Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Transilvania Adventure Trophy 2009: Ο απόλυτος αγώνας Trophy

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό ZooL » 25 Ιούλ 2009, 00:46

Σπύρο τα φωτορεπορτάζ είναι απίθανα!

Με την ευκαιρία, μήπως ξέρεις τι διάστασης ήταν τα Sirocco που φορούσε το JK; Thanks!

Εικόνα

Εικόνα

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 29 Ιούλ 2009, 20:47

Ρε αδερφια τι γ@μισοανιφορες, τι γ@μισολασπες, τι γ@μισοκαταστασεις!!!!!!!Μπραβο που εχετε τα @ρχιδι@ και πηγαινετε :dancing:
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό G-Samy » 04 Αύγ 2009, 11:54

Σπύρο μπορείς να μας κάνεις μια αναλυτική σύγκριση του Transilvania σε σχέση με τους δικούς μας αγώνες; (Εβρος – Θεσσαλονίκη), σε επίπεδο δυσκολίας διαδρομών, προετοιμασίας οχήματος κανονισμών κλπ;
Θα μπορούσε ένα δικό μας αξιόμαχο αυτοκίνητο να τα βγάλει πέρα εκεί;
Και κάτι ακόμα... βλέποντας τις φωτογραφίες και τα video παρατηρώ ότι γενικά οι ξένοι, σε αντίθεση με μας προτιμούν τα μεγάλα αυτοκίνητα. Πως το βλέπεις;

Γιώργος – Θεσσαλονίκη
G-Samy
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 04 Αύγ 2009, 11:53

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Αύγ 2009, 18:13

ZooL έγραψε:Σπύρο τα φωτορεπορτάζ είναι απίθανα!

Με την ευκαιρία, μήπως ξέρεις τι διάστασης ήταν τα Sirocco που φορούσε το JK; Thanks!

Χ.


Zool δεν θυμάμαι .... θα ρωτήσω και θα σου πώ.. :oops:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Αύγ 2009, 18:13

Σπύρο μπορείς να μας κάνεις μια αναλυτική σύγκριση του Transilvania σε σχέση με τους δικούς μας αγώνες; (Εβρος – Θεσσαλονίκη), σε επίπεδο δυσκολίας διαδρομών, προετοιμασίας οχήματος κανονισμών κλπ;
Θα μπορούσε ένα δικό μας αξιόμαχο αυτοκίνητο να τα βγάλει πέρα εκεί;
Και κάτι ακόμα... βλέποντας τις φωτογραφίες και τα video παρατηρώ ότι γενικά οι ξένοι, σε αντίθεση με μας προτιμούν τα μεγάλα αυτοκίνητα. Πως το βλέπεις;

Γιώργος – Θεσσαλονίκη





Εχμ.... θα προσπαθήσω αν και μιλάμε για διαφορετικούς αγώνες.

… σε επίπεδο δυσκολίας διαδρομών…


Στο Transilvania παίζουν δύο κατηγορίες η Extreme και η Open (hobby). Βασικά η πρώτη απαιτεί καλά εξοπλισμένα οχήματα και φυσικά cage (εξωτερικό κατα προτίμηση) ενώ η Open απευθύνεται σε «καθημερινά» οχήματα (δεν απαιτεί cage).

Ας δούμε σε επίπεδο διαδρομών πρώτα.
Open (hobby)
Η Open στο Transilvania μπορεί να συγκριθεί με τις διαδρομές του περσινού αγώνα της Θεσσαλονίκης.
Βέβαια το πρόγραμμα έχει κάθε μέρα περισσότερα από 80-100 χιλιόμετρα. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχουν οι δικές μας «υπερ-ειδικές» (που ανεβάζουν τον πήχη κάθετα και απαιτούν ειδικά εξοπλισμένα οχήματα).

Παρόμοιες διαδρομές (τύπου open) είχαμε και στον Έβρο φέτος (κατά το 80% της διαδρομής), που ακολούθησε την ίδια φιλοσοφία με το εξωτερικό, δηλαδή το παιχνίδι παίχτηκε στο βουνό και όχι στις ειδικές. (και ήταν ότι έπρεπε!)
Βέβαια στον Έβρο τα εμπόδια που συναντούσαμε μέσα στην διαδρομή (20%) – συχνά πυκνά απαιτούσαν εξοπλισμένα οχήματα.

Extreme
Οι extreme διαδρομές του Transilvania δεν μπορούν να συγκριθούν με κάποιον από τους δικούς μας αγώνες εδώ. Η συνεχόμενη δυσκολία και το μήκος των διαδρομών κάθε μέρα είναι σε άλλο επίπεδο. Ο αγώνας έχει εξελιχθεί μαζί με τους αγωνιζόμενους (που «χώνουν» κάθε χρόνο όλο και περισσότερο χρήμα) και που απαιτούν όλο και πιο δύσκολες διαδρομές.


…προετοιμασίας οχήματος…


Για την Open οι απαιτήσεις είναι μικρές. Ουσιαστικά λάστιχα, εργάτης, αξιόπιστο όχημα είναι η συνταγή. Πάντως, ο Ionut που σχεδιάζει την Open διαδρομή, έχει 36αρια στο defender του... (και φυσικά εξωτερικό cage)

Στην extreme τα πράγματα αλλάζουν. Χρόνο με το χρόνο οι αγωνιζόμενοι επιστρέφουν στο TAT με ακόμα καλύτερα οχήματα. Αρκετοί είναι αυτοί που δουλεύουν ουσιαστικά έναν ολόκληρο χρόνο στο όχημα τους με στόχο να ξεπερνούν με άνεση τα εμπόδια της περσινής χρονιάς. Εντωμεταξύ οι ... οργανωτές ανεβάζουν επίπεδο (το δικό τους και αυτόματα και του αγώνα) και οι διαδρομές κάθε χρόνο γίνονται όλο και πιο απαιτητικές. Η διαφορά στην προετοιμασία των οχημάτων φέτος με πέρσι ήταν τεράστια!
Το ίδιο και στα εμπόδια μέσα στη διαδρομή, που πλέον «καταπίνουν» και τα μεγαλύτερα οχήματα.
Εκεί που το δεύτερο αυτοκίνητο της νικήτριας ομάδας το 2007, ήταν ένα μικρό –σχεδόν στάνταρ- samurai που βασίστηκε στον εργάτη του τότε για να καθαρίσει, φέτος απλά... δεν είχε καμία ελπίδα. Χανόταν μέσα στα εμπόδια και έτρωγε άπειρο χρόνο. Και όταν έχεις να κάνεις 80 και 100 χιλιόμετρα κάθε μέρα δύσκολης διαδρομής, ο χρόνος μετράει και δε θέλεις να σε πιάσει η νύκτα.

… σε αντίθεση με μας προτιμούν τα μεγάλα αυτοκίνητα…

Ε... η αλήθεια είναι ότι παίζει πολύ χρήμα. Φαντάσου το επίπεδο των μετατροπών που κάνουμε εδώ σε ένα Jimny ή Samurai να τις κάνεις σε ένα Land Rover (η πλειονότητα των οχημάτων) ή ένα Jeep ή σε ένα G. Το κόστος περνά σε άλλο επίπεδο, αλλά από την άλλη δεν έχεις και πολλές πιθανότητες με κάτι μικρό. Άσε που με ένα μεγάλο ξεμπαζώνεις και αντέχει εκεί που με ένα μικρό θα σε φαει το κουβάλημα και η επισκευή των εξεζητημένων λύσεων. Α... και τα δέντρα δεν αποτελούν πλέον εμπόδια για τον αγώνα.
Επιπρόσθετα η πλειονότητα των ομάδων φέτος είχαν service team από 4-6 άτομα, ενώ ήδη και στην open κατεβαίνουν πλήρεις ομάδες.

… κανονισμών κλπ;…

Οι κανονισμοί είναι χαλαροί και γύρω από τη φιλοσοφία του ότι η ομάδα που θα ολοκληρώσει τη διαδρομή στον ταχύτερο χρόνο κερδίζει.

Πρώτα απ’ όλα ας δούμε γιατί είναι απαιτούμενο η ομάδα να έχει δύο αυτοκίνητα.
Όχι γιατί δεν μπορεί να βγάλει τη διαδρομή και με ένα, αλλά γιατί είναι καθαρά θέμα ασφαλείας.

Δηλαδή: Απ’ τη στιγμή που θα ξεκινήσεις τον αγώνα μέχρι και όταν θα τερματίσεις (ή μέχρι την εγκατάλειψη) είσαι εντελώς μόνος. Μόνος δηλαδή εσύ με την ομάδα σου. Δε θα συναντήσεις πουθενά άτομα από την οργάνωση παρά μόνο στο camp.

Αν κάτι σου τύχει (μηχανική βλάβη-ατύχημα κλπ) εσύ και η ομάδα σου είστε υπεύθυνοι γιαυτό. Κανείς δεν θα έρθει να σε αναζητήσει ή να σε βοηθήσει (εκτός αν τύχει) και αυτό είναι και το όμορφο σε αυτό το Trophy γιαυτό και λέγεται Adventure. Γιαυτό και δεν επιτρέπεται να συνεχίζει όχημα μόνο του τον αγώνα. Είτε συνεχίζει όλη η ομάδα, είτε οχήματα που έχουν χάσει τα ταίρια τους κάνουν νέα ομάδα.

Δεν είναι λίγα τα πληρώματα τα οποία διανυκτερεύουν στο βουνό και έρχονται την επόμενη μέρα λίγα λεπτά πριν την εκκίνηση ή και μετά από αυτή για να συνεχίσουν ή να εγκαταλείψουν ή να αναζητήσουν ταίρι.

Τώρα σχετικά με τη διαδρομή. Δε θα δεις πουθενά «νεκρούς χρόνους» και άλλες τέτοιες ιστορίες. Όλοι ξεκινάνε και αν κάποιος βρει εμπόδιο στη διαδρομή είτε οι άλλοι (αν μπορούν) τον βοηθάνε να περάσει, είτε περιμένουν να καθαρίσει η διαδρομή και να συνεχίσουν (μετά από ... όσο 0,5-1-2 ώρες) ή μπορούν να βρούνε άλλο πέρασμα μπορούν να περάσουν. Δηλαδή αν έχει κολλήσει μια ομάδα σε ένα πχ ανέβασμα, κανείς δεν εμποδίζει την επόμενη ομάδα (ή την όποια θέλει τέλος πάντων) να περάσει από δίπλα –αν μπορεί- και να περάσει- (ή ... να κολλήσει).
Γενικά οι περισσότεροι προτιμούν.... να περιμένουν μια και είναι και οι μοναδικές στιγμές που ξεκουράζονται!

Σημεία πλοήγησης: Όχι τόσο στην Open αλλά στην Extreme κάνουν τη διαφορά. Σημεία πλοήγησης με μοίρες αλλά όχι για 100 ή 200 μέτρα αλλά για 2+ χιλιόμετρα.

Διάρκεια: 6 μέρες αγώνα Χ 80-120 χλμ... δεν είναι και λίγο. Έχεις τη δυνατότητα να «σπάσεις» και να επισκευάσεις το αυτοκίνητο (αν ξέρεις) και να μην βγεις εντελώς από το παιχνίδι.
Ειδικές: Δεν υπάρχουν ειδικές με την Ελληνική έννοια. Κάθε μέρα του αγώνα είναι και μια ειδική των 80-100 χιλιομέτρων. Ο ταχύτερος κερδίζει.

Αποτελέσματα: Όσο και αν φαίνεται παράξενο όλοι έρχονται να διασκεδάσουν και να τερματίσουν όσες περισσότερες μέρες μπορούν.

Θα μπορούσε ένα δικό μας αξιόμαχο αυτοκίνητο να τα βγάλει πέρα εκεί;


Open – Hobby
Ναι

Extreme
Το είδαμε και πέρσι με τα παιδιά στην Extreme.
Αρκεί να έρθει σωστά προετοιμασμένο και φυσικά ο τερματισμός να είναι ο πρώτος στόχος!

Τώρα για θέση, αυτή θα έρθει είτε από τύχη του πρωτάρη (αρχικά) είτε μετά από αρκετά χρόνια εμπλοκή.


Ρίξε και μια ματιά εδώ στο περσινό άρθρο των παιδιών που πήραν μέρος: http://www.off-road.gr/article1315.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ZooL » 05 Αύγ 2009, 22:13

superspy έγραψε:
ZooL έγραψε:Σπύρο ... μήπως ξέρεις τι διάστασης ήταν τα Sirocco που φορούσε το JK;
Zool δεν θυμάμαι .... θα ρωτήσω και θα σου πώ.. :oops:

Σπυρό έβγαλα άκρη τελικά: ότι κι αν φορούσε ήταν σε 16άρες ζάντες - που αυτό ήταν που μ' ενδιέφερε κιόλας :)

Ευχαριστώ!

X.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό G-Samy » 07 Αύγ 2009, 10:37

Ναι ίσως έτσι να έχει νόημα να έχεις δύο αυτοκίνητα. (Άσε που μόνος μου δε θα ήθελα να είμαι σε μια ξένη χώρα και μάλιστα σε trophy).
Σκεφτόμαστε να ετοιμαστούμε για του χρόνου – πρώτα ο Θεός. Έχεις καμιά τάξη μεγέθους για τα έξοδα;
G-Samy
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 04 Αύγ 2009, 11:53

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Αύγ 2009, 11:23

Χωρίς προετοιμασία οχήματος (πριν και... μετά) θα πρέπει να υπολογίζεις ένα ελάχιστο 2300-2500 ευρώ
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Οκτ 2009, 21:35

[youtube]http://www.youtube.com/v/C9Nv_4ZEtm0&hl=en&fs=1&rel=0[/youtube]

O νικητής του TAT 2008-09....
Αρχίστε προπονήσεις :-)
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 08 Οκτ 2009, 09:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 07 Οκτ 2009, 22:23

ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ :tongue1: :tongue9:
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 08 Οκτ 2009, 10:34

Σιγά τα δύσκολα .... τσ-τσ


... άμα το κάνει και στην 1 ρόδα τότε τον παραδέχομαι :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 08 Οκτ 2009, 23:23

Διαβασα το αρθρο και καταλαβα πως το κανει να φαινετε αλλα και να ειναι ευκολο.Δοκτορα φορμαριστη στειλε του e-mail και θα το προσπαθηση.Δειχνη ικανος :bang:
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 09 Οκτ 2009, 09:32

megalexandros έγραψε:Διαβασα το αρθρο και καταλαβα πως το κανει να φαινετε αλλα και να ειναι ευκολο.Δοκτορα φορμαριστη στειλε του e-mail και θα το προσπαθηση.Δειχνη ικανος :bang:


Ναι, αλλά θα πρέπει να το καταφέρει χωρίς "βοηθητικές" :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 06 Νοέμ 2009, 12:11

άντε Σπύρο, πότε ανοίγουν οι συμμετοχές για το 2010?
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Νοέμ 2009, 12:16

Κάτσε... ακόμα δεν έκλεισε το 2009 :-)

Το ΣΚ ήταν η Νορα με τον Ionut και τα λέγανε. Έχουν αρχίσει και τα χιόνια πάνω.... καταλαβαίνεις.

ΤΑΤ 2010!


Υ.Γ. Μια και δεν ήρθες πάνω, ελά το άλλο ΣΚ στο WT στην Παύλιανη. Θα πάρεις μια ιδέα τι έχασες ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες