Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγή κινητήρα στα 89000χλμ;;; Τσου!

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Αλλαγή κινητήρα στα 89000χλμ;;; Τσου!

Δημοσίευσηαπό axilleas » 09 Ιούλ 2006, 09:25

Παιδακια μου,

Τελικά δεν μπόρεσα να αποτρέψω και να αποφύγω το φονικό φαινόμενο HGF...

Δεν στεναχωριέμαι βεβαια διοτι έχω δυο αρχες που μου το απαγορεύουν! Η πρωτη λεει: οτι δεν μπορεις να αποφυγεις, κατσε και απολαυσε το, και η δευτερη: μια ψυχη που ειναι να βγει, ας βγεί μια ωρα αρχιτερα...

Ειμαι μαλλον και απο τους τυχερους , διοτι ελεγχοντας πολυ συχνα το νερακι μου, μαλλον προλαβα και δεν εγινε μεγαλυτερη ζημιά, αλλα και επειδή το κάψιμο της φλάντζας ήταν λιγο ιδιαίτερο.

Τα λαδια μου μπηκαν στα νερα, τα νερα όμως δεν μπηκαν στα λάδια!¨

Ο μηχανικός μου, πολυ καλος μηχανικος, αρχιμηχανικός της BMW επι σειρά ετών και ένας απο τους κορυφαίους στο χωρο του, (o rodi ξερει), παρ' οτι μη χριστιανος, ο ανθρωπος καποια στιγμή εκανε τον σταυρό του απο αγανάκτηση απο αυτα που είδε στον περίφημο κινητήρα μας και δεν τα πίστευε!

Σε τρία σημεια μου επεστησε την προσοχή...
1ο. Το απαράδεκτο συστημα ψυξης... Η μηχανη καιγεται και ο θερμοστατης δεν ανοιγει!
2ο. Οι βίδες που συγκρατουν την κεφαλή. Πολύ μεγαλες! Τόσο μεγαλες που όσο και να τις σφίξεις δεν θα σφίξουν ποτέ σωστα... Απο πανω θα γυρνάνε και απο κάτω όχι... Λόγω του μάκρους, πολυ λογικα, καποιον τζόγο στην μεση της βίδας θα τον πάρει!
3ο. Η ψευτική φλάντζα κεφαλής μου... (Εμενα ήταν 1999ΜΥ)

Όσο αφορα το 1ο... Βγάλαμε τον θερμοστατη και μαζι με ενα θερμομετρο τον ρίξαμε σε εναν βραστήρα με νερο.
Το θερμομετρο είχε φτάσει αισίως στους 120 βαθμους οταν ο θερμοστατης αποφασισε οτι πρεπει να ανοιξει!
Κανονικα θα επρεπε να είχε ανοιξει στους 88!

Περισσοτερες πληροφορίες και σοφία θα έχω εντος της εβδομάδας που θα τελειώσει με την βλάβη, αλλα ακούστε κι αυτο που αφορά το 2ο.

Λεει λοιπον ο μηχανικος...

Παλιότερα (20-30 χρονια), όλες σχεδον οι μηχανες είχαν μακρυές βίδες στην κεφαλή οι οποίες συγκρατούσαν όλο σχεδόν τον κινητήρα...
Οι κατασκευαστες τοτε είχαν ένα στανταρτ σερβις στα 1500 χλμ.
"Στα 1500χλμ θα έρθεις να σου σφίξουμε τις βίδες τις κεφαλής!"

Αυτο λοιπόν γινόταν για τον εξής λόγο. Όταν η μηχανή είναι κρύα (στο συνεργείο ή ακομα καλύτερα στο εργοστάσιο) οι βιδες σφίγγουν!
Όταν όμως η μηχανή έχει δουλεψει και έίναι ζεστη, οι βίδες θα σφίξουν ακόμα καλύτερα!

Εαν λοιπον καποιος σφίξει τις βίδες αυτες μόνο κρύες και δεν σφίξουν καλα, η φλαντζα ειναι θεμα χρόνου να ξανακαει...

Έχει και αυτο καποια βάση...

Περισσότερα αυριο και μεθαυριο!
Τελευταία επεξεργασία από axilleas και 13 Ιούλ 2006, 17:04, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 09 Ιούλ 2006, 23:48

Τυχερέ, θα είσαι από τους πρώτους που θα βάλουν τη νέα, ατσαλένια, φλάντζα....
Να προτείνω ακόμη να βάλεις και το νέο σένσορα στάθμης ψυκτικού για να μην είσαι διαρκώς στο άνοιξε - κλείσε.

ΥΓ1 Πολύ καιρό χωρίς προβλήματα έχω περάσει. Να ανυσηχώ??

ΥΓ2 Χαζά χαζά, τρία χρόνια μόνο απλό σερβις έκανα. Ελπίζω να με ξαναενοχλήσει ξανά μετά από τρία χρόνια πάλι.
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό axilleas » 10 Ιούλ 2006, 00:01

Ναι... όντως αισθάνομαι πολυ τυχερος!!! :D

Βασικα ετσι που είδα την φλάντζα μου φίλε Στελιο, αν ήταν λίγο καλύτερη σε υλικό, δεν θα την εκαιγα τώρα, ίσως και ποτέ...

Πιστεύω οτι με την καινούργια φλάντζα, (αν δεν εχει κανενα κατασκευαστικό λαθος :roll: ) και με το PRT, δεν θα ξανακαψουμε...

(Απο το στομα μου και στου Θεου τ΄ αυτί...)
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Ιούλ 2006, 08:54

το μυστικό στις μακριές βίδες είναι να βάλετε ένα γράσσο πάνω στο σπείρωμα για να μορέι να γλιστράει κατά το σφίξιμο. όταν είναι στεγνό απλά κοντράρει και δεν μπορεί να πάρει όλη την ροπή. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΦΊΓΓΟΥΜΕ ΜΕ ΖΕΣΤΌ ΚΙΝΗΤΉΡΑ εκτος κι αν το λέει ο κατασκευαστής.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 10 Ιούλ 2006, 08:58

καλο κουραγιο ωρε παλληκαρια...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό axilleas » 10 Ιούλ 2006, 12:59

Λοιπον παιδια...

Αυτο που ανακαλύψαμε με τον Παντελή και τον μαστορα νομίζω οτι εχει αξία να το διαβάσουν, τουλάχιστον όσοι έχουν Freelander 2001ΜΥ και πίσω και έχουν βάλει τον νέο θερμοστάτη, είτε στην αντιπροσωπεία, είτε έξω...

Τον άλλο, τον παλιό θερμοστάτη, αυτον που είναι στο πίσω μερος της μηχανής, τον βγάλανε; Ή δουλευει το συστημα ψυξης με 2 θερμοστατες;

Στο Rave που κοιταξα το Technical Bulletin της προσθήκης του νέου θερμοστατη, λεέι οτι ο παλιος αφαιρείτε και στην θέση του μπαίνει κατι σαν ταπα, (PEL000040) και μια τσιμούχα (PEF10010).

1) Remove engine thermostat and rubber seal.
2) Replace thermostat with thermostat blanking plate PEL000040 and reassemble using new rubber seal PEF10010."

Πηγα στην αντιπροσωπεία να παρω το PEL000040, χωρίς να του πω τι είναι, του είπα μονο κωδικο, και πηγε να μου δωσει παλι θερμοστατη! Οταν του έδειξα το Bulletin, μου είπε οτι δεν ξερει τι είναι, οτι δεν το έχει, και θα το παραγγείλει να το φέρει...
Τελευταία επεξεργασία από axilleas και 10 Ιούλ 2006, 13:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 10 Ιούλ 2006, 13:05

Τα πάντα γύρω από τις φλάντζες στο περιοδικό RD τέυχη από (νομίζω) 9 -12....
Κι όταν λέμε τα πάντα εννοούμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Μέχρι και πόσο και τι λάδι θα βάλεις στα σπειρώματα πριν το σφιξιμο...

Τον παλιό θερμοστάτη εννοείται οτι τον έβγαλα..
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Ιούλ 2006, 18:45

Αχιλλέα, σιδεροκέφαλος!!!
Στη θέση του παλιού θερμοστάτη μπορούμε να βάλουμε το καβούκι του παλιού αλλα χωρίς το θερμοστάτη. Με 2-3 κοπανήματα φεύγει και μένει μόνο το καβούκι.

Το rave που σου είχα στείλει με ταχυδρομείο το πήρες τελικά;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιούλ 2006, 18:58

rave party...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό axilleas » 11 Ιούλ 2006, 19:01

Ναι το πηρα και σε ευχαριστω...

Αλλα το θέμα φιλοι μου ειναι άλλο!

Μάλλον δεν είχα καχει φλαντζα! (ακουγεται περιεργο αλλα δεν ειναι)

Σήμερα βαλαμε μπροστα τον κινητήρα με την νεα φλάντζα, και δυστυχως το προβλημα συνεχίζει!
Τα λαδια μου παλι μπηκαν στα νερα, τα νερα όμως δεν μπηκαν στα λάδια...

Ο μηχανικος μιλάει για ράγισμα, ο Παντελής για ρίξη εμβολοχιτωνίου, και οι δυο μαζι για αλλαγη κινητήρα!

Και να φανταστει κανεις οτι δεν το εχω ουτε μήνα ακομα! :(

Ες αυριον τα σπουδαια που θα κανουμε μια ακομα τελικη προσπάθεια να καθαρίσουμε το συστημα ψύξης απο το "γιαούρτι", και να ξαναδοκιμάσουμε...

Ες αυριον λοιπον!

Παιδακια μου,

Τελικά δεν μπόρεσα να αποτρέψω και να αποφύγω το φονικό φαινόμενο HGF...

Δεν στεναχωριέμαι βεβαια διοτι έχω δυο αρχες που μου το απαγορεύουν! Η πρωτη λεει: οτι δεν μπορεις να αποφυγεις, κατσε και απολαυσε το, και η δευτερη: μια ψυχη που ειναι να βγει, ας βγεί μια ωρα αρχιτερα...


Σημερα στεναχωρέθηκα ομως!
Τελευταία επεξεργασία από axilleas και 11 Ιούλ 2006, 19:08, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
"Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι.
Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει.
Δεύτερον ότι κατά τον νόμον άρχει.
Τρίτον ότι ουκ αει άρχει."
Αγάθων

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Ιούλ 2006, 19:02

άουτς!
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιούλ 2006, 19:24

:alright:

αχιλλεα σου χαριζω το Γιφ απο την υπογραφη μου...

ΥΓ ψαξε να βρεις κανα δυο μοτορια απο δηφφλοκ φτηνιαρικα και μη σκας
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Ιούλ 2006, 19:44

Γιώργο η λύση του μεταχειρισμένου κινητήρα Freelander είναι πολύ ριψοκίνδυνη.
Ενα μεταχειρισμένο με σχετική εγγύηση 30 ημερών παίζει γύρω στα 650 με 900 Ευρώ συν τα μεταφορικά για να έρθει από Αγγλία στην Ελλάδα.

Ομως ένα μοτέρ ανακατασκευής από την Land Rover αγορασμένο από την αντιπροσωπεία με την έκπτωση που έχουμε στοιχίζει κάτω από 2.400 Ευρώ. (τιμή λιανικής 3175 Ευρώ τουλάχιστον).

Με τον Αχιλλέα τα έχουμε ήδη πει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιούλ 2006, 19:56

στη θεση του Αχιλλεα θα επαιρνα δυο φτηνιαρικους, εναν να τον χωσω επανω και να κανω τη δουλεια μου και ενα καβατζερο σαν προζεκτ να το φτιαξω οπως θελω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιούλ 2006, 19:57

μπορεί όμως απλά να μείναν υπολείμματα από τα παλιά λάδια μέσα στο κύκλωμα. προτείνω πρώτα ένα καλο καθάρισμα και αν είσαι χριστιανός κανε τον σταυρο σου, αν είσαι μουσουλμάνος στρώσε μια κουρελού και κοίτα προς την Μέκκα, αν είσαι Έλληνας σκότωσε το, φτιάξε τρόπαιο και αφιέρωσε το στον Αδη.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες