Αγαπητέ συνφορουμίστα grvit, είμαι πολύ συγκινημένος για την τιμή που μου κάνεις και αποδέχομαι ευχαρίστως τον τίτλο του νικητή!!!!!!ΟΕ,ΟΕ,ΟΕ,ΟΕ
Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τα αδέρφια μου, τους θείους και τις θείες μου, τα ξαδέρφια μου, τους φίλους και τις φίλες μου, τους συνφορουμίστες μου και όλους όσους με βοήθησαν και με στήριξαν στη διάρκεια αυτού του κουραστικού διαγωνισμού και μου έδιναν κουράγιο τις στιγμές που ήθελα να τα παρατήσω λόγω πίεσης (8 η μικρή και 13 η μεγάλη), αλλά και τους αντιπάλους μου στους οποίους εύχομαι καλή τύχη και να μην απελπίζονται, κάποια άλλη φορά θα κερδίσουν και αυτοί
