τα καλά κόπεις κτώνται..........
Κοινώς σε τόσο ενδιαφέρον site ενας κόπος παραπάνω για το login δεν είναι και κάτι σημαντικό....
Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας......
Ενα μεγάλο μπράβο στα παιδιά που στηρίζουν και ξεκίνησαν το portal...
thnx for listening......
jimnys




