Πήγα στην έκθεση το Σαββάτο το απόγευμα. Τι μου άρεσε ?
1. Kούμπωσα πάνω στο R1. Λές και όταν το σχεδίαζαν πέρασαν τις δικιές μου διαστάσεις στο CAM/CAE. Υπέροχο, τρομερές γραμμές.
2. Koλησα με ορισμένα μοντέλα (Δίποδα, όχι Δίτροχα)
3. Kαταφερα και ανέβηκα πάνω στο LC8. Tότε μαζεύτηκε και πολύς κόσμος στο περίπτερο της HelinMoto. Το ένα πόδι πάταγε με την μύτη και το άλλο κουνιώταν ανάλαφρα στον αέρα 15-20 πόντους πάνω από το έδαφος. Ωραία ... (ααα μιλάμε για το "χαμηλο" LC8) To θέλω το γαμ*****ο....
4. Τωρα που ξεκίνησε για τα καλά ο Ιαπωνικός πόλεμος των 1000cc (άσχετα με τα αλογάκια και τα γραμμάρια) θα δούμε τρομερά πραγματα. Το CBR1000 είναι πολύ όμορφο...
Τι δεν μου άρεσε ?
Ο καφές στην καντινα ήταν πολύ χαλια, άσε που δεν υπήρχαν καρέκλες αρκετές.
Ορισμένα μοντέλα (Δίποδα, όχι Δίτροχα)
Ότι μερικά μοντέλα είναι για λίγους 1.90 και πάνω (LC8). Aν φτάσω το θέμα στα ευρωπαικά δικαστήρια για άνυση μεταχείριση, δικαιόματα μεινοτήτων κτλ λέτε να γίνει τιποτά ???
Δεν είχαν το F4 1000. Θα έπρεπε να ντρέπονται.
Κάποιοι που ανέβαιναιν πάνω στα μηχανακια χωρίς να προσέχουν τις πόρπες (απο τις ζώνες τους) και τα φερμουαρ-κουμπιά από τα μπουφάν τους. Τότε ήταν μου μου πέρασε μια τρομερη ιδέα :
- Να με πιάσει μια "κρίση" (ξέρετε απο αυτές που σε τρελενουν και χτυπιέσαι και αφριζεις κτλ) και να αρχισω το R1 στις κλωτσιές (φοραγα μποτες με πολύ χοντρό πάτο) και να εμφανιστώ την Δευτέρα το πρωι στην YAMAHΑ και να ρωτήσω :
Μήπως υπάρχει κανένα "στραπατσαρισμένο R1, φτηνό ?"
Εντάξη μήν βαράτε αυτό μου ήρθε.
Δεν πρόλαβα τα test-rides γιατί πήγα αργά. Μάλλον θα ξαναπάω. Μέχρι τότε μπορεί να έχω καμια καλύτερη ιδέα....