Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

(ηταν) Μαζεμα μποσικου τιμονιου

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

(ηταν) Μαζεμα μποσικου τιμονιου

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιούλ 2006, 19:51

....... ...... και μετα ..................

-------------------------------------------------------------------------------------
DISCLAIMER

μην το κανετε μονοι σας, το ως ανω ειναι μια μικρη ιδεα μονο και περιλαμβανει ως διαδικασια πολλα μυστικα και λοιπες λεπτομερειες, που μπορεί να περιλαμβάνονται ή οχι εις τα αντιστοιχα και σχετικα εγχειριδια ή σε οποιαδηποτε αλλα εκδοσεως ΛΡ ή τριτου μερους

ο υποβαλλων ουδεμια ευθυνη φερει για τυχον υλικη ή και σωματικη βλαβη εις την ως ανω διαδικασια ή σε οποιαδηποτε αλλη, ειτε εχει προταθει απο τον υποβαλλοντα ειτε οχι

χρησιμοποιειστε εμπειρα συνεργεια εκτος αν ειστε εσεις ο ιδιος εμπειρο συνεργειο
-------------------------------------------------------------------------------------
Τελευταία επεξεργασία από firelord και 17 Ιούλ 2006, 11:17, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Μαζεμα μποσικου τιμονιου

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Ιούλ 2006, 07:18

Θα σε μαλωσω Firelord διοτι σε αυτην την περιπτωση δεν χωραει το 'Ευκολως ενοουμενα παραλειπονται', πχ τα μετρα ασφαλειας που πρεπει να παρεις, ή πολλες αλλες μικρες λεπτομερειες στη διαδικασια που για εναν εμπειρο δεν εχουν σημασια, αλλα ως γνωστον στο internet δεν ξερεις αν πετυχεις τον μ@λ@κ@ ασχετο, που θα κανει τα παραπανω λαθος και θα σου ζηταει και τα ρεστα αν παει κατι στραβα.
Θα καταντησουμε σαν τους υπερατλαντικους! και θα γραφουμε dont try this at home και τα σχετικα!
Ξεχνας να αναφερεις κατι πολυ βασικο!
Η ρυθμιση πρεπει να γινεται με την τιμονι στην ευθεια, οπως αυτη οριζεται ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΑΣ αλλα απο την εγκοπη που εχει το drop(pitman) arm στην πισω πλευρα του που πρεπει να ευθυγραμμιστει με την αντιστοιχη οπη στο σωμα του ατερμονα.
Κοινως ακολουθηστε την διαδικασια που αναφερεται στο RaveCD ή την αντιστοιχη στο εντυπο workshop manual για τα παλαιοτερα μοντελα.
Πρεπει να τσεκαρετε το τιμονι μη παρουσιαζει σφιξιματα οπως το γυρνατε,αλλιως επαναλαβετε την διαδικασια!
Οπιως δεν εχει ξαναπιασει κατσαβιδι στα χερια του, ας μην πιασει και σε αυτην την περιπτωση.
Οταν το εξωτερικο παξιμαδι ειναι λασκαριμενο, μην βαζετε μπρος το οχημα γιατι θα τρεξει λαδι!!
αυτα ειναι τα βασικα γιατι ειναι και πολλες αλλες λεπτομερειουλες..
Sorry για το υφος, αλλα και στην δουλεια μου τα βλεπω καθε μερα και μετα πρεπει να βγαλω το φιδι απο την τρυπα, ειδικα οταν σου λεει 'Δεν πειραξα τιποτα ρε μαστορα, μονο μια δυο βιδες αλλα μονο του χαλασε αμεσως μετα που μου το ειχες φτιαξει αλλα δεν ηρθα να στο πω πριν ενα χρονο που εγινε αυτο!!)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Μαζεμα μποσικου τιμονιου

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Ιούλ 2006, 08:42

Ναι... ενώ όταν είναι βιδωμένο το παξιμάδι δεν χάνει λάδια το υδραυλικό τιμόνι.... :toothy7:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 14 Ιούλ 2006, 09:44

Παίδες εγώ το έκανα αυτό πριν απο κανένα τρίμηνο και έγινε σαφώς καλύτερο το τιμόνι και χωρίς κενά και τζόγους.

Εκτός πάντως απο αυτό μια ζωή χάνει υγρά.


Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Ιούλ 2006, 10:02

μην μαλωνεις πολυ γιατι κανει ζεστη και θα μου ιδρωσεις...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Ιούλ 2006, 10:05

όπου παρκάρουμε υπογράφουμε με λάδι αφτοματικ
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Ιούλ 2006, 12:22

Δεν με νοιαζει μην ιδρωσω - μην συγκαω φοβαμαι!!

ΥΓ. Μπορω να αντιγραψω-χρησιμοποιησω το κειμενο-disclaimer??
Δωρεαν ενοειται..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Ιούλ 2006, 13:05

:drunk:
Τελευταία επεξεργασία από firelord και 17 Ιούλ 2006, 11:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιούλ 2006, 18:45

stefanbalik έγραψε:Παίδες εγώ το έκανα αυτό πριν απο κανένα τρίμηνο και έγινε σαφώς καλύτερο το τιμόνι και χωρίς κενά και τζόγους.

Εκτός πάντως απο αυτό μια ζωή χάνει υγρά.


Χαιρετώ


Στέφανε δεν το έκανες με την μέθοδο σφίγγω μέχρι το τέρμα και ξεσφίγγω αλλά με την μέθοδο που περιγράφεται αναλυτικά στο manual και η οποία συγκεκριμένα αναφέρει ότι πρέπει το τιμόνι να έχει κενό/τζόγο στην στεφάνη του τιμονιού κατά 1 με 1.5 εκατοστά δεξιά αριστέρα.

Οπως και να είναι όμως συμφωνώ απολύτως με τον Aνδρέα και καλό είναι να μην γενικεύουμε και αντιγράφουμε οτιδήποτε βλέπουμε χωρίς να έχει προηγηθεί ουσιαστική και κανονική δοκιμή αυτού που προτείνεται.
ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ.

Το ίντερνετ μπορεί να είναι μία τεράστια αποθήκη γνώσεων αλλά να θυμήσω και το γνωστό αγγλικό ρητό "Opinions are like @ssholes. Everybody has one and they usually stink" (oι απόψεις είναι σαν τις κ_λ0τρυπίδες. Ολοι έχουν από μία και συνήθως βρωμάει)
Οτι υπάρχει στο ιντερνετ δεν είναι απαραίτητα και σωστό ή ασφαλές.
Λίγη εγκράτεια και κυρίως σωφροσύνη δεν βλάπτει και αποτρέπει τις υπερβολές του στυλ "δεν ευθύνομαι αν φας τα μούτρα σου". Μήπως είναι καλύτερα να μην φτάνουμε στο σημείο να προτείνουμε επικίνδυνα πράγματα παρά ΜΟΝΟΝ όταν αυτό μας έχει ζητηθεί συγκεκριμένα και ΠΑΝΤΑ με την προειδοποίηση αυτή προς τον άνθρωπο που ζήτησε την άποψή μας?
Ρωτήστε αν θέλετε τον Στέφανο ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ έχουμε διαφωνήσει για το τρόπο που έχει ψηλώσει το Disco του και πόσες φορές έχει αποφασίσει να κάνει κάτι μόνο αφού έχει δεχθεί ότι πιθανόν τα πράγματα αυτά να έχουν και εξαιρετικά αρνητικά αποτελέσματα (για να το θέσω ελαφρά).
Από εκεί και πέρα όμως ό΄τι κάνει γίνεται μόνο κατόπιν δικής του αποφάσεως και κυρίως δεν προτείνει, προτρέπει ή συνιστά και σε άλλους να κάνουν το ίδιο στο αυτοκίνητό τους (ίδιως αν το δικό τους έχει χρήση κυρίως στο δρόμο)

Συγγνώμη αν γκρινιάζω αλλά πιστεύω πως όταν χάνουμε ή κοντεύουμε να χάσουμε το όριο της λογικής και της σύνεσης καλό είναι να γινόμαστε δυσάρεστοι.

Οι μετατροπές και οι σπιτικές συνταγές συντήρησης πρέπει να τελειώνουν πάντα εκεί που πλησιάζουμε στο όριο απώλειας της ασφάλειας, τόσο της δικής μας όσο και των άλλων χρηστών των δρόμων στους οποίους κινούνται τα οχήματά μας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Ιούλ 2006, 18:52

Τώρα ο Στέφανος θα θυμώσει και θα το σηκώσει άλλους 35 πόντους. axxaxaxaxa
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιούλ 2006, 19:55

Το θέμα είναι ότι ακόμη και αν το κάνει θα το κάνει σωστά και υπολογισμένα και αυτό είναι προς τιμήν του.

Ειναι πραγματικά εντυπωσιακό πως έχει κατορθώσει με το μεράκι και την τρέλλα του να στήσει κάτι τόσο εντυπωσιακό το οποίο παράλληλα μέχρι στιγμής έχει δουλέψει και εξαιρετικά καλά τελικα και σε μικτή (και αυτό το τονίζω) χρήση αν και το ζητούμενο ήταν οι καλύτερες κατά το δυνατό εκτός δρόμου επιδόσεις. Και τα περισσότερα από τα πράγματα που έχει το αυτοκίνητό του όσον αφορά την ανάρτηση είναι δικής του εμπνεύσεως και κατασκευής (μαζί με βοήθεια φίλων του από την περιοχή) (αχ αυτοί οι ακανέδες τι ιδέες βάζουν !!!!!)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 14 Ιούλ 2006, 22:33

φίλε Παντελή,

πολύ σωστός όπως πάντα.
Οσον αφορά την ρύθμιση του τιμονιού, σωστά με διωρθώνεις - συμπληρώνεις και πράγματι έτσι όπως το περιγράφεις το έκανα ύστερα άλλοστε από την δική σου γνώση -πρόταση για όσο το δυνατόν πίο σωστό 'πείραγμα' και διώρθωση με βάση το manual στα κενά του τιμονιού!!

Το disco μου είναι όντως όλο ή κυρίως πατέντες δικές μου και καλών φίλων. Ολες αυτές οι πατέντες πρώτα τσεκάρονται για την αντοχή τους και την αποτελεσματικότητά τους και ύστερα μπαίνουν.

Είναι επίσης βέβαιο ότι ετσι όπως το ''κατάντησα'' έχει και τα καλά του και τα κακά του.

Μερικά απο τα κάκά του είναι οτι δέν χωράω να μπώ απο την κανονική είσοδο του σπιτιού μου, ή οτι δεν μπορώ να τρέχω πάνω απο 120 ξεκούραστα, έχασα λίγη σταθερότητα στον δρόμο και είμαι ευαίσθητος στην πλάγιες κλίσεις στις ''καλές'' εκτός δρόμου διαδρομές.

ΑΑ επίσης συγχίζομαι που με το που μπαίνω στην πόλη κάθε φορά όλοι γυρνάνε και το δείχνουν σε άλλους ή το κοιτάνε λές και είναι διαστημόπλοιο :new-alien: 0X

Ενα απο τα καλά του είναι οτι πάς σχεδόν παντου.
Οτι όλοι σε φοβούνται και δεν κάνουν μ@λ@κίες και εννοείται σε αφήνουν πάντα να περάσεις πρώτος :tank: :twisted: :twisted:

Παντελή ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις πολλές πολλές συμβουλές και διευκρινήσεις και βοήθειες που μου δίνεις συνεχώς.

Τέλος πρίν παω για υπνο να σας πώ οτι το σηκώνω 6 πόντους :phear: :happy:


Χαιρετώ σας και καληνύχτα
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό fokion » 17 Ιούλ 2006, 08:15

Αν μου επιτρεπετε να πω την γνωμη μου, επειδη σε μια κριση βαρεμαρας εκανα στο ΚΙΑ ακριβως αυτο ( ειχε 3-3,5 ποντους τζογου στο τιμονι) εκανα ΟΛΑ τα λαθη που περιγραφονται, ( αρχικη ρυθμιση με στριμενο τιμονι, καργαρισμα κεντρικης βιδας κ.λ.π. κ.λ.π. )
και οντως ειχε αποτελεσμα. βεβαια το εκανα λιγο διαφορετικα....

Επειδη οπως ειπα τα εκανα μαλλιά κουβαρια :D :D :D :D :D :D ξεβιδωσα την βιδα κανα δυο στροφες ( οχι το παξιμαδι αυτο ηταν λασκα ετσι κι αλλιως ) και με ενα κατσαβιδι υπο μαλλης αρχισα να καλω βολτες γυρω απο το σπιτι μου σφιγκοντας καθε φορα την βιδαα κατα 1/4 της στροφης ( οχι το παξιμαδι δεν το εσφιγγα) μεχρι που το τιμονι ειχε ελαχιστους τζογους, αλλα καθολου επαναφορα ( Μια μαντρα στο τσακ μου γλυρωσε :D :D :D :D :D :D ). Εκει πλεον ξανα εκανα την βιδα 1/4 πισω, μεχρι να συνελθει η επαναφορα.. Τωρα εχω 2cm τζογο που ομως δεν οφειλωνται πλεον στον ατερμονα αυτον καθ' αυτον αλλα στα υπολοιπα τζιμπλικια του συστηματος...

Μια παρατηρηση και μια ερωτηση...
Η παρατηρηση. Οπως ελεγε και ο δάσκαλος μου στη σχολή οταν ο ατερμονας φτασει να θελει ρυθμισει, εχει φαει τα ψωμια του και απλα του δινεις λιγο ζωη ακομα καθοτι πιθανωτατα η επιφανειακη σκληρηνση των γραναζιων εχει παει περιπατο.....

Η ερωτηση, τα λαδια του ατερμονα αλλαζονται? Συμπληρωνονται? και αν ναι με τι??? καθοτι το δικο μου manoual για το sportage δεν αναφερει καθολου επισκευες παρα μόνο αντικαταστασεις....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Ιούλ 2006, 09:26

η μονη επισημη πληρης καλυψη σε υλικα και εργασια προερχεται απο τις επισημες αντιπροσωπειες, ως γνωστον, ή απο εγκριτες εταιριες σχετικες με το αντικειμενο

τα μονο επισημα quotes εκ των πραγματων προερχονται απο τεχνικα εγχειριδια της κατασκευαστριας εταιριας

αντε να βλεπω περγαμηνες, πιστοποιητικα σεμιναριων ΛΡ και πτυχια

αντε :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιούλ 2006, 14:42

Γιώργο,

οταν πρότεινα εδώ και καιρό να πάμε όσοι θέλαμε για ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ για τα κιβώτια ταχυτήτων LT77 και R380 και όσοι ήθελαν για τα μοτέρ 200/300 Tdi τελικά κανείς δεν επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον του.

Ο σύλλογος έχει την δυνατότητα μαζί με τον σύλλογο των ιδιοκτητών οχημάτων Camel Trophy (και αυτόν τον έχει ιδρύσει ο υπογράφων, και δεν έχει κανένα μέλος στο φόρουμ άρα δεν υπάρχει ε?) να κλείνει θέσεις για τα σεμινάρια (και για την σχολή οδήγησης και για τα events που γίνονται μεταξύ του CTOC και των εκπαιδευτών του G4) αλλά τελικά όταν το χέρι πρέπει να μπει στην τσέπη (για το κόστος των σεμιναρίων και των εισιτηρίων και της διαμονής) όλοι χάνονται.

Οσον αφορά τα τεχνικά εγχειρίδια αυτά υπάρχουν πλέον ελεύθερα ή με σχετικά μικρό κόστος για τα πιό σύγχρονα αυτοκίνητα. Τα παλαιότερα οχήματα όμως (για τα οποία δεν υπάρχει ηλεκτρονικής μορφής έκδοση) μπορούν να αγορασθούν μόνο σαν γνήσιες εργοστασιακές εκδόσεις και σε αυτές και πάλι ο Συλλογος έχει άμεση πρόσβαση λόγω των επαφών τόσο με την επίσημη αντιπροσωπεία όσο και κυρίως με το εργοστάσιο (το οποίο και μας υποστήριζε στο παρελθόν όταν οι ελληνικές αντιπροσωπείες δεν το έκαναν)

Νομίζω αυτά να κάλυψαν μερικές απορείες σου

Το ουσιαστικό όμως είναι ότι δεν πρέπει να γίνεται απλή αντιγραφή όσων κάποιος μπορεί να βρεί στο ιντερνετ αλλά διαχείριση και επιλογή του τί είναι σωστό, δοκιμασμένο και ασφαλές. Και σε αυτό νομίζω ότι πρέπει να είσαι λίγο προσεκτικότερος. Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου αλλά σκέψου ότι μπορεί με τον τρόπο αυτό να επιφέρεις εντελώς ανεπιθυμήτα αποτελέσματα εμπλέκοντας ανθρώπους σε δυσάρεστες περιπέτειες για την ασφάλεια την δική τους ή άλλων τόσο στο δρόμο όσο και εκτός αυτού.
Θεωρώ ότι ήδη τα διάφορα περιοδικά του χώρου στην Ελλάδα έχουν κάνει ιδιαίτερο κακό, μαζί με την αλόγιστη αύξηση της επικινδυνότητας των διαδρομών στις οργανωμένες εκδρομές, αλλά και στους αγώνες. Αυξηση της επικινδυνότητας που θα ήταν αποδεκτή και αναμενόμενη για έμπειρους οδηγούς και σωστά προετοιμασμένα οχήματα (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ και εντός μόνο πίστας για τα trials) αλλά απαράδεκτη και επικίνδυνο όχι μόνο για τους συμμετέχοντες αλλά και για το καλό όνομα των τετρακινήτων εκτός δρόμου οχημάτων και των οδηγών τους όταν αφορά (η αυξηση της επικινδυνότητας) και αρχαρίους οδηγούς ή ελλειπώς προετοιμασμένα αυτοκίνητα τα οποία αγωνίζονται σε κλάσεις που δεν θα έπρεπε.

Επεκτάθηκα σε πολλά αλλά νομίζω ότι η αφορμή άξιζε τον κόπο και περιμένω τις σκέψεις όλων σας.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 23 επισκέπτες