Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

φωτογραφίες ατυχήματος pantg

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

φωτογραφίες ατυχήματος pantg

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Αύγ 2006, 21:00

Αγαπητοί φίλοι,

σήμερα ένα PEUGEOT 206 αποφάσισε να τσακωθεί με την μία μου καμήλα.
Οι φωτογραφίες τραβήχθηκαν αμέσως μετά το ατύχημα στην θέση "Φάρος" στον Ωρωπό.

Ο οδηγός του 206 έχασε λόγω υπερβολικής ταχύτητας και ασχετοσύνης/πανικού τον έλεγχο και τελικά με τα πλάγια έφυγε προς την λωρίδα που εκινείτο ο υπογράφων. (πάτησε φρένο και μετά άφησε το αυτοκίνητο στην τύχη του αντί να πατήσει γκάζι όταν άρχισε να γλιστράει το 206)
Δυστυχώς δεν υπήρχε χώρος για να τον αποφύγω και αν και τον είχα δεί δεν μπορούσα να κάνω όπισθεν παρά μόνο να σταματήσω (λόγω οχημάτων από πίσω μου) και το αποτέλεσμα το βλέπετε στις φωτογραφίες.

Η ζημιά μέχρι στιγμής δείχνει να είναι μία μετώπη, ένα εξωτερικό φτερό, ένα εσωτερικό φτερό, ένα φώς, ένα φλάς, μία γρίλια ψυγείου, ένα καπώ, ένας προφυλακτήρας, μία ζάντα, ένα λάστιχο, δύο μπάρες τιμονιού και ίσως η ράβδος Panhard και μία βάση στήριξης της εμπρός εγκάρσιας δοκού στήριξης του άξονα και ίσως η δοκός.
Υπάρχει σαφής πιθανότητα να έχει πάθει ζημιά και το άκρο του άξονα ή το άκρο του μπιλιοφόρου καθώς και το γκρούπ του τιμονιού αλλά αυτό θα φανεί μόνο αφού λυθεί το σημείο αυτό του άξονα καθώς από ότι φαίνεται ο τροχός απορρόφησε σχεδόν το σύνολο του χτυπήματος στην κολώνα του 206. Η ζάντα έχει γίνει τετράγωνη.
Από το σοκ έχουν φύγει οι σωλήνες από το σύστημα παροχής αέρα στο ταμπλώ και το φτερό που ξηλώθηκε κατά το ήμισυ από το αμάξωμα εμπόδιζε την πόρτα να ανοίξει εντελώς.
Να σημειώσω ότι ήμουν σταματημένος όταν χτυπήσαμε καθώς είχα δεί το 206 να χάνει τον έλεγχο της πορείας του, να γλυτώνει παρά τρίχα τα σταθμευμένα οχήματα στην δική του λωρίδα και μετά να ανοίγεται προς την δική μου.
Επίσης και οι δύο οδηγοί είμασταν δεμένοι με τις ζώνες ασφαλείας.
Το 206 χτύπησε λίγο πίσω από την κολώνα της πόρτας του οδηγού (στην κλειδαριά της πόρτας) και φαίνεται να έχει στραβώσει ολόκληρο.

Ευτυχώς κανείς από τους δύο οδηγούς δεν έπαθε τίποτα.
Αν στο 206 υπήρχε επιβάτης πίσω από τον οδηγό όμως θα είχε τραυματισθεί θανάσιμα καθώς στο επίπεδο του αριστερού νεφρού και της κοιλιακής χώρας είχε σκισθεί το μέταλλο και είχε μπεί μέσα περίπου στα 15 εκατοστά. Το κάθισμα οδηγού του 206 έχει σπάσει από τις βάσεις του και ίσως αυτό να έσωσε και τον οδηγό του από κάποιο σπασμένο πλευρό.
Θεωρώ ότι αν οδηγούσα ένα συμβατικό αυτοκίνητο θα υπήρχε σίγουρα πρόβλημα με το αριστερό μου πόδι.


Το περίεργο είναι πως ακριβώς την ίδια ημέρα πριν από 25 χρόνια ειχε τρακάρει στο ίδιο ακριβώς σημείο και ο μακαρίτης ο πατέρας μου όταν έπεσε επάνω στο αυτοκίνητό του ένα άλλο αυτοκίνητο το οποίο επίσης είχε χάσει τον έλεγχο στην στροφή αυτή.

Ο οδηγός του 206 ανέλαβε την πλήρη ευθύνη, κάτι που του καταλόγισε και η αστυνομία που ήρθε για το συμβάν.
Εχω αυτόπτη μάρτυρα για το ότι ήμουν στη λωρίδα μου, σταματημένος και για το ότι το 206 έχασε τον έλεγχο και με χτύπησε και ο οδηγός του 206 μου έχει υπογράψει υπεύθυνη δήλωση αναλαμβάνοντας την πλήρη ευθύνη του ατυχήματος αλλά και προσωπικά την ευθύνη για την πλήρη αποκατάσταση των ζημιών.

Αφού η ζημιά ήταν τζάμια και σίδερα θέλω να πιστεύω πως τέλος καλό όλα καλά.
pantg
 

Re: φωτογραφίες ατυχήματος pantg

Δημοσίευσηαπό ollram » 16 Αύγ 2006, 07:04

pantg έγραψε:Αφού η ζημιά ήταν τζάμια και σίδερα θέλω να πιστεύω πως τέλος καλό όλα καλά.


Παντελή,

Σίδερα είναι όλα (που δυστυχώς τα αγαπάμε...)

Αλλά το ευτυχές είναι ότι εσύ και ο συνοδηγός εισαστε καλά!!! (έβαλε το χεράκι της και η καμηλίτσα σου!!!)
Πες μας για την τελική ζημιά....

Πάντα φιλικά
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Αύγ 2006, 10:15

Φίλε οllram γειά,

με βάση την πρώτη εκτίμηση της ζημιάς την οποία έκανα εχθές το βράδυ και χωρίς να υπολογίζω πιθανά προβλήματα στον εμπρός άξονα παρά μόνο μία στραβωμένη εγκάρσια δοκό στήριξης του άξονα (εμπρός κόντρα), δύο στραβωμένες μπάρες τιμονιού και αντικατάσταση γκρουπ τιμονιού και όλων των ακρόμπαρων από μηχανικά μέρη το κόστος των ανταλλακτικών σε καινούργια εξαρτήματα αντιπροσωπείας ανέρχεται στα 5.676,30 Ευρώ ΧΩΡΙΣ να ξέρω ακόμη την τιμή του εσωτερικού φτερού ("ράμφος" όπως αποκαλείται στην φαναρτζομηχανική ορολογία στο Ελλαδιστάν) το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και θα πρέπει να γίνει παραγγελία από τα Classic parts στην Αγγλία. Αν υπολογίσει κανείς ότι το κόστος της μετώπης είναι 929 Ευρώ και του καπώ 1002 Ευρώ τότε μάλλον θα πρέπει να ξεπεράσουμε για τα καλά τα 6.500 Ευρώ χωρίς εργατικά, βαφτικά κλπ κλπ.

Αυτά με τιμές για καινούργια γνήσια ανταλλακτικά.

Το καλό είναι ότι βρίσκονται αρκετά από αυτά και μεταχειρισμένα οπότε ίσως να μπορεί να μειωθεί δραστικά το κόστος για να μην υπάρχει πρόβλημα με την ασφαλιστική.

Το μόνο σημείο στο οποίο δεν πρόκειται να δεχθώ μεταχειρισμένα ανταλλακτικά είναι στο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης όπου φυσικά και δεν τίθεται θέμα τέτοια συζήτησης.

Πάντως με την εξαίρεση της αντιπροσωπείας όλα τα άλλα συνεργεία, φανοποία κλπ είναι κλειστά μέχρι και την Δευτέρα (15Αυγουστος γαρ) οπότε τα λέμε από Δευτέρα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Αύγ 2006, 11:15

Παντελή καλημέρα. Όπως είπε και ο φίλος ollram σιδερα είναι. Το ευτύχημα είναι ότι δεν υπάρχουν τραυματισμοί και τέτοια.Το άλλο ευτύχημα είναι ότι δεν ήσουν σε κανένα ευάλωτο (από πλευράς ασφαλειας) αυτοκίνητο. Λυπάμαι βαθύτατα όμως και για την όμορφη και ΣΠΑΝΙΑ Καμήλα σου. Αλήθεια ποια από τις δυο είναι? Θα ήθελα να σου επιστήσω την προσοχή στο θέμα της ασφαλιστικής εταιρίας. Λόγο παλαιότητας του μοντέλου θα προσπαθήσουν να σου κόψουν από την αξια της τιμής ανταλλακτικών. Το κάνουν σχεδόν πάντα. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο ΞΈΡΕΙΣ ΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ. Αν σε περίπτωση που δεν ξέρεις, ρίξε μου ένα τηλέφωνο. Περαστικά στην Καμήλα σου. Φιλικά Νίκος.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Αύγ 2006, 12:17

Νίκο γειά,

είναι η παλαιότερη από τις δύο καμήλες.
Ηταν το αυτοκίνητο των κριτών (Marshal's 1) του 1993 και χρησιμοποιήθηκε και στα τελικά επιλογών πληρωμάτων στην Κωνσταντινούπολη το 1994 και το 1995.
Τον Δεκέμβριου του 1995 το αγόρασα και το χρησιμοποιήσαμε για τις επιλογές των πληρωμάτων του 1996, 1997 και 1998.

Το κόλπο των ασφαλιστικών με την παλαιότητα των αυτοκινήτων το γνωρίζω αλλά οι συμβουλές σου θα είναι ευπρόσδεκτες και πολύτιμες στο να το αποφύγω. Αν θέλεις στείλε μου με προσωπικό μήνυμα το τηλέφωνό σου για να σε καλέσω.

Οπως έγραψα ήδη δεν έχω κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιηθούν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά στο αμάξωμα αλλά στο σύστημα ανάρτησης, διεύθυνσης, μετάδοσης και φρένων δεν πρόκειται να δεχθώ τίποτε άλλο εκτός από καινούργιο σε γνήσιο ή σωστό aftermarket.

Eυχαριστώ και πάλι για την προσφορά βοήθειας και περιμένω το τηλέφωνό σου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Αύγ 2006, 12:31

pantg έγραψε:Νίκο γειά,

είναι η παλαιότερη από τις δύο καμήλες.
Ηταν το αυτοκίνητο των κριτών (Marshal's 1) του 1993 και χρησιμοποιήθηκε και στα τελικά επιλογών πληρωμάτων στην Κωνσταντινούπολη το 1994 και το 1995.
Τον Δεκέμβριου του 1995 το αγόρασα και το χρησιμοποιήσαμε για τις επιλογές των πληρωμάτων του 1996, 1997 και 1998.

Το κόλπο των ασφαλιστικών με την παλαιότητα των αυτοκινήτων το γνωρίζω αλλά οι συμβουλές σου θα είναι ευπρόσδεκτες και πολύτιμες στο να το αποφύγω. Αν θέλεις στείλε μου με προσωπικό μήνυμα το τηλέφωνό σου για να σε καλέσω.

Οπως έγραψα ήδη δεν έχω κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιηθούν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά στο αμάξωμα αλλά στο σύστημα ανάρτησης, διεύθυνσης, μετάδοσης και φρένων δεν πρόκειται να δεχθώ τίποτε άλλο εκτός από καινούργιο σε γνήσιο ή σωστό aftermarket.

Eυχαριστώ και πάλι για την προσφορά βοήθειας και περιμένω το τηλέφωνό σου.

Χαιρετώ


Kαλημέρα και περαστικά...

για να ξέρεις και εσύ πάντως σε δικό μου ατύχημα πρό τριετίας με το disco μου που χρειάστηκε αντικατάσταση μπροστινού φτερού και δύο πορτών κλπ μικροπραγμάτων τα οποία αγόρασα όλα καινούρια - το disco είχε ήδη κλείσει 12 χρονάκια - η ασφαλιστική ούτε μου ανέφερε τίποτε για παλαιότητα, ούτε έκοψε ένα ευρώ. Οπότε θέλει λίγο ψάξιμο το θέμα. Εσύ πάντως μπορείς να ισχυριστείς ότι παθαίνεις ζημιά από την μείωση της αξίας ενός κλασσικού αυτοκινήτου. Επίσης αρκετές αποδείξεις χρήσης ταξί από Ωρωπό αθήνα κλπ μαζί στο φάκελο (άρχισε να μαζεύεις από σήμερα) θα βοηθούσαν νομίζω τουλάχιστον να μην σου κόψουν τίποτε...

ΥΓ:Με πλήρωσε η δική μου ασφαλιστική (aspis) ήταν με φιλικό διακανονισμό αν θυμάμαι καλά...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Skipper » 16 Αύγ 2006, 17:20

Παντελη, τελος καλο ολα καλα...εφοσον χαιρεται ακρας υγειας... ολα τα αλλα ειναι ψεγαδια... που φτιαχνονται!

Ευχομαι τωρα και ταχεια αναρρωση στην καμιλιτσα σου...
:roll:
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 16 Αύγ 2006, 20:58

Πονας να το βλεπεις. Ευχομαι να ειναι το τελευταιο
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 17 Αύγ 2006, 01:16

Θα ήθελα να ήξερα την αντίδραση του οδηγού του 206 όταν κατάλαβε πάνω σε τι έπεσε (αλήθεια, κατάλαβε; ). Πάντως όντως, πονάς να το βλέπεις!

Αφού δεν υπήρξε τραυματισμός, όλα καλά, απλά λίγη υπομονή με την ταλαιπωρία.

:bricks:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spartacus » 17 Αύγ 2006, 10:22

Pantelh krima pragmatika gia to atuxes sumban...oute pou na skeftesai ta sidera ...oti kai na einai ( n empeiria mou edw sta epeigonta kuriws apo troxaia gar ) kalh anarrwsh sthn kamhlitsa....
Prin 5 xronia stamathmenos se kokkino me ena Range Rover 1989 montelo dex8hka ena civic me 74 xrono odhgo apo pisw o opoios den eide to fanari. Sas plhroforw oti phra mono to 42% twn xrhmatwn pou plhrwsa logw palaiothtas!!! kai eixa alla3ei pisw profulakthra de3i ftero kai zanta. Opoios mporei na enhmerwsei gia to pws mporoume na glitwnoume thn palaiothta as mas enhmerwsei parakalw!
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 17 Αύγ 2006, 20:38

Απλά δεν δέχεσαι την αποζημίωση και τους πάς στα δικαστήρια. Εγώ για ζημιά 3.250.000 (δρχ φυσικά) για την οποία μου πρότειναν για λόγους παλαιότητας αλλά και αμφισβήτησης (εκ των υστέρων) από τον πραγματογνώμονά τους της αναγκαιότητας αλλαγής κάποιων μηχανικών μερών και αξεσουάρ, πήρα τελικά δικαστικά (με τους τόκους) 8.990.000 και τους πήρα και βεβαίωση μεταχρονολογημένη για το χαρτόσημο που μου κράτησαν χωρίς να το δηλώσουν και αποδώσουν στην Εφορία (και έφαγαν και πρόστιμο) και το εξέπεσα από την φορολογία μου. (έκανα βέβαια τέσσερα χρόνια να τα πάρω, αλλά το φχαριστήθηκα. Μέχρι ταξί για καθημερινή μετακίνηση μου επεδίκασε το δικαστήριο μιας και το αυτοκίνητό μου ήταν σε ακινησία...)
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Αύγ 2006, 08:41

ΕΥΓΕ ΤΑΣΟ953 ......ΣΩΣΤΟΣ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό spartacus » 18 Αύγ 2006, 10:11

na mas oeis kai to dikhgoro pou eixes !!!
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 18 Αύγ 2006, 19:17

Ένας απλός καθημερινός δικηγόρος της επαρχίας με ποσοστό 15% στην αποζημίωση και όλα τα έξοδα δικά του. Οι δικαστές όταν η υπόθεση φθάνει στα χέρια τους δεν καταλαβαίνουν από παλαιότητες και τέτοια. Το βασικό μας επιχείρημα ήταν πως είχα πρίν το ατύχημα ένα άρτιο και κύρια ασφαλές αυτοκίνητο και τέτοιο έπρεπε να ξαναγίνει, που θα πρέπει να περνάει από ΚΤΕΟ και άρα τί θα πεί παλαιότητα και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά κλπ κλπ. Ακόμα ο δικαστής αναγνώρισε απώλεια εισοδήματος από μένα (είμαι ελ. επαγγελματίας) μιας και λόγω του ατυχήματος με χαρτί από ορθοπεδικό γιατρό έπρεπε υποτείθεται για ένα μήνα να μήν εργάζομαι σύν ταξί για μετακίνηση (με αποδείξεις) σύν τόκους μεχρι την ημέρα της πληρωμής.
Οι ασφαλιστικές (όχι όλες βέβαια) στις μεγάλες ζημιές, ποντάρουν πως δεν έχεις το σύνολο των χρημάτων να το φτιάξεις και άρα κάποια τα χρωστάς και άρα βιάζεσαι να πληρωθείς ώστε να ξωφλήσεις τις υποχρεώσεις σου και πάνω σ'αυτό μας π@δάνε. Άν υποθέσουν λάθος πάντα την πατάνε.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό niva13 » 25 Αύγ 2006, 09:59

to μονο που φοβιζει με το θεμα αποζημιωση ειναι αν η ασφαλιστικη εταιρια του206 ειναι αξιοπιστη στο θεμα αποπληρωμης γιατι ετσι την πατησα με το πρωτο μου αυτοκινητο και τρεχω απο το 2000 για να παρω 1 500 000 δρχ επεσα σε εταιρια που δηλωνε πτωχευση και γνωριζεται τη εχω τραβηξει

ευχομαι καλη αναρωση του αυτοκινητου σου και ψυχικη ηρεμια σε εσενα
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 60 επισκέπτες