Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Here I am !!!

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 19 Απρ 2015, 18:14

Μια ακόμη αλλαγή στον γενικό κανονισμό των wt που θα πρέπει να προσέξουμε ειναι η εξής :

10.4 Σαν χρόνος τέλεσης κάθε ειδικής δοκιμασίας θεωρείται ο χρόνος από τη στιγμή που δόθηκε εκκίνηση
από τον αφέτη, μέχρι την στιγμή που το όχημα θα διέλθει τη γραμμή τερματισμού (flying) το πλήρωμα
θα βρίσκεται στη θέση του δεμένοι με τις ζώνες ασφαλείας και όλα τα είδη που χρησιμοποίησε το
όχημα (ιμάντες κλειδιά κ.λπ.) θα βρίσκονται μέσα στο όχημα. Ο χρόνος θα μετριέται κατ’ ελάχιστο με
χρονόμετρο χειρός και ακρίβεια δευτερολέπτου. Μετά το τελευταίο ΣΕΔ η γραμμή τερματισμού (flying)
θα πρέπει να βρίσκεται τουλάχιστον μετά από δέκα μέτρα εύκολης διαδρομής.


Δηλαδη ... Δεν περιμένει πλέον ο χρονομέτρης κοιτώντας μεσα στο αυτοκινητο το ποτε κούμπωσε την ζώνη του ο συνοδηγός ! Α
Το πλήρωμα τερματίζει μεσα στο αυτοκινητο ...
Μαλλον πήρανε γραμμή κάποιες μπαμπεσιες του παρελθόντος ... :haha:
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 19 Απρ 2015, 19:33

superspy έγραψε:Υποθέτω ότι είναι κατανοήτο ότι τα παραπάνω ισχύουν μόνο για WT / Trial ;
Μη σκάσει κανά Wrangler σε πχ αγώνα ράλλυ έτσι :crazy:


Εδω ισως εχουμε αυτο που λεω domino effect Σπυρο.


Πες πχ οτι εχουμε τον Νταη ο... οποιος με αυτο το ραγλερ τρεχει μεχρι και.... πιστα!!!! ( οκ χιουμορ αυτο ).

Κι εμφανιζεται σε εναν αγωνα αντοχης.....

Τι κανουμε???

Ακριβως γιατι μεχρι στιγμης μιλαμε για WT.... μια και δεν εχουμε στα χερια μας κανονισμους αντοχης να δουμε τι γραφουν.

και μια και δεν εχουν βγει ισως καλο θα ηταν να πεσει μια ματια και σε αυτο το "προβλημα" πριν βγουν...


Δεν εχουμε δα και τοσα πολλά αυτοκινητα να γεμιζουν ξεχορα αγωνες και αρκετες φορες βλεπουμε τα ιδια να τρεχουν παντου.

πχ στον 24ωρο του 14 ειχαμε 2 τετοιες περιπτωσεις.Νταη και Κοκκινη (αν θυμαμαι καλα εχει J).
αλλα δεν ειναι μονο αυτοι....
ολοι για οσους γινεται η κουβεντα στην εντρυ +-36 εν δυναμη μπορουν...
Τελευταία επεξεργασία από fokion και 19 Απρ 2015, 20:03, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 19 Απρ 2015, 19:35

GENERAL LEE έγραψε:Αυτο που δεν καταλαβες ειναι οτι δεν ηταν μυστικο !!! ολοι οσοι τρεχαμε ημασταν εκει να δουμε τι θα πει ο ΤΕ για 3 αυτοκινητα απο τα 14 που συμμετηχαν με rockhard cage !!! απλα δεν γραφτηκε - ανακοινωθηκε πουθενα οπως λες και μαλλον εχεις δικιο να γκρινιαζεις ...
anyway ..εγινε τωρα !



Δεν εννοησα σε καμία περιπτωση οτι ηταν μυστικό με την ενοια του μυστικου κι οτι καποιος-οι "το εκρυψαν".

Οκ εγινε.
Και αυτο που λεω ειναι να προσπαθησουν οσοι θα εμπλακουν να μην γινεται. Αυτο και μονο...

Και να που και παλι ΚΑΙ συνενοηθηκαμε ΚΑΙ... συμφωνουμε , ΚΑΙ χωρις να το κανουμε αμερικαν μπαρ!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από fokion και 19 Απρ 2015, 20:12, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 19 Απρ 2015, 19:38

GENERAL LEE έγραψε:Μια ακόμη αλλαγή στον γενικό κανονισμό των wt που θα πρέπει να προσέξουμε ειναι η εξής :

10.4 Σαν χρόνος τέλεσης κάθε ειδικής δοκιμασίας θεωρείται ο χρόνος από τη στιγμή που δόθηκε εκκίνηση
από τον αφέτη, μέχρι την στιγμή που το όχημα θα διέλθει τη γραμμή τερματισμού (flying) το πλήρωμα
θα βρίσκεται στη θέση του δεμένοι με τις ζώνες ασφαλείας και όλα τα είδη που χρησιμοποίησε το
όχημα (ιμάντες κλειδιά κ.λπ.) θα βρίσκονται μέσα στο όχημα. Ο χρόνος θα μετριέται κατ’ ελάχιστο με
χρονόμετρο χειρός και ακρίβεια δευτερολέπτου. Μετά το τελευταίο ΣΕΔ η γραμμή τερματισμού (flying)
θα πρέπει να βρίσκεται τουλάχιστον μετά από δέκα μέτρα εύκολης διαδρομής.


Δηλαδη ... Δεν περιμένει πλέον ο χρονομέτρης κοιτώντας μεσα στο αυτοκινητο το ποτε κούμπωσε την ζώνη του ο συνοδηγός ! Α
Το πλήρωμα τερματίζει μεσα στο αυτοκινητο ...
Μαλλον πήρανε γραμμή κάποιες μπαμπεσιες του παρελθόντος ... :haha:


Απλά για "λαική επιμορφωση" το εξηγεις λιγο παραπανω??

Θυμωμουν οτι ολοι και ολα πρεπει να ειναι μεσα για να θεωρηθει τερματισας. Δεν καταλαβα την αλλαγη που λες...


( Επανήλθα μετα την F1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Απρ 2015, 20:03

fokion έγραψε:
superspy έγραψε:Υποθέτω ότι είναι κατανοήτο ότι τα παραπάνω ισχύουν μόνο για WT / Trial ;
Μη σκάσει κανά Wrangler σε πχ αγώνα ράλλυ έτσι :crazy:


Εδω ισως εχουμε αυτο που λεω domino effect Σπυρο.


Πες πχ οτι εχουμε τον Νταη ο... οποιος με αυτο το ραγλερ τρεχει μεχρι και.... πιστα!!!! ( οκ χιουμορ αυτο ).

Κι εμφανιζεται σε εναν αγωνα αντοχης.....

Τι κανουμε???


Ελέγχεις τις προδιαγραφές ασφαλείας της κατηγορίας που δηλώνει.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 19 Απρ 2015, 20:05

και να το "προβλημα"......

( Εισαγωγικά γιατι τυποις δεν ειναι - οπως ορθοτατα λες ακολουθεις εκαστο κανονισμο. Αλλα.... )
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 19 Απρ 2015, 20:23

fokion έγραψε:
GENERAL LEE έγραψε:Μια ακόμη αλλαγή στον γενικό κανονισμό των wt που θα πρέπει να προσέξουμε ειναι η εξής :

10.4 Σαν χρόνος τέλεσης κάθε ειδικής δοκιμασίας θεωρείται ο χρόνος από τη στιγμή που δόθηκε εκκίνηση
από τον αφέτη, μέχρι την στιγμή που το όχημα θα διέλθει τη γραμμή τερματισμού (flying) το πλήρωμα
θα βρίσκεται στη θέση του δεμένοι με τις ζώνες ασφαλείας και όλα τα είδη που χρησιμοποίησε το
όχημα (ιμάντες κλειδιά κ.λπ.) θα βρίσκονται μέσα στο όχημα. Ο χρόνος θα μετριέται κατ’ ελάχιστο με
χρονόμετρο χειρός και ακρίβεια δευτερολέπτου. Μετά το τελευταίο ΣΕΔ η γραμμή τερματισμού (flying)
θα πρέπει να βρίσκεται τουλάχιστον μετά από δέκα μέτρα εύκολης διαδρομής.


Δηλαδη ... Δεν περιμένει πλέον ο χρονομέτρης κοιτώντας μεσα στο αυτοκινητο το ποτε κούμπωσε την ζώνη του ο συνοδηγός ! Α
Το πλήρωμα τερματίζει μεσα στο αυτοκινητο ...
Μαλλον πήρανε γραμμή κάποιες μπαμπεσιες του παρελθόντος ... :haha:


Απλά για "λαική επιμορφωση" το εξηγεις λιγο παραπανω??

Θυμωμουν οτι ολοι και ολα πρεπει να ειναι μεσα για να θεωρηθει τερματισας. Δεν καταλαβα την αλλαγη που λες...


( Επανήλθα μετα την F1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


Τεράστια διαφοροποίηση fok ... Πρέπει να περάσεις το flying με ολα τα πράγματα μεσα και δεμένος , παλιά περνούσες το flying και μετά ερχόταν ο συνοδηγός να μπει και να δεθεί , μόλις δενόταν χτυπούσε το χρονόμετρο , τωρα άμα περάσεις το flying έτσι , τον ήπιες ενα δειλινό ! Χαχα :)
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 19 Απρ 2015, 20:26

Οκ!! αντιληπτό!!
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 19 Απρ 2015, 21:19

GENERAL LEE έγραψε:Δεν σε βλέπω ζωηρό Φωκιωνακο ...
Ξεκινάω την συζήτηση και οποίος γουστάρει συνεχίζει .

Τι φταίει κύριοι για την κατάντια μας ;
Πάμε να τα πιάσουμε ενα ενα ...


Σενάριο 1ο
Κρίση
Γενικότερα εμείς οι τετρακίνητοι είμαστε στην πλειοψηφία μας φθηνιάριδες , αγωνιστικά θεωρούνται ακόμη και παρταλια που κάποιος πέταξε στα σκουπίδια ... Ενα άχρηστο αυτοκινητο , δυο μεταχειρισμένοι αξονες , ενα μεγαλύτερο μεταχειρισμένο μοτέρ , τέσσερα μεταχειρισμένα λάστιχα , σωλήνες , προσωπική εργασία στο γκαράζ του σπιτιού μας , μπύρες , χαβαλές και νατο το αγωνιστικό .
Τεχνογνωσία ; Που άλλου στο διαδύκτιο ! Ανάλογα και με την ικανότητα του κάθε ενός στο Google βρίσκεις φθηνές λύσεις στα προβλήματα που θα βρεις μπροστά σου , το κακό ειναι οτι τις θεωρείς πάντα αξιόπιστες αλλα εδώ αρχίζει και πλατιαζει το πράγμα , κάποιοι βρίσκουν λύσεις και ειναι πραγματικά ικανοί , κάποιοι προσπαθούν μέχρι να απογοητευτούν και τελικα να πουλήσουν το κατασκεύασμα τους η να το κάνουν κομματάκια για πούλημα , και τελικα θα καταλήξουν σε ενα άλλο γκαράζ κάποιου άλλου φίλου που θα πίνει μπύρες κατασκευάζοντας με μεράκι το αγωνιστικό του όπλο ...
Μπορεί αυτός ο αγωνιζόμενος να ακολουθήσει την ακριβή ομολογούμενος , σταδιοδρομία του οδηγού αγωνιστικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα ;
Λυπάμαι αλλα νομίζω πως δεν υπάρχει μέλλον , τουλάχιστον προς το παρών ! Αφού πλέων πρώτα θα κοιτάξουμε να γεμίσουμε την κατσαρόλα του σπιτιού μας , μετά να ντύσουμε και να μορφώσουμε τα παιδια μας και οτι μείνει , δηλαδη τίποτα , θα παει στο hobby μας ...
Μην παρεξηγούμαστε όμως με τα γραφόμενα μου ! Κυκλοφορούν πολυ καλα αγωνιστικά που φτιάχτηκαν σε ενα γκαράζ και δαπανήθηκαν χοντρά κεφαλαία ... Αλλα αυτό έχει σχέση με το δεύτερο σενάριο παρακάτω .

Σενάριο 2ο
Υποδομή και ανταγωνισμός

Και έστω οτι το 50% των φίλων του 1ου σεναρίου , τα φέρνουν βόλτα και αντέχουν να κάνουν και 5 αγωνακια το χρόνο , σφιχτά σφιχτά αλλα θα το παλέψουν ... Περιθώρια για εξέλιξη του αγωνιστικού δεν υπάρχουν ! Είπαμε έχουμε κρίση και τα φέρνουμε βόλτα δύσκολα , αλλα τον θελουμε και τον φραμπαλα μας .
Και φτάνουμε την ημέρα του αγώνα ... Έχουμε αφήσει πίσω γυναίκοπαιδα και δουλειές , έχουμε φάει και τα ψιλά που μαζεύαμε με κόπο . Στον αγώνα συνηδοποιουμε οτι τα χρόνια πέρασαν ... Αυτό που κάποτε εγω αποκαλούσα όπλο τωρα ειναι κλαστηρι ! Εχω να ανταγωνιστώ τα αυτοκίνητα και τα κατασκευάσματα αυτών των λίγων που έλεγα πιο πριν στο σενάριο 1 , τα πραγματικά καλα κατασκευάσματα , μονο απο τύχη και με καλύτερα χέρια θα τους κερδίσω αν φυσικά αντέξει το ξύλο το παρταλι μου , που ήταν συνηθισμένο σε άλλου τύπου εμπόδια ολα αυτά τα χρονια ... ποιο light , ποιο τεχνικά , ποιο ανώδυνα αν θέλετε για τα παλιόμεταλα που κουβαλάω ....
Γιατι ...μην γελιωμαστε , συμμετέχω σε έναν αγώνα με πρώτη option να τον κερδίσω , άμα ειναι να χάνω συνέχεια κάθομαι και στο σπίτι μου .... Οι συμμετοχές πλέον ειναι λιγοστές , το να βγαίνω συνέχεια τελευταίος δεν θα έλεγα οτι μου ανεβάζει την λίμπιντο ...
Τι κανω ? σε καμία περιπτωση δεν μου φταίει ο ταχονιδης που με νταβανιαζει συνεχεια , είχε μεγαλύτερο buget το να κανω εγω ... Μαζι με αυτόν που όντος έφερε την εξέλιξη , εξελίχτηκαν και τα εμπόδια , εξελίχτηκαν για λόγους θεάματος και συναγωνισμού , πως στο διάολο θα φρενάρει ο οργανωτής αυτόν τον οδοστρωτήρα ;
Τότε αρχίζουν να μου φταίνε ολα , και ο οργανωτής , και η ομοσπονδία και το κράτος ...
Τι να τα κανω ρε τα ομολοκε τα κράνη και το cage ? πάλι τελευταίος θα βγαίνω .... [-X


Συνεχίζεται ... :bricks:




GENERAL LEE έγραψε:Για να πάρουμε όμως τα πράγματα απ την αρχή ...
Πως ήταν τα πράγματα πριν απο δέκα χρονια ας πούμε ... Κατ αρχας η ενημέρωση ... Διαδυκτιακα μέσω των καφενειο φόρουμ και μέσω περιοδικών , φόρουμ γενικά , φόρουμ ειδικά , φόρουμ για Σαμουραι , για τζιμνυ , για άσπρα νιβα για μαύρα νιβα ... Παρέες και ομάδες ανθρώπων με κοινό ενδιαφέρων και κοινά αυτοκίνητα , περιοδικά φωτογραφίσεις ,νέα ,αγωνες ,βόλτες και πίσω απο αυτά μαγαζιά , μεγάλα η μικρά που για να μπουν στον χώρο πληρώνουν διαφημισεις , πληρώνουν χορηγίες .
Διαβάζω λοιπών στο περιοδικό ( υπήρχαν κανά δυο εκείνη την εποχή νομίζω )για τον αγώνα trial που έγινε τότε , και βλέπω οτι νικητής ειναι ενα αυτοκινητο που δεν απέχει και πολυ απο το δικό μου ρημάδι ... Εχω κάνει κάνει και τις βολτουλες μου στο βουνό και δεν θεωρώ τον εαυτό μου κουλαδι , ε δεν πάω μέχρι την ταραντούρα την Κυριακή να δω τι στο διάολο ειναι αυτό το trial ? και άφου τελικα πήγα και μου καλαρεσε το νταραβερι μετά απο κανά δυο εβδομάδες , στον επόμενο αγώνα παίρνω μαζι μου και ενα κράνος ... Αυτό που εχω για την βέσπα ! Ξανά στην ταραντούρα , 30 ευρουδάκια συμμετοχή και να με ένας απ τους 50 που θα τρέξουν :) πρόσεξε , ο στόχος μου δεν ειναι να κερδίσω ! Ο στόχος ειναι να το ευχαριστηθώ και αν γίνετε να μην βγω και τελευταίος ! Άλλο 20ος στους 50 κι άλλο 7ος στους 7 !!!
Αντίστοιχο πράγμα και με τους τότε αντοχής , που μπορούσες να πάρεις το γκομενακι σου συνοδηγό και να τρέξεις ακόμα και με τον οδόμετρητή του αυτοκινήτου σου .
Κάποιοι οργανωτές το έπιασαν καλα το νόημα και επιβράβευσαν οποίων δοκίμαζε την τύχη του , όπως και να το κανεις ενα μεταλιακι η ακόμη καλύτερα ενα κυπελλάκι ειναι ωραίο στολίδι για το σκρινιο ! Κύπελλο για την πρώτη συμμετοχή , κύπελλο για το πρώτο Σαμουραι κύπελλο για το πρώτο άσπρο νιβα και κύπελλο για το πρώτο μαύρο νιβα ! Χαχα :) ωραίες εποχές
Άμα έβλεπες και τα μούτρα σου σε κανά περιοδικό δε ! Χαχαχα ορε γλέντια !!! :boobs:

Συνεχίζεται ...


Μαλλον δεν θα συνεχίσω απόψε την συγγραφή μου ( :lol: )
Αλλα εδώ είμαστε μέρα ειναι κι αύριο και νομίζω οτι καλο θα κάνει σε όλους μας να γραφτούν τα διαφορά σενάρια !
Το 3ο ειναι ποιο ...πιπεράτο !!!
:rockout:
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 20 Απρ 2015, 15:09

Αργεις?? Να ετοιμασω το βραδακ το δικο μου σεναριο 3????
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 20 Απρ 2015, 16:20

Ε πρέπει να βγάλουμε και τον άρτο ημον ...
Ελεύθερα fok . Καφενειο ήμαστε , οτι γουστάρουμε γράφουμε !
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 20 Απρ 2015, 18:32

Ξεκινησα 5-6 φορες να γραφω κι ολο κατεληγα να γραφω τα ιδια με σενα.

Κι επειδη 90% συμφωνω με τα γραφωμενα σου ειπα να σε περιμενω μηπως και συμπληρωθει κι αυτο το υπολοιπο που μου λειπει... που ειναι το "γιατι".... και μετα φανταζομαι θα πας και στο "δια ταυτα"...

Αλλα οπως ειπα
Περιμενω - γιατι οσο διαβαζω τα κειμενα σου τοσο και συμφωνω...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 20 Απρ 2015, 19:43

Ok ... Θα προτηνω στον καφετζή μας να μας αλλάξει θέμα , να μεταφέρει εκεί τις τελευταίες παραθέσεις που αφορούν τα σενάρια και να ανήκουμε ενα καινούργιο ποστ , για λόγους τάξης περισσότερο .
Το καινουργιο ποστ μας θα έλεγα να έχει τίτλο < Αγωνες 4Χ4 2015 >

Θα επανέλθω αργότερα :D
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό fokion » 20 Απρ 2015, 19:48

Νομιζω πρεπει να πανε και μερικά κατεβατα δικα μου...

Αλλα ο....... "καφετζης" ξερει!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Here I am !!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Απρ 2015, 21:06

Το μαγαζί είναι self service.... :haha:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες