Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απορία σχετικά με τα Pajero Dakar 2004

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Απορία σχετικά με τα Pajero Dakar 2004

Δημοσίευσηαπό IKE » 13 Ιαν 2004, 12:14

Κατάρχήν ρωτάω καθαρά απο περιέργεια :roll:

Αν προσέξετε τις φωτογραφίες απο το Dakar θα δείτε πως εκτός απο τα evo το "κανονικό" εργοστασιακό pajero της Andrea Mayer φαινομενικά είναι ίδιο με το νορμάλ.

Εικόνα

και σε μεγένθυση:

http://www.mitsubishi-motors.com/motorsports/e/04dakar/photo/img/sd_7.jpg

Μερικά απο τα ιδιοτικά pajero όμως έχουνε μεγαλύτερο μεταξόνιο αν και τρίπορτα.Ουσιαστικά φαίνεται να έχουνε τις εμπρός πόρτες απο το πεντάπορτο και μια μικρή προέκταση.

Εικόνα

και σε μεγένθυση:

http://www.mitsubishi-motors.com/motorsports/e/04dakar/photo/img/l7_7m.jpg

Παρατήρησα πως κάποια απο τα pajero που συμετείχαν το 2003 και ήτανε κανονικά 3πορτα φέτος τρέχουνε στην πιο "μακρια " έκδοση με τις ίδιες πινακίδες κυκλοφορίας.

Και μετά απο αυτή την εισαγωγή στο θέμα οι απορίες μου είναι:

-Υπάρχει αντίστοιχη "μακριά" 3πορτη έκδοση του normal pajero ??
-αν είναι μετατροπή γιατι το μόνο εργοστασιακό δνε την έχει υιοθεήσει??

:roll:
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Re: Απορία σχετικά με τα Pajero Dakar 2004

Δημοσίευσηαπό pino » 14 Ιαν 2004, 17:21

IKE έγραψε:
-Υπάρχει αντίστοιχη "μακριά" 3πορτη έκδοση του normal pajero ??
-αν είναι μετατροπή γιατι το μόνο εργοστασιακό δνε την έχει υιοθεήσει??

:roll:


Φίλε ΙΚΕ για το αν υπάρχει normal pagero 3θυρο μακρύ δεν γνωρίζω.
Τα "normal" pajero όπως της Mayer και του Biasion δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που βλέπω στην φωτογραφία (Νο220 KOMORNICKI) καθώς στηρίζονται σε ένα σωληνωτό πλαίσιο από χρωμιομολυβδενούχο χάλυβα με αναρτήσεις διπλά αμορτισέρ Donerre σε τριγωνικά διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω και αμάξωμα από ανθρακονήματα.
Πιθανώς η διάσταση μπορεί να μεταβάλετε κάθε χρόνο καθώς είναι ένα πλαίσιο που κατασκευάζετε στο χέρι και μόνο για 2 αυτοκίνητα.
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά την απόρία σου

φιλικά pino
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό mitsos » 14 Ιαν 2004, 18:35

Μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης "normal" MITSUBISHI PAJERO για το 2004 DAKAR RALLY όπως αυτό της Mayer είναι:

Ολικό Μήκος: 4110mm
Ολικό πλάτος: 1955mm
Μεταξόνιο: 2545mm

Κινητήρας βασισμένος στο Mivec, 6-κύλινδρος, 24-βάλβιδος, DOHC,
ECI multi-point fuel injection
Κυβισμός: 3497cc
Μέγιστη ισχύς: 270 PS / 6000rpm

Μετάδοση: 6-τάχυτο, μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό, και αυτοεμπλεκόμενα διαφορικά εμπρός και πίσω.

Φρένα (εμπρός και πίσω): αεριζόμενοι δίσκοι Brembo

Τροχοί: Tecnomagnesio 7x16" με BF Goodrich 235/85 – 16
Ελάχιστο βάρος: 1750 κιλά
Χωρητικότητα καυσίμων: 500 lt
.......................................................................................

Απ' οτι γνωρίζω η 3θυρη έκδοση του normal pajero που κυκλοφορεί στην Ελλάδα έχει διαστάσεις:

Ολικό Μήκος: 4820mm (710 mm μακρύτερο απο αυτό της Mayer)
Ολικό πλάτος: 1875mm (80 mm στενότερο απο αυτό της Mayer)
Μεταξόνιο: 2545mm (ίδιο)

Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλη 3θυρη έκδοση.

Ελπίζω να βοήθησα

Φιλικά mitsos

(Πηγή: Mitsubishi Motors Super Production Cross-Country Cars, Νοεμβριος '03)
mitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2002, 14:49
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό mitsos » 14 Ιαν 2004, 18:47

!!!
:-x Συγνώμη !!! Το ολικό μήκος της 3θυρης έκδοσης pajero στην Ελλάδα δεν είμαι σίγουρος αν είναι 4820 mm (πρέπει να το επιβεβαιώσω)

Υπάρχει όμως και η έκδοση sport με διαστάσεις:

Ολικό Μήκος: 4545mm
Ολικό πλάτος: 1695mm
Μεταξόνιο: 2725mm

φιλικά mitsos
mitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2002, 14:49
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 15 Ιαν 2004, 23:52

Τελικά μάλλον η "επιμύκηνση" θα είναι κάποια αυθαίρετη ημιεργοστασιακή μετατροπη (της Mitsubishi france ίσως). Το εργοστασιακό Pajero απ'οσο ξέρω δεν έχει χωροδικτύωμα σαν το έβο απλώς ενισχυμένο κανονικό πλαίσιο (με ρολ μπάρ τέρας βέβαια) και εξωτερικό αμάξωμα (πόρτες καπό κλπ) απο σύνθετα υλικά.Δεν είμαι και 100% σίγουρος βέβαια, στη σελίδα της mitsubishi λέει για έβο και νορμάλ τα ίδια χαρακτηριστικά πλαισίου αλλα μου μοιάζει για υπεραπλούστευση.

Το μήκος είναι όσο και του νορμάλ 3θυρου, τα 4,8 μέτρα είναι νομίζω του πεντάθυρου.

Το sport δεν έχει καμία σχέση με το νορμάλ, σε άλλες χώρες ονομάζεται Challenger (χωρίς pajero) και είναι βασισμένο στο οφρτηγάκι L200.Ειναι υποδεέστερο του Pajero και φθηνότερο άλλωστε.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις :D
Τελευταία επεξεργασία από IKE και 18 Σεπ 2004, 16:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό IKE » 18 Σεπ 2004, 15:05

Μερικές φωτογραφίες που βρήκα τυχαία απο τη γαλλική Ralliart:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Τελικά τα απλά pajero T2 (όχι το evo) έχουν το κανονικό πλαίσιο ενυσχυμένο με το ρολ-μπαρ χωροδικτύωμα.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική


Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες