Δυστυχώς το πρόγραμμα μου είναι φορτωμένο για μερικές μέρες λόγω σεμιναρίων.
Υπόσχομαι όμως να προσθέσω αρκετές σκέψεις μου σύντομα.
Προς το παρόν, διάβασα τα σχόλια σας και με μερικά συμφωνώ, μερικά όχι (λογικό δεν είναι;)
Για να «ρίξω» λίγο λάδι στη φωτιά (αστειεύομαι έτσι;) παραθέτω δύο μόλις παραγράφους από τον κανονισμό του αγώνα τους παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής Rally D’ Orient που οργανώνεται από Γάλλους (για να μην έχουμε παρεξηγήσεις και αρχίσουν οι ιστορίες για την Τουρκία) με απευθείας έγκριση της FIA και της FIM. Ο συγκεκριμένος οργανωτής τα παλαιότερα χρόνια είχε κάνει και άλλους αγώνες όπως Παρίσι Μόσχα Πεκίνο, Παρίσι Βλαδιβοστόκ και φυσικά το Master Rally που το 2002 πέρασε από την Ελλάδα κάνοντας δύο ειδικές στην Μακεδονία (με τους ίδιους κανονισμούς - έτσι;)
Απόκομμα Α: Κόστος συμμετοχής
Απόκομμα Β: Επεξήγηση ότι οι ειδικές του αγώνα είναι ΟΛΕΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ (και δεν μιλάμε για έναν απλό αγώνα regularity ετσι; Οι ΜΩΤ ήταν μεταξύ 75-85χλμ/ω)
(Μπορείτε να "κατεβάσετε" τους κανονισμούς και λεπτομέρειες του αγώνα στο http://www.renemetge-concept.com/uk/telecharg.htm )
Σύντομα αξίζει να αναφέρω τα εξής:
Η οργάνωση είχε 3 οχήματα των 3 ατόμων το καθένα (όλοι γάλλοι).
Η μια ομάδα έκανε την εκκίνηση της απλής το πρωί και τον τερματισμό (flying) της ειδικής το απόγευμα, η δεύτερη έκανε την εκκίνηση της ειδικής και τον τερματισμό της απλής το βράδυ.
Η τρίτη έκανε τον ενδιάμεσο στο σημείο ανεφοδιασμού και το bivouac το βράδυ.
Άλλοι ενδιάμεσοι δεν υπήρχαν.....
Υπήρχαν δύο 4Χ4 που έκαναν τη διαδρομή του αγώνα με τους γιατρούς σε χαλαρούς ρυθμούς + ένας ουραγός.
Επίσης υπήρχαν και δύο ελικόπτερα από την οργάνωση και … αυτή ήταν όλη η ομάδα του αγώνα.
Την πρώτη μέρα που πήγαμε να βγάλουμε φωτο στο σημείο ανεφοδιασμού, σε ερώτηση που έκανα στο ΣΕΔ, βλέποντας αγροτικό να μπαίνει αντίθετα στην ειδική μου εξήγησε ότι δεν είναι δυνατόν να περιμένω ότι θα κλείσουν όλη την ειδική των 350+ χιλιομέτρων (λογικο) και ότι οι αγωνιζόμενοι είναι ενημερωμένοι για αυτό. Μάλιστα μου επέτρεψε να κινηθώ και εγώ στην διαδρομή ώστε να πάω σε κάποιο σημείο με ενδιαφέρον.
Συμπληρώνω τα χρήματα για τον πρόσθετο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ εξοπλισμό (τιμές ενοικίασης έτσι!)
GPS MOTO 230€ +1000€ εγγύηση
GPS CAR/TRUCK 315€ +1000€ εγγύηση
BEACON+SATPHONE+Εξοπλισμός 901€ + 3200€!!!! Εγγύηση
SENTINEL (Σύστημα ειδοποίησης για προσπέραση – αγορά) 230€
Φυσικά πλήρωνες την βενζίνη….
Πόσοι Έλληνες μπορούν να δώσουν τα παραπάνω ποσά;
Πόσοι μπορούν να "βγάλουν" τέτοιου μεγέθους αγώνες;
Από την άλλη τον Αύγουστο έγινε αγώνας (ΟΚ με ιστορικά αυτοκίνητα) Αγγλία – Νορβηγία περίπου 1800 χιλιόμετρα σε ανοικτές χωμάτινες ειδικές με ΜΩΤ από 45-50 (έχει σκεφτεί κανείς πόσα είναι τα 45-50 για ένα, έστω και σωστά προετοιμασμένο όχημα της δεκαετίας του 70;)
Έχω και άλλα να πω, θα επανέλθω!
Φιλικά
Σπύρος