτωσες με τους πορταλ - αξλς κοιτα κι αυτο ... προσεξτε οτι οι υαλοκαθαροστηρες του ΚΙΑ αρχιζουν την αυτοματη λειτουργια...
http://recolo.org/images/RussianMuddingVid.wmv
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες