Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ??? ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ??? ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Σεπ 2004, 03:52

Δουλεια δεν ειχε ο διαολος.......

Σταχυολογωντας τις διαφορες ανακοινωσεις βλεπω οτι μεχρι στιγμης εχουν ανακοινωθει πανω απο 12 :shock: :shock: :shock: φιλικες και επισημες αγωνιστικες εκδηλωσεις για το διμηνο ΟΚΤ-ΝΟΕ 2004
Ας μην τις απαριθμω και κουραζω.....

Αναρωτιεμαι.......
Γιναμε τοσο πολλοι???(Μακαρι)
Εχουμε τοσο πολλα φραγκα να παμε παντου καθε ΣΚ?? (μαλλον οχι)
Θα εχουν επιτυχια τοσες ταυτοχρονες αγωνιστικες εκδηλωσεις???
η μηπως

Ηρθε η ωρα της Ελληνικης Προχειροτητας??? (Προς θεου μην παρεξηγηθω δεν εννοω καποιον συγκεκριμενο αγωνα απλα αυτη η ξαφνικη υπερπροσφορα με κανει.....να ανησυχω...)

Βεβαιως η επιλογη ειναι θετικο στοιχειο αλλα δεν μπορουσε να υπαρξει καλυτερος συντονισμος??? Καποια στιγμη ειχε γινει μια επιτροπη (ηταν και ο superspy νομιζω) για καλυτερη οργανωση....τι απεγινε???

Αν εμεις οι ερασιτεχνες που γεμιζουμε τις αγωνιστικες εκδηλωσεις σαν συμμετεχοντες η σαν θεατες εχουμε γνωμη τοτε ας ακουστει εδω.

Y.Γ Η Λεσχη Εκαλη που ολοι δεχομαστε σαν εναν απο τους σοβαροτερους Θεσμους στον χωρο με εμπειρια και προσφορα εχει καποια θεση να μοιραστει μαζι μας για το θεμα αυτο?

Tedos
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 25 Σεπ 2004, 11:36

Θα συμφωνήσω με τον Θοδωρή. Το θέμα συζητιέται σε διάφορους κύκλους και τα συμπεράσματα είναι λίγο πολύ κοινά. Είναι δυνατόν να μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει - συμμετάσχει σε 40 ή και περισσότερους αγώνες μέσα σε μια χρονιά; Μάλλον όχι.

Κάποιος θα πει :"Δεν είναι έτσι, οι αγώνες απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό". Αυτό δεν πιστεύω ότι είναι σωστό. Δείτε τις συμμετοχές στους αγώνες του 2004 και θα καταλάβετε ότι τελικά δεν είναι και τόσο διαφορετικό. Σίγουρα υπάρχουν οι σκληροπυρηνικοί για κάθε τύπο αγώνα αλλά η "μάζα" είναι αυτή που πάει σε διάφορους αγώνες και αυτή που τους στηρίζει γενικά.

Όσον αφορά τους οργανωτές, έχουν αποδείξει ότι μπορούν, αλλά οι αγωνιζόμενοι μπορούν ν' ακολουθήσουν; Γιατί οι οργανωτές δεν συνεργάζονται μεταξύ τους για να οργανώνουν ακόμα πιο καλούς αγώνες από κοινού και με περισσότερες συμμετοχές; Να φέρω ένα παράδειγμα: Η Εκάλη φέτος, θα διοργανώσει από κοινού με τον Ιχνηλάτη το experience ακριβώς για να μην γίνουν δύο ίδιοι αγώνες.

Τις απόψεις σας παρακαλώ γιατί το θέμα καιει!
Τελευταία επεξεργασία από tazmania και 25 Σεπ 2004, 12:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό aapo » 25 Σεπ 2004, 12:00

Πολλές μέρες τώρα σκέπτομαι αυτή τήν εκρηξη καί θέλω νά πιστεύω ότι είναι γιά τό καλό τού χώρου. Βάζοντας τίς δηλωμένες εκδηλώσεις κάτω
ιαπίστωσα ότι από 1η Οκτωβρίου μέχρι 15 Δεκεμβρίου υπάρχουν
ι15 εκδηλώσεις σέ έναν χώρο πού πολύ γενικά μπορώ νά πώ ότι ο πυρήνας είναι ό ίδιος καί σέ κάθε εκδήλωση υπάρχουν γύρω από τόν πυρήνα αυτόν καί ωρισμένοι δορυφόροι. Δέν θέλω κανένας νά σκεφθή ότι είμαι αντίθετος πρός οργανωτές πού είναι η προσπαθούν νά μπούν στόν χώρο αυτό πού υπηρετώ ανελιπώς από τό 1986. Εχω κάνει πολλές συζητήσεις πάνω στό θέμα αυτό καί διαπιστώνω ότι πολλοί συμμετέχοντες θά κάνουν πλέον επιλογή τής εκδήλωσης πού θά συμμετάσχουν. ΚΑΝΕΙΣ δέν εχει τήν δυνατότητα κάθε ΣΚ νά λείπη σέ εκδηλώσεις γιά πολλούς λόγους καί ο κυριότερος είναι οικονομικός.
Καί τό πρόγραμμα τού 2005 δέν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Μήπως κανείς έχει υπολογίσει πόσες εκδηλώσεις επίσημες θά έχει γιατί αν υπολογίσουμε καί τίς εκτός προγράμματος θά βγούμε εκτός κάθε λογικής. Ο φίλος μου ο Σπύρος λέει ότι οί πιό καλοί μόνο θα επιβιώσουν καί θά συμφωνήσω μαζί του.

Καί όπως καλώς σκέφθηκε ο tedos πού πάμε αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 25 Σεπ 2004, 12:08

Αυτό ακριβώς προσπαθήσαμε να κάνουμε τον Ιούνη, να ρυθμίσουμε το πρόβλημα για το 2005.

Αν εισακουστούν οι προτάσεις εκείνης της συνάντησης για το 2005 θα έχουμε 25 επίσημους αγώνες και 3 - 4 φιλικούς, σύνολο το πολύ 30, σε σχέση με τους 40 βάλε που είχαμε φέτος. Νομίζω ότι αυτή είναι η απάντηση.

Το 2004 περνάει. Δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε πολλά. Έχουμε μπροστά το 2005. Ας κάνουμε κάτι γι' αυτό, πέρα απο το να επισημαίνουμε τα προβλήματα.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Σεπ 2004, 00:49

Καταρχήν πρέπει να ευχαριστήσουμε τον Tedo. Επισήμανε δημόσια κάτι που εκτιμώ ότι οι περισσότεροι που βρίσκονται στο μικρό χώρο μας, σκέφτονται.

Πόσο εύκολα είναι να απαντήσει κάποιος σε αυτό το θέμα;
Μπορεί κανείς να πάρει πραγματικά αντικειμενική θέση;
Πολύ περισσότερο, μπορεί να πάρει αντικειμενική θέση ένας οργανωτής;

Η σύντομη και ειλικρινής απάντηση, από όσους οργανωτές σέβονται τον εαυτό τους, δεν μπορεί να είναι παρά μόνο μία (προσωπική μου εκτίμηση): Ναι… έχουμε ξεφύγει!

Οποιοσδήποτε προσπαθήσει να «βγει» για λίγο «εκτός» και παρατηρήσει το χώρο εκτιμώ ότι αυτή θα πρέπει να είναι η απάντηση του.

Το θέμα όμως είναι περίπλοκο!

Συλλογίζομαι μερικές μονο παραμέτρους:

1. Τι «ιστορία» έχει στην Ελλάδα το 4Χ4 σε σχέση με τα υπόλοιπα είδη μηχανοκίνητου αθλητισμού;

2. Τι παιδία έχουν οι εμπλεκόμενοι στο χώρο;

3. Πόσοι τελικά ενδιαφέρονται για κάτι παραπάνω;

4. Το σημαντικότερο: τι είναι αυτό που τους ενδιαφέρει;

5. Πόσο μεγάλο ρόλο παίζει το κόστος;

6. Για ποιες «επίσημες» και «ανεπίσημες – φιλικές» εκδηλώσεις μιλάμε; Αυτή στιγμή που όλα αυτά που βαφτίζονται «αγώνες» δεν είναι παρά… παιδιές δηλαδή παιχνίδια!

7. Υπάρχει λόγος το διαγωνιστικό 4Χ4 να γίνει ένα άθλημα – παιχνίδι για λίγους;

8. Διάολε μας μένει καθόλου χρόνος, ώστε να …. πάμε εκδρομή;

9. Πόσοι και πόσο σοβαρά μπορούν να ασχοληθούν με αυτό που μερικοί νομίζουν ότι είναι «αγώνες»;

10. Μήπως δεν μπορούμε να προχωρήσουμε πάνω από το επίπεδο των απλών παιχνιδιών;

11. Έχουν ελπίδα μεγάλες διαγωνιστικές εκδηλώσεις στην χώρα μας και αν ναι ποιας μορφής, αλλιώς γιατί όχι;

12. Έχουμε δικαίωμα να μιλάμε για «περιορισμό» ή αύξηση εκδηλώσεων;

13. Υπάρχουν λογικοί άνθρωποι που να επιμένουν να υλοποιούν / συμμετέχουν σε εκδηλώσεις των 10 -15 πληρωμάτων;

14. Πώς μπορεί το παιχνίδι να γίνει ποιο «τίμιο» για όλους;

15. Μπορεί / έχει δικαίωμα ένας οργανωτής να «απαιτεί» από άλλους οργανωτές να «φύγουν» από το ημερολόγιο;

16. Ποια είναι η κατεύθυνση που θέλουμε να ακολουθήσουμε;

17. Μπορούν οι άνθρωποι να αφήσουν πραγματικά τις προκαταλήψεις που πιθανών έχουν και να συνεργαστούν, χωρίς να προσπαθούν να επιβάλουν την άποψη τους, ώστε να υπάρχει τελικά ο ζητούμενος συντονισμός;

18. 40 εκδηλώσεις φέτος, παράλληλα με τους ολυμπιακούς αγώνες που απομύζησαν το ημερολόγιο, με αποτέλεσμα να «πακτώθουν». Βρίσκεται η βελτίωση στις 25 του 2005;

19. Ποιος έχει το δικαίωμα να κρίνει ποιες είναι οι καλύτερες εκδηλώσεις;

20. Μήπως δεν μιλάμε για τις «καλύτερες» αλλά για αυτές που έχουν πιάσει τον εκάστοτε «σφυγμό» των ενδιαφερωμένων;

21. Μπορεί κάποιος να «δεχθεί» ότι είναι πιο «αργός», «άτυχος», «απροετοίμαστος», «απροπόνητος» κλπ, κλπ από κάποιον άλλο ή πρέπει για να επιζήσει μια οργάνωση να «φροντίζει» να κερδίζουν όλοι;

22. Ποιος τελικά είναι ο ορισμός της «Περιπέτειας / Αδρεναλίνης» και πώς τον αντιλαμβάνονται οι άλλοι;

23. Το Α και το Ω ενός παιχνιδιού / αγώνα είναι ο κανονισμός του. Δεν είναι αρκετό από τον κανονισμό και μόνο μια εκδήλωσης να καταλάβει κανείς την «προχειρότητα»;

24. Δεν είναι λογικό το ότι ο καθένας προτιμά να ασχολείται με αυτό που κάνει καλύτερα;

25. Μπορούμε να «ζήσουμε» χωρίς αγώνες;

Η τελική απόφαση είναι στους συμμετέχοντες!
Αυτοί είναι που με τη συμμετοχή τους θα αποφασίσουν ποιες εκδηλώσεις θα επιζήσουν!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 27 Σεπ 2004, 04:55

Μια περιαρθριτιδα με αναγκαζει να εχω το δεξι χερι σε επιδεσμο και να μην μπορω να γραψω...θα επανελθω ταχιστα ελπιζω σε αυτο το κρισιμο θεμα

ΥΓ Superspy μην ελπιζεις αδικα...Ροδοπη θα τρεξω εστω και με μισο χερι...οποτε...ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΓΥΑΛΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ ΜΟΥ :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Σεπ 2004, 21:24

OK Tedos περιμένουμε....
Άλλες απόψεις;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 28 Σεπ 2004, 08:23

Εμένα αυτό που με ανησυχεί είναι η τάση να γίνουν σχεδόν όλοι οι αγώνες αγώνες ταχύτητας και μάλιστα σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους και χωρίς τις απαραίτητες προϋποθέσεις ασφάλειας για τα αυτοκίνητα (roll cage, αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης, κράνος κλπ.).
Ήδη από τον αγώνα του Ξυλοκάστρου έγιναν ορισμένες παρατηρήσεις και επισημάνσεις από τους αγωνιζόμενους οι οποίες μάλλον έπεσαν στο κενό. Στον 24ωρο αγώνα της Εκάλης είχαμε μικροατύχημα με αγροτικό (ευτυχώς χωρίς συνέπειες).
Και αν φίλοι μου έχουμε σταθοί τυχεροί μέχρι τώρα, κανείς δε μας εγγυάται ότι στο μέλλον θα συνεχίσουμε να είμαστε. Ας μη χρειαστεί να φτάσουμε στο σημείο να αναγκαστούμε (ή να μας αναγκάσουν) να πάρουμε μέτρα κατόπιν εορτής ή γιατί όχι να απαγορευτούν αυτού του είδους οι αγώνες.
Ένα άλλο σημείο που παρατηρώ είναι το κόστος των διάφορων οργανώσεων, όπου παρατηρείται μια μεγάλη διαφορά όσον αφορά τις τιμές. Και αν εμείς υποτίθεται ότι θεωρούμε την τετρακίνηση σαν χόμπυ και διασκέδαση, υπάρχουν κάποιοι που βρήκαν στο πρόσωπό μας μια καλή ευκαιρία για να τα "κονομήσουν" και αυτό με ενοχλεί αφάνταστα. Δεν είναι τυχαίο ότι φέτος οι αγώνες ξεπέρασαν κάθε λογική και προσδοκία σε αριθμό, αν αναλογιστούμε ότι μέχρι πριν από 1-2 χρόνια στο χώρο υπήρχαν πέντε άνθρωποι όλοι κι όλοι (κατά γενική ομολογία των παλιότερων). Και μη μου πείτε ότι δεν υπάρχουν χορηγοί να καλύψουν μέρος τους κόστους, όταν υπάρχει καλή θέληση όλα γίνονται (παράδειγμα το Trophy του Έβρου), απλά οι περισσότεροι θέλουν να παίρνουν χωρίς να δίνουν.
Σε τελική ανάλυση ο καθένας διαλέγει και παίρνει και πιστεύω ότι τελικά θα επιβιώσουν οι ικανότεροι, ελπίζω μόνο να μην καταλήξουν να γίνουν οι αγώνες για τους λίγους και εκλεκτούς αλλά να αποτελέσουν πόλο έλξης για όλους τους λάτρεις της τετρακίνησης - του χόμπι μας.
[/b]
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 28 Σεπ 2004, 13:03

Αντώνη (Metalaxe)

το κόστος μίας διοργάνωσης είναι ανάλογο της σοβαρότητάς της.

Το να γίνουν ασφαλείς οι αγώνες στοιχίζει. Και στοιχίζει σημαντικά. Και το μεγαλύτερο κόστος είναι τα παράβολα συμμετοχής (52 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο) που πάνε στην ΕΛΠΑ και την ασφαλιστική και τα 2000 σχεδόν ευρώ που στοίχίζουν οι κριτές σε κάθε αγώνα. Οπότε τα 100 ευρώ είναι αυτά.

Αν βάλεις έξοδα δημιουργίας του αγώνα, road book, αριθμούς, μπλουζάκια, αυτοκόλλητα, κύπελα κα, πού βρίσκεις την προσπάθεια κερδοσκοπίας; Το ότι κάποιοι, κάποια στιγμή (superspy!!!) έβαλαν το χέρι βαθιά στην τσέπη και έκαναν δωρεάν αγώνα, δεν σημαίνει ότι μπορεί ο καθένας να το κάνει!

Και μεταξύ μας, σε έναν αγώνα το παράβολο είναι το μικρότερο κόστος. Στο αγώνα της Δράμας πχ. έχουμε

1500 χλμ. πήγαινε-έλα = 200 ευρώ βενζίνη
500 χλμ. αγώνας = 150 ευρώ βενζίνη
φαγητό και ύπνος x 3 ημέρες x 2 άτομα = 300 ευρώ
λάστιχα (1 σετ για τρεις αγώνες) = 100 ευρώ
λάδια, ξύδια κλπ. (1 σέρβις/τρεις αγώνες) = 50 ευρώ
πλύσιμο = 30 ευρώ
συμμετοχή = 100 ευρώ

Σύνολο = 930 ευρώ minimum

Τα 50 ευρώ λοιπόν της διαφοράς στη συμμετοχή είναι το 5% του όλου κόστους, για μια οικονομική συμμετοχή!

Το θέμα όμως εδώ είναι άλλο! Μην το μεταθέτουμε αλλού. Είναι το θέμα του πόσοι αγώνες μπορούν να γίνονται. Και θα συμφωνήσω με τον superspy ότι ακόμη και 25 είναι πολλοί.

Η μόνη λύση είναι ο αυτοπεριορισμός. Αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε και ελπίζω να υλοποιηθεί.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 28 Σεπ 2004, 14:14

Tetrakinisi έγραψε:Αντώνη (Metalaxe)

το κόστος μίας διοργάνωσης είναι ανάλογο της σοβαρότητάς της.

Το να γίνουν ασφαλείς οι αγώνες στοιχίζει. Και στοιχίζει σημαντικά.

Μα εδώ είναι το θέμα Γιάννη, πόσο ασφαλείς είναι αγώνες που γίνονται σε δρόμους ανοιχτούς, χωρίς προδιαγραφές ασφάλειας, χωρίς νοσοκομειακά οχήματα, χωρίς ειδικά οχήματα απεγκλωβισμού των αγωνιζόμενων :?: :?: :?: (και αναφέρομαι στους αγώνες γενικότερα και όχι ειδικά σε συγκεκριμένους).
Tetrakinisi έγραψε:Το ότι κάποιοι, κάποια στιγμή (superspy!!!) έβαλαν το χέρι βαθιά στην τσέπη και έκαναν δωρεάν αγώνα, δεν σημαίνει ότι μπορεί ο καθένας να το κάνει!

Όχι βέβαια, αλλά σκέψου ότι από τον πρώτο αγώνα Trail Ride (η σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας) και μετά, πόσοι νέοι "αγωνιζόμενοι" εμφανίστηκαν, πόση δημοσιότητα (και μέσα από τα forum) πήρε ο χώρος, πόσοι νέοι αγώνες εμφανίστηκαν, πόσες εταιρίες του χώρου έκαναν αισθητή την παρουσία τους και γενικά "αναβίωσε" το off road :!: :!:
Αυτό κάτι πρέπει να λέει σε μερικούς :wink: :wink: (δεν αναφέρομαι σε σένα φυσικά).
Tetrakinisi έγραψε:Η μόνη λύση είναι ο αυτοπεριορισμός. Αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε και ελπίζω να υλοποιηθεί.

Ο αυτοπεριορισμός δεν είναι η μόνη λύση, είναι λύση ανάγκης γιατί εκ των πραγμάτων οι πολλοί αγώνες δε θα μπορούν να συντηρηθούν από τους αγωνιζόμενους. Δεν υπάρχει λόγος κάποιος που οργανώνει αγώνες να μειώσει τον αριθμό τους φοβούμενος την έλλειψη συμμετοχών, αν είναι καλύτερος από τον άλλο που οργανώνει αγώνα την ίδια περίοδο δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, ο κόσμος ξέρει (και να μην ξέρει στην αρχή, μαθαίνει στη συνέχεια) να διακρίνει αυτό που τον βολεύει και τον καλύπτει. Ας επιβιώσουν οι καλύτεροι (νόμος της φυσικής επιλογής), αυτοί που δίνουν στον κόσμο αυτό που θέλει.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό jdelis » 28 Σεπ 2004, 15:00

Από την πλευρά μου θα ξαναπώ πως δε μπορώ να βάλω όσους αγώνες διοργανώνονται στο καζάνι "αγώνες 4Χ4". Είναι σα να λέμε πως υπάρχουν πολλοί αγώνες μοτοσυκλέτας. Τι σχέση έχουν τα trial με τα 24άωρα και τα Trail Ride με τα Trophy; Καμία, ούτε και από απαιτήσεις αγώνα ούτε και από προδιαγραφές αυτοκινήτων.

Κοιτάζοντας τις λίστες συμμετοχών διαπιστώνω πως ανάμεσα στους αγώνες αντοχής και στους αγώνες επάθλου (trial, enduro) δεν υπάρχει πάνω από 20% κοινών συμμετοχών. Υπάρχουν άνθρωποι που παρακολουθούν σχεδόν ανελλιπώς τη μία σειρά αγώνων και ούτε σκοπεύουν να πάνε στην άλλη. Άρα δε βλέπω τη σύγκρουση συμφερόντων που αναφέρεται παραπάνω.

Επιπλέον η άνοδος του επιπέδου και του ανταγωνισμού σπρώχνει κάποιους σε βελτιώσεις, που καθιστούν το αυτοκίνητό τους λιγότερο κατάλληλο για αγώνες άλλου είδους. Η εποχή που ήθελε κάποιος να πηγαίνει εκδρομές, να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και για καθημερινή χρήση, και να συμμετέχει σε όλα τα είδη αγώνων και να διακρίνεται κιόλας πέρασε ανεπιστρεπτί. Ή περιμένουμε πως κάποιος θα ανεβαίνει στη Δράμα, θα κάνει 600 χλμ. χώμα και Δευτέρα θα πηγαίνει στη δουλειά του; Ε, δε γίνεται πώς να το κάνουμε.

Ναι οι νέοι αγώνες έβαλαν κόσμο, επειδή όμως έφεραν κάτι που δεν υπήρχε, όχι ότι έκαναν απαραίτητα κάτι καλύτερο. Άνθρωποι που συνάντησα στο Experience πχ. δε νομίζω πως θα εμφανίζονταν ποτέ σε κάποιο trial. Και από την άλλη είδαμε σε τρία διαδοχικά trail ride, με τη συνεχή αύξηση της δυσκολίας και του κόστους συμμετοχής, μία σταθερή μείωση συμμετοχών. Τι σημαίνει αυτό...; Μήπως είναι απλώς συνειδητοποίηση; Ήρθαν πολλοί και έμειναν αυτοί που πραγματικά τους αρέσει και έχουν τη δυνατότητα (ή τη διάθεση) να σηκώσουν το κόστος. Ποιές είναι οι πραγματικές συμμετοχές : οι 80 του Ξυλοκάστρου ή οι 35 της Ρούμελης; Για εμένα σαφώς οι δεύτερες.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 28 Σεπ 2004, 15:05

Metalaxe έγραψε:Αυτό κάτι πρέπει να λέει σε μερικούς :wink: :wink: (δεν αναφέρομαι σε σένα φυσικά).

Αντώνη,
μια και οι αγώνες του Ιχνηλάτη έχουν από τα υψηλότερα παράβολα συμμετοχής (δικαίως κατ' εμένα αφού και η οργάνωση είναι αντίστοιχου επιπέδου) μήπως θα έπρεπε να μας διευκρινήσεις σε ποιούς τελικά αναφέρεσαι; Και μήπως αν αρχίσουμε κάποτε να μιλάμε συγκεκριμένα και να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους θα αρχίσει να βγαίνει καί κάποιο νόημα από αυτές τις συζητήσεις...;
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 28 Σεπ 2004, 15:19

Παρόλο που με κάλυψε ο JDelis, Αντώνη θα ήθελα να σου πω τα παρακάτω:

1. Οι εναλλακτικοί αγώνες 4Χ4 δεν ξεκίνησαν με την Πάρνηθα. Ξεκίνησαν έναν χρόνο πριν, τo 2002, με το 1ο Experience (45 εκκινήσαντες), συνεχίστηκαν με το 1ο 24 Ώρες Ελλάδα (32 εκκινήσαντες), και οι δύο τους αγώνες της Λέσχης Εκάλη 4Χ4 με κανονικό παράβολο. Στη συνέχεια κανονικό παράβολο είχαν το 1ο Garmin Experience και το 24 Ώρες Αττική του ΙΧΝΗΛΑΤΗ (78 και 54 συμμετοχές αντίστοιχα). Άρα τον κόσμο τον φέρνουν οι σωστές διοργανώσεις και όχι το τσάμπα!!!

2. Θεωρείς ότι ο διοργανωτής πρέπει να βάζει το χέρι βαθειά στην στέπη για να τρέχεις εσύ; Οι αντίστοιχοι αγώνες απλών αυτοκινήτων (διήμεροι, σχεδόν 500 χλμ.) με τους ίδιους κριτές, έχουν υπερδιπλάσια παράβολα.

3. Να επαναλάβω ότι το κόστος είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Αν βάλουμε κριτή κάθε 100 μέτρα, ασθενοφόρο κάθε 500, αστυνομικό κάθε 1000, ελικόπτερο σε κάθε ειδική κλπ., τότε για ένα διήμερο αγώνα θα πρέπει να πληρώσεις παράβολο 3.000 ευρώ, όπως γίνεται στους διεθνείς αγώνες 4Χ4. Και εκεί θα σου ζητηθούν συστήματα ασφαλείας τα οποία στοιχίζουν τουλάχιστον 5.000 ευρώ. Όταν θέτεις θέμα για 50 ευρώ, αυτά είσαι διατεθειμένος να τα πληρώσεις;

4. Σαν προσφορά, για όσους έχουν θέσει μέχρι στιγμής θέμα κόστους της συμμετοχής, ο ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ προσφέρει δωρεάν συμμετοχή στο Athens Trophy 2004, με την προϋπόθεση ότι θα ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 28 Σεπ 2004, 16:06

Tetrakinisi έγραψε:...
4. Σαν προσφορά, για όσους έχουν θέσει μέχρι στιγμής θέμα κόστους της συμμετοχής, ο ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ προσφέρει δωρεάν συμμετοχή στο Athens Trophy 2004, με την προϋπόθεση ότι θα ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

:band:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Σεπ 2004, 16:17

Tetrakinisi έγραψε:Στη συνέχεια κανονικό παράβολο είχαν το 1ο Garmin Experience και το 24 Ώρες Αττική του ΙΧΝΗΛΑΤΗ (78 και 54 συμμετοχές αντίστοιχα).

Θα (ξανά)πω και γω κάτι, αν και στο παρελθόν αλλού τα άκουσα ...
Είναι σύμπτωση ότι το Garmin Experience που ήταν τζάμπα για αυτά που πρόσφερε (φαγητό, ύπνο, GPS, υπέροχη διαδρομή, φοβερή οργάνωση), είχε και τόσες συμμετοχές :?: :?: :?:
Δε νομίζω ότι το ζητούμενο είναι πολλοί ή τζάμπα αγώνες, αλλά καλά οργανωμένοι "αγώνες", "παιδιές", "παιχνίδια", "κυνήγια", ή όπως θέλετε με λογικό κόστος (συμμετοχής και αυτοκινήτου). Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι οι αγώνες κοστίζουν, αλλά εαν δε μπορεί ο διοργανωτής να βρει χορηγούς για να καλύψει τα (πολλά) έξοδα, γιατί να μπει στον κόπο? Για να μαζέψει 10-20 συμμετοχές μία φορά και να μην τον ξανακάνει?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες