Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τεκμήρια.

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Τεκμήρια.

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 01 Σεπ 2008, 19:44

Ακούγεται εντονότατα οτι θα επανέλθουν τα τεκμήρια συντήρησης ΙΧ κλπ.
Πάρτε μια ιδέα για το τί ίσχυε παλαιότερα..

http://img396.imageshack.us/my.php?imag ... riaea8.jpg
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό sinapias » 03 Σεπ 2008, 07:21

και να ηταν μονο αυτο....

καλα μας κανουν....
Άβαταρ μέλους
sinapias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2007, 10:36
Τοποθεσία: Αργοστολι

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 09 Σεπ 2008, 10:07

Αλλαγή ρότας για τα τεκμήρια

09/09/2008
08:48


Του Νεκτάριου Νώτη

Μία εβδομάδα μετά από τη δήλωση του υπουργού Οικονομίας Γιώργου Αλογοσκούφη για διεύρυνση των τεκμηρίων, μέσω της επαναφοράς παλαιών, και στη σκιά έντονων αντιδράσεων, το υπουργείο Οικονομικών έδωσε διευκρινίσεις γύρω από το πώς θα επανέλθει ο τεκμαρτός υπολογισμός του φόρου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το υπουργείο πέραν του ότι δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση, στην ανακοίνωση τονίζεται χαρακτηριστικά ότι «η θέσπιση των τεκμηρίων διαβίωσης θα γίνει σε ρεαλιστική βάση και θα αφορά μόνον εκείνους που οι δηλώσεις φορολογίας των εισοδημάτων τους απέχουν σημαντικά από τα πραγματικά τους εισοδήματα».

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Πληροφορίες του Capital.gr αναφέρουν ότι στο οικονομικό επιτελείο μελετάται η αύξηση του συντελεστή απόκλισης, βάσει του οποίου ένας φορολογούμενος πληρώνει φόρο με βάση τα τεκμήρια.

Ποιος είναι ο συντελεστής απόκλισης; Πρόκειται για ένα συντελεστή, ο οποίος κρίνει αν το δηλούμενο εισόδημα αντιστοιχεί στον τρόπο διαβίωσης του φορολογούμενου ή όχι. Το παρακάτω παράδειγμα είναι χαρακτηριστικό:
Έστω ότι φορολογούμενος δηλώνει ετήσιο εισόδημα 20.000 ευρώ το χρόνο. Αν, με βάση τα περιουσιακά του στοιχεία, το τεκμαρτό εισόδημα είναι πάνω από 24.000 ευρώ, δηλαδή η απόκλιση δηλούμενου-τεκμαρτού είναι πάνω από 20%, τότε ο φορολογούμενος φορολογείται με βάση το τεκμαρτό εισόδημα.

Τι αλλάζει τώρα; Η πρόταση, που έχει πέσει στο τραπέζι, είναι να διευρυνθεί αυτός ο συντελεστής και από το 20%, να φτάσει στο 30 έως και το 40%. Δηλαδή, στο παραπάνω παράδειγμα, ο τεκμαρτός τρόπος υπολογισμού του φόρου να επιβληθεί αν το τεκμαρτό εισόδημα ξεπερνά τα 26.000 ή τα 28.000 ευρώ.

Για ποιο λόγο προτείνεται αυτή η αλλαγή; Ως αντιστάθμισμα της διεύρυνσης των τεκμηρίων, που θα αγγίζουν πλέον περισσότερους φορολογούμενους. Στην ίδια πρόταση, μάλιστα, στόχος είναι η επιβολή των τεκμηρίων να «πιάσει» αυτούς που πραγματικά φοροδιαφεύγουν και όχι τους χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους, που άλλωστε δεν έχουν και πολλά περιθώρια φοροδιαφυγής και –ούτως ή άλλως– δε φοροδιαφεύγουν. Σε αυτό το πλαίσιο, η ίδια πρόταση περιλαμβάνει την επιβολή τεκμηρίου για:

- Δίδακτρα πάνω από 5.000 ευρώ το χρόνο.

- Ενοίκια πάνω από 1.000 ευρώ το μήνα.

- Ι.Χ. με βάση τους φορολογήσιμους ίππους και όχι την εργοστασιακή αξία.

- Αγορές με πιστωτική κάρτα, ξεχωριστά από τις υπόλοιπες δαπάνες και όχι συνυπολογιζόμενες με αυτές, ώστε να αποφευχθεί η διπλή φορολόγηση.

- Προτείνεται επίσης να μη μειωθεί το όριο των τετραγωνικών για την πρώτη κατοικία.

Πότε αναμένονται οι τελικές αποφάσεις; Το σίγουρο είναι ότι καμία απόφαση δε θα ληφθεί πριν από τη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου κατά της Φοροδιαφυγής και την υποβολή προτάσεων από τους συμμετέχοντες φορείς.

nectarios.notis@capital.gr
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 14 Σεπ 2008, 23:28

ακριβες αρθρο απο το ΒΗΜΑ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Το ελάχιστο κόστος συντήρησης και χρήσης των ΙΧ αυτοκινήτων, που αποτελούν μόνο το ένα από τα επτά τεκμήρια διαβίωσης τα οποία πρόκειται να εφαρμόσει η κυβέρνηση με τη μορφή των αντικειμενικών δαπανών διαβίωσης, θα προσδιορίσει το υπουργείο Οικονομικών με τη συνδρομή του Συνδέσμου Εμπόρων Αντιπροσώπων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων. Οι 4.700.000 ιδιοκτήτες ΙΧ θα πρέπει να υπολογίζουν ως ετήσια αντικειμενική δαπάνη για τα οχήματα που έχουν στην κατοχή τους ποσό ως 6.030 ευρώ για τα άνω των 4.000 κ.εκ. Πολύ χαμηλότερο είναι το κόστος χρήσης και συντήρησης αυτοκινήτων με κυβισμό ως 2.000 κ.εκ. που φθάνει ετησίως τις 3.446 ευρώ, ενώ στα επίπεδα των 2.200 ευρώ ως 2.650 ευρώ διαμορφώνεται το ετήσιο κόστος για τα οχήματα με κυλινδρισμό κινητήρα από 1.000 ως 1.200 κ.εκ. Οι αντικειμενικές δαπάνες των οχημάτων υπολογίζεται ότι θα αφορούν 13 διαφορετικές κατηγορίες ανάλογα με τον κυβισμό.


οποτε ειμαστε μια χαρα
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 15 Σεπ 2008, 09:49

Πράγματι αν τελικά γίνουν έτσι είναι πιο λογικά τα τεκμήρια και ξεφεύγουν πολλοί. Άραγε αλλάζει και το 50+ εργοστασιακή αξία? Τότε αυτό είναι και ενα + και μειώνονται και για κάποιους!
Βέβαια το καλύτερο θα ήταν να μήν υπάρχουν τεκμήρια! Γιατί όλα είναι αθροιστικά οπότε επιβαρύνουν το σύνολο τεκμηρίων που πιθανόν κάποιος έχει.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34


Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 46 επισκέπτες