Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ??? ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 29 Σεπ 2004, 12:06

tedos έγραψε:Γιαννη λογικο κανεις δεν μπορει να διαφωνησει με τη λογικη........
Γιατι ομως αισθανομαι οτι εγινε ενα μοιρασμα για να ικανοποιηθουν ολοι οι οργανωτες ασχετως αν αυτος δεν ηταν ο καλυτερος τροπος για να μπουν νεοι ερασιτεχνες στο χωρο?? Επαθλο 7 αγωνων με 3 Μαd μου ακουγεται καπως...... :? :? :? :?


Να ικανοποιηθούν οι οργανωτές; Δεν θα ικανοποιούντο περισσότερο αν ήταν 6 Trophy και 6 Mud; Δεν θα ήταν μεγαλύτερος ο προβληματισμός που αρχικά έθεσες αν ήταν έτσι;

Απο την άλλη να μπoυν ερασιτέχνες απο τα Trophies; Γιατί ποιοί είναι επαγγελματίες; Αν εννοείς να μπουν καινούριοι, δεν νομίζω ότι τα Trophies είναι το ιδανικό entry level. Πιστεύω ότι η προσωπική σου εμπειρία λέει άλλα.

Αυτοκίνητα που πανε καλά στα Mud, δεν έκαναν τίποτε στον Έβρο!!!
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Σεπ 2004, 12:47

Tetrakinisi έγραψε:[
Να ικανοποιηθούν οι οργανωτές; Δεν θα ικανοποιούντο περισσότερο αν ήταν 6 Trophy και 6 Mud; Δεν θα ήταν μεγαλύτερος ο προβληματισμός που αρχικά έθεσες αν ήταν έτσι;

!!!


Συμφωνουμε απλα ισως δεν εξηγησα οτι θεωρω μεγαλη την αναλογια 4/3.



Απο την άλλη να μπoυν ερασιτέχνες απο τα Trophies; Γιατί ποιοί είναι επαγγελματίες; Αν εννοείς να μπουν καινούριοι, δεν νομίζω ότι τα Trophies είναι το ιδανικό entry level. Πιστεύω ότι η προσωπική σου εμπειρία λέει άλλα.


Σαφως εννοω καινουργιοι λαθος εκφραση...και σαφως τα trophy δεν ειναι entry level...

Υποθετω οτι οι συμμετοχες θα δειξουν τι ζηταει ο κοσμος......
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό jdelis » 29 Σεπ 2004, 13:51

Metalaxe έγραψε:Κι όμως, οι περισσότεροι αυτό κάνουν θέλουμε δε θέλουμε, αν περιμέναμε να υπάρχουν 40 αυτοκίνητα π.χ. με προδιαγραφές μόνο για Trail Ride, 40 με προδιαγραφές μόνο για Trial, 40 με προδιαγραφές μόνο για Enduro, 40 με προδιαγραφές μόνο για Trophy και καμιά 40αριά με προδιαγραφές μόνο για 24ωρα, τότε μιλάμε για 200 αυτοκίνητα με προδιαγραφές αγώνων, κάτι που είναι μάλλον έξω από τις δυνατότητες των περισσότερων από εμάς που έχουμε ένα μόνο αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές.


Αυτό που εννοούσα είναι πως με τη σκληρότητα κάποιων αγώνων είναι λογικό να αναμένει κανείς φθορές, έξοδα και αναμονές σε συνεργεία. Αν κάποιος είναι πρόθυμος να το κάνει αυτό με το καθημερινό του αυτοκίνητο έχει καλώς.

Metalaxe έγραψε:Δηλαδή θεωρείς ότι στους υπόλοιπους 45 (80-35) δεν άρεσε και έφυγαν :?:
Νομίζω ότι η διάθεση πάντα υπάρχει, αυτό που λείπει είναι η δυνατότητα :?


Είπα ή το ένα ή το άλλο. Το αποτέλεσμα είναι ίδιο.

Metalaxe έγραψε:Η συζήτηση δεν έγινε με σκοπό να ονομάσουμε συγκεκριμένες καταστάσεις και ανθρώπους αλλά να θέσουμε προβληματισμούς και δεν έχω καμία διάθεση να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν, ότι δε μου αρέσει απλά δεν το κάνω. Όπως είπα και πριν, ο καθένας κάνει τις επιλογές του, στο τέλος θα φανεί ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο.


Γιατί όχι; Οι αγώνες είναι συγκεκριμένοι και οι διοργανωτές επώνυμοι. Και γιατί να μην έρθεις σε αντιπαράθεση για να υποστηρίξεις την άποψή σου; Το πρόβλημα είναι να μη στενοχωρήσεις κάποιον συγκεκριμένα ή να τεκμηριώσεις όσα λες; Δηλαδή απόψεις του τύπου "κάποιοι θέλου να μας τα παίρνουν κλπ." αλλά από την άλλη "φυσικά και δεν εννοώ τον τάδε, τον δείνα κλπ." είναι περισσότερο εποικοδομητικές; Αν κάποιος θέλει να κάνει κριτική πρέπει να έχει ταυτόχρονα και το θάρρος της γνώμης του.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2004, 14:19

Επιστροφή στο σχεδιαστήριο!


Υπάρχουν αγώνες που ένα «καθαρά νορμάλ» 4Χ4 μπορεί να τα βγάλει πέρα και άλλοι που όχι. Από μόνο του αυτό δημιουργεί τουλάχιστον ΔΥΟ κατηγορίες οχημάτων (κατ’ ελάχιστο) με ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικές προδιαγραφές.

Δεν έχει καμιά ελπίδα για δάφνες, ένα ειδικά μεταποιημένο όχημα για αγώνες υπερπήδησης εμποδίων (βλέπε trial, MAD, trophy κα) αν λάβει μέρος σε ένα αγώνα διάρκειας, ταχύτητας ή αντοχής (όπως θέλετε πέστε το)
Το ίδιο και αν ένα νορμάλ 4Χ4 θελήσει να κάνει αγώνα εμποδίων. Αν τα καταφέρει ούτως η άλλως οι ζημιές θα είναι σημαντικές και θα αντισταθμίζουν το κόστος εξ αρχής προετοιμασίας του για τέτοιους αγώνες.

Επίσης οι παραπάνω δύο χοντρικές κατηγοριοποιήσεις απευθύνονται και σε διαφορετικής φιλοσοφίας οδηγούς (πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις).

Ο κατά βάση, εκδρομικός τύπου ή εξερευνητής, θέλει ένα όχημα αξιόπιστο, ευέλικτο, ευκολοδήγητο και ασφαλές που μπορεί να καταβροχθίζει τα χιλιόμετρα χωρίς να πονοκεφαλιάζει τους επιβάτες του. Το όχημα του, συνήθως, θα έχει τις λιγότερες μηχανικές βελτιώσεις από την αρχική μορφή και με κατεύθυνση συνήθως σε θέματα που προσφέρουν άνεση και κράτημα (βλέπε αμορτισέρ – ελατήρια) και αξιοπιστία, (βελτίωση συστήματος αναπνοής, μπαταρίες, φώτα κλπ).
Ο παραπάνω κύριος, συνήθως όταν λέει «θα πάμε καμιά εκδρομή» εννοεί ότι θα φύγει όσο πιο νωρίς γίνεται την Παρασκευή το απόγευμα, θα διανύσει από 800-1500 χιλιόμετρα και θα επιστρέψει αργά την Κυριακή.

Ο τύπος της «υψηλής και γρήγορης αδρεναλίνης», θα έχει ένα όχημα με ΠΟΛΛΕΣ μεταποιήσεις στον τομέα της ανάρτησης και αρκετές στο σύστημα μετάδοσης ώστε αν ξαφνικά εκεί που πήγε για ψώνια βρεθεί κανά καινούργιο ανάχωμα / γκρεμός / τρύπα του μετρό / ηφαίστειο κ.α. να μπορεί σε κάθε περίπτωση να περάσει από πάνω / μέσα ασχέτως αν κανονικά μόνο ερπυστριοφόρα οχήματα παίρνουν από εκεί!
Είναι ο τύπος που θα ξεκινήσει εκδρομή το Σάββατο το πρωί θα πάει μέχρι πχ τα Μέγαρα και εκεί θα περάσει την υπόλοιπη μέρα για να κάνει από 300-500 μέτρα ανοίγοντας νέο δρόμο στην πλαγιά του βουνού. Δεν του αρέσουν οι υψηλές ταχύτητες / μεγάλες αποστάσεις και ούτως η άλλως το όχημα του ΔΕΝ μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Έχει τρομερή ικανότητα στο να βρίσκει τον πιο δύσκολο δρόμο για να ενώσει δύο σημεία και ταυτόχρονα τεράστια ψυχραιμία και εμπειρία ώστε να περάσει από εκεί κάνοντας το να φαίνεται παιχνιδάκι.

Είναι κάποιος καλύτερος από τους παραπάνω κυρίους; Μα φυσικά όχι! Ο καθένας κάνει ότι του αρέσει περισσότερο και σίγουρα και οι δύο περνάνε καλά.
Μερικές φορές ίσως ο ένας ζηλεύει λίγο τον άλλο, αλλά μόλις βρεθούν στο πεδίο δράσης τους ξεχνάνε τα πάντα!

Οι δύο λοιπόν παραπάνω κύριοι με τα δύο οχήματα τους, ξέρουν από την αρχή ποιοι αγώνες / παιχνίδια κλπ ταιριάζουν σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά.
Ο ένας δε θα βρεθεί στα πόδια του άλλου παρά μόνο στην ταβέρνα της επιστροφής.

Το σημαντικό είναι ο αυτοπροσδιορισμός του καθενός αρχικά σε ποια κατηγορία ανήκει. Δυστυχώς, αν και η ψυχή (βλέπε οδηγός) μπορεί να θέλει, το σώμα (βλέπε 4Χ4) δεν μπορεί να προετοιμαστεί σωστά και για τα δύο είδη.
Και το χειρότερο; Αν η ψυχή προσπαθήσει να προετοιμάσει το σώμα ώστε να μπορεί να κάνει κάτι από λίγο … στο τέλος δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα!

Τώρα... σχετικά με το αν μπορείς με το καθημερινό σου όχημα, να λάβεις μέρος σε αγώνες εκτίμηση μου είναι ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε αγώνες τύπου 24ώρου , Experience, Trail Ride Raid και γενικά αγώνες που γίνονται σε κανονικούς δρόμους και συνθήκες.

Για Trial, Enduro, Trophy & MAD χρειάζεται ειδική προετοιμασία που ουσιαστικά θα αφαιρέσει την δυνατότητα κίνησης στο δρόμο.

Έτσι μπορούμε να πούμε ότι οι αγώνες της χρονιάς «μοιράζονται» στο κοινό τους.
Σίγουρα δεν μπορούμε να τους μετρήσουμε όλους στο ίδιο «τσουβάλι»

Υ.Γ.
Μέχρι τώρα αγώνες εκτός δρόμου γίνονταν ουσιαστικά από ένα οργανωτή και είχαν μια συγκεκριμένη μορφή χωρίς ουσιαστικές διαφοροποιήσεις.

Οι νέες μορφές αγώνων που μπήκαν στο χώρο, ήρθαν από νέους που θέλανε κάτι διαφορετικό από το κατεστημένο.
Μαζί ήρθαν και τα νέα πρόσωπα που τους αρέσανε τα νέα παιχνίδια. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μια έκρηξη εκδηλώσεων που σιγά σιγά θα καταλαγιάσει, θα σταθεροποιηθεί και θα αποκτήσει τους οπαδούς της.

Είναι λογικό, ότι από κει που αναγκαστικά ένας οργανωτής έκανε του κόσμου τους αγώνες μέσα σε μια χρονιά, τώρα αυτή η πίτα (του χρόνου που είναι δεδομένη) θα μοιραστεί σε περισσότερους.

Εκτιμώ ότι έτσι θα ανεβεί και το επίπεδο των διοργανώσεων και των συμμετεχόντων.

Νομίζω ότι η ελευθερία είναι αυτή που θα "ξεκαθαρίσει" το παιχνίδι. Στη συνάντηση που έγινε τον Ιούνιο, πρώτη φορά και άλλη οργανωτές παρουσιάσθηκαν και είπαν τις απόψεις τους και τις ιδέες τους. Εκεί έγινε για πρώτη φορά μια προσπάθεια για περιορισμό εκδηλώσεων και λειτουργία κάτω από κανόνες ώστε να μην κάνει ο καθένας ότι του κατέβει. Αν όλα πάνε καλά εκτιμώ ότι το 2005 θα είναι μια καλύτερη αγωνιστικά χρονιά.

Προσωπικά θα προτιμούσα να «τρέχω» παρά να οργανώνω αγώνες, αλλά το παιχνίδι που μ’ αρέσει δεν το … έπαιζε κανείς!
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 29 Σεπ 2004, 14:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 29 Σεπ 2004, 14:36

superspy έγραψε:...
Για Trial, Enduro, Trophy & MAD χρειάζεται ειδική προετοιμασία που ουσιαστικά θα αφαιρέσει την δυνατότητα κίνησης στο δρόμο.
...


Θεός στους 2Τροχούς, αλλά στους 4... χιχιχιχιχιχι...

Θέλει αρετή και τόλμη... οι περισσότεροι της κατηγορίας αυτής χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση... εκτός του Δουκέρη για να σε προλάβω... και κάποιοι κάνουν και ταξίδια 12.000 χλμ.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2004, 14:45

Tetrakinisi έγραψε:
superspy έγραψε:...
Για Trial, Enduro, Trophy & MAD χρειάζεται ειδική προετοιμασία που ουσιαστικά θα αφαιρέσει την δυνατότητα κίνησης στο δρόμο.
...


Θεός στους 2Τροχούς, αλλά στους 4... χιχιχιχιχιχι...

Θέλει αρετή και τόλμη... οι περισσότεροι της κατηγορίας αυτής χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση... εκτός του Δουκέρη για να σε προλάβω... και κάποιοι κάνουν και ταξίδια 12.000 χλμ.


Οχι Γιάννη....
Αν "χτίσεις" όπως πρέπει ένα 4Χ4 για αυτούς τους αγώνες (ακριβώς όπως έκανε ο Δουκέρης) δεν θα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στο δρόμο. Και δεν μιλάω για να βάλεις απλώς ελατήρια+αμορτισερ και εργάτη, αλλά να στήσεις ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά για αυτούς τους αγώνες με στόχο την κορυφή, χωρίς ζημιές!

Αλλιώς ναι... αν αδιαφορήσεις για τα μηχανικά μέρη και .... υπάρχει και το χρήμα, με λιγότερο εξοπλισμένο αυτοκίνητο κάτι θα καταφέρεις αλλά.... θα σου στοιχίσει λίγο παραπάνω.

Δεν πρέπει να θέλει αρετή και τόλμη!
Δυστυχώς έχω μπει σε αυτοκίνητο αγωνιζομένου στα trial, γεμάτο ιδιοκατασκευές, που... το χρησιμοποιεί καθημερινά και σε εκδρομές αλλά... είναι ΧΑΡΟΣ....
Ήμαρτον κανονικά θα έπρεπε να τον σταματήσουν και να του απαγορεύουν την κυκλοφορία.
Κουνάει τρομερά, «ψαρεύει», δεν πάει πάνω από 80 και... δε μπορούσε να φρενάρει (μα πώς να το κάνει με τέτοια εξωφρενική διαδρομή ανάρτησης!)

Υ.Γ.
Ρε γαμώτο, θεωρώ απαράδεκτο κάποιος να έχει τέτοιο όχημα και να το κυκλοφορεί στο δρόμο!

Παραπάνω δεν εννοούσα την πρόθεση να το οδηγήσεις στους δρόμους με κυκλοφορία αλλά στην ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ να το κάνεις.

Δυστυχώς με τα κώλοΚΤΕΟ που έχουμε ο καθένας κάνει ότι μ@λ@κ!@ θέλει και την βγάζει στο δρόμο μια και αυτός «είναι αλλιώς, αυτός ξέρει!»
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 29 Σεπ 2004, 15:23, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 29 Σεπ 2004, 14:50

jdelis έγραψε:Γιατί όχι; Οι αγώνες είναι συγκεκριμένοι και οι διοργανωτές επώνυμοι. Και γιατί να μην έρθεις σε αντιπαράθεση για να υποστηρίξεις την άποψή σου; Το πρόβλημα είναι να μη στενοχωρήσεις κάποιον συγκεκριμένα ή να τεκμηριώσεις όσα λες; Δηλαδή απόψεις του τύπου "κάποιοι θέλου να μας τα παίρνουν κλπ." αλλά από την άλλη "φυσικά και δεν εννοώ τον τάδε, τον δείνα κλπ." είναι περισσότερο εποικοδομητικές; Αν κάποιος θέλει να κάνει κριτική πρέπει να έχει ταυτόχρονα και το θάρρος της γνώμης του.

Μα βρε Γιάννη μου δεν κάνω κριτική σε κάτι για το οποίο δεν έχω αντίλογο. Αν δηλαδή σου κάνω κριτική ότι ο Χ αγώνας που κάνεις είναι ακριβός και νομίζω ότι με εκμεταλλεύεσαι, θα μου απαντήσεις:
1. Αν νομίζεις ότι είναι ακριβά, κανείς δεν σε υποχρεώνεις να έρθεις :!: :!:
2. Πρέπει να μου αποδείξεις ότι σε εκμεταλλεύομαι, δεν μπορείς να με κατηγορείς χωρίς να έχεις αποδείξεις για αυτό :!: :!:
Θα έχεις και στα 2 δίκιο και δε θα μπορώ να πω τίποτα πλέον :?
Ποιός ο λόγος να ονοματίζω πράγματα και ανθρώπους από τη στιγμή που δεν με πιέζει κανείς να κάνω κάτι που δεν θέλω :?:
Να είσαι σίγουρος ότι αν ποτέ μου απευθυνθείς προσωπικά και νιώσω ότι με προσβάλλεις ή με κοροϊδεύεις ή πας να με γελάσεις, θα έχω το θάρρος να σου το πω ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές :lol:
Ας μη δώσουμε περαιτέρω έκταση στο θέμα γιατί χάνουμε την ουσία :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 29 Σεπ 2004, 16:10

superspy έγραψε:Οχι Γιάννη....
Αν "χτίσεις" όπως πρέπει ένα 4Χ4 για αυτούς τους αγώνες (ακριβώς όπως έκανε ο Δουκέρης) δεν θα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στο δρόμο. Και δεν μιλάω για να βάλεις απλώς ελατήρια+αμορτισερ και εργάτη, αλλά να στήσεις ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά για αυτούς τους αγώνες με στόχο την κορυφή, χωρίς ζημιές!

Αλλιώς ναι... αν αδιαφορήσεις για τα μηχανικά μέρη και .... υπάρχει και το χρήμα, με λιγότερο εξοπλισμένο αυτοκίνητο κάτι θα καταφέρεις αλλά.... θα σου στοιχίσει λίγο παραπάνω.

Δεν πρέπει να θέλει αρετή και τόλμη!
Δυστυχώς έχω μπει σε αυτοκίνητο αγωνιζομένου στα trial, γεμάτο ιδιοκατασκευές, που... το χρησιμοποιεί καθημερινά και σε εκδρομές αλλά... είναι ΧΑΡΟΣ....
Ήμαρτον κανονικά θα έπρεπε να τον σταματήσουν και να του απαγορεύουν την κυκλοφορία.
Κουνάει τρομερά, «ψαρεύει», δεν πάει πάνω από 80 και... δε μπορούσε να φρενάρει (μα πώς να το κάνει με τέτοια εξωφρενική διαδρομή ανάρτησης!)

Υ.Γ.
Ρε γαμώτο, θεωρώ απαράδεκτο κάποιος να έχει τέτοιο όχημα και να το κυκλοφορεί στο δρόμο!

Παραπάνω δεν εννοούσα την πρόθεση να το οδηγήσεις στους δρόμους με κυκλοφορία αλλά στην ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ να το κάνεις.

Δυστυχώς με τα κώλοΚΤΕΟ που έχουμε ο καθένας κάνει ότι μ@λ@κ!@ θέλει και την βγάζει στο δρόμο μια και αυτός «είναι αλλιώς, αυτός ξέρει!»


Θα επιμείνω πως δεν έχεις την απαιτούμενη επαφή...

Ελα να σε πάμε καμία βόλτα με κάποια απο αυτά τα θηρία να δεις πόσο ασφαλή είναι στην κίνηση στο δρόμο και πόσο ικανά εκτός δρόμου!!!

Με το ίδιο αυτοκίνητο που έτρεξα στον Εβρο, στα trail ride σου και στο 24ωρο της Εκάλης, πήγα ταξίδι 11,500 χλμ. στην Ευρώπη. Σίγουρα δεν ήταν οτι πιό άνετο, αλλά ασφαλές ήταν. Τώρα αν σου φαίνεται ότι ένα Disco δεν ειναι άνετο και ασφαλές, μην θες να λέγεσαι και off roader!!!

ΥΓ. Το Πεκίνο ισχύεί;
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό pavlox » 29 Σεπ 2004, 16:12

Tetrakinisi έγραψε:
superspy έγραψε:ΥΓ. Το Πεκίνο ισχύεί;



Τί ? Πώς Πού ??? 8)
Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν δεν πεινoύσαν!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Σεπ 2004, 16:19

Αφηστε το διαγωνισμο γνωσεων και μεινετε στο θεμα μας. Αντε.....

ΥΓ Για το Πεκινο μια περιεργεια την εχω οσο ναναι....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2004, 16:31

Tetrakinisi έγραψε:Θα επιμείνω πως δεν έχεις την απαιτούμενη επαφή...

Ελα να σε πάμε καμία βόλτα με κάποια απο αυτά τα θηρία να δεις πόσο ασφαλή είναι στην κίνηση στο δρόμο και πόσο ικανά εκτός δρόμου!!!

Με το ίδιο αυτοκίνητο που έτρεξα στον Εβρο, στα trail ride σου και στο 24ωρο της Εκάλης, πήγα ταξίδι 11,500 χλμ. στην Ευρώπη. Σίγουρα δεν ήταν οτι πιό άνετο, αλλά ασφαλές ήταν. Τώρα αν σου φαίνεται ότι ένα Disco δεν ειναι άνετο και ασφαλές, μην θες να λέγεσαι και off roader!!!

ΥΓ. Το Πεκίνο ισχύεί;


A. Γιάννη μην επιμένεις γιατί..... τα τέρατα "μας" έχουν φορτηγήσιο σασί και άξονες, είναι φτιαγμένα να κουμαντάρουν πολλά περισσότερα από ότι τα μικρά ιαπωνικά των 1300κ.ε. (γιαυτό πήρα και LR έτσι; Ήξερα τι έπαιρνα και δεν το αλλάζω) και σίγουρα το 110 τα καταφέρνει καλά αλλά όχι όπως του Δουκέρη… έτσι;
(Σπύρο συγνώμη για την πολλαπλή αναφορά στο ονομά σου, αλλά είναι για καλό σκοπό και ... έχεις θέσει και τα standard της κατηγορίας!)

Έχω επίσης "δει" το αυτοκίνητο του Μάριου στην εθνική (LR90 με Petlas 9.00X16) και «τρελές» αναρτήσεις αλλά σωστά σχεδιασμένες και πήγαινε λουλούδι.

Σε ένα μικρό γιαπωνέζικο με πολλές ιδιοκατασκευές μπήκα και ... έφριξα...

Μην θεωρείς δεδομένο ότι όλοι έχουν τις γνώσεις και το "ψάχνουν" και θεωρητικά το πράγμα πριν πάρουν την ηλεκτροκόληση στα χέρια!

Πολλά οχήματα με ακραίες μετατροπές ώστε να αποδώσουν στα trial, πολλές φορές με λάθος υλοποίηση, ΔΕΝ κάνουν για να κυκλοφορούν με ασφάλεια στο δρόμο με ταχύτητες ταξιδιού. Ακόμα και τα εργοστασιακά οχήματα που λαμβάνουν στους αγώνες αντοχής 4Χ4 έχουν περιορισμούς στη διαδρομή της ανάρτησης (μέγιστη διαδρομή τροχού 300mm) έτσι ώστε σε ακραίες περιπτώσεις να είναι υπο έλεγχο.

Πολλές ιδιοκατασκευές για trial (και είναι λογικό) έχουν διαδρομή τροχού 40+ πόντους.... δεν θα ήθελα να ήμουν κοντά σε ένα τέτοιο όχημα αν συμβεί κάτι με 80-90 χιλιόμετρα στο δρόμο!

Τα LR θεωρούνται κορυφαία (όπως είναι από το εργοστάσιο) στη διαδρομή τροχών και έχουν 180mm εμπρός και 210πίσω, (προσοχή μιλάω για διαδρομή τροχού έτσι;)

Β. Το Πεκίνο ισχύει!!

Υ.Γ.
Ίσως το «κακό» πηγάζει άπο την αστοχία του κανονισμού...
Γιατί ο ποιητής ζήταει αριθμό στα Trial.. αφού τα οχήματα δεν "βγαίνουν" στο δρόμο;
Έτσι ουσιαστικά αναγκάζουμε τους ιδιοκτήτες να "παρανομούν" με κάθε τρόπο και να αποφεύγουν το νόμιμο ΚΤΕΟ και μετά να λένε, "έ αφου έχω αριθμό ας το πάω οδηγώντας!"
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2004, 16:44

pavlox έγραψε:
Tetrakinisi έγραψε:
superspy έγραψε:ΥΓ. Το Πεκίνο ισχύεί;



Τί ? Πώς Πού ??? 8)


Lurker..... Εμφανίσθηκες;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pavlox » 29 Σεπ 2004, 16:56

Yes..... 8)
Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν δεν πεινoύσαν!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό friar » 29 Σεπ 2004, 17:24

να το κάψω το γαμημένο
superspy έγραψε: Δεν πρέπει να θέλει αρετή και τόλμη!
Δυστυχώς έχω μπει σε αυτοκίνητο αγωνιζομένου στα trial, γεμάτο ιδιοκατασκευές, που... το χρησιμοποιεί καθημερινά και σε εκδρομές αλλά... είναι ΧΑΡΟΣ....
Ήμαρτον κανονικά θα έπρεπε να τον σταματήσουν και να του απαγορεύουν την κυκλοφορία.
Κουνάει τρομερά, «ψαρεύει», δεν πάει πάνω από 80 και... δε μπορούσε να φρενάρει (μα πώς να το κάνει με τέτοια εξωφρενική διαδρομή ανάρτησης!)

Υ.Γ.
Ρε γαμώτο, θεωρώ απαράδεκτο κάποιος να έχει τέτοιο όχημα και να το κυκλοφορεί στο δρόμο!

Παραπάνω δεν εννοούσα την πρόθεση να το οδηγήσεις στους δρόμους με κυκλοφορία αλλά στην ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ να το κάνεις.

Δυστυχώς με τα κώλοΚΤΕΟ που έχουμε ο καθένας κάνει ότι μ@λ@κ!@ θέλει και την βγάζει στο δρόμο μια και αυτός «είναι αλλιώς, αυτός ξέρει!»


Λοιπόν φίλε μου Superspy αν με αυτό σου το Post θέλεις να φωτογραφίσεις εμένα και το αυτοκινητάκι μου πες το μου ευθέως να το κάψω το γαμημένο η διευκρίνησε για ποιόν μιλάς. γιατί την παραμονή της Πάρνηθας όταν μπήκες ήσουν όλο παρατηρήσεις για τις ιδιοκατασκευές αλλά κατάπιες το 120 χιλιόμετρα με άνεση, μα την επομένη στον τερματισμό του αγώνα παραδέχθηκες στον Pino και τον Azo ότιι όπου με είδες πήγαινα όσο γρήγορα πήγαιναν και οι μηχανές.
Αποφάσισε λοιπόν ποιόν λιδωρείς να ξέρω και γώ να το κάψω το γαμημένο
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2004, 18:14

Φίλε Friar.... χάθηκες....
Δυστυχώς δεν έχεις το προνόμιο να είσαι ο μοναδικός με «μικρό ιαπωνικό» με μετατροπές.....
Αν θυμάσαι καλά οι ιδιοκατασκευές που σου τόνισα ότι ήταν προβληματικές έχουν σχέση με άλλα θέματα πολύ σοβαρότερα, τα οποία σου τεκμηρίωσα δεόντως και ελπίζω να τα έλαβες υπόψη σου. Επίσης εξέφρασα την απορία μου πώς δεν τις είχε προσέξει κανείς άλλος ώστε να σε προστατέψει.
Δε χρησιμοποίησα το παράδειγμα στο παραπάνω post (είναι άλλο το θέμα μας) για να θίξω κανέναν προσωπικά και (ούτε θα το κάνω μέσα από εδώ) αλλά για να εξηγήσω τι εννοούσα με έμφαση. Αν επιμένεις μπορώ κάλλιστα να αλλάξω τη φράση μου με ένα υποθετικό παράδειγμα.
Επίσης επιβεβαιώνω ότι στο άσχημο πετρόδρομο το όχημα σου ήταν το ίδιο γρήγορο με τις μοτοσυκλέτες, χωρίς όμως αυτό να λέει τίποτα άλλο παραπάνω.
Εκτιμώ ότι θα ήταν πιο γόνιμη η βοήθεια σου στο συγκεκριμένο θέμα, αν πιστεύεις ότι εμπίπτεις στο παραπάνω παράδειγμα, αν δεν έκαιγες το γαμημένο αλλά έκανες κάτι γιαυτό. Σε πρώτη φάση τα θέματα που σου υπέδειξα τότε (χωρίς άλλη αναφορά) ήταν για μένα πιο προβληματικά αλλά διορθώσιμα και ελπίζω να έχεις προχωρήσει ήδη στις απαραίτητες βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες