Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τζουρασικ Παρκ

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 07:14

Εικόνα Almost there - the styling departments full-size clay model will settle the final shape of the Range Rover. Note the alternative grill styles, and the name "Road Rover" still lingers. By late 1969 the prototypes had served their purpose, and "Line production" was ready to start, and a new chassis numbering scheme was introduced, using the numbers:

355 to signify "Home market RHD",

358 to signify "LHD"

356 to signify "RHD Export"

573 to signify "CKD" kits.

25 of these "Pre-production" Range Rovers were built during late 1969 and early 1970. They were registered in London, with the registration number sequence YVB 151H to YVB 175H.

The first three YVB 151H, YVB 152H and YVB 153H were registered on 2nd January 1970.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 08:02

Εικόνα The Land Rover was designed by the Wilks brothers (at that time Rover was owned by the Wilks family) who had a farm in Anglesey where they drove around in their WW2 Willys Jeep. The very first prototype still had a lot of "borrowed" parts but in the real production they were replaced by british ones. The center steering was still a testimony to the agricultural tractors and was intended to eliminate the need to produce left- and right-hand steering vehicles for different markets.
Τελευταία επεξεργασία από disco και 24 Αύγ 2006, 09:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 08:05

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 08:10

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 08:24

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Αύγ 2006, 08:46

disco έγραψε:Εικόνα Almost there - the styling departments full-size clay model will settle the final shape of the Range Rover. Note the alternative grill styles, and the name "Road Rover" still lingers. By late 1969 the prototypes had served their purpose, and "Line production" was ready to start, and a new chassis numbering scheme was introduced, using the numbers:

355 to signify "Home market RHD",

358 to signify "LHD"

356 to signify "RHD Export"

573 to signify "CKD" kits.

25 of these "Pre-production" Range Rovers were built during late 1969 and early 1970. They were registered in London, with the registration number sequence YVB 151H to YVB 175H.

The first three YVB 151H, YVB 152H and YVB 153H were registered on 2nd January 1970.


Νίκο γειά,

Αυτά τα πρώτα τρία θα πρέπει μάλιστα να είναι που είχαν και διαφορετικό ονομα στο καπώ.
Τα ονόμαζαν VELAR.
Το ένα από αυτά το έχει ακόμη σε τέλεια κατάσταση και το χρησιμοποιεί αρκετά συχνά ο ένας εκ των υπευθύνων σχεδιασμού του αυθεντικού κλασσικού Range Rover.
To δεύτερο είναι σε φάση αναπαλαίωσης/ανακατασκευής.

Το τρίτο αν θυμάμαι καλά αγνοείται.

Το όνομα ROAD ROVER είναι πρωτοχρησιμοποιηθεί σε προσπάθεια της ROVER για station wagon με τετρακίνηση βασισμένο σε κανονικό μοντέλο παραγωγής της εταιρείας (Rover). Κάτι δηλαδή σαν τα Avant της AUDI ή τα Legacy της Subaru αλλά τριάντα χρόνια πριν.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Αύγ 2006, 08:56

Nίκο γειά και πάλι,

η δεύτερη και πέμπτη φωτογραφίες αφορούν το μυθικό center-steer.
Δηλαδή το όχημα που σύμφωνα με τις πληροφορίες, φωτογραφίες και σχέδια που έχουν βρεθεί είχε κατασκευασθεί πρώτο από τους αδελφούς Wilks με βάση το Jeep το οποίο είχαν στο κτήμα τους και το οποίο αποτέλεσε και την πηγή έμπνευσης για το πρώτο Land Rover.

Δυστυχώς ακόμη δεν έχει βρεθεί κάποιο αποδεικτικό στοιχείο για την πραγματική του παραγωγή και αποτελεί το "Αγιο Δισκοπότηρο" της ιστορίας της Land Rover (δηλαδή αυτό που όλοι κυνηγούν να βρούν αλλά κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος για την ύπαρξή του)

Το τιμόνι βρισκόταν στο κέντρο γιατί η πρώτη ιδέα των Wilks ήταν να δημιουργήσουν ένα τρακτέρ το οποίο θα μπορούσε να κινηθεί με άνεση και σχετική ταχύτητα στο δρόμο αλλά θα είχε και χώρους για την οικογένεια ενός αγρότη ή χώρο για εμπορεύματα.
Τα τρακτέρ έχουν το τιμόνι στο κέντρο για καλύτερο έλεγχο του εδάφους και από τις δύο πλευρές, έτσι λοιπόν και η ιδέα για το center steer.

Oι φωτογραφίες που έχεις χρησιμοποιήσει προέρχονται από διαφημιστικά φυλλάδια της εταιρείας και πιθανολογείται ότι το όχημα της φωτογραφίας δεν ήταν λειτουργικό αλλά απλώς είχαν τοποθετήσει τα εξαρτήματα στην θέση αυτή για να εκτιμήσουν την αντίδραση του πιθανού αγοραστικού κοινού.

Πάντως μερικές δεκαετίες μετά το μέχρι πριν λίγο καιρό ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο (η MacLaren F1) είχε και αυτό το τιμόνι στο κέντρο (με δύο συνεπιβάτες δεξιά και αριστερά και λίγο πιό πίσω από τον οδηγό)

Χαιρετώ
[/i]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Αύγ 2006, 09:09

Nίκο γειά και πάλι,

η τρίτη φωτογραφία είναι από τις πρώτες προσπάθειες για παραγωγή station wagon Land Rover και θα πρέπει να είναι το series 1 της Tickford από το 1948 ή 1949.

Τελικά ήταν αυτή η εταιρεία που κέρδισε και την επίσημη αναγνώριση της Land Rover για τα αμαξώματα τύπου station wagon.

Υπάρχει ένα τέτοιο όχημα πλήρως ανακατασκευασμένο/αναπαλαιωμένο (το πράσινο της επομένης φωτογραφίας) και ετοιμάζεται και άλλο ένα.

Εχει εξαιρετικές λεπτομέρειες και ήταν και ένα από τα οχήματα που είχε διαλέξει και η Βασιλική οικογένεια της Αγγλίας για τα εξοχικά της.

--------------

Η "γιαγιά" στις σιδηροτροχιές δεν είναι κάτι σπάνιο για τα Land Rovers.
Ακόμη και τώρα υπάρχουν σε ενεργό υπηρεσία Defenders που κάνουν την ίδια δουλειά στο σιδηροδρομικό δίκτυο στην Αγγλία.
Τον τελευταίο καιρό τείνουν όμως να αντικατασταθούν από UNIMOGs.
Oταν παρουσιασθηκε το Discovery (1989) το εργοστάσιο είχε ετοιμάσει και ένα αντίστοιχο μοντέλο το οποίο έσυρε έναν ολόκληρο συρμό βαγονιών σε εκδήλωση για δημοσιογράφους.

---------------

Το βελγικό όχημα ήταν συναρμολόγησης στο Βέλγιο (CKD) και η ονομασία τους ήταν Minerva. Aπο ένα σημείο και μετά μάλιστα είχαν αρκετή ντόπια προστιθέμενη αξία ώστε ήταν στην ουσία Βελγικής παραγωγής.
Τέτοια οχήματα χρησιμοποίησε μάλιστα και ο στρατός της Ολλανδίας και μερικά και το Λουξεμβούργο.
Στο Βέλγιο μάλιστα και συγκεκριμένα για την Αεροπορία κατασκευάσθηκαν και μερικά μόνο πισωκίνητα Landies τα οποία δεν είναι εμπρός άξονα με σύστημα μετάδοσης.

-------------

Πολύ ωραία συλλογή φωτογραφιών

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Αύγ 2006, 09:15

ollram έγραψε:απ' ότι φαίνεται σε άριστη εξωτερική κατάσταση!!!
Στην Ελλάδα είναι τραβηγμένες???? :D :D :D


Φίλε ollram γειά,

η φωτογραφία με το ανοικτό πράσινο τρίπορτο 107 (όχι 109) σειράς 1 είναι τραβηγμένη εμπρός από τις εγκαταστάσεις των λουτήρων στο Billing.

Για τις υπόλοιπες δεν νομίζω να έχουν τραβηχθεί στην χώρα μας επίσης.

Πάντως το πρώτο Land Rover επίσημης εισαγωγής πήρε ελληνικές πινακίδες το 1949.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 10:03

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 10:07

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 10:13

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 10:14

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 10:21

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 10:57

Εικόνα The Imp was made as a prototype for possible use by the Australian Army -- which stuck with Land-Rover. It has a 2-litre Vanguard motor, part-time 4WD, and fully independent suspension all round by double wishbones and torsion bars.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες