Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δέχεστε Pick-up στην παρέα σας?

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δέχεστε Pick-up στην παρέα σας?

Δημοσίευσηαπό 747 » 10 Δεκ 2003, 19:38

Γεια σας. Δεν είμαι σίγουρος αν κάνω καλά που είμαι εδώ.....
επειδή κάποιοι μου έχουν πει οτι τα pickup δεν "χωράνε" σε παρέες off road.

Έχω ένα Mitsubishi L200, με το οποίο μου αρέσει να βγαίνω από το δρόμο και να διασκεδάζψ τις ώρες που δεν κουβαλάω τα εμπορεύματά μου..

Η αλήθεια είναι οτι είμαι εντελώς άσχετος συγκριτικά με εσάς, που έχετε κάποια σοβαρή εμπειρία στις εκτός δρόμου περιπέτειες, αλλά μου αρέσει πολύ η ιδέα κάποιων οργανωμένων εκδρομών και εξορμήσεων.

Πιστεύετε οτι με αυτό το όχημα έχω ελπίδες να διασκεδάσω παρέα με σας?
Μήπως "δεν κάνει" το pickup για τέτοιου είδους περιπέτειες?

Ευχαριστώ, Νίκος
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Δεκ 2003, 20:17

Νίκο..... το L200 είναι τετρακίνητο;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 747 » 10 Δεκ 2003, 20:37

Ναι. 4Χ4 με μπλοκέ πίσω. έχει μοτέρ 2400cc 132hp.
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Δέχεστε Pick-up στην παρέα σας?

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 10 Δεκ 2003, 21:13

tnick έγραψε:Γεια σας. Δεν είμαι σίγουρος αν κάνω καλά που είμαι εδώ.....
επειδή κάποιοι μου έχουν πει οτι τα pickup δεν "χωράνε" σε παρέες off road.

Έχω ένα Mitsubishi L200, με το οποίο μου αρέσει να βγαίνω από το δρόμο και να διασκεδάζψ τις ώρες που δεν κουβαλάω τα εμπορεύματά μου..

Η αλήθεια είναι οτι είμαι εντελώς άσχετος συγκριτικά με εσάς, που έχετε κάποια σοβαρή εμπειρία στις εκτός δρόμου περιπέτειες, αλλά μου αρέσει πολύ η ιδέα κάποιων οργανωμένων εκδρομών και εξορμήσεων.