Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trailer μεταφοράς μοτοσακό.

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Trailer μεταφοράς μοτοσακό.

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 01 Ιούλ 2004, 08:31

Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι την απόκτηση trailer για μεταφορά μοτοσυκλέτας σαν λύση στην μονότονη και βαρετή εθνική.

Χθές το απόγευμα επισκέφθηκα κατασκευαστή ο οποίος μου ζήτησε για trailer με χωρο για τρείς μηχανές, (το σασί είναι ίδιο είτε για 1 μηχανή είτε για δύο ή τρείς ) με φρενα και όλα τα χαρτιά έτοιμα για το Υπουργείο 1000 € :( .

Τα λεφτά μου φάνηκαν πολλά, σκοπεύω φυσικά να ψαχτώ και με άλλους κατασκευαστές . Μήπως τελικά όμως όλοι τόσα ζητάνε ?

Τον Νοέμβρη για να μην ξεχνιόμαστε, έχουμε την Ροδόπη.
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 01 Ιούλ 2004, 09:25

Ποτέ δεν χάνεις αν ψαχτείς λίγο περισσότερο. Τα 1000 πάντως είναι πολλά...
Δες και σε Έλληνες κατασκευαστές και όχι σε εισαγωγείς.

Εικόνα

www.savas.gr

www.stavropoulostrailers.com
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 01 Ιούλ 2004, 09:36

Δυστυχώς φίλε μου pino o Σταυρόπουλος μου είπε για τα 1000 €, και στο site που μου εστειλες βρήκα τον Σάββα τον οποίο πήρα πριν απο λίγα λεπτά τηλέφωνο και μου είπε 1150 €.

Θα συνεχίσω το ψάξιμο, και θα ενημερώσω αν υπάρξει κάτι θετικό .
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Ιούλ 2004, 01:46

Πάντως και για τρέιλερ μεταφοράς αυτοκινήτου τόσα ζητάνε. Κι εμένα μου φαίνονται πολλά. Πάντως, εάν βρείτε κάτι φθηνότερο ενδιαφέρομαι κι εγώ.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 02 Ιούλ 2004, 08:16

Γειά σου ΤAZMANIA,
σαν καταλυτική ημερομηνία έχω το Rally Raid Ροδόπης, μέχρι τότε δεν μπορεί κάποιος κατασκευαστής θα με βαρεθεί. Εσύ ενδιαφέρεσαι για τρέϊλερ μοτοσυκλέτας ?
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι οτι, οτι και να πάρουμε σίγουρα αυτό θα πρέπει να έχει και φρένα.
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 02 Ιούλ 2004, 08:35

Gorgorofteros έγραψε:Γειά σου ΤAZMANIA,
σαν καταλυτική ημερομηνία έχω το Rally Raid Ροδόπης, μέχρι τότε δεν μπορεί κάποιος κατασκευαστής θα με βαρεθεί. Εσύ ενδιαφέρεσαι για τρέϊλερ μοτοσυκλέτας ?
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι οτι, οτι και να πάρουμε σίγουρα αυτό θα πρέπει να έχει και φρένα.

Τα φρενα δεν ειναι απαραιτητα για βαρος μιας-δυο μηχανων,απλα πληρωνεις παραπανω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 02 Ιούλ 2004, 08:45

Απ΄οτι γνωρίζω τα φρένα απαιτούνται στην Ευρώπη και στα χρόνια που έρχονται φέρνουν και όνειρα για Βόρεια Αφρική κ.λ.π. .
Χώρια που μια φορά θα σου τύχει να τα χρειαστείς , εξάλλου όταν κάνεις ενα έξοδο δίνεις κάτι παραπάνω και είσαι σίγουρος .
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 02 Ιούλ 2004, 10:39

Το αν πρέπει να έχει φρένα ή όχι θα το δεις και στις οδηγίες του τουτου....
Πάντως δεκάδες φορές έχω μεταφέρει με τρεϊλερ αγωνιστικά τουτου χωρίς φρένα....

Από την πρώτη φορά πάντως που χρησιμοποιήσαμε τρεϊλερ με φρένα δεν ξαναγυρίσαμε στο απλό τρειλερ.... Η ασφάλεια που παρέχει είναι σε άλλα επίπεδα...


Μήπως θα ήταν χρήσιμο να πάμε όλοι μαζί για να πάρουμε καλύτερη τιμή…..
Θεωρώ ότι πάνω από 500€ είναι απάτη πάντως και κάτι πρέπει να βρούμε σε αυτά τα χρήματα και για 3 μοτοσακό…
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό dista » 02 Ιούλ 2004, 10:41

Τα trailer με φρένα θέλουν πολύ προσοχή :!: . Τόσο κατά την αγορά όσο και στη συντήρηση γιατί αλλιώς γίνονται επικίνδυνα :!: . Να σας πω μια προσωπική εμπειρία για να καταλάβετε :shock: .
Φίλος έχει ένα σκάφος 8 μέτρων καμπινάτο σε trailer με διπλό άξονα και φρένα με ντίζες. Το πρώτο καλοκαίρι σε αρκετές μετακινήσεις όλα πάνε καλά. Επειδή ο φίλος είναι ψείρας, το δεύτερο καλοκαίρι πριν αρχίσει η σαιζόν πάει στο κατασκευαστή του trailer και αλλάζει τις ντίζες και βάζει ανοξείδωτες για να είναι σίγουρος. Ξεκινάμε για Αγ .Κωνσταντίνο να το ρίξουμε. Το σέρνει με ένα Disco και εγώ ακολουθώ με το δικό μου ακριβώς πίσω του. Πριν την είσοδο (στην ευθεία ακόμα) μιας στροφής της εθνικής πηγαίνοντας με 50-55 χλμ. σηκώνει απλώς το πόδι από το γκάζι, χωρίς να φρενάρει (ήταν πολύ πρωί χωρίς κίνηση και δεν είχε χρειαστεί να φρενάρει σχεδόν καθόλου μέχρι τότε) και το trailer αρχίζει να φεύγει λίγο δεξιά-αριστερά μέχρι να πιάσω το VHF να του φωνάξω να μην κάνει το λάθος βλέπω τα stop να ανάβουν. Ένοιωσε το κούνημα στο αυτοκίνητο και ενστικτωδώς πάτησε λίγο το φρένο. Η κατάσταση χειροτερεύει, εμένα με έχει κόψει κρύος ιδρώτας φωνάζοντας στο VHF πάτα γκάζι πάτα γκάζι μη φρενάρεις. Δύσκολα πράγματα δηλαδή για κάποιον που δεν είναι εκπαιδευμένος σε κάτι τέτοιο και αντίθετο με το ένστικτο. Ο φίλος δεν ακούει, στο πανικό του φρενάρει περισσότερο, το εκκρεμές μεγαλώνει, το σκάφος φτάνει σχεδόν κάθετα στο αυτοκίνητο που και αυτό κάνει εσάκια και σηκώνετε στις δυο ρόδες στις 45 μοίρες (Disco έτσι) και με το που πέφτει για να σηκωθεί από την άλλη κόβονται οι ιμάντες που κρατούν το σκάφος πάνω στο trailer μένοντας μόνο ο μπροστινός της ανέλκυσης. Δεμένο μόνο από μπροστά το σκάφος σκάει με το πλάι στο δρόμο διπλώνει πάνω στα αυτοκίνητο (η πρύμνη του στη μούρη του αυτοκινήτου), το trailer με στραβωμένη χούφτα όρθιο στα πλάγια και όλα μαζί κάθετα στην εθνική. Ευτυχώς για όλους μας το Disco άντεξε και δε τούμπαρε φρενάροντας και το σκάφος, το σκάφος έφυγε προς τα δεξιά και μείνανε όλα στη δεξιά λουρίδα και αφήσανε χώρο για τα αυτοκίνητα που ερχόντουσαν με 120 και βάλε χλμ. Ευτυχώς δεν χτύπησε κανένας, τα ντεπόζιτα βενζίνης του σκάφους (USA) άντεξαν και δεν έπεσε και κανένας πάνω μας. Από ζημιές, στο Disco στραπατσαρίστηκε όλη η δεξιά πλευρά (σκεφτείτε ότι το κοράκι με την άγκυρα μπήκε όλο στο πίσω κάθισμα), το σκάφος άντεξε και αυτό με ζημιές μόνο στο πολυεστέρα και στις τέντες και μερικοί μώλωπες στους επιβάτες.
Γιατί έγινε όλο αυτό τώρα. Από κακό σύστημα φρένων και κακή ρύθμιση στις ντίζες που φρέναραν ανομοιόμορφα τους δύο τροχούς. Το θέμα ψάχτηκε και επιβεβαιώθηκε αλλά άντε να βρεις άκρη με τον κατασκευαστή :evil: , ευτυχώς που όλα ήταν ασφαλισμένα.
Συμπερασματικά θέλει προσοχή με τα φρένα, καλή συντήρηση και καλή γνώση και εκπαίδευση του οδηγού γιατί τα πράγματα ξαφνικά μπορεί να γίνουν πολύ επικίνδυνα :!: .
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 02 Ιούλ 2004, 11:12

dista αυτο το επεισόδιο που περέγραψες, κατά κάποιο τρόπο μας το περιέγραψε και ο κατασκευαστής (Σταυρόπουλος) οταν τον ρωτήσαμε σχετικά με τα φρένα.

Μας είπε συγκεκριμμένα οτι οταν αφήσεις το πόδι σου απο το γκάζι, και χωρίς να πατήσεις φρένο, τότε "ΟΠΛΙΖΕΙ" το φρένο του τρεϊλερ, κατά κάποιο τρόπο κάνει αυτό που κάνει και ενα ρυμολκούμενο όχημα με ιμάντα, δεν αφήνει τον ιμάντα να ακουμπήσει στο έδαφος. Ουσιαστικά δηλαδή το τρεϊλερ υποβηθάει στην πέδηση.

Φαντάζομαι τι τρομάρα θα πήρατε με το συμβάν.

Ακόμη ο ίδιος κατασκευαστής μας είπε οτι με αυτό το σύστημα κάνεις και οικονομία στα τακάκια του αυτοκινήτου .

Πάντως συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, το να ρυμουλκείς έστω και μικρό τρεϊλερ απαιτεί εκπαίδευση και ετοιμότητα, πόσο μάλλον όταν σκοπεύεις να βάζεις 2-3 μοτοσυκλέτες πάνω σε αυτό και χειμώνα - καλοκαίρι να ταξιδεύεις.

Η ιδέα του superspy είναι ωραία, πρέπει ίσως να κινηθούμε ομαδικά για να πετύχουμε καλλύτερη τιμή.
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 02 Ιούλ 2004, 12:56

dista έγραψε:Τα trailer με φρένα θέλουν πολύ προσοχή :!: .
...
Γιατί έγινε όλο αυτό τώρα. Από κακό σύστημα φρένων και κακή ρύθμιση στις ντίζες που φρέναραν ανομοιόμορφα τους δύο τροχούς. Το θέμα ψάχτηκε και επιβεβαιώθηκε ...

Αγαπητοί μου φίλοι,

το κακό δεν ξεκίνησε από τα φρένα, αλλά από κάκιστη ισορόπηση - φόρτωση του trailer. Από τις εμπειρίες μου με τροχόσπιτο και επί δεκαετίας και πλέον μηνιαίες διακοπές στην Ευρώπη και πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ταξίδι με αυτό, το Α και το Ω στην σωστή ρυμούλκηση είναι η εξισορόπηση του βάρους στον(-ους) άξονα(-ες) ώστε το κάθετο βάρος στον κοτσαδόρο να είναι αυτό που πρέπει, συνήθως σύμφωνα με τον κατασκευαστή του κοτσαδόρου μέχρι +50 kg.

Μετά από πολλές παρεμφερείς εμπειρίες (τα πρώτα χρόνια) συνειδητοποιήσαμε ότι ανάλογα με το που έχεις το βάρος στο ρυμουλκούμενο (εμπρός ή πίσω) η συμπεριφορά του άλλαζε ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ. Το συμπέρασμα που καταλήξαμε είναι να υπάρχει το βάρος μπροστά ΟΧΙ ΠΙΣΩ και να μην υπερβαίνει το μέγιστο του κοτσαδόρου. Με υπερβολικό βάρος εμπρός καταπονείται βέβαια η πίσω ανάρτηση του αυτοκινήτου και χαμηλώνει επικίνδυνα με συνέπεια να "βρίσκει" πιο εύκολα. Με τέτοια ρύθμιση ακόμα και σε φρενάρισμα πανικού σε ευθεία, το ρυμουλκούμενο δεν θα προβληματίσει καθόλου υπό την προϋπόθεση ότι τα φρένα είναι ΟΚ.

Από το περιστατικό του Dista εκτιμώ ότι το κέντρο βάρος του σκάφους ήταν πολύ πιο πίσω από τον άξονα του trailer με συνέπεια την εύκολη έναρξη ταλάντωσης (waving).

Αυτά τα ολίγα από την εμπειρία μου, που ελπίζω να βοηθήσουν κάποιους να αποφύγουν τα χειρότερα. :?
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 03 Ιούλ 2004, 02:33

Gorgorofteros έγραψε:Γειά σου ΤAZMANIA,
σαν καταλυτική ημερομηνία έχω το Rally Raid Ροδόπης, μέχρι τότε δεν μπορεί κάποιος κατασκευαστής θα με βαρεθεί. Εσύ ενδιαφέρεσαι για τρέϊλερ μοτοσυκλέτας ?
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι οτι, οτι και να πάρουμε σίγουρα αυτό θα πρέπει να έχει και φρένα.


Όχι γι' αυτοκίνητο θέλω. Θα συμφωνήσω με τον Σπύρο.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 03 Ιούλ 2004, 20:07

Gorgorofteros έγραψε:Δυστυχώς φίλε μου pino o Σταυρόπουλος μου είπε για τα 1000 €, και στο site που μου εστειλες βρήκα τον Σάββα τον οποίο πήρα πριν απο λίγα λεπτά τηλέφωνο και μου είπε 1150 €.

Θα συνεχίσω το ψάξιμο, και θα ενημερώσω αν υπάρξει κάτι θετικό .

Γιά δείτε τί πουλάνε έξω!!!! http://www.truckscout24.de/search/list. ... he+starten
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό dista » 06 Ιούλ 2004, 10:24

Αγαπητέ μου Dr.
Επειδή ασχολούμαι από το 84 με ρυμούλκηση, από μικρά φουσκωτά μέχρι καμπινάτα αρκετών μέτρων και τόνων, τροχόσπιτα τροχοσκηνή κλπ, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το ζύγισμα στο ρυμουλκούμενο παίζει το σπουδαιότερο ρόλο (στο σκάφος το ίδιο συμβαίνει και για τη πλεύση). Έτσι πάντα τα ρυθμίζω έτσι που να έχουν στο κοτσαδόρο 35-40 κιλά. Το συγκεκριμένο σκάφος ήταν ζυγισμένο ακόμα και στο βάρος στα δεξιά – αριστερά (σου είπα ο φίλος είναι ψείρας, το πήγε σε διπλή πλάστιγγα). Όσο για το βάρος στο κοτσαδόρο είχε ρυθμιστεί με το νερό στα τάνκια. Κακή ρύθμιση στις ντίζες, που φρέναρε πολύ περισσότερο τον ένα τροχό σε συνδυασμό με το μεγάλο ύψος (εσω-εξω κινητήρα και καμπίνα) και βάρος άρχισαν τη ταλάντωση που μεταφέρθηκε στο αυτοκίνητο και έγινε το κακό (δοκίμασε να φρενάρεις με προβληματικά φρένα στο Niva σε είσοδο στροφής, προσπάθησε να διορθώσεις φρενάροντας περισσότερο και θα δείς :shock: ). Είναι ο ίδιος λόγος που διπλώνουν οι νταλίκες σε ολισθηρό οδόστρωμα με κακά λάστιχα και φρένα :evil: .
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 06 Ιούλ 2004, 11:04

Απο τη μικρή εμπειρία που έχω ρυμουλκώντας το σκάφος μου θα συμφωνήσω και με τον Dr και με τον Dista.

Το ζύγυσμα του βάρους είναι σημαντικός παράγοντας, τόσο στη οριζόντια όσο και στη ξάθετη κατανονή του.

Εχω δεί σημαντικές διαφορές ρυμουλκώντας το σκάφος μου (1100 κιλά περίπου) με διαφορετικά αυτοκίνητα. Δηλαδή το μήκος και βάρος του οχήματος που ρυμουλκεί παίζει σημαντικό ρόλο.

Επίσης ρόλο παίζει και το υψος του αυτοκινήτου και άρα και του κοτσαδόρου.

Το τρειλερ μου έχει φρένα με ντίζες και ταμπούρα αλλά αν θα αγόραζα ξανά θα το έπαιρνα με δισκόφρενα και υδραυλικό μηχανισμό.

Τέλος, η ρυμούλκιση τρειλερ με βάρος μέχρι 500 κιλά , κατά την αποψη μου δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη ή προβληματική
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες