Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ??? ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Σεπ 2004, 17:57

Δυστυχώς το πρόγραμμα μου είναι φορτωμένο για μερικές μέρες λόγω σεμιναρίων.
Υπόσχομαι όμως να προσθέσω αρκετές σκέψεις μου σύντομα.

Προς το παρόν, διάβασα τα σχόλια σας και με μερικά συμφωνώ, μερικά όχι (λογικό δεν είναι;)

Για να «ρίξω» λίγο λάδι στη φωτιά (αστειεύομαι έτσι;) παραθέτω δύο μόλις παραγράφους από τον κανονισμό του αγώνα τους παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής Rally D’ Orient που οργανώνεται από Γάλλους (για να μην έχουμε παρεξηγήσεις και αρχίσουν οι ιστορίες για την Τουρκία) με απευθείας έγκριση της FIA και της FIM. Ο συγκεκριμένος οργανωτής τα παλαιότερα χρόνια είχε κάνει και άλλους αγώνες όπως Παρίσι Μόσχα Πεκίνο, Παρίσι Βλαδιβοστόκ και φυσικά το Master Rally που το 2002 πέρασε από την Ελλάδα κάνοντας δύο ειδικές στην Μακεδονία (με τους ίδιους κανονισμούς - έτσι;)

Απόκομμα Α: Κόστος συμμετοχής

Εικόνα

Απόκομμα Β: Επεξήγηση ότι οι ειδικές του αγώνα είναι ΟΛΕΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ (και δεν μιλάμε για έναν απλό αγώνα regularity ετσι; Οι ΜΩΤ ήταν μεταξύ 75-85χλμ/ω)

Εικόνα

(Μπορείτε να "κατεβάσετε" τους κανονισμούς και λεπτομέρειες του αγώνα στο http://www.renemetge-concept.com/uk/telecharg.htm )


Σύντομα αξίζει να αναφέρω τα εξής:
Η οργάνωση είχε 3 οχήματα των 3 ατόμων το καθένα (όλοι γάλλοι).
Η μια ομάδα έκανε την εκκίνηση της απλής το πρωί και τον τερματισμό (flying) της ειδικής το απόγευμα, η δεύτερη έκανε την εκκίνηση της ειδικής και τον τερματισμό της απλής το βράδυ.
Η τρίτη έκανε τον ενδιάμεσο στο σημείο ανεφοδιασμού και το bivouac το βράδυ.

Άλλοι ενδιάμεσοι δεν υπήρχαν.....

Υπήρχαν δύο 4Χ4 που έκαναν τη διαδρομή του αγώνα με τους γιατρούς σε χαλαρούς ρυθμούς + ένας ουραγός.
Επίσης υπήρχαν και δύο ελικόπτερα από την οργάνωση και … αυτή ήταν όλη η ομάδα του αγώνα.
Την πρώτη μέρα που πήγαμε να βγάλουμε φωτο στο σημείο ανεφοδιασμού, σε ερώτηση που έκανα στο ΣΕΔ, βλέποντας αγροτικό να μπαίνει αντίθετα στην ειδική μου εξήγησε ότι δεν είναι δυνατόν να περιμένω ότι θα κλείσουν όλη την ειδική των 350+ χιλιομέτρων (λογικο) και ότι οι αγωνιζόμενοι είναι ενημερωμένοι για αυτό. Μάλιστα μου επέτρεψε να κινηθώ και εγώ στην διαδρομή ώστε να πάω σε κάποιο σημείο με ενδιαφέρον.

Συμπληρώνω τα χρήματα για τον πρόσθετο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ εξοπλισμό (τιμές ενοικίασης έτσι!)
GPS MOTO 230€ +1000€ εγγύηση
GPS CAR/TRUCK 315€ +1000€ εγγύηση
BEACON+SATPHONE+Εξοπλισμός 901€ + 3200€!!!! Εγγύηση
SENTINEL (Σύστημα ειδοποίησης για προσπέραση – αγορά) 230€
Φυσικά πλήρωνες την βενζίνη….

Πόσοι Έλληνες μπορούν να δώσουν τα παραπάνω ποσά; :?:
Πόσοι μπορούν να "βγάλουν" τέτοιου μεγέθους αγώνες; :?:

Από την άλλη τον Αύγουστο έγινε αγώνας (ΟΚ με ιστορικά αυτοκίνητα) Αγγλία – Νορβηγία περίπου 1800 χιλιόμετρα σε ανοικτές χωμάτινες ειδικές με ΜΩΤ από 45-50 (έχει σκεφτεί κανείς πόσα είναι τα 45-50 για ένα, έστω και σωστά προετοιμασμένο όχημα της δεκαετίας του 70;)

Έχω και άλλα να πω, θα επανέλθω! :P :P :P :P

Φιλικά
Σπύρος :lol:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό blackchris » 28 Σεπ 2004, 18:46

Έχοντας πείρα απο διοργάνωση αγώνων παλιότερα, ασχέτων με το αντικείμενο (σκακιστικά τουρνουά) θα πω και εγώ ότι Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ τόσο σε χρήμα όσο και προσωπική εργασία των διοργανωτών, η οποία και δεν γίνεται αντιληπτή απο όσους είναι έξω απο τον χορό.
Σε τουρνουά που διοργανώναμε σε κλειστούς χώρους εμφανίζονταν ένα σωρό αστάθμητοι παράγοντες, και προβλήματα της τελευταίας στιγμής.
Πιστεύω η δυσκολία και η αστάθμητοι παράγοντες πολαπλασιάζοντες γεωμετρικά σε αγώνες τετρακίνησης, οι οποίοι διεξάγονται σε βουνά και σε λαγκάδια, όπου όλα είναι πιθανά.
Νομίζω ότι η γκρίνιες θα περιορίζονταν δραματικά αν οι γκρινιάρηδες μια φορά βοηθούσαν σε μια διοργάνωση γιατί θα καταλάβαιναν τι εστί βερίκοκο, γιατί άλλο η ασφαλής κριτική απ΄ έξω και άλλο απο “μπαρουτοκαπνισμένους” που έχουν πείρα απο διοργανώσεις .
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Σεπ 2004, 19:17

Μια και το συζητάμε καλό θα ήταν ... να απαριθμήσουμε τους αγώνες ανά οργανωτή (ανακοινωμένους, επίσημους, ανεπίσημους, μη πραγματοποιηθέντες ) φέτος, ώστε να ξέρουμε (ξέρουν) όλοι για τι μιλάμε! :lol:

Ξεκινώντας πρώτος αναφέρω:
1. Off-Road.gr + Λέσχη Ξυλοκάστρου, Λιβαδειάς και Δράμας: σύνολο 3 αγώνες

Δεν έχω χρόνο για να απαριθμήσω τους αγώνες από τους άλλους οργανωτές, άμεσα. :huh:
Ελπίζω και παρακαλώ να το κάνει κάποιος άλλος που έχει το χρόνο, ή ακόμα καλύτερα να το κάνουν οι ίδιοι οι οργανωτές, αλλιώς θα κοιτάξω να οικονομήσω λίγο χρόνο να τους βρω και να τους παραθέσω από Δευτέρα. :razz: :razz: :razz:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 28 Σεπ 2004, 19:24

τα ερωτηματα μου ειχαν να κανουν περισσοτερο με το μελλον και τον αριθμο (υπερβολικο κατα την προσωπικη μου γνωμη) των εκδηλωσεων.....

ομως ας δουμε τι εχει ειπωθει

1. Το Κοστος
Εδω να πω στους φιλους μου Μιχαλη και Αντωνη οτι καπου πρεπει να το παρουμε αποφαση...δωρεαν αγωνες δεν κανει κανεις....αρα εμεις σαν ερασιτεχνες βλεπουμε τι κοστιζει τι προσφερει και αναλογα παμε η οχι



Δε νομίζω ότι το ζητούμενο είναι πολλοί ή τζάμπα αγώνες, αλλά καλά οργανωμένοι "αγώνες", "παιδιές", "παιχνίδια", "κυνήγια", ή όπως θέλετε με λογικό κόστος (συμμετοχής και αυτοκινήτου). Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι οι αγώνες κοστίζουν, αλλά εαν δε μπορεί ο διοργανωτής να βρει χορηγούς για να καλύψει τα (πολλά) έξοδα, γιατί να μπει στον κόπο? Για να μαζέψει 10-20 συμμετοχές μία φορά και να μην τον ξανακάνει?



Και από την άλλη είδαμε σε τρία διαδοχικά trail ride, με τη συνεχή αύξηση της δυσκολίας και του κόστους συμμετοχής, μία σταθερή μείωση συμμετοχών. Τι σημαίνει αυτό...; Μήπως είναι απλώς συνειδητοποίηση; Ήρθαν πολλοί και έμειναν αυτοί που πραγματικά τους αρέσει και έχουν τη δυνατότητα (ή τη διάθεση) να σηκώσουν το κόστος. Ποιές είναι οι πραγματικές συμμετοχές : οι 80 του Ξυλοκάστρου ή οι 35 της Ρούμελης; Για εμένα σαφώς οι δεύτερες.


Σε αυτο το σχολιο του γιαννη ειναι ολα τα λεφτα κατ εμε...ποσοι ειναι που τελικα ενδιαφερονται εκει εξω?

Υπαρχουν αρκετοι για ολες αυτες τις εκδηλωσεις που ανακοινωθηκαν το επομενο διμηνο?? Γιατι η suzuki ακυρωσε την πρωτοβουλια της στα Λιβαδια Αραχωβας?? Μηπως τελικα κατασκευαζουμε την κιβωτο του Νωε για να βαλουμε μεσα ενα ζευγαρι κοτες???
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Σεπ 2004, 19:37

Παραθέτω ένα απόσπασμα από απάντηση που είχα δώσει αμέσως μετά την Ρούμελη στο θέμα Μονοήμεροι ή Διήμεροι αγώνες; http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=759
(κάντε ένα κόπο να το θυμηθείτε..... Αξίζει!)

....Μονοήμερες βόλτες σαν της Πάρνηθας και του Ξυλοκάστρου σίγουρα θα συνεχίσουν να γίνονται έτσι ώστε, εύκολα να μπορούν να δοκιμάσουν τους αγώνες αυτούς περισσότεροι.....
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 28 Σεπ 2004, 19:58

jdelis έγραψε:Ή περιμένουμε πως κάποιος θα ανεβαίνει στη Δράμα, θα κάνει 600 χλμ. χώμα και Δευτέρα θα πηγαίνει στη δουλειά του; Ε, δε γίνεται πώς να το κάνουμε.


Κι όμως, οι περισσότεροι αυτό κάνουν θέλουμε δε θέλουμε, αν περιμέναμε να υπάρχουν 40 αυτοκίνητα π.χ. με προδιαγραφές μόνο για Trail Ride, 40 με προδιαγραφές μόνο για Trial, 40 με προδιαγραφές μόνο για Enduro, 40 με προδιαγραφές μόνο για Trophy και καμιά 40αριά με προδιαγραφές μόνο για 24ωρα, τότε μιλάμε για 200 αυτοκίνητα με προδιαγραφές αγώνων, κάτι που είναι μάλλον έξω από τις δυνατότητες των περισσότερων από εμάς που έχουμε ένα μόνο αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές.

jdelis έγραψε:Και από την άλλη είδαμε σε τρία διαδοχικά trail ride, με τη συνεχή αύξηση της δυσκολίας και του κόστους συμμετοχής, μία σταθερή μείωση συμμετοχών. Τι σημαίνει αυτό...; Μήπως είναι απλώς συνειδητοποίηση; Ήρθαν πολλοί και έμειναν αυτοί που πραγματικά τους αρέσει και έχουν τη δυνατότητα (ή τη διάθεση) να σηκώσουν το κόστος.

Δηλαδή θεωρείς ότι στους υπόλοιπους 45 (80-35) δεν άρεσε και έφυγαν :?:
Νομίζω ότι η διάθεση πάντα υπάρχει, αυτό που λείπει είναι η δυνατότητα :?

jdelis έγραψε:μήπως θα έπρεπε να μας διευκρινήσεις σε ποιούς τελικά αναφέρεσαι; Και μήπως αν αρχίσουμε κάποτε να μιλάμε συγκεκριμένα και να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους θα αρχίσει να βγαίνει καί κάποιο νόημα από αυτές τις συζητήσεις...;

Η συζήτηση δεν έγινε με σκοπό να ονομάσουμε συγκεκριμένες καταστάσεις και ανθρώπους αλλά να θέσουμε προβληματισμούς και δεν έχω καμία διάθεση να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν, ότι δε μου αρέσει απλά δεν το κάνω. Όπως είπα και πριν, ο καθένας κάνει τις επιλογές του, στο τέλος θα φανεί ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο.

Tetrakinisi έγραψε:1. Οι εναλλακτικοί αγώνες 4Χ4 δεν ξεκίνησαν με την Πάρνηθα. Ξεκίνησαν έναν χρόνο πριν, τo 2002, με το 1ο Experience (45 εκκινήσαντες), συνεχίστηκαν με το 1ο 24 Ώρες Ελλάδα (32 εκκινήσαντες), και οι δύο τους αγώνες της Λέσχης Εκάλη 4Χ4 με κανονικό παράβολο. Στη συνέχεια κανονικό παράβολο είχαν το 1ο Garmin Experience και το 24 Ώρες Αττική του ΙΧΝΗΛΑΤΗ (78 και 54 συμμετοχές αντίστοιχα). Άρα τον κόσμο τον φέρνουν οι σωστές διοργανώσεις και όχι το τσάμπα!!!

Έχεις δίκιο για τους αγώνες που αναφέρεις, απλά από την Πάρνηθα και μετά μπήκαν πολλοί καινούργιοι άνθρωποι στο χώρο (κυρίως λόγω των forum). Τον κόσμο τον φέρνουν οι σωστές διοργανώσεις με λογικό κόστος (όπως για παράδειγμα το 1o Garmin Experience).

Tetrakinisi έγραψε:2. Θεωρείς ότι ο διοργανωτής πρέπει να βάζει το χέρι βαθειά στην στέπη για να τρέχεις εσύ;


Όχι βέβαια, υπάρχουν και οι χορηγοί, υπάρχουν και οι εθελοντές (πάρα πολλοί από εμάς) :wink: :wink:
Κανείς δε μίλησε για τσάμπα, το χρησιμοποίησα για να δώσω έμφαση στα λεγόμενά μου, νομίζω ότι ήταν προφανές :?

Tetrakinisi έγραψε:4. Σαν προσφορά, για όσους έχουν θέσει μέχρι στιγμής θέμα κόστους της συμμετοχής, ο ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ προσφέρει δωρεάν συμμετοχή στο Athens Trophy 2004, με την προϋπόθεση ότι θα ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.


Το ότι έθεσα έναν προβληματισμό πάνω σε ένα θέμα που έχει απασχολήσει κι άλλους κατά καιρούς, δε σημαίνει ότι ζητάω ελεημοσύνη από κανέναν, ή τσάμπα αγώνες και φυσικά θεωρώ ότι με προσβάλει η "προσφορά" σου την οποία φυσικά δε μπορώ να δεχτώ.

blackchris έγραψε:Νομίζω ότι η γκρίνιες θα περιορίζονταν δραματικά αν οι γκρινιάρηδες μια φορά βοηθούσαν σε μια διοργάνωση γιατί θα καταλάβαιναν τι εστί βερίκοκο, γιατί άλλο η ασφαλής κριτική απ΄ έξω και άλλο απο “μπαρουτοκαπνισμένους” που έχουν πείρα απο διοργανώσεις .


Γιώργο, έχω βοηθήσει σε οργάνωση εθελοντικά, έχω προσφερθεί να ξαναβοηθήσω και θα ξαναπροσφερθώ να βοηθήσω και στο μέλλον για το χόμπυ που αγαπάω, οπότε μάλλον με αδικείς (αλλά τι περιμένεις από γιαπωνέζο :evil: :evil: ).

Ο Μιχάλης (xontros), εξέφρασε με τον καλύτερο τρόπο όσα ήθελα να πω εν κατακλείδι (ίσως να ήμουν λίγο επιθετικός στην τοποθέτησή μου, φταίει η βότκα από την πατρίδα :D :D ), θα σταματήσω εδώ χωρίς να σας κουράσω άλλο :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Σεπ 2004, 20:17

Metalaxe έγραψε:.... θα σταματήσω εδώ χωρίς να σας κουράσω άλλο :wink: :wink:


[-X Αντώνη είσαι λάθος, όμως (μην αρχίσεις να βαράς ακόμα), όχι για τις απόψεις σου πάνω στο θέμα.... ΑΛΛΑ για την παραπάνω φράση σου :( :( :( :(

Χωρίς τις απόψεις όλων δεν κάνουμε τίποτα....
ΝΑΙ μπορεί να διαφωνώ σε κάποια σημεία, να συμφωνώ σε κάποια άλλα, αλλά.... δεν είπε κανείς να σταματήσεις να μιλάς!!! :( :(

Πρέπει να μου δώσεις την ευκαιρία να σε πείσω για την ορθότητα των σκέψεων μου :clubbed: και .... να με υποστηρίξεις! :thumbleft:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό blackchris » 28 Σεπ 2004, 21:24

Metalaxe έγραψε:Γιώργο, έχω βοηθήσει σε οργάνωση εθελοντικά, έχω προσφερθεί να ξαναβοηθήσω και θα ξαναπροσφερθώ να βοηθήσω και στο μέλλον για το χόμπυ που αγαπάω, οπότε μάλλον με αδικείς (αλλά τι περιμένεις από γιαπωνέζο :evil: :evil: ).

Αντώνη μην είσαι παραπονιάρης δεν εννοώ εσένα (μακάρι όλοι οι γκρινιάρηδες να ήταν σαν εσένα), αρπάζοντας την ευκαιρία αναφέρομαι στους κατ΄ επάγγελμα γκρινιάρηδες που ότι και να τους κάνεις το ένα τους βρωμάει και το άλλο τους ξινίζει, και καλό λόγο δεν θα ακούσεις απο το στόμα τους ποτέ.
Άλλωστε η ομάδα του stratego σε θεωρεί ένα απο τα επίσημα φτυαριά της :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Σεπ 2004, 05:20

Metalaxe έγραψε:[θα σταματήσω εδώ χωρίς να σας κουράσω άλλο :wink: :wink:


Αυτο φιλε ουτε για αστειο μη το λες. Αλλωστε προκειται για την τρελλα μας και ειμαστε λιγοι ου τως η αλλως :wink: :wink:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Σεπ 2004, 06:48

Και για να μιλησουμε περι της ταμπακερας ποσοι ειμαστε??

Υπαρχουν περιπου 60 ενεργα μελη στα φορουμ εκ των οποιων οι 45 εχουν ηδη η θα συμμετεχουν στο μελλον σε καποια διαγωνιστικη εκδηλωση

Να υπολογισω αλλους 80 εκτος φορουμ (πολλους απο επαρχια) που ενδιαφερονται και συμμετεχουν επισης??

Εχει καποιος αλλους αριθμους? Αν οχι, αυτο σημαινει οτι 125 αυτοκινητα καλουνται να υποστηριξουν 40 αγωνες ετησιως.... :shock: :shock: :shock: :shock:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 29 Σεπ 2004, 07:57

superspy έγραψε:Πρέπει να μου δώσεις την ευκαιρία να σε πείσω για την ορθότητα των σκέψεων μου :clubbed: και .... να με υποστηρίξεις! :thumbleft:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Σπύρο, Θοδωρή, δε σκοπεύω να "αποσυρθώ" από τις συζητήσεις, απλά για το συγκεκριμένο θέμα θεωρώ πως ό,τι είχα να πω το είπα και πιστεύω να έγινε κατανοητή η θέση μου.
Αν πάλι όχι, τότε θα χρησιμοποιήσω πιο πειστικά επιχειρήματα :punch: :rock: :phear:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Σεπ 2004, 08:32

2. Το έπαθλο θα περιλαμβάνει 7 αγώνες, Mad Challenges και Τrophies, οι οποίοι θα διεξαχθούν σύμφωνα με τον κανονισμό που θα δημοσιευθεί. Οι αγώνες αυτοί είναι:

α. Trophy 12-13 Φεβρουαρίου Λέσχη Εκάλη 4Χ4
β. Trophy 25-27 Μαρτίου Λέσχη Έβρου 4Χ4
γ. Mad 23-24 Απριλίου Λέσχη Εκάλη 4Χ4
δ. Mad 9-10 Ιουλίου Ironteam
ε. Trophy 24-25 Σεπτεμβρίου Σύλλογος Τετρακίνησης Ρόδου
στ. Mad 15-16 Οκτωβρίου ΣΤΕΒΕ
ζ. Trophy 10-11 Δεκεμβρίου Ιχνηλάτης


Kαι φυσικα εχω αντιρρηση και γι αυτο!!! Διοτι προκειμενου να βολευτουν τα Mad τα βαζουμε μαζι με τα Trophy!! Βαλτε αγωνες δηλαδη και οπου ναναι αρκει ναναι ολοι ευχαριστημενοι!!! Μα ρε παιδια κατα την ταπεινη προσωπικη μου αποψη και τα λιγα που εχω δει και διαβαζω τα αυτοκινητα για mad ειναι τελειως διαφορετικη ιστορια....ετσι εγω που ψευτοφιαχνω το αυτοκινητο για να παρω μερος σε κανα trorhy αποκλειομαι αυτοματως αφου δεν μπορω να συμμετεχω στο αλλο.....

Λεω και παλι προσωπικη γνωμη.....
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 29 Σεπ 2004, 11:29

Θοδωρή

δυστυχώς ή ευτυχώς το γκρουπάρισμα των αγώνων είναι αναγκαίο. Οσο δύσκολα είναι για εσένα τα Mud, άλλο τόσο δύσκολα είναι για τα εξειδικευμένα αυτοκίνητα τα Trophy. Και δεν νομίζω ότι το Trophy της Ορεστιάδας είχε να ζηλέψει τίποτε απο τα Mud σε σκληρότητα!!!

Απο εκεί και πέρα η προκύρηξη των επάθλων δεν μπορεί και δεν πρέπει να προσπαθήσει να ικανοποιήσει τον καθένα αγωνιζόμενο. Ο στόχος είναι το καλό των αγώνων 4Χ4, το οποίο οι εμπλεκόμενοι ξέρουν καλά να φροντίζουν, όπως έχει αποδειχθεί ήδη με την βελτίωση του τελευταίου χρόνου.

ΥΓ. ΤΑ 125 αυτοκίνητα είναι ΠΟΛΛΑ. Δεν είναι περισσότερα αυτά που στηρίζουν τα Πρωταθλήματα των αυτοκινήτων στην χώρα μας!!! Αν ο καθένας τρέχει στο 25% των αγώνων, θα έχουμε 30 αυτοκίνητα μέσο όρο σε κάθε αγώνα και 6-7 αγώνες για τον καθένα αγωνιζόμενο. Για πολύ καλό μου ακούγεται αυτό. Που έχεις αντίρριση;

Αντώνη

Έχεις δίκιο για τους αγώνες που αναφέρεις, απλά από την Πάρνηθα και μετά μπήκαν πολλοί καινούργιοι άνθρωποι στο χώρο (κυρίως λόγω των forum). Τον κόσμο τον φέρνουν οι σωστές διοργανώσεις με λογικό κόστος (όπως για παράδειγμα το 1o Garmin Experience).


Θα διαφωνήσω και πάλι, αλλα δεν είναι αυτό που έχει σημασία.

Μπορείς να μας πεις ποιοί είναι οι ακριβοί αγώνες που εννοείς τότε; Το Garmin Experience είχε παράβολο 200 με 300 Ευρώ. Υπάρχει κάτι με μεγαλύτερο σήμερα; Γίνε σε παρακαλώ πιό συγκεκριμένος.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Σεπ 2004, 11:39

[quote="Tetrakinisi"]Θοδωρή

δυστυχώς ή ευτυχώς το γκρουπάρισμα των αγώνων είναι αναγκαίο. Οσο δύσκολα είναι για εσένα τα Mud, άλλο τόσο δύσκολα είναι για τα εξειδικευμένα αυτοκίνητα τα Trophy. Και δεν νομίζω ότι το Trophy της Ορεστιάδας είχε να ζηλέψει τίποτε απο τα Mud σε σκληρότητα!!!

Απο εκεί και πέρα η προκύρηξη των επάθλων δεν μπορεί και δεν πρέπει να προσπαθήσει να ικανοποιήσει τον καθένα αγωνιζόμενο. Ο στόχος είναι το καλό των αγώνων 4Χ4, το οποίο οι εμπλεκόμενοι ξέρουν καλά να φροντίζουν, όπως έχει αποδειχθεί ήδη με την βελτίωση του τελευταίου χρόνου.

[quote]

Γιαννη λογικο κανεις δεν μπορει να διαφωνησει με τη λογικη........
Γιατι ομως αισθανομαι οτι εγινε ενα μοιρασμα για να ικανοποιηθουν ολοι οι οργανωτες ασχετως αν αυτος δεν ηταν ο καλυτερος τροπος για να μπουν νεοι ερασιτεχνες στο χωρο?? Επαθλο 7 αγωνων με 3 Μαd μου ακουγεται καπως...... :? :? :? :?
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 29 Σεπ 2004, 11:46

Όσον αφορά τους αγώνες του 2004

7 αγώνες του επάθλου Trial - Enduro

6 αγώνες του επάθλου Ραλλύ (δύο δεν έγιναν - δεν μέτρησαν)

2 24ωρα (Ιχνηλάτης - Εκάλη)

3 Trail Ride

2 Trophies (Εβρος - Ιχνηλάτης)

4 Mud

1 Experience (Εκάλη - Ιχνηλάτης)

7 Λοιποί (Καβάλα, Αγιος Νικόλαος, Ναύπλιο Χ2, Περιστέρι, Κως, Ατταρτ γυναίκες)

Σύνολο 32

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 40 ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ: Μήπως προσπαθούμε να δημιουργήσουμε εντυπώσεις;

ΥΓ. Αγώνες Οκτωβρίου - Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου

2 Mud

2 Trial

1 Enduro

2 Trophy

1 Experience

2 κυνήγια θησαυρού

1-2 Ραλλύ

Δηλαδή 11 το πολύ 12 αγώνες... Λογικός αριθμός για ένα τρίμηνο!
Tetrakinisi
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες